abonnement Unibet Coolblue
  maandag 31 juli 2017 @ 15:35:47 #1
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_172808036
Wat is de blockchain?

Welke tokens zijn er en hoeveel geld gaat er om in deze blockchain technologie?
Coinmarketcap
Coincap

De grote 2: Bitcoin en Ethereum

Wat is Bitcoin?

Wat is Ethereum?

Leuk! Ik wil ook bitcoin of ethereum kopen. Waar doe ik dat?
Coinbase
Litebit
Bitmymoney
Bitonic
BTCdirect

Waar traden jullie die tokens?
Poloniex
Kraken
Bittrex
Yobit

Ik heb nu een hele berg tokens. Welke wallet kan ik het best gebruiken?

Bitcoin:
blockchain.com wallet
Coinbase wallet
Jaxx

Ethereum (en bijbehorende ERC20 tokens):
MyEtherWallet
Jaxx
mist wallet

Hardware wallet:
een wallet van Ledger wordt door iedereen aanbevolen

Ik hoor weleens wat over een ICO. Wat is het en wat heb ik eraan?
Een ICO staat voor een Initial Coin Offering en deze wordt door verschillende bedrijven gebruikt om hun blockchain project te 'funden' met euro's/dollars/BTC/ETH en noem maar op. Op deze manier kan het project zich verder ontwikkelen en krijgen de investeerders (mensen zoals jij en wij) tokens van het desbetreffende project. Deze tokens kun je bewaren in je wallet of traden op een exchange.

Er worden jaarlijks tientallen ICO's georganiseerd en in dit topic lees je er regelmatig wat over. Ook zijn er een aantal websites die deze ICO's bijhouden en inzicht geven in welk project op welk moment een ICO organiseert:
ICO calender
ICO countdown

Welke tokens hebben jullie zelf zoal in bezit?
Bitcoin
Ethereum
Ripple
Litecoin
Dash
Stratis
Trust (WeTrust)
Waves
TKN
MobileGO

(uiteraard heeft iedereen een ander portfolio en is dit dus puur een leidraad van populaire coins in dit topic)

Wat betekenen die termen als mine fees, Litecoin, hard fork, Waves, enzovoort?
Bovenstaande zijn voorbeelden van zowel technische blockchain termen en tokennamen van bepaalde projecten. Dit blockchain wereldje heeft zijn eigen vakjargon en wekelijks komt er wel een nieuwe term of coin bij. Mocht je er niet helemaal uitkomen: er zijn in dit topic genoeg mensen die je even willen helpen om het e.e.a. wat beter te begrijpen.

Ja sorry, nu ik toch bezig ben met vragen stellen. Waar leasen jullie die geliefde Waves tokens?
Het verschilt nog weleens waar je het voordeligst je Waves kunt leasen. In dit overzicht heb je op ieder moment een up-to-date beeld van waar je de best buck voor je Waves krijgt.


  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 juli 2017 @ 15:40:58 #2
163650 Greys
pi_172808138
Dank, ik zocht het nieuwe deel al.

Oké ik ga het durven vragen.
Niet (uit)lachen ajb, be gentle. :@

- kan je morgen al meteen die nieuwe BCC kopen met iDeal oid, net zoals ik als volslagen leek jaren geleden BTC kon kopen?

- bestaat er al een offline BCC wallet die oké is?

Er zijn er vast meer die dit willen weten so I'll take one for the lekenteam.

#TeamPrutsers
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172808416
quote:
14s.gif Op maandag 31 juli 2017 15:40 schreef Greys het volgende:
Dank, ik zocht het nieuwe deel al.

Oké ik ga het durven vragen.
Niet (uit)lachen ajb, be gentle. :@

- kan je morgen al meteen die nieuwe BCC kopen met iDeal oid, net zoals ik als volslagen leek jaren geleden BTC kon kopen?

- bestaat er al een offline BCC wallet die oké is?

Er zijn er vast meer die dit willen weten so I'll take one for the lekenteam.

#TeamPrutsers
Ja wel goede vraag wat mij betreft, die wazige gasten die perse een nieuwe versie van bitcoin willen maken hebben hopelijk wel iets voorbereid waarmee je er ook gebruik van kunt maken anders heb je er natuurlijk niets aan. Zelfde als dat de NS aankondigt een nieuwe trein te maken, een clone van de Fyra en vervolgens er geen rails voor te hebben, dan heb je er nog geen reet aan
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 juli 2017 @ 16:08:05 #4
163650 Greys
pi_172808657
Als ik bv Google op bcc wallet krijg ik bitconnect coin, maar die nieuwe heet bitcoin cash, toch?

En als ik zoek op buy bitcoin cash krijg ik uiteraard hoe je btc met cash kunt kopen ipv wat ik wil weten.

Help :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172808785
quote:
14s.gif Op maandag 31 juli 2017 15:40 schreef Greys het volgende:
Dank, ik zocht het nieuwe deel al.

Oké ik ga het durven vragen.
Niet (uit)lachen ajb, be gentle. :@

- kan je morgen al meteen die nieuwe BCC kopen met iDeal oid, net zoals ik als volslagen leek jaren geleden BTC kon kopen?

- bestaat er al een offline BCC wallet die oké is?

Er zijn er vast meer die dit willen weten so I'll take one for the lekenteam.

#TeamPrutsers
https://www.bitcoincash.org/
https://bitcointalk.org/index.php?topic=2040221.0
https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin-cash/#markets

Hier kun je wat informatie vinden.
Uitvinder van de biersmiley.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 juli 2017 @ 16:15:04 #6
163650 Greys
pi_172808803
quote:
Dank je. Ik had hun eigen site ook gevonden maar als ik daar op het woord Wallets klik krijg ik helemaal niks. Jij wel?
Ik zal nu eerst je andere links gaan lezen. Nogmaals dank :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172808833
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Dank je. Ik had hun eigen site ook gevonden maar als ik daar op het woord Wallets klik krijg ik helemaal niks. Jij wel?
Ik zal nu eerst je andere links gaan lezen. Nogmaals dank :)
Ja, scroll maar eens naar beneden. Daar staan ze. Het is een "onepage" website. Ook in het bitcointalk topic staan 2 wallets.
Uitvinder van de biersmiley.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 juli 2017 @ 16:21:45 #8
163650 Greys
pi_172808945
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:16 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ja, scroll maar eens naar beneden. Daar staan ze. Het is een "onepage" website. Ook in het bitcointalk topic staan 2 wallets.
Dank. Het is zo op het eerste gezicht dus niet zoals jaren geleden met btc dat je met iDeal ofzo ook direct wat van die nieuwe kunt kopen.
Nou ja jammer. Dan maar niet. Had ik me maar moeten verdiepen in hoe kopen via een exchange werkt. :)

Blijft die afkorting BCC eigenlijk omdat die (als ik het goed zag) ook al voor een andere coin wordt (werd?) gebruikt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172809036
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Dank. Het is zo op het eerste gezicht dus niet zoals jaren geleden met btc dat je met iDeal ofzo ook direct wat van die nieuwe kunt kopen.
Nou ja jammer. Dan maar niet. Had ik me maar moeten verdiepen in hoe kopen via een exchange werkt. :)

Blijft die afkorting BCC eigenlijk omdat die (als ik het goed zag) ook al voor een andere coin wordt (werd?) gebruikt?
Nee klopt, je kunt ze morgen waarschijnlijk wel aanschaffen met BTC op een exchange. Misschien dat je ze deze week nog met iDeal bij litebit kunt kopen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_172809053
Waarom zou je per se BCC willen kopen? En waarom per se met iDeal? :')


Als je niet eens iets weet over wallet support, waarom dan heel graag die coin?

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2017 16:26:42 ]
pi_172809126
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:26 schreef Typisch het volgende:
En waarom per se met iDeal?
ZO gek is het toch niet om met fiat (alt) coins aan te schaffen..
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 juli 2017 @ 16:30:17 #12
163650 Greys
pi_172809148
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:26 schreef Typisch het volgende:
Waarom zou je per se BCC willen kopen? En waarom per se met iDeal? :')


Als je niet eens iets weet over wallet support, waarom dan heel graag die coin?
Waarom zo denigrerend? Is dat nodig? :)

Jaren geleden kocht ik BTC als uberleek, het enige dat ik wist was hoe ik dat via Ideal in een offline wallet kon krijgen. Dat heeft best leuk uitgepakt, dus waarom zou ik zoiets niet nog eens willen proberen?

Zoals al eerder aangegeven in dit topic doe ik echt m'n best er zelf over te leren. Het is me van de week bv gelukt om de btc van Multibit naar Electrum te krijgen bv met exporteren van de private keys en ja, dat zijn dingen waar prutsers als ik trots op zijn. Lach maar :)

Maar neem me niet kwalijk dat ik de moed had iets te vragen hoor -iets dat veel mensen mss niet durven vragen uit angst voor reacties als die van jou. Maar het spijt me als het je heel erg stoort. Ik wil het graag allemaal leren maar met zo'n nieuwe coin is het gewoon fijn als mensen je een beetje op weg kunnen helpen. Dan kan ik daarna weer rustig verder gaan lezen en leren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172809190
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:30 schreef Greys het volgende:
Maar neem me niet kwalijk dat ik de moed had iets te vragen hoor als het je heel erg stoort.
Ja daar moet je wel een beetje voor oppassen in deze reeks hoor. Alles staat namelijk gewoon op google en een leek kan uit al die honderdduizenden websites prima zijn informatie vinden die hij of zij nodig heeft!

Ik kan die info ook allemaal niet vinden :P :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172809231
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Waarom zo denigrerend? Is dat nodig? :)

Jaren geleden kocht ik BTC als uberleek, het enige dat ik wist was hoe ik dat via Ideal in een offline wallet kon krijgen. Dat heeft best leuk uitgepakt, dus waarom zou ik zoiets niet nog eens willen proberen?

Zoals al eerder aangegeven in dit topic doe ik echt m'n best er zelf over te leren. Het is me gelukt om de btc van Multibit naar Electrum te krijgen bv en ja, dat zijn dingen waar prutsers als ik trots op zijn. Lach maar :)

Maar neem me niet kwalijk dat ik de moed had iets te vragen hoor -iets dat veel mensen mss niet durven vragen uit angst voor reacties als die van jou. Maar het spijt me als het je heel erg stoort.
Wut.

Ik vraag mij gewoon af waarom BCC, terwijl er een hele hoop andere leuke projecten zijn waar je ook in kunt investeren.

Ala je mijn vragen niet kunt beantwoorden hoef je niet gelijk in de slachtofferrol te schieten.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 juli 2017 @ 16:35:13 #15
163650 Greys
pi_172809268
quote:
7s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:32 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ja daar moet je wel een beetje voor oppassen in deze reeks hoor. Alles staat namelijk gewoon op google en een leek kan uit al die honderdduizenden websites prima zijn informatie vinden die hij of zij nodig heeft!

Ik kan die info ook allemaal niet vinden :P :@
Moet zeggen dat ik tot nu toe juist heel toffe en aardige en behulpzame reacties kreeg als ik iets vroeg hier. Eerlijk is eerlijk. ^O^

Dus dat er nu een sneer-achtig iets een keer komt, ach.. Ik kan er op zich best tegen. Het zou alleen tof zijn als er bv een beginnerstopic zou komen voor dit soort vragen waar de oldbies af en toe de newbies willen helpen en waar de rest dan geen last heeft van die vragen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172809285
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:35 schreef Greys het volgende:
Moet zeggen dat ik tot nu toe juist heel toffe en aardige en behulpzame reacties kreeg als ik iets vroeg hier. Eerlijk is eerlijk. ^O^
Dat is vast vanwege het feit dat jij wel tieten hebt en ik niet :D
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172809289
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:35 schreef Greys het volgende:
Het zou alleen tof zijn als er bv een beginnerstopic zou komen voor dit soort vragen waar de oldbies af en toe de newbies willen helpen en waar de rest dan geen last heeft van die vragen.
Eens. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172809294
quote:
6s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:35 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat is vast vanwege het feit dat jij wel tieten hebt en ik niet :D
Jezus wat ben jij een jankbal. :')
pi_172809322
quote:
6s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:35 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat is vast vanwege het feit dat jij wel tieten hebt en ik niet :D
Ga dan eens wat meer eten.
pi_172809323
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Moet zeggen dat ik tot nu toe juist heel toffe en aardige en behulpzame reacties kreeg als ik iets vroeg hier. Eerlijk is eerlijk. ^O^

Dus dat er nu een sneer-achtig iets een keer komt, ach.. Ik kan er op zich best tegen. Het zou alleen tof zijn als er bv een beginnerstopic zou komen voor dit soort vragen waar de oldbies af en toe de newbies willen helpen en waar de rest dan geen last heeft van die vragen.
Ik vraag mij gewoon af hoe dat gedachteproces gaat. Maar je kunt de vragen dus niet beantwoorden?

Van Hey een nieuwe coin naar goh daar wil ik mijn zuurverdiende eurootjes in stoppen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2017 16:37:41 ]
pi_172809328
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:36 schreef Typisch het volgende:

[..]

Jezus wat ben jij een jankbal. :')
Komkom, doe nou niet net alsof newbies hier met open armen ontvangen worden. Jij weet net zo goed als ik en de rest hier dat dat simpelweg NIET het geval is. Dan kan je pretenderen dat het wel zo is, maar het is niet zo. Dat maakt mij verder allemaal geen klap uit, maar het is wel zo.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 juli 2017 @ 16:38:06 #22
163650 Greys
pi_172809347
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wut.

