abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 augustus 2017 @ 23:41:00 #101
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_172986166
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 23:39 schreef Redefine het volgende:

[..]

:Y Hopelijk gaat dat bij het baanwielrennen de komende jaren ook nog gebeuren. Daar hebben ze karma technisch gezien ook nog heel wat teleurstelling te ontvangen.


:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_172986228
Hassan kan de spanning van een belangrijke wedstrijd niet aan, in elke finale faalt ze.
Vorig jaar op het EK toen verloor ze zelfs van een Poolse.
Waar Schippers het beste uit zichzelf haalt in een finale is het bij Hassan net andersom.
pi_172986244
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 23:37 schreef Tagliano het volgende:

[..]


[..]

Wij hypen natuurlijk graag mee op succes _O_
Zo zijn wij.

A422 is hier niet blij mee natuurlijk. Ik kan niet wachten op de Eneco Tour en de Vuelta. Al kijken wij natuurlijk alleen met Nederlands succes. :)
Gino ♥
pi_172986263
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 23:43 schreef boovngrunn het volgende:
Hassan kan de spanning van een belangrijke wedstrijd niet aan, in elke finale faalt ze.
Vorig jaar op het EK toen verloor ze zelfs van een Poolse.
Waar Schippers het beste uit zichzelf haalt in een finale is het bij Hassan net andersom.
Dat idee krijg ik ook wel steeds meer inderdaad, dat ze mentaal makkelijk uit evenwicht is... dan helpen die interviews met Stekelenburg sowieso niet mee :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator maandag 7 augustus 2017 @ 23:45:42 #105
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172986273
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 23:44 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Zo zijn wij.

A422 is hier niet blij mee natuurlijk. Ik kan niet wachten op de Eneco Tour en de Vuelta. Al kijken wij natuurlijk alleen met Nederlands succes. :)
Ik wil je niet al te veel uit de droom helpen maar die eerste is al begonnen onder de naam Binckbank Tour
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 7 augustus 2017 @ 23:45:58 #106
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172986283
quote:
9s.gif Op maandag 7 augustus 2017 23:41 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
Dat was slechts één van de schandalen. Kenny die (samen met Awang dan) had gediskwalificeerd had moeten worden bij de keiring. Waarbij met name het commentaar van de BBC absurd walgelijk was toen. Eerst bij Kenny zeggen dat het volkomen logisch is om die niet te diskwalificeren. Om vervolgens bij de Duitser die erna hetzelfde doet te roepen dat het logisch zou zijn om die wel te diskwalificeren. |:(
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 7 augustus 2017 @ 23:46:51 #107
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_172986303
quote:
18s.gif Op maandag 7 augustus 2017 23:45 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat was slechts één van de schandalen. Kenny die (samen met Awang dan) had gediskwalificeerd had moeten worden bij de keiring. Waarbij met name het commentaar van de BBC absurd walgelijk was toen. Eerst bij Kenny zeggen dat het volkomen logisch is om die niet te diskwalificeren. Om vervolgens bij de Duitser die erna hetzelfde doet te roepen dat het logisch zou zijn om die wel te diskwalificeren. |:(
Ja, ik weet het nog :r Maar hier had ik even snel een gifje van ;(
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 7 augustus 2017 @ 23:47:52 #108
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172986330
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 23:45 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat idee krijg ik ook wel steeds meer inderdaad, dat ze mentaal makkelijk uit evenwicht is... dan helpen die interviews met Stekelenburg sowieso niet mee :')
We zeggen het vaak te makkelijk dat een sporter mentaal zwak is. Maar ze komt inderdaad te vaak niet over als iemand die de druk aan kan. Vandaag natuurlijk wel het toppunt met haar 'ik weet niet wat ik moet doen'. Hopelijk kan ze haar gram halen op de 5000 meter. Tweede achter Krumins :+
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 7 augustus 2017 @ 23:49:46 #109
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172986371
quote:
9s.gif Op maandag 7 augustus 2017 23:46 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Ja, ik weet het nog :r Maar hier had ik even snel een gifje van ;(
Van die anderen zijn ook geen gifjes, dus dan is dit de beste illustratie. Hier begon al die walgelijkheid mee :r
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_172986400
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 23:45 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik wil je niet al te veel uit de droom helpen maar die eerste is al begonnen onder de naam Binckbank Tour
Weet ik lieverd. :)
Gino ♥
  Moderator maandag 7 augustus 2017 @ 23:51:39 #111
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172986405
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 23:51 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Weet ik lieverd. :)
Dan is het goed
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_172986415
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 23:37 schreef Redefine het volgende:

[..]

Het gaat er vooral om, dat ze dit hele jaar een andere tactiek heeft gekozen. Natuurlijk is een toernooi heel anders dan een enkele wedstrijd, dus kun je daar ook niet exact hetzelfde doen. Maar je gaat niet opeens weer je hele tactiek omgooien tijdens een toernooi. Zeker niet als die tactiek je afgelopen jaar juist problemen heeft gegeven en de nieuwe tactiek juist zoveel zelfvertrouwen heeft gegeven.
Gek genoeg zei haar coach dat ze op 600m moest gaan. Maar wellicht bedoelde die niet van achteruit
pi_172986476
Te vroeg om te concluderen dat ze mentaal zwak is. Tot nu toe was ze een opkomende topatleet en deed het aardig, vorig jaar zat op eindtoernooien een blessure in de weg en deed ze het onder die omstandigheden ook nog wel aardig.

