abonnement Unibet Coolblue
  zondag 3 september 2017 @ 17:37:13 #251
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_173566656
Wat goed gedaan allemaal _O_
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_173567518
Ik heb de TTM ook weer tot een goed einde weten te volbrengen.
Super evenement, zeker voor een Tilbo. Veel bekenden gesproken voor en na de start en ook onderweg nog wat bekenden kunnen begroeten (helaas geen Fok!kers weten te spotten).
De laatste tijd gingen de trainingen vrij moeizaam en had ik het gevoel dat alle snelheid die ik ooit had verdwenen was. Afgelopen week ging het eindelijk weer wat beter en had ik wel het gevoel dat ik op een, naar omstandigheden, vrij scherpe tijd kon vertrekken.
Begin was weer een beetje slalommen en korte sprintjes trekken om even wat mensen te passeren voor een vluchtheuvel e.d.
Het ging echt soepel en kon mijn gekozen tempo vrij makkelijk vasthouden (opvallend: de 2e 5 kilometer gingen sneller dan de eerste).
Laatste paar kilometers beetje tempo moeten inleveren, maar niet schrikbarend veel.
Uiteindelijk in 1:11 gefinished.
Weer enorm genoten van de sfeer en de toeschouwers, blijft een topevenement.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_173567716
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_173567888
Lekker gelopen allemaal *O*
Ja doei.
pi_173570738
Vandaag 10km Wisenttrail gelopen.Was een mooie loop, alleen de paar km over het MTB parcours was zwaar, daar waarschijnlijk iets te hard gelopen (heuvel op/heuvel af) Ging tot de laatste 1,5 kilometer goed, daarna moest mijn 'haas' laten gaan en liet mijn tempo iets oplopen richting de 5 min per km. Maar ben niet helemaal kapot. Zag in de voorlopige uitslag dat ik 11de van de 75. Dus zekers tevreden!
  zondag 3 september 2017 @ 22:11:23 #256
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_173573930
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 20:08 schreef Parthenocissus het volgende:
Vandaag 10km Wisenttrail gelopen.Was een mooie loop, alleen de paar km over het MTB parcours was zwaar, daar waarschijnlijk iets te hard gelopen (heuvel op/heuvel af) Ging tot de laatste 1,5 kilometer goed, daarna moest mijn 'haas' laten gaan en liet mijn tempo iets oplopen richting de 5 min per km. Maar ben niet helemaal kapot. Zag in de voorlopige uitslag dat ik 11de van de 75. Dus zekers tevreden!
Hier ook Wisenttrail gedaan, maar dan de 18km.

Wat een mooi parcours! Stukje mountainbikepad was t mooiste, vond ik. Ik was wel stom door vrij achteraan te starten, vanwege de zandloperstart heb ik daarna heb ik ongeveer 350 man moeten inhalen over de smalle bospaadjes. Ik werd 39e van de 460 deelnemers, dus t ging wel lekker. Eindtijd was 1u31.

- Goed georganiseerd, veel pijlen, dus verkeerd lopen lukte me echt niet.
- Geen rijen bij het nummers ophalen, voldoende toiletten
- Een goed zittend shirt gekregen en veel lekkers na de finish
- Parcours had een hoop smalle paadjes en hier en daar over boomstronken heen springen. Leuk!

Misschien enige minpunt was dat de parkeerplaatsen vrij ver lopen waren vanaf de start. Nou, als dat het enige is, dan kom ik hier misschien volgend jaar wel terug. Topdag gehad!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  zondag 3 september 2017 @ 22:14:30 #257
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_173574019
Wat een leuke verhalen van de lopers van vandaag. Top gedaan allemaal! *O*

Enne mevrouwcactus, zien we je volgend jaar ook weer in het topic terug?
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  maandag 4 september 2017 @ 10:17:18 #258
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_173578465
Vandaag 4 x 5 minuten gelopen. Zonder pijn! *O* Woensdag 3 x 6 minuten op de planning. Gaat helemaal goed komen :7
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_173578553
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 10:17 schreef Maraca het volgende:
Vandaag 4 x 5 minuten gelopen. Zonder pijn! *O* Woensdag 3 x 6 minuten op de planning. Gaat helemaal goed komen :7
Wat fijn! O+
Ja doei.
pi_173578608
Resultaten van afgelopen zaterdag online :D

337 en 338 van de 483 lopers. Dat vond ik nog best prima eigenlijk, ondanks hier en daar wat foto's maken enzo :D
Ja doei.
pi_173580459
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 22:11 schreef Frsh het volgende:

[..]

