[twitter:mlcalderone twitterde op zondag 05-02-2017 om 03:13:16WaPo's Hiatt acknowledges mistakes, but said the paper tried "to correct them and be transparent" with readers… https://t.co/EVILgBNCdL reageer retweet
Maar de WaPo neemt in ieder geval de moeite om fouten te rectificeren. Soms ga je als krant wel eens de mist in. Dat kan gebeuren. Het blijft immers mensenwerk.quote:Op zondag 5 februari 2017 11:51 schreef crystal_meth het volgende:
Twee bronnen die zeiden dat Bannon langs gegaan was, blijkt nu niet waar te zijn. Dan is de vraag wie die bronnen waren. Wel opvallend, dat na de kritiek van het Witte Huis over "fake news", een verhaal opduikt dat hun standpunt bevestigd. Een verhaal gebaseerd op bronnen uit de omgeving van Bannon....
Dan zou die stampvoetende president daar ook zo nu en dan zijn ongelijk moeten gaan toegeven, ook dat zie ik niet snel gebeuren.quote:Op zondag 5 februari 2017 11:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar de WaPo neemt in ieder geval de moeite om fouten te rectificeren. Soms ga je als krant wel eens de mist. Dat kan gebeuren. Het blijft immers mensenwerk.
Zolang je je fouten maar erkent.
Dit heeft niets met samenzweringen etc te maken.quote:Op zondag 5 februari 2017 12:03 schreef Dawnbreaker het volgende:
Dit is geen nws topic, gelieve dit soort bullshit niet hier te plaatsen.
quote:Op zondag 5 februari 2017 11:42 schreef hunter2011 het volgende:
Wat is de agenda van de (partijdige?) media? En wie geeft hun opdracht om zodanig te handelen?
Ienemienemutte.quote:Op zondag 5 februari 2017 12:29 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dit heeft niets met samenzweringen etc te maken.
Dat is dan ook de ellende van zaken als populisme, kwakzalverij, godsgeloof, astrologie en, inderdaad, complottheorieën. Sommige mensen geloven er echt in en kunnen dus dat onderscheid feit/fictie niet maken. Vandaar dat bijvoorbeeld BNW zo vaak lekt en dit soort flauwekul in NWS geplaatst wordt.quote:Op zondag 5 februari 2017 12:27 schreef hottentot het volgende:
Ik zag de titel en dacht: "Hey, weer een TS die ook regelmatig in BNW post"
En warempel de PoHi geeft mij gelijk, wat een verrassing.....
Dat is het nadeel van internet, al die gekkies vinden elkaar en ondersteunen elkaar in hun gedachtenkronkels...quote:Op zondag 5 februari 2017 12:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is dan ook de ellende van zaken als populisme, kwakzalverij, godsgeloof, astrologie en, inderdaad, complottheorieën. Sommige mensen geloven er echt in en kunnen dus dat onderscheid feit/fictie niet maken. Vandaar dat bijvoorbeeld BNW zo vaak lekt en dit soort flauwekul in NWS geplaatst wordt.
Zonder internet ging dat ook prima hoor. Zie de geschiedenis van het antisemitisme.quote:Op zondag 5 februari 2017 12:48 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van internet, al die gekkies vinden elkaar en ondersteunen elkaar in hun gedachtenkronkels...
Die hadden in mijn beleving vooral een andere mening over iets dan dat zij grootschalig in onzin geloofden.quote:Op zondag 5 februari 2017 12:50 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zonder internet ging dat ook prima hoor. Zie de geschiedenis van het antisemitisme.
Antisemitisme is bij mijn weten voornamelijk gebaseerd op complotdenken.quote:Op zondag 5 februari 2017 12:51 schreef hottentot het volgende:
[..]
Die hadden in mijn beleving vooral een andere mening over iets dan dat zij grootschalig in onzin geloofden.
Met het internet kun je voor elke hersenspinsel mensen vinden die je nog gelijk geven ook. Maar het kan ook de tand des tijds zijn waardoor veel mensen het grotere geheel niet meer kunnen bevatten en voor zichzelf proberen te verklaren door hun eigen versie van "de Gebroeders Grimm" aan te hangen.quote:Op zondag 5 februari 2017 12:56 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Antisemitisme is bij mijn weten voornamelijk gebaseerd op complotdenken.
Ik weet niet in hoeverre je het internet als complotpokon kunt zien. Onzin wist zich altijd al prima te verspreiden. Door het internet is het wel beter zichtbaar geworden en die freaks kunnen makkelijker met elkaar communiceren. Maar nemen ze elkaars onzin over? Kijk bijvoorbeeld naar BNW. Dat is een constante bitchfight.
Waarom?quote:Op zondag 5 februari 2017 12:59 schreef hottentot het volgende:
[..]
In zijn algemeen vind ik de mensheid nu een stuk dommer en de jeugd slechter ontwikkeld dan in bijvoorbeeld de jaren '80
Simpel voorbeeld: Hoeveel mensen kunnen nu nog een eigen fietsband plakken?quote:
Het gros kan ook niet op z'n 'Cast Aways' een vuurtje bouwen. Dat zijn skills die je niet meer nodig hebt. Het maakt je niet per se dommer als je die niet meer hebt.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:09 schreef hottentot het volgende:
[..]
Simpel voorbeeld: Hoeveel mensen kunnen nu nog een eigen fietsband plakken?
Geen idee. Minder? Meer?quote:Op zondag 5 februari 2017 13:09 schreef hottentot het volgende:
[..]
Simpel voorbeeld: Hoeveel mensen kunnen nu nog een eigen fietsband plakken?
Hoofdrekenen is een ander voorbeeld, dat hele nieuwe rekenen slaat nergens op. Je kunt het de jeugd niet verwijten dat zij zo les krijgen maar het leid wel op tot domheid op in elk geval dat gebied.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gros kan ook niet op z'n 'Cast Aways' een vuurtje bouwen. Dat zijn skills die je niet meer nodig hebt. Het maakt je niet per se dommer als je die niet meer hebt.
Oké, dit moest even.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:13 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hoofdrekenen is een ander voorbeeld, dat hele nieuwe rekenen slaat nergens op. Je kunt het de jeugd niet verwijten dat zij zo les krijgen maar het leid wel op tot domheid op in elk geval dat gebied.
Vind dit maar een beetje ouwe zak-gelul.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:13 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hoofdrekenen is een ander voorbeeld, dat hele nieuwe rekenen slaat nergens op. Je kunt het de jeugd niet verwijten dat zij zo les krijgen maar het leid wel op tot domheid op in elk geval dat gebied.
Mijn taalkennis is wegens desinteresse niet zo goed als deze zou kunnen zijn (woon nu in het buitenland, dus echt boeien kan het mij ook niet meer.) Maar ik kan wel uitstekend hoofdrekenen, mijn eigen boekhouding doen, academische schriftwerken in meerdere talen lezen en volledig een eigen huis bouwen en zelf nieuwe zuigers in een auto plaatsen. Een combinatie die in mijn beleving vroeger minder zeldzaam was dan tegenwoordig.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |