Was een safety-issue bij Hamiltonquote:Op zondag 30 juli 2017 15:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom mocht Vettel eigenlijk doorrijden met stuurproblemen, terwijl Hamilton naar binnen moest toen hij technische problemen had pas?
Neksteun is voor de veiligheid en die moet goed vastzittenquote:Op zondag 30 juli 2017 15:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom mocht Vettel eigenlijk doorrijden met stuurproblemen, terwijl Hamilton naar binnen moest toen hij technische problemen had pas?
Omdat daaromquote:Op zondag 30 juli 2017 15:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom mocht Vettel eigenlijk doorrijden met stuurproblemen, terwijl Hamilton naar binnen moest toen hij technische problemen had pas?
Moltres spawned morgen pasquote:Op zondag 30 juli 2017 15:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga zo ff het BNW topic afstoffen, gaan grote dingen gebeuren
Kennelijk was het niet onveilig.quote:Op zondag 30 juli 2017 15:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom mocht Vettel eigenlijk doorrijden met stuurproblemen, terwijl Hamilton naar binnen moest toen hij technische problemen had pas?
Vraag de data ff op.quote:Op zondag 30 juli 2017 15:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom mocht Vettel eigenlijk doorrijden met stuurproblemen, terwijl Hamilton naar binnen moest toen hij technische problemen had pas?
Opgepikte marbles ivm gewicