abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173791781
Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
https://bitonic.nl/
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Sites;
CryptoCurrency Market Capitalizations
https://cointelegraph.com/
Bitcoin Block Explorer - Blockchain
https://blockexplorer.com/

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.

Luister naar Crypto Fever - Faberyayo & Abel
pi_173791795
To the MOOON
pi_173791796
Okcoin en huobi dus in oktober dicht

https://twitter.com/cnLedger
pi_173791797
cnLedger twitterde op vrijdag 15-09-2017 om 14:09:40 Caixin update: OKCoin and Huobi may have longer period before closing than other exchanges, up to the end of Octoberhttps://t.co/m7V4hu5msv reageer retweet
edit: precies zelfde tijd gepost brombeer_ :P
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_173791817
Optijd weer ingesprongen zie ik. Na de breek van 3000 dollar viel het even stil en met ongeveer 6000 BTC op Bitfinex alleen al tot 2900 durfde ik de gok wel aan. Direct ook in OMG gesprongen die momenteel al 10% hoger zit. Vooralsnog een goede gok.
  vrijdag 15 september 2017 @ 14:15:05 #6
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173791837
Op $3000 mijn short in een long omgezet _O-

Denk wel dat ik zo ga uitstappen.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_173791907
Einde dip??
Lambo of Rekt
pi_173791922
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:20 schreef EggsTC het volgende:
Einde dip??
Ja
pi_173791942
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:20 schreef EggsTC het volgende:
Einde dip??
Ik hoop het. Zou mooi zijn als ik mijn Blockfolio maandag open en dat hij op hetzelfde niveau zit.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173791945
pi_173791967
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:21 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Ja
of een pump en dump uurtje...
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_173791979
Bull trap
  vrijdag 15 september 2017 @ 14:26:22 #13
236839 TimKuik
pi_173792008
Dead cat bounce
pi_173792024
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:26 schreef TimKuik het volgende:
Dead cat bounce
Ik geloof ook niet dat dit volledig doorzet.
pi_173792039
Yup. Winst pakken en uitstappen.

-edit- Kraken weer kapot, goh verrassend.
pi_173792044
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:23 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

of een pump en dump uurtje...
Nee een bounce met dit volume bevestigd wel de bodem.
Overigens is het nieuws over hoe en wat met betrekking tot het sluiten van de chineze exchanges nu ook bekend dus dat kan ook niet meer voor extra paniek zorgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door brombeer_ op 15-09-2017 14:40:37 ]
pi_173792124
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:28 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Overigens is het nieuws het over hoe en wat met betrekking tot het sluiten van de chineze exchanges nu ook bekend dus dat kan ook niet meer voor extra paniek zorgen.
Nee maar veel chinezen zullen de komende 2 weken wel overgaan naar Fiat.. Dus er komen nog wat rondes dump dump dump
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_173792140
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:26 schreef TimKuik het volgende:
Dead cat bounce
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173792146

Oja en op 50$ na de blauwe lijn (ema) aangetikt.

Doe er mee wat je wil maar de afgelopen 6 keer steeg bitcoin na deze lijn aangetikt te hebben gewoon weer vrolijk door ):O
pi_173792163
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:28 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Overigens is het nieuws het over hoe en wat met betrekking tot het sluiten van de chineze exchanges nu ook bekend dus dat kan ook niet meer voor extra paniek zorgen.
Dat idee heb ik ook, de kogel is door de kerk. Heb onder de 3k kunnen kopen op bittrex, wat alts gekocht en nu hopen dat iedereen weer instapt. :)
pi_173792428
Dit was niet de bedoeling. :( Gaat weer omhoog :'(
pi_173792434
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:37 schreef smiths het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook, de kogel is door de kerk. Heb onder de 3k kunnen kopen op bittrex, wat alts gekocht en nu hopen dat iedereen weer instapt. :)
Nouja iedereen... de Chinezen mogen in ieder geval even niet mee doen.
pi_173792455
This train is bound for glory this train..
pi_173792520
bij bitonic is alles op :(
pi_173792574
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:59 schreef Deckard het volgende:
bij bitonic is alles op :(
error met de exchange gok ik
pi_173792578
Neeheeeee ga lager dan!
pi_173792585
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:03 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