Ik vraag mij gewoon af waarom BCC, terwijl er een hele hoop andere leuke projecten zijn waar je ook in kunt investeren.

Ala je mijn vragen niet kunt beantwoorden hoef je niet gelijk in de slachtofferrol te schieten.
Ik schiet helemaal niet in een rol, zie boven, maar ik vond je :') wat onnodig.

En ik heb je vragen enigszins beantwoord toch? :@ aanvullend: Ik ben ook over andere coins aan het lezen maar het leek me leuk om een keer helemaal aan de start van een nieuwe in te stappen. Is niet heel gek toch? :P En waarom met iDeal is dus omdat ik als simpele ziel dat kan en via een andere weg nog niet kan en/of durf. Gewoon eerlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 juli 2017 @ 16:38:59 #23
163650 Greys
pi_172809367
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:37 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik vraag mij gewoon af hoe dat gedachteproces gaat. Maar je kunt de vragen dus niet beantwoorden?

Van Hey een nieuwe coin naar goh daar wil ik mijn zuurverdiende eurootjes in stoppen.
Doe eens rustig, ik zit mobiel en probeer je vragen zo goed mogelijk te beantwoorden. :P Inmiddels ben ik twee posts verder. Een deel dacht ik al in m'n eerdere post beantwoord te hebben (ik deed het jaren geleden vrij aan het begin van btc en zou het graag nog eens proberen) en verder zie aanvullende posts ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172809393
quote:
7s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:37 schreef Geralt het volgende:

[..]

Komkom, doe nou niet net alsof newbies hier met open armen ontvangen worden. Jij weet net zo goed als ik en de rest hier dat dat simpelweg NIET het geval is. Dan kan je pretenderen dat het wel zo is, maar het is niet zo. Dat maakt mij verder allemaal geen klap uit, maar het is wel zo.
Er zitten hier tientallen mensen die graag helpen. Als ik voor mijzelf spreek heb ik er zelfs een paar die mij zo nu en dan dmen (hey scrummie en onlo) met wat korte vragen. Een magneet, edraket, en nog flink wat andere helpen bijna dagelijks mensen hier. Al dan niet met directe antwoorden of vragen.

Maar mensen zoals jij die gelijk beginnen te janken en overal tegenaan beginnen te trappen als iemand niet direct precies doet wat je wil zijn niet echt gezond voor een topic als dit.

Dus het lijkt mij handig als je eerst even naar jezelf kijkt voordat je komt ouwehoeren. Met zo'n instelling kom je helemaal nergens, zelfs niet in een makkelijke omgeving als de foks.

Groetjes
pi_172809417
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:40 schreef Typisch het volgende:
Maar mensen zoals jij die gelijk beginnen te janken en overal tegenaan beginnen te trappen als iemand niet direct precies doet wat je wil zijn niet echt gezond voor een topic als dit.
Pardon?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172809450
Niveautje ^O^
[P]otverdorie
pi_172809464
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik schiet helemaal niet in een rol, zie boven, maar ik vond je :') wat onnodig.

En ik heb je vragen enigszins beantwoord toch? :@ aanvullend: Ik ben ook over andere coins aan het lezen maar het leek me leuk om een keer helemaal aan de start van een nieuwe in te stappen. Is niet heel gek toch? :P En waarom met iDeal is dus omdat ik als simpele ziel dat kan en via een andere weg nog niet kan en/of durf. Gewoon eerlijk.
Als je met iDeal wil beginnen kun je gewoon bij bitonic.nl terecht.

Daar kun je met iDeal Bitcoin kopen. Die kun je naar elk adres laten sturen, dus ook naar een exchange. BTC op een exchange krijgen is echt zo simpel als: een account aanmaken (beetje leuk wachtwoord wel, voor de zekerheid) en het adres opzoeken en invullen bij Bitonic. Vanaf daar kun je vrij gemakkelijk andere coins kopen. Als je Bitonic niet snapt kun je hun trouwens heel makkelijk bellen, zij helpen je gratis en voor niets verder. :Y


Als je nu trouwens je BTC even tijdelijk op een exchange zet (zoals bittrex) dan krijg je zelfs 'gratis' BCC. Evenveel als het aantal BTC dat je hebt. :)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 juli 2017 @ 16:45:31 #28
163650 Greys
pi_172809500
Poeh. Nou. (edit dit ging over de posts daarboven)
Bedankt iig. ^O^

Oh je hebt weer gepost. Moment, even lezen :P

[ Bericht 23% gewijzigd door Greys op 31-07-2017 16:57:03 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172809585
quote:
7s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:37 schreef Geralt het volgende:

[..]

Komkom, doe nou niet net alsof newbies hier met open armen ontvangen worden. Jij weet net zo goed als ik en de rest hier dat dat simpelweg NIET het geval is. Dan kan je pretenderen dat het wel zo is, maar het is niet zo. Dat maakt mij verder allemaal geen klap uit, maar het is wel zo.
Heb je hem ook weer hoor. Wat moeten we deze keer aan je voorkauwen? :')
pi_172809602
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:43 schreef Typisch het volgende:

Als je nu trouwens je BTC even tijdelijk op een exchange zet (zoals bittrex) dan krijg je zelfs 'gratis' BCC. Evenveel als het aantal BTC dat je hebt. :)
Behalve dat Bittrex (en volgens mij nog een aantal andere exchanges) tijdelijk geen deposits meer verwerkt, ingaande 2,5 uur geleden. :P
quote:
Bittrex will close deposits and withdrawals of Bitcoin (including 2nd layer protocol XCP/OMNI and associated assets) 24 hours prior to the BCC UAHF time on August 1st, 5:20am PST (12:20pm UTC).

https://support.bittrex.c(...)on-Bitcoin-Cash-BCC-
pi_172809615
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:50 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Heb je hem ook weer. Wat moeten we deze keer aan je voorkauwen?
Niks, want sommige mensen hier zijn wel aardig zoals bv Magnet en Eggtc en nog een paar, maar de algemene tendens komt op mij als leek niet bepaald vriendelijk over. Maargoed, dat kan ook louter mijn ervaring zijn en dat jullie met zn allen tegen andere newbies wel heel vriendelijk zijn.

Anyway, carry on zou ik zeggen :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 juli 2017 @ 16:52:58 #32
163650 Greys
pi_172809641
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:43 schreef Typisch het volgende:

[..]

Als je met iDeal wil beginnen kun je gewoon bij bitonic.nl terecht.

Daar kun je met iDeal Bitcoin kopen. Die kun je naar elk adres laten sturen, dus ook naar een exchange. BTC op een exchange krijgen is echt zo simpel als: een account aanmaken (beetje leuk wachtwoord wel, voor de zekerheid) en het adres opzoeken en invullen bij Bitonic. Vanaf daar kun je vrij gemakkelijk andere coins kopen. Als je Bitonic niet snapt kun je hun trouwens heel makkelijk bellen, zij helpen je gratis en voor niets verder. :Y


Als je nu trouwens je BTC even tijdelijk op een exchange zet (zoals bittrex) dan krijg je zelfs 'gratis' BCC. Evenveel als het aantal BTC dat je hebt. :)
Dankjewel! :)

Het is wel bij mij (en diverse anderen) ook vaak een kwestie van niet durven wegens twijfel en nog niet genoeg weten. Als het online op een site ergens staat uitgelegd of als ik YouTube tutorials kijk lijkt het vaak heel veel ingewikkelde info tegelijk en raak ik lichtelijk in paniek (vrouwen! :+ ) terwijl als iemand - zoals jij nu even in een paar regels hier zegt dat het eigenlijk heus simpel is en in jip en janneke taal even kort uitlegt durf ik het ineens wel. Raar maar waar.

Bedankt dus nogmaals. Of het nou voor bcc is of in de toekomst voor andere coins, ik ga de online stap idd maar wagen ipv alleen m'n offline wallet-je. En dan in het klein een beetje pielen. Dat leert vast het snelst, aangevuld met af en toe een beetje van jullie hulp.

^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 juli 2017 @ 16:55:34 #33
163650 Greys
pi_172809700
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:51 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Behalve dat Bittrex (en volgens mij nog een aantal andere exchanges) tijdelijk geen deposits meer verwerkt, ingaande 2,5 uur geleden. :P

[..]

Ik begreep van oa Magnet dat de btc die al in m'n offline wallet staat me ook later nog die bcc kan 'geven' als ik dat later split, al dan niet met hulp.

En dank je, dan wacht ik even tot het weer wel kan en ga ik in de tussentijd nog even verder lezen op de sites van bitonic en bittrex en accounts aanmaken enzo. Is het niet voor nu dan wel voor later. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172809752
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik begreep van oa Magnet dat de btc die al in m'n offline wallet staat me ook later nog die bcc kan 'geven' als ik dat later split, al dan niet met hulp.

En dank je, dan wacht ik even tot het weer wel kan en ga ik in de tussentijd nog even verder lezen op de sites van bitonic en bittrex en accounts aanmaken enzo. Is het niet voor nu dan wel voor later. ^O^
Dat klopt, maar persoonlijk zou ik daar even mee wachten tot de storm rond BCC/BCH weer wat is gaan liggen. Voor hetzelfde geld blijkt dat die coins over 2 dagen waardeloos zijn.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 juli 2017 @ 17:02:23 #35
163650 Greys
pi_172809854
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:57 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Dat klopt, maar persoonlijk zou ik daar even mee wachten tot de storm rond BCC/BCH weer wat is gaan liggen. Voor hetzelfde geld blijkt dat die coins over 2 dagen waardeloos zijn.
Ja je hebt gelijk. Zal ik doen! Maar alleen de accounts vast aanmaken kan wel hč?

Nog één vraagje (sorry :@ :D ) waar staat de H voor in je BCC/BCH?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172809882
Ik ben heel benieuwd naar morgen, anything can happen
pi_172809939
quote:
14s.gif Op maandag 31 juli 2017 17:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk. Zal ik doen! Maar alleen de accounts vast aanmaken kan wel hč?

Nog één vraagje (sorry :@ :D ) waar staat de H voor in je BCC/BCH?
Bij een aantal exchanges/diensten is de afkorting BCC al in gebruik voor BitConnect of Bitcoin Core. Zij gaan BCH gebruiken als afkorting (van Bitcoin CasH denk ik).
  Moderator maandag 31 juli 2017 @ 17:06:04 #38
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172809945
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 17:03 schreef metallicelmo het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar morgen, anything can happen
Dit.

Ik ben een leek op het hele cryptogebeuren, maar ben reuze benieuwd naar de ontwikkelingen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172809981
quote:
14s.gif Op maandag 31 juli 2017 17:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk. Zal ik doen! Maar alleen de accounts vast aanmaken kan wel hč?

Nog één vraagje (sorry :@ :D ) waar staat de H voor in je BCC/BCH?
Je kunt hier heus best vragen stellen maar doe het dan niet op zo'n vreselijk kinderachtige meisjesmanier met je smileys en je maniertjes waarop je het er wel héééél dik bovenop wil leggen dat je het allemaal zogenaamd niet begrijpt. Je hebt toch ook Google? Je kunt toch ook zelf onderzoek doen?
pi_172810022
Is er nog een specifiek tijdstip morgen? :+
pi_172810048
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 17:09 schreef Toto69 het volgende:
Is er nog een specifiek tijdstip morgen? :+
GC / [SC] Cryptocurrencies #529 WTF is happening
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 juli 2017 @ 17:13:18 #42
163650 Greys
pi_172810091
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 17:05 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Bij een aantal exchanges/diensten is de afkorting BCC al in gebruik voor BitConnect of Bitcoin Core. Zij gaan BCH gebruiken als afkorting (van Bitcoin CasH denk ik).
Ah duidelijk! Dank!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 31 juli 2017 @ 17:14:50 #44
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172810120
Wat gebeurt er nu straks?

Verliest de huidige bitcoin een groot deel van haar waarde en vormt die met de afgesplitste variant straks ongeveer de huidige waarde van wat het nu heeft? Hoe is die verwachting? Natuurlijk, niemand kan er een pijl op trekken, maar wat zeggen de analisten hier?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172810189
quote:
5s.gif Op maandag 31 juli 2017 17:14 schreef onlogisch het volgende:
Wat gebeurt er nu straks?

Verliest de huidige bitcoin een groot deel van haar waarde en vormt die met de afgesplitste variant straks ongeveer de huidige waarde van wat het nu heeft? Hoe is die verwachting? Natuurlijk, niemand kan er een pijl op trekken, maar wat zeggen de analisten hier?
Ik verwacht dat BCC geen invloed heeft op de BTC prijs.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 juli 2017 @ 17:18:18 #46
163650 Greys
pi_172810192
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 17:07 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

Je kunt hier heus best vragen stellen maar doe het dan niet op zo'n vreselijk kinderachtige meisjesmanier met je smileys en je maniertjes waarop je het er wel héééél dik bovenop wil leggen dat je het allemaal zogenaamd niet begrijpt. Je hebt toch ook Google? Je kunt toch ook zelf onderzoek doen?
Ik wil nergens iets bovenop leggen. De dingen die ik hier vraag begrijp ik niet "zogenaamd niet" maar echt niet. Anders heeft vragen weinig zin. En ik heb geen maniertjes. Zoals ik hier post ben ik en zo post ik al eeuwen. Zou een beetje vreemd zijn als ik me totaal anders zou moeten voordoen omdat het jou stoort.

Maar hé, ik ben de rotste niet, dus ik zal het gebruik van smilies speciaal voor jou proberen te beperken omdat het je irriteert.

[ Bericht 5% gewijzigd door Greys op 31-07-2017 20:14:53 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 31 juli 2017 @ 17:26:09 #47
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_172810395
Net nog even lekker goedkoop 16 NEO gescoord met mijn buy order van gisterenavond *O*
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_172810605
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 17:18 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik verwacht dat BCC geen invloed heeft op de BTC prijs.
Ik ook, ik denk dat het gewoon nog een vervelende schreeuwerige altcoin zal worden waar allerlei veranderingen die ze in Bitcoin willen doorvoeren juist uitgehaald worden of heb ik dat fout.
pi_172810625
Ah kut, wilde nog effe langs Bittrex voor de Waves uitverkoop maar ze accepteren geen btc meer. Tot na de split.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2017 17:36:45 ]
  Moderator maandag 31 juli 2017 @ 17:37:42 #50
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172810655
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 17:36 schreef Typisch het volgende:
Ah kut, wilde nog effe langs Bittrex voor de Waves uitverkoop maar ze accepteren geen btc meer. Tot na de split.
Je zei dat Wagerr nog geen code had, maar ze hebben wel een wallet? Dan staat er toch iets?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172810689
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 17:36 schreef Typisch het volgende:
Ah kut, wilde nog effe langs Bittrex voor de Waves uitverkoop maar ze accepteren geen btc meer. Tot na de split.
Waves uitverkoop? 😯
  maandag 31 juli 2017 @ 17:42:22 #52
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_172810751
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 17:39 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Waves uitverkoop? 😯
(bijna) alle alts uitverkoop *O*
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_172810803
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 17:42 schreef hmmmz het volgende:

[..]

(bijna) alle alts uitverkoop *O*
Ze zijn idd wel lekker goedkoop nu. Ik twijfel heel erg om te wachten op morgen of nu al inkopen.

Kan natuurlijk dat btc morgen massaal gedumpt word en dat mensen weer alts gaan kopen, maar andere kant kan het ook flink zakken...
  maandag 31 juli 2017 @ 17:46:23 #54
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_172810827
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 17:45 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Ze zijn idd wel lekker goedkoop nu. Ik twijfel heel erg om te wachten op morgen of nu al inkopen.

Kan natuurlijk dat btc morgen massaal gedumpt word en dat mensen weer alts gaan kopen, maar andere kant kan het ook flink zakken...
Nu. En verder wil niemand die BCC coin hebben.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_172810996
Wel een aardig overzicht van allerlei coins: https://steemit.com/crypt(...)rojects-with-purpose
pi_172811092
quote:
5s.gif Op maandag 31 juli 2017 17:37 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Je zei dat Wagerr nog geen code had, maar ze hebben wel een wallet? Dan staat er toch iets?
Ze gebruiken op dit moment de blockchain van Waves met daarbij horende wallet.
pi_172811396
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 17:36 schreef Typisch het volgende:
Ah kut, wilde nog effe langs Bittrex voor de Waves uitverkoop maar ze accepteren geen btc meer. Tot na de split.
Tot 20:00 kan je ze nog bij litebit halen. Wel iets prijziger waarschijnlijk.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  maandag 31 juli 2017 @ 18:47:44 #58
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172812247
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 18:09 schreef rubensanti het volgende:

[..]

Tot 20:00 kan je ze nog bij litebit halen. Wel iets prijziger waarschijnlijk.
goed lezen wat er staat he
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  maandag 31 juli 2017 @ 19:11:54 #59
131603 Afwazig
Serious business
pi_172812882
Verdomme vergeten popcorn te halen voor vanavond.
pi_172813938
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 17:07 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

Je kunt hier heus best vragen stellen maar doe het dan niet op zo'n vreselijk kinderachtige meisjesmanier met je smileys en je maniertjes waarop je het er wel héééél dik bovenop wil leggen dat je het allemaal zogenaamd niet begrijpt. Je hebt toch ook Google? Je kunt toch ook zelf onderzoek doen?
Wat is dit nou weer voor een kinderachtige reactie. Je hoeft haar toch niet te beantwoorden? Negeer het lekker en ga door.
pi_172813989
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 19:11 schreef Afwazig het volgende:
Verdomme vergeten popcorn te halen voor vanavond.
Wat is er dan vanavond?
  Moderator / Redactie Sport maandag 31 juli 2017 @ 19:53:57 #62
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172814001
Mag ik iedereen eraan herinneren dat de prijs van Bitcoin na de fork verdubbeld wordt? Ergo: er gaat iets helemaal kapot crashen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_172814182
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 19:53 schreef Nattekat het volgende:
Mag ik iedereen eraan herinneren dat de prijs van Bitcoin na de fork verdubbeld wordt? Ergo: er gaat iets helemaal kapot crashen.
Huh
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_172814380
Ik ga beginnen met de SP coin!

"Geen gezeik, iedereen rijk!"

Gelijk verdelen lijkt me dan wel de sleutel.
De coin is alleen te besteden bij Lidl en Aldi.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 juli 2017 @ 20:11:50 #65
163650 Greys
pi_172814617
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 20:05 schreef MaGNeT het volgende:
Ik ga beginnen met de SP coin!

"Geen gezeik, iedereen rijk!"

Gelijk verdelen lijkt me dan wel de sleutel.
De coin is alleen te besteden bij Lidl en Aldi.
:D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172814656
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 20:05 schreef MaGNeT het volgende:
Ik ga beginnen met de SP coin!

"Geen gezeik, iedereen rijk!"

Gelijk verdelen lijkt me dan wel de sleutel.
De coin is alleen te besteden bij Lidl en Aldi.
Mwa....schijnt dat ze daar slechte batterijen hebben.
  † In Memoriam † maandag 31 juli 2017 @ 20:16:09 #67
230491 Zith
pls tip
pi_172814770
Als je mij een week geleden zou vertellen dat ik mij zou ergeren aan aangenomen leningen voor 2% per dag...

... Want die leningen vaan eergister zorgen ervoor dat ik nu niet op 4% kan uitlenen :(
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_172814796
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 20:13 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Mwa....schijnt dat ze daar slechte batterijen hebben.
Nah, dat bleek toch aan de bol te liggen.

Vanmiddag nog wat met m'n nieuwe Tarotkaarten set aan het prutsen geweest, ik legde een maan en dat zou toch voor een vloedgolf moeten zorgen? Dat betekent dat Waves in een Tidal Wave verandert vermoed ik?

Helaas kon ik m'n Mikado setje niet vinden en koffiedik kijken is ook al niet meer wat het was met zo'n Senseo.
  Moderator / Redactie Sport maandag 31 juli 2017 @ 20:19:03 #69
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172814875
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 20:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Huh
Je hebt op eens twee Bitcoins, waarbij de startprijs van beiden 2500$ is. Jouw geld wordt verdubbeld.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 31 juli 2017 @ 20:21:35 #70
131603 Afwazig
Serious business
pi_172814950
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 20:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je hebt op eens twee Bitcoins, waarbij de startprijs van beiden 2500$ is. Jouw geld wordt verdubbeld.
Euh. Nou nee.
pi_172814964
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 20:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je hebt op eens twee Bitcoins, waarbij de startprijs van beiden 2500$ is. Jouw geld wordt verdubbeld.
Hopelijk crasht het allebei en gaat ETH moon omdat iedereen 5K eth koopt per btc.
Lambo of Rekt
pi_172815005
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 20:16 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nah, dat bleek toch aan de bol te liggen.

Vanmiddag nog wat met m'n nieuwe Tarotkaarten set aan het prutsen geweest, ik legde een maan en dat zou toch voor een vloedgolf moeten zorgen? Dat betekent dat Waves in een Tidal Wave verandert vermoed ik?

Helaas kon ik m'n Mikado setje niet vinden en koffiedik kijken is ook al niet meer wat het was met zo'n Senseo.
Geen Dolce Gusto hebben :').
pi_172815081
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 20:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Geen Dolce Gusto hebben :').
#RT
pi_172815173
Woensdag weer echte btc kopen voor 125 euro per stuk! 😝
pi_172815228
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 20:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je hebt op eens twee Bitcoins, waarbij de startprijs van beiden 2500$ is. Jouw geld wordt verdubbeld.


nuff said
pi_172815352
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 20:30 schreef edraket31 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

nuff said
Gaat Photobucket omhoog?
pi_172815748
Huge if true
pi_172816749
Hoe zit het met hard fork voor bitcoins die op tradingplatforms als kraken staan? Heb geen zin om het nu naar een wallet te gooien (moet ik sowieso nog wel doen), maar neem aan dat je dan ook zowel bitcoin als weet ik wat voor nieuwe bitcoin cash oid krijgt en dat niet naar kraken gaat. Zou wel gek zijn.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_172816873
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 21:24 schreef ssebass het volgende:
Hoe zit het met hard fork voor bitcoins die op tradingplatforms als kraken staan? Heb geen zin om het nu naar een wallet te gooien (moet ik sowieso nog wel doen), maar neem aan dat je dan ook zowel bitcoin als weet ik wat voor nieuwe bitcoin cash oid krijgt en dat niet naar kraken gaat. Zou wel gek zijn.
Is per exchange verschillend, zie hier:
https://99bitcoins.com/wh(...)h-the-complete-list/

Als je coins bij Kraken staan is er niks aan de hand, dan krijg je automatisch ook BCH.
  † In Memoriam † maandag 31 juli 2017 @ 21:31:10 #80
230491 Zith
pls tip
pi_172816997
BCC trading is begonnen!

https://yobit.net/en/trade/BCC/BTC

0.14 :o
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_172817162
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 21:31 schreef Zith het volgende:
BCC trading is begonnen!

https://yobit.net/en/trade/BCC/BTC

0.14 :o
Er is nog geen split, dus wat hier getrade wordt zijn een soort futures, net als ViaBTC al dagen heeft: https://www.viabtc.com/qu(...)est=bcc&chart=simple
pi_172817525
BCC zakt waarschijnlijk toch als een kaartenhuis in elkaar, die gaat massaal gedumpt worden.
pi_172817564
tvp
  maandag 31 juli 2017 @ 21:52:50 #84
469720 DocQ
zeer onwetend
pi_172817586
Speciaal en op algemene aanvraag voor alle newbies: dit is wat je moet doen voor splitsing BTC/BCC:

PS: vergeet de laatste regel niet te lezen:

BCCSpliter

A command line utility for splitting your BTC from your BCC.

Motivation

The 1st august 2017, a minority of the community is creating an altcoin named BCC (Bitcoin Cash) whose initial distribution is holding of BTC at the time of the hard fork.

This tool allows you to connect to your Bitcoin Core wallet, select coins you want to split, create a transaction only valid on BCC and broadcast it.

BCC includes an opt-in replay protection: a new flag for signature SIGHASH_FORKID has been created in BCC. The signature scheme for this SIGHASH, is similar to segwit signature scheme.

This mean that a valid SIGHASH_FORKID signature on BCC will not be valid on BTC chain. Making it easy to split your UTXO.

Requirements

As a user, you will need:

NET Core SDK 1.0.4 (see below)
At least Bitcoin Core 0.13.1 fully sync, rpc enabled.
You can easily install the SDK on ubuntu systems after having installed the runtime by running

sudo apt-get install dotnet-dev-1.0.4
You can known more about install on your system on this link. Using Bitcoin Core with later version should work as well.

As a developer, you need additionally one of those:

Visual studio 2017 (Windows only)
Visual studio code with C# Extension (Cross plateform)
How to build?

Given the requirements are installed in your system and BitcoinD is running:

Setup your repository:

git clone https://github.com/NicolasDorier/BCCSpliter
cd BCCSpliter
git submodule init
git submodule update
dotnet restore
How to run?

For running, from inside the repository folder:

cd BCCSpliter
dotnet run
Be sure you are in the project folder inside the repository (BCCSpliter/BCCSpliter) when running dotnet run.

If you want to run on other network (regtest or testnet):

dotnet run -testnet
dotnet run -regtest
How to use?

The process is the following:

Select the UTXOs your want to spend.
Use the command dump <BitcoinAddress on BCC> (This will create and broadcast a valid on BCC only, and lock the UTXOs you used in Bitcoin Core wallet)
Once the dump transaction is confirmed, use confirm <dumpTxId> to unlock your BTC in your BTC wallet.
Typical flow:

list
# Find interesting UTXO you want to dump
select 72c5ddde9377d5332cd4a29412326272c2678c4020520508328bba7a351d7263-0
select 489dc8f0925a99fe772f0d5cd5f05cda77bf29449ec3ee266575add6312d6e04-2
# Check the status what the next dump will be
list
# Then dump
dump mpxsXnCn1ScUVZmgEDgkjMZMV3NAAVzSdN
# Wait that the dump transaction get confirmed on your favorite exchange, then unlock your coin in your Bitcoin Core wallet
confirm 38348679e28c9df785dd0d70b5db5b45986ed107ebbe1248bb7bfbdca74cc063
The selected UTXO are now safe to be spent on BTC chain.

How to configure?

If you are not using standard install for bitcoind, you will have to change the configuration file: In Windows it is located on

C:\Users\<user>\AppData\Roaming\BCCSpliter\<network>\spliter.config
On linux or mac:

~/.bccspliter/<network>/spliter.config
The configuration file allows to configure the connection to your Bitcoin RPC, and to choose a specific Bitcoin Cash node for broadcasting your transaciton. By default, the configuration file is using cookie authentication in default bitcoin core path, and connect to a random Bitcoin Cash node.

My transaction does not pass

Please, wait for the split to happen before using this tool on Mainnet.

