abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 26 september 2017 @ 21:59:16 #226
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174018997
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 21:57 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dat zeggen we nu allemaal wel, maar ik voel de waardering nog niet echt stromen. Waar is het kind?
Vast weer batsen ofzo
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174019018
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 21:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Er staat echt nauwelijks iets vegetarisch op die kaart zag ik. IJs it is Mjan. Je mag een hapje van mijn smaak, dat is alvast beloofd.
O+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_174019030
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 21:58 schreef Molo het volgende:
Was een ordinaire kroket, maar gezellig lachend samen opgegeten, in tegenstelling tot schreeuwend of zwijgend opgegeten.

Bloemkool was al gekookt in de koelkast, rest van gisteren, dus even gepingd in de magnetron terwijl Larf stiekem de zak patat al openmaakte en patat jatte
Dat is een bevredigend antwoord. Mooi verhaal weer. Ik vind het ook wel leuk om te lezen allemaal.
Spoilers!
pi_174019111
Ik tot mijn verbazing ook.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 26 september 2017 @ 22:06:29 #230
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174019200
Nou, kiek eens aan! En ondertussen heb ik net Misbruikt zitten kijken en het was tenenkrommend

Waarom kijk ik eigenlijk tv... Vraag ik me dan af, maar goed :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 26 september 2017 @ 22:13:04 #231
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_174019607
Het was 7:00. Gup wakkergemaakt en stapeltje kleren aangegeven.
Zelf douchen (uk dus, treuzel treuzel), voer maken beneden, brooddoosje voor mee enzo.
Toen was het ineens 8:20. Geen idee hoe, maar ze moest dus door gaan lopen om op tijd te komen.

Zelf snel gedouched en naar 't werk gereden; me weer verbaasd hoeveel mensen het concept "Groene Golf" niet snappen en zo hard mogelijk naar het op rood staande stoplicht racen. 4x.

Aangekomen op het werk bleken de koffieautomaten leeg, niet alleen die op kruipafstand, maar ook die op loopafstand. Koffie gebietst bij vastgoed wat door hun secretaresse met flair werd gebracht.

Vergaderingen voorbereid, manager bijgepraat, opleider bijgepraat en vervolgens kliniek in.
Hoop plannen en ideetjes aangehoord; aangeschoven bij patienten-belangengroep en genoten van de serieus goede inbreng.

Lunch. Was bluh vandaag; keuze uit tuinbonen of mexicomix. Gegaan voor twee bakjes uit de saladebar in plaats daarvan.

In de middag leverancier na leverancier langs gehad; twee leuke projecten kan ik nog mooi afronden deze week.
Einde van de middag alle handtekeningen voor mijn externe project rond; vanaf maandag aan het werk ergens buiten het ziekenhuis, 3 dagen per week.

Snel naar huis, in de auto braaf mamma bellen, thuisgekomen koken en eten op tafel toveren.
(Kant en klaar als Grieks verkochte vlees-dingen met een roomkaas vulling van de Lidl, met bietjes uit eigen tuin en een shitload gesnipperde zoetzure augurk)
Uk helpen met dr spreekbeurt van vrijdag, 1x geoefend, samen de Pompoen gelezen, poetsen, na-poetsen en naar bed.

Zelf 4 koffie en daarbij leeswerk voor scriptie. Wetenschappelijke artikelen aangeleverd door onze zoekservice; geen van de stukken bleek voldoende relevant om te dienen als onderbouwing van een case. Morgen nieuwe stukken aanvragen.