error met de exchange gok ik
ik zie nu net 3 btc voorbij komen.
pi_173792659
Ik stap even uit met 20% winst. Verwacht het komende uren wel wat naar beneden. Maar bodem lijkt inderdaad wel bereikt.
pi_173792768
Aan de ene kant wel fijn dat alles ff instort dan hoef ik niet van mezelf elk uur mijn laptop te checken :p rustig weekendje voor de boeg haha
  vrijdag 15 september 2017 @ 15:20:59 #30
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_173792856
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:09 schreef daankes het volgende:
Ik stap even uit met 20% winst. Verwacht het komende uren wel wat naar beneden. Maar bodem lijkt inderdaad wel bereikt.
Deze info is echt fokking chill ouwe. vertel ons meer.
pi_173792903
Maar zeg nou zelf bitcoin is wel erg hard in prijs gestegen afgelopen tijd hé, beetje te hard dan is het niet gek dat er weer ff 30% vanaf gaat
pi_173792912
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:20 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Deze info is echt fokking chill ouwe. vertel ons meer.
Sorry, vergeten dat dit het SC topic is.
pi_173793040
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:23 schreef daankes het volgende:

[..]

Sorry, vergeten dat dit het SC topic is.
Negeren, ik snap niet zo goed waarom ie tof loopt te doen. Dit soort info kun je je juist prima hier delen.
pi_173793086
Dom vraagje, maar het zij zo:

Vannacht worden er bij TRIG 70% van de coins vernietigd (70m van de 100m meende ik). Zou dat normaliter niet moeten zorgen voor een prijstoename? (Ik was vannacht slaapdronken, werd wakker om 4.00 met een aangetikte sell en dacht: hey, laat ik instappen op 34500) note to self: volgende keer doorslapen.
  vrijdag 15 september 2017 @ 15:35:51 #35
236839 TimKuik
pi_173793123
Die dump _O-
pi_173793127
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:34 schreef Toto69 het volgende:

Vannacht worden er bij TRIG 70% van de coins vernietigd (70m van de 100m meende ik). Zou dat normaliter niet moeten zorgen voor een prijstoename? (Ik was vannacht slaapdronken, werd wakker om 4.00 met een aangetikte sell en dacht: hey, laat ik instappen op 34500) note to self: volgende keer doorslapen.
Tja. Ik heb het wel om me heen gehoord idd. Maar in een markt als deze, met zo'n onstabiele gare coin als TRIG zou ik me daar nu niet aan durven wagen.
pi_173793152
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:35 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Tja. Ik heb het wel om me heen gehoord idd. Maar in een markt als deze, met zo'n onstabiele gare coin als TRIG zou ik me daar nu niet aan durven wagen.
Nee snap ik. Is ook koffiedik kijken natuurlijk, maar je zou zeggen dat met minder coinsupply de prijs omhoog zou moeten kruipen. Maar goed, ik denk dat Greys daar ook op hoopt _O-

Laat staan de mensen die ingestapt zijn op ~60k, 55k, 50k etc.
pi_173793162
quote:

Dat is ingecalculeerd in de huge price jump van afgelopen weken denk ik. Je hebt kans dat die nog een keer omhoog gaat i.v.m. laatste dump, maar dat blijft een grote gok.
pi_173793183
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:38 schreef daankes het volgende:

[..]