Hier ook Wisenttrail gedaan, maar dan de 18km.

Wat een mooi parcours! Stukje mountainbikepad was t mooiste, vond ik. Ik was wel stom door vrij achteraan te starten, vanwege de zandloperstart heb ik daarna heb ik ongeveer 350 man moeten inhalen over de smalle bospaadjes. Ik werd 39e van de 460 deelnemers, dus t ging wel lekker. Eindtijd was 1u31.

- Goed georganiseerd, veel pijlen, dus verkeerd lopen lukte me echt niet.
- Geen rijen bij het nummers ophalen, voldoende toiletten
- Een goed zittend shirt gekregen en veel lekkers na de finish
- Parcours had een hoop smalle paadjes en hier en daar over boomstronken heen springen. Leuk!

Misschien enige minpunt was dat de parkeerplaatsen vrij ver lopen waren vanaf de start. Nou, als dat het enige is, dan kom ik hier misschien volgend jaar wel terug. Topdag gehad!
Gelukkig was ik redelijk vooraan gestart. In het begin hadden wij nog een klein stukje asfalt, daar nog wat tragere mensen ingehaald en werd zelf ingehaald. Daarna in het bos eigenlijk alleen maar mensen ingehaald, 1x een beetje opgehouden omdat ik niet kon inhalen. Op een geven moment zag ik ook niemand meer achter me. Viel achter me nog iemand over zo'n kleine boom die op enkelhoogte was. Ging gelukkig goed.
pi_173580987
Was weer een mooie dag gisteren in Tilburg! Ten Miles in 1h25 gelopen, iets langzamer dan vorig jaar. Ik heb al bijna een jaar een dip met het hardlopen na mijn Marathon in Eindhoven vorig jaar Oktober. Plannen opgepakt om me meer op trails te gaan focussen, maar dat wil (nog) niet echt van de grond komen. Ik houd van hardlopen en mezelf uit blijven dagen, maar krijg toch steeds meer het gevoel dat voor mij de uitdaging er grotendeels vanaf is qua hardlopen. Eens zien of ik de komende maanden de trails toch weer eens op kan gaan zoeken.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 4 september 2017 @ 13:23:55 #263
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_173581100
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 13:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik houd van hardlopen en mezelf uit blijven dagen, maar krijg toch steeds meer het gevoel dat voor mij de uitdaging er grotendeels vanaf is qua hardlopen.
Voor op je bucketlist:

- Trail by the sea/dutch coasters ultra (zand)
- proberen Jero bij te houden (onmogelijk)
- Eiger 51 (de bergen in)
- 800jes gaan lopen met Hatsa (MiLa)
- Strongman/Viking (OCR)

w/
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  maandag 4 september 2017 @ 13:28:33 #264
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_173581141
Ik ben vanmorgen twee keer Conic Hill op geweest...een van de hoogtepunten van mijn Highland Fling van vorig jaar. Toen strakblauwe lucht en zonnig, nu grijs, nat en spekglad. Een keertje onderuit gegleden in de afdaling, maar verder vond ik het weer supertof O+
En stiekem was het toch nog iets lastiger dan ik in mijn hoofd had :Y
F means you're fucked
pi_173584767
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 13:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Was weer een mooie dag gisteren in Tilburg! Ten Miles in 1h25 gelopen, iets langzamer dan vorig jaar. Ik heb al bijna een jaar een dip met het hardlopen na mijn Marathon in Eindhoven vorig jaar Oktober. Plannen opgepakt om me meer op trails te gaan focussen, maar dat wil (nog) niet echt van de grond komen. Ik houd van hardlopen en mezelf uit blijven dagen, maar krijg toch steeds meer het gevoel dat voor mij de uitdaging er grotendeels vanaf is qua hardlopen. Eens zien of ik de komende maanden de trails toch weer eens op kan gaan zoeken.
Loop je al bij een atletiekvereniging? Want mede daardoor blijft voor mij hardlopen leuk.

En nu ik bij de MiLa's loop heb ik idd weer een heel nieuwe uitdaging gevonden! Lekker knallen, en dan is 1500 meter opeens heel lang. Voor de betere uitdaging zou je beter met m'n loopgenootjes kunnen meerennen, want ik ben nog niet zo snel, maar het is wel leuk :)
pi_173584916
@guard, was jij bij de wedstrijdlopers gestart bij de ttm? Bij de strava flybys (of hoe dat heet) ben jij 10 minuten voor mij gestart.

