abonnement Unibet Coolblue
pi_176198598
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:36 schreef TserrofEnoch het volgende:
Zou het niet veel beter zijn als de PDC de BDO opkoopt. Hoe het dan geregeld moet worden zien we dan wel weer. En dan hebben we ook nog het WDF waar ik geen zak van begrijp.
En wat doe je met de Nederlandse dart bond (NDB)? De nationale bonden en dus ook de BDO zijn lid van de WDF, de FIFA van het darten. Voor het internationaliseren is WDF zeker van waarde. BDO is net als NDB een nationale bond met een heel ander structuur met verenigingen etc.

Ik zou meer kiezen voor een systeem als in tennis, maar daarin zal BDO zijn huidige positie af moeten staan en dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_176198776
quote:
2s.gif Op zondag 31 december 2017 17:55 schreef hole1988 het volgende:

[..]

En wat doe je met de Nederlandse dart bond (NDB)? De nationale bonden en dus ook de BDO zijn lid van de WDF, de FIFA van het darten. Voor het internationaliseren is WDF zeker van waarde. BDO is net als NDB een nationale bond met een heel ander structuur met verenigingen etc.

Ik zou meer kiezen voor een systeem als in tennis, maar daarin zal BDO zijn huidige positie af moeten staan en dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Binnen de NDB is er discussie hoe ze zich moeten verhouden tussen PDC en BDO. Denk dat er genoeg zijn die vinden dat NDB-spelers bij beide bonden moeten kunnen spelen.

Wat is er met tennis aan de hand, daar weet ik niets van namelijk.

Maar er is nu naast een BDO wk toch ook een WDF wk. Als de BDO maar een regionale bond is, waarom spelen er dan Nederlandse spelers in die Britse bond en waarom noemen ze dat ook een WK. Waarom doen de topspelers van de BDO niet mee bij het wk van de WDF? Of doen ze dat soms wel?
pi_176199567
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:01 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Binnen de NDB is er discussie hoe ze zich moeten verhouden tussen PDC en BDO. Denk dat er genoeg zijn die vinden dat NDB-spelers bij beide bonden moeten kunnen spelen.
Misschien moet NDB maar eens gaan onderhandelen met de bonden.
quote:
Wat is er met tennis aan de hand, daar weet ik niets van namelijk.
Bij het tennis heb je de International Tennis Federatie (ITF) en is de WDF/FIFA van het tennis, maar daarnaast heb je ATP (pro tour voor mannen) en de WTA (pro tour voor vrouwen). De belangrijke toernooien (Grand Slams) worden overzien door de ITF en de andere toernooien door ATP/WTA. Ze respecteren elkaar en de tennis spelers mogen overal spelen.
quote:
Maar er is nu naast een BDO wk toch ook een WDF wk.
klopt
quote:
Als de BDO maar een regionale bond is, waarom spelen er dan Nederlandse spelers in die Britse bond en waarom noemen ze dat ook een WK.
Is zo gegroeid en dat zal voornamelijk met geld te maken hebben. De Nederlandse spelers zijn geen lid van de BDO zo ver ik weet. Je moet bepaalde toernooien zoals de Dutch open spelen om punten te verzamelen en als je genoeg punten hebt kun je naar lakeside.
quote:
Waarom doen de topspelers van de BDO niet mee bij het wk van de WDF? Of doen ze dat soms wel?
Die doen normaliter wel mee. Het laatste WDF WK niet, maar dat heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat het in Japan was. Bij het WDF EK in 2016 waren ze er wel http://www.dartswdf.com/wdf-cups/EC2016/EC-2016-MS.pdf
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 december 2017 @ 18:40:46 #54
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_176199907
quote:
2s.gif Op zondag 31 december 2017 18:29 schreef hole1988 het volgende:


Is zo gegroeid en dat zal voornamelijk met geld te maken hebben. De Nederlandse spelers zijn geen lid van de BDO zo ver ik weet. Je moet bepaalde toernooien zoals de Dutch open spelen om punten te verzamelen en als je genoeg punten hebt kun je naar lakeside.

[..]

Die doen normaliter wel mee. Het laatste WDF WK niet, maar dat heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat het in Japan was. Bij het WDF EK in 2016 waren ze er wel http://www.dartswdf.com/wdf-cups/EC2016/EC-2016-MS.pdf
Idd. Engeland had geen geld voor dat WK.

De toernooikalender voor 2018 https://www.bdodarts.com/diary-2018-ranked.php
De toernooien hebben allemaal een waarde en met punten http://www.bdodarts.com/i(...)bdo-inv-system-m.pdf

En tel de resultaten bij elkaar op en de beste 28 mogen Lakeside spelen + een sloot qualifiers.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_176199979
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:40 schreef borisz het volgende:

[..]

Idd. Engeland had geen geld voor dat WK.

Te idioot voor woorden als je het mij vraagt.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_176200627
Berriegod.

quote:
Yet, the PDC’s success in transforming these self-confessed unremarkable men into global stars has led to bitter acrimony with the BDO, whose stubborn refusal to change has seen them completely left behind.

