abonnement Unibet Coolblue
  zondag 13 augustus 2017 @ 01:38:06 #31
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173102189
quote:
7s.gif Op zondag 13 augustus 2017 01:14 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

Ze liepen vandaag ook echt zo rond? :')

In een geval als dit ben ik het met remlof eens, zo iemand zou ik ook een paar stompen in zn gezicht geven.
Nog wel erger ook...
Misschien beter eerst eens kennis te nemen van waar het over gaat voor je gaat blaten..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173102214
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nog wel erger ook...
Misschien beter eerst eens kennis te nemen van waar het over gaat voor je gaat blaten..
Meldde gister als eerste hier al dat een paar ordinaire echte fascisten zich in Amerika in Charlottesville gingen verzamelen hoor ;)
pi_173102286
Hehe, eentje gevonden.

Wat een heerlijk nummer is dit

  zondag 13 augustus 2017 @ 01:48:04 #34
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173102349
quote:
7s.gif Op zondag 13 augustus 2017 01:39 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Meldde gister als eerste hier al dat een paar ordinaire echte fascisten zich in Amerika in Charlottesville gingen verzamelen hoor ;)
Maar toch blaten over Antifa die een weg blokkeert etc? Sorry, maar dat vind ik echt :r
En niet omdat ik pro Antifa ben, maar omdat dit mesen waren die vreedzaam demonstreerden en op geen enkele manier ah rellen waren. Ze worden evhter wel platgereden door een idioot.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173102387
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 01:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Maar toch blaten over Antifa die een weg blokkeert etc? Sorry, maar dat vind ik echt :r
En niet omdat ik pro Antifa ben, maar omdat dit mesen waren die vreedzaam demonstreerden en op geen enkele manier ah rellen waren. Ze worden evhter wel platgereden door een idioot.
Maar remlofs opmerkingen over of er nog niemand over baudets bbq is dan weer helemaal niets ergs aan?

Bovendien is het dus al vaker gebeurd op dit soort protesten dat er mensen zijn aangereden omdat ze inderdaad de weg blokkeren, in dit geval ben ik wel gewoon bang dat het een hate crime is, maar op dit moment weten we uberhaupt vrij weinig over wat er is voorgevallen.
pi_173102413
quote:
7s.gif Op zondag 13 augustus 2017 01:15 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat is wederzijds, neonazi'tje :*
Als twee honden vechten om een been gaat een derde ermee heen.
pi_173102428
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 01:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
omdat dit mesen waren die vreedzaam demonstreerden en op geen enkele manier ah rellen waren
Kan natuurlijk niet over de slachtoffers van dit incident spreken, maar ik heb ook beelden gezien van Antifa lui die wegen blokkeerden, stenen, flessen, en pisballonnen gooiden, met stokken sloegen, en met geïmproviseerde vlammenwerpers in de weer waren.
pi_173102435
Inplaats van een camera nemen en filmen neemt men toch een paar fietsen en flikkerd die door de ruiten van de auto.
pi_173102441
Niet dat dat het kapotrijden rechtvaardigt, natuurlijk. Maar Antifa is zeker geen onschuldig breiclubje.
pi_173102447
quote:
Voorlopig ligt men vooral op koers voor een harde Brexit zonder akkoord met de EU. Vanuit economisch perspectief overigens het meest interessante scenario naar mijn idee.
pi_173102452
Waar twee kijven hebben twee schuld.
pi_173102466
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 01:54 schreef Pokkelmans het volgende:
Niet dat dat het kapotrijden rechtvaardigt, natuurlijk. Maar Antifa is zeker geen onschuldig breiclubje.

Die groep werd vandaag gewoon letterlijk opgewacht door antifa, die hadden gewoon zin om lekker te gaan vechten.

Waar de fuck is de politie
pi_173102478
quote:
7s.gif Op zondag 13 augustus 2017 01:14 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

Ze liepen vandaag ook echt zo rond? :')

In een geval als dit ben ik het met remlof eens, zo iemand zou ik ook een paar stompen in zn gezicht geven.
Alsof die lui dan ineens dergelijke ideologieën afzweren. :+
pi_173102486
quote:
12s.gif Op zondag 13 augustus 2017 01:54 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Voorlopig ligt men vooral op koers voor een harde Brexit zonder akkoord met de EU. Vanuit economisch perspectief overigens het meest interessante scenario naar mijn idee.
"Interessant" op de manier waarop een Formule 1 wagen die vol in de boarding klapt een race een stuk "interessanter" maakt?
pi_173102505
quote:
7s.gif Op zondag 13 augustus 2017 01:56 schreef skysherrif het volgende:

[..]


Die groep werd vandaag gewoon letterlijk opgewacht door antifa, die hadden gewoon zin om lekker te gaan vechten.

Waar de fuck is de politie
Wat een fucking Sjonnies allemaal :') .
pi_173102527
Volgens mij heeft mn poes in mn kamer gepoept, of ik stink gewoon
pi_173102539
quote:
7s.gif Op zondag 13 augustus 2017 02:00 schreef skysherrif het volgende:
Volgens mij heeft mn poes in mn kamer gepoept, of ik stink gewoon
Dat laatste is natuurlijk ook niet uit te sluiten als je de hele dag in een viskeuken hebt gewerkt.
pi_173102560
quote:
15s.gif Op zondag 13 augustus 2017 02:01 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Dat laatste is natuurlijk ook niet uit te sluiten als je de hele dag in een viskeuken hebt gewerkt.
Ik vind het wel oprecht leuk dat in het donker zonder goed licht mn poes me ongeveer 50 meter verderop herkent.

Aan de andere kant, dat kan ook zomaar weer te maken hebben met die vislucht.
pi_173102564
quote:
10s.gif Op zondag 13 augustus 2017 01:57 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

"Interessant" op de manier waarop een Formule 1 wagen die vol in de boarding klapt een race een stuk "interessanter" maakt?
Nou, vanuit economisch perspectief vind ik het wel interessant om te zien hoe snel of traag een economie zich herstelt van een dergelijke schok. En welke mechanismen er gaan spelen. Diverse 'deskundigen' hebben (naar mijn idee veel te) ferme uitspraken gedaan over het toekomstbeeld bij een Brexit. Een keiharde Brexit geeft een goede mogelijkheid dat te toetsen.
pi_173102585
quote:
7s.gif Op zondag 13 augustus 2017 02:00 schreef skysherrif het volgende:
Volgens mij heeft mn poes in mn kamer gepoept, of ik stink gewoon
Had laatst een t-shirt met vissen erop aan. Had ik ineens een kat in mijn zij hangen.
pi_173102594
quote:
7s.gif Op zondag 13 augustus 2017 02:03 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik vind het wel oprecht leuk dat in het donker zonder goed licht mn poes me ongeveer 50 meter verderop herkent.

Aan de andere kant, dat kan ook zomaar weer te maken hebben met die vislucht.
Mooi aan die beestjes ^O^ . Toen ik nog bij mijn ouders woonde kwam de kat aanrennen als ik de hoek om kwam fietsen. Zal het geluid van de fiets wel herkennen.

Tegenwoordig doet ze dat alleen nog bij de auto van mijn vader, al is het dan wat trager omdat ze inmiddels al een oud beestje is. Ook wel mooi dat, wanneer er een nieuwe auto is, ze na ongeveer een week het geluid van die auto herkent en weet dat er een bekende aankomt.

De kat van m'n vriendin is zo gek op haar dat hij aan komt stormen zodra ze hem roept. Kun je door het schudden van de maisplanten zien waar hij ongeveer vandaan moet komen.
pi_173102621
quote:
15s.gif Op zondag 13 augustus 2017 02:03 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Nou, vanuit economisch perspectief vind ik het wel interessant om te zien hoe snel of traag een economie zich herstelt van een dergelijke schok. En welke mechanismen er gaan spelen. Diverse 'deskundigen' hebben (naar mijn idee veel te) ferme uitspraken gedaan over het toekomstbeeld bij een Brexit. Een keiharde Brexit geeft een goede mogelijkheid dat te toetsen.
Klinkt een beetje als ramptoerisme.

Maar ik ben, zonder enige inhoudelijke overwegingen, ook voor een harde Brexit. Anders is het net zoiets als vreten bij de Thai bestellen, en de milde variant kiezen: daarvoor ga je godverdomme niet naar de Thai.
pi_173102637
quote:
7s.gif Op zondag 13 augustus 2017 01:50 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Maar remlofs opmerkingen over of er nog niemand over baudets bbq is dan weer helemaal niets ergs aan?

We kunnen op dit punt alleen maar hopen dat de AIVD hem in het vizier heeft. Die kerel is al het verstand voorbij.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2017 02:09:54 ]
pi_173102641
quote:
6s.gif Op zondag 13 augustus 2017 02:06 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Mooi aan die beestjes ^O^ . Toen ik nog bij mijn ouders woonde kwam de kat aanrennen als ik de hoek om kwam fietsen. Zal het geluid van de fiets wel herkennen.

Tegenwoordig doet ze dat alleen nog bij de auto van mijn vader, al is het dan wat trager omdat ze inmiddels al een oud beestje is. Ook wel mooi dat, wanneer er een nieuwe auto is, ze na ongeveer een week het geluid van die auto herkent en weet dat er een bekende aankomt.

De kat van m'n vriendin is zo gek op haar dat hij aan komt stormen zodra ze hem roept. Kun je door het schudden van de maisplanten zien waar hij ongeveer vandaan moet komen.
Heb altijd de indruk dat katten volslagen opportunistisch zijn. Ze denken gewoon dat ze voer krijgen. :P
pi_173102660
quote:
6s.gif Op zondag 13 augustus 2017 02:06 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Mooi aan die beestjes ^O^ . Toen ik nog bij mijn ouders woonde kwam de kat aanrennen als ik de hoek om kwam fietsen. Zal het geluid van de fiets wel herkennen.

Tegenwoordig doet ze dat alleen nog bij de auto van mijn vader, al is het dan wat trager omdat ze inmiddels al een oud beestje is. Ook wel mooi dat, wanneer er een nieuwe auto is, ze na ongeveer een week het geluid van die auto herkent en weet dat er een bekende aankomt.

De kat van m'n vriendin is zo gek op haar dat hij aan komt stormen zodra ze hem roept. Kun je door het schudden van de maisplanten zien waar hij ongeveer vandaan moet komen.
Haha, lief ja, komt ze inderdaad aangetrippeld, waarschijnlijk gewoon enorme honger.
En dan geeft ze een heel klein "ieuwtje" want echt miauwen kan ze niet.

Whehe cool, is dat beestje dan zo mollig?
pi_173102681
quote:
15s.gif Op zondag 13 augustus 2017 02:09 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Heb altijd de indruk dat katten volslagen opportunistisch zijn. Ze denken gewoon dat ze voer krijgen. :P
Mjah aan de ene kant wel.

Aan de andere kant ligt ze wel elke avond aan mn voeteneinde, nu mn broertje weg is en voor het naar bed gaan ligt ze achter me op de stoelleuning. Dus stiekem vinden ze het toch wel leuk een beetje gezelschap
pi_173102687
quote:
15s.gif Op zondag 13 augustus 2017 02:09 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Heb altijd de indruk dat katten volslagen opportunistisch zijn. Ze denken gewoon dat ze voer krijgen. :P
Sterker nog, mn moeder kan haar katten zelfs uitlaten. Dan gaat ze een rondje wandelen en dan komen de 3 beestjes (die elkaar onderling niet eens mogen) gewoon achter dr aan sukkelen. Op gepaste afstand van elkaar.
pi_173102698
quote:
7s.gif Op zondag 13 augustus 2017 01:50 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Maar remlofs opmerkingen over of er nog niemand over baudets bbq is dan weer helemaal niets ergs aan?

Die auto toeterde voordat die aankwam?
pi_173102710
quote:
15s.gif Op zondag 13 augustus 2017 02:08 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Klinkt een beetje als ramptoerisme.

Maar ik ben, zonder enige inhoudelijke overwegingen, ook voor een harde Brexit. Anders is het net zoiets als vreten bij de Thai bestellen, en de milde variant kiezen: daarvoor ga je godverdomme niet naar de Thai.
Nouja, ramptoerisme. Ik erger mij aan als doomscenario's van deskundigen en niet-deskundigen. Het is volslagen koffiedik kijken, zèg dat dan ook gewoon. :P
pi_173102720
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 02:14 schreef john2406 het volgende:

[..]

Die auto toeterde voordat die aankwam?
Als het turken waren acht ik dat mogelijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')