Dit is de eerste keer dat ze echt gefaald heeft.
  maandag 7 augustus 2017 @ 23:55:51 #114
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172986477
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 23:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Gek genoeg zei haar coach dat ze op 600m moest gaan. Maar wellicht bedoelde die niet van achteruit
Op 600 meter gaan is niet zo gek, maar ik denk inderdaad niet van achteruit.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 7 augustus 2017 @ 23:58:11 #115
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172986540
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 23:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Te vroeg om te concluderen dat ze mentaal zwak is. Tot nu toe was ze een opkomende topatleet en deed het aardig, vorig jaar zat op eindtoernooien een blessure in de weg en deed ze het onder die omstandigheden ook nog wel aardig.

Dit is de eerste keer dat ze echt gefaald heeft.
Het is ook nog wat vroeg. En zoals ik net al zei, roepen wij dat vaak wat te makkelijk. Maar na 2014 waren de verwachten voor haarzelf een stuk hoger dan eerder. Sindsdien heeft ze op de toernooien niet helemaal gelopen zoals ze wilde. Plus dat ze bij interviews dan ook niet echt zeker overkomt.

Al zou ik bij interviews met Stekelenburg ook niet zeker overkomen. Maar dat zou dan meer zijn om te moeten verbijten te zeggen wat een ongelooflijke paardenlul het is.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_172986590
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 23:55 schreef Redefine het volgende:

[..]

Op 600 meter gaan is niet zo gek, maar ik denk inderdaad niet van achteruit.
En dan zijn er nog verschillende gradaties van 'gaan' ... versnellen wil niet zeggen dat je jezelf dood moet lopen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 00:03:33 #117
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172986657
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 00:00 schreef TheVulture het volgende:

[..]

En dan zijn er nog verschillende gradaties van 'gaan' ... versnellen wil niet zeggen dat je jezelf dood moet lopen...
Dat lijkt mij vanzelfsprekend.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport dinsdag 8 augustus 2017 @ 00:28:17 #118
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172987000
Vond het eigenlijk maar een matige sessie. Vooral al dat geloller op de 400 horden was vermoeiend en de kogelslinger competitie was ook maar saai. TJ vrouwen en de laatste 2 finales wel tof, maar ik vond het een lange zit.

Ik mis dan toch ook het meerkampgenot ;(
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172987040
Hoe viesmad was Koffieplanter toen Rojas won? :)
  Redactie Sport dinsdag 8 augustus 2017 @ 00:32:59 #120
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172987056
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 00:31 schreef Nober het volgende:
Hoe viesmad was Koffieplanter toen Rojas won? :)
Ik ben ook een beetje mad, want ik had iets teveel punten op Ibarguen gezet :@
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 00:38:53 #121
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172987128
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vond het eigenlijk maar een matige sessie. Vooral al dat geloller op de 400 horden was vermoeiend en de kogelslinger competitie was ook maar saai. TJ vrouwen en de laatste 2 finales wel tof, maar ik vond het een lange zit.

Ik mis dan toch ook het meerkampgenot ;(
Ik vond het ook niet zo handig om zowel de 400 meter horden series/halve finale bij mannen en vrouwen, plus dan nog de 400 meter series bij de vrouwen, allemaal achter elkaar te doen. Het maakt het wat langdradig.

Bovendien krijg je daardoor veel te weinig mee van de technische nummers. Het kogelslingeren viel wat tegen, doordat Wlodarczyck niet in topvorm was (maar alsnog won), maar voor de plekken daarachter was het nog best spannend. De triple jump was juist weer een hele mooie finale, denk wel de beste tot nu toe. Maar het helpt niet, dat je het vaak met opgenomen sprongen moet doen/sprongen die even verloren tussen een loopnummer door te zien zijn.

Sowieso blijft dat nog wel het euvel van een atletiektoernooi. Het zijn voor mij de mooiste sportwedstrijden om te zien. Maar het zou pas echt goed zijn als je gewoon op je tv zelf kunt kiezen tussen beelden (en commentaar) van alle lopende disciplines. Dat kan wel al met een stream, maar echt prettig vind ik dat nou ook weer niet.

Als je zelf zou kunnen kiezen om alle sprongen/worpen te kunnen zien van een finale, zou dat geweldig zijn. Indien je dat dan ook nog in splitscreen zou kunnen of picture in picture heb je toch wel de perfecte kijkervaring te pakken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 00:40:17 #122
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172987148
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 00:31 schreef Nober het volgende:
Hoe viesmad was Koffieplanter toen Rojas won? :)

Nee, viel best mee :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_172987153
Hassan vijfde, daar ben ik blij mee.
pi_172987299
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 00:40 schreef Nober het volgende:
Hassan vijfde, daar ben ik blij mee.
Racist!
Citius, Altius, Fortius.
pi_172987382
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 00:40 schreef Nober het volgende:
Hassan vijfde, daar ben ik blij mee.
Salazar moet misschien gewoon ouderwets coke in het dopingprogamma gooien lol
Gino ♥
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')