abonnement Unibet Coolblue
pi_174050366
quote:
2s.gif Op donderdag 28 september 2017 12:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wel een beetje oppassen dat je niet in een Seth Rich-achtig BNWverhaal terecht komt ;)
Zou toch een unicum zijn, een complottheorie over Republikeinse politici zonder dat er Joden bij betrokken zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 donderdag 28 september 2017 @ 12:16:21 #202
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174050391
quote:
2s.gif Op donderdag 28 september 2017 12:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wel een beetje oppassen dat je niet in een Seth Rich-achtig BNWverhaal terecht komt ;)
Dat was toch ook net als dit geen complottheorie? Misschien even aan Refrag vragen, die heeft daar kijk op.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 28 september 2017 @ 12:23:34 #203
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174050504
http://thehill.com/homene(...)eal-with-dem-leaders

:D Dit gaat nog leuk worden..

* klappernootopreis pakt chips en bier



[ Bericht 10% gewijzigd door klappernootopreis op 28-09-2017 12:29:14 ]
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 28 september 2017 @ 12:24:24 #204
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174050514
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 12:16 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat was toch ook net als dit geen complottheorie? Misschien even aan Refrag vragen, die heeft daar kijk op.
die ligt nog op bed te janken..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 28 september 2017 @ 12:27:50 #205
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_174050562
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 12:23 schreef klappernootopreis het volgende:
http://thehill.com/homene(...)eal-with-dem-leaders

:D Dit gaat nog leuk worden..

* klappernootopreis pakt chips en bier
Dat is een artikel van 2 weken geleden?
Géén kloon van tvlxd!
  donderdag 28 september 2017 @ 12:30:33 #206
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174050599
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 12:27 schreef Montov het volgende:

[..]

Dat is een artikel van 2 weken geleden?
Het heeft niet te maken met de datum, meer met de impact..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_174050650
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 11:42 schreef Rangono het volgende:

[..]

1: NAVO functioneert niet naar behoren - Trump heeft kritiek - dus Trump is vriend van de Russen. Nee, erg valide manier van argumenteren.. LOL
En kun je ook uitleggen wat er niet functioneerde aan de NAVO? Afspraken over defensie uitgaven waren al gemaakt voordat Trump hierover begon.

Heb je trouwens gemist hoe Trump over Putin en Rusland spreekt? Gezien die uitspraken zijn de NFL spelers die niet staan voor het volkslied meer patriottisch dan die oranje clown

quote:
2: Het toont vooral aan dat de Russen graag zouden zien dat Europa een andere koers gaat bewandelen. Niet zo gek.
Dus dan is het beïnvloeden en steunen van partijen die anti-Europees zijn wel prima?

Of ben je nu gewoon een domme Putin troll aan het spelen?
  donderdag 28 september 2017 @ 14:11:22 #208
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174052350
https://mobile.twitter.co(...)3371663789625344?p=p

To win elections...
Dat tweet je toch niet?
8)7
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator donderdag 28 september 2017 @ 14:29:39 #209
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174052618
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 14:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)3371663789625344?p=p

To win elections...
Dat tweet je toch niet?
8)7
Hij wel en laten we wel zijn, in Amerika kan je de grootst mogelijke onzin verkopen als je maar roept dat je de belastingen gaat verlagen. Dat de midden klasse meestal het slachtoffer is en dat de infrastructuur op instorten staat? Meh, dat valt onder "Fuck you, got mine"
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_174052782
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 12:32 schreef Chewie het volgende:

[..]

En kun je ook uitleggen wat er niet functioneerde aan de NAVO? Afspraken over defensie uitgaven waren al gemaakt voordat Trump hierover begon.

Heb je trouwens gemist hoe Trump over Putin en Rusland spreekt? Gezien die uitspraken zijn de NFL spelers die niet staan voor het volkslied meer patriottisch dan die oranje clown

[..]

Dus dan is het beïnvloeden en steunen van partijen die anti-Europees zijn wel prima?

Of ben je nu gewoon een domme Putin troll aan het spelen?
Wel knap dit.

Trump vraagt zijn NAVO-partners hunner defensiebudgetten te verhogen, en daarmee impliciet de versterking van het NAVO-apparaat. Overduidelijk pro-Rusland. /Lenig links.
Laat me raden, het argument is: tacticus Trump voorzag dat de NAVO-partners daar geen trek in zouden hebben, en dus was het eigenlijk een manier om frictie te veroorzaken!
pi_174052850
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 14:37 schreef LelijKnap het volgende:

Laat me raden, het argument is: tacticus Trump voorzag dat de NAVO-partners daar geen trek in zouden hebben, en dus was het eigenlijk een manier om frictie te veroorzaken!
Nee ik merk dat je mijn reactie totaal niet begrepen hebt of niet wil begrijpen.

Trump is namelijk niet de tacticus in dit verhaal aangezien de afspraken omtrent het verhogen van het defensie budget al eerder gemaakt waren.
pi_174052878
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 12:32 schreef Chewie het volgende:

[..]

En kun je ook uitleggen wat er niet functioneerde aan de NAVO? Afspraken over defensie uitgaven waren al gemaakt voordat Trump hierover begon.

Heb je trouwens gemist hoe Trump over Putin en Rusland spreekt? Gezien die uitspraken zijn de NFL spelers die niet staan voor het volkslied meer patriottisch dan die oranje clown
En hoe hij over Erdogan spreekt. Na het Turks referendum was hij er als de kippen bij om Hehr Erdolf te feliciteren met de overwinning. Maar Angela Merkel feliciteren met de verkiezingswinst heeft hij nog steeds niet gedaan.
Ook heeft hij nog steeds niet het in elkaar slaan van Amerikaanse staatsburgers door hehr Erdolfs trawanten veroordeeld.
Het is wel duidelijk dat hij hehr Erdolf als een goede vriend ziet, net zoals Putin. Angela Merkel is daarentegen de vijdand volgens oom Donald.
  † In Memoriam † donderdag 28 september 2017 @ 14:43:10 #213
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174052890
kylegriffin1 twitterde op donderdag 28-09-2017 om 14:05:18 Trump (at 1:20) repeats the claim that a Republican senator is in the hospital. There's no senator in the hospital. https://t.co/uKIIdlXDPw reageer retweet
:')14.gif
Carpe Libertatem
pi_174052925
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 14:37 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wel knap dit.

Trump vraagt zijn NAVO-partners hunner defensiebudgetten te verhogen, en daarmee impliciet de versterking van het NAVO-apparaat. Overduidelijk pro-Rusland. /Lenig links.
Laat me raden, het argument is: tacticus Trump voorzag dat de NAVO-partners daar geen trek in zouden hebben, en dus was het eigenlijk een manier om frictie te veroorzaken!
De NAVO-partners hadden daar dus wel trek in, sterker zelfs, die afspraken waren al gemaakt. Het was gewoon een truukje van oom Donald om te beweren dat hij dat had bewerkstelligd.
pi_174052939
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 14:41 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee ik merk dat je mijn reactie totaal niet begrepen hebt of niet wil begrijpen.

Trump is namelijk niet de tacticus in dit verhaal aangezien de afspraken omtrent het verhogen van het defensie budget al eerder gemaakt waren.
Ik heb Trump ook niet hoog zitten, maar maak je nu de bewering dat de gemaakte afspraken zullen bewerkstelligen wat hij voor elkaar wilde krijgen? Maw; heeft men hem laten klagen over iets dat niet relevant meer was?
  † In Memoriam † donderdag 28 september 2017 @ 14:47:38 #216
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174052968
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 14:45 schreef grrrrg het volgende:

[..]

De NAVO-partners hadden daar dus wel trek in, sterker zelfs, die afspraken waren al gemaakt. Het was gewoon een truukje van oom Donald om te beweren dat hij dat had bewerkstelligd.
Dat is dan ook het enige wat hij wel kan, pronken met de veren van een ander.
Carpe Libertatem
pi_174052978
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 14:45 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik heb Trump ook niet hoog zitten, maar maak je nu de bewering dat de gemaakte afspraken zullen bewerkstelligen wat hij voor elkaar wilde krijgen?
Als de leden de afspraken nakomen wel

quote:
Maw; heeft men hem laten klagen over iets dat niet relevant meer was?
Ah zijn we in BNW beland waar Trump inmiddels ook een puppet is?
pi_174052983
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 14:45 schreef LelijKnap het volgende:
Maw; heeft men hem laten klagen over iets dat niet relevant meer was?
Dat is wel een beetje de kern van Trump, doen alsof positieve dingen die toch al gebeurden enkel en alleen aan hem toe te schrijven zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174053000
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 14:45 schreef grrrrg het volgende:

[..]