Dat is ingecalculeerd in de huge price jump van afgelopen weken denk ik. Je hebt kans dat die nog een keer omhoog gaat i.v.m. laatste dump, maar dat blijft een grote gok.
Hmm ja, valide punt. Nou ja, als 'ie nog een keer opklimt naar 40k of zo ben ik al dik tevreden eigenlijk. Ben ik al vrij snel gelukkig :')
pi_173793218
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:35 schreef TimKuik het volgende:
Die dump _O-
De mensen die geloofden dat het weer moon ging 😂
  vrijdag 15 september 2017 @ 15:46:34 #41
236839 TimKuik
pi_173793323
cnLedger twitterde op vrijdag 15-09-2017 om 15:43:24 OKCoin & Huobi have announced to stop CNY <-> crypto-currency trading services on Oct 31thhttps://t.co/Z3vwQqINR8https://t.co/qJglZHRnhb reageer retweet
pi_173793339
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:46 schreef TimKuik het volgende:
cnLedger twitterde op vrijdag 15-09-2017 om 15:43:24 OKCoin & Huobi have announced to stop CNY <-> crypto-currency trading services on Oct 31thhttps://t.co/Z3vwQqINR8https://t.co/qJglZHRnhb reageer retweet
Ook nog eens redelijk in de buurt van de nieuwe fork (qua datum) geloof ik
  vrijdag 15 september 2017 @ 15:54:27 #43
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_173793461
Koopmomentjes.. veel coins in de aanbieding
pi_173793485
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:39 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Hmm ja, valide punt. Nou ja, als 'ie nog een keer opklimt naar 40k of zo ben ik al dik tevreden eigenlijk. Ben ik al vrij snel gelukkig :')
Dat is ook meteen het risico van deze coins. Ze worden gepumpt vanwege een announcement of komende coinburn of wat dan ook. Er zit bijna geen userbase achter die de coin overeind houdt als er even niets is.

Daar valt leuk van te profiteren als er inderdaad een announcement aan zit te komen en je mee kan liften, maar zorg dan dat je op tijd uit stapt en hem vervolgens ook links laat liggen :p. Als je dergelijke coins ziet en toch wilt investeren, kijk altijd even op reddit ofzo waarom hij omhoog gaat en bepaal dan of je in wilt stappen en dan ook met de gedachte dat je uit gaat stappen. Anders ga je er op korte termijn geheid op achteruit als je wilt holden.

Trig is het zoveelste voorbeeld. Denk aan een Komodo, AdEX, Civic etc etc.

Dat betekent niet dat deze coin nooit meer boven dit punt komt, maar op korte termijn kan je gegarandeerd beter investeren in andere stabielere coins.
pi_173793520
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:55 schreef daankes het volgende:

[..]

Dat is ook meteen het risico van deze coins. Ze worden gepumpt vanwege een announcement of komende coinburn of wat dan ook. Er zit bijna geen userbase achter die de coin overeind houdt als er even niets is.

Daar valt leuk van te profiteren als er inderdaad een announcement aan zit te komen en je mee kan liften, maar zorg dan dat je op tijd uit stapt en hem vervolgens ook links laat liggen :p. Als je dergelijke coins ziet en toch wilt investeren, kijk altijd even op reddit ofzo waarom hij omhoog gaat en bepaal dan of je in wilt stappen en dan ook met de gedachte dat je uit gaat stappen. Anders ga je geheid er op achteruit als je wilt holden.
^O^ thanks voor je tip
arme greys ook ;(
pi_173793599
Mo0n
pi_173793609
$3500

Amerika is wakker. ;)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 september 2017 @ 16:05:06 #48
163650 Greys
pi_173793636
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:58 schreef Toto69 het volgende:

[..]

^O^ thanks voor je tip
arme greys ook ;(
Hoezo arme Greys? :@

Ik verkocht het grootste deel eergisteravond (had ik hier ook gemeld volgens mij) en dat ging heel erg prima juist. Ging ervan uit dat de burn toen inmiddels al lang in de prijs zat, heb voor de zekerheid verkocht en ik wacht nog even wat ie gaat doen voordat ik weer bij koop.

Dus met mij hoef je alles behalve medelijden te hebben. :P De trigs die ik nu nog heb kocht ik op 5K en die staan nu zelfs in de dump nog op 30 dus die mogen gewoon nog blijven, zo laag verwacht ik hem eigenlijk nooit meer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173793660
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoezo arme Greys? :@

Ik verkocht het grootste deel eergisteravond (had ik hier ook gemeld volgens mij) en dat ging heel erg prima juist. Ging ervan uit dat de burn toen inmiddels al lang in de prijs zat, heb voor de zekerheid verkocht en ik wacht nog even wat ie gaat doen voordat ik weer bij koop.

Dus met mij hoef je alles behalve medelijden te hebben. :P De trigs die ik nu nog heb kocht ik op 5K dus die mogen gewoon nog blijven, zo laag verwacht ik hem eigenlijk nooit meer.
Oh, niet gezien dan :@
Beter ^O^
pi_173793690
$3600 :7
pi_173793719
Omg en Eth knallen effe weer omhoog ^O^
٩๏̯͡๏)۶
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 september 2017 @ 16:10:52 #52
163650 Greys
pi_173793744
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:06 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Oh, niet gezien dan :@
Beter ^O^
Ja, ik durf als beginner nog wat minder risico te nemen dus leek het me handig om het grootste gedeelte maar gewoon de winst te pakken.

Er komen na de burn nog wel wat aankondigingen zag ik maar ik wacht eigenlijk vooral met smart op het moment dat die developer (die nu zelf de Twitter beheert..) beseft dat ie de aankondigingen door een professional moet laten doen. Erger me kapot aan z'n onprofessionele tweets met 2 ipv 'to' etc, alsof er een tiener tweet. Ook al is het een man die nooit slaapt en keihard werkt en heel goed bezig is, van Twitter moet ie echt gaan afblijven binnenkort. :') Maar daar zijn ze godzijdank mee bezig.

Als Trig binnenkort naar een Qtum fork gaat en er een token swap op Bittrex komt moet ie dat ook goed communiceren. Mensen snappen er nu geen zak van.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173793750
Dafuqq, die had ik niet aan zien komen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 september 2017 @ 16:13:33 #54
163650 Greys
pi_173793778
Waves en NEO springen ook lekker mee.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 september 2017 @ 16:14:47 #55
163650 Greys
pi_173793801
Nou bestel die lambo's maar weer jongens.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173793812
het stijgen gaat in ieder geval een stuk sneller dan het dalen, dat is een goed punt
Wel bizar hoe snel we weer op hetzelfde hoogte zitten als vanochtend
pi_173793818
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, ik durf als beginner nog wat minder risico te nemen dus leek het me handig om het grootste gedeelte maar gewoon de winst te pakken.

Er komen na de burn nog wel wat aankondigingen zag ik maar ik wacht eigenlijk vooral met smart op het moment dat die developer (die nu zelf de Twitter beheert..) beseft dat ie de aankondigingen door een professional moet laten doen. Erger me kapot aan z'n onprofessionele tweets met 2 ipv 'to' etc, alsof er een tiener tweet. Ook al is het een man die nooit slaapt en keihard werkt en heel goed bezig is, van Twitter moet ie echt gaan afblijven binnenkort. :') Maar daar zijn ze godzijdank mee bezig.

Als Trig binnenkort naar een Qtum fork gaat en er een token swap op Bittrex komt moet ie dat ook goed communiceren. Mensen snappen er nu geen zak van.
Oh, dat klinkt wel lekker ja _O- marketing is toch wel erg belangrijk.
pi_173793862
#pray dat dit geen relief rally is en de inkortingsberen straks keihard terug komen.
  vrijdag 15 september 2017 @ 16:22:51 #59
236839 TimKuik
pi_173793949
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:18 schreef Panzermaus het volgende:
#pray dat dit geen relief rally is en de inkortingsberen straks keihard terug komen.
Je kan nog best eens gelijk gaan hebben. We zijn weer veel te hard omhoog gegaan.

Verkoop nu en buy the dip jongens ^O^
  vrijdag 15 september 2017 @ 16:28:36 #60
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173794034
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:22 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Je kan nog best eens gelijk gaan hebben. We zijn weer veel te hard omhoog gegaan.

