abonnement Unibet Coolblue
pi_173791781
Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
https://bitonic.nl/
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Sites;
CryptoCurrency Market Capitalizations
https://cointelegraph.com/
Bitcoin Block Explorer - Blockchain
https://blockexplorer.com/

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.


Luister naar Crypto Fever - Faberyayo & Abel
pi_173791795
To the MOOON
pi_173791796
Okcoin en huobi dus in oktober dicht

https://twitter.com/cnLedger
pi_173791797
cnLedger twitterde op vrijdag 15-09-2017 om 14:09:40 Caixin update: OKCoin and Huobi may have longer period before closing than other exchanges, up to the end of Octoberhttps://t.co/m7V4hu5msv reageer retweet
edit: precies zelfde tijd gepost brombeer_ :P
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_173791817
Optijd weer ingesprongen zie ik. Na de breek van 3000 dollar viel het even stil en met ongeveer 6000 BTC op Bitfinex alleen al tot 2900 durfde ik de gok wel aan. Direct ook in OMG gesprongen die momenteel al 10% hoger zit. Vooralsnog een goede gok.
  vrijdag 15 september 2017 @ 14:15:05 #6
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173791837
Op $3000 mijn short in een long omgezet _O-

Denk wel dat ik zo ga uitstappen.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_173791907
Einde dip??
Lambo of Rekt
pi_173791922
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:20 schreef EggsTC het volgende:
Einde dip??
Ja
pi_173791942
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:20 schreef EggsTC het volgende:
Einde dip??
Ik hoop het. Zou mooi zijn als ik mijn Blockfolio maandag open en dat hij op hetzelfde niveau zit.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173791945
pi_173791967
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:21 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Ja
of een pump en dump uurtje...
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_173791979
Bull trap
  vrijdag 15 september 2017 @ 14:26:22 #13
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173792008
Dead cat bounce
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_173792024
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:26 schreef TimKuik het volgende:
Dead cat bounce
Ik geloof ook niet dat dit volledig doorzet.
pi_173792039
Yup. Winst pakken en uitstappen.

-edit- Kraken weer kapot, goh verrassend.
pi_173792044
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:23 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

of een pump en dump uurtje...
Nee een bounce met dit volume bevestigd wel de bodem.
Overigens is het nieuws over hoe en wat met betrekking tot het sluiten van de chineze exchanges nu ook bekend dus dat kan ook niet meer voor extra paniek zorgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door brombeer_ op 15-09-2017 14:40:37 ]
pi_173792124
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:28 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Nee een bounce met dit volume bevestigd wel de bodem.
Overigens is het nieuws het over hoe en wat met betrekking tot het sluiten van de chineze exchanges nu ook bekend dus dat kan ook niet meer voor extra paniek zorgen.
Nee maar veel chinezen zullen de komende 2 weken wel overgaan naar Fiat.. Dus er komen nog wat rondes dump dump dump
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_173792140
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:26 schreef TimKuik het volgende:
Dead cat bounce
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173792146


Oja en op 50$ na de blauwe lijn (ema) aangetikt.

Doe er mee wat je wil maar de afgelopen 6 keer steeg bitcoin na deze lijn aangetikt te hebben gewoon weer vrolijk door ):O
pi_173792163
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:28 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Nee een bounce met dit volume bevestigd wel de bodem.
Overigens is het nieuws het over hoe en wat met betrekking tot het sluiten van de chineze exchanges nu ook bekend dus dat kan ook niet meer voor extra paniek zorgen.
Dat idee heb ik ook, de kogel is door de kerk. Heb onder de 3k kunnen kopen op bittrex, wat alts gekocht en nu hopen dat iedereen weer instapt. :)
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_173792428
Dit was niet de bedoeling. :( Gaat weer omhoog :'(
pi_173792434
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:37 schreef smiths het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook, de kogel is door de kerk. Heb onder de 3k kunnen kopen op bittrex, wat alts gekocht en nu hopen dat iedereen weer instapt. :)
Nouja iedereen... de Chinezen mogen in ieder geval even niet mee doen.
pi_173792455
This train is bound for glory this train..
pi_173792520
bij bitonic is alles op :(
pi_173792574
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:59 schreef Deckard het volgende:
bij bitonic is alles op :(
error met de exchange gok ik
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_173792578
Neeheeeee ga lager dan!
pi_173792585
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:03 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

error met de exchange gok ik
ik zie nu net 3 btc voorbij komen.
pi_173792659
Ik stap even uit met 20% winst. Verwacht het komende uren wel wat naar beneden. Maar bodem lijkt inderdaad wel bereikt.
pi_173792768
Aan de ene kant wel fijn dat alles ff instort dan hoef ik niet van mezelf elk uur mijn laptop te checken :p rustig weekendje voor de boeg haha
  vrijdag 15 september 2017 @ 15:20:59 #30
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_173792856
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:09 schreef daankes het volgende:
Ik stap even uit met 20% winst. Verwacht het komende uren wel wat naar beneden. Maar bodem lijkt inderdaad wel bereikt.
Deze info is echt fokking chill ouwe. vertel ons meer.
pi_173792903
Maar zeg nou zelf bitcoin is wel erg hard in prijs gestegen afgelopen tijd hé, beetje te hard dan is het niet gek dat er weer ff 30% vanaf gaat
pi_173792912
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:20 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Deze info is echt fokking chill ouwe. vertel ons meer.
Sorry, vergeten dat dit het SC topic is.
pi_173793040
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:23 schreef daankes het volgende:

[..]

Sorry, vergeten dat dit het SC topic is.
Negeren, ik snap niet zo goed waarom ie tof loopt te doen. Dit soort info kun je je juist prima hier delen.
pi_173793086
Dom vraagje, maar het zij zo:

Vannacht worden er bij TRIG 70% van de coins vernietigd (70m van de 100m meende ik). Zou dat normaliter niet moeten zorgen voor een prijstoename? (Ik was vannacht slaapdronken, werd wakker om 4.00 met een aangetikte sell en dacht: hey, laat ik instappen op 34500) note to self: volgende keer doorslapen.
  vrijdag 15 september 2017 @ 15:35:51 #35
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173793123
Die dump _O-
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_173793127
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:34 schreef Toto69 het volgende:
Dom vraagje, maar het zij zo:

Vannacht worden er bij TRIG 70% van de coins vernietigd (70m van de 100m meende ik). Zou dat normaliter niet moeten zorgen voor een prijstoename? (Ik was vannacht slaapdronken, werd wakker om 4.00 met een aangetikte sell en dacht: hey, laat ik instappen op 34500) note to self: volgende keer doorslapen.
Tja. Ik heb het wel om me heen gehoord idd. Maar in een markt als deze, met zo'n onstabiele gare coin als TRIG zou ik me daar nu niet aan durven wagen.
pi_173793152
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:35 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Tja. Ik heb het wel om me heen gehoord idd. Maar in een markt als deze, met zo'n onstabiele gare coin als TRIG zou ik me daar nu niet aan durven wagen.
Nee snap ik. Is ook koffiedik kijken natuurlijk, maar je zou zeggen dat met minder coinsupply de prijs omhoog zou moeten kruipen. Maar goed, ik denk dat Greys daar ook op hoopt _O-

Laat staan de mensen die ingestapt zijn op ~60k, 55k, 50k etc.
pi_173793162
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:34 schreef Toto69 het volgende:
Dom vraagje, maar het zij zo:

Vannacht worden er bij TRIG 70% van de coins vernietigd (70m van de 100m meende ik). Zou dat normaliter niet moeten zorgen voor een prijstoename? (Ik was vannacht slaapdronken, werd wakker om 4.00 met een aangetikte sell en dacht: hey, laat ik instappen op 34500) note to self: volgende keer doorslapen.
Dat is ingecalculeerd in de huge price jump van afgelopen weken denk ik. Je hebt kans dat die nog een keer omhoog gaat i.v.m. laatste dump, maar dat blijft een grote gok.
pi_173793183
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:38 schreef daankes het volgende:

[..]

Dat is ingecalculeerd in de huge price jump van afgelopen weken denk ik. Je hebt kans dat die nog een keer omhoog gaat i.v.m. laatste dump, maar dat blijft een grote gok.
Hmm ja, valide punt. Nou ja, als 'ie nog een keer opklimt naar 40k of zo ben ik al dik tevreden eigenlijk. Ben ik al vrij snel gelukkig :')
pi_173793218
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:35 schreef TimKuik het volgende:
Die dump _O-
De mensen die geloofden dat het weer moon ging 😂
  vrijdag 15 september 2017 @ 15:46:34 #41
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173793323
cnLedger twitterde op vrijdag 15-09-2017 om 15:43:24 OKCoin & Huobi have announced to stop CNY <-> crypto-currency trading services on Oct 31thhttps://t.co/Z3vwQqINR8https://t.co/qJglZHRnhb reageer retweet
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_173793339
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:46 schreef TimKuik het volgende:
cnLedger twitterde op vrijdag 15-09-2017 om 15:43:24 OKCoin & Huobi have announced to stop CNY <-> crypto-currency trading services on Oct 31thhttps://t.co/Z3vwQqINR8https://t.co/qJglZHRnhb reageer retweet
Ook nog eens redelijk in de buurt van de nieuwe fork (qua datum) geloof ik
  vrijdag 15 september 2017 @ 15:54:27 #43
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_173793461
Koopmomentjes.. veel coins in de aanbieding
pi_173793485
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:39 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Hmm ja, valide punt. Nou ja, als 'ie nog een keer opklimt naar 40k of zo ben ik al dik tevreden eigenlijk. Ben ik al vrij snel gelukkig :')
Dat is ook meteen het risico van deze coins. Ze worden gepumpt vanwege een announcement of komende coinburn of wat dan ook. Er zit bijna geen userbase achter die de coin overeind houdt als er even niets is.