Nu Fok, fles water en Discovery channel: gekkies die ruimte-zooi verzamelen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_174020091
Dat is mijn definitie van de hemel, een zoekservice O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 26 september 2017 @ 22:25:17 #233
63722 z80
I fink you freaky
pi_174020115
En om de dag aftesluiten. Ik ga op stok.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator dinsdag 26 september 2017 @ 22:27:11 #234
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_174020192
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 26 september 2017 @ 22:32:35 #235
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_174020345
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 22:24 schreef Clubsoda het volgende:
Dat is mijn definitie van de hemel, een zoekservice O+
Echt gewoon 4 dames die 4 dagen in de week beschikbaar zijn.
Je beschrijft in proza wat je in je hoofd hebt, geeft wanneer specifiek ook een aantal zoektermen en vervolgens gaan zij spitten en graven O+
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_174020685
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 22:13 schreef fietsie het volgende:
Het was 7:00. Gup wakkergemaakt en stapeltje kleren aangegeven.
Zelf douchen (uk dus, treuzel treuzel), voer maken beneden, brooddoosje voor mee enzo.
Toen was het ineens 8:20. Geen idee hoe, maar ze moest dus door gaan lopen om op tijd te komen.

Zelf snel gedouched en naar 't werk gereden; me weer verbaasd hoeveel mensen het concept "Groene Golf" niet snappen en zo hard mogelijk naar het op rood staande stoplicht racen. 4x.

Aangekomen op het werk bleken de koffieautomaten leeg, niet alleen die op kruipafstand, maar ook die op loopafstand. Koffie gebietst bij vastgoed wat door hun secretaresse met flair werd gebracht.

Vergaderingen voorbereid, manager bijgepraat, opleider bijgepraat en vervolgens kliniek in.
Hoop plannen en ideetjes aangehoord; aangeschoven bij patienten-belangengroep en genoten van de serieus goede inbreng.

Lunch. Was bluh vandaag; keuze uit tuinbonen of mexicomix. Gegaan voor twee bakjes uit de saladebar in plaats daarvan.

In de middag leverancier na leverancier langs gehad; twee leuke projecten kan ik nog mooi afronden deze week.
Einde van de middag alle handtekeningen voor mijn externe project rond; vanaf maandag aan het werk ergens buiten het ziekenhuis, 3 dagen per week.

Snel naar huis, in de auto braaf mamma bellen, thuisgekomen koken en eten op tafel toveren.
(Kant en klaar als Grieks verkochte vlees-dingen met een roomkaas vulling van de Lidl, met bietjes uit eigen tuin en een shitload gesnipperde zoetzure augurk)
Uk helpen met dr spreekbeurt van vrijdag, 1x geoefend, samen de Pompoen gelezen, poetsen, na-poetsen en naar bed.

Zelf 4 koffie en daarbij leeswerk voor scriptie. Wetenschappelijke artikelen aangeleverd door onze zoekservice; geen van de stukken bleek voldoende relevant om te dienen als onderbouwing van een case. Morgen nieuwe stukken aanvragen.

Nu Fok, fles water en Discovery channel: gekkies die ruimte-zooi verzamelen.
Doe jij de opvoeding van je kind alleen of woont er ook nog een partner bij je in?
  dinsdag 26 september 2017 @ 23:08:24 #237
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
  dinsdag 26 september 2017 @ 23:09:36 #238
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_174021317
Ik denk dat Mini zo gaat huilen. :)
  Moderator dinsdag 26 september 2017 @ 23:10:42 #239
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_174021344
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 23:08 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ik snap 'um niet.
Die man had iets andere verwachtingen van het desbetreffende etablissement :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 26 september 2017 @ 23:15:03 #240
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_174021440
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 23:10 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Die man had iets andere verwachtingen van het desbetreffende etablissement :+
Oh, jij denkt dat dit echt is?
Maar dan nog, ook als het wel echt zou zijn kan ik er niet om lachen.
Maar goed, het is niet echt. Dus het is dubbel niet-leuk.
pi_174021589
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 22:13 schreef fietsie het volgende:
Het was 7:00. Gup wakkergemaakt en stapeltje kleren aangegeven.
Zelf douchen (uk dus, treuzel treuzel), voer maken beneden, brooddoosje voor mee enzo.
Toen was het ineens 8:20. Geen idee hoe, maar ze moest dus door gaan lopen om op tijd te komen.

Zelf snel gedouched en naar 't werk gereden; me weer verbaasd hoeveel mensen het concept "Groene Golf" niet snappen en zo hard mogelijk naar het op rood staande stoplicht racen. 4x.