Verkoop nu en buy the dip jongens ^O^
Nu verkopen ben je wel een beete erg laat mee. ...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173794053
Had gisteren bij $3480 verkocht met 1000$ verlies. Hoop dat het nog gaat dalen nu. Had eigenlijk bij de $3000 weer moeten kopen maarja.
  vrijdag 15 september 2017 @ 16:32:31 #62
236839 TimKuik
pi_173794093
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:28 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nu verkopen ben je wel een beete erg laat mee. ...
Het idee is dat je op $3000 ingekocht hebt... :D
pi_173794159
Go TRIG *O*
pi_173794172
Jongens ik moet naar een bruiloft nu. Voordat ik ga kopen of op usdt laten?
pi_173794185
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:29 schreef xTraFresh het volgende:
Had gisteren bij $3480 verkocht met 1000$ verlies. Hoop dat het nog gaat dalen nu. Had eigenlijk bij de $3000 weer moeten kopen maarja.
Hoop doet het altijd goed in crypto. There is no need to be upset.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:37 schreef xTraFresh het volgende:
Jongens ik moet naar een bruiloft nu. Voordat ik ga kopen of op usdt laten?
Check RSI. Sidelines voor mij.
pi_173794194

Betking Highrollers list...

Die gozer vergokt gewoon ff 10BTC in amper een uur. _O-

De token gelijk 3 units omhoog. :')
Lambo of Rekt
  vrijdag 15 september 2017 @ 16:45:19 #67
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_173794259
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:29 schreef xTraFresh het volgende:
Proberen om de markt te timen. HODL!
pi_173794284
quote:

Gekke markt ook. Eind goed al goed.
  vrijdag 15 september 2017 @ 16:47:34 #69
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_173794288
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:20 schreef Repeating het volgende:
Marketcap onder de 100 miljard gedoken.
En weer op 118 miljard... _O-
pi_173794293
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:47 schreef Repeating het volgende:

[..]

En weer op 118 miljard... _O-
Ja ziek hoor. Dit is ongekend, nooit gezien in "echte" beurzen ook, zoiets bizars als dit.
Lambo of Rekt
pi_173794300
Dit slaat nergens meer op als je erover nadenkt.
  vrijdag 15 september 2017 @ 16:48:36 #72
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_173794301
Wow! Keiharde eerste les geleerd :D
pi_173794319
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:18 schreef Panzermaus het volgende:
Ik vrees dat jij gelijk gaat krijgen hierin, dit gaat veelste hard terug, dit is een bounceback ja.

De whales die net op 3K goedkoop hebben ingekocht verkopen zo weer, en dan krijg je een tegencorrectie op de tegencorrectie :+
Lambo of Rekt
pi_173794342
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:49 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik vrees dat jij gelijk gaat krijgen hierin, dit gaat veelste hard terug, dit is een bounceback ja.
Prima. Nu ik TRIG weer weg heb kunnen doen (weer eens 3 minuten te vroeg :') ) kan ik dan ten minste ook meeprofiteren als de coins weer 30% lager staan dan nu. :Y
  vrijdag 15 september 2017 @ 16:51:29 #75
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_173794346
We zullen het vanzelf wel zien wat het is..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 september 2017 @ 16:53:22 #76
163650 Greys
pi_173794384
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:47 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Gekke markt ook. Eind goed al goed.
Wel opletten hè, je staat dus nu ineens weer op winst ipv verlies, maar dat kan zo weer andersom zijn. Echt heel slecht in te schatten nu.

Heb je er veel in zitten? Anders ff blijven kijken nu denk ik en zometeen vast een deeltje winst pakken en met de rest nog even aankijken? Ik weet het nu ook echt effe niet _O-

Edit: oh je bent er alweer uit. Had het nog effe aangekeken :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173794385
Lekker dit hoor
  vrijdag 15 september 2017 @ 16:53:49 #78
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173794394
Deze markt :')
pi_173794400
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Wel opletten hè, je staat dus nu ineens weer op winst ipv verlies, maar dat kan zo weer andersom zijn. Echt heel slecht in te schatten nu.

