abonnement Unibet Coolblue
pi_173296869
quote:
Trump als racistische roeptoeter op covers tijdschriften

De Amerikaanse president Trump ziet zichzelf graag op de covers van gezaghebbende media. Niet voor niets liet hij in het verleden zelfs een namaakcover van Time Magazine met zijn beeltenis ophangen in zijn huizen en resorts als Mar-a-Lago. Maar de publicaties die deze week verschenen, zal de Amerikaanse president zeer waarschijnlijk minder kunnen waarderen.

Gezaghebbende media als The New Yorker en The Economist portretteren hem als een helper van de Ku Klux Klan, de racistische witte Amerikaanse beweging.

Hier verder:
https://nos.nl/artikel/21(...)s-tijdschriften.html

Ze worden ongeduldig bij de NOS. Goedschiks of kwaadschiks moet Trump blijkbaar uitgeschakeld worden . :{
OP is niet van mij.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173296892
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:18 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Herinner je nog die anti-Palestina demonstratie in Den Haag? Waarvan Van Aartsen zei dat hij kordaat verlopen was terwijl er hakenkruizen getoond werd en er massaal tot het vermoorden van Joden opgeroepen werd? Jouw partijtje. De hele VVD en het hele Goedvolk verdedigde Van Aartsen. Dat gebeurde vlak onder je neus en dan Trump de les lezen over iets wat duizenden kilometers verderop gebeurde. 8)7
Daar is ook veel kritiek op geuit. Hij had harder en eerder in moeten grijpen, klonk het.

Zie bijvoorbeeld ook dit artikel: Van Aartsen: 'Wél ingegrepen bij anti-Israël demonstratie
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173296963
The New Yorker en the Economist gezaghebbend?

Dat waardeloze stukje linkse fake news media gezaghebbend noemen?

Sorry, maar ik moet nu toch echt heel hard lachen.

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_173296979
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:26 schreef Elzies het volgende:
The New Yorker en the Economist gezaghebbend?

Dat waardeloze stukje linkse fake news media gezaghebbend noemen?

Sorry, maar ik moet nu toch echt heel hard lachen.

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Noem je de Economist nou links? Are you fucking kidding me? Heb je dat überhaupt wel eens gelezen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173296994
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Daar is ook veel kritiek op geuit. Hij had harder en eerder in moeten grijpen, klonk het.

Zie bijvoorbeeld ook dit artikel: Van Aartsen: 'Wél ingegrepen bij anti-Israël demonstratie
Ik had daar kritiek op en als ik het me goed herinner werd Van Aartsen vooral verdedigd door mensen die ik zou omschrijven als Trumphaters avant la lettre. Ik google wel even op Fok, misschien kom ik jouw mening nog wel tegen. ~O>
pi_173297006
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Noem je de Economist nou links? Are you fucking kidding me? Heb je dat überhaupt wel eens gelezen?
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_173297014
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:26 schreef Elzies het volgende:
The New Yorker en the Economist gezaghebbend?

Dat waardeloze stukje linkse fake news media gezaghebbend noemen?

Sorry, maar ik moet nu toch echt heel hard lachen.

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Je hebt wel een opleiding gehad? Jij volgt vast blogs. Daar basseer je jouw mening op.
pi_173297021
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:29 schreef Elzies het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Geen uitleg verder.
pi_173297026
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:30 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je hebt wel een opleiding gehad? Jij volgt vast blogs. Daar basseer je jouw mening op.
Het opleidingsargument?

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
  maandag 21 augustus 2017 @ 11:32:01 #10
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173297042
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:19 schreef Elzies het volgende:

[..]

Nogmaals, beide partijen maken zich schuldig aan buitensporig geweld. Dus beide partijen mag je hiervoor verantwoordelijk houden.
Beide partijen waren inderdaad gewelddadig. En het is irritant dat een hoop mensen, de MSM en figuren hier op fok! dat of weigeren te onderkennen of het niet belangrijk vinden (want nazi's! dan mag alles).

Maar dat gezegd hebbende. Als jij met een auto dwars door een groep mensen heen gaat rijden. Dan ben je toch wel op een nieuw niveau bezig in vergelijking met die LARP-ers die elkaar met stokken schilden en wat dan ook aan het rammen waren.

Het is niet volledig raar dat mensen moord erger vinden dan over en weer gemep toch?

Dat antifa gewoon echt moeten KAPPEN met het proberen te starten van een soort zieke burgeroorlog is een gegeven maar extreem-rechts stapt daar in en maakt meteen een echt dodelijk slachtoffer.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_173297044
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:31 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het opleidingsargument?

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Als je zo praat over dingen krijg je het idee. Wat neem je wel serieus als medium?
  maandag 21 augustus 2017 @ 11:34:00 #12
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_173297079
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:32 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Als je zo praat over dingen krijg je het idee. Wat neem je wel serieus als medium?
Elzies heeft als bron de tweets van Trump.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_173297087
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Daar is ook veel kritiek op geuit. Hij had harder en eerder in moeten grijpen, klonk het.

Zie bijvoorbeeld ook dit artikel: Van Aartsen: 'Wél ingegrepen bij anti-Israël demonstratie
Oh jee, het ziet er niet goed voor je uit Koos. Ben pas net begonnen met lezen en kwam je naam gelijk al tegen. Het kan zijn dat je je later nog herstelde. Ben benieuwd.

NWS / 'Vlaggen met hakenkruis bij demonstratie'
pi_173297101
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:34 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Oh jee, het ziet er niet goed voor je uit Koos. Ben pas net begonnen met lezen en kwam je naam gelijk al tegen. Het kan zijn dat je je later nog herstelde. Ben benieuwd.

NWS / 'Vlaggen met hakenkruis bij demonstratie'
Koos zegt gewoon normale dingen volgens mij.
pi_173297129
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:34 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Oh jee, het ziet er niet goed voor je uit Koos. Ben pas net begonnen met lezen en kwam je naam gelijk al tegen. Het kan zijn dat je je later nog herstelde. Ben benieuwd.

NWS / 'Vlaggen met hakenkruis bij demonstratie'
En weer een topic dat meer dan vier jaar oud is. Wat hoop je daar nou mee te bereiken?

Discussieer gewoon op basis van argumenten die hier en nu worden gegeven, in plaats van te reageren op bijdragen die jaren oud zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173297145
quote:
7s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:32 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Beide partijen waren inderdaad gewelddadig. En het is irritant dat een hoop mensen, de MSM en figuren hier op fok! dat of weigeren te onderkennen of het niet belangrijk vinden (want nazi's! dan mag alles).

Maar dat gezegd hebbende. Als jij met een auto dwars door een groep mensen heen gaat rijden. Dan ben je toch wel op een nieuw niveau bezig in vergelijking met die LARP-ers die elkaar met stokken schilden en wat dan ook aan het rammen waren.

Het is niet volledig raar dat mensen moord erger vinden dan over en weer gemep toch?

Dat antifa gewoon echt moeten KAPPEN met het proberen te starten van een soort zieke burgeroorlog is een gegeven maar extreem-rechts stapt daar in en maakt meteen een echt dodelijk slachtoffer.
De polarisatie haat zal steeds een treetje hoger gaan en ja dan is de kans op meer dodelijke slachtoffers aanwezig. Het is zoals het is. Haat is haat en haat ontkennen (of het proberen te leggen bij één partij) is mijnsinziens wel het domste wat men kan doen.
  maandag 21 augustus 2017 @ 11:37:48 #17
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_173297147
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:26 schreef Elzies het volgende:
The New Yorker en the Economist gezaghebbend?

Dat waardeloze stukje linkse fake news media gezaghebbend noemen?

Sorry, maar ik moet nu toch echt heel hard lachen.

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Haha. Nou, hè.
pi_173297164
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:37 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Haha. Nou, hè.
Ach, weer drie calorieën verloren met al dat schuddebuiken. :)
pi_173297170
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:26 schreef Elzies het volgende:
The New Yorker en the Economist gezaghebbend?

Dat waardeloze stukje linkse fake news media gezaghebbend noemen?

Sorry, maar ik moet nu toch echt heel hard lachen.

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
De complotverzinner is back in town 8-)
Conscience do cost.
pi_173297209
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:35 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Koos zegt gewoon normale dingen volgens mij.
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Hou op! Ik kan niet meer. :)
pi_173297222
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:40 schreef Elzies het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Hou op! Ik kan niet meer. :)
Je bent echt van het niets zeggen.
pi_173297241
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:37 schreef Elzies het volgende:

[..]

De polarisatie haat zal steeds een treetje hoger gaan en ja dan is de kans op meer dodelijke slachtoffers aanwezig. Het is zoals het is. Haat is haat en haat ontkennen (of het proberen te leggen bij één partij) is mijnsinziens wel het domste wat men kan doen.
Dat ben ik met je eens. Haat is dom.
pi_173297293
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:41 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je bent echt van het niets zeggen.
Dat is meestal het geval wanneer je vanachter een scherm bepaalde woorden intikt.

