Nee. Die krijgt sowieso niet meer dan acht worden achter elkaar. Meestal zelfs maar één.quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij dacht dat Superniger van de intelligente posts was?
''[Insertspeler] gaat [Insertclub] slopen''quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Die krijgt sowieso niet meer dan acht worden achter elkaar. Meestal zelfs maar één.
Meestal lukt "HAHA MAD" of wat racistisch geleuter nog welquote:Op maandag 7 augustus 2017 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Die krijgt sowieso niet meer dan acht worden achter elkaar. Meestal zelfs maar één.
Zeker een Semenya zou je dan lozen. Die geef je nu gewoon kans door dit tempo.quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dit soort atletes moeten toch wel getraind zijn om een bepaald basistempo te lopen, los van tactische races. Als Sifan een tempo hanteert van net onder de 4 minuten als basistempo kun je 9 van de 10 atletes hier al wel afschrijven denk ik
Het feit dat Koffieplanter dat (ook) zei had je al moeten vertellen dat het onwaarschijnlijk wasquote:Op maandag 7 augustus 2017 23:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Columbiafan zei dat ze ging winnen dus daar vertrouwde ik dan maar op.
Met die tactiek pakt ze een medaille maar de kans op goud is ook klein wanneer je vanaf kop af haast.quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dit soort atletes moeten toch wel getraind zijn om een bepaald basistempo te lopen, los van tactische races. Als Sifan een tempo hanteert van net onder de 4 minuten als basistempo kun je 9 van de 10 atletes hier al wel afschrijven denk ik
Tweelingbroer van die Zipportalquote:Op maandag 7 augustus 2017 23:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meestal lukt "HAHA MAD" of wat racistisch geleuter nog wel
quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''[Insertspeler] gaat [Insertclub] slopen''
''MAD''
'''' aan het begin van een topic
Yep. Van dit soort users snap je niet waarom ze op een forum mee gaan posten (meelezen snap ik wel). Als je dan toch niks toevoegt.quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meestal lukt "HAHA MAD" of wat racistisch geleuter nog wel
Eensquote:Op maandag 7 augustus 2017 23:30 schreef Columbiafan het volgende:
Gouden Rojas is wat mij betreft het hoogtepunt van de avond.
o.a.quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waar kunnen we dan allemaal van genieten?
Daar zet ik de tv zeker wel weer voor aanquote:Op maandag 7 augustus 2017 23:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
o.a.
- series 200 meter vrouwen
- finale polsstokhoogspringen mannen
- finale speerwerpen vrouwen
- finale steeplechase mannen
- finale 800 meter mannen
- finale 200 meter mannen (hopen op een WR)
x2quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
o.a.
- series 200 meter vrouwen
- finale polsstokhoogspringen mannen
- finale speerwerpen vrouwen
- finale steeplechase mannen
- finale 800 meter mannen
- finale 200 meter mannen (hopen op een WR)
Verrassend.quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:30 schreef Columbiafan het volgende:
Gouden Rojas is wat mij betreft het hoogtepunt van de avond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Het gaat er vooral om, dat ze dit hele jaar een andere tactiek heeft gekozen. Natuurlijk is een toernooi heel anders dan een enkele wedstrijd, dus kun je daar ook niet exact hetzelfde doen. Maar je gaat niet opeens weer je hele tactiek omgooien tijdens een toernooi. Zeker niet als die tactiek je afgelopen jaar juist problemen heeft gegeven en de nieuwe tactiek juist zoveel zelfvertrouwen heeft gegeven.quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:28 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Met die tactiek pakt ze een medaille maar de kans op goud is ook klein wanneer je vanaf kop af haast.
Al deed ze het nu slecht, tempo zakte veel te hard in de tweede ronde (ook een grote tactische fout van Muir). Ze verspeelt iets teveel energie met die versnelling van 800-900 meter, dat is teveel te snel, en krijgt vervolgens niet de rest los.
Kipyegon was ook bizar sterk want die gaf geen krimp, maar Hassan loopt dit jaar met gemak 3:56, dan moet je ook het heft in handen nemen qua tempo...
quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:36 schreef Tjacka het volgende:
Tagliano ik ben teleurgesteld over Sifan.
Wij hypen natuurlijk graag mee op succesquote:Op maandag 7 augustus 2017 23:36 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb mijn pf op WhatsApp ook veranderd in Jackie Groenen. Hopelijk ben je nu trots Tagliano.
Na die schandalige scene met Gatlin, kunnen al die Britten de tering krijgen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:20 schreef Columbiafan het volgende:
Ik kijk de race opnieuw op Sporza. Heerlijk hoe het publiek doodstil werd toen Caster Laura net nog voorbij ging.
quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Na die schandalige scene met Gatlin, kunnen al die Britten de tering krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |