abonnement Unibet Coolblue
pi_172973861
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 16:45 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Blijkbaar zijn er harde woorden gevallen na het echec, want zo mogen we het wel noemen, tegen Osijek. Pröpper is een gevoelige emo. Die kan daar niet tegen. Dus de eerste de beste trein is door hem gepakt. De Boer zal zich nog wel eens twee keer achter zijn oren krabben.
Ik zou die beelden echt willen zien en horen.
Dit, dus.
  maandag 7 augustus 2017 @ 16:56:18 #77
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_172973999
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 16:39 schreef Halcon het volgende:

[..]

Tsja, Chelsea, Man Utd en Arsenal zaten vermoedelijk niet echt op hem te wachten hč.
Bij chelsea, man utd, Arsenal speel je ook weer vaak tegen kleinere tegenstanders en dat werkt niet echt motiverend.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_172974397
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 16:56 schreef PirE het volgende:

[..]

Bij chelsea, man utd, Arsenal speel je ook weer vaak tegen kleinere tegenstanders en dat werkt niet echt motiverend.
Gelukkig maar dan dat hij daar nooit terecht gaat komen. :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_172974432
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 16:56 schreef PirE het volgende:

[..]

Bij chelsea, man utd, Arsenal speel je ook weer vaak tegen kleinere tegenstanders en dat werkt niet echt motiverend.
Win-win dan dat PSV hem daar niet aan verkocht heeft. Lucky Pröpper!
pi_172974465
Hm, Vitesse beurt nog een slordige 1,5 miljoen van de proppertransfer. Tel dat op bij de verliespost door het mislopen EL en je houdt nog maar de helft over van je 13 miljoen. En dan zal er vast nog wel wat bij diverse partijen aan de strijkstok blijven hangen. Denk dat je blij mag zijn als er 5 miljoen van over blijft.

Dikke versterkingen kopen!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_172974495
quote:
3s.gif Op maandag 7 augustus 2017 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hm, Vitesse beurt nog een slordige 1,5 miljoen van de proppertransfer. Tel dat op bij de verliespost door het mislopen EL en je houdt nog maar de helft over van je 13 miljoen. En dan zal er vast nog wel wat bij diverse partijen aan de strijkstok blijven hangen. Denk dat je blij mag zijn als er 5 miljoen van over blijft.

Dikke versterkingen kopen!
Er was toch ook een gat van 5 miljoen dat nog gedicht moest worden in de begroting?
pi_172974558
quote:
3s.gif Op maandag 7 augustus 2017 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hm, Vitesse beurt nog een slordige 1,5 miljoen van de proppertransfer. Tel dat op bij de verliespost door het mislopen EL en je houdt nog maar de helft over van je 13 miljoen. En dan zal er vast nog wel wat bij diverse partijen aan de strijkstok blijven hangen. Denk dat je blij mag zijn als er 5 miljoen van over blijft.

Dikke versterkingen kopen!
De solidariteitsbijdrage van 5% wordt betaald door de kopende club, dus van die 1 tot 1,5 miljoen hoeft PSV sowieso maar de helft te betalen.
https://m.telegraaf.nl/te(...)bij-transfer-propper
pi_172974617
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 17:21 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

De solidariteitsbijdrage van 5% wordt betaald door de kopende club, dus van die 1 tot 1,5 miljoen hoeft PSV sowieso maar de helft te betalen.
https://m.telegraaf.nl/te(...)bij-transfer-propper
Blijft er dus een kleine zes miljoen van over.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 7 augustus 2017 @ 17:33:27 #84
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_172974877
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 16:29 schreef Tarado het volgende:

[..]

toch een hele vreemde keuze van hemzelf
mwa, PL spelen, aan zee wonen op een uurtje van Londen met 5x je huidige salaris. Nee ik snapt dat prima.
pi_172975201
Ach, aan dit mentaal gehandicapte kleine meisje zullen we niks missen. Hopelijk zijn ze in Brighton een beetje lief voor haar.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 7 augustus 2017 @ 17:54:55 #86
131800 Tarado
capô de fusca
pi_172975250
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 17:33 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

mwa, PL spelen, aan zee wonen op een uurtje van Londen met 5x je huidige salaris. Nee ik snapt dat prima.
dat begrijp ik nog wel maar naar zo'n club had hij ook rechtstreeks van Vitesse gekund
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 augustus 2017 @ 17:56:22 #87
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_172975280
quote:
3s.gif Op maandag 7 augustus 2017 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hm, Vitesse beurt nog een slordige 1,5 miljoen van de proppertransfer. Tel dat op bij de verliespost door het mislopen EL en je houdt nog maar de helft over van je 13 miljoen. En dan zal er vast nog wel wat bij diverse partijen aan de strijkstok blijven hangen. Denk dat je blij mag zijn als er 5 miljoen van over blijft.