Daar komen weinig gesproken woorden aan te pas.
pi_173297305
Elzies leeft in zijn eigen new-age, rechtsradicale, wetenschapsontkennende schijnwerkelijkheid en is voor geen enkele rede vatbaar. Dat weet iedereen en tóch zijn er weer een paar die naïef moeten doen. En maar verbaasd zijn...
pi_173297313
quote:
7s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:32 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Beide partijen waren inderdaad gewelddadig. En het is irritant dat een hoop mensen, de MSM en figuren hier op fok! dat of weigeren te onderkennen of het niet belangrijk vinden (want nazi's! dan mag alles).

Maar dat gezegd hebbende. Als jij met een auto dwars door een groep mensen heen gaat rijden. Dan ben je toch wel op een nieuw niveau bezig in vergelijking met die LARP-ers die elkaar met stokken schilden en wat dan ook aan het rammen waren.

Het is niet volledig raar dat mensen moord erger vinden dan over en weer gemep toch?

Dat antifa gewoon echt moeten KAPPEN met het proberen te starten van een soort zieke burgeroorlog is een gegeven maar extreem-rechts stapt daar in en maakt meteen een echt dodelijk slachtoffer.
Proest _O- _O- _O- _O- _O- _O- Antifa die een burgeroorlog start. Ik kom niet meer bij.

Nu geef je dat groepje onrendabele zwakbegaafden echt te veel eer. 99% van de bevolking laat die zwakzinnige extremisten gewoon lekker schreeuwen. Als we ze echt zat zijn gaat de knuppel er over en kunnen ze een paar dagen een politiecel in.

Ze kunnen enorm dreigend overkomen maar in feite zijn het niet de slimsten zonder enig geld en middelen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173297316
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En weer een topic dat meer dan vier jaar oud is. Wat hoop je daar nou mee te bereiken?

Discussieer gewoon op basis van argumenten die hier en nu worden gegeven, in plaats van te reageren op bijdragen die jaren oud zijn.
Ik probeer de massa-hysterie over Trump te temperen. Ik probeer je te laten inzien dat wat Trump gedaan heeft niet zoveel scheelt met of eigenlijk veel minder erg is dan wat zogenaamde fatsoenlijke politici in Nederland gedaan hebben.
pi_173297335
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:45 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dat is meestal het geval wanneer je vanachter een scherm bepaalde woorden intikt.

Daar komen weinig gesproken woorden aan te pas.
Je kan ook inhoudelijk wat zeggen. Het is een keus.
pi_173297357
Maar goed.

Hoe slecht Trump ook functioneert op alle vlakken, dankzij deze ellende wordt wel het belang van kritische media weer eens flink duidelijk. Daar moeten ze echt flink van gaan profiteren.
pi_173297358
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:47 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je kan ook inhoudelijk wat zeggen. Het is een keus.
Gast, ik ben de vleesgeworden verpersonificatie van inhoud. ^O^
  maandag 21 augustus 2017 @ 11:48:43 #30
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173297359
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Proest _O- _O- _O- _O- _O- _O- Antifa die een burgeroorlog start. Ik kom niet meer bij.

Nu geef je dat groepje onrendabele zwakbegaafden echt te veel eer. 99% van de bevolking laat die zwakzinnige extremisten gewoon lekker schreeuwen. Als we ze echt zat zijn gaat de knuppel er over en kunnen ze een paar dagen een politiecel in.

Ze kunnen enorm dreigend overkomen maar in feite zijn het niet de slimsten zonder enig geld en middelen.
Sinds antifa begonnen is met hun anti-trump gebeuren hebben rechtse organisaties gemerkt dat de aanmeldingen onstelbaar zijn gegroeid. Extreem-rechts is blij met antifa.

Dus wat dat betreft is dat niet zo vergezocht.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_173297368
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:46 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik probeer de massa-hysterie over Trump te temperen. Ik probeer je te laten inzien dat wat Trump gedaan heeft niet zoveel scheelt met of eigenlijk veel minder erg is dan wat zogenaamde fatsoenlijke politici in Nederland gedaan hebben.
Tsja, dat kun jij vinden, maar dat is gewoonweg niet zo.

Het zijn ook lang niet alleen de media en 'links' die Trump hier op aanvallen. Hij wordt van alle kanten onder vuur genomen, zowel door links als rechts. En dat zijn woorden alleen in het nazi-kamp met gejuich is ontvangen, is eveneens veelzeggend.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173297374
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:48 schreef Elzies het volgende:

[..]

Gast, ik ben de vleesgeworden verpersonificatie van inhoud. ^O^
Dat is een idee wat je hebt over jezelf.
pi_173297387
Ik vindt dat ik altijd gelijk heb. Dat is ook niet zo.
pi_173297498
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:50 schreef Jaroon het volgende:
Ik vindt dat ik altijd gelijk heb. Dat is ook niet zo.
Vind.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_173297531
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:56 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Vind.
Ik ben slecht in het dt verhaal.
pi_173297558
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:56 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Vind.
Deze had ik wel moeten hebben. Dit is de ik vorm.
pi_173297560
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:58 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik ben slecht in het dt verhaal.
Ik loop.
Jij loopt.

NP
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_173297572
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:59 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ik loop.
Jij loopt.

NP
Tot het moeilijker wordt.
  maandag 21 augustus 2017 @ 12:00:32 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173297577
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:29 schreef Elzies het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Chanant dit. Heel chanant.
En lachwekkend. Dat ook.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173297589
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, dat kun jij vinden, maar dat is gewoonweg niet zo.

Het zijn ook lang niet alleen de media en 'links' die Trump hier op aanvallen. Hij wordt van alle kanten onder vuur genomen, zowel door links als rechts. En dat zijn woorden alleen in het nazi-kamp met gejuich is ontvangen, is eveneens veelzeggend.
Sinds dat ik een beetje bewust was van wat er om me heen gebeurde, zo'n 35 jaar geleden, tot nu, heb ik Linksen/Progressieven fascistische haat goed zien praten, die van de islam weliswaar maar het was toch fascistisch. Daarbij vergeleken is Trump een watje. Het valt echt allemaal wel mee wat Trump zegt.

Hier een voorbeeldje uit het verleden wat niet nauwelijks veroordeeld werd, eerder goedgepraat werd:
pi_173297599
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:00 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Tot het moeilijker wordt.
Achja.

Ik zie die Trump z'n ambtstermijn niet afmaken iig.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_173297609
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:01 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Sinds dat ik een beetje bewust was van wat er om me heen gebeurde, zo'n 35 jaar geleden, tot nu, heb ik Linksen/Progressieven fascistische haat goed zien praten, die van de islam weliswaar maar het was toch fascistisch. Daarbij vergeleken is Trump een watje. Het valt echt allemaal wel mee wat Trump zegt.

Hier een voorbeeldje uit het verleden wat niet nauwelijks veroordeeld werd, eerder goedgepraat werd:
Het gaat over het extreem goed praten dan
pi_173297627
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:01 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Achja.

Ik zie die Trump z'n ambtstermijn niet afmaken iig.
Die heeft geen dt problwem. Daar speelt meer.
pi_173297641
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:03 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Die heeft geen dt problwem. Daar speelt meer.
Hij heeft vooral een probleem met zijn ego.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_173297666
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, dat kun jij vinden, maar dat is gewoonweg niet zo.

Het zijn ook lang niet alleen de media en 'links' die Trump hier op aanvallen. Hij wordt van alle kanten onder vuur genomen, zowel door links als rechts. En dat zijn woorden alleen in het nazi-kamp met gejuich is ontvangen, is eveneens veelzeggend.
Je bent weer spreekwoordelijk aan het linkse liegen.
pi_173297706
Vergeet niet dat voor 8 jaren lang men op de handen moest zitten vanwege een zwarte president. En nu die weg is gaat men los natuurlijk

quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 13:14 schreef Szikha2 het volgende:

Wat mij nu opvalt ( toen niet omdat ik jong was) is de anti Amerikaanse sentiment in de Amerikaanse media maar ook (vooral) in de Europese media
Als ik allemaal teruglees ( tv shows , kranten artikelen , zogenaamde Amerikaans kenners) was het tijdens Bush anti Amerijaans
Je weet wel die gitmo : was hell volgens Europese en amerikaanse media
Bush die was eng , gevaarlijk en erger dan Bin laden en Saddam samen ( las ik)
En de oorlog in Afghanistan? Nou de Europese media sloeg op hol

Amerikane waren racitische holbewoners las ik terug. Ik las ook een artikel van een bekende journalist die shreef dat Amerikanen zo racistish waren dat er nooit een zwarte Amerikaanse kon komen

Juist. Maar toen kwam Barack Obama. Een black president. En dan zie je de Europese en Amerikaanse media veranderen. De gitmo werd niet meer als zo'n hell beschreven in de media
Obama zorgde voor nog meer oorlogen in het midden oosten maar de Media kon daar moeilijk over schrijven. Hun handen waren letterlijk vast gebonden
Er waaide dus een pro Amerikaanse wind door de Europese en Amerikaanse media