If that is the case, the problem is that your Bitcoin Core has no idea which coin can be splitted, and it is possible you splitted an UTXO which does not exist on the BCC chain.

If that is the case, then your transaction will be rejected, and your machine banned by BCC nodes.

There is sadly no block explorer for BCC to check which UTXO can be splitted at this time, so this is a trial and error process.

License

This program is under MIT License, use at your own risk.

If you are unsure about what this program is doing, then do not use it. This program is meant for people understanding the situation with BCC and BTC.
pi_172817624
krijg je ook bcc als je morgen koopt?
pi_172817644
pi_172817892
Is de fork er nou al doorheen of wat?
pi_172817930
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 22:04 schreef xaban06 het volgende:
Is de fork er nou al doorheen of wat?
https://coin.dance
  maandag 31 juli 2017 @ 22:06:27 #89
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_172817953
Is dat Qtum wat? Stijgt als een malle vandaag.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_172818008
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 17:53 schreef edraket31 het volgende:
Wel een aardig overzicht van allerlei coins: https://steemit.com/crypt(...)rojects-with-purpose
Waarom staan daar onderaan die pagina adressen voor te doneren in louter coins die niet op die pagina zelf staan? Serieuze vraag. :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172818102
quote:
5s.gif Op maandag 31 juli 2017 22:08 schreef Geralt het volgende:

[..]

Waarom staan daar onderaan die pagina adressen voor te doneren in louter coins die niet op die pagina zelf staan? Serieuze vraag. :@
Ik heb geen idee, misschien moet je het even aan de auteur zelf vragen?
Heb t volledige bericht niet eens zelf gelezen, was aan het rijden en het zag er wel oke uit dus effe snel copy/paste.


Edit: nog maar even gekeken om te zien wat je bedoelt.....dat soort auteurs zetten er standaard een aantal cryptos neer die het meest gangbaar (veel volume) zijn zodat de kans wat kleiner is dat iemand wil doneren maar niet de goede currencie daarvoor heeft....
  † In Memoriam † maandag 31 juli 2017 @ 22:43:51 #92
230491 Zith
pls tip
pi_172819004
De loan offers zijn op :o



Zou 5% hardcapped zijn?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_172819128
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 21:27 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Is per exchange verschillend, zie hier:
https://99bitcoins.com/wh(...)h-the-complete-list/

Als je coins bij Kraken staan is er niks aan de hand, dan krijg je automatisch ook BCH.
Top dan hoef ik niets te doen. Dat moet wel lukken.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_172819368
Voor de volledigheid:

pi_172819495
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 22:43 schreef Zith het volgende:
De loan offers zijn op :o

[ afbeelding ]

Zou 5% hardcapped zijn?
Ik heb zojuist ook maar eens 0.085 BTC als loan offer ingesteld op 4.95%
Ben benieuwd, kijk over een week wel weer eens.
pi_172819587
Btc knalt nog even naar een ATH denk ik
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 31 juli 2017 @ 23:15:11 #97
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_172819860
Mijn glazen bol zegt dat BCC enorm hard gedumpt zal worden door BTC holders en dat de komende dagen / weken BTC dominance en prijs zal dalen, hetgeen zal zorgen voor een prijsstijging van de Alts.
pi_172819893
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 23:15 schreef Repeating het volgende:
Mijn glazen bol zegt dat BCC enorm hard gedumpt zal worden door BTC holders en dat de komende dagen / weken BTC dominance en prijs zal dalen, hetgeen zal zorgen voor een prijsstijging van de Alts.
Het zou een uitkomst zijn.
Lambo of Rekt
pi_172819932
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 23:15 schreef Repeating het volgende:
Mijn glazen bol zegt dat BCC enorm hard gedumpt zal worden door BTC holders en dat de komende dagen / weken BTC dominance en prijs zal dalen, hetgeen zal zorgen voor een prijsstijging van de Alts.
Goedkoop BCC inslaan dus.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_172819971
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 23:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Goedkoop BCC inslaan dus.
Het enige wat we de afgelopen weken zien is jouw sig ;(
Lambo of Rekt
pi_172819985
quote:
5s.gif Op maandag 31 juli 2017 22:08 schreef Geralt het volgende:

[..]

Waarom staan daar onderaan die pagina adressen voor te doneren in louter coins die niet op die pagina zelf staan? Serieuze vraag. :@
Geralt en Greys, iedereen heeft jullie aardig op weg geholpen. Probeer ook eens google. De meeste vragen die jullie stellen is met de eerste hit te vinden.

Succes in cryptoland :)

Waarom die 4 coins onder de post? Die coins zijn daadwerkelijk in de wereld gebracht als currency. De tokens die worden aangehaald in het artikel zijn niet per sé als betaalmiddel in crypto gebracht.
pi_172820313
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 23:22 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Geralt en Greys, iedereen heeft jullie aardig op weg geholpen. Probeer ook eens google. De meeste vragen die jullie stellen is met de eerste hit te vinden.

Succes in cryptoland :)

Waarom die 4 coins onder de post? Die coins zijn daadwerkelijk in de wereld gebracht als currency. De tokens die worden aangehaald in het artikel zijn niet per sé als betaalmiddel in crypto gebracht.
Zeg gozert..... toen jij onderstaande noob vragen vanochtend in een ander medium stelde, was er ook niemand zo arrogant zoals jij je nu voordoet. Doe eens normaal joh.

Nog een (vast domme) vraag. Hoe kun je de markt van alleen BTC checken op Bittrex zoals het orderboek?

Op Kraken kun je naar FIAT, op Poloniex heb je USDT, heeft Bittrex ook zo'n soort optie?

Leggen de exchanges de handel in btc nog stil trouwens?

Heeft iemand net nog btc verzonden? Duurt het nog steeds een halve dag voor het binnen is?

pi_172820435
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 23:15 schreef Repeating het volgende:
Mijn glazen bol zegt dat BCC enorm hard gedumpt zal worden door BTC holders en dat de komende dagen / weken BTC dominance en prijs zal dalen, hetgeen zal zorgen voor een prijsstijging van de Alts.
Dat laatste wordt hoog tijd, heb al enkele weken alles in ETH, mag wel weer eens serieus gaan stijgen ;)
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 00:10:00 #104
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_172820765
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 20:05 schreef MaGNeT het volgende:
Ik ga beginnen met de SP coin!

"Geen gezeik, iedereen rijk!"

Gelijk verdelen lijkt me dan wel de sleutel.
De coin is alleen te besteden bij Lidl en Aldi.
Krijgen we dan geen hardfork waarbij je 2 coins krijgt, die alleen via Aldi-Sud of Aldi-Nord te besteden zijn :?
The best firms advertise the least...
pi_172820821
Mijn glazen bol zegt dat Bitcoin zich niets aantrekt van dat BCC gedoe, BCC zal gepumpt en gedumpt worden, weer een altcoin erbij die misschien wel wat waard wordt maar als het lelijke irritante broertje gezien zal worden. En vervolgens trade men alles weer terug naar de originele bitcoin en voila, bitcoin boven de 3000 dollar eind van de week.
einde
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 augustus 2017 @ 00:17:44 #106
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172820891
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 00:13 schreef metallicelmo het volgende:
Mijn glazen bol zegt dat Bitcoin zich niets aantrekt van dat BCC gedoe, BCC zal gepumpt en gedumpt worden, weer een altcoin erbij die misschien wel wat waard wordt maar als het lelijke irritante broertje gezien zal worden. En vervolgens trade men alles weer terug naar de originele bitcoin en voila, bitcoin boven de 3000 dollar eind van de week.
einde
Waar moet het geld om Bitcoin op 3000$ te krijgen vandaan komen?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 00:23:27 #107
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_172820981
Ben ik de enige, die zo denkt: Morgen hebben we 2 Bitcoin-versies, die starten met dezelfde waarde: Beiden donderen naar beneden (iedereen wilt z'n dubbele BTC/BCC uitcashen) en de komende tijd corrigeren beiden zich en wordt de "winnaar" bekend en gaan we snel genoeg gewoon door met de "winnende bitcoin".
The best firms advertise the least...
pi_172821050
Zodra deze site aangeeft dat de split heeft plaatsgevonden gaat mijn BTC weer om naar WAVES. Ik neem aan dat het wel wat uren/dagen kan duren voordat de BCC zichbaar zal zijn op de exchanges
pi_172821070
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 00:23 schreef edcetera het volgende:
Ben ik de enige, die zo denkt: Morgen hebben we 2 Bitcoin-versies, die starten met dezelfde waarde: Beiden donderen naar beneden (iedereen wilt z'n dubbele BTC/BCC uitcashen) en de komende tijd corrigeren beiden zich en wordt de "winnaar" bekend en gaan we snel genoeg gewoon door met de "winnende bitcoin".
Ja, je bent de enige :P
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 00:31:44 #110
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_172821093
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 00:30 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja, je bent de enige :P
Wat denk jij dan?

(zeker voor iemand, die long investeert, ben ik naar je mening geinteresseerd)
The best firms advertise the least...
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 augustus 2017 @ 00:37:09 #111
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172821183
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 00:23 schreef edcetera het volgende:
Ben ik de enige, die zo denkt: Morgen hebben we 2 Bitcoin-versies, die starten met dezelfde waarde: Beiden donderen naar beneden (iedereen wilt z'n dubbele BTC/BCC uitcashen) en de komende tijd corrigeren beiden zich en wordt de "winnaar" bekend en gaan we snel genoeg gewoon door met de "winnende bitcoin".
BTC wint, heb je geen glazen bol voor nodig.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 augustus 2017 @ 00:41:36 #112
163650 Greys
pi_172821254
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 23:22 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Geralt en Greys, iedereen heeft jullie aardig op weg geholpen. Probeer ook eens google. De meeste vragen die jullie stellen is met de eerste hit te vinden.

Succes in cryptoland :)
Niet helemaal mee eens, ik heb oprecht gezocht voordat ik iets hier vroeg omdat ik natuurlijk ook niet helemaal volslagen voor lul wil staan. En dan zal ik heus per ongeluk met net de verkeerde zoekwoorden of termen gezocht hebben (met 'BCC' en combinaties met andere woorden kwam ik steeds op een andere al bestaande coin en met bitcoin cash wallet kwam ik ook verkeerd etc, bij nader inzien allemaal best logisch maar heus ik probeer het echt).

En wat de H in BCH betekent kon ik serieus ook echt niet vinden via Google. Ik wist niet dat sommige exchanges een andere afkorting gaan gebruiken. Nogmaals, ik zal vast in jouw ogen dom gezocht hebben, maar niet expres dus. Ik denk dat het voor mensen die er al meer vanaf weten allemaal wat makkelijker te vinden is in het doolhof vol termen dan voor noobs. ;) Wordt vast snel beter. Ik doe m'n best, beloofd.

En bedankt voor je succeswensen uiteraard!

Edit: is een beginnerstopic geen idee dan zodat degenen hier die het niet erg vinden om vragen te beantwoorden daar af en toe eens mensen op weg helpen en de rest hier er dan geen last van heeft? Want ik voel me inmiddels best behoorlijk bezwaard en verontschuldig me steeds van alle kanten en dan vindt een ander dat weer meisjesachtig en kinderachtig etc. Zou ergens niet moeten hoeven, dus ik zou me minder bezwaard voelen in een topic waar mensen zich er niet aan storen. Of is dat al eens geweest en werkte het niet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 00:46:24 #113
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_172821324
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 00:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens, ik heb oprecht gezocht voordat ik iets hier vroeg omdat ik natuurlijk ook niet helemaal volslagen voor lul wil staan. En dan zal ik heus per ongeluk met net de verkeerde zoekwoorden of termen gezocht hebben (met 'BCC' en combinaties met andere woorden kwam ik steeds op een andere al bestaande coin en met bitcoin cash wallet kwam ik ook verkeerd etc, bij nader inzien allemaal best logisch maar heus ik probeer het echt).

En wat de H in BCH betekent kon ik serieus ook echt niet vinden via Google. Ik wist niet dat sommige exchanges een andere afkorting gaan gebruiken. Nogmaals, ik zal vast in jouw ogen dom gezocht hebben, maar niet expres dus. Ik denk dat het voor mensen die er al meer vanaf weten allemaal wat makkelijker te vinden is in het doolhof vol termen dan voor noobs. ;) Wordt vast snel beter. Ik doe m'n best, beloofd.

En bedankt voor je succeswensen uiteraard!

Edit: is een beginnerstopic geen idee dan zodat degenen die het niet erg vinden om vragen te beantwoorden daar af en toe eens mensen op weg helpen en de rest hier er dan geen last van heeft? Want ik voel me inmiddels best behoorlijk bezwaard.
Wat houd je tegen om zo'n topic te openen?

De meeste mensen hebben er geen probleem mee, dat er "newbee" vragen gesteld worden: Zelfs ik kan vragen stellen, die voor een ander "voorzelfsprekend" zijn maar het kleuterachtig gezever is iets waar ik (en mogelijk meerdere users) zich aan ergeren.

[ Bericht 7% gewijzigd door edcetera op 01-08-2017 00:54:09 ]
The best firms advertise the least...
pi_172821336
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 00:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens, ik heb oprecht gezocht voordat ik iets hier vroeg omdat ik natuurlijk ook niet helemaal volslagen voor lul wil staan. En dan zal ik heus per ongeluk met net de verkeerde zoekwoorden of termen gezocht hebben (met 'BCC' en combinaties met andere woorden kwam ik steeds op een andere al bestaande coin en met bitcoin cash wallet kwam ik ook verkeerd etc, bij nader inzien allemaal best logisch maar heus ik probeer het echt).

En wat de H in BCH betekent kon ik serieus ook echt niet vinden via Google. Ik wist niet dat sommige exchanges een andere afkorting gaan gebruiken. Nogmaals, ik zal vast in jouw ogen dom gezocht hebben, maar niet expres dus. Ik denk dat het voor mensen die er al meer vanaf weten allemaal wat makkelijker te vinden is in het doolhof vol termen dan voor noobs. ;) Wordt vast snel beter. Ik doe m'n best, beloofd.

En bedankt voor je succeswensen uiteraard!

Edit: is een beginnerstopic geen idee dan zodat degenen hier die het niet erg vinden om vragen te beantwoorden daar af en toe eens mensen op weg helpen en de rest hier er dan geen last van heeft? Want ik voel me inmiddels best behoorlijk bezwaard en verontschuldig me steeds van alle kanten en dan vindt een ander dat weer meisjesachtig en kinderachtig etc. Zou ergens niet moeten hoeven, dus ik zou me minder bezwaard voelen in een topic waar mensen zich er niet aan storen. Of is dat al eens geweest en werkte het niet?
Oh je bent een chick? Dan heb ik niks gezegd :D ^O^
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 augustus 2017 @ 00:48:53 #115
163650 Greys
pi_172821353
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 00:46 schreef edcetera het volgende:

[..]

Wat houd je tegen om zo'n topic te openen?
Niks, ik vraag het vriendelijk of daar überhaupt animo voor is en of zoiets bv al geweest is en niet werkte of er eerder bezwaar tegen was/is etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 01-08-2017 00:57:50 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 01:01:59 #116
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_172821485
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 00:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Niks, ik vraag het vriendelijk of daar überhaupt animo voor is en of zoiets bv al geweest is en niet werkte of er eerder bezwaar tegen was/is etc.
Discussie is eerder gevoerd, ben vrij om het nog eens te proberen. Misschien andere tijden ;)
The best firms advertise the least...
pi_172821800
ondertussen 500 NEO/Antshares in mijn wallet :) gaat lekker ^^
pi_172821846
WARNING: A CHAIN SPLIT WAS DETECTED BUT HAS BEEN RE-ORGED.

https://www.btcforkmonitor.info/

whut?
pi_172821902
bijzonder, ik heb vanavond bitcoins verplaatst, die zijn aangekomen in mijn nieuwe Electrum wallet maar de originele bitcoin wallet waar het uitkomt heeft er ineens twee bij gekregen... even verder laten syncen maar, zal wel niet kloppen
pi_172821910
Goed verhaal over wat te verwachten:
https://www.coindesk.com/(...)k-10000-foot-view/Ll
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 07:17:21 #121
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_172822894
Btc naar de 3000 tegen het weekend?
Een mooie stijging van 1900 naar 2900 in 2 weken.

Ben tot nu erg tevreden over de Coinomi wallet waar je zowel btc als veel altcoins kunt opslaan. Dmv de seedphrase kan je je coins weer terughalen mocht je je tel verliezen
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_172823036
VIA + 21% :9
Lambo of Rekt
pi_172823045
జ్ఞ‌ా
pi_172823107
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 07:50 schreef EggsTC het volgende:
VIA + 21% :9
http://segwit.viacoin.org/

Ben benieuwd wat we komende week kunnen verwachten.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_172823137
Poll: Wat doe jij met BCH?
Helemaal niets
Dikke HODL
Dump that shit!
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
జ్ఞ‌ా
pi_172823147
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:08 schreef µ het volgende:
Poll: Wat doe jij met BCH?
Helemaal niets
Dikke HODL
Dump that shit!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb niet eens btc :P
Lambo of Rekt
pi_172823161
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik heb niet eens btc :P
:o

Helemaal niets dus :+
జ్ఞ‌ా
pi_172823167
Weet iemand nog een site waar ik waves of verge kn kopen ? Bij litebit hebben ze niets meer? En kan nog geen bitcoins sturen naar bittrex
pi_172823211
Even een brainfart:

Volgens mij is een eventuele prijsstijging van BCC helemaal niet slecht voor BTC, aangezien toch alle altcoins (incl. BCC) verhandeld worden in... BTC :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:12 schreef ongelovelijk het volgende:
Weet iemand nog een site waar ik waves of verge kn kopen ? Bij litebit hebben ze niets meer? En kan nog geen bitcoins sturen naar bittrex
Zoiets moet je natuurlijk niet net rond dit moment willen doen, is al weken geleden aangekondigd dat de boel op z'n gat gaat rond 1 augustus ;)
pi_172823219
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:17 schreef MaGNeT het volgende:
Even een brainfart:

Volgens mij is een eventuele prijsstijging van BCC helemaal niet slecht voor BTC, aangezien toch alle altcoins (incl. BCC) verhandeld worden in... BTC :P
Zou meer volume opleveren, maar geen hogere cap/waarde van btc
జ్ఞ‌ా
pi_172823224
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:12 schreef ongelovelijk het volgende:
Weet iemand nog een site waar ik waves of verge kn kopen ? Bij litebit hebben ze niets meer? En kan nog geen bitcoins sturen naar bittrex
Waves gewoon op de DEx?


Wat is Verge voor project?
pi_172823238
14:20 vandaag dus fork?
జ్ఞ‌ా
pi_172823241
Nog 6u te gaan *G*
జ్ఞ‌ా
pi_172823247
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:18 schreef µ het volgende:

[..]

Zou meer volume opleveren, maar geen hogere cap/waarde van btc
Ligt het er dan niet vooral aan wat de BCC verkopers doen met hun BTC?
pi_172823263
Polo wist nog niet wat ze gingen doen, toch? Qua bcc e.d.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2017 08:22:39 ]
pi_172823267
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:20 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ligt het er dan niet vooral aan wat de BCC verkopers doen met hun BTC?
Fork is een rare situatie natuurlijk. Maar door BC{H,C} verdwijnt een deel waarde/cap van BTC...
జ్ఞ‌ా
pi_172823274
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:22 schreef µ het volgende:

[..]

Fork is een rare situatie natuurlijk. Maar door BC{H,C} verdwijnt een deel waarde/cap van BTC...
Dat lees ik hier vaker maar vraag me af of het in de praktijk zo uitpakt ;)
pi_172823276
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:18 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waves gewoon op de DEx?

Wat is Verge voor project?
https://vergecurrency.com/
Lambo of Rekt
pi_172823278
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:22 schreef µ het volgende:

[..]

Fork is een rare situatie natuurlijk. Maar door BC{H,C} verdwijnt een deel waarde/cap van BTC...
Of het laat straks zien dat BTC nog steeds king is.
pi_172823284
quote:
Websiteje opzoeken kan ik wel, was gewoon benieuwd naar onlo zijn beweegredenen. :+
pi_172823290
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:23 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat lees ik hier vaker maar vraag me af of het in de praktijk zo uitpakt ;)
Het is de vraag of er meer 'echt' geld in BTC/BC{H,C} wordt gestoken, dat zie ik op korte termijn niet gebeuren, juist meer weggehaald. Denk ik dan ;).
జ్ఞ‌ా
pi_172823292
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:23 schreef Typisch het volgende:

[..]

Of het laat straks zien dat BTC nog steeds king is.
Denk ik wel.
జ్ఞ‌ా
pi_172823310
Kan ik wel mijn alts op trex nog omzetten om wat BCC op te pikken? :o

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2017 08:26:50 ]
pi_172823347
is het nog mogelijk om vanaf nu nog wat bitcoin transacties te doen van de ene wallet naar de andere? of is het beter dit niet meer te doen tot na die fork
pi_172823354
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:28 schreef metallicelmo het volgende:
is het nog mogelijk om vanaf nu nog wat bitcoin transacties te doen van de ene wallet naar de andere? of is het beter dit niet meer te doen tot na die fork
Waarom zou dat niet mogelijk zijn?
pi_172823366
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:23 schreef Typisch het volgende:

[..]

Websiteje opzoeken kan ik wel, was gewoon benieuwd naar onlo zijn beweegredenen. :+
Voorlopig doen alle privacy crypto's het erg goed, behalve Verge natuurlijk, omdat ik die heb. Hij blijft rond de 100sat hangen al een tijdje.
Lambo of Rekt
pi_172823367
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:28 schreef metallicelmo het volgende:
is het nog mogelijk om vanaf nu nog wat bitcoin transacties te doen van de ene wallet naar de andere? of is het beter dit niet meer te doen tot na die fork
Persoonlijk zou ik wachten. Zeker als het drukker wordt op het netwerk en je transactie lang in mempool blijft, dan wordt het onvoorspelbaar waar/of je transactie wordt uitgevoerd.
జ్ఞ‌ా
pi_172823497
Hoe groot is de kans dat BTC een crash gaat krijgen door die fork nog? Of gaat dit een enkeltje FOMO worden en stoomt BTC door naar 3 a 4k?
Lambo of Rekt
pi_172823499
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:39 schreef EggsTC het volgende:
Hoe groot is de kans dat BTC een crash gaat krijgen door die fork nog? Of gaat dit een enkeltje FOMO worden en stoomt BTC door naar 3 a 4k?
8.34%

జ్ఞ‌ా
pi_172823518
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:39 schreef µ het volgende:

[..]

8.34%

[ afbeelding ]
Is er uberhaupt een kans dat BTC een crash krijgt, dat was meer de vraag :P
Lambo of Rekt
pi_172823530
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Is er uberhaupt een kans dat BTC een crash krijgt, dat was meer de vraag :P
Natuurlijk. Maar denk het persoonlijk van niet.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_172823548
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Is er uberhaupt een kans dat BTC een crash krijgt, dat was meer de vraag :P
Altijd :') ;)
జ్ఞ‌ా
pi_172823581
Goed begin van de dag, alles in mijn Blockfolio groen :).
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 08:50:48 #154
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_172823636
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Voorlopig doen alle privacy crypto's het erg goed, behalve Verge natuurlijk, omdat ik die heb. Hij blijft rond de 100sat hangen al een tijdje.
Had inderdaad ook wat meer actie verwacht in juli gezien de roadmap. Vandaag is wel de TOR android walled gereleased!

De community groeit gestaag dus ik denk dat er nog mooie tijden gaan aanbreken voor Verge.

Van die figuren die denken dat Verge 1$ of zelfs 5$ gaat halen voor het eind van het jaar :') totaal niet realistisch

[ Bericht 3% gewijzigd door Maikuuul op 01-08-2017 08:56:51 ]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_172823689
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:50 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Had inderdaad ook wat meer actie verwacht in juli gezien de roadmap.

Maar maakt niet uit, de community groeit gestaag dus ik denk dat er nog mooie tijden gaan aanbreken voor Verge.

Van die figuren die denken dat Verge 1$ of zelfs 5$ gaat halen voor het eind van het jaar :') totaal niet realistisch
Nee, misschien over 3 jaar dat het 1$ staat... en dan is dat nog geluk hebben. Hoeveel heb je der?
Lambo of Rekt
pi_172823712
Exchange BTC-e belooft klanten BTC terug te geven

Dus die gozer die z'n ton verloor maar eigenlijk maar 8k, krijgt zn btc terug, wie was dat? :o Computernogwat
Lambo of Rekt
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 08:59:13 #157
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_172823729
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee, misschien over 3 jaar dat het 1$ staat... en dan is dat nog geluk hebben. Hoeveel heb je der?
Als hij op 0.01 a 0.02$ dit jaar komt mogen we al blij zijn. Heb er 430k dus mocht je voorspelling kloppen van 1$ in 3 jaar dan kan ik na mijn reis een aardig huisje kopen ;)
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_172823742
Ik zie verge eind dit jaar nog wel naar de 0,01 gaan en dat zou ik al Heel wat vinden. Misschien ooit in de toekomst 0,1 maar veel hoger zie ik hem niet komen. Met 0,01 zou ik er al een lekkere winst opmaken maar blijf hem gewoon holdn
pi_172823775
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:59 schreef ongelovelijk het volgende:
Ik zie verge eind dit jaar nog wel naar de 0,01 gaan en dat zou ik al Heel wat vinden. Misschien ooit in de toekomst 0,1 maar veel hoger zie ik hem niet komen. Met 0,01 zou ik er al een lekkere winst opmaken maar blijf hem gewoon holdn
Veelal is het gespeculeer over de maxwaarde vanwege de coincap van 13 miljard en dat dat noooit 1 dollar kan worden, maar houd er rekening mee dat de totale marktwaarde van 20 naar 116 miljard is gegaan in het afgelopen half jaar. Dus ondenkbaar is het zeker niet.

Nu schommelt het wat rond de 90...
Lambo of Rekt
pi_172823797
BCC is toch de 'betere' BTC? Waarom zou dat niet gewoon de nieuwe standaard worden? Iedereen heeft jarenlang lopen zeiken over dat BTC traag was en lalalala..en nu zien we BCC als een munt die direct hard in waarde daalt en verder geen nut heeft.

Of zie ik iets over het hoofd?
[P]otverdorie
pi_172823811
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:59 schreef ongelovelijk het volgende:
Ik zie verge eind dit jaar nog wel naar de 0,01 gaan en dat zou ik al Heel wat vinden. Misschien ooit in de toekomst 0,1 maar veel hoger zie ik hem niet komen. Met 0,01 zou ik er al een lekkere winst opmaken maar blijf hem gewoon holdn
Verge? Met een circulating supply van 13.409.472.280 XVG?
Maximaal 0.00001 BTC en zelfs dat betwijfel ik.

