abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 17 mei 2018 @ 12:27:43 #251
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179217519
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 12:00 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Geweldig punt. Enige probleem daarmee is dat hij uit zijn voegen sprong van blijdschap toen iemand de tekst uit de video letterlijk uitgetypt plaatste. De eerdere sneer naar mij dat hij de video “al lang” kende bleek dus een leugen. Die gozer had de video niet gekeken, anders zou hij niet zo erg geholpen zijn met de uitgetypte tekst.

Ik heb alle reacties nog eens doorgelezen. Ik lees het niet alsof hij loog toen hij zei dat hij die video al kende. Hij had hem vijf maanden geleden bekeken. Ik zou m'n god niet meer weten welke youtube video's ik vijf maanden geleden heb bekeken, laat staan dat ik nog weet wat erin gezegd wordt. :) Hij zegt zelf dat hij het gewoon niet doorhad. Dat de video en tekst hetzelfde waren. Hij was die hele video vergeten (de inhoud), maar herkende genoeg aan de link dat hij die video al wel een keer had gezien (dus keek hem niet nog een keer).

Veranderd verder niets aan de tip dat je het ook wat vriendelijker had kunnen benoemen. En ja, ook hij had verder kunnen kijken dan zijn neus lang is.

Dat je het naartoe bracht als een soort van TR...dat kan natuurlijk prima, dan hebben wij dat verkeerd beoordeeld :) Alleen maar fijn dat je vervolgens alsnog gewoon vriendelijk on-topic reageerde naar hem in het iPhone topic. :Y

Ik hoop dat het hiermee opgelost is ^O^

quote:
Maar ik ben het, dus je collega’s hebben hun mening al klaar voordat ze de inhoud lezen. Ironisch, in dit geval :)
En dit is gewoon onnodig. We proberen je hier gewoon vriendelijk te woord te staan. Heb meerdere keren alles doorgenomen. Behandel iedereen en ieder geval gelijk. Behandel niemand met vooroordelen. Waardeer je hier alleen maar op DIG en zo denkt Jogy er ook over (wat je ook in zien gezien je laatste zin van je tweede bericht - dus spreekt elkaar een beetje tegen).
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 17 mei 2018 @ 12:43:22 #252
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_179217802
quote:
7s.gif Op donderdag 17 mei 2018 12:27 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik heb alle reacties nog eens doorgelezen. Ik lees het niet alsof hij loog toen hij zei dat hij die video al kende. Hij had hem vijf maanden geleden bekeken. Ik zou m'n god niet meer weten welke youtube video's ik vijf maanden geleden heb bekeken, laat staan dat ik nog weet wat erin gezegd wordt. :) Hij zegt zelf dat hij het gewoon niet doorhad. Dat de video en tekst hetzelfde waren. Hij was die hele video vergeten (de inhoud), maar herkende genoeg aan de link dat hij die video al wel een keer had gezien (dus keek hem niet nog een keer).

Veranderd verder niets aan de tip dat je het ook wat vriendelijker had kunnen benoemen. En ja, ook hij had verder kunnen kijken dan zijn neus lang is.

Dat je het naartoe bracht als een soort van TR...dat kan natuurlijk prima, dan hebben wij dat verkeerd beoordeeld :) Alleen maar fijn dat je vervolgens alsnog gewoon vriendelijk on-topic reageerde naar hem in het iPhone topic. :Y

Ik hoop dat het hiermee opgelost is ^O^

[..]

En dit is gewoon onnodig. We proberen je hier gewoon vriendelijk te woord te staan. Heb meerdere keren alles doorgenomen. Behandel iedereen en ieder geval gelijk. Behandel niemand met vooroordelen. Waardeer je hier alleen maar op DIG en zo denkt Jogy er ook over (wat je ook in zien gezien je laatste zin van je tweede bericht - dus spreekt elkaar een beetje tegen).
Vandaar dat ik jullie vaste DIG-mods ook apart benoemde. Wat jullie drie betreft, ben ik het daar volledig mee eens. Ik merk alleen een grote discrepantie als andere mods zich daarin gaan mengen.

Verder is het wat mij betreft bij dezen gewoon oké, hoor. Ik heb niets tegen die gebruiker, en zal hem met plezier helpen bij vragen als ik daar mogelijkheid toe zie. Ik vind het alleen maar leuk als mensen het maximale uit hun toestel willen halen.
  donderdag 17 mei 2018 @ 12:50:13 #253
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179217933
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 12:43 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Vandaar dat ik jullie vaste DIG-mods ook apart benoemde. Wat jullie drie betreft, ben ik het daar volledig mee eens. Ik merk alleen een grote discrepantie als andere mods zich daarin gaan mengen.

Verder is het wat mij betreft bij dezen gewoon oké, hoor. Ik heb niets tegen die gebruiker, en zal hem met plezier helpen bij vragen als ik daar mogelijkheid toe zie. Ik vind het alleen maar leuk als mensen het maximale uit hun toestel willen halen.
^O^ Duidelijk.

En bedankt voor je inzet :Y
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:04:15 #254
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_179219228
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 12:00 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]


Maar ik ben het, dus je collega’s hebben hun mening al klaar voordat ze de inhoud lezen. Ironisch, in dit geval :)
welke mening las je in mijn berichten? :)
  donderdag 17 mei 2018 @ 16:43:10 #255
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_179222758
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:04 schreef hugecooll het volgende:

[..]

welke mening las je in mijn berichten? :)
Geen juiste, ik las verkeerd. Mijn excuses.

AlwaysHappy: ik ben het volledig eens met hoe je mijn bericht hebt aangepast. Mag ik weten waarom die sneer aan mijn adres twee berichten eerder wel is blijven staan?
  donderdag 17 mei 2018 @ 16:53:22 #256
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179222995
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 16:43 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Geen juiste, ik las verkeerd. Mijn excuses.

AlwaysHappy: ik ben het volledig eens met hoe je mijn bericht hebt aangepast. Mag ik weten waarom die sneer aan mijn adres twee berichten eerder wel is blijven staan?
Omdat ik niks heb aangepast aan de berichten voor mijn waarschuwing. Wou jullie eerst een algemene waarschuwing geven en de kans geven het zelf weer de juiste kant op te laten gaan. Vaak is dat wel genoeg om de toon weer wat te veranderen. Ze zijn dan wel niet aangepast, maar ik heb ze wel genote :)

EDIT: Berichten voor mijn waarschuwing ook even langsgegaan en wat ge-edit en verwijderd. Dan kan het nu hopelijk weer de juiste kant op met 't topic :)

[ Bericht 5% gewijzigd door AlwaysHappy op 17-05-2018 16:59:48 ]
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 17 mei 2018 @ 17:01:34 #257
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_179223234
quote:
7s.gif Op donderdag 17 mei 2018 16:53 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Omdat ik niks heb aangepast aan de berichten voor mijn waarschuwing. Wou jullie eerst een algemene waarschuwing geven en de kans geven het zelf weer de juiste kant op te laten gaan. Vaak is dat wel genoeg om de toon weer wat te veranderen. Ze zijn dan wel niet aangepast, maar ik heb ze wel genote :)

EDIT: Berichten voor mijn waarschuwing ook even langsgegaan en wat ge-edit en verwijderd. Dan kan het nu hopelijk weer de juiste kant op met 't topic :)
Ik heb wat zelfcensuur toegepast in de berichten na jouw laatste bericht.
  donderdag 17 mei 2018 @ 17:07:54 #258
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179223397
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 17:01 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik heb wat zelfcensuur toegepast in de berichten na jouw laatste bericht.
Dank :Y Heb je laatste bericht nog iets aangepast, omdat je reageerde op iets wat ik al verwijderd had bij hem. Rest uiteraard laten staan, je had hem goed gecensureerd :)

Nu even paar uur weg *O*
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_179320351
Kan er een reeks hernoemd worden en topics samengevoegd worden?

https://forum.fok.nl/topicchain/5529 -> Oneplus One -> Oneplus. Dan kunnen we het hebben over alle telefoons ;)

Verder is het laatste topic (#18) in de reeks niet actief. Deze is wel actief: DIG / Oneplus #18: Alle OP's verzamelen!. Kan die erbij in de reeks?

Ik zal nog een nieuwe OP kunnen aanleveren met wat focus op de Oneplus 6, de meest recente.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 14:00:04 #260
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179320559
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 13:51 schreef d4v1d het volgende:
Kan er een reeks hernoemd worden en topics samengevoegd worden?

https://forum.fok.nl/topicchain/5529 -> Oneplus One -> Oneplus. Dan kunnen we het hebben over alle telefoons ;)

Verder is het laatste topic (#18) in de reeks niet actief. Deze is wel actief: DIG / Oneplus #18: Alle OP's verzamelen!. Kan die erbij in de reeks?

Ik zal nog een nieuwe OP kunnen aanleveren met wat focus op de Oneplus 6, de meest recente.
Gefixt :) Bedankt voor het melden!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 23 mei 2018 @ 09:40:58 #261
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_179334040
Het is weer die tijd van de maand bij Skull-splitter geloof ik..
  woensdag 23 mei 2018 @ 11:01:19 #262
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179334776
Ik zie niet in wat hij fout doet eigenlijk. Hij geeft gewoon zijn mening. Niet een mening waar iedereen het over eens hoeft te zijn (en die sommigen misschien krom vinden). Als jij vind dat hij onzin aan het verkondigen is mag je dat uiteraard best vriendelijk benoemen (of gewoon negeren), maar je hoeft het niet persoonlijk te maken. Heb je post dan ook een beetje aangepast.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 23 mei 2018 @ 11:49:56 #263
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_179335449
quote:
7s.gif Op woensdag 23 mei 2018 11:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik zie niet in wat hij fout doet eigenlijk. Hij geeft gewoon zijn mening. Niet een mening waar iedereen het over eens hoeft te zijn (en die sommigen misschien krom vinden). Als jij vind dat hij onzin aan het verkondigen is mag je dat uiteraard best vriendelijk benoemen (of gewoon negeren), maar je hoeft het niet persoonlijk te maken. Heb je post dan ook een beetje aangepast.
Het is geen kwestie van het niet eens zijn met zijn mening. Het is de manier waarop hij iedereen met een andere mening meteen aan moet vallen alsof het buitensporig is dat ik een tip geef over een bonuskaart op de Apple watch.

Ik bedoel maar, waar hebben we het over. Waarom zou een streepjescode op een horloge zo’n aanvallende reactie uit moeten lokken?
  woensdag 23 mei 2018 @ 12:00:56 #264
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179335597
Ik lees geen aanvallen in zijn posts om eerlijk te zijn. Hij geeft gewoon zijn twijfels aan. Dat hij er zelf niks mee heeft en niet snel genoeg voor 'm gaat. Mag hij vinden volgens mij. Dat is geen negativiteit, dat is wel degelijk gewoon zijn mening :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 23 mei 2018 @ 12:10:35 #265
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_179335689
quote:
7s.gif Op woensdag 23 mei 2018 12:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik lees geen aanvallen in zijn posts om eerlijk te zijn. Hij geeft gewoon zijn twijfels aan. Dat hij er zelf niks mee heeft en niet snel genoeg voor 'm gaat. Mag hij vinden volgens mij. Dat is geen negativiteit, dat is wel degelijk gewoon zijn mening :)
Dat is zijn mening inderdaad. De onderliggende rotzooi krijg jij niet mee omdat jij een positief persoon bent dat graag het goede in anderen ziet ;) Skull-splitter zelf weet precies hoe hij zijn toon bedoelde.

Maar je hebt gelijk: als je van het positieve uit wilt gaan, is er strikt genomen niet echt iets fout gedaan.
  woensdag 23 mei 2018 @ 12:12:10 #266
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_179335707
Ik stelde gewoon een normale vraag.

[ Bericht 20% gewijzigd door AlwaysHappy op 23-05-2018 12:26:12 ]
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 23 mei 2018 @ 12:26:06 #267
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179335868
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 12:10 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat is zijn mening inderdaad. De onderliggende rotzooi krijg jij niet mee omdat jij een positief persoon bent dat graag het goede in anderen ziet ;) Skull-splitter zelf weet precies hoe hij zijn toon bedoelde.

Maar je hebt gelijk: als je van het positieve uit wilt gaan, is er strikt genomen niet echt iets fout gedaan.
Als het op twee manieren gelezen kan worden (en ik heb er echt moeite mee om er iets negatiefs in te lezen; zelfs als ik negatief wil lezen) dan kan je er ook gewoon voor kiezen om te reageren alsof hij het gewoon normaal/positief bedoeld. Mocht hij het echt negatief bedoelen dan is het des te vervelender voor 'm als je gewoon vriendelijk reageert. Als je op zoek gaat naar iets negatiefs (hoe positief het bericht verder ook wel niet is/bedoeld is) zul je (niet jij, maar ''je'' in het algemeen) altijd wel wat vinden.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 12:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik stelde gewoon een normale vraag.
Dat is hem inmiddels hopelijk ook gewoon duidelijk.

Hier laten we het bij voor nu. Alles is wel gezegd denk ik :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 23 mei 2018 @ 14:04:05 #268
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_179337663
quote:
7s.gif Op woensdag 23 mei 2018 12:26 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Als het op twee manieren gelezen kan worden (en ik heb er echt moeite mee om er iets negatiefs in te lezen; zelfs als ik negatief wil lezen) dan kan je er ook gewoon voor kiezen om te reageren alsof hij het gewoon normaal/positief bedoeld. Mocht hij het echt negatief bedoelen dan is het des te vervelender voor 'm als je gewoon vriendelijk reageert. Als je op zoek gaat naar iets negatiefs (hoe positief het bericht verder ook wel niet is/bedoeld is) zul je (niet jij, maar ''je'' in het algemeen) altijd wel wat vinden.

[..]
Goed punt, inderdaad. Zal het meenemen ^O^
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 12:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik stelde gewoon een normale vraag.
Mijn excuses dan, dan las ik het inderdaad verkeerd.
  woensdag 23 mei 2018 @ 15:04:45 #269
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179338694
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 14:04 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Goed punt, inderdaad. Zal het meenemen ^O^

[..]

Mijn excuses dan, dan las ik het inderdaad verkeerd.
Topper ^O^
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_179507755
In dit topic werd gevraagd over hoe lang Apple producten ongeveer meegaan. Echter loopt er 1 erdoorheen te roepen hoe kut iPads zijn wat niet ontopic is en daar volgen weer reacties op. AlwaysHappy heeft op een gegeven moment gevraagd of ze weer lief willen doen en ontopic willen gaan, dit gebeurd niet omdat hij op dezelfde voet door blijft posten en de reacties erop blijven ook komen:

DIG / Hoe lang blijft Apple apparatuur bruikbaar?

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 22:03 schreef []Captain_Jack_Sparrow[/url] het volgende:

[..]

En grafisch kun je er nog net Spider Solitaire op spelen, vermoed ik. :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 22:07 schreef []Captain_Jack_Sparrow[/url] het volgende:

[..]

Het blijft natuurlijk maar een gadget.
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 17:15 schreef []Captain_Jack_Sparrow[/url] het volgende:

[..]

Scholen om te vermijden. :)
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 09:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

De ligt aan je definitie van 'praktisch nut'. De iPadscholen zijn een fiasco.
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:16 schreef []Captain_Jack_Sparrow[/url] het volgende:

[..]

Tablets kunnen iets toevoegen, maar er blind achteraan hobbelen is dom. Voor veel mensen geldt dat er weinig verschil te merken is tussen het bord of de tablet voor hun kop.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  donderdag 31 mei 2018 @ 11:53:02 #271
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179508011
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 11:42 schreef Kloonhommel het volgende:
Echter loopt er 1 erdoorheen te roepen hoe kut iPads zijn
Ik zeg nergens dat iPads kut zijn, dat is jouw eigen incorrecte aanname. Vind het prima apparaten en ze gaan ook lang mee, langer dan die van de concurrentie. Denk dat je er makkelijk 5 of 6 jaar mee kunt doen.

Een IMac daarentegen is een ander verhaal. Je kunt de levensduur van een Windows based pc veel langer rekken dan die van een iMac. En dat komt hoofdzakelijk omdat je de grafische processor niet kunt vervangen. Dus na acht jaar kunt je er nog spider solitaire op spelen. Als je natuurlijk je pc alleen gebruikt voor een beetje interneppen, je belastingaangifte doen en met word-documentjes, dan maakt dat niet zoveel uit. Maar als je een beetje (grafische) performance vraagt, wordt het een ander verhaal.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  donderdag 31 mei 2018 @ 12:08:15 #272
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_179508352
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 11:53 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat iPads kut zijn, dat is jouw eigen incorrecte aanname. Vind het prima apparaten en ze gaan ook lang mee, langer dan die van de concurrentie. Denk dat je er makkelijk 5 of 6 jaar mee kunt doen.

