abonnement Unibet Coolblue
pi_174325792
Dit lijkt me een geschiktere handleiding ts: https://www.lindanieuws.n(...)nderen-teveel-macht/
pi_174325797
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:07 schreef TaMieke het volgende:
Als het zo zou werken zoals jij zegt, dat ouders bepalen hoe hun kinderen zijn. Waarom hebben jouw ouders dan niet beter hun best gedaan als het zo slecht met je gaat?
Laat jij je leiden door je ouders? Je hebt toch een eigen wil?! Kinderen moet je opvoeden en zijn wel wat kneedbaar, maar niet geheel willoos.
Mijn ouders zijn dom en naïef en als kind heb je zelf nog niet veel van je ontwikkeling in de hand maar leer je nog voor een groot deel uit nadoen.

Nu ik volwassene ben en zelfstandig, kan ik beginnen met de schade van mijn ouders ongedaan te maken.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:16:12 #53
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_174325809
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:41 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Denken dat mijn kind gebitchslapped gaat worden als ik hem op vechtsport stuur wanneer hij 6 is. :')
Er is altijd wel iemand sterker dan jij, of als iemand niet sterker is maar er wel helemaal klaar mee helpt het misschien ook wel als je een stoel op zijn rug mept en op zijn hoofd gaat springen alsof het een trampoline is. Heb je best weinig aan je vechtsport.

Misschien kan je het kind naar school sturen in een harnas.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_174325816
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:13 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Zwakke kinderen moeten bang zijn voor mijn kind en mijn kind hoeft ook niet naar hun verjaardagsfeest toe. Ik heb nooit gezegd dat mijn kind iedereen moet gaan pesten :')
Mijn kind gaat gewoon chill doen tegen andere mensen met hoge sociale status en pest samen met hen de zwakkeren.

Of de toekomstige moeder wat te zeggen heeft is nog maar de vraag. Ik denk dat ik prima zelf kinderen op kan voeden met mijn eigen salaris later. Het enige wat je dan nog nodig hebt is een instabiel wijf dat je kinderen baart, terwijl jij je best doet dat ze geen alcohol drinkt of ongezonde shit doet. Daarna laat je haar zichzelf verder kapotmaken, waarna jij dit documenteert en haar de voogdij van de kinderen afneemt.
Nou succes ermee dan maar.
pi_174325843
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:08 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ik heb 13 jaar meer ervaring dan jou. Hoeveel kinderen heb je?
En waarschuw je toekomstige bully om zeker niet de verkeerde te pesten, dat kan hem nog wel eens duur komen te staan
:') Denken dat mijn kind dat vanaf 6 jaar op een vechtsport zit een gevecht gaat verliezen.

Het enige waar je je druk om hoeft te maken is als een of ander mongool kind een mes trekt. Maar dat komt maar weinig voor, zo heb ik het in mijn eigen jeugd nog nooit gezien.
pi_174325862
Ik ben wel benieuwd naar dat alfa-kind dat TS gaat opvoeden, trouwens _O_ . Een of andere superbaas die al op zijn 6e aan de deadlifts zit zodat hij andere kinderen kan pesten, allemaal om te zorgen dat hij later meer kan neuken dan papa _O_ .

Dat is pas ouderschap.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174325871
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:13 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Zwakke kinderen moeten bang zijn voor mijn kind en mijn kind hoeft ook niet naar hun verjaardagsfeest toe. Ik heb nooit gezegd dat mijn kind iedereen moet gaan pesten :')
Mijn kind gaat gewoon chill doen tegen andere mensen met hoge sociale status en pest samen met hen de zwakkeren.

Of de toekomstige moeder wat te zeggen heeft is nog maar de vraag. Ik denk dat ik prima zelf kinderen op kan voeden met mijn eigen salaris later. Het enige wat je dan nog nodig hebt is een instabiel wijf dat je kinderen baart, terwijl jij je best doet dat ze geen alcohol drinkt of ongezonde shit doet. Daarna laat je haar zichzelf verder kapotmaken, waarna jij dit documenteert en haar de voogdij van de kinderen afneemt.
Genetische aanleg can be a bitch, dus weet wat je selecteert hè
pi_174325892
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:10 schreef MrsDuck het volgende:
Succes... Waarschijnlijk gaat jouw spruit met zulk onaangepast gedrag richting het speciaal onderwijs. Hier zijn er al 2 van dat soort ettertjes daar naar toe gestuurd. De ouders van de gepeste kinderen zijn met meer... En een grote bek van jou tegen de juffen helpt ook niet, zo ouder, zo kind... Bye bye zwaai zwaai.
Speciaal onderwijs is voor ongedisciplineerde kinderen, niet voor pesters. Wie zegt dat ik mijn kind geen discipline bij leer in de juiste omstandigheden?