Je mag me quoten.
pi_172823816
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:04 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Verge? Met een circulating supply van 13.409.472.280 XVG?
Maximaal 0.00001 BTC en zelfs dat betwijfel ik.

Je mag me quoten.
Kijk, dat bedoel ik :P

quoted :P

Dit is dus puur gebaseerd op het aantal coins. En wat nou als in de komende 5 jaar de totale marketcap naar 5.000.000.000.000 USD gaat? Hypothetisch gezien?
Lambo of Rekt
pi_172823846
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:03 schreef NatteBever het volgende:
BCC is toch de 'betere' BTC? Waarom zou dat niet gewoon de nieuwe standaard worden? Iedereen heeft jarenlang lopen zeiken over dat BTC traag was en lalalala..en nu zien we BCC als een munt die direct hard in waarde daalt en verder geen nut heeft.

Of zie ik iets over het hoofd?
Er bestaan al minimaal 100 coins die sneller en beter zijn dan Bitcoin maar ook die hebben Bitcoin niet van de troon gestoten, ook niet nu het een rechtstreekse fork van Bitcoin is.

Ik zie het niet gebeuren ;)
Maar dat is mijn gedachte erover, als de massa er anders over denkt...
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:07:44 #164
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_172823856
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:59 schreef ongelovelijk het volgende:
Ik zie verge eind dit jaar nog wel naar de 0,01 gaan en dat zou ik al Heel wat vinden. Misschien ooit in de toekomst 0,1 maar veel hoger zie ik hem niet komen. Met 0,01 zou ik er al een lekkere winst opmaken maar blijf hem gewoon holdn
Gewoon holden inderdaad. Verge is een erg goedkope coin dus mensen willen wel een gokje wagen. Al zie ik vrij forse orders van 10miljoen coins vaak voorbij komen op bittrex.

En zoals Eggs idd zegt, de marktwaarde van cryptocurrency schommelt zo rond de 90 miljard, als je dat afzet tegen aandelen is dat een schijntje.
De technologie achter cryptocurrencie is vooruitestrevend. Wellicht zijn we allemaal early adaptors op dit moment van iets wat in de toekomst de norm/heel groot gaat worden.

Het is gewoon afwachten. En 0.00001 is al een prima marktwaarde vind ik zelf
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_172823863
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:07 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Er bestaan al minimaal 100 coins die sneller en beter zijn dan Bitcoin maar ook die hebben Bitcoin niet van de troon gestoten, ook niet nu het een rechtstreekse fork van Bitcoin is.

Ik zie het niet gebeuren ;)
Maar dat is mijn gedachte erover, als de massa er anders over denkt...
Ja het gaat mij er idd om dat het een rechtstreekse fork is. We blijven dus eeuwig met die kut BTC zitten op deze manier ;(
[P]otverdorie
pi_172823868
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:04 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Kijk, dat bedoel ik :P

quoted :P

Dit is dus puur gebaseerd op het aantal coins. En wat nou als in de komende 5 jaar de totale marketcap naar 5.000.000.000.000 USD gaat? Hypothetisch gezien?
Ik ga er niet vanuit dat de marketcap van Verge ooit boven de $500 miljoen uit gaat komen, dan kom je met het maximale aantal XVG op zo'n 0.00001 BTC tegen de huidige BTC prijs.

Verge en PIVX vissen in dezelfde vijver als DASH en die is momenteel marktleider. Ik zie dat niet snel veranderen.
pi_172823899
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:07 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Gewoon holden inderdaad. Verge is een erg goedkope coin dus mensen willen wel een gokje wagen. Al zie ik vrij forse orders van 10miljoen coins vaak voorbij komen op bittrex.

En zoals Eggs idd zegt, de marktwaarde van cryptocurrency schommelt zo rond de 90 miljard, als je dat afzet tegen aandelen is dat een schijntje.
De technologie achter cryptocurrencie is vooruitestrevend. Wellicht zijn we allemaal early adaptors op dit moment van iets wat in de toekomst de norm/heel groot gaat worden.

Het is gewoon afwachten
Dit denk ik ook, het staat allemaal nog in de kinderschoenen. Als je goed gokt vandaag de dag, loop je over 10 jaar weg met dikke $

Ik denk ook, @Magnet, dat je nog wel eens miljoenen kan gaan pakken met die waves van je.
Lambo of Rekt
pi_172823921
WAVES naar de $5 voor het eind van het jaar ^O^
[P]otverdorie
pi_172823927
Wat is zo bijzonder aan waves?
జ్ఞ‌ా
pi_172823931
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:11 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dit denk ik ook, het staat allemaal nog in de kinderschoenen. Als je goed gokt vandaag de dag, loop je over 10 jaar weg met dikke $

Ik denk ook, @Magnet, dat je nog wel eens miljoenen kan gaan pakken met die waves van je.
Naja, Waves hoeft maar naar ¤ 16,66 en ik ben officieel miljonair :P
pi_172823935
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:12 schreef NatteBever het volgende:
WAVES naar de $5 voor het eind van het jaar ^O^
Waves m0000000000n aan het eind van het jaar :P

Jij bent exact goed uitgestapt he, met alles?
Lambo of Rekt
pi_172823949
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:12 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Waves m0000000000n aan het eind van het jaar :P

Jij bent exact goed uitgestapt he, met alles?
Tot nu toe wel ja :D Zit alleen nog in WAVES (afgelopen zaterdag weer grotendeels ingestapt)
[P]otverdorie
pi_172823963
VIA knalt :D
Lambo of Rekt
pi_172823995
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:12 schreef µ het volgende:
Wat is zo bijzonder aan waves?
Het is een platform voor:

- tokens, je kan er eenvoudig zelf een nieuwe coin op lanceren
- het heeft een ingebouwde, werkende DEX (decentrale exchange) met o.a. BTC, ETH, EUR en USD gateway (zie Waves Lite Client)
- het krijgt een "non Turing complete" script-taal, zoals ETH maar dan beperkter
- op basis van die script-taal zal er ook een DAO komen waar het WCT (Waves Community Token) een belangrijke rol in gaat spelen
- het heeft een ICO / crowdfund platform
- transacties binnen 1 minuut
- het krijgt een BitcoinNG stijl blockchain waardoor er praktisch geen transactielimiet per seconde meer zal zijn
- de blockchain werkt op basis van LPoS (Leased Proof of Stake) dus erg "low energy"

En al die dingen bij elkaar betekenen niet zoveel als het niet mooi verpakt is. En daar zit de toegevoegde waarde van Waves: de UI / UX heeft hoge prioriteit.

pi_172824015
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:15 schreef EggsTC het volgende:
VIA knalt :D
Wanneer wil je uitstappen?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_172824036
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:18 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het is een platform voor:

- tokens, je kan er eenvoudig zelf een nieuwe coin op lanceren
- het heeft een ingebouwde, werkende DEX (decentrale exchange) met o.a. BTC, ETH, EUR en USD gateway (zie Waves Lite Client)
- het krijgt een "non Turing complete" script-taal, zoals ETH maar dan beperkter
- op basis van die script-taal zal er ook een DAO komen waar het WCT (Waves Community Token) een belangrijke rol in gaat spelen
- het heeft een ICO / crowdfund platform
- het krijgt een BitcoinNG stijl blockchain waardoor er praktisch geen transactielimiet per seconde meer zal zijn
- de blockchain werkt op basis van LPoS (Leased Proof of Stake) dus erg "low energy"

En al die dingen bij elkaar betekenen niet zoveel als het niet mooi verpakt is. En daar zit de toegevoegde waarde van Waves: de UI / UX heeft hoge prioriteit.

[ afbeelding ]
Koel. Klinkt goed en bedankt voor uitleg.

Moet er wel een client voor draaien denk ik. Ben ik niet zo'n fan van...
జ్ఞ‌ా
pi_172824049
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:22 schreef µ het volgende:

[..]

Koel. Klinkt goed en bedankt voor uitleg.

Moet er wel een client voor draaien denk ik. Ben ik niet zo'n fan van...
Ik gebruik de officiële Waves Lite Client in Chrome, werkt direct, update automatisch (belangrijk, er komen wekelijks updates uit), geen blockchain download.
pi_172824050
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:20 schreef dimmak het volgende:

[..]

Wanneer wil je uitstappen?
Mwa hij moet nog wel 4x voordat ik daar over nadenk.
Lambo of Rekt
pi_172824054
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:23 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik gebruik de officiële Waves Lite Client in Chrome, werkt direct, update automatisch (belangrijk, er komen wekelijks updates uit), geen blockchain download.
Ack, zal eens naar kijken :s).
జ్ఞ‌ా
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:24:26 #180
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_172824061
Vreemd, ik zie op Bittrex dat ik 25.1 Lumen (XLM) heb? Kan mij niet herinneren dit gekocht te hebben/er staat ook niks in de order history.

Is slechts 50 cent waard maar toch apart...
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_172824089
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:24 schreef Maikuuul het volgende:
Vreemd, ik zie op Bittrex dat ik 25.1 Lumen (XLM) heb? Kan mij niet herinneren dit gekocht te hebben/er staat ook niks in de order history.

Is slechts 50 cent waard maar toch apart...
Transactiehistorie?
జ్ఞ‌ా
pi_172824107
Het scenario dat ik zaterdag schetste verloopt prima....
BTC omhoog en alts herstellen al voor de split.
Denk zelf dat we vandaag, uiterlijk morgen een nieuwe ATH krijgen van BTC rond 3000-3100, dan een dikke dump om daarna weer omhoog te gaan.
Btc vandaag omhoog door alle shorts die gesloten worden nadat men hun gratis BCC heeft ontvangen.
BCC wordt gedumpt om alts in te slaan.....
pi_172824126
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:20 schreef dimmak het volgende:

[..]

Wanneer wil je uitstappen?
Hou t nog maar een paar dagen vast.
Segwit wordt over paar dagen geactiveerd en er zit nog veel meer aan te komen.
pi_172824140
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:29 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Hou t nog maar een paar dagen vast.
Segwit wordt over paar dagen geactiveerd en er zit nog veel meer aan te komen.
Ja, maar denk dat lightning network nog wel even gaat duren? Deze week hou ik hem sowieso nog vast.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:31:49 #185
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_172824154
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:26 schreef µ het volgende:

[..]

Transactiehistorie?
29-7 is er een deposit gedaan van 25.1 coin. Ik kan mij vaag iets herinneren dat je bij een signup van deze coin er gratis toegestuurd kreeg... alleen vraag ik me af hoe ze aan het wallet address van Bittrex zijn gekomen? Of wellicht heb ik het zelf ingevuld :o

Heb zelf 0.1 btc, heb geen computer tot mijn beschikking maar komt die bcc er gewoon bij in mijn huidige wallet?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_172824179
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:31 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

29-7 is er een deposit gedaan van 25.1 coin. Ik kan mij vaag iets herinneren dat je bij een signup van deze coin er gratis toegestuurd kreeg... alleen vraag ik me af hoe ze aan het wallet address van Bittrex zijn gekomen? Of wellicht heb ik het
zelf ingevuld :o
pi_172824180
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:28 schreef edraket31 het volgende:
Het scenario dat ik zaterdag schetste verloopt prima....
BTC omhoog en alts herstellen al voor de split.
Denk zelf dat we vandaag, uiterlijk morgen een nieuwe ATH krijgen van BTC rond 3000-3100, dan een dikke dump om daarna weer omhoog te gaan.
Btc vandaag omhoog door alle shorts die gesloten worden nadat men hun gratis BCC heeft ontvangen.
BCC wordt gedumpt om alts in te slaan.....
^O^
జ్ఞ‌ా
pi_172824184
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:30 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ja, maar denk dat lightning network nog wel even gaat duren? Deze week hou ik hem sowieso nog vast.
Sigwit enabled LN, dus optie zal al wat goed doen
జ్ఞ‌ా
pi_172824191
Waar kan ik BCH waarde volgen?
జ్ఞ‌ా
pi_172824212
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:34 schreef µ het volgende:

[..]

Sigwit enabled LN, dus optie zal al wat goed doen
Aldus de roadmap zijn het 2 verschillende dingen?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_172824421
Kaboem btc :')
జ్ఞ‌ా
pi_172824438
Over 4,5 uur gaat de bitcoin cash fork dus ontstaan? https://coin.dance/
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:57:20 #193
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172824519
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:23 schreef Typisch het volgende:

[..]

Websiteje opzoeken kan ik wel, was gewoon benieuwd naar onlo zijn beweegredenen. :+
Waar heb jij het over :?

Ik lees nu voor het eerst over 'verge' in deze post hierboven. Nog nooit van die hele coin gehoord.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172824521
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Over 4,5 uur gaat de bitcoin cash fork dus ontstaan? https://coin.dance/
yep

https://www.timeanddate.c(...)rdfork&font=sanserif
జ్ఞ‌ా
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:59:06 #195
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172824553
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:03 schreef NatteBever het volgende:
BCC is toch de 'betere' BTC? Waarom zou dat niet gewoon de nieuwe standaard worden? Iedereen heeft jarenlang lopen zeiken over dat BTC traag was en lalalala..en nu zien we BCC als een munt die direct hard in waarde daalt en verder geen nut heeft.

Of zie ik iets over het hoofd?
Mensen zijn van nature nogal conservatief.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_172824588
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Mensen zijn van nature nogal conservatief.
Is natuur!
జ్ఞ‌ా
pi_172824601
Bitcoins heb ik er 4 van gekocht in 2009 voor ¤200,- hahahahawoehahahaha

[ Bericht 77% gewijzigd door Mark op 01-08-2017 17:17:53 ]
pi_172824653
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:57 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Waar heb jij het over :?

Ik lees nu voor het eerst over 'verge' in deze post hierboven. Nog nooit van die hele coin gehoord.
Typisch is weer eens in de war... jammer.
pi_172824657
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:03 schreef mathijsvandoorn5 het volgende:

[..]

Bitcoins heb ik er 4 van gekocht in 2009 voor ¤200,- hahahahawoehahahaha
Wat doet jouw quote?
జ్ఞ‌ా
pi_172824840
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:24 schreef Maikuuul het volgende:
Vreemd, ik zie op Bittrex dat ik 25.1 Lumen (XLM) heb? Kan mij niet herinneren dit gekocht te hebben/er staat ook niks in de order history.

Is slechts 50 cent waard maar toch apart...
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:31 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

29-7 is er een deposit gedaan van 25.1 coin. Ik kan mij vaag iets herinneren dat je bij een signup van deze coin er gratis toegestuurd kreeg... alleen vraag ik me af hoe ze aan het wallet address van Bittrex zijn gekomen? Of wellicht heb ik het zelf ingevuld :o
https://support.bittrex.c(...)n-to-Bitcoin-holders

quote:
Bittrex has claimed 52,892,429.0408973 Stellar Lumens [XLM] on behalf of users as part of the latest giveaway round announced by the Stellar Development Foundation.

The XLM will be distributed proportionally to users who held a Bittrex Bitcoin balance on June 28th when the on-exchange snapshot was performed. As we were not informed earlier about the participation details for this distribution, this XLM claim reflects approximately 80% of the Bittrex Bitcoin balances at the time of the June 26th block 472889 snapshot performed by Stellar Team.

This distribution of XLM will be performed before July 28th, 2017 and will involve making a generated XLM deposit into eligible accounts. Please note that only accounts which are eligible to receive a minimum of 1 XLM will be credited.

We would like to thank the Stellar team for working closely with us.

Further information: https://www.stellar.org/blog/bitcoin-claim-lumens-2/
pi_172825433
3.5u nog.
జ్ఞ‌ా
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:09:03 #202
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_172825797
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:31 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

29-7 is er een deposit gedaan van 25.1 coin. Ik kan mij vaag iets herinneren dat je bij een signup van deze coin er gratis toegestuurd kreeg... alleen vraag ik me af hoe ze aan het wallet address van Bittrex zijn gekomen? Of wellicht heb ik het zelf ingevuld :o

Heb zelf 0.1 btc, heb geen computer tot mijn beschikking maar komt die bcc er gewoon bij in mijn huidige wallet?
Als je morgen je private key in een Bitcoin Cash wallet importeert heb je je Bitcoin Cash in die wallet.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_172825870
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:18 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het is een platform voor:

- tokens, je kan er eenvoudig zelf een nieuwe coin op lanceren
- het heeft een ingebouwde, werkende DEX (decentrale exchange) met o.a. BTC, ETH, EUR en USD gateway (zie Waves Lite Client)
- het krijgt een "non Turing complete" script-taal, zoals ETH maar dan beperkter
- op basis van die script-taal zal er ook een DAO komen waar het WCT (Waves Community Token) een belangrijke rol in gaat spelen
- het heeft een ICO / crowdfund platform
- transacties binnen 1 minuut
- het krijgt een BitcoinNG stijl blockchain waardoor er praktisch geen transactielimiet per seconde meer zal zijn
- de blockchain werkt op basis van LPoS (Leased Proof of Stake) dus erg "low energy"

En al die dingen bij elkaar betekenen niet zoveel als het niet mooi verpakt is. En daar zit de toegevoegde waarde van Waves: de UI / UX heeft hoge prioriteit.

[ afbeelding ]
Ik kan zo blij worden van een post als deze O+ O+ O+ O+
[P]otverdorie
pi_172825911
Bijna alles op slot nu en er word nog ff wat BTC gedumpt
pi_172825963
Kan iemand verklaren waarom mijn bitcoin wallet ineens aangeeft dat ik er twee bitcoin bij heb gekregen nadat ik er een paar verstuurd heb naar een andere wallet? Beide wallets in sync en via de blockchain.info site zie ik dat de inhoud van de nieuwe wallet 100% klopt. De oude kan ik echter niet alle bitcoinadressen zien die bij de wallet horen, maar het totaal klopt dus niet
pi_172825973
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:15 schreef fukforce het volgende:
Bijna alles op slot nu en er word nog ff wat BTC gedumpt
Welke zijn zo dicht?

Nog iets meer dan 3u...
జ్ఞ‌ా
pi_172826294
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:19 schreef µ het volgende:

[..]

Welke zijn zo dicht?

Nog iets meer dan 3u...
LiteBit.eu heeft de koop en verkoop van alle coins gestaakt, best bizar.
pi_172826318
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:34 schreef stijn_ het volgende:

[..]

LiteBit.eu heeft de koop en verkoop van alle coins gestaakt, best bizar.
Litebit gooit wel vaker wat dicht zodra er dingen gebeuren :')
Lambo of Rekt
pi_172826332
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:35 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Litebit gooit wel vaker wat dicht zodra er dingen gebeuren :')
Geen verkeerde reactie dus? Als ze klanten maar goed informeren...
జ్ఞ‌ా
pi_172826675
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:36 schreef µ het volgende:

[..]

Geen verkeerde reactie dus? Als ze klanten maar goed informeren...
Jawel, ik doelde meer op dat zij coins dicht gooien zodra er een grote crash is, zodat niemand goedkoop kan kopen :') En zodra het herstelt zijn alle coins ineens weer uit maintenance. Beetje louche partij, dat litebit.
Lambo of Rekt
pi_172826730
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:50 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jawel, ik doelde meer op dat zij coins dicht gooien zodra er een grote crash is, zodat niemand goedkoop kan kopen :') En zodra het herstelt zijn alle coins ineens weer uit maintenance. Beetje louche partij, dat litebit.
Ja je zou verwachten dat als je gewoon een eerlijk trading systeem hebt dat je alle andere coins behalve bitcoin lekker laat doorlopen toch
pi_172826865
Sowieso vreemd, Litebit kan toch gewoon een eigen prijs aanhouden in plaats van alles dichtgooien? Het verhaal met voorkomen dat mensen goedkoop kopen is natuurlijk niet helemaal waar.. Als de prijs laag blijft wordt het verlies voor hun alleen maar groter..
pi_172826869
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:52 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ja je zou verwachten dat als je gewoon een eerlijk trading systeem hebt dat je alle andere coins behalve bitcoin lekker laat doorlopen toch
Het is geen exchange maar een service daarom ook een hogere mark up elke coin. Maar wel veilig en snel.
pi_172826970
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:56 schreef Ralphmeister het volgende:
Sowieso vreemd, Litebit kan toch gewoon een eigen prijs aanhouden in plaats van alles dichtgooien? Het verhaal met voorkomen dat mensen goedkoop kopen is natuurlijk niet helemaal waar.. Als de prijs laag blijft wordt het verlies voor hun alleen maar groter..
Nee, want zij kopen ze duur in omdat ze duur verkocht zijn aan de site, als daarna ineens de prijs heel erg zakt, gooien zij hun coin in maintenance. En ze wachten tot hij weer beter staat. Dat zijn gewoon louche praktijken, simple as that.
Lambo of Rekt
pi_172826972
Bitstamp is nu dicht. (withdrawals en deposits)
జ్ఞ‌ా
pi_172826991
BTC direct was gister al dicht en Bittrex heeft alle BTC transactie voor 24 uur opgeschort
  Moderator dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:01:52 #217
257132 crew  Awsom
pi_172827017
CRASH!!!
pi_172827215
Dit is ongeveer net zo spannend als de millennium wisseling... een hoop gedoe vantevoren en er gebeurde niets... Alleen de bank die ons waarschuwde had zelf een millenniumbug in z'n telebankier-software .
pi_172827342
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:10 schreef MaGNeT het volgende:
Dit is ongeveer net zo spannend als de millennium wisseling... een hoop gedoe vantevoren en er gebeurde niets... Alleen de bank die ons waarschuwde had zelf een millenniumbug in z'n telebankier-software .
Er is ook niks aan de hand gewoon een voorzorgsmaatregel. Bittrex heeft de boel opgeschort zodat ze die BCC onzin rustig kunnen afhandelen.

Daarna Waves to the moon!!!
  Moderator dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:18:42 #220
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172827392
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:15 schreef fukforce het volgende:

[..]

Er is ook niks aan de hand gewoon een voorzorgsmaatregel. Bittrex heeft de boel opgeschort zodat ze die BCC onzin rustig kunnen afhandelen.

Daarna Waves to the moon!!!
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172827558
Poloniex steeds verder in het nauw, gelukkig 2 maanden geleden al vertrokken

https://cointelegraph.com(...)oloniex-support-slow
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:27:44 #222
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_172827561
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:09 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Als je morgen je private key in een Bitcoin Cash wallet importeert heb je je Bitcoin Cash in die wallet.
Ik gebruik enkel mijn telefoon gezien ik op reis ben. Waar vind ik het adres van mijn private key? In mijn Coinomy wallet vind ik enkel de public key... is er standaard een path/locatie waar dit wordt opgeslagen? Van die Bitcoin word ik niet veel wijzer gezien daar enkel wordt gesproken over het importeren van een private key.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_172827594
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:27 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Ik gebruik enkel mijn telefoon gezien ik op reis ben. Waar vind ik het adres van mijn private key? In mijn Coinomy wallet vind ik enkel de public key... is er standaard een path/locatie waar dit wordt opgeslagen? Van die Bitcoin word ik niet veel wijzer gezien daar enkel wordt gesproken over het importeren van een private key.
Je private key heb je ergens opgeslagen mag ik hopen. 24 random woorden.

of ben ik nu in de war?
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:31:46 #224
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_172827659
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:29 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Je private key heb je ergens opgeslagen mag ik hopen. 24 random woorden.

of ben ik nu in de war?
Dat is toch je recovery passphrase mocht je je telefoon kwijtraken. Dan kan je op die manier je wallet terughalen. Dat gaat dan over je gehele wallet en niet over btc
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_172827904
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:31 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Dat is toch je recovery passphrase mocht je je telefoon kwijtraken. Dan kan je op die manier je wallet terughalen. Dat gaat dan over je gehele wallet en niet over btc
Klopt, excuus voor de verwarring :P
pi_172827966
Heeft iemand nog een site waar op te zien is wanneer/of de fork daadwerkelijk heeft plaatsgevonden?

https://www.btcforkmonitor.info/ lijkt overbelast te zijn...
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:46:36 #227
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_172827969
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee, want zij kopen ze duur in omdat ze duur verkocht zijn aan de site, als daarna ineens de prijs heel erg zakt, gooien zij hun coin in maintenance. En ze wachten tot hij weer beter staat. Dat zijn gewoon louche praktijken, simple as that.
Hoezo louche.

Dat is gewoon handel. Alsof ze niet zelf mogen bepalen hoe ze hun ingekochte producten verkopen :').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_172827991
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:46 schreef Roellie80 het volgende:
Heeft iemand nog een site waar op te zien is wanneer/of de fork daadwerkelijk heeft plaatsgevonden?

https://www.btcforkmonitor.info/ lijkt overbelast te zijn...
https://coin.dance/
pi_172828056
quote:
Een klok hebt ik hier ook wel, maar gaat deze site ook echt conformeren wanneer de split heeft plaatsgevonden?
pi_172828196
Willen jullie vast noteren dat ik vandaag voorspel dat Poloniex de volgende exchange is die omvalt? Onderbuik gevoel ofzo
pi_172828229
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:56 schreef metallicelmo het volgende:
Willen jullie vast noteren dat ik vandaag voorspel dat Poloniex de volgende exchange is die omvalt? Onderbuik gevoel ofzo
Ik zou het prima vinden, goed nieuws voor DEX.
pi_172828352
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:56 schreef metallicelmo het volgende:
Willen jullie vast noteren dat ik vandaag voorspel dat Poloniex de volgende exchange is die omvalt? Onderbuik gevoel ofzo
'onderbuikgevoel' of n.a.v. het artikeltje op CoinTelegraph? :D
[P]otverdorie
pi_172828370
Hmm zojuist mijn 0,65 BTC verkocht voor USDT. Twijfel om het nu in alts te pompen, aangezien die vanmorgen al een boost gehad hebben en nu weer dippen.

Hoewel Waves wel erg interessant blijft voor deze lage prijs, hoewel de coins niet zo hard gedaald zijn als in het weekend van 15 en 16 juni, dat waren nog eens spotprijzen.

Ik lees hier trouwens steeds vaker over VIA, maar die heeft de afgelopen maand toch niet zo geweldig gepresteerd?
pi_172828378
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:49 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Een klok hebt ik hier ook wel, maar gaat deze site ook echt conformeren wanneer de split heeft plaatsgevonden?
Hier dan :-)

pi_172828504
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:04 schreef NatteBever het volgende:

[..]