Aangekomen op het werk bleken de koffieautomaten leeg, niet alleen die op kruipafstand, maar ook die op loopafstand. Koffie gebietst bij vastgoed wat door hun secretaresse met flair werd gebracht.

Vergaderingen voorbereid, manager bijgepraat, opleider bijgepraat en vervolgens kliniek in.
Hoop plannen en ideetjes aangehoord; aangeschoven bij patienten-belangengroep en genoten van de serieus goede inbreng.

Lunch. Was bluh vandaag; keuze uit tuinbonen of mexicomix. Gegaan voor twee bakjes uit de saladebar in plaats daarvan.

In de middag leverancier na leverancier langs gehad; twee leuke projecten kan ik nog mooi afronden deze week.
Einde van de middag alle handtekeningen voor mijn externe project rond; vanaf maandag aan het werk ergens buiten het ziekenhuis, 3 dagen per week.

Snel naar huis, in de auto braaf mamma bellen, thuisgekomen koken en eten op tafel toveren.
(Kant en klaar als Grieks verkochte vlees-dingen met een roomkaas vulling van de Lidl, met bietjes uit eigen tuin en een shitload gesnipperde zoetzure augurk)
Uk helpen met dr spreekbeurt van vrijdag, 1x geoefend, samen de Pompoen gelezen, poetsen, na-poetsen en naar bed.

Zelf 4 koffie en daarbij leeswerk voor scriptie. Wetenschappelijke artikelen aangeleverd door onze zoekservice; geen van de stukken bleek voldoende relevant om te dienen als onderbouwing van een case. Morgen nieuwe stukken aanvragen.

Nu Fok, fles water en Discovery channel: gekkies die ruimte-zooi verzamelen.
Jullie zkh heeft ook mexicomix :r Wie dat verzonnen heeft mag worden opgeknoopt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 26 september 2017 @ 23:41:05 #242
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_174021953
Oh man oh man, wat een docu nu op twee.
Over twee Amsterdammers.
Wat een treurigheid.
pi_174022392
Dardanellen/sea of marmara: machtig mooi navigeren! Weer een voor op de mooie-plekken-lijst. Jammer dat we de Bosporus overslaan..

Als we daar ook doorheen gingen hadden we geen loods nodig door de dardanellen.. kromme regelgeving hier..
pi_174024291
:W overnight oats met bosbessen op
  woensdag 27 september 2017 @ 07:22:10 #245
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174024402
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 23:41 schreef RobinOok het volgende:
Oh man oh man, wat een docu nu op twee.
Over twee Amsterdammers.
Wat een treurigheid.
Vertel eens verder? Wat deden die dan?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 27 september 2017 @ 07:24:13 #246
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174024413
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 00:09 schreef FranticDJ het volgende:
Dardanellen/sea of marmara: machtig mooi navigeren! Weer een voor op de mooie-plekken-lijst. Jammer dat we de Bosporus overslaan..

Als we daar ook doorheen gingen hadden we geen loods nodig door de dardanellen.. kromme regelgeving hier..
Oh bijna Europa uit dus :D

Wat idioot zeg, dat is een behoorlijk krap stukje zo te zien!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174024437
Ik heb nog een docu over verwende kinderen op de planning staan.

Speaking of which, er zit er eentje aangekleed met een beker melk in de mik op de ipad te kijken. Ik ben schoon en aangekleed en heb al dr klusjesman ontvangen voor een inventarisatie en daarna de boodschappen aangenomen en uitgepakt. De eettafel ligt bezaaid onder de Freek-Vonkplaatjes en daar moet zo het ontbijt op. Maar eerst nog de halve vaatwasser uitpakken en een schooltas klaarmaken. Sommige dagen gaan zo lekker rustig van start :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_174024458
Die dagen dank je op je blote knietjes voor tablets en tv :)
Hier was dat gister.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 27 september 2017 @ 07:37:14 #249
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174024466
Hebben jullie ook de Freek Vonk action figure?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174024469
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 07:37 schreef Molo het volgende:
Hebben jullie ook de Freek Vonk action figure?
Dit klinkt als iets dat ik ook moet hebben.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')