Dikke versterkingen kopen!
waar kan ik me aanmelden als dikke versterking?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_172975632
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 17:56 schreef rubbereend het volgende:

[..]

waar kan ik me aanmelden als dikke versterking?
http://www.anonieme-overeters.nl/index.php

:*
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_172975697
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2017 17:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ach, aan dit mentaal gehandicapte kleine meisje zullen we niks missen. Hopelijk zijn ze in Brighton een beetje lief voor haar.
Debiel.
U MAD?
pi_172975741
quote:
13s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:21 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Debiel.
Wow. Rustig aan he
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_172975804
De reacties op de transfer van Pröpper hier verrassen me nogal. Dat is toch een prima voetballer? Zeker in zijn eerste jaar was hij een van de sterkhouders dacht ik.

Daarbij blijft er weinig geld over om er een fatsoenlijke speler voor terug te halen. Volgens mij gaan jullie er op achteruit met zijn vertrek.

Hoe zien jullie dit?
pi_172975818
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 17:56 schreef rubbereend het volgende:

[..]

waar kan ik me aanmelden als dikke versterking?
Net als d'n Koef?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_172975922
quote:
7s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:27 schreef Sloggi het volgende:
De reacties op de transfer van Pröpper hier verrassen me nogal. Dat is toch een prima voetballer? Zeker in zijn eerste jaar was hij een van de sterkhouders dacht ik.

Daarbij blijft er weinig geld over om er een fatsoenlijke speler voor terug te halen. Volgens mij gaan jullie er op achteruit met zijn vertrek.

Hoe zien jullie dit?
Kwalitatief is het gewoon een aderlating. Maar we zijn hier een beetje klaar met de huidige spelersgroep in het algemeen en met klagers in de media in het bijzonder.

Dat krijg je als je het seizoen met een historisch dieptepunt begint.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_172975929
quote:
7s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:27 schreef Sloggi het volgende:
De reacties op de transfer van Pröpper hier verrassen me nogal. Dat is toch een prima voetballer? Zeker in zijn eerste jaar was hij een van de sterkhouders dacht ik.

Daarbij blijft er weinig geld over om er een fatsoenlijke speler voor terug te halen. Volgens mij gaan jullie er op achteruit met zijn vertrek.

Hoe zien jullie dit?
Hij leek uitgeblust. Routinematig. Met de nadruk op matig. Is geen leider en bracht vorig jaar niets extra's. Hij en De Jong lijken een beetje de belichaming van alles wat er fout gaat bij PSV. Heel verl begint met inzet en een stukje beleving. En daar lijkt het bij hun aan te schieten.
pi_172975986
Pröpper is verpest door Cocu :). Eerste jaar onbevangen en geweldig, daarna het Cocu effect; plichtmatig en bedorven.
pi_172976131
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:37 schreef Scrummie het volgende:
Pröpper is verpest door Cocu :). Eerste jaar onbevangen en geweldig, daarna het Cocu effect; plichtmatig en bedorven.
een beetje net als je moeder en onlogisch
pi_172976222
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:45 schreef Doublepain het volgende:

[..]

een beetje net als je moeder en onlogisch
ZO DAN KOEKOEK
Dit, dus.
pi_172976254
Jullie hadden een heel sterk middenveld met Van Ginkel, Pröpper, Ramselaar en Hendrix. Dat het elftal een echte leider ontbeert kun je Pröpper moeilijk kwalijk nemen. Je zou misschien mogen verwachten dat hij iemand is die opstaat, maar misschien is hij daar het type gewoon niet voor. Daar moet een technisch directeur op inspelen samen met de hoofdtrainer.

Nu wordt de spoeling wel erg dun als een van die drie overgebleven jongens uitvalt. Ik ken de jongens die daarachter zitten niet goed genoeg, maar die zullen er ook niet ineens staan.
pi_172976289
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:34 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Hij leek uitgeblust. Routinematig. Met de nadruk op matig. Is geen leider en bracht vorig jaar niets extra's. Hij en De Jong lijken een beetje de belichaming van alles wat er fout gaat bij PSV. Heel verl begint met inzet en een stukje beleving. En daar lijkt het bij hun aan te schieten.
Als dit je leiders zijn:




:{
pi_172976316
We missen een type v. Bommel/Toivonen. Smerig en hard als het nodig is.
Land of the free. Home of the brave.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')