Maar nu is black president weg en hebben ze Donald trump
Nu zijn de handboeien van de media los
In franrkijk las ik dat Donald tump een racist is.
In vershillende zeer grote en belangrijjke Europese en Amerikaanse media lees , hoor ik van alls
Oa : trump heeft ewonnen omdat Amerikanen racitish zijn
Trumps overwinnig zorgt ervoot dat Le pen en Wilders gaat winnen

Een spaanss krant zie link :
http://www.elmundo.es/opi(...)6163ff5438b4649.html
Vergelijkt Trump met een geestelijk gehandicapte

http://elpais.com/elpais/(...)27679_317471.html%20
Trump : white power

http://politiken.dk/debat(...)g-Putin-udfordrer-EU

Pffff

http://www.dn.se/ledare/s(...)ste-vara-forforiska/

Noemt Donald trump een behekste troll

http://mobile.lemonde.fr/(...)618_3232.html?xtref=

Aanval op Trump

http://www.dagbladet.no/kultur/mr-meg-er-president/66771243%20
Noemt Trump een leugenaar en maakt hem belahelkjk

http://www.vg.no/nyheter/(...)-doegnet/a/23904727/

Trump leeft in zijn eigen realiteit en vol leugens
Not: deze shrijver zei ooit voor Obama dat Amerikane vreselkjk racistisch waren


http://www.dagbladet.no/k(...)telasset/66784215%20

Ik zie dat het artikel os verwijderd maar hierin noemde men Trump stemmers de duivel

http://www.vg.no/nyheter/(...)ariteter/a/23905962/

Zucht

http://www.aftonbladet.se(...)arligare-an-trump%20

Dit gaat ver. Hierin zegt men dat een land heel ver heen is als men stemt op een man die vol racisme zit en ...tja
Oh ja : dezelfde schrijver schreef ooit dat Obama de economie heeft gered

Opnieuw media oorlog tegen Amerika. Toen een zwarte president zat waren de handen van de Europese en Amerikaande media geketend want je wil geen racist zijn
Nu de zwarte weg is en een witte op de plaats is gekomen : knallen maar

Ze zijn terug, vol in de aanval zoals ze voor Obama deden deden. Anti amerikaans.
pi_173297707
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:05 schreef Elzies het volgende:

[..]

Je bent weer spreekwoordelijk aan het linkse liegen.
En jij rechts aan het.....? Waar haal je jouw informatie vandaan? Wie vertrouw jij.
pi_173297712
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:01 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Sinds dat ik een beetje bewust was van wat er om me heen gebeurde, zo'n 35 jaar geleden, tot nu, heb ik Linksen/Progressieven fascistische haat goed zien praten, die van de islam weliswaar maar het was toch fascistisch. Daarbij vergeleken is Trump een watje. Het valt echt allemaal wel mee wat Trump zegt.

Hier een voorbeeldje uit het verleden wat niet nauwelijks veroordeeld werd, eerder goedgepraat werd:
En je blijft maar wijzen. Met whataboutism kun je niet recht praten wat krom is.

Trump heeft nagelaten om nazi's in keiharde bewoordingen te veroordelen. Daar is men massaal over gevallen. En terecht. Gigantische blunder van een toch al stuntelende POTUS.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173297725
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:06 schreef Szikha2 het volgende:
Vergeet niet dat voor 8 jaren lang men op de handen moest zitten vanwege een zwarte president. En nu die weg is gaat men los natuurlijk

[..]

Obama was wel een echt en aardig mens.
pi_173297726
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:06 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En jij rechts aan het.....? Waar haal je jouw informatie vandaan? Wie vertrouw jij.
In ieder geval niet Koos Vogels. :')
pi_173297747
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:05 schreef Elzies het volgende:

[..]

Je bent weer spreekwoordelijk aan het linkse liegen.
Republikeinen, Democraten, Theresa May, Netanyahu, Khomeini, Merkel, etc etc. Iedereen had vorige week kritiek op de uitspraken van Trump.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173297761
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:07 schreef Elzies het volgende:

[..]

In ieder geval niet Koos Vogels. :')
Daar haal ik mijn info ook niet vandaan. Maar waar wel? Ik lees gewoon heel veel en ervaar dingen.
pi_173297793
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Republikeinen, Democraten, Theresa May, Netanyahu, Khomeini, Merkel, etc etc. Iedereen had vorige week kritiek op de uitspraken van Trump.
Maar evenzo veel mensen staan achter de uitspraken van Trump. Veroordeel die linkse fascisten in plaats dat je ze een slachtofferrol toedicht.
pi_173297802
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:09 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar haal ik mijn info ook niet vandaan. Maar waar wel? Ik lees gewoon heel veel en ervaar dingen.
Elzies heeft herhaaldelijk verklaard geen bronnen te lezen en aangevoerde links te negeren. Meneer gaat uit van zijn eigen inzicht, ook als dat nergens op is gebaseerd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173297828
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:10 schreef Elzies het volgende:

[..]

Maar evenzo veel mensen staan achter de uitspraken van Trump. Veroordeel die linkse fascisten in plaats dat je ze een slachtofferrol toedicht.
Wie staan precies achter de uitspraken van Trump?

Oh wacht, ik weet al wie: White supremacist, former KKK member David Duke praises Trump’s ‘alt-left’ Charlottesville comments
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173297831
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Elzies heeft herhaaldelijk verklaard geen bronnen te lezen en aangevoerde links te negeren. Meneer gaat uit van zijn eigen inzicht, ook als dat nergens op is gebaseerd.
Ik ben het ook niet altijd met jou eens. Maar iemand onterecht afzeiken werkt niet.
pi_173297850
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:06 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En jij rechts aan het.....? Waar haal je jouw informatie vandaan? Wie vertrouw jij.
Nergens, niets en niemand. Elzies verzint gewoon maar wat. Gewoon negeren, die alu-hoedjes lobbyist.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173297884
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:10 schreef Elzies het volgende:

[..]

Maar evenzo veel mensen staan achter de uitspraken van Trump. Veroordeel die linkse fascisten in plaats dat je ze een slachtofferrol toedicht.
Dat waren eigenlijk alleen maar de Nazi's een KKK leden. Goed volk man :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173297897
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wie staan precies achter de uitspraken van Trump?

Oh wacht, ik weet al wie: White supremacist, former KKK member David Duke praises Trump’s ‘alt-left’ Charlottesville comments
Links geblaat. De gemiddelde Amerikaan staat gewoon achter de woorden van zijn president die hij op democratische wijze heeft gekozen. Daar hoeft die echt geen witte puntmuts voor op te zetten.

Maar goed, laat die linkse fake news media zichzelf gaar koken in hun zelfverzonnen linkse leugentjes. Eenmaal een landverrader, altijd een landverrader. Mensen met een beetje gezond verstand weten hoe de vork werkelijk in de steel zit. :')
pi_173297900
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wie staan precies achter de uitspraken van Trump?

Groot deel van israel en joden uit amerika
pi_173297929
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:16 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Groot deel van israel en joden uit amerika
Daar komt het stemgedeelte echt niet vandaan. Een deel van de US heeft gewoon gekozen voor een psychopaat.
pi_173297980
Bij Busch dacht je al dat er iets mis was met kiezers daar. Nu zeker
pi_173297992
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:16 schreef Elzies het volgende:

[..]

Links geblaat. De gemiddelde Amerikaan staat gewoon achter de woorden van zijn president die hij op democratische wijze heeft gekozen. Daar hoeft die echt geen witte puntmuts voor op te zetten.

Maar goed, laat die linkse fake news media zichzelf gaar koken in hun zelfverzonnen linkse leugentjes. Eenmaal een landverrader, altijd een landverrader. Mensen met een beetje gezond verstand weten hoe de vork werkelijk in de steel zit. :')
Vandaar dat de approval rating van Trump maar blijft dalen.

Overigens zijn de echte landverraders de engnekken die vorige week met nazivlaggen stonden te zwaaien. Hoe kun je je nou verenigen achter een vlag die staat voor een regime waar je opa tegen heeft gestreden?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173298006
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:16 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Groot deel van israel en joden uit amerika
In Israël was men niet bepaald blij met zijn reactie op het nazi-bijeenkomst.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173298036
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vandaar dat de approval rating van Trump maar blijft dalen.

Overigens zijn de echte landverraders de engnekken die vorige week met nazivlaggen stonden te zwaaien. Hoe kun je je nou verenigen achter een vlag die staat voor een regime waar je opa tegen heeft gestreden?
Fake news. :')

Amerika floreert onder deze president.
pi_173298051
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:17 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar komt het stemgedeelte echt niet vandaan. Een deel van de US heeft gewoon gekozen voor een psychopaat.
Religieuze joden mogen ook stemmen. Erg veel trump stemmers onder de yu students

De yu staat voor yeshiva
pi_173298063
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:22 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Religieuze joden mogen ook stemmen. Erg veel trump stemmers onder de yu students

De yu staat voor yeshiva
Zou daar de grootste groep zitten?
pi_173298065
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vandaar dat de approval rating van Trump maar blijft dalen.

Overigens zijn de echte landverraders de engnekken die vorige week met nazivlaggen stonden te zwaaien. Hoe kun je je nou verenigen achter een vlag die staat voor een regime waar je opa tegen heeft gestreden?
Die approval ratings zijn natuurlijk ook linkse fake news leugentjes.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173298080
Hoe komt men erbij voor zo'n figuur te stemmen. En dat na Obama.
pi_173298113
Dat de KKK weer een opkomst maakt. Dan schaam je je toch als mens.
pi_173298191
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:23 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Zou daar de grootste groep zitten?
http://yucommentator.org/(...)-27-support-clinton/


Ja onder de orthodoxe joden grootste groep trump aanhangers idd

Niet religueuze joden zijn veelal links

Er is ook groot verschil tussen israeli joden en amerikaanse joden:

http://www.pewforum.org/e(...)arch-center-surveys/

Israel
8% van israeli bevolking is links
37% is rechts
55% is in het politieke midden

Amerika
47% amerikaanse joden is links
19% is rechts
29% midden
pi_173298199
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:16 schreef Elzies het volgende:

[..]

Links geblaat. De gemiddelde Amerikaan staat gewoon achter de woorden van zijn president die hij op democratische wijze heeft gekozen. Daar hoeft die echt geen witte puntmuts voor op te zetten.

Maar goed, laat die linkse fake news media zichzelf gaar koken in hun zelfverzonnen linkse leugentjes. Eenmaal een landverrader, altijd een landverrader. Mensen met een beetje gezond verstand weten hoe de vork werkelijk in de steel zit. :')
De witte puntmuts werkt wel. En dan woon je in kabouterland net als Trump
pi_173298292
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:30 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

http://yucommentator.org/(...)-27-support-clinton/

Ja onder de orthodoxe joden grootste groep trump aanhangers idd

Niet religueuze joden zijn veelal links

Er is ook groot verschil tussen israeli joden en amerikaanse joden:

http://www.pewforum.org/e(...)arch-center-surveys/

Israel
8% van israeli bevolking is links
37% is rechts
55% is in het politieke midden

Amerika
47% amerikaanse joden is links
19% is rechts
29% midden
Hebben we het over mensen die stemrecht hebben in de US?Joden zijn soms rechts. Ik ben ook niet pro. Zou men werkelijk vol gegaan zijn voor Trump?
pi_173298316
Als je als Joods zijnde de politiek bepaald in de US heb je iets goed begrepen.
  maandag 21 augustus 2017 @ 12:45:28 #75
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173298489
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En je blijft maar wijzen. Met whataboutism kun je niet recht praten wat krom is.

Trump heeft nagelaten om nazi's in keiharde bewoordingen te veroordelen. Daar is men massaal over gevallen. En terecht. Gigantische blunder van een toch al stuntelende POTUS.
Ik denk zelfs dat als hij het wel "juist" had gedaan dat dat weinig zou uitmaken om eerlijk te zijn. De media verzint en knipt dan lekker de boel bij elkaar om het anders te laten klinken.

Trump is geen white supremacist. Ook geen sympathisant... Hij wil gewoon blijven wijzen op het gedrag van links die al langer bezig is met rotzooien. Dat is terecht maar dat verwoord je anders, met andere woorden in een andere volgorde, etc... Hij doet het precies verkeerd en wat verwacht je dan ook... het is precies zo'n figuur die alles precies verkeerd zegt. Zijn hele leven al.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_173298596
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:24 schreef Jaroon het volgende:
Hoe komt men erbij voor zo'n figuur te stemmen. En dat na Obama.
Tot dat soort onzin zijn we in NL ook prima in staat hoor. De Paarse kabinetten waren uitstekend en het ging ongekend goed met Nederland. Dus wat gebeurde er? Fortuyn kreeg bijna 30 zetels vanuit het niets. Dood nog wel.
pi_173298627
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:52 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Tot dat soort onzin zijn we in NL ook prima in staat hoor. De Paarse kabinetten waren uitstekend en het ging ongekend goed met Nederland. Dus wat gebeurde er? Fortuyn kreeg bijna 30 zetels vanuit het niets. Dood nog wel.
En hij had deels gelijk.
  maandag 21 augustus 2017 @ 12:55:37 #78
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173298640
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:52 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Tot dat soort onzin zijn we in NL ook prima in staat hoor. De Paarse kabinetten waren uitstekend en het ging ongekend goed met Nederland. Dus wat gebeurde er? Fortuyn kreeg bijna 30 zetels vanuit het niets. Dood nog wel.
Paars II was lang niet het paradijs was jij lijkt te denken dat het was eigenlijk.
Paars I was wel lekker. Dat dan weer wel.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_173298651
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:54 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En hij had deels gelijk.
Fortuyn? Welnee.
  maandag 21 augustus 2017 @ 12:58:06 #80
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173298688
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:56 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Fortuyn? Welnee.
Elke regering heeft blinde vlekken mbt sociale issues, bevolkingsgroepen, economie, etc...

Doen alsof Fortuyn een totale randdebiel was die onvrede heeft veroorzaakt ipv het gewoon aanwees... is dat je punt? Kan ik het niet mee eens zijn.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_173298728
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:56 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Fortuyn? Welnee.
Die gaf aan waar een probleem ging komen. Daar had hij gelijk in. Niet direct mijn ding.
pi_173298804
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:34 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Hebben we het over mensen die stemrecht hebben in de US?Joden zijn soms rechts. Ik ben ook niet pro. Zou men werkelijk vol gegaan zijn voor Trump?
Hassidim joden vooral inderdaad

Zie map:

https://www.dnainfo.com/n(...)-general-primary-nyc
pi_173298834
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:04 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Hassidim joden vooral inderdaad

Zie map:

https://www.dnainfo.com/n(...)-general-primary-nyc
Die hebben deze man president gemaakt?
pi_173298854
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:00 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Die gaf aan waar een probleem ging komen. Daar had hij gelijk in.
Dat populisme aan zou slaan in Nederland had hij uitstekend door. De rest betrof open deuren, waren verwerpelijke plannen of was echte onzin.
pi_173298883
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:06 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat populisme aan zou slaan in Nederland had hij uitstekend door. De rest betrof open deuren, waren verwerpelijke plannen of was echte onzin.
Ja.. Een groep gaat daarvoor. Ik begrijp het ook niet. Het is heel makkelijk. Jij en ik kunnen het ook.
pi_173298899
quote:
7s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:45 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik denk zelfs dat als hij het wel "juist" had gedaan dat dat weinig zou uitmaken om eerlijk te zijn. De media verzint en knipt dan lekker de boel bij elkaar om het anders te laten klinken.
Nou, nee. Dat gebeurt dus niet. Wat we het afgelopen jaar juist zien, is dat interviews met Trump woord voor woord worden uitgeschreven. Zie bijvoorbeeld zijn gesprek met The Economist. Dit om te voorkomen dat ze het verwijt krijgen de woorden van Trump te verdraaien of zaken te verzwijgen. En natuurlijk omdat die transcripties gewoon hilarisch zijn.

Dus gelieve eens ophouden met dat gejank over de media.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173298942
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:05 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Die hebben deze man president gemaakt?
Nee
pi_173298966
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:10 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Nee
IDD. Dat was gewoon het volk.
pi_173299005
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nou, nee. Dat gebeurt dus niet. Wat we het afgelopen jaar juist zien, is dat interviews met Trump woord voor woord worden uitgeschreven. Zie bijvoorbeeld zijn gesprek met The Economist. Dit om te voorkomen dat ze het verwijt krijgen de woorden van Trump te verdraaien of zaken te verzwijgen. En natuurlijk omdat die transcripties gewoon hilarisch zijn.

Dus gelieve eens ophouden met dat gejank over de media.
Daar kun je wel over janken. De media is vaak niet eerlijk. Maar daar ben je zelf bij.
pi_173299022
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In Israël was men niet bepaald blij met zijn reactie op het nazi-bijeenkomst.
Wat bedoel je precies want je noemt iedereen en alles nazi namelijk
pi_173299078
Het mooie is tegenwoordig dat je alles kan opzoeken Niets zomaar als waar aannemen. . Er is geen excuus het niet uit te zoeken.
pi_173299086
quote:
14s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:26 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Alles is een leugen, behalve de waarheid van Elzies.

Maar laten we eerlijk zijn, Elzies is niet helemaal 100%, dus die kan je beter negeren dan mee in discussie gaan.
Trump heeft groot gelijk ook deze linkse geradicaliseerde en gewelddadige groep te veroordelen. Hulde dus voor de woorden van deze fantastische president. ^O^

Wat is er mis om gewoon de waarheid te benoemen zoals die is? Waarheid laat zich niet negeren. Waarheid manifesteert zich zoals het is. Ook in deze casus. Alleen de zot denkt de waarheid te kunnen verbergen. :')
pi_173299090
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:14 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies want je noemt iedereen en alles nazi namelijk
Deze bijeenkomst:

Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173299101
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:17 schreef Elzies het volgende:

[..]

Trump heeft groot gelijk ook deze linkse geradicaliseerde en gewelddadige groep te veroordelen. Hulde dus voor de woorden van deze fantastische president. ^O^

Wat is er mis om gewoon de waarheid te benoemen zoals die is? Waarheid laat zich niet negeren. Waarheid manifesteert zich zoals het is. Ook in deze casus. Alleen de zot denkt de waarheid te kunnen verbergen. :')
Dat haat en geweld goedpraten?
pi_173299134
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:14 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies want je noemt iedereen en alles nazi namelijk
Heb je misschien gemist, was pas in het nieuws. In Amerika was er een bijeenkomst van neonazi's. Denk je misschien: ja, doeg, vast gewoon tea party-volk. Maar nee. Echte neonazi's met hakenkruizen, heil ditdatzuszo, omvolkingstheorie, klagen over joden, alles erop en eraan.
pi_173299200
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:17 schreef Elzies het volgende:
ens jou.
[..]

Trump heeft groot gelijk ook deze linkse geradicaliseerde en gewelddadige groep te veroordelen. Hulde dus voor de woorden van deze fantastische president. ^O^

Wat is er mis om gewoon de waarheid te benoemen zoals die is? Waarheid laat zich niet negeren. Waarheid manifesteert zich zoals het is. Ook in deze casus. Alleen de zot denkt de waarheid te kunnen verbergen. :')
Het anti andere mensen zijn is wel okay volgens jou.
  maandag 21 augustus 2017 @ 13:24:31 #97
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_173299223
quote:
7s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:32 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Beide partijen waren inderdaad gewelddadig. En het is irritant dat een hoop mensen, de MSM en figuren hier op fok! dat of weigeren te onderkennen of het niet belangrijk vinden (want nazi's! dan mag alles).

Maar dat gezegd hebbende. Als jij met een auto dwars door een groep mensen heen gaat rijden. Dan ben je toch wel op een nieuw niveau bezig in vergelijking met die LARP-ers die elkaar met stokken schilden en wat dan ook aan het rammen waren.

Het is niet volledig raar dat mensen moord erger vinden dan over en weer gemep toch?

Dat antifa gewoon echt moeten KAPPEN met het proberen te starten van een soort zieke burgeroorlog is een gegeven maar extreem-rechts stapt daar in en maakt meteen een echt dodelijk slachtoffer.
En het is altijd verstandig als president van de VS om afstand te nemen van mensen die openlijk KKK of Nazi sympathie hebben.
pi_173299238
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:24 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

En het is altijd verstandig als president van de VS om afstand te nemen van mensen die openlijk KKK of Nazi sympathie hebben.
Lijkt mij ook.
pi_173299322
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:23 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het anti andere mensen zijn is wel okay volgens jou.
Oh, Elzies heeft al meerdere malen aangegeven niet te kunnen wachten op bijltjesdag en andere spannende dingen die 'de linkse landverradende elite' zou overkomen. Onder andere voor de verkiezingen in NL en ook vlak nadat Trump verkozen was. Tis dat die demo in Charlottesville niet in z'n zolderkamer was, anders had 'ie er zelf ook gelopen hoor.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173299355
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:24 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

En het is altijd verstandig als president van de VS om afstand te nemen van mensen die openlijk KKK of Nazi sympathie hebben.
Niet als dat een trouw deel van je achterban is.

Enneh... Vlak de invloed die Bannon toen nog had ook niet uit. Die kerel is echt extreem rechts.
pi_173299362
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Oh, Elzies heeft al meerdere malen aangegeven niet te kunnen wachten op bijltjesdag en andere spannende dingen die 'de linkse landverradende elite' zou overkomen. Onder andere voor de verkiezingen in NL en ook vlak nadat Trump verkozen was. Tis dat die demo in Charlottesville niet in z'n zolderkamer was, anders had 'ie er zelf ook gelopen hoor.
Bijltjesdag zie ik ook wel zitten.
pi_173299373
Dat je eindelijk je agressie kwijt kan.
pi_173299406
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Oh, Elzies heeft al meerdere malen aangegeven niet te kunnen wachten op bijltjesdag en andere spannende dingen die 'de linkse landverradende elite' zou overkomen. Onder andere voor de verkiezingen in NL en ook vlak nadat Trump verkozen was. Tis dat die demo in Charlottesville niet in z'n zolderkamer was, anders had 'ie er zelf ook gelopen hoor.
Als je zijn posts in dit topic terugleest kun je alleen maar concluderen dat hij hier slechts zit om te trollen. Is de moeite niet eens waard om op te reageren.
pi_173299412
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:30 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Bijltjesdag zie ik ook wel zitten.
Ik niet. Massahysterie is zoooo 1789.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 21 augustus 2017 @ 13:32:45 #105
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_173299415
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:30 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Niet als dat een trouw deel van je achterban is.

Enneh... Vlak de invloed die Bannon toen nog had ook niet uit. Die kerel is echt extreem rechts.
Je kan niet uitleggen dat je begrip heb voor mensen die met nazi vlaggen zwaaien en de KKK aanhangen. Ik bedoel, je weet waar de nazi's voor staan en stonden. Daar moet je te allen tijden afstand van nemen. Rechts of niet.
pi_173299480
quote:
13s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:32 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik niet. Massahysterie is zoooo 1789.
We hebben nu een serie over bijna doden. "The Walking dead" ook iets vreemds. En dat moet je dan gaan uitleggen aan jonge mensen.
pi_173299491
quote:
2s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:32 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Je kan niet uitleggen dat je begrip heb voor mensen die met nazi vlaggen zwaaien en de KKK aanhangen. Ik bedoel, je weet waar de nazi's voor staan en stonden. Daar moet je te allen tijden afstand van nemen. Rechts of niet.
Zou wel moeten ja. Doet ie dus liever niet.
pi_173299534
Pas die Amerikaan die een naziteken op had gehangen bij zijn huis. En een vrouw die daar normaal iets over zegt.
pi_173299565
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Noem je de Economist nou links? Are you fucking kidding me? Heb je dat überhaupt wel eens gelezen?
Globalisme is tegenwoordig links
pi_173299568
"we zijn een Nazi land"Dat denkt hij ook echt. Met Trump aan de macht kun je het hem niet eens kwalijk nemen.
  maandag 21 augustus 2017 @ 13:54:00 #111
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173299860
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:29 schreef Elzies het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Je posts in dit topic zijn erg pijnlijk
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 21 augustus 2017 @ 14:24:57 #112
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173300542
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nou, nee. Dat gebeurt dus niet. Wat we het afgelopen jaar juist zien, is dat interviews met Trump woord voor woord worden uitgeschreven. Zie bijvoorbeeld zijn gesprek met The Economist. Dit om te voorkomen dat ze het verwijt krijgen de woorden van Trump te verdraaien of zaken te verzwijgen. En natuurlijk omdat die transcripties gewoon hilarisch zijn.

Dus gelieve eens ophouden met dat gejank over de media.
Er zijn zat voorbeelden waar de media hem uit context hebben geknipt volgens mij. Dus nee ik ga niet ophouden. Het is zielig gedrag.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_173300588
quote:
7s.gif Op maandag 21 augustus 2017 14:24 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Er zijn zat voorbeelden waar de media hem uit context hebben geknipt volgens mij. Dus nee ik ga niet ophouden. Het is zielig gedrag.
Geef dan eens een paar voorbeelden?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 21 augustus 2017 @ 14:27:25 #114
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173300600
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:24 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

En het is altijd verstandig als president van de VS om afstand te nemen van mensen die openlijk KKK of Nazi sympathie hebben.
Het is in dit geval een beetje schaken. Een groot gedeelte van links heeft extreem-rechts samengeklonterd met mensen die gewoon kritisch zijn mbt social justice. Een groot gedeelte van Trumps electoraat is niet-extree-rechts maar wel anti-sjw. Dat maakt het wat moeilijk om kritisch te zijn richting 1 richting en niks te zeggen over de andere richting. Dat heeft links goed begrepen dus het is prijzen schieten.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_173300604
quote:
7s.gif Op maandag 21 augustus 2017 14:24 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Er zijn zat voorbeelden waar de media hem uit context hebben geknipt volgens mij. Dus nee ik ga niet ophouden. Het is zielig gedrag.
Genoeg voorbeelden dat het een psychopaat is. Daar heb je de media niet eens echt voor nodig.
pi_173300615
Zet jezelf raar neer op Twitter.
pi_173300621
quote:
5s.gif Op maandag 21 augustus 2017 14:26 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Geef dan eens een paar voorbeelden?
Gok dat we nu weer gejank gaan horen over hoe de NOS heeft geknipt in de speeches van Poetin en May.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 21 augustus 2017 @ 14:31:10 #118
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173300667
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 14:27 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Genoeg voorbeelden dat het een psychopaat is. Daar heb je de media niet eens echt voor nodig.
Klopt. Er zijn veel voorbeelden dat hij zich oprecht als een mongool uit en er zijn genoeg voorbeelden dat de media lekker loopt te knippen en plakken.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_173300700
quote:
7s.gif Op maandag 21 augustus 2017 14:31 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Klopt. Er zijn veel voorbeelden dat hij zich oprecht als een mongool uit en er zijn genoeg voorbeelden dat de media lekker loopt te knippen en plakken.
Daar kan je verder weinig mee. Je weet niet eens meer wanneer hij serieus iets roept. Ook dat verhaal tegen Noord Korea.
pi_173300733
quote:
7s.gif Op maandag 21 augustus 2017 14:27 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Het is in dit geval een beetje schaken. Een groot gedeelte van links heeft extreem-rechts samengeklonterd met mensen die gewoon kritisch zijn mbt social justice. Een groot gedeelte van Trumps electoraat is niet-extree-rechts maar wel anti-sjw. Dat maakt het wat moeilijk om kritisch te zijn richting 1 richting en niks te zeggen over de andere richting. Dat heeft links goed begrepen dus het is prijzen schieten.
Als je als president al niet eens meer kan zeggen 'nazi's zijn stom' zonder ook naar een andere kant te wijzen vraag ik me toch wel af of je het electoraat dan niet extreem-rechts mag noemen.