Daar valt leuk van te profiteren als er inderdaad een announcement aan zit te komen en je mee kan liften, maar zorg dan dat je op tijd uit stapt en hem vervolgens ook links laat liggen :p. Als je dergelijke coins ziet en toch wilt investeren, kijk altijd even op reddit ofzo waarom hij omhoog gaat en bepaal dan of je in wilt stappen en dan ook met de gedachte dat je uit gaat stappen. Anders ga je er op korte termijn geheid op achteruit als je wilt holden.

Trig is het zoveelste voorbeeld. Denk aan een Komodo, AdEX, Civic etc etc.

Dat betekent niet dat deze coin nooit meer boven dit punt komt, maar op korte termijn kan je gegarandeerd beter investeren in andere stabielere coins.
pi_173793520
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:55 schreef daankes het volgende:

[..]

Dat is ook meteen het risico van deze coins. Ze worden gepumpt vanwege een announcement of komende coinburn of wat dan ook. Er zit bijna geen userbase achter die de coin overeind houdt als er even niets is.

Daar valt leuk van te profiteren als er inderdaad een announcement aan zit te komen en je mee kan liften, maar zorg dan dat je op tijd uit stapt en hem vervolgens ook links laat liggen :p. Als je dergelijke coins ziet en toch wilt investeren, kijk altijd even op reddit ofzo waarom hij omhoog gaat en bepaal dan of je in wilt stappen en dan ook met de gedachte dat je uit gaat stappen. Anders ga je geheid er op achteruit als je wilt holden.
^O^ thanks voor je tip
arme greys ook ;(
pi_173793599
Mo0n
pi_173793609
$3500

Amerika is wakker. ;)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 september 2017 @ 16:05:06 #48
163650 Greys
pi_173793636
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:58 schreef Toto69 het volgende:

[..]

^O^ thanks voor je tip
arme greys ook ;(
Hoezo arme Greys? :@

Ik verkocht het grootste deel eergisteravond (had ik hier ook gemeld volgens mij) en dat ging heel erg prima juist. Ging ervan uit dat de burn toen inmiddels al lang in de prijs zat, heb voor de zekerheid verkocht en ik wacht nog even wat ie gaat doen voordat ik weer bij koop.

Dus met mij hoef je alles behalve medelijden te hebben. :P De trigs die ik nu nog heb kocht ik op 5K en die staan nu zelfs in de dump nog op 30 dus die mogen gewoon nog blijven, zo laag verwacht ik hem eigenlijk nooit meer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173793660
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoezo arme Greys? :@

Ik verkocht het grootste deel eergisteravond (had ik hier ook gemeld volgens mij) en dat ging heel erg prima juist. Ging ervan uit dat de burn toen inmiddels al lang in de prijs zat, heb voor de zekerheid verkocht en ik wacht nog even wat ie gaat doen voordat ik weer bij koop.

Dus met mij hoef je alles behalve medelijden te hebben. :P De trigs die ik nu nog heb kocht ik op 5K dus die mogen gewoon nog blijven, zo laag verwacht ik hem eigenlijk nooit meer.
Oh, niet gezien dan :@
Beter ^O^
pi_173793690
$3600 :7
pi_173793719
Omg en Eth knallen effe weer omhoog ^O^
٩๏̯͡๏)۶
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 september 2017 @ 16:10:52 #52
163650 Greys
pi_173793744
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:06 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Oh, niet gezien dan :@
Beter ^O^
Ja, ik durf als beginner nog wat minder risico te nemen dus leek het me handig om het grootste gedeelte maar gewoon de winst te pakken.

Er komen na de burn nog wel wat aankondigingen zag ik maar ik wacht eigenlijk vooral met smart op het moment dat die developer (die nu zelf de Twitter beheert..) beseft dat ie de aankondigingen door een professional moet laten doen. Erger me kapot aan z'n onprofessionele tweets met 2 ipv 'to' etc, alsof er een tiener tweet. Ook al is het een man die nooit slaapt en keihard werkt en heel goed bezig is, van Twitter moet ie echt gaan afblijven binnenkort. :') Maar daar zijn ze godzijdank mee bezig.

Als Trig binnenkort naar een Qtum fork gaat en er een token swap op Bittrex komt moet ie dat ook goed communiceren. Mensen snappen er nu geen zak van.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173793750
Dafuqq, die had ik niet aan zien komen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 september 2017 @ 16:13:33 #54
163650 Greys
pi_173793778
Waves en NEO springen ook lekker mee.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 september 2017 @ 16:14:47 #55
163650 Greys
pi_173793801
Nou bestel die lambo's maar weer jongens.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173793812
het stijgen gaat in ieder geval een stuk sneller dan het dalen, dat is een goed punt
Wel bizar hoe snel we weer op hetzelfde hoogte zitten als vanochtend
pi_173793818
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, ik durf als beginner nog wat minder risico te nemen dus leek het me handig om het grootste gedeelte maar gewoon de winst te pakken.

Er komen na de burn nog wel wat aankondigingen zag ik maar ik wacht eigenlijk vooral met smart op het moment dat die developer (die nu zelf de Twitter beheert..) beseft dat ie de aankondigingen door een professional moet laten doen. Erger me kapot aan z'n onprofessionele tweets met 2 ipv 'to' etc, alsof er een tiener tweet. Ook al is het een man die nooit slaapt en keihard werkt en heel goed bezig is, van Twitter moet ie echt gaan afblijven binnenkort. :') Maar daar zijn ze godzijdank mee bezig.

Als Trig binnenkort naar een Qtum fork gaat en er een token swap op Bittrex komt moet ie dat ook goed communiceren. Mensen snappen er nu geen zak van.
Oh, dat klinkt wel lekker ja _O- marketing is toch wel erg belangrijk.
pi_173793862
#pray dat dit geen relief rally is en de inkortingsberen straks keihard terug komen.
  vrijdag 15 september 2017 @ 16:22:51 #59
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173793949
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:18 schreef Panzermaus het volgende:
#pray dat dit geen relief rally is en de inkortingsberen straks keihard terug komen.
Je kan nog best eens gelijk gaan hebben. We zijn weer veel te hard omhoog gegaan.

Verkoop nu en buy the dip jongens ^O^
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  vrijdag 15 september 2017 @ 16:28:36 #60
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173794034
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:22 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Je kan nog best eens gelijk gaan hebben. We zijn weer veel te hard omhoog gegaan.

Verkoop nu en buy the dip jongens ^O^
Nu verkopen ben je wel een beete erg laat mee. ...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173794053
Had gisteren bij $3480 verkocht met 1000$ verlies. Hoop dat het nog gaat dalen nu. Had eigenlijk bij de $3000 weer moeten kopen maarja.
  vrijdag 15 september 2017 @ 16:32:31 #62
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173794093
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:28 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nu verkopen ben je wel een beete erg laat mee. ...
Het idee is dat je op $3000 ingekocht hebt... :D
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_173794159
Go TRIG *O*
pi_173794172
Jongens ik moet naar een bruiloft nu. Voordat ik ga kopen of op usdt laten?
pi_173794185
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:29 schreef xTraFresh het volgende:
Had gisteren bij $3480 verkocht met 1000$ verlies. Hoop dat het nog gaat dalen nu. Had eigenlijk bij de $3000 weer moeten kopen maarja.
Hoop doet het altijd goed in crypto. There is no need to be upset.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:37 schreef xTraFresh het volgende:
Jongens ik moet naar een bruiloft nu. Voordat ik ga kopen of op usdt laten?
Check RSI. Sidelines voor mij.
pi_173794194



Betking Highrollers list...

Die gozer vergokt gewoon ff 10BTC in amper een uur. _O-

De token gelijk 3 units omhoog. :')
Lambo of Rekt
  vrijdag 15 september 2017 @ 16:45:19 #67
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_173794259
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:29 schreef xTraFresh het volgende:
Had gisteren bij $3480 verkocht met 1000$ verlies. Hoop dat het nog gaat dalen nu. Had eigenlijk bij de $3000 weer moeten kopen maarja.
Proberen om de markt te timen. HODL!
pi_173794284
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:34 schreef Toto69 het volgende:
Dom vraagje, maar het zij zo:

Vannacht worden er bij TRIG 70% van de coins vernietigd (70m van de 100m meende ik). Zou dat normaliter niet moeten zorgen voor een prijstoename? (Ik was vannacht slaapdronken, werd wakker om 4.00 met een aangetikte sell en dacht: hey, laat ik instappen op 34500) note to self: volgende keer doorslapen.
Gekke markt ook. Eind goed al goed.
  vrijdag 15 september 2017 @ 16:47:34 #69
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_173794288
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:20 schreef Repeating het volgende:
Marketcap onder de 100 miljard gedoken.
En weer op 118 miljard... _O-
pi_173794293
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:47 schreef Repeating het volgende:

[..]

En weer op 118 miljard... _O-
Ja ziek hoor. Dit is ongekend, nooit gezien in "echte" beurzen ook, zoiets bizars als dit.
Lambo of Rekt
pi_173794300
Dit slaat nergens meer op als je erover nadenkt.
  vrijdag 15 september 2017 @ 16:48:36 #72
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_173794301
Wow! Keiharde eerste les geleerd :D
pi_173794319
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:18 schreef Panzermaus het volgende:
#pray dat dit geen relief rally is en de inkortingsberen straks keihard terug komen.
Ik vrees dat jij gelijk gaat krijgen hierin, dit gaat veelste hard terug, dit is een bounceback ja.

De whales die net op 3K goedkoop hebben ingekocht verkopen zo weer, en dan krijg je een tegencorrectie op de tegencorrectie :+
Lambo of Rekt
pi_173794342
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:49 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik vrees dat jij gelijk gaat krijgen hierin, dit gaat veelste hard terug, dit is een bounceback ja.
Prima. Nu ik TRIG weer weg heb kunnen doen (weer eens 3 minuten te vroeg :') ) kan ik dan ten minste ook meeprofiteren als de coins weer 30% lager staan dan nu. :Y
  vrijdag 15 september 2017 @ 16:51:29 #75
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_173794346
We zullen het vanzelf wel zien wat het is..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 september 2017 @ 16:53:22 #76
163650 Greys
pi_173794384
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:47 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Gekke markt ook. Eind goed al goed.
Wel opletten hè, je staat dus nu ineens weer op winst ipv verlies, maar dat kan zo weer andersom zijn. Echt heel slecht in te schatten nu.

Heb je er veel in zitten? Anders ff blijven kijken nu denk ik en zometeen vast een deeltje winst pakken en met de rest nog even aankijken? Ik weet het nu ook echt effe niet _O-

Edit: oh je bent er alweer uit. Had het nog effe aangekeken :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173794385
Lekker dit hoor
  vrijdag 15 september 2017 @ 16:53:49 #78
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173794394
Deze markt :')
pi_173794400
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Wel opletten hè, je staat dus nu ineens weer op winst ipv verlies, maar dat kan zo weer andersom zijn. Echt heel slecht in te schatten nu.

Heb je er veel in zitten? Anders ff blijven kijken nu denk ik en zometeen vast een deeltje winst pakken en met de rest nog even aankijken? Ik weet het nu ook echt effe niet _O-
Ben er snel uitgesprongen op 35500. Super dom, 3 min later 39000 :') mja, don't care, geen gekke panic sells gedaan, dus ik leer in ieder geval
pi_173794404
ik haat mijn leven op dit moment
pi_173794412
$4000 in 3...2..1..
pi_173794418
Net nog snel voor sluitingstijd wat fiat bijtanken via BL3P. 5 minuten later prijs alweer +100. :')
pi_173794447
Sellwall op 3700 komt eraan. Dat zal een whale zijn die goedkoop gekocht heeft op 3k :D
Lambo of Rekt
pi_173794448
holy smack
  vrijdag 15 september 2017 @ 16:57:44 #85
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_173794449
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:47 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja ziek hoor. Dit is ongekend, nooit gezien in "echte" beurzen ook, zoiets bizars als dit.
In 10 minuten weer 3 miljard erbij. Is iemand de markt aan het fokken?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 september 2017 @ 16:58:19 #86
163650 Greys
pi_173794460
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:54 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ben er snel uitgesprongen op 35500. Super dom, 3 min later 39000 :') mja, don't care, geen gekke panic sells gedaan, dus ik leer in ieder geval
Dat is al goed idd :D
Volgende keer mss met de helft eruit en rest nog ff blijven meekijken als ie zo hard omhoog gaat. (Maar ik ken het gevoel, vind het ook nog steeds moeilijk :D )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173794475
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:57 schreef EggsTC het volgende:
Sellwall op 3700 komt eraan. Dat zal een whale zijn die goedkoop gekocht heeft op 3k :D
Plausibel. Overigens zou het ook treurig zijn als die 3050 BTC buy aan het begin van deze spike (@ $3000) een soort opoffering was voor wat achteraf een exit pump blijft te zijn.
pi_173794480
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is al goed idd :D
Volgende keer mss met de helft eruit en rest nog ff blijven meekijken als ie zo hard omhoog gaat. (Maar ik ken het gevoel, vind het ook nog steeds moeilijk :D )
Goede tip ja, had me nu 200 euro gescheeld :P
  vrijdag 15 september 2017 @ 17:00:12 #89
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_173794488
IK SNAP ER NIKS MEER VAN HOUD OP :'(
pi_173794527
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:00 schreef RickoKun het volgende:
IK SNAP ER NIKS MEER VAN HOUD OP :'(
x100 long op Bitmex en gaan pitten. Komt het vanzelf goed.
pi_173794534
Mooi dat die bittrex usdt markt bestaat, in tijden van dips 100 dollar lager, gaat het weer hard omhoog staat het 100dollar hoger. Fomo in beide richtingen daar. Stond net op 3779 daar :D
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_173794631
3700 sellwall, als je op 3K gekocht heb verkoop je beter op 3690 :P
Lambo of Rekt
pi_173794710
Decred doet het ook aardig.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_173794932
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:13 schreef chroestjov het volgende:
Decred doet het ook aardig.
Hell yeah!
pi_173794951
Hoe groot is de kans dat JP Morgan zelf gewoon Bitcoin geshort heeft, paniek zaait door de CEO, vet veel geld eraan verdient en vervolgens nu massaal zelf weer inkoopt? win-win
pi_173795052
quote:
Op naar de 50 miljard :7

Dood aan alle shitcoins _O_
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn. Zou best lekker zijn, de cap onder 100 miljard en alleen de goede coins die overblijven..
pi_173795057
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:30 schreef metallicelmo het volgende:
Hoe groot is de kans dat JP Morgan zelf gewoon Bitcoin geshort heeft, paniek zaait door de CEO, vet veel geld eraan verdient en vervolgens nu massaal zelf weer inkoopt? win-win
Erg groot.
pi_173795061
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:15 schreef TimKuik het volgende:
Op $3000 mijn short in een long omgezet _O-

Denk wel dat ik zo ga uitstappen.
Met margin?
pi_173795145
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:30 schreef metallicelmo het volgende:
Hoe groot is de kans dat JP Morgan zelf gewoon Bitcoin geshort heeft, paniek zaait door de CEO, vet veel geld eraan verdient en vervolgens nu massaal zelf weer inkoopt? win-win
Je weet wie JP Morgan is?
Lambo of Rekt
  vrijdag 15 september 2017 @ 17:49:19 #101
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173795147
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:40 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Met margin?
1:30 margin, maar heb 'm alweer gesloten, ging me wat te snel.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  vrijdag 15 september 2017 @ 17:49:44 #102
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173795150
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:30 schreef metallicelmo het volgende:
Hoe groot is de kans dat JP Morgan zelf gewoon Bitcoin geshort heeft, paniek zaait door de CEO, vet veel geld eraan verdient en vervolgens nu massaal zelf weer inkoopt? win-win
_O-
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_173795278
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:49 schreef TimKuik het volgende:

[..]

1:30 margin, maar heb 'm alweer gesloten, ging me wat te snel.
Dus x30 leverage? Waar doe je dat?
pi_173795282
Mijn ¤2000 verlies waar ik vandaag op stond is intussen bijna gereduceerd naar ¤0, benieuwd of de hele zooi weer in elkaar stort dit weekend :+
٩๏̯͡๏)۶
pi_173795327
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:49 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Je weet wie JP Morgan is?
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl jp morgen oplichter froude

quote:
7s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:49 schreef TimKuik het volgende:

[..]

1:30 margin, maar heb 'm alweer gesloten, ging me wat te snel.
Nice.
  vrijdag 15 september 2017 @ 18:05:17 #106
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173795348
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:59 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Dus x30 leverage? Waar doe je dat?
Plus500 (met fiat)
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_173795349
Toch maar even in fiat (usdt) gegaan @3720. Leuke rally maar met het nieuws uit China verwacht ik nog wel weer een dip. Dit zijn gewoon puur de Amerikanen die de boel oppompen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 september 2017 @ 18:07:07 #108
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173795375
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:05 schreef Toto69 het volgende:
Toch maar even in fiat (usdt) gegaan @3720. Leuke rally maar met het nieuws uit China verwacht ik nog wel weer een dip. Dit zijn gewoon puur de Amerikanen die de boel oppompen.
Ik denk ik ook maar.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173795388
Ben net ook voor 50% uitgestapt, even afwachten waar het heengaat :P
pi_173795417
China is naar bed, Amerikanen zijn wakker.

Morgenochtend is het weer andersom.
pi_173795429
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:05 schreef Toto69 het volgende:
Toch maar even in fiat (usdt) gegaan @3720. Leuke rally maar met het nieuws uit China verwacht ik nog wel weer een dip. Dit zijn gewoon puur de Amerikanen die de boel oppompen.
Effe lekker de markt proberen te timen, ja?
pi_173795430
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:05 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Plus500 (met fiat)
Even voor de goede orde hoor want ben met margin trading een noob.

Als je op de trein zat van 3k naar 3.7k met 1:30 margin, dan maak je dus 30 x 700usd is 21k?

Als dat zou mag zijn, gefeliciteerd met je trade :)
  vrijdag 15 september 2017 @ 18:12:28 #113
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173795466
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:10 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Even voor de goede orde hoor want ben met margin trading een noob.

Als je op de trein zat van 3k naar 3.7k met 1:30 margin, dan maak je dus 30 x 700usd is 21k?

Als dat zou mag zijn, gefeliciteerd met je trade :)
Correct, maar ik zat maar met wat extra zakgeld op die call :P

Kan er denk ik wel van op vakantie gaan. :)
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 september 2017 @ 18:12:47 #114
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173795471
Alle ETHjes ingeruild voor USDT. Dat was zo'n 2/3 van m'n totale voorraad.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173795628
Blockfolio ineens weer groen :S
  vrijdag 15 september 2017 @ 18:24:13 #116
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173795669
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:21 schreef MaGNeT het volgende:
Blockfolio ineens weer groen :S
Verkoop alle coins *O*
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_173795673
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:21 schreef MaGNeT het volgende:
Blockfolio ineens weer groen :S
Jij bent wel gekker gewend dan dit toch :+
Lambo of Rekt
pi_173795721
Volgens mij zie ik hier weer aardig wat gevalletjes "Buy high, sell low" voorbij komen :')
pi_173795726
Shapeshift doet weer eens mongool, faal Eth > OMG transfer. _O-

pi_173795826
JP Morgan dankt u allen :P
pi_173795832
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:24 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jij bent wel gekker gewend dan dit toch :+
Ah ja, wacht wel tot de zon weer schijnt.
pi_173795854
zou er nog een weekend dip komen?
pi_173795859
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:37 schreef SMS303 het volgende:
zou er nog een weekend dip komen?
Die begint nu.
  vrijdag 15 september 2017 @ 18:38:07 #124
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173795872
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:37 schreef Thieske het volgende:

[..]

Die begint nu.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_173795881
Werd verdomme tijd!
pi_173795890
Zo, even naar fiat gegaan na 20% winst gepakt te hebben in een middagje. Dipje komt eraan :)
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 september 2017 @ 18:42:21 #127
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173795928
Hoppa, daar gaan we weer.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173795976
*Insert Jay-Z Down*
pi_173796012
Wtf, krijg op Gmail dit mailtje (niet in spam):

Welcome to take part in ICO https://blackmooncrypto.pro

Met nog meer mensen die in "aan:" staan.
pi_173796070
Denk even na mensen;



Dit kan niet lang goed gaan, als je op 3k hebt gekocht, verkoop.
Lambo of Rekt
pi_173796094
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:50 schreef EggsTC het volgende:
Denk even na mensen;

[ afbeelding ]

Dit kan niet lang goed gaan, als je op 3k hebt gekocht, verkoop.
HOLLDDDDD!!!!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 september 2017 @ 18:53:11 #132
862 Arcee
Look closer
pi_173796115
Die rebound van bitcoin na de dip onder de $3000. _O_
pi_173796133
m0000000n
pi_173796144
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:47 schreef Toto69 het volgende:
Wtf, krijg op Gmail dit mailtje (niet in spam):

Welcome to take part in ICO https://blackmooncrypto.pro

Met nog meer mensen die in "aan:" staan.
Ohhh das wel heel amateuristisch, nooit ingeschreven ergens op?

Dat filmpje is trouwens wel echt heel vet hollywood :D ik wordt er wel blij van! alleen dat is al een rede om te investeren.... Ik ga me is inlezen!
pi_173796159
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:54 schreef Dicing het volgende:

[..]

Ohhh das wel heel amateuristisch, nooit ingeschreven ergens op?

Dat filmpje is trouwens wel echt heel vet hollywood :D ik wordt er wel blij van! alleen dat is al een rede om te investeren.... Ik ga me is inlezen!
Nee, voor geen enkele ICO :)
Heb alleen een account op Bittrex en Bitcointalk.
  vrijdag 15 september 2017 @ 18:56:07 #136
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173796176
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:55 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nee, voor geen enkele ICO :)
Heb alleen een account op Bittrex en Bitcointalk.
Bitcointalk is ooit in een ver verleden gehacked. Op www.haveibeenpwned.com kan je checken of dat zo is.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_173796185
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:56 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Bitcointalk is ooit in een ver verleden gehacked. Op www.haveibeenpwned.com kan je checken of dat zo is.
BTC-E En Bitcointalk dus...
thnx
  vrijdag 15 september 2017 @ 18:59:00 #138
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173796225
Waar blijft die echte dip...
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 september 2017 @ 18:59:01 #139
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173796226
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:56 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Bitcointalk is ooit in een ver verleden gehacked. Op www.haveibeenpwned.com kan je checken of dat zo is.
Oeps... :{

4x zelfs, 2x Bitcoin gerelateerd.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 15 september 2017 @ 18:59:43 #140
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173796236
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Oeps... :{

4x zelfs, 2x Bitcoin gerelateerd.
Ik hoop dat je 2FA en verschillende wachtwoorden per account gebruikt?

Tevens ben ik iets van 8x gepwned. Zo lang je overal een ander wachtwoord gebruikt maakt het niet zo veel uit...
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_173796362
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:59 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Ik hoop dat je 2FA en verschillende wachtwoorden per account gebruikt?

Tevens ben ik iets van 8x gepwned. Zo lang je overal een ander wachtwoord gebruikt maakt het niet zo veel uit...
Dit dus.
Lambo of Rekt
pi_173796412
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:50 schreef EggsTC het volgende:
Denk even na mensen;

[ afbeelding ]

Dit kan niet lang goed gaan, als je op 3k hebt gekocht, verkoop.
Welke site is dit? :)
pi_173796423
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:10 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Welke site is dit? :)
https://cryptowat.ch/bitfinex/btcusd
Lambo of Rekt
pi_173796458
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:54 schreef Dicing het volgende:

[..]

Ohhh das wel heel amateuristisch, nooit ingeschreven ergens op?

Dat filmpje is trouwens wel echt heel vet hollywood :D ik wordt er wel blij van! alleen dat is al een rede om te investeren.... Ik ga me is inlezen!
LET OP de Blackmoon ICO is al over volgens mij? 30 miljoen opgehaald en dat was de hard cap. Blackmooncrypto.pro is een ander domein en alleen het mailtje (die ik ook heb gehad) ziet er niet uit, classic scam
pi_173796470
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:12 schreef Toto69 het volgende:

[..]

thnx!
yo
Lambo of Rekt
pi_173796526
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:12 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

LET OP de Blackmoon ICO is al over volgens mij? 30 miljoen opgehaald en dat was de hard cap. Blackmooncrypto.pro is een ander domein en alleen het mailtje (die ik ook heb gehad) ziet er niet uit, classic scam
Scherp! Ik was nog niet zover, zat me net in te lezen, te verdiepen etc. Site ziet er slick uit! stiekem was ik er dus bijna ingetrapt, maar zat nog in researchfase :)
pi_173796534
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:50 schreef EggsTC het volgende:
Denk even na mensen;

[ afbeelding ]

Dit kan niet lang goed gaan, als je op 3k hebt gekocht, verkoop.
Dit dus, sell nu het nog kan
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173796652
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dit dus, sell nu het nog kan
dus deze n00b moet nog ff wachten met kopen van ETH bij btcdirect? :)
vannacht was ik te laat voor de SIFT ico en hoop op etherdelta er een paar te kunnen scoren
pi_173796707
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:21 schreef SMS303 het volgende:

[..]

dus deze n00b moet nog ff wachten met kopen van ETH bij btcdirect? :)
vannacht was ik te laat voor de SIFT ico en hoop op etherdelta er een paar te kunnen scoren
Wachten zou mijn advies zijn
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 15 september 2017 @ 19:39:24 #151
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173796917
Ja moet ik nou sellen of niet
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_173796974
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:28 schreef Revolution-NL het volgende:
Volgens mij zie ik hier weer aardig wat gevalletjes "Buy high, sell low" voorbij komen :')
Haha dat. Mensen die de markt proberen te timen..altijd leuk *O*
[P]otverdorie
pi_173797013
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:43 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Haha dat. Mensen die de markt proberen te timen..altijd leuk *O*
Naja kijk sommige mensen hebben hier 1 keer geluk gehad met een klapper, maar snappen niet hoe de markt verder werkt, dus ja... kan je mensen kwalijk nemen dat ze t proberen in te schatten?
Lambo of Rekt
  vrijdag 15 september 2017 @ 19:46:40 #154
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173797023
quote:
8s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:39 schreef richolio het volgende:
Ja moet ik nou sellen of niet
Ja. Zondag weer inkopen.

Behaalde resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.

[ Bericht 6% gewijzigd door TimKuik op 15-09-2017 19:56:55 ]
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_173797028
quote:
8s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:39 schreef richolio het volgende:
Ja moet ik nou sellen of niet
Wat je hebt verkoop je en als je wilt kopen wacht je
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173797030
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:46 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Naja kijk sommige mensen hebben hier 1 keer geluk gehad met een klapper, maar snappen niet hoe de markt verder werkt, dus ja... kan je mensen kwalijk nemen dat ze t proberen in te schatten?
Waarom zou je mensen wat kwalijk nemen? :D

Maar ik heb geen zin om te gokken met mijn BTC.
  vrijdag 15 september 2017 @ 20:14:35 #157
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_173797534
Tot nu toe stijgt t wel weer lekkor.

Maar goed. Ik heb geen glazen bol. Ik heb een pauper bol.
pi_173797905
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:46 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Naja kijk sommige mensen hebben hier 1 keer geluk gehad met een klapper, maar snappen niet hoe de markt verder werkt, dus ja... kan je mensen kwalijk nemen dat ze t proberen in te schatten?
Zeker niet. Maar ik ken weinig vrouwen die onvoorspelbaarder zijn dan deze markt, bijvoorbeeld. Puur 'gokken' wat iets gaat doen met een klap geld, zonder je in te lezen op de materie of TA"s na te gaan (niet dat dat altijd iets zegt), is een dingetje.
[P]otverdorie
pi_173797953
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:32 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Zeker niet. Maar ik ken weinig vrouwen die onvoorspelbaarder zijn dan deze markt, bijvoorbeeld. Puur 'gokken' wat iets gaat doen met een klap geld, zonder je in te lezen op de materie of TA"s na te gaan (niet dat dat altijd iets zegt), is een dingetje.
Heb dat ooit een keer gedaan toen hij richting de 300 zakte. Daardoor wel afgeleerd.
pi_173798020
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:34 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heb dat ooit een keer gedaan toen hij richting de 300 zakte. Daardoor wel afgeleerd.
Hehe, herkenbaar. Heb zelf ook meerdere klappers gemaakt (positief en negatief). Aldoende leert men. Het is ook geen doodzonde om de markt te timen, maar het gaat vaker niet goed dan wél goed ;)
[P]otverdorie
pi_173798041
Volume vandaag is het hoogste sinds 2 jaar. Op bitstamp vandaag al over de 50k bitcoins verhandeld.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 september 2017 @ 20:42:08 #162
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173798087
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:59 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Ik hoop dat je 2FA en verschillende wachtwoorden per account gebruikt?
Ehhh...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173798275
BTC klimt er weer bovenop, BCH blijft achter. Ik heb best wat geld in BCH zitten. Verkopen of holden?
pi_173798299
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:52 schreef xaban06 het volgende:
BTC klimt er weer bovenop, BCH blijft achter. Ik heb best wat geld in BCH zitten. Verkopen of holden?
Waarom zit je in BCH? Voor de long term of wat is precies je plan/strategie? Aan de hand daarvan zou je zelf je vraag moeten kunnen beantwoorden.
pi_173798464
Iemand al de laatste Waves Community airdrop ontvangen? Moet vandaag komen toch?
pi_173798509
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waarom zit je in BCH? Voor de long term of wat is precies je plan/strategie? Aan de hand daarvan zou je zelf je vraag moeten kunnen beantwoorden.
Ik had nog wat BTC die ik 'kwijt moest'. Een neef van mij zei dat BCH op short term omhoog zou gaan, dus BCH gekocht ....gaat het keihard omlaag :D

Dit was trouwens voor 'de crash'.
pi_173798513
Ik vraag mij af wat de BTC koers doet op de laatste dag dat de Chinese exchanges nog draaien, dan moet hij toch verticaal naar 0 gaan ongeveer op die exchanges?
٩๏̯͡๏)۶
pi_173798543
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 21:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vraag mij af wat de BTC koers doet op de laatste dag dat de Chinese exchanges nog draaien, dan moet hij toch verticaal naar 0 gaan ongeveer op die exchanges?
Nee joh, mensen hoeven niet te verkopen

Bitcoin is niet verboden daar, alleen de exchanges moeten dicht.
Waarschijnlijk zullen deze in een later stadium gewoon weer open mogen met een licentie
pi_173798566
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 21:05 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

Nee joh, mensen hoeven niet te verkopen

Bitcoin is niet verboden daar, alleen de exchanges moeten dicht.
Waarschijnlijk zullen deze in een later stadium gewoon weer open mogen met een licentie
Maar de chinezen zullen de bitcoins toch snel even verkopen voordat je er niet meer bij kan, of het worden massale withdrawals naar eigen wallets.
٩๏̯͡๏)۶
pi_173798615
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 21:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vraag mij af wat de BTC koers doet op de laatste dag dat de Chinese exchanges nog draaien, dan moet hij toch verticaal naar 0 gaan ongeveer op die exchanges?
Ik ben ook benieuwd. Er zal ongetwijfeld meer aanbod van BTC zijn dan vraag dus het lijkt me dat de prijs naar beneden zal duiken.

Of de meerderheid van de chinezen moet er voor kiezen hun BTC naar hun eigen wallet te sturen en te holden totdat er een legale exchange open gaat.

Interessante tijden
pi_173798637
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 21:09 schreef Thieske het volgende:

[..]

Ik ben ook benieuwd. Er zal ongetwijfeld meer aanbod van BTC zijn dan vraag dus het lijkt me dat de prijs naar beneden zal duiken.

Of de meerderheid van de chinezen moet er voor kiezen hun BTC naar hun eigen wallet te sturen en te holden totdat er een legale exchange open gaat.

Interessante tijden
Als ze dat tweede trouwens massaal doen zal de prijs in de rest van de wereld wel omhoog gaan. Zijn er ineens een stuk minder BTC beschikbaar op de markt :P
pi_173798701
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 21:10 schreef Thieske het volgende:

[..]

Als ze dat tweede trouwens massaal doen zal de prijs in de rest van de wereld wel omhoog gaan. Zijn er ineens een stuk minder BTC beschikbaar op de markt :P
De hoeveelheid beschikbare btc is technisch hetzelfde, ook al heb je meer hodlers.

Maar goed ik zie nu al dat de Chinese exchanges onder de 3000$ zitten in tegenstelling tot de overige exchanges die rond de 3500$ hangen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_173798818
Zit op tweedehandspagina even te kijken voor een bootje voor de winsten van de afgelopen tijd.
https://www.tweedehands.n(...)-2017-314660108.html
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2017 21:20:38 ]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 september 2017 @ 21:22:46 #174
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173798889
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 21:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vraag mij af wat de BTC koers doet op de laatste dag dat de Chinese exchanges nog draaien, dan moet hij toch verticaal naar 0 gaan ongeveer op die exchanges?
Welnee. Dit zat er al aan te komen. Nu is de crash geweest en krijgen exchanges een extra maand. Ik ga er dit weekend met volle vertrouwen weer in.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173798969
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 21:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Welnee. Dit zat er al aan te komen. Nu is de crash geweest en krijgen exchanges een extra maand. Ik ga er dit weekend met volle vertrouwen weer in.
Nu wel, ik verkoop nog niks, maar over paar weken is er natuurlijk een compleet andere situatie.

Ik denk dat BTC dan minimaal naar 2500$ knalt voor eventjes.
٩๏̯͡๏)۶
pi_173798987
Krabbelt weer wat op, maar morgen zal het wel weer dalen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 september 2017 @ 21:27:53 #177
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173799004
ETH precies op de top van die correctie verkocht :D
Prachtige call geweest.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 september 2017 @ 21:28:30 #178
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173799019
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 21:26 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Nu wel, ik verkoop nog niks, maar over paar weken is er natuurlijk een compleet andere situatie.

Ik denk dat BTC dan minimaal naar 2500$ knalt voor eventjes.
Ik zie hem de 3000 niet meer bereiken voorlopig. De zwakke handjes zijn er uit, zo hard gaat het nu niet meer.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173799035
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 21:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Krabbelt weer wat op, maar morgen zal het wel weer dalen.
China slaapt.
Rond ~02:00 wordt het weer interessant, ik heb toch weekend dus dat scheelt :+
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 september 2017 @ 21:30:13 #180
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173799059
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 21:29 schreef Toto69 het volgende:

[..]

China slaapt.
Rond ~02:00 wordt het weer interessant, ik heb toch weekend dus dat scheelt :+
Welk land denk je dat deze crash veroorzaakt heeft?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173799062
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 21:19 schreef ZetaOS het volgende:
Zit op tweedehandspagina even te kijken voor een bootje voor de winsten van de afgelopen tijd.
https://www.tweedehands.n(...)-2017-314660108.html
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hey zeta heb je nog wat 'supplementen' voor me boek geen progressie meer
pi_173799075
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 21:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Welk land denk je dat deze crash veroorzaakt heeft?
Ja katjeschatje, mijn punt is dat als zij weer wakker worden, de boel weer flink kan zakken...
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 september 2017 @ 21:32:11 #183
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173799090
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 21:31 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja katjeschatje, mijn punt is dat als zij weer wakker worden, de boel weer flink kan zakken...
Nah. Dit is voor hen in de middag begonnen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173799146
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 21:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik zie hem de 3000 niet meer bereiken voorlopig. De zwakke handjes zijn er uit, zo hard gaat het nu niet meer.
Er zijn genoeg chinezen die nog even geduldig wachten, de storm is pas voorbij zodra de Chinese exchanges echt gesloten zijn.
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 september 2017 @ 21:37:08 #185
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173799222
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 21:33 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Er zijn genoeg chinezen die nog even geduldig wachten, de storm is pas voorbij zodra de Chinese exchanges echt gesloten zijn.
Voor een crash heb je paniek nodig. Een ver van tevoren bekende gebeurtenis gaat daar niet voor zorgen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173799254
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 21:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Voor een crash heb je paniek nodig. Een ver van tevoren bekende gebeurtenis gaat daar niet voor zorgen.
Ja maar iedereen kent ook ver vantevoren de panic-sells, dus je theorie klopt wat dat betreft niet helemaal.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 september 2017 @ 21:39:43 #187
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173799285
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 september 2017 21:38 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja maar iedereen kent ook ver vantevoren de panic-sells, dus je theorie klopt wat dat betreft niet helemaal.
Dat nieuws van vandaag is redelijk uit de lucht komen vallen. Nu is alles wel een breed bekend en gaat zoiets geen tweede keer gebeuren.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173799342
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 21:39 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat nieuws van vandaag is redelijk uit de lucht komen vallen. Nu is alles wel een breed bekend en gaat zoiets geen tweede keer gebeuren.
Misschien niet binnen een paar uur net als gisteren maar een langzaam wegzakkende koers over een wat langere tijd lijkt me niet onwaarschijnlijk.

/glazen bol
pi_173799349
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 21:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Voor een crash heb je paniek nodig. Een ver van tevoren bekende gebeurtenis gaat daar niet voor zorgen.
Ik weet wel zeker dat er een flinke daling komt ergens rond 30 september of eventueel iets later, maar die kan van korte duur zijn als het Chinese gedoe echt achter de rug is.
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 september 2017 @ 21:53:51 #190
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173799659
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 21:41 schreef Thieske het volgende:

[..]

Misschien niet binnen een paar uur net als gisteren maar een langzaam wegzakkende koers over een wat langere tijd lijkt me niet onwaarschijnlijk.

/glazen bol
En dat is ook precies wat ik zeg :P
In één klap naar benden? Neuh.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173799828
Ik ga de gok er maar op nemen om nu niet te kopen. Als ie omhoog gaat is het voor mij een winsituatie, en omlaag ook. Dan maar wat minder winst in potentie, kan ik lekker slapen :p
pi_173800275
Iemand hier met Darcrus?
Lambo of Rekt
  vrijdag 15 september 2017 @ 22:32:23 #193
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_173800648
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 21:05 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

Nee joh, mensen hoeven niet te verkopen

Bitcoin is niet verboden daar, alleen de exchanges moeten dicht.
Waarschijnlijk zullen deze in een later stadium gewoon weer open mogen met een licentie
Is dat zo?

quote:
Chinese bitcoin exchanges Huobi and OKCoin – two of the country's "Big Three" markets – have announced that they will halt yuan-denominated trading by the end of October.
Begrijp ik het verkeerd, of kunnen de chinezen straks alleen niet meer deposits en withdrawals uitvoeren in hun eigen munt? Dit zou betekenen dat ze wel nog BTC - ALT kunnen traden, toch?
pi_173800653
Ik word wat zenuwachtig. Ruim een half uur geleden een zooi NEO naar mijn private wallet gestuurd (van NEO) maar ze komen er nog niet aan. Waar dan normaal zowat instant is ... uuuuhhhh?? Iemand ervaringen hiermee?

Op Bittrex is hij overigens normaal authorized en stat hij al in het rijtje withdrawals
pi_173800924
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 22:32 schreef DutchieBre het volgende:
Ik word wat zenuwachtig. Ruim een half uur geleden een zooi NEO naar mijn private wallet gestuurd (van NEO) maar ze komen er nog niet aan. Waar dan normaal zowat instant is ... uuuuhhhh?? Iemand ervaringen hiermee?

Op Bittrex is hij overigens normaal authorized en stat hij al in het rijtje withdrawals
Bij mij ging dat destijds binnen enkele minuten.
pi_173800949
Misschien hier even je transaction ID invoeren, geeft misschien wat meer informatie.

https://neotracker.io/browse/tx/1
  Eindredactie Games vrijdag 15 september 2017 @ 22:46:30 #197
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173800983
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 22:32 schreef Repeating het volgende:

[..]

Is dat zo?

[..]

Begrijp ik het verkeerd, of kunnen de chinezen straks alleen niet meer deposits en withdrawals uitvoeren in hun eigen munt? Dit zou betekenen dat ze wel nog BTC - ALT kunnen traden, toch?
jup, en ze mogen ook nog met dollars traden, alleen niet meer met hun eigen munt.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_173801021
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 22:45 schreef Thieske het volgende:
Misschien hier even je transaction ID invoeren, geeft misschien wat meer informatie.

https://neotracker.io/browse/tx/1
Hoe moet ik deze interpreteren? Ik heb hem opgezocht en gevonden

Ik zie het aantal met daarachter (Unspent)
pi_173801092
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 22:48 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Hoe moet ik deze interpreteren? Ik heb hem opgezocht en gevonden
Ik ben verder ook geen expert maar dan kun je in ieder geval checken of de transactie confirmations heeft. En of hij inderdaad naar het goede adres is verstuurd.
pi_173801183
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 22:52 schreef Thieske het volgende:

[..]

Ik ben verder ook geen expert maar dan kun je in ieder geval checken of de transactie confirmations heeft. En of hij inderdaad naar het goede adres is verstuurd.
Verdomme, ik word er een beetje "para" van :')
pi_173801210
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 22:57 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Verdomme, ik word er een beetje "para" van :')
Wallet al een x opnieuw opgestart?
pi_173801237
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 22:58 schreef Thieske het volgende:

[..]

Wallet al een x opnieuw opgestart?
Al een paar keer. Het gekke is, dat ik via die tracker van jou zie dat mijn balance wel is wat hij zou moeten zijn, maar in de wallet zelf blijft hij op 0 staan :') ..
  vrijdag 15 september 2017 @ 23:01:33 #203
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_173801252
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 23:00 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Al een paar keer. Het gekke is, dat ik via die tracker van jou zie dat mijn balance wel is wat hij zou moeten zijn, maar in de wallet zelf blijft hij op 0 staan :') ..
Neon wallet even updaten. :*
And there are still no americans in Bagdad !!
  vrijdag 15 september 2017 @ 23:03:26 #204
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_173801294
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 23:00 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Al een paar keer. Het gekke is, dat ik via die tracker van jou zie dat mijn balance wel is wat hij zou moeten zijn, maar in de wallet zelf blijft hij op 0 staan :') ..
Die balance in de tracker klopt, dan is er iets met je wallet.
pi_173801302
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 22:57 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Verdomme, ik word er een beetje "para" van :')

Ik word helemaal PARA BRADDER _O-
Lambo of Rekt
  vrijdag 15 september 2017 @ 23:05:31 #206
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_173801338
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 23:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]


Ik word helemaal PARA BRADDER _O-
haha de fuck is dat
pi_173801340
Alles omgezet in fiat. Lekker slapen en maandag maar weer eens kijken :W
pi_173801378
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 23:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]


Ik word helemaal PARA BRADDER _O-
Die ja :') ..
pi_173801617
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 23:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]


Ik word helemaal PARA BRADDER _O-
my thoughts exactly
  vrijdag 15 september 2017 @ 23:37:45 #210
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_173801911
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 23:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]


Ik word helemaal PARA BRADDER _O-
Haha dit programma :D Huub.. Jaap..
pi_173802109
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 23:01 schreef Mattt het volgende:

[..]

Neon wallet even updaten. :*
0.0.5 *; Gelukkig :D
pi_173802160
Tijd voor fiat @3784. China wordt straks zo weer wakker.
pi_173802270


Deze daily candle is porno _O_ Even 100% retracen.
pi_173802972
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 23:56 schreef Toto69 het volgende:
Tijd voor fiat @3784. China wordt straks zo weer wakker.
Netjes.
Lambo of Rekt
pi_173803128
quote:
Beetje het zelfde als https://smartift.com/

Daar heb ik met de ICO meegedaan, ik vind 10 dollar per token duur.
Lambo of Rekt
  zaterdag 16 september 2017 @ 01:55:40 #217
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_173803334
Nog twee week en dan 5000 (geen enkele reden)
pi_173803350
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 01:55 schreef RickoKun het volgende:
Nog twee week en dan 5000 (geen enkele reden)
:D

Hebbie nou gekocht op 3k?
Lambo of Rekt
pi_173803362
Mijn script om te berekenen hoe rijk ik ben maakt overuren.
pi_173803377
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 september 2017 02:02 schreef sig000 het volgende:
Mijn script om te berekenen hoe rijk ik ben maakt overuren.
En :+ ben je al rijk?
Lambo of Rekt
pi_173803381
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 september 2017 02:05 schreef EggsTC het volgende:

[..]

En :+ ben je al rijk?
Dat ben ik sowieso, de kostprijs is 0
pi_173803395
quote:
12s.gif Op zaterdag 16 september 2017 02:06 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dat ben ik sowieso, de kostprijs is 0
dan is alles mooi :P
Lambo of Rekt
pi_173803409
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 september 2017 02:09 schreef EggsTC het volgende:

[..]

dan is alles mooi :P
Al die swings in de waarde wordt dan zelfs leuk om te volgen.
Heb het geld niet nodig en ga voor alles of niks.
pi_173803422
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 september 2017 02:11 schreef sig000 het volgende:

[..]

Al die swings in de waarde wordt dan zelfs leuk om te volgen.
Heb het geld niet nodig en ga voor alles of niks.
portfolio?
Lambo of Rekt
pi_173803432
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 02:13 schreef EggsTC het volgende:

[..]

portfolio?
Heb ik niet, alleen BTC uit begindagen met minen, gratis BCC dingen die erbij horen moet ik nog steeds keer claimen.
pi_173803449
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 september 2017 02:16 schreef sig000 het volgende:

[..]

Heb ik niet, alleen BTC uit begindagen met minen, gratis BCC dingen die erbij horen moet ik nog steeds keer claimen.
Netjes! Nooit meer naar omgekeken? Heb je tussentijds wat verkocht?
pi_173803472
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 02:18 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Netjes! Nooit meer naar omgekeken? Heb je tussentijds wat verkocht?
Heb de investering ruim eruit gehaald en daarna met rust gelaten.
Vertrouw die exchanges niet zo en handel heb ik gedaan met de videokaarten.
pi_173803477
Misschien dat ik me achteraf voor de kop sla toen mijn script op dik bedrag stond
pi_173803529
quote:
5s.gif Op zaterdag 16 september 2017 02:25 schreef sig000 het volgende:
Misschien dat ik me achteraf voor de kop sla toen mijn script op dik bedrag stond
Als het alleen BTC is, lekker holden. Af en toe bij een ATH stukje uitbetalen.
pi_173803533
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 02:37 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Als het alleen BTC is, lekker holden. Af en toe bij een ATH stukje uitbetalen.
Heb het geld nooit nodig eik, ben al aan het rentenieren zonder.
Had eerlijk nooit verwacht dat het zo'n vlucht zou nemen.
Nu is het leuk om te volgen en ik zie wel waar het schip strandt,

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2017 02:42:09 ]
pi_173803549
Per ongeluk digitaal stuk meer poen
pi_173804154
oops

[ Bericht 98% gewijzigd door chantalxx op 16-09-2017 06:06:51 ]
pi_173804320
moonnn


tvp[
pi_173804752
Iemand een idee wanneer ze gaan reageren op een bittrex ticket? Wacht al een paar dagen en kan nog steeds mn acc niet in. Zeker in deze tijd ben ik daar graag bij 😁

Op Twitter reageren ze ook niet..
pi_173804785
Weg crash
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 16 september 2017 @ 09:42:12 #236
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173805244
Vanochtend om 0800u geprobeerd kyber in te slaan via de public sale.

Transactie gedaan om 20 sec na 08u. Te laat -O-

Dammit. Is er al bekend weke exchanges er volgen?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_173805386
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 09:42 schreef Sosa het volgende:
Vanochtend om 0800u geprobeerd kyber in te slaan via de public sale.

Transactie gedaan om 20 sec na 08u. Te laat -O-

Dammit. Is er al bekend weke exchanges er volgen?
Er was geen public sale. Restant (wat overbleef na de persoonlijke cap van 3,6 ETH) was ook alleen voor de groep die op de whitelist stond.

Etherdelta wordt genoemd. En Liqui kennende zal het daar ook wel snel op komen.
pi_173805721
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 09:56 schreef blindgier het volgende:

[..]

Er was geen public sale. Restant (wat overbleef na de persoonlijke cap van 3,6 ETH) was ook alleen voor de groep die op de whitelist stond.

Etherdelta wordt genoemd. En Liqui kennende zal het daar ook wel snel op komen.
Zit jij ook in Kyber? Ik heb gisteren 3.6 eth gedeposit.
pi_173805952
Handleiding: hoe krijg je je coins terug als je je seed, pass phrase of private key kwijt bent?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 september 2017 @ 10:42:49 #241
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173805989
Oeps.... klotezooi....
Waarom doet die koers altijd iets wat je totaal niet verwacht :'(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173806171
Best blij met NEO en OMG _O-
  zaterdag 16 september 2017 @ 10:56:18 #243
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173806239
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 09:56 schreef blindgier het volgende:

[..]

Er was geen public sale. Restant (wat overbleef na de persoonlijke cap van 3,6 ETH) was ook alleen voor de groep die op de whitelist stond.

Etherdelta wordt genoemd. En Liqui kennende zal het daar ook wel snel op komen.
Ja dat stond ik ;)

Iig die 3,6 binnen (samen met een kameraad, dus ieders 1080 knc). Nu hopen dat we er nog wat kunnen oppikken op de exchanges..

[ Bericht 8% gewijzigd door Sosa op 16-09-2017 11:04:21 ]
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_173806282
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:25 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Zit jij ook in Kyber? Ik heb gisteren 3.6 eth gedeposit.
Heb er ook 3.6 in zitten en nog 0.5 via een kennis die nog wat ruimte had.
pi_173806321
Goede beslissing om tijdelijk mijn xmr om te ruilen voor okcash
Nog even wachten en dan weer terug maar. xmr :P
pi_173806380
Iemand een goed alternatief voor shapeshift.io ? Transacties komen amper aan, zelfs na 3 uur alsnog een rode melding op etherscan.io.
pi_173806407
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 september 2017 11:03 schreef Faeroer het volgende:
Iemand een goed alternatief voor shapeshift.io ? Transacties komen amper aan, zelfs na 3 uur alsnog een rode melding op etherscan.io.
Waarom gebruik je shapeshift i.p.v. een reguliere exchange?

Maar changelly is hetzelfde principe als shapeshift.
pi_173806421
ayyy nieuwe subforum
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 september 2017 @ 11:08:09 #249
862 Arcee
Look closer
pi_173806451
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 12:39 schreef Vesz het volgende:
Ik ben weer ingestapt, denk niet dat het nog veel verder gaat dalen.
Perfecte timing. _O_
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 16 september 2017 @ 11:21:44 #250
163650 Greys
pi_173806642
Om jullie de beginnersvragen voortaan te besparen (en als dank dat jullie mij in het begin een beetje op weg wilden helpen) is er nu ook dit topic BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1

Dus daar kunnen jullie dan evt naar doorverwijzen. Heb zo veel mogelijk van de basisdingen proberen te verzamelen in de OP.
En ik zou het heel tof vinden als jullie er af en toe een blik zouden willen werpen om evt een beginner te helpen, want ik weet natuurlijk ook nog steeds láng niet alles. Of als je nog iets mist dan vullen we de OP aan. Het is puur voor de echte echte basiszooi.

[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 16-09-2017 11:26:54 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 16 september 2017 @ 11:34:35 #251
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173806854
Goeie dip
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zaterdag 16 september 2017 @ 11:40:44 #252
131603 Afwazig
Serious business
pi_173806929
Ik heb mooi wat bijgekocht in de dip. Niet op de absolute bodem helaas maar laag genoeg om alweer behoorlijk in de plus te staan.
pi_173807004
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 september 2017 11:34 schreef richolio het volgende:
Goeie dip
Gisteren niet ingestapt?
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
  zaterdag 16 september 2017 @ 11:48:16 #254
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173807085
Heb slechts een paar ethers bijgekocht in de dip, redelijk op de bodem. Achteraf is het makkelijk praten :P
  Eindredactie Games zaterdag 16 september 2017 @ 11:48:46 #255
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173807096
XVG heeft er nog zin in.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_173807253
pi_173807285
quote:
Verrassend.
pi_173807322
Gaat de btc trein nog even een halte terug om de mensen mee te nemen die nog niet waren ingestapt?
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_173807348
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 12:02 schreef smiths het volgende:
Gaat de btc trein nog even een halte terug om de mensen mee te nemen die nog niet waren ingestapt?
[ afbeelding ]
Bittrex net even sub 3600,dus wie weet.
pi_173807355
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 12:00 schreef Typisch het volgende:

[..]