De NAVO-partners hadden daar dus wel trek in, sterker zelfs, die afspraken waren al gemaakt. Het was gewoon een truukje van oom Donald om te beweren dat hij dat had bewerkstelligd.
Dus alle NAVO-partners gaan voldoen aan hetgeen hij eiste? Of iig tot zover dat die eis niet het eisen meer waard was?
  Overall beste user 2022 donderdag 28 september 2017 @ 14:49:43 #220
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174053030
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 14:37 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wel knap dit.

Trump vraagt zijn NAVO-partners hunner defensiebudgetten te verhogen, en daarmee impliciet de versterking van het NAVO-apparaat. Overduidelijk pro-Rusland. /Lenig links.
Laat me raden, het argument is: tacticus Trump voorzag dat de NAVO-partners daar geen trek in zouden hebben, en dus was het eigenlijk een manier om frictie te veroorzaken!
Nee, Trump wilde een soort bijdrage aan een of ander niet bestaand NAVO-fonds. De defensie budgetten zaten alweer in de lift. En niet dankzij Donald met zijn grote waffel, maar dankzij Poetin met zijn landjepik.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174053075
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 14:47 schreef Chewie het volgende:

[..]

Als de leden de afspraken nakomen wel

[..]

Ah zijn we in BNW beland waar Trump inmiddels ook een puppet is?
Nee, ik snap alleen niet waarom het dan zo'n issue is geweest, met alle aanhangende verwijten (frictie veroorzaken). Dan was het toch een kwestie geweest; Trump eist iets wat al ingewilligd is. Opvallend (dom), maar daarmee toch ook geen voer meer voor wat Rangono meende te weerleggen (de eis = pro-russische daad).
pi_174053082
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 14:48 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dus alle NAVO-partners gaan voldoen aan hetgeen hij eiste? Of iig tot zover dat die eis niet het eisen meer waard was?
Nou ja, er waren afspraken gemaakt over die defensiebudgetten en alle NAVO-partners zouden die al nakomen. Het is dus niet zozeer een eis van Trump, aangezien iedereen zich al aan dit plan had verbonden voordat Trump er was.

Een beetje alsof ik met mijn baas afspreek dat ik in plaats van 36 uur 40 uur ga werken beginnend volgende maand, dat mijn baas vervangen wordt en dat mijn nieuwe baas dan claimt alsof het zijn werk is dat ik opeens 40 uur per week ga werken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174053083
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 12:32 schreef Chewie het volgende:

[..]

En kun je ook uitleggen wat er niet functioneerde aan de NAVO? Afspraken over defensie uitgaven waren al gemaakt voordat Trump hierover begon.

Heb je trouwens gemist hoe Trump over Putin en Rusland spreekt? Gezien die uitspraken zijn de NFL spelers die niet staan voor het volkslied meer patriottisch dan die oranje clown

[..]

Dus dan is het beïnvloeden en steunen van partijen die anti-Europees zijn wel prima?

Of ben je nu gewoon een domme Putin troll aan het spelen?
1: Het boeit mij toch niet wanneer Trump iets zegt? NAVO functioneert niet omdat er geen eenheid is. Het defensieapparaat van veel West-Europese landen zijn nog net geen padvindersclubje, terwijl die van Nederland er echt een is .. :P

Onzin natuurlijk, aangezien een vijandige houding jegens Rusland helemaal niet in het belang is van de VS. Niemand heeft er iets aan om de koudeoorlog sentiment weer aan te wakkeren.

2: Nogmaals: geopolitiek is een smerig spelletje. Ik kies er gewoon voor om daar minder emotioneel om te reageren dan jij.
pi_174053102
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 14:37 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wel knap dit.

Trump vraagt zijn NAVO-partners hunner defensiebudgetten te verhogen, en daarmee impliciet de versterking van het NAVO-apparaat. Overduidelijk pro-Rusland. /Lenig links.
Laat me raden, het argument is: tacticus Trump voorzag dat de NAVO-partners daar geen trek in zouden hebben, en dus was het eigenlijk een manier om frictie te veroorzaken!
Slaat nergens op, inderdaad. Trump wil een sterker NAVO - dus hij is pro Rusland !!
pi_174053137
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 14:49 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nee, Trump wilde een soort bijdrage aan een of ander niet bestaand NAVO-fonds. De defensie budgetten zaten alweer in de lift. En niet dankzij Donald met zijn grote waffel, maar dankzij Poetin met zijn landjepik.
Het budget gaat iets omhoog, maar echt mondjesmaat. Voordat westerse landen qua defensie weer op een deftig niveau zitten ben je 20 jaar verder.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')