'onderbuikgevoel' of n.a.v. het artikeltje op CoinTelegraph? :D
neehoor, maar nadat ik 4 weken moest wachten op ETH withdraws waar ik dus al die tijd niets mee kon was ik er al klaar mee. Als je op Reddit kijkt naar het aantal klachten over transacties die mislukken waarvan Poloniex aangeeft dat het aan het "netwerk" ligt terwijl die coins op andere exchanges prima werken, dan snap ik niet dat mensen nog coins daar naartoe durven sturen
pi_172828531
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:11 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

neehoor, maar nadat ik 4 weken moest wachten op ETH withdraws waar ik dus al die tijd niets mee kon was ik er al klaar mee. Als je op Reddit kijkt naar het aantal klachten over transacties die mislukken waarvan Poloniex aangeeft dat het aan het "netwerk" ligt terwijl die coins op andere exchanges prima werken, dan snap ik niet dat mensen nog coins daar naartoe durven sturen
Helemaal mee eens hoor. Ik gebruik alleen nog Bittrex om te handelen :)
[P]otverdorie
pi_172828563
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:05 schreef fckdedeurkruk het volgende:

Ik lees hier trouwens steeds vaker over VIA, maar die heeft de afgelopen maand toch niet zo geweldig gepresteerd?
Als je je aankopen baseert op wat een coin de afgelopen maand heeft gepresteerd, heb je t spelletje nog niet helemaal begrepen.


Anders moet je even googlen
pi_172828667
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:56 schreef metallicelmo het volgende:
Willen jullie vast noteren dat ik vandaag voorspel dat Poloniex de volgende exchange is die omvalt? Onderbuik gevoel ofzo
Ja, ToS ook vernieuwd. Zal wel niet in het voordeel van de gebruiker zijn.
pi_172828719
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:14 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Als je je aankopen baseert op wat een coin de afgelopen maand heeft gepresteerd, heb je t spelletje nog niet helemaal begrepen.

Anders moet je even googlen
Haha. Volgens mij las ik al een week of 2 a 3 terug dat er snel iets zou gebeuren omdat segwit zou activeren. Blijkbaar heeft dat (nog) geen invloed gehad op de koers.
pi_172828761
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:46 schreef fathank het volgende:

[..]

Hoezo louche.

Dat is gewoon handel. Alsof ze niet zelf mogen bepalen hoe ze hun ingekochte producten verkopen :').
Nouja, het is een beetje lame he, ze zeggen op hun website namelijk dat men zelf kan bepalen wanneer ze kopen en autobuys kunnen zetten als het laag staat, en dat is dus helemaal niet zo. Want de coins gaan snel in "maintenance". Dus louche :) Misleiding.
Lambo of Rekt
pi_172828817
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:19 schreef ratatat het volgende:

[..]

Ja, ToS ook vernieuwd. Zal wel niet in het voordeel van de gebruiker zijn.
ToS?
pi_172829002
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:22 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Haha. Volgens mij las ik al een week of 2 a 3 terug dat er snel iets zou gebeuren omdat segwit zou activeren. Blijkbaar heeft dat (nog) geen invloed gehad op de koers.
En in die tijd van (pak m beet) 240 naar 490 gegaan.... Zelf een ritje 280-450 gemaakt en op 343 weer ingestapt.
Daar waar vele alts fors onderuit zijn gegaan.
Segwit activeert trouwens na het volgende blok.
pi_172829008
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:26 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

ToS?
Terms of Service

quote:
ALERT: We have made updates to the Poloniex Terms of Use. These changes are effective immediately and apply to all Poloniex users. We encourage you to review our Terms and familiarize yourself with the changes that have been made. If you do not agree to any of these changes, you may contact support and request an account closure.Posted by busoni@poloniex on 2017-08-01 05:44:00
pi_172829009
Volgens mij begint er nu wel file te ontstaan op de bitcoin blockchain, het laatste block is van 17 minuten geleden, is dat niet normaal gesproken elke 10 minuten?
pi_172829199
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:34 schreef metallicelmo het volgende:
Volgens mij begint er nu wel file te ontstaan op de bitcoin blockchain, het laatste block is van 17 minuten geleden, is dat niet normaal gesproken elke 10 minuten?
Is niet abnormaal.
జ్ఞ‌ా
pi_172829219
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:34 schreef metallicelmo het volgende:
Volgens mij begint er nu wel file te ontstaan op de bitcoin blockchain, het laatste block is van 17 minuten geleden, is dat niet normaal gesproken elke 10 minuten?
De tijd die tussen blocks zit heeft niets te maken met drukte op het netwerk. Die 10 minuten is een gemiddelde, en wordt d.m.v. het aanpassen van de difficulty (ongeveer) tweewekelijks bijgesteld op basis van de hoeveelheid rekenkracht van de miners.
pi_172829261
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:56 schreef metallicelmo het volgende:
Willen jullie vast noteren dat ik vandaag voorspel dat Poloniex de volgende exchange is die omvalt? Onderbuik gevoel ofzo
Alles wat ik over die exchange hoor doet mij m iig zeker mijden, zou er nooit geld op zetten.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:47:53 #250
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172829284
Kunnen de champagneflessen al open?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_172829294
half uur nog :s).
జ్ఞ‌ా
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:49:24 #252
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_172829330
#Lambo
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_172829357
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:47 schreef Nattekat het volgende:
Kunnen de champagneflessen al open?
Ohja die fork, er is dus straks niets anders aan bitcoin behalve dat bitcoin bevalt van een lelijke baby die meteen zonder zijn moeder verder moet in het leven? een soort vondeling
pi_172829379
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:34 schreef ratatat het volgende:

[..]

Terms of Service

[..]

Voor wie het interesseert: de aanpassingen in de voorwaarden van Poloniex.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:51:05 #255
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172829393
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:50 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ohja die fork, er is dus straks niets anders aan bitcoin behalve dat bitcoin bevalt van een lelijke baby die meteen zonder zijn moeder verder moet in het leven? een soort vondeling
Met als belangrijk verschil dat iedereen met Bitcoins die coin er gratis en voor niets bij krijgt. Zou me niks verbazen als er het één en ander moon gaat na vandaag.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_172829467
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Met als belangrijk verschil dat iedereen met Bitcoins die coin er gratis en voor niets bij krijgt. Zou me niks verbazen als er het één en ander moon gaat na vandaag.
Ik ga echt even met popcorn achterover zitten, ben benieuwd wat er gaat gebeuren
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:56:28 #257
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_172829505
14:20 toch ofniet jongens
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:57:01 #258
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_172829519
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:56 schreef Repeating het volgende:
14:20 toch ofniet jongens
uhu
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_172829534
22 minuutjes
జ్ఞ‌ా
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:57:37 #260
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_172829536
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:57 schreef hmmmz het volgende:

[..]

uhu
Spannund. Even snel kakken.
pi_172829562
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:50 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Voor wie het interesseert: de aanpassingen in de voorwaarden van Poloniex.
Heeft iedereen die daar BTC uitgeleend heeft dit wel eens gelezen? Zou ik wel doen iig.

Het komt er simpelweg op neer dat als de borrower defaults jij je coins kwijt bent.
pi_172829582
Iemand enig idee of je die BCH/BCC direct in je wallet krijgt op bittrex of dat dat nog even duurt?

Met die lumens hadden ze een snapshot genomen. Alleen is het mij niet helemaal duidelijk hoe ze dat nu doen. Wil graag zo snel mogelijk al mijn btc weer omzetten nadat ik die BCH/BCC heb ontvangen.
pi_172829633
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:58 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Heeft iedereen die daar BTC uitgeleend heeft dit wel eens gelezen? Zou ik wel doen iig.

Het komt er simpelweg op neer dat als de borrower defaults jij je coins kwijt bent.
Yup, vandaar dat ik maar 0.085 BTC heb uitgeleend.
pi_172829681
Spanned!!
pi_172829703
Kwartier.
జ్ఞ‌ా
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:08:53 #266
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_172829772
Zou wat zijn als alles plots breekt :@
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:09:17 #267
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_172829782
Kleine voorspelling doen met een poll? Wie maakt 'm? :P
pi_172829786
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 14:05 schreef µ het volgende:
Kwartier.
De daadwerkelijke fork (het eerste geminede BCC/BCH block) kan daarna nog wel even duren. Volgens mij heeft tot nu toe alleen ViaBTC aangegeven BCC te gaan minen.
pi_172829838
Ik trek het niet meer jongens
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:11:33 #270
131603 Afwazig
Serious business
pi_172829844
Heb nog 250 EUR op kraken. Twijfel om er nog voor het vuurwerk ICN van te kopen. Wat zeggen jullie? Normaal weet ik wel wat te doen maar twijfel ook om het te laten staan en het even aan te kijken.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:12:21 #271
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172829862
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 14:08 schreef TimKuik het volgende:
Zou wat zijn als alles plots breekt :@
Popcorn.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_172829872
Ik heb net mijn BTC omgezet naar alts: Waves, Strat, Ans, Steem en Sia. Gaat niet om een extreem bedrag maar hoop dat ik goed gok. Hoop dat groot aantal mensen BTC gekocht hebben voor de gratis BCH en die beiden (gedeeltelijk) dumpen om terug te gaan naar alts.

Mij kennende zal er wel iets anders gebeuren, zoiets als dat BCH verkocht wordt en men nog meer BTC koopt en de alts lekker laat stikken.. :{ :P

8 minuten!!
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:13:50 #273
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_172829904
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 14:12 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Ik heb net mijn BTC omgezet naar alts: Waves, Strat, Ans, Steem en Sia. Gaat niet om een extreem bedrag maar hoop dat ik goed gok. Hoop dat groot aantal mensen BTC gekocht hebben voor de gratis BCH en die beiden (gedeeltelijk) dumpen om terug te gaan naar alts.

Mij kennende zal er wel iets anders gebeuren, zoiets als dat BCH verkocht wordt en men nog meer BTC koopt en de alts lekker laat stikken.. :{ :P

8 minuten!!
Net voor de fork? :o

Maar je had BCC kunnen krijgen voor je BTC...
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:14:08 #274
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_172829916
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 14:12 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Ik heb net mijn BTC omgezet naar alts: Waves, Strat, Ans, Steem en Sia. Gaat niet om een extreem bedrag maar hoop dat ik goed gok. Hoop dat groot aantal mensen BTC gekocht hebben voor de gratis BCH en die beiden (gedeeltelijk) dumpen om terug te gaan naar alts.

Mij kennende zal er wel iets anders gebeuren, zoiets als dat BCH verkocht wordt en men nog meer BTC koopt en de alts lekker laat stikken.. :{ :P

8 minuten!!
No lambo for you my friend.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:14:31 #275
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_172829925
Tevens ook wel een interessante theorie:

quote:
If an exchange or fund is not giving BCC for your BTC, the most likely reason is that they don't actually have your BTC.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:15:04 #276
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172829941
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 14:14 schreef TimKuik het volgende:
Tevens ook wel een interessante theorie:

[..]

Scherp :D
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_172829942
Ik heb nu ook iets meer dan 1000 waves 😀 Ben benieuwd!
pi_172829944
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 14:13 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Net voor de fork? :o

Maar je had BCC kunnen krijgen voor je BTC...
I know, maar heb niet veel vertrouwen in BCH. Ik was zelf ook bang dat ik niet van BTC/BCH af zou komen vanwege wellicht drukte op de exhanges.

Is er trouwens op een exchange de koers te volgen van BCH. Die wordt toch gelijk vrij gegeven aan mensen met BTC?
pi_172829988
3 minuten.
జ్ఞ‌ా
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:18:57 #280
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172830030
Kom er net achter dat ik nu even veel Bitcoins heb als in maart, toen de koers nog 1000 was en ik verkocht. Verliezen goedgemaakt *O*
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:20:25 #281
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_172830063
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 14:15 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

I know, maar heb niet veel vertrouwen in BCH. Ik was zelf ook bang dat ik niet van BTC/BCH af zou komen vanwege wellicht drukte op de exhanges.

Is er trouwens op een exchange de koers te volgen van BCH. Die wordt toch gelijk vrij gegeven aan mensen met BTC?
De Futures zeggen op dit moment 0.1 BTC per BCC.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_172830065
Sell off van BTC..?

Kunnen we nu ook ergens de koers van BCH zien?
pi_172830067
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 14:14 schreef TimKuik het volgende:
Tevens ook wel een interessante theorie:

[..]

Klopt.

CowOperate twitterde op zondag 30-07-2017 om 06:27:15 I would like to thank $BCC for indirectly auditing ALL $BTC exchanges on their actual BTC holdings ? reageer retweet
Allen: May the fork be with you :+
pi_172830071
HAPPY NEW YEAR *G*
జ్ఞ‌ా
pi_172830083
Kraken is down.
జ్ఞ‌ా
pi_172830088
Bij welke block is de activatie ook al weer?
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:21:30 #287
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_172830092
HAPPY SPLIT TO YOU
pi_172830095
Party like it's 1999
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:22:04 #289
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172830108
Still waiting for my BCC
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_172830110
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 14:21 schreef Stokkie_ het volgende:
Bij welke block is de activatie ook al weer?
Next block dus
pi_172830116
Spannond
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:23:00 #292
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_172830123
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 14:22 schreef Nattekat het volgende:
Still waiting for my BCC
Op een exchange? :@
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_172830132
pi_172830137
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 14:21 schreef Stokkie_ het volgende:
Bij welke block is de activatie ook al weer?
Het eerste block wat gemined wordt door een miner die BCC ondersteunt, en dat zijn er niet veel. Waarschijnlijk alleen de ViaBTC-pool.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:23:38 #295
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172830140
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 14:23 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Op een exchange? :@
Bittrex.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:23:49 #296
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_172830145
NEO schiet iig omhoog *O*
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_172830168
Alle alts schieten omhoog
pi_172830172
Strat en waves ook ✌
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:26:02 #299
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172830187
Ik mis alles omdat Bittrex faalt :r
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_172830197
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 14:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik mis alles omdat Bittrex faalt :r
Die werkt hier gewoon
pi_172830201
ANS, STRAT, WAVES B:)B
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')