Hearn acknowledges his role in fuelling and increasing the rupture between new and old, but is unapologetic.

“My job was to hold out the hand of friendship to them when I first took over. I said to Olly Croft, who was head of the BDO: ‘Look, I’m not party to this history. Shall we sit down and talk and see where we are?’ And he wrote me back a line and just said ‘I see no point for a meeting.’ I wrote back and said to him: ‘In that case, I will fuck you within every inch of your life.’ And I have.

“I didn’t destroy them but I don’t want to destroy them because they do a job. But they’re not professional and they don’t run the sport in the way that they thought they ran the sport. Sport is run by excellence.
pi_176201674
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:04 schreef wimderon het volgende:
Berriegod.

[..]

Olly heeft het niet meer voor het zeggen bij de BDO. Maar ik denk niet dat ze ooit de hand zullen schudden.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_176214066
James Hurrell schijnt vanwege gezondheidsredenen af te moeten zeggen en zou dan vervangen worden door Ritchie Edhouse.

Edhouse ziet u hieronder met iets wat doet denken aan een walgelijk Richardson-vingertje.
pi_176214751
Waar ik Ritchie Edhouse zei moet het Richie Edwards, bijgenaamd Tricky, zijn. Stop de tijd, geen jokers.

quote:
Due to unforeseen circumstances, we regretfully announce that England's James Hurrell has withdrawn from the 2018 Lakeside World Championships due to ill health. Having entered the draw as the 15th seed and presently BDO ranked number 9, it is with great disappointment that 'Hillbilly' will be unable to make his third Lakeside appearance in 2018. On behalf of everyone at the British Darts Organisation, we wish James a speedy recovery and look forward to seeing him back on the dartboard again soon. In accordance with the 2018 World Championship qualification criteria, the next listed player in the main BDO Invitation Table (25th September 2017) who has not already qualified, Wales' Richie Edwards will now be invited to play. The BDO board of directors would like to clarify that Edwards will directly replace Hurrell in the main bracket and that no further alteration will be made to the tournament draw or the playing schedule. Richie 'Tricky' Edwards was ranked equal 27th at the cut off point, having reached two BDO ranking semi finals in September. He is now set to make his Lakeside World Championship debut on Monday 8th January.
  maandag 1 januari 2018 @ 23:40:42 #62
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_176228916
Ook ik ga weer lakeside volgen.
pi_176229078
Lakeside.... verplichte kost.
  maandag 1 januari 2018 @ 23:58:37 #65
357045 Grifte
Feijenoord
pi_176229104
Zin in.

Wel kolere al die doordeweekse middagsessies. Betwijfel of ik dan kan thuiswerken.
pi_176229122
Hopelijk wint Durrant en stapt hij dan over
  dinsdag 2 januari 2018 @ 00:00:30 #67
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_176229138
Hammer naar BDO :o

Dat zag ik dan weer niet aankomen
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 00:01:28 #68
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_176229154
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:04 schreef wimderon het volgende:
I wrote back and said to him: ‘In that case, I will fuck you within every inch of your life.’
Zou zomaar een dronken mailtje van een RTL directeur kunnen zijn

tong80.gif
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
pi_176229279
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 23:59 schreef hafcfan het volgende:
Hopelijk wint Durrant en stapt hij dan over
Die zou toch alleen overstappen als hij niet wint?
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 2 januari 2018 @ 08:56:02 #70
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_176231079
quote:
2s.gif Op zondag 31 december 2017 17:55 schreef hole1988 het volgende:

[..]

En wat doe je met de Nederlandse dart bond (NDB)? De nationale bonden en dus ook de BDO zijn lid van de WDF, de FIFA van het darten. Voor het internationaliseren is WDF zeker van waarde. BDO is net als NDB een nationale bond met een heel ander structuur met verenigingen etc.

Ik zou meer kiezen voor een systeem als in tennis, maar daarin zal BDO zijn huidige positie af moeten staan en dat zie ik niet zo snel gebeuren.
WDF is ook gewoon de bond die darten internationaal vertegenwoordigd. Zij zijn bijvoorbeeld lid van SportAccord (of hoe dat tegenwoordig ook heet), als darten ooit voor de olympische status zou gaan ( :+ ) zal dat via de WDF gebeuren.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176232018
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 00:11 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]

Die zou toch alleen overstappen als hij niet wint?
Geen idee :P Komt dat door dat wurgcontract?
  dinsdag 2 januari 2018 @ 10:29:00 #72
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_176232081
Misschien stapt er een darter naar voren die iedereen met 105 gemiddelde naar huis gooit.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 2 januari 2018 @ 11:13:46 #73
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_176232716
Durrant stapt alleen over als hij niet wint. Anders wil hij zijn titel verdedigen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_176233225
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 11:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Durrant stapt alleen over als hij niet wint. Anders wil hij zijn titel verdedigen.
Lees, moet geld inleveren :P
  dinsdag 2 januari 2018 @ 11:48:54 #75
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_176233285
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 11:45 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Lees, moet geld inleveren :P
Ongetwijfeld ja.

Is er net als vorig jaar ook een Youtube-stream?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')