Verrassend.
Ik kwam het op Reddit tegen, daar is het uiteraard hot news :+
pi_173807671
btcdrak twitterde op zaterdag 16-09-2017 om 12:20:05 (Unverified) report that China is trying to block bitcoin exchanges and p2p network in China by GFW @cnLedger https://t.co/GSyyWHFQhj reageer retweet
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 september 2017 @ 12:41:21 #262
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173807871
China kan veel blokkeren, maar niet een p2p-netwerk :')

Gisteren werd nog bekend dat exchanges een maand extra kregen, dat maakt dit zeer onbetrouwbaar.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173808648
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 12:41 schreef Nattekat het volgende:
China kan veel blokkeren, maar niet een p2p-netwerk :')

Gisteren werd nog bekend dat exchanges een maand extra kregen, dat maakt dit zeer onbetrouwbaar.
China is aardig ver met het invoeren van een burgerscore. Letterlijk een cijfer van hoe goed je bent als staatsslaaf. Hoe beter je luistert naar het regime en hoe minder verderfelijke dingen zoals gamen je doet hoe meer voordeeltjes je krijgt van de overheid. In China is WeChat de opperbaas van de onderlinge transacties en spyware op je apparaten en WeChat stuurt weer alles door naar de overheid. Ik zou wel twee keer nadenken voor ik als Chinees vrolijk verder ging met Bitcoin. Helemaal nu terugwisselen naar fiat geld alleen maar moeilijker gaat worden.
pi_173808803
straks weer na benede. groetjes
pi_173809303
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 12:28 schreef smiths het volgende:
btcdrak twitterde op zaterdag 16-09-2017 om 12:20:05 (Unverified) report that China is trying to block bitcoin exchanges and p2p network in China by GFW @cnLedger https://t.co/GSyyWHFQhj reageer retweet
Je krijgt nu dat iedere halvgare idioot met Twitter "unverified" nieuws uit China gaat tweeten in een poging om de koers te beïnvloeden...
pi_173809317
Het wordt tijd dat OMG eens die 300k breekt.
pi_173809362
Voor wie het nog niet gezien had, BTC-e.com is nu terug als https://wex.nz/
pi_173809680
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 11:21 schreef Greys het volgende:
Om jullie de beginnersvragen voortaan te besparen (en als dank dat jullie mij in het begin een beetje op weg wilden helpen) is er nu ook dit topic BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1

Dus daar kunnen jullie dan evt naar doorverwijzen. Heb zo veel mogelijk van de basisdingen proberen te verzamelen in de OP.
En ik zou het heel tof vinden als jullie er af en toe een blik zouden willen werpen om evt een beginner te helpen, want ik weet natuurlijk ook nog steeds láng niet alles. Of als je nog iets mist dan vullen we de OP aan. Het is puur voor de echte echte basiszooi.
_O_
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 september 2017 @ 14:45:50 #269
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173809690
Weer ingestapt :s)

Minder gewonnen dan de bedoeling was, maar iig nog iets.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173809700
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 23:56 schreef Toto69 het volgende:
Tijd voor fiat @3784. China wordt straks zo weer wakker.
Hoop dat je m nog FIAT heb staan :P
Lambo of Rekt
pi_173809726
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 11:21 schreef Greys het volgende:
Om jullie de beginnersvragen voortaan te besparen (en als dank dat jullie mij in het begin een beetje op weg wilden helpen) is er nu ook dit topic BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1

Dus daar kunnen jullie dan evt naar doorverwijzen. Heb zo veel mogelijk van de basisdingen proberen te verzamelen in de OP.
En ik zou het heel tof vinden als jullie er af en toe een blik zouden willen werpen om evt een beginner te helpen, want ik weet natuurlijk ook nog steeds láng niet alles. Of als je nog iets mist dan vullen we de OP aan. Het is puur voor de echte echte basiszooi.
_O_ Wat een god
Lambo of Rekt
pi_173809787
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:46 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hoop dat je m nog FIAT heb staan :P
Nee, @3670. Dom :+
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:20:15 #273
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173810257
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 12:02 schreef smiths het volgende:
Gaat de btc trein nog even een halte terug om de mensen mee te nemen die nog niet waren ingestapt?
[ afbeelding ]
Ja, ik moet nog instappen :o
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_173810364
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:20 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Ja, ik moet nog instappen :o
$3500 incoming, wie weet.
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:29:34 #275
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173810418
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:26 schreef Toto69 het volgende:

[..]

$3500 incoming, wie weet.
Als $3500 breekt zie ik $3300 nog wel gebeuren vandaag...
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_173810580
Dit was de bodem denk ik :)
pi_173810809
Zou me niks verbazen als we vandaag weer over de 4k gaan
pi_173811331
Denken jullie dat Bitcoin eind oktober weer een crash of correctie krijgt als al die Chinese exchanges dicht moeten? Gisteren kregen ze een maand uitstel waardoor je direct de prijs omhoog zag gaan. De paniek was even weg.
pi_173811382
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 16:18 schreef metallicelmo het volgende:
Denken jullie dat Bitcoin eind oktober weer een crash of correctie krijgt als al die Chinese exchanges dicht moeten? Gisteren kregen ze een maand uitstel waardoor je direct de prijs omhoog zag gaan. De paniek was even weg.
Ik ga er van uit dat China al redelijk ingecalculeerd is in de huidige koers al zal het definitief sluiten van alle exchanges nog wel wat paniek kunnen brengen. Verder is voor zover ik het lees is alleen de handel in crypto/yuan niet meer toegestaan dus de chinezen kunnen nog mee doen.
pi_173811458
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 16:18 schreef metallicelmo het volgende:
Denken jullie dat Bitcoin eind oktober weer een crash of correctie krijgt als al die Chinese exchanges dicht moeten? Gisteren kregen ze een maand uitstel waardoor je direct de prijs omhoog zag gaan. De paniek was even weg.
Op het moment dat bekend werd dat ze een maand kregen om alles te sluiten ging alles juist keihard omlaag. Toen de bodem bereikt was begon men flink in te slaan, waardoor het weer hard omhoog ging. Het zit er dik in dat het wel weer iets gaat dalen tegen die tijd, omdat veel mensen niet zeker weten wat er gaat gebeuren en dus een deel in fiat zullen knallen. Denk ik.
pi_173811670
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 16:18 schreef metallicelmo het volgende:
Denken jullie dat Bitcoin eind oktober weer een crash of correctie krijgt als al die Chinese exchanges dicht moeten? Gisteren kregen ze een maand uitstel waardoor je direct de prijs omhoog zag gaan. De paniek was even weg.
Meesten moeten eind september al dicht toch?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173811745
Saaie boel zeg :+
pi_173811787
Beste buywall(s)
Edit: die 3k btc is weg maar prijs blijft stabiel rond de 3600

[ Bericht 68% gewijzigd door smiths op 16-09-2017 17:05:32 ]
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
  zaterdag 16 september 2017 @ 18:51:35 #284
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173813414
Op de Chinese markten is de support weggevallen tot 19000 CNY
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  zaterdag 16 september 2017 @ 18:54:09 #285
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173813452
mijn eerste coins gekocht _O_
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  zaterdag 16 september 2017 @ 18:55:07 #286
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173813471
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 18:54 schreef _--_ het volgende:
mijn eerste coins gekocht _O_
Nice!

Protip: Wees niet als deze man.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  zaterdag 16 september 2017 @ 18:57:04 #287
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173813499
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 september 2017 18:55 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Nice!

Protip: Wees niet als deze man.
_O- _O-

Was zelf ook een beetje dom. gisteren was het nog goedkoper.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  zaterdag 16 september 2017 @ 18:58:22 #288
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173813519
Volgens mij kruipt het langzaam maar zeker wel naar boven.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  zaterdag 16 september 2017 @ 19:01:13 #289
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173813575
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 18:57 schreef _--_ het volgende:

[..]

_O- _O-

Was zelf ook een beetje dom. eergisteren was het nog goedkoper.
Ach, het kan best dat we morgen weer op $3300 zitten, moet je je niks van aantrekken. De prijs kruipt wel weer omhoog. :)
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_173813823
bulltrap
  zaterdag 16 september 2017 @ 19:19:48 #291
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173813890
kut flinke daling
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173813912
Waar?
  zaterdag 16 september 2017 @ 19:21:40 #293
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173813924
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 19:21 schreef Atlantis- het volgende:
Waar?
bitcoin
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173813931
Ik zie geen flinke daling.
  zaterdag 16 september 2017 @ 19:22:55 #295
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173813951
a
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 19:21 schreef Toto69 het volgende:
Ik zie geen flinke daling.
als 25 euro in 2 minuten niet flink is, wat is dan flink? :o
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173814001
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 19:22 schreef _--_ het volgende:
a

[..]

als 25 euro in 2 minuten niet flink is, wat is dan flink? :o
Dat gebeurt heel de dag door. Elke dag.
Soms stijgt/zakt 'ie binnen een paar minuten bijna 100 dollar.
pi_173814032
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 19:22 schreef _--_ het volgende:
a

[..]

als 25 euro in 2 minuten niet flink is, wat is dan flink? :o
25 euro is niks, dat is nog niet eens 1% ;)

Bij flink denk ik aan 200+
  zaterdag 16 september 2017 @ 19:31:00 #298
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173814142
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 19:26 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

25 euro is niks, dat is nog niet eens 1% ;)

Bij flink denk ik aan 200+
Dan weet ik dat ook :)
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173814224
1% is niet veel hoor
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173814254
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 19:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
1% is niet veel hoor
Nee, we zijn gewend geraakt aan de grote schommelingen :D
pi_173814257
#Deel561
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')