abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  donderdag 31 mei 2018 @ 12:32:02 #276
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179508804
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2018 12:31 schreef jogy het volgende:

Mja, zonder plagen kan je ook wel je punt brengen. Maar okÚ. klaar nu en met frisse (tegen)zin weer verder :).
^O^
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_179535117
Ik heb pas geleden een website gevonden waarmee je van foto met een menselijk gezicht een 3D model kan maken. Je uploadt een willekeurige foto waarop een gezicht staat - het hoeft niet eens een volledig frontaanzicht te zijn - je wacht een kleine halve minuut en er verschijnt een 3D model die soms ook van zijaanzicht behoorlijk accuraat kan zijn.

[ Bericht 19% gewijzigd door AlwaysHappy op 01-06-2018 12:52:43 ]
  Moderator vrijdag 1 juni 2018 @ 12:50:58 #278
34614 crew  jogy
Hersenflatulent
pi_179535261
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 12:44 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik heb pas geleden een website gevonden waarmee je van foto met een menselijk gezicht een 3D model kan maken. Je uploadt een willekeurige foto waarop een gezicht staat - het hoeft niet eens een volledig frontaanzicht te zijn - je wacht een kleine halve minuut en er verschijnt een 3D model die soms ook van zijaanzicht behoorlijk accuraat kan zijn.

Ik vind het wel het vermelden waard: http://cvl-demos.cs.nott.ac.uk/vrn/
OkÚ. Tof, als je er een apart topic voor wil maken ben je in ieder geval meer dan welkom hoor, als dat de ge´mpliceerde vraag zou zijn. Of wil je het gewoon gemeld hebben? :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
Vrijheid
Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"
  Moderator vrijdag 1 juni 2018 @ 12:53:18 #279
273461 crew  AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179535302
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 12:44 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

Heeft alleen niks met fb te maken. Link ook even weg gehaald.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox One: Alwayshappyz | Photographer: D610, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, Game of Thrones, Person of Interest, Homeland, Brothers & Sisters, Veronica Mars & many more!
pi_179538874
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 12:50 schreef jogy het volgende:

[..]

OkÚ. Tof, als je er een apart topic voor wil maken ben je in ieder geval meer dan welkom hoor, als dat de ge´mpliceerde vraag zou zijn. Of wil je het gewoon gemeld hebben? :P.
Ik dacht eerst: misschien leuk voor een artikel op The Frontpage. Maar het is geen nieuws, dus er stond bij dat ik er dan mee naar het forum moet. Dit leek mij de beste plek om het te melden :)
  Moderator vrijdag 1 juni 2018 @ 15:26:09 #281
34614 crew  jogy
Hersenflatulent
pi_179538970
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 15:20 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Ik dacht eerst: misschien leuk voor een artikel op The Frontpage. Maar het is geen nieuws, dus er stond bij dat ik er dan mee naar het forum moet. Dit leek mij de beste plek om het te melden :)
Ah check. Ja nee, dan is feedback niet echt de plek ervoor. (Maar toch bedankt :P )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
Vrijheid
Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')