Een IMac daarentegen is een ander verhaal. Je kunt de levensduur van een Windows based pc veel langer rekken dan die van een iMac. En dat komt hoofdzakelijk omdat je de grafische processor niet kunt vervangen. Dus na acht jaar kunt je er nog spider solitaire op spelen. Als je natuurlijk je pc alleen gebruikt voor een beetje interneppen, je belastingaangifte doen en met word-documentjes, dan maakt dat niet zoveel uit. Maar als je een beetje (grafische) performance vraagt, wordt het een ander verhaal.
Het had in den beginne en vanaf nu misschien wel wat minder met de one liners gekund. In principe is je mening valide en ontopic qua wel of niet uitbreidbaar zijn van de hardware maar dat kwam er de eerste posts niet lekker uit en kwam het nogal trollerig/dwarsliggerig over zeg maar. En wat de ipads (tablets in het algemeen denk ik ook) betreft kon je ook meteen een beetje aangeven waarom een tablet/ipad niet heel veel meer is dan een gimmick.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_179508729
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 11:53 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat iPads kut zijn, dat is jouw eigen incorrecte aanname. Vind het prima apparaten en ze gaan ook lang mee, langer dan die van de concurrentie. Denk dat je er makkelijk 5 of 6 jaar mee kunt doen.

Een IMac daarentegen is een ander verhaal. Je kunt de levensduur van een Windows based pc veel langer rekken dan die van een iMac. En dat komt hoofdzakelijk omdat je de grafische processor niet kunt vervangen. Dus na acht jaar kunt je er nog spider solitaire op spelen. Als je natuurlijk je pc alleen gebruikt voor een beetje interneppen, je belastingaangifte doen en met word-documentjes, dan maakt dat niet zoveel uit. Maar als je een beetje (grafische) performance vraagt, wordt het een ander verhaal.
Zeg jij maar waar jij ontopic ben met 1 van deze reacties:

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 22:03 schreef []Captain_Jack_Sparrow[/url] het volgende:

[..]

En grafisch kun je er nog net Spider Solitaire op spelen, vermoed ik. :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 22:07 schreef []Captain_Jack_Sparrow[/url] het volgende:

[..]

Het blijft natuurlijk maar een gadget.
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 17:15 schreef []Captain_Jack_Sparrow[/url] het volgende:

[..]

Scholen om te vermijden. :)
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 09:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

De ligt aan je definitie van 'praktisch nut'. De iPadscholen zijn een fiasco.
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:16 schreef []Captain_Jack_Sparrow[/url] het volgende:

[..]

Tablets kunnen iets toevoegen, maar er blind achteraan hobbelen is dom. Voor veel mensen geldt dat er weinig verschil te merken is tussen het bord of de tablet voor hun kop.
En hoe jij over iPads denkt straalt van je berichten af. Allesbehalve postitief, scholen die iPads gebruiken vermijden, kan amper Spider Solitaire aan, is maar een gadget, is maar een hype.

Ik ga verder niet op jou reageren want ik weet nu al dat je tot in de eeuwigheid de onschuld zelve gaat spelen en wat je nu ook laat zien: het ligt altijd aan de ander en wat jij denkt of vind is een feit.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  donderdag 31 mei 2018 @ 12:28:55 #274
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179508755
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2018 12:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Het had in den beginne en vanaf nu misschien wel wat minder met de one liners gekund. In principe is je mening valide en ontopic qua wel of niet uitbreidbaar zijn van de hardware maar dat kwam er de eerste posts niet lekker uit en kwam het nogal trollerig/dwarsliggerig over zeg maar. En wat de ipads (tablets in het algemeen denk ik ook) betreft kon je ook meteen een beetje aangeven waarom een tablet/ipad niet heel veel meer is dan een gimmick.
Ik geef toe dat mijn eerste post was om Piet te 'baten'. Daarna ging het een beetje zijn eigen leven leiden.