Heb je er veel in zitten? Anders ff blijven kijken nu denk ik en zometeen vast een deeltje winst pakken en met de rest nog even aankijken? Ik weet het nu ook echt effe niet _O-
Ben er snel uitgesprongen op 35500. Super dom, 3 min later 39000 :') mja, don't care, geen gekke panic sells gedaan, dus ik leer in ieder geval
pi_173794404
ik haat mijn leven op dit moment
pi_173794412
$4000 in 3...2..1..
pi_173794418
Net nog snel voor sluitingstijd wat fiat bijtanken via BL3P. 5 minuten later prijs alweer +100. :')
pi_173794447
Sellwall op 3700 komt eraan. Dat zal een whale zijn die goedkoop gekocht heeft op 3k :D
Lambo of Rekt
pi_173794448
holy smack
  vrijdag 15 september 2017 @ 16:57:44 #85
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_173794449
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:47 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja ziek hoor. Dit is ongekend, nooit gezien in "echte" beurzen ook, zoiets bizars als dit.
In 10 minuten weer 3 miljard erbij. Is iemand de markt aan het fokken?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 september 2017 @ 16:58:19 #86
163650 Greys
pi_173794460
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:54 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ben er snel uitgesprongen op 35500. Super dom, 3 min later 39000 :') mja, don't care, geen gekke panic sells gedaan, dus ik leer in ieder geval
Dat is al goed idd :D
Volgende keer mss met de helft eruit en rest nog ff blijven meekijken als ie zo hard omhoog gaat. (Maar ik ken het gevoel, vind het ook nog steeds moeilijk :D )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173794475
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:57 schreef EggsTC het volgende:
Sellwall op 3700 komt eraan. Dat zal een whale zijn die goedkoop gekocht heeft op 3k :D
Plausibel. Overigens zou het ook treurig zijn als die 3050 BTC buy aan het begin van deze spike (@ $3000) een soort opoffering was voor wat achteraf een exit pump blijft te zijn.
pi_173794480
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is al goed idd :D
Volgende keer mss met de helft eruit en rest nog ff blijven meekijken als ie zo hard omhoog gaat. (Maar ik ken het gevoel, vind het ook nog steeds moeilijk :D )
Goede tip ja, had me nu 200 euro gescheeld :P
  vrijdag 15 september 2017 @ 17:00:12 #89
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_173794488
IK SNAP ER NIKS MEER VAN HOUD OP :'(
pi_173794527
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:00 schreef RickoKun het volgende:
IK SNAP ER NIKS MEER VAN HOUD OP :'(
x100 long op Bitmex en gaan pitten. Komt het vanzelf goed.
pi_173794534
Mooi dat die bittrex usdt markt bestaat, in tijden van dips 100 dollar lager, gaat het weer hard omhoog staat het 100dollar hoger. Fomo in beide richtingen daar. Stond net op 3779 daar :D
pi_173794631
3700 sellwall, als je op 3K gekocht heb verkoop je beter op 3690 :P
Lambo of Rekt
pi_173794710
Decred doet het ook aardig.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_173794932
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:13 schreef chroestjov het volgende:
Decred doet het ook aardig.
Hell yeah!
pi_173794951
Hoe groot is de kans dat JP Morgan zelf gewoon Bitcoin geshort heeft, paniek zaait door de CEO, vet veel geld eraan verdient en vervolgens nu massaal zelf weer inkoopt? win-win
pi_173795052
quote:
Op naar de 50 miljard :7

Dood aan alle shitcoins _O_
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn. Zou best lekker zijn, de cap onder 100 miljard en alleen de goede coins die overblijven..
pi_173795057
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:30 schreef metallicelmo het volgende:
Hoe groot is de kans dat JP Morgan zelf gewoon Bitcoin geshort heeft, paniek zaait door de CEO, vet veel geld eraan verdient en vervolgens nu massaal zelf weer inkoopt? win-win
Erg groot.
pi_173795061
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:15 schreef TimKuik het volgende:
Op $3000 mijn short in een long omgezet _O-

Denk wel dat ik zo ga uitstappen.
Met margin?
pi_173795145
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:30 schreef metallicelmo het volgende:
Je weet wie JP Morgan is?
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')