Je doet nu net alsof alle pesters in het speciaal onderwijs terecht komen trouwens :')
pi_174325915
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:17 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

:') Denken dat mijn kind dat vanaf 6 jaar op een vechtsport zit een gevecht gaat verliezen.

Het enige waar je je druk om hoeft te maken is als een of ander mongool kind een mes trekt. Maar dat komt maar weinig voor, zo heb ik het in mijn eigen jeugd nog nooit gezien.
Ja of je kind pest de verkeerde die een gestoorde tokkie vader heeft die bij jou verhaal komt halen. Kijk maar naar mij.
pi_174325929
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:16 schreef jogy het volgende:

[..]

Er is altijd wel iemand sterker dan jij, of als iemand niet sterker is maar er wel helemaal klaar mee helpt het misschien ook wel als je een stoel op zijn rug mept en op zijn hoofd gaat springen alsof het een trampoline is. Heb je best weinig aan je vechtsport.

Misschien kan je het kind naar school sturen in een harnas.
Oké, ik zal rekening houden met dit doemscenario dat eens in de miljoen keer bij een pester voorkomt. Bedankt!
pi_174325940
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:57 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

TS gaat deze OP langzaam draaien richting uiterlijk en hoe belangrijk dat is omdat je dan gelukkiger bent want meer kansen op vrouwen etc, zeg maar zijn standaard topicvulling.
Oh, is het er zo een :')
Altijd lollig, dat soort types. Zolang je niet in het echt met ze te maken hebt dan.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:22:44 #62
319979 Fok-it
All is well
pi_174325976
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:21 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Oké, ik zal rekening houden met dit doemscenario dat eens in de miljoen keer bij een pester voorkomt. Bedankt!
Houden wij rekening met het doemscenario dat jij vader zou worden. Überhaupt echtgenoot van wie dan ook
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:22:54 #63
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_174325982
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:21 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Oké, ik zal rekening houden met dit doemscenario dat eens in de miljoen keer bij een pester voorkomt. Bedankt!
No problem. Veel plezier met het verwekken en opvoeden van je toekomstige supersoldaat/kind. Misschien moet je ook een beetje anabolen in de babymelk doen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_174325997
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:20 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ja of je kind pest de verkeerde die een gestoorde tokkie vader heeft die bij jou verhaal komt halen. Kijk maar naar mij.
Wat wil die gestoorde tokkie vader gaan doen dan :') Politie is aan mijn zijde, omdat dat soort figuren zich volledig door emotie laten leiden en niet mee te praten valt. En wanneer het op zelfverdediging aankomt, heb ik ook nog wel ergens een honkbalknuppel liggen. Laat maar komen.
pi_174326010
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:16 schreef jogy het volgende:

[..]

Er is altijd wel iemand sterker dan jij, of als iemand niet sterker is maar er wel helemaal klaar mee helpt het misschien ook wel als je een stoel op zijn rug mept en op zijn hoofd gaat springen alsof het een trampoline is. Heb je best weinig aan je vechtsport.

Misschien kan je het kind naar school sturen in een harnas.
De mensen die sterker zijn of überhaupt een kans maken in een gevecht zitten aan de zijde van mijn kind, want zij behoren niet tot de losers die over zich heen laten lopen en die slachtoffer zijn van pestgedrag.
pi_174326027
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:18 schreef Ludachrist het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar dat alfa-kind dat TS gaat opvoeden, trouwens _O_ . Een of andere superbaas die al op zijn 6e aan de deadlifts zit zodat hij andere kinderen kan pesten, allemaal om te zorgen dat hij later meer kan neuken dan papa _O_ .

Dat is pas ouderschap.
Ik leer van mijn eigen fouten in het leven en wat studies laten zien wat leidt tot een goed leven. Ik draag de lessen daarvan over op mijn eigen kind.
pi_174326042
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 16:30 schreef JaJammerJan het volgende:
Damn, hoe chill zou mijn leven zijn als ik aantrekkelijk geweest was. Een verandering als zoiets in deze GIF bijvoorbeeld: https://i.gyazo.com/deeb3e8fd59f890a9bf001c150e2c6b2.gif

Helaas ben ik door mijn slechte genen vervloekt tot het leven van een lelijk persoon.

