Zoals sommigen van jullie weten ben ik wat aan de scharrel, zo heb een tijdje terug een Filipijnse dame leren kennen. Echter, uiteindelijk bleek deze dame niet geheel in mijn straat te vallen. Probleem echter nu is, ze wil me niet loslaten. Ze blijft me berichten sturen. Dus in 1e instantie blokkeer ik haar telefoonnummer. Afgedane zaak. Nog geen paar uur later belt ze me op nieuw op WhatsApp, vanaf een ander nummer. Ik zoiets van WTF? Weer blokkeren. Weer later opnieuw een onbekend nummer uit die regio. Tja, zo kun je niet bezig blijven. Ik heb haar maar eerst de pens vol gescholden in de hoop dat dat zou helpen, maar ik het nog maar zien.
Ik kan nergens in WhatApp een functie zeggen dat zegt dat je alleen maar gebeld kunt worden op WhatsApp door mensen die in je telefoonlijst staan. Kortom, ik wil niet meer gebeld worden op WhatsApp door onbekende nummers.
Maar nu komt het vervelende, juist uit hetzelfde land heb ik recentelijk wel een hele leuke spontane vrouw leren kennen, compleet het tegenovergestelde dan de vorige. Ik kan dus nu niet zeggen, blokkeer de gehele de gehele Filipijnen maar.
Weet iemand hoe je in WhatsApp onbekende nummers kunt weigeren, of, als ze bellen, ze je huidige WhatsApp gesprek niet storen en het geen geluid maakt? Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt, een stalkende vrouw.