Na het inlopen stonden alle startvakken vol. Toen maar achteraan startvak c (een na laatste vak) gestaan. Met als gevolg dat ik heel veel mensen heb ingehaald gedurende de ttm. Op zich ook wel fijn, alleen jammer dat je dan weinig mensen met hetzelfde tempo tegen komt waar je aan kan klampen. Ging echt veel beter dan gedacht trouwens, na een paar weken een beetje balend wat trainingsrondjes te hebben gelopen, ging het gisteren bijna vanzelf allemaal. Hardlopen 0+

@wyccie: hoe ging het bij jou gisteren?

@jordii, balen van je marathondip! Ik heb/had daar ook last van. Als lopen je niet meer echt voldoening geeft kan je natuurlijk ook een andere sport (erbij) doen. Er zijn hier meer van die hardloop-midlifecrisis-gevallen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173585284
Weet iemand het nut van continue hartslagmeting? Mijn polar m430 kan dat nu, maar ik weet niet goed wat ik er mee aan moet.
pi_173585531
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 17:27 schreef steffelonio het volgende:
Weet iemand het nut van continue hartslagmeting? Mijn polar m430 kan dat nu, maar ik weet niet goed wat ik er mee aan moet.
Misschien een keer leuk om in je slaap te analyseren, tot hoe ver die zakt. Mijne is bij het opstaan wel eens 37 geweest dus ben benieuwd of hij dan 's nachts echt tot onder de 30 zakt :P
Maar verder zie ik het nut er ook niet echt van in. Misschien doen mensen dat om een indicatie te krijgen van hoeveel energie ze door de dag heen verbruiken?

En hmm, uitdagingen kwijt raken in het hardlopen, dat klinkt voor mij net als de uitdaging kwijt zijn in het leven :P Er zijn altijd nieuwe doelen te bedenken toch? Of je kan gewoon lopen zonder uitdaging maar omdat het een fijne manier van ontspanning is.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_173586478
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 17:06 schreef steffelonio het volgende:
@guard, was jij bij de wedstrijdlopers gestart bij de ttm? Bij de strava flybys (of hoe dat heet) ben jij 10 minuten voor mij gestart.

Na het inlopen stonden alle startvakken vol. Toen maar achteraan startvak c (een na laatste vak) gestaan. Met als gevolg dat ik heel veel mensen heb ingehaald gedurende de ttm. Op zich ook wel fijn, alleen jammer dat je dan weinig mensen met hetzelfde tempo tegen komt waar je aan kan klampen. Ging echt veel beter dan gedacht trouwens, na een paar weken een beetje balend wat trainingsrondjes te hebben gelopen, ging het gisteren bijna vanzelf allemaal. Hardlopen 0+

@wyccie: hoe ging het bij jou gisteren?

@jordii, balen van je marathondip! Ik heb/had daar ook last van. Als lopen je niet meer echt voldoening geeft kan je natuurlijk ook een andere sport (erbij) doen. Er zijn hier meer van die hardloop-midlifecrisis-gevallen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben in vak B naar binnen gegaan, daar hingen de 1:10 pacers ballonnen achterin. Toen kwam ik de eigenaar van RW Breda tegen die me vertelde dat ik echt wel wat meer naar voren kon starten (wat ik zelf ook eigenlijk wel dacht) en heb dat dus gedaan. Volgens mij was vak A zo goed als leeg, want vlak voor de start konden we ineens een heel stuk naar voren.
Zat eigenlijk vrij snel in de juiste tempo-groep.
Wel vlak na de start een vrouw ingehaald die een behoorlijk stuk langzamer liep. Die is volgens mij uiteindelijk als laatste binnengekomen. Dat is ook een manier een om wat meer tijd te winnen tov de tijdslimiet.
En aangezien je in Tilburg vanuit een vak naar eigen keuze mag starten deed ze niks fout.
Maar ze is wel door zo'n 4000 man ingehaald... :o
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_173587080
Nog één foto spammen:



Samen rennen O+

(sorry Zwab, geen duimpjes ;( wel een zweef!)
Ja doei.
pi_173587099
Oh, dat had Gogo dus ook kunnen doen. Ze was 2 jaar geleden toch uit de race gehaald?