Tablets hebben uiteraard wel een praktisch put en er zijn heel handige toepassingen voor te vinden. Maar ik blijf wel kritisch. Veel toepassingen zijn gewoon veel handiger op bv een pc of een laptop. iPadscholen focussen heel erg op het cognitieve, maar er zijn nogal wat andere factoren die spelen in de groei en ontwikkeling van kinderen. Er zijn mensen die last hebben van een soort 'tabletblindheid'. Die pakken bij alles hun tablet, er helemaal niet over nadenkend of het wel de meest efficiente methode is. Die mag ik bij tijd en wijle een beetje plagen, ja.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  donderdag 31 mei 2018 @ 12:31:10 #275
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_179508788
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 12:28 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ik geef toe dat mijn eerste post was om Piet te 'baten'. Daarna ging het een beetje zijn eigen leven leiden.
Doe dat hoe dan ook maar niet meer, baiten is funest voor discussietopics.

quote:
Tablets hebben uiteraard wel een praktisch put en er zijn heel handige toepassingen voor te vinden. Maar ik blijf wel kritisch. Veel toepassingen zijn gewoon veel handiger op bv een pc of een laptop. iPadscholen focussen heel erg op het cognitieve, maar er zijn nogal wat andere factoren die spelen in de groei en ontwikkeling van kinderen. Er zijn mensen die last hebben van een soort 'tabletblindheid'. Die pakken bij alles hun tablet, er helemaal niet over nadenkend of het wel de meest efficiente methode is. Die mag ik bij tijd en wijle een beetje plagen, ja.
Mja, zonder plagen kan je ook wel je punt brengen. Maar oké. klaar nu en met frisse (tegen)zin weer verder :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 31 mei 2018 @ 12:32:02 #276
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179508804
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2018 12:31 schreef jogy het volgende:

Mja, zonder plagen kan je ook wel je punt brengen. Maar oké. klaar nu en met frisse (tegen)zin weer verder :).
^O^
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_179535117
Ik heb pas geleden een website gevonden waarmee je van foto met een menselijk gezicht een 3D model kan maken. Je uploadt een willekeurige foto waarop een gezicht staat - het hoeft niet eens een volledig frontaanzicht te zijn - je wacht een kleine halve minuut en er verschijnt een 3D model die soms ook van zijaanzicht behoorlijk accuraat kan zijn.

[ Bericht 19% gewijzigd door AlwaysHappy op 01-06-2018 12:52:43 ]
  vrijdag 1 juni 2018 @ 12:50:58 #278
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_179535261
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 12:44 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik heb pas geleden een website gevonden waarmee je van foto met een menselijk gezicht een 3D model kan maken. Je uploadt een willekeurige foto waarop een gezicht staat - het hoeft niet eens een volledig frontaanzicht te zijn - je wacht een kleine halve minuut en er verschijnt een 3D model die soms ook van zijaanzicht behoorlijk accuraat kan zijn.

Ik vind het wel het vermelden waard: http://cvl-demos.cs.nott.ac.uk/vrn/
Oké. Tof, als je er een apart topic voor wil maken ben je in ieder geval meer dan welkom hoor, als dat de geïmpliceerde vraag zou zijn. Of wil je het gewoon gemeld hebben? :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 1 juni 2018 @ 12:53:18 #279
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179535302
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 12:44 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik heb pas geleden een website gevonden waarmee je van foto met een menselijk gezicht een 3D model kan maken. Je uploadt een willekeurige foto waarop een gezicht staat - het hoeft niet eens een volledig frontaanzicht te zijn - je wacht een kleine halve minuut en er verschijnt een 3D model die soms ook van zijaanzicht behoorlijk accuraat kan zijn.

Heeft alleen niks met fb te maken. Link ook even weg gehaald.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_179538874
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 12:50 schreef jogy het volgende:

[..]

Oké. Tof, als je er een apart topic voor wil maken ben je in ieder geval meer dan welkom hoor, als dat de geïmpliceerde vraag zou zijn. Of wil je het gewoon gemeld hebben? :P.
Ik dacht eerst: misschien leuk voor een artikel op The Frontpage. Maar het is geen nieuws, dus er stond bij dat ik er dan mee naar het forum moet. Dit leek mij de beste plek om het te melden :)
  vrijdag 1 juni 2018 @ 15:26:09 #281
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_179538970
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 15:20 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Ik dacht eerst: misschien leuk voor een artikel op The Frontpage. Maar het is geen nieuws, dus er stond bij dat ik er dan mee naar het forum moet. Dit leek mij de beste plek om het te melden :)
Ah check. Ja nee, dan is feedback niet echt de plek ervoor. (Maar toch bedankt :P )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_180207491
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 12:53 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Heeft alleen niks met fb te maken. Link ook even weg gehaald.
mag dev niet eens genieten van zijn ontgroening?
  dinsdag 3 juli 2018 @ 11:28:41 #283
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_180207550
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 11:25 schreef tailfox het volgende:

[..]

mag dev niet eens genieten van zijn ontgroening?
Een topic is genoeg. Niet gaan spammen dus ;)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_180207577
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 11:28 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Een topic is genoeg. Niet gaan spammen dus ;)
idee is toch dat we kunnen zien hoe goed devs sluitpost zijn?
  dinsdag 3 juli 2018 @ 11:36:05 #285
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_180207647
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 11:30 schreef Tailbot het volgende:

[..]

idee is toch dat we kunnen zien hoe goed devs sluitpost zijn?
Die zijn prima, heeft er zelf ook een paar dicht gegooid. Let it go.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 11:37:57 #286
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_180207662
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 11:30 schreef Tailbot het volgende:

[..]

idee is toch dat we kunnen zien hoe goed devs sluitpost zijn?
Niet elk forum leent zich voor een ontgroening en niet elke ontgroening is überhaupt een succes, zeker niet als de ontgroening door anderhalf persoon wordt uitgevoerd. Ongroening is geen gegeven hé.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_180207913
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 11:37 schreef jogy het volgende:

[..]

Niet elk forum leent zich voor een ontgroening en niet elke ontgroening is überhaupt een succes, zeker niet als de ontgroening door anderhalf persoon wordt uitgevoerd. Ongroening is geen gegeven hé.
Ik noop dat jullie ze wel konden waarderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2018 11:57:08 ]
  dinsdag 3 juli 2018 @ 11:59:43 #288
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_180207968
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 11:56 schreef Tailbot het volgende:

[..]

Ik noop dat jullie ze wel konden waarderen.
Het was een dappere poging.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 5 juli 2018 @ 20:42:01 #289
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_180264539
DIG / Whatsapp - Onbekende bellers blokkeren

Weet niet precies welke reacties hier stonden, maar als ik Danny in FB zie zeggen dat er te snel reacties weggegooid worden dan is dat misschien wel goed om even te evalueren :P
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  donderdag 5 juli 2018 @ 20:43:47 #290
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_180264576
Maakte namelijk uit de post van TS later in het topic op dat de posts niet zo erg waren dat ze gelijk onder t mom van 'wegwezen' in de prullenbak moesten.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_180264850
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juli 2018 20:42 schreef Faux. het volgende:
DIG / Whatsapp - Onbekende bellers blokkeren

Weet niet precies welke reacties hier stonden, maar als ik Danny in FB zie zeggen dat er te snel reacties weggegooid worden dan is dat misschien wel goed om even te evalueren :P
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juli 2018 20:43 schreef Faux. het volgende:
Maakte namelijk uit de post van TS later in het topic op dat de posts niet zo erg waren dat ze gelijk onder t mom van 'wegwezen' in de prullenbak moesten.
Dat ging om een user die over het hele forum topics aan het verpesten was en inmiddels ook een ban te pakken heeft. :)

Het was voor mij ook niet de meest gemakkelijke afweging, maar zijn reacties waren duidelijk bedoeld om te stoken en lol te trappen, niet om de TS te helpen.

Ik neem het even mee naar achteren om te zien wat de andere mods van DIG vinden. :)
  donderdag 5 juli 2018 @ 21:08:50 #292
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_180265155
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2018 20:54 schreef DevFreak het volgende:

[..]


[..]

Dat ging om een user die over het hele forum topics aan het verpesten was en inmiddels ook een ban te pakken heeft. :)

Het was voor mij ook niet de meest gemakkelijke afweging, maar zijn reacties waren duidelijk bedoeld om te stoken en lol te trappen, niet om de TS te helpen.