Ik bedoel, het zijn nazi's. Weinig mensen zullen boos worden als je expliciet nazi's afkeurt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 21 augustus 2017 @ 14:34:53 #121
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173300735
quote:
5s.gif Op maandag 21 augustus 2017 14:26 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Geef dan eens een paar voorbeelden?
Deze kon ik me nog genoeg herinneren om snel te vinden

https://www.aol.com/artic(...)acial-prof/21475793/

Maar de afgelopen maanden vaak genoeg compilaties gezien waarin gehele stukken van zijn speech expres zijn weggelaten om er een controversieel klinkend stukje in uit te lichten. Controversieel in de manier waarop het slecht klinkt zonder context.

Het blijft een mongool/clown maar laten we niet doen alsof de media lievertjes / vermoorde onschuld zijn.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_173300807
quote:
7s.gif Op maandag 21 augustus 2017 14:34 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Deze kon ik me nog genoeg herinneren om snel te vinden

https://www.aol.com/artic(...)acial-prof/21475793/

Maar de afgelopen maanden vaak genoeg compilaties gezien waarin gehele stukken van zijn speech expres zijn weggelaten om er een controversieel klinkend stukje in uit te lichten. Controversieel in de manier waarop het slecht klinkt zonder context.

Het blijft een mongool/clown maar laten we niet doen alsof de media lievertjes / vermoorde onschuld zijn.
Nou, als je enige voorbeeld al weer van voor zijn presidentschap is (en waar andere media dat vervolgens gewoon rechtzetten) zal het wel meevallen met de manipulatieve media die de boel aan elkaar knipt en plakt om hem aan te vallen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 21 augustus 2017 @ 14:39:58 #123
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173300826
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2017 14:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als je als president al niet eens meer kan zeggen 'nazi's zijn stom' zonder ook naar een andere kant te wijzen vraag ik me toch wel af of je het electoraat dan niet extreem-rechts mag noemen.

Ik bedoel, het zijn nazi's. Weinig mensen zullen boos worden als je expliciet nazi's afkeurt.
Een hoop Amerikanen in fly-over states, in de rust-belt en elders (buiten de grote steden) zijn dat linkse gezwarte-piet flink zat. Antifa en BLM zijn de gewelddadige belichaming van groepen die zich daar het ergst schuldig aan maken aan het belachelijk maken van de blanke Amerikaan. Ik kan me voorstellen dat Trump naar zijn achterban kijkt en zich niet geroepen voelt om links er zonder wat schade af te laten komen. Het is alleen jammer dat hij het zo onhandig en dom doet.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  maandag 21 augustus 2017 @ 14:41:25 #124
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173300862
quote:
2s.gif Op maandag 21 augustus 2017 14:39 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nou, als je enige voorbeeld al weer van voor zijn presidentschap is (en waar andere media dat vervolgens gewoon rechtzetten) zal het wel meevallen met de manipulatieve media die de boel aan elkaar knipt en plakt om hem aan te vallen.
Dit is niet mijn enige voorbeeld. Dit soort bullshit gebeurt vrij vaak. Dat gaf ik al aan in mijn reactie. Ik denk dat ik genoeg werk voor je heb verricht.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_173300865
quote:
7s.gif Op maandag 21 augustus 2017 14:39 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Een hoop Amerikanen in fly-over states, in de rust-belt en elders (buiten de grote steden) zijn dat linkse gezwarte-piet flink zat. Antifa en BLM zijn de gewelddadige belichaming van groepen die zich daar het ergst schuldig aan maken aan het belachelijk maken van de blanke Amerikaan. Ik kan me voorstellen dat Trump naar zijn achterban kijkt en zich niet geroepen voelt om links er zonder wat schade af te laten komen. Het is alleen jammer dat hij het zo onhandig en dom doet.
Wederom: als zijn achterban al boos wordt als Trump nazi's veroordeelt zonder naar links te wijzen denk ik dat extreem-rechts misschien toch wel de juiste term is.

Want nogmaals: dat zijn nazi's.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 21 augustus 2017 @ 14:42:32 #126
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173300881
quote:
2s.gif Op maandag 21 augustus 2017 14:41 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wederom: als zijn achterban al boos wordt als Trump nazi's veroordeelt zonder naar links te wijzen denk ik dat extreem-rechts misschien toch wel de juiste term is.

Want nogmaals: dat zijn nazi's.
Jaja we snappen dat jij als brave robot getriggerd wordt door nazi's... maar Amerikanen snappen beter dan de meeste mensen dat communisten net zo erg (al dan niet erger) zijn.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_173300894
quote:
7s.gif Op maandag 21 augustus 2017 14:41 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dit is niet mijn enige voorbeeld. Dit soort bullshit gebeurt vrij vaak. Dat gaf ik al aan in mijn reactie. Ik denk dat ik genoeg werk voor je heb verricht.
Nee, ik vraag om voorbeelden, je geeft er een en dan zeg je 'en zo zijn er nog veel meer voorbeelden'.

Vast, maar dit is het enige voorbeeld dat jij geeft. Ik kan ook wel roepen dat er voldoende voorbeelden van sieg-heilende alt-righters zijn, maar het is wel zinnig om dan ook die voorbeelden te geven in plaats van alleen maar te zeggen dat ze er wel zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173300915
quote:
7s.gif Op maandag 21 augustus 2017 14:42 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Jaja we snappen dat jij als brave robot getriggerd wordt door nazi's... maar Amerikanen snappen beter dan de meeste mensen dat communisten net zo erg (al dan niet erger) zijn.
Ik heb even het punt gemist waarop SJW-ers/Antifa/BLM opeens communistisch zijn geworden, denk ik.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 21 augustus 2017 @ 14:44:54 #129
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173300919
quote:
2s.gif Op maandag 21 augustus 2017 14:43 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee, ik vraag om voorbeelden, je geeft er een en dan zeg je 'en zo zijn er nog veel meer voorbeelden'.

Vast, maar dit is het enige voorbeeld dat jij geeft. Ik kan ook wel roepen dat er voldoende voorbeelden van sieg-heilende alt-righters zijn, maar het is wel zinnig om dan ook die voorbeelden te geven in plaats van alleen maar te zeggen dat ze er wel zijn.
Hoeveel voorbeelden wil je hebben totdat je gewoon toegeeft dat er een structureel probleem is met de media.. Ik denk dat je nu zegt "3" maar ik gok dat als ik echt nog met 3 extra voorbeelden kom dat je zegt ... "nog 3,,, nog 3 meer" en daarna "nog 3 voorbeelden, SpecialK... "

Als je mijn salaris betaalt dan zal ik werk voor je verrichten. Tot die tijd zoek je het zelf maar uit.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  maandag 21 augustus 2017 @ 14:46:22 #130
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173300941
quote:
2s.gif Op maandag 21 augustus 2017 14:44 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik heb even het punt gemist waarop SJW-ers/Antifa/BLM opeens communistisch zijn geworden, denk ik.
Antifa is over het algemeen anarcho-communistisch tot en met communistisch.
BLM is extreem-links tegen communisme/marxisme aanschurend
SJW-ers zijn een diversere groep. Een deel daarvan zal communistisch zijn maar er zitten gewoon erg veel linksige typjes in. De regel is, hoe extremer de SJW hoe marxistischer.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_173300949
quote:
7s.gif Op maandag 21 augustus 2017 14:44 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Hoeveel voorbeelden wil je hebben totdat je gewoon toegeeft dat er een structureel probleem is met de media.. Ik denk dat je nu zegt "3" maar ik gok dat als ik echt nog met 3 extra voorbeelden kom dat je zegt ... "nog 3,,, nog 3 meer" en daarna "nog 3 voorbeelden, SpecialK... "

Als je mijn salaris betaalt dan zal ik werk voor je verrichten. Tot die tijd zoek je het zelf maar uit.
Meer dan 1 zou leuk zijn, anders is het een 'voorbeeld' en niet 'voorbeelden'. Zeker als je een structureel probleem wil aantonen moet het toch weinig moeite kosten om meerdere zaken te vinden, anders is de kans groot dat het niet zo heel structureel is als je denkt.