Klacht: Genetische loterij verloren.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:50 schreef JaJammerJan het volgende:
Puur en alleen omdat ik een rotkop heb, behandelen mensen mij als untermensch. Laat staan dat vrouwen ooit geïnteresseerd in mij zijn

Klacht:
Geboren worden met een rotkop, waardoor ik verdoemd ben tot een gefaald leven.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 21:19 schreef JaJammerJan het volgende:
Geboren worden met een lelijk gezicht wegens onveranderbare genen is de meest belemmerende factor in de levenskwaliteit van een groot deel van de populatie. Als lelijk persoon zul je nooit gerespecteerd worden voor wie je bent en gaan mensen altijd uit van jouw meest slechte eigenschappen. Je zult altijd slechter beoordeeld worden dan beter uitziende mensen die hetzelfde presteren. Je zult nooit echte liefde kunnen ervaren, omdat een vrouw zich nooit tot jouw uiterlijk aangetrokken zal voelen. Je zult minder carrière kunnen maken dan beter uitziende soortgenoten die als 'competenter' of 'betrouwbaarder' worden bestempeld. Dit is allemaal wetenschappelijk aangetoond met onderzoek naar dit zogenaamde 'Halo Effect'.

Mensen die lelijk zijn, zullen onderaan de sociale ladder gezet worden, het 'pispaaltje'. Het directe effect is dan ook dat deze mensen zich sociaal niet kunnen ontwikkelen, aangezien ze door hun uiterlijk nooit een kans maken.

Is het leven het wel waard als onaantrekkelijk persoon? Zou plastische chirurgie door de staat gesubsidieerd moeten worden om de levenskwaliteit van lelijke mensen te verbeteren?
Ik maak me geen zorgen meer over TS die eventueel een kind krijgt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174326061
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:50 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Als de moeder er goed uitziet, is er een redelijke kans dat de dochter er ook goed uit gaat zien, dus dan heeft een dochter nog potentiële waarde. Dus het wordt idd ook belangrijk om een goed uitziende vrouw te fixen.

Anders abortus.
Je kan je dochter ook gewoon opvoeden als bully hoor. Deze meid sloopt al die slappe safespace SJW koters.

pi_174326068
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:22 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Houden wij rekening met het doemscenario dat jij vader zou worden. Überhaupt echtgenoot van wie dan ook
Je hoeft geen echtgenoot te worden om kinderen te hebben. Ik snap niet waarom mensen hier denken dat het lastig is om kinderen te krijgen :') Het is maar hoe ver je bereidt bent ervoor te gaan. Zelfs domme, lelijke tokkie ouders die in een oude kutcaravan wonen, baren kinderen in dit land.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:27:13 #70
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_174326072
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:25 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ik leer van mijn eigen fouten in het leven en wat studies laten zien wat leidt tot een goed leven. Ik draag de lessen daarvan over op mijn eigen kind.
En wat ga jij NU doen dan? Hoe ga jij er nu voor zorgen dat JOUW leven leuk wordt?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_174326092
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:25 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ik leer van mijn eigen fouten in het leven en wat studies laten zien wat leidt tot een goed leven. Ik draag de lessen daarvan over op mijn eigen kind.
Exact vriend, in plaats van dat je gewoon je eigen problemen oplost is het makkelijker om je kind op te zadelen met de verwachting dat hij een fantastisch leven heeft zodat jij via hem toch ook nog een beetje kan genieten van een succesvol bestaan _O_ .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174326095
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:23 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Wat wil die gestoorde tokkie vader gaan doen dan :') Politie is aan mijn zijde, omdat dat soort figuren zich volledig door emotie laten leiden en niet mee te praten valt. En wanneer het op zelfverdediging aankomt, heb ik ook nog wel ergens een honkbalknuppel liggen. Laat maar komen.
Genoeg manieren om iemand het leven zuur te maken zonder dat iemand je kan helpen.
pi_174326112
8777 en JammerJan in een topic. Als dit geen Tok-off wordt weet ik het niet meer.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174326158
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:27 schreef TaMieke het volgende:

[..]

En wat ga jij NU doen dan? Hoe ga jij er nu voor zorgen dat JOUW leven leuk wordt?
Door een superkind op te voeden en er plezier uit te halen dat hij een winnaar wordt en losers afstraft. Voordat dat gebeurt ga ik mij focussen om financieel onafhankelijker te worden, zodat ik mijn kind alles kan kopen wat nodig is en tijd over heb om hem te trainen. Ook zal ik mijn sexuele marktwaarde verhogen en een strategie ontwikkelen om een genetisch goede vrouw te manipuleren mijn kinderen te baren.
pi_174326190
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:28 schreef 8777 het volgende:

[..]

Genoeg manieren om iemand het leven zuur te maken zonder dat iemand je kan helpen.
Klopt, en domme tokkie-ouders zijn daar te dom voor. Die staan dan opeens voor je deur om je te bedreigen: 'BLIJFT VAN MIJN ZOON AF !!! IK SLA JE DOOD!!!!' en dan stuur ik de politie eropaf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')