Ik neem het even mee naar achteren om te zien wat de andere mods van DIG vinden. :)
Van dittum dus. Ik heb de edits gelezen en het was echt niets waar de TS iets aan zou hebben en meer balorigheid dan hulpvaardigheid. Op zijn tijd geen echt punt maar als de user in kwestie hoe dan ook al op een toer was én buiten dat als het bij de eerste posts meteen lollig gaat worden trekt het hele topic scheef en heeft de TS er niets aan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_180265271
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juli 2018 21:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Van dittum dus. Ik heb de edits gelezen en het was echt niets waar de TS iets aan zou hebben en meer balorigheid dan hulpvaardigheid. Op zijn tijd geen echt punt maar als de user in kwestie hoe dan ook al op een toer was én buiten dat als het bij de eerste posts meteen lollig gaat worden trekt het hele topic scheef en heeft de TS er niets aan.
Precies dit, dat dacht ik dus ook. :Y
  donderdag 5 juli 2018 @ 23:16:22 #294
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_180268516
Ah oké, prima. Dacht ff van dat t gewoon niet zo hulpvol was (wat imo niet perse een reden is om een reactie weg te gooien) maar als t een zuiger is dan is t een ander verhaal natuurlijk :P
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 00:19:17 #295
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_180270081
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juli 2018 23:16 schreef Faux. het volgende:
Ah oké, prima. Dacht ff van dat t gewoon niet zo hulpvol was (wat imo niet perse een reden is om een reactie weg te gooien) maar als t een zuiger is dan is t een ander verhaal natuurlijk :P
In dit geval een zuiger inderdaad :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 14:30:06 #296
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_180768254
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 13:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jammer van je DM. Het zou je sieren als je reacties van gebruikers ook in hun context kunt zien. Jordy-B heeft een persoonlijk wrok tegen mij, en Piet duldt geen andere meningen dan die van hem. Niet elke situatie is een geïsoleerd incident, en zo benader je het wel.

Verder niets aan te merken op jou als moderator. Prima aanvulling, [onnodig]
Je kan er van uit gaan dat we bij het moderaten ook rekening houden met het grote plaatje. Veranderd alleen niks aan de situatie. Niemand anders in het topic zei wat verkeerd. Ze gaven hun mening en gaven aan dat zelf ook gewoon aan. Dat het gewoon een voorkeur was. Je beargumenteerde dat Pietverdriet eigenwijs bezig was, maar jij was de enige die aan het doordrammen was.

Je gebruikt wel vaker het excuus dat anderen tegen je zijn en dat je reacties daarom valid zijn, maar dat is natuurlijk de grootst mogelijke onzin. Als hun wat verkeerd zeggen wordt dat immers ook gewoon gemodereerd. Daarnaast heb je alleen controle over je eigen daden. Over je eigen uitspraken. Probeer je daarop te focussen in de toekomst. Het is makkelijk om altijd de schuld bij iemand anders te leggen, maar misschien is het een keer tijd om bij jezelf na te gaan wat JIJ kan veranderen. Niet meteen de aanval in gaan als je een andere mening ziet. Niks mis met respectvol de discussie aangaan, maar persoonlijke aanvallen of sneren onder water helpen niemand. En dat geldt niet alleen voor jou uiteraard. Ook bij andere users letten we er op.

Verder had het jou dan weer gesierd als je gewoon had gereageerd op mijn DM ipv het in een openbaar topic op te pakken. Je weet daarnaast FB best te vinden, dus als je ontevreden bent...reageer dan daar als je niet wil reageren op de DM. Maar ga niet topics bevuilen met FB. Dank alvast O+

En sneren richting oudere mods doen we ook niet meer. ^O^
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 15:07:54 #297
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_180769166
De ironie is dat die oude mod de reden is dat ik niet direct op jouw DM kan reageren.

Can’t have your cake and eat it too. Als je wilt dat ik op je DM reageer in plaats van op het forum, moet ik daar wel de mogelijkheid toe hebben.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 15:20:52 #298
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_180769517
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 15:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
De ironie is dat die oude mod de reden is dat ik niet direct op jouw DM kan reageren.

Can’t have your cake and eat it too. Als je wilt dat ik op je DM reageer in plaats van op het forum, moet ik daar wel de mogelijkheid toe hebben.
Dat was ik even vergeten ja. Haalt niet weg dat je best weet dat FB een veel geschikter plek is om te reageren.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 15:26:31 #299
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_180769708
Daar heb je absoluut gelijk in.
  zondag 29 juli 2018 @ 00:41:57 #300
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_180805038
DIG / Mobiel bankieren, risico's?

Kan iemand die rare vogel die het hele topic onderschijt met irrelevante stront even een halt toeroepen?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')