Voor iemand die zelf aangeeft honderden uren leeswerk hierin te hebben zitten is het op zijn minst opmerkelijk dat het enige voorbeeld wat je je nog kan herinneren een half jaar oud is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173300967
Zou het onethisch zijn om mensen die zich uitspreken tegen sociale rechtvaardigheid de burgerrechten te ontnemen?

Of zou je ze er juist een gunst mee doen? Het moet tenslotte vrij klote zijn om opgezadeld te zijn met iets waar je zo fanatiek tegen bent.
  maandag 21 augustus 2017 @ 14:56:28 #133
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173301093
quote:
2s.gif Op maandag 21 augustus 2017 14:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Meer dan 1 zou leuk zijn, anders is het een 'voorbeeld' en niet 'voorbeelden'. Zeker als je een structureel probleem wil aantonen moet het toch weinig moeite kosten om meerdere zaken te vinden, anders is de kans groot dat het niet zo heel structureel is als je denkt.

Voor iemand die zelf aangeeft honderden uren leeswerk hierin te hebben zitten is het op zijn minst opmerkelijk dat het enige voorbeeld wat je je nog kan herinneren een half jaar oud is.
Hier een artikel van salon.com nota bene (te rechts voor je?) uit 2015...

http://www.salon.com/2015(...)r_and_value_honesty/

waarin een paar goede voorbeelden zitten. Die lijst is alleen maar langer geworden sinds hij president is geworden.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  maandag 21 augustus 2017 @ 14:58:51 #134
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173301125
quote:
2s.gif Op maandag 21 augustus 2017 14:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Voor iemand die zelf aangeeft honderden uren leeswerk hierin te hebben zitten is het op zijn minst opmerkelijk dat het enige voorbeeld wat je je nog kan herinneren een half jaar oud is.
Ik lees erg veel maar ik archiveer niet op "dingen waar ik over een maand of wat op een of ander fok topic als voorbeeld aan zal moeten halen". Er worden 1000-den claims gemaakt over trump en de politieke toestand in de VS... ik neem de rauwe data tot me maar ik ben geen archivaris. Give me a fucking break.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_173301254
quote:
7s.gif Op maandag 21 augustus 2017 14:46 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Antifa is over het algemeen anarcho-communistisch tot en met communistisch.
BLM is extreem-links tegen communisme/marxisme aanschurend
SJW-ers zijn een diversere groep. Een deel daarvan zal communistisch zijn maar er zitten gewoon erg veel linksige typjes in. De regel is, hoe extremer de SJW hoe marxistischer.
Dat Antifa in die hoek zit ga ik in mee, maar BLM en een gemiddelde SJW-er (tevens :') om die term nog steeds) zijn echt niet communistisch. Ik zie BLM bijvoorbeeld niet oproepen om de middelen van productie af te pakken van de meesters, of dat het tijd wordt om geld en klasse af te schaffen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 maandag 21 augustus 2017 @ 15:11:13 #136
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173301356
quote:
2s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:06 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat Antifa in die hoek zit ga ik in mee, maar BLM en een gemiddelde SJW-er (tevens :') om die term nog steeds) zijn echt niet communistisch. Ik zie BLM bijvoorbeeld niet oproepen om de middelen van productie af te pakken van de meesters, of dat het tijd wordt om geld en klasse af te schaffen.
Maar ze zijn tegen het doodschieten van ongewapende zwarten door de politie!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173301433
quote:
2s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:06 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat Antifa in die hoek zit ga ik in mee,
En zelfs dat is niet helemaal waar. Grotendeels zeker, maar stel dat je de AFA benadert met de vraag of je je als D66'er bij ze mag aansluiten, dan verwacht ik niet dat de deur dichtgesmeten wordt.

Pas nog ergens een interview gezien met een liberaal stemmende Antifa.
pi_173301446
quote:
2s.gif Op maandag 21 augustus 2017 14:43 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee, ik vraag om voorbeelden, je geeft er een en dan zeg je 'en zo zijn er nog veel meer voorbeelden'.

Vast, maar dit is het enige voorbeeld dat jij geeft. Ik kan ook wel roepen dat er voldoende voorbeelden van sieg-heilende alt-righters zijn, maar het is wel zinnig om dan ook die voorbeelden te geven in plaats van alleen maar te zeggen dat ze er wel zijn.
Sowieso een wat vreemd om de achterlijke uitlatingen van Trump recht proberen te lullen met het verweer dat de media toch zijn woorden verdraaien.

Er valt weinig te verdraaien als de persco live wordt uitgezonden, maar goed.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 21 augustus 2017 @ 18:00:45 #139
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173304819
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Sowieso een wat vreemd om de achterlijke uitlatingen van Trump recht proberen te lullen met het verweer dat de media toch zijn woorden verdraaien.

Er valt weinig te verdraaien als de persco live wordt uitgezonden, maar goed.
Wijs even aan waar ik ... je kent het spelletje inmiddels? Kap er eens mee.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_173304914
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Sowieso een wat vreemd om de achterlijke uitlatingen van Trump recht proberen te lullen met het verweer dat de media toch zijn woorden verdraaien.

Er valt weinig te verdraaien als de persco live wordt uitgezonden, maar goed.
:')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_173305031
quote:
7s.gif Op maandag 21 augustus 2017 18:00 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wijs even aan waar ik ... je kent het spelletje inmiddels? Kap er eens mee.
Jij claimt dat de media 'dan toch loopt te knippen en plakken om zo de boodschap anders te doen laten klinken'.

Dat slaat nergens op, aangezien de persco's van Trump live werden uitgezonden door diezelfde media.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173305143
The Economist = Rothschild
  Overall beste user 2022 maandag 21 augustus 2017 @ 18:28:31 #143
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173305368
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 18:17 schreef LelijKnap het volgende:
The Economist = Rothschild
Rothschild = joden
Joden = Israel

Ben jij net als ISIS tegen Israel?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173306157
quote:
13s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:32 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik niet. Massahysterie is zoooo 1789.
Zouden ze nu het witte huis bestormen?
Whatever...
pi_173306608
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In Israël was men niet bepaald blij met zijn reactie op het nazi-bijeenkomst.
Denk dat ze (de Israelische regering) nog steeds Trump boven Obama verkiezen.
quote:
Israeli communications minister says relations with Trump more important than condemning Nazis

The US President has 'a proven track record in opposing anti-Semitism and religious extremism' says Ayoub Kara
http://www.independent.co(...)-nazis-a7903931.html
En dit was de reactie van de zoon van Netanyahu:
quote:
To put things in perspective. I’m a Jew, I’m an Israeli, the neo nazis scums in Virginia hate me and my country. But they belong to the past. Their breed is dying out,

However the thugs of Antifa and BLM who hate my country (and America too in my view) just as much are getting stronger and stronger and becoming super dominant in American universities and public life
http://www.huffingtonpost(...)833fe4b0acc593e48a27
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_173306777
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 19:37 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Denk dat ze (de Israelische regering) nog steeds Trump boven Obama verkiezen.

[..]

http://www.independent.co(...)-nazis-a7903931.html
En dit was de reactie van de zoon van Netanyahu:

[..]

http://www.huffingtonpost(...)833fe4b0acc593e48a27
Vooral de Israëlische media waren niet zo blij met de lauwe reactie van Netanyahu.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173306914
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Deze bijeenkomst:

[ afbeelding ]
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:20 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Heb je misschien gemist, was pas in het nieuws. In Amerika was er een bijeenkomst van neonazi's. Denk je misschien: ja, doeg, vast gewoon tea party-volk. Maar nee. Echte neonazi's met hakenkruizen, heil ditdatzuszo, omvolkingstheorie, klagen over joden, alles erop en eraan.
Ja heb het wel gelezen maar is trump dan een neo nazi? Want deze neo nazis zijn aanhangers van trump, dus is trump een kkk en nazi?

Koos zei dat de aanhang van trump vooral bestaat uit kkk en neo nazis

Maar trump heeft ook veel aanhang onder de (vooral) hassidim joden.Dat zijn die jodne met zwarte hoeden en krullen weet je wel. En veel israelis hebben meer vertrouwen in trump dan in obama bijv.

Is israel een kkk land of neo nazi's en zijn de hassidische joden neo nazi's?

Trump heeft (verplicht) meerder malen dit afgekeurd dus snap het niet.

http://www.jpost.com/Opinion/Column-One-Trump-and-the-Jews-502759
pi_173306952
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 19:50 schreef Szikha2 het volgende:

[..]


[..]

Ja heb het wel gelezen maar is trump dan een neo nazi? Want deze neo nazis zijn aanhangers van trump, dus is trump een kkk en
nazi?

Koos zei dat de aanhang van trump vooral bestaat uit kkk en neo nazis
Waar heb ik dat precies beweerd?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173307064
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wie staan precies achter de uitspraken van Trump?

Oh wacht, ik weet al wie: White supremacist, former KKK member David Duke praises Trump’s ‘alt-left’ Charlottesville comments
Hier reageerde ik op
pi_173307212
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 18:28 schreef Ulx het volgende:

[..]

Rothschild = joden
Joden = Israel

Ben jij net als ISIS tegen Israel?
Rothschild = blank

Ik ben ook net als BLM.
pi_173307248
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 19:57 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Hier reageerde ik op
Hoe haal jij daar precies uit dat ik van mening ben dat de aanhang van Trump vooral bestaat uit nazi's en KKK'ers?

Ik bedoelde dat die laatste verklaring van Trump enkel in die hoek positief werd ontvangen. De rest van de wereld kotste erop.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173307272
Het niets zeggen. Dan moet je voor Trump zijn.
pi_173307356
Ik ben pro Gnoe trouwens. Dat kan ik ook uitleggen. Dat zijn leuke beesten
pi_173307475
Net als apen en olifanten. Soms werkt het niet.
pi_173307527
Dat je een olifant tegenkomt en weet dat het niet gaat werken
pi_173307619
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 19:50 schreef Szikha2 het volgende:

[..]


[..]

Ja heb het wel gelezen maar is trump dan een neo nazi? Want deze neo nazis zijn aanhangers van trump, dus is trump een kkk en nazi?
Een koe is een dier, dus alle dieren zijn koeien. Deze redeneerfout is zo infantiel dat ik niet eens weet hoe ik zou moeten uitleggen waar het fout gaat.
quote:
Koos zei dat de aanhang van trump vooral bestaat uit kkk en neo nazis

Nee hoor.
pi_173307655
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:20 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Een koe is een dier, dus alle dieren zijn koeien. Deze redeneerfout is zo infantiel dat ik niet eee is geen olifant. ns weet hoe ik zou moeten uitleggen waar het fout gaat.

[..]

Nee hoor.
Een koe is geen olifant.
  maandag 21 augustus 2017 @ 20:23:34 #158
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173307696
Dat de media partijdig zijn lijkt me een no brainer. De terroristische aanslag in Barcelona en Cambrills verbonden zij aan Charlottesville en in mijn opinie alleen maar om die bal omhoog te houden tegen president Trump.
En het romantiseren van Antifa is voor mij helemaal alsof men zich in The Twilight Zone waant. CNN vloog episch uit de bocht door te pretenderen dat Antifa nodig was, omdat vrede bereikt moest worden door middel van geweld.
Kan er niks anders van maken, maar dan deug je niet als nieuwsorganisatie.

Dat opruien van de MSM met name The Washington Post en CNN is zó geweldig:



Texan held over Confederate statue 'explosives'
Girls Kicked Off DC College Campus For Wearing Trump Hat

Vreedzaam protest:




[ Bericht 15% gewijzigd door dellipder op 21-08-2017 21:50:19 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173307752
Tijdens het eten de tv maar weer eens aangezet. Comedy Central. Wie is die Australische commentaargever? Tering man. Wat een propagandaprogramma.
pi_173307849
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:25 schreef LelijKnap het volgende:
Tijdens het eten de tv maar weer eens aangezet. Comedy Central. Wie is die Australische commentaargever? Tering man. Wat een propagandaprogramma.
Jim Jefferies, een cabaretier. Het programma is humoristisch bedoeld. Het is dus geen serieuze journalistiek.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173307865
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:25 schreef LelijKnap het volgende:
Tijdens het eten de tv maar weer eens aangezet. Comedy Central. Wie is die Australische commentaargever? Tering man. Wat een propagandaprogramma.
Aaustraliers zijn fout?
pi_173307909
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:29 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Aaustraliers zijn fout?
Dat is inderdaad fout.
pi_173307956
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jim Jefferies, een cabaretier. Het programma is humoristisch bedoeld. Het is dus geen serieuze journalistiek.
Nee dat snap ik (CC immers). Maar ook op die manier kun je propaganda strooien.
pi_173308046
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:25 schreef LelijKnap het volgende:
Tijdens het eten de tv maar weer eens aangezet. Comedy Central. Wie is die Australische commentaargever? Tering man. Wat een propagandaprogramma.
:') :')
Conscience do cost.
pi_173308110
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:32 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nee dat snap ik (CC immers). Maar ook op die manier kun je propaganda strooien.
Dus cabaretiers moeten politici vooral met rust laten, want anders bedrijven zij propaganda?

Dat programma is gewoon een verlengstuk van zijn optredens.

Maar Kopspijkers was zo beredeneerd dus anti-regering propaganda?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 21 augustus 2017 @ 20:38:33 #166
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173308168
Comedy Central gaat full retard trouwens qua politieke programma's.

Voorbeeldje

There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_173308279
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus cabaretiers moeten politici vooral met rust laten, want anders bedrijven zij propaganda?

Dat programma is gewoon een verlengstuk van zijn optredens.

Maar Kopspijkers was zo beredeneerd dus anti-regering propaganda?
Een verlengstuk van Sumner Murray Redstone Rothstein bedoel je :{ .

Ik viel vooral over zijn 'grapjes' (tergend slecht overigens) mbt het 'all sides' verhaal; hij maakte duidelijk dat er 'overduidelijk' maar één schuldige en slechte partij aanwezig was.
pi_173308288
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:38 schreef SpecialK het volgende:
Comedy Central gaat full retard trouwens qua politieke programma's
Meid toch.

Ik kan wel lachen om Noah en Jefferies. Vind de President Show wel bagger.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 21 augustus 2017 @ 20:42:00 #169
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173308304
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Meid toch.

Ik kan wel lachen om Noah en Jefferies. Vind de President Show wel bagger.
Ik heb even een voorbeeld gepost hierboven
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_173308383
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:41 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Een verlengstuk van Sumner Murray Redstone Rothstein bedoel je :{ .

Ik viel vooral over zijn 'grapjes' (tergend slecht overigens) mbt het 'all sides' verhaal; hij maakte duidelijk dat er 'overduidelijk' maar één schuldige en slechte partij aanwezig was.
Jefferies maakt al jaren rechts Amerika belachelijk. Die vrijheid heeft hij als cabaretier. Vind je het niks dan ga je niet naar zijn voorstellingen en sla jij zijn programma over.

Wat betreft het all sides verhaal ben ik het helemaal eens met Jefferies. Net zoals vrijwel iedereen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173308426
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:42 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik heb even een voorbeeld gepost hierboven
Dingen die ik niet grappig vind, laat ik links liggen. Zo makkelijk kan het zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 21 augustus 2017 @ 20:47:00 #172
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173308489
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dingen die ik niet grappig vind, laat ik links liggen. Zo makkelijk kan het zijn.
Hoe is dat een reactie op mijn post? Lekker boeiend wat je met je dag doet.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_173308490
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jefferies maakt al jaren rechts Amerika belachelijk. Die vrijheid heeft hij als cabaretier. Vind je het niks dan ga je niet naar zijn voorstellingen en sla jij zijn programma over.

Wat betreft het all sides verhaal ben ik het helemaal eens met Jefferies. Net zoals vrijwel iedereen.
Dan verklaart dat waarom ie met z'n kop op tv mag komen via CC. Zowel hij als CC hebben die vrijheid. Doet echter niets af aan de stelling. Ik vind het vooral zorgelijk omdat het via humor wordt overgebracht aan de veelal jongere kijker.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2017 20:47:38 ]
pi_173308696
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:47 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dan verklaart dat waarom ie met z'n kop op tv mag komen via CC. Zowel hij als CC hebben die vrijheid. Doet echter niets af aan de stelling. Ik vind het vooral zorgelijk omdat het via humor wordt overgebracht aan de veelal jongere kijker.
Jonge mensen hoeven niet naar CC te kijken. Maar wellicht is het inderdaad beter dat de staat eerst de inhoud van CC-programma's goedkeurt alvorens ze worden uitgezonden.

En nee, zo zal je het wel weer niet bedoelen. Maar janken over de programmering van commerciële zenders, slaat gewoon nergens op. FOX is op de hand van Trump. Dat moeten ze daar ook helemaal zelf weten. En als ouders met hun kinderen die zender willen bekijken, dan doen ze hun best maar.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173308816
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jonge mensen hoeven niet naar CC te kijken. Maar wellicht is het inderdaad beter dat de staat eerst de inhoud van CC-programma's goedkeurt alvorens ze worden uitgezonden.

En nee, zo zal je het wel weer niet bedoelen. Maar janken over de programmering van commerciële zenders, slaat gewoon nergens op. FOX is op de hand van Trump. Dat moeten ze daar ook helemaal zelf weten. En als ouders met hun kinderen die zender willen bekijken, dan doen ze hun best maar.
Ja, maar zoals ook voor Google/YT, Reddit, Twitter, FB geldt; ze hebben een (behoorlijk) monopolie. Als kinderen aangewezen zijn op de TV om cartoons/humor te zien, dan komen ze eigenlijk niet om CC heen.
pi_173308873
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:55 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, maar zoals ook voor Google/YT, Reddit, Twitter, FB geldt; ze hebben een (behoorlijk) monopolie. Als kinderen aangewezen zijn op de TV om cartoons/humor te zien, dan komen ze eigenlijk niet om CC heen.
Jammer dan.

Dan beginnen nazi's lekker hun eigen zender. Kunnen ze een show maken waarin een komiek verklaart dat links het echte kwaad is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173309647
Jim Jefferies is een baas.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')