Ik vond het gisteren zeker niet makkelijk. Aanvankelijk wilde ik het als duurloop doen, ook omdat het zo heet was, maar ik startte gewoon al te hard. Wel snel tempo wat naar beneden bijgesteld en dat ging redelijk goed. Bij elke drankpost water en spons gepakt en ook veel over me heen gegoten. Op een gegeven moment toch iets sneller gelopen, er waren wat lopers achter wie ik kon aanhaken, maar dat was wel behoorlijk alle zeilen bijzetten. Op een gegeven moment had ik het gevoel dat ik een hongerklop zou krijgen. Helaas geen gel bij me en er was ook geen sportdrank. Ondanks dat ik me wat slapjes voelde het tempo nog redelijk vol kunnen houden.
Ik heb er vorig jaar wel iets meer van genoten, maar ook nu weer kippenvel. Niet te geloven hoeveel mensen er aan de kant staan! En weer langs wat plekjes die ik me nog herinner van de marathon van mei.
Aan het eind dacht ik dat ik er toch al moest zijn, maar het duurde toch nog best lang (na 15k geen extra aanduiding meer en een valse boog). Dat was even kapotgaan. Ik snap hoe Sifan Hassan zich voelde. :')
Daarna een heel flesje sportdrank naar binnen gegoten en een appel opgegeten en ik voelde me weer een beetje mens, ik was duidelijk iets gedehydreerd. :@

xMissi, gek wijf! :D Wel knap dat je het uitgelopen hebt.
  Moderator maandag 4 september 2017 @ 20:21:30 #272
155227 crew  Guppy
dus
pi_173588379
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 17:06 schreef steffelonio het volgende:

@jordii, balen van je marathondip! Ik heb/had daar ook last van. Als lopen je niet meer echt voldoening geeft kan je natuurlijk ook een andere sport (erbij) doen. Er zijn hier meer van die hardloop-midlifecrisis-gevallen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:(
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_173589771
Ik vind het wel een beetje jammer dat zwemmen een onderdeel van de triathlon is. Ik had liever roeien of windsurfen als eerste onderdeel.
  Moderator maandag 4 september 2017 @ 21:36:17 #274
155227 crew  Guppy
dus
pi_173589938
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 21:28 schreef Devv het volgende:
Ik vind het wel een beetje jammer dat zwemmen een onderdeel van de triathlon is. Ik had liever roeien of windsurfen als eerste onderdeel.
Er zijn ook alternatieve tri's. Ook met roeien, of bijvoorbeeld schaatsen als eerste onderdeel :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_173591527
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 19:18 schreef wyccie het volgende:
Oh, dat had Gogo dus ook kunnen doen. Ze was 2 jaar geleden toch uit de race gehaald?

Ik vond het gisteren zeker niet makkelijk. Aanvankelijk wilde ik het als duurloop doen, ook omdat het zo heet was, maar ik startte gewoon al te hard. Wel snel tempo wat naar beneden bijgesteld en dat ging redelijk goed. Bij elke drankpost water en spons gepakt en ook veel over me heen gegoten. Op een gegeven moment toch iets sneller gelopen, er waren wat lopers achter wie ik kon aanhaken, maar dat was wel behoorlijk alle zeilen bijzetten. Op een gegeven moment had ik het gevoel dat ik een hongerklop zou krijgen. Helaas geen gel bij me en er was ook geen sportdrank. Ondanks dat ik me wat slapjes voelde het tempo nog redelijk vol kunnen houden.
Ik heb er vorig jaar wel iets meer van genoten, maar ook nu weer kippenvel. Niet te geloven hoeveel mensen er aan de kant staan! En weer langs wat plekjes die ik me nog herinner van de marathon van mei.
Aan het eind dacht ik dat ik er toch al moest zijn, maar het duurde toch nog best lang (na 15k geen extra aanduiding meer en een valse boog). Dat was even kapotgaan. Ik snap hoe Sifan Hassan zich voelde. :')
Daarna een heel flesje sportdrank naar binnen gegoten en een appel opgegeten en ik voelde me weer een beetje mens, ik was duidelijk iets gedehydreerd. :@

xMissi, gek wijf! :D Wel knap dat je het uitgelopen hebt.
Ja die sfeer is echt fantastisch daar!! Ja nouja, ik ben wel gek. Maar ik dacht ja ik ben nu toch hier in mijn hardloopkleding en dus wou ik hardlopen ook (en de medaille natuurlijk ;) ) Dusja dan maar 10 haha. En ik vind het ook wel knap dat ik het uitgelopen heb. Ik was geen eens laatste :P Heb nu wel spierpijn :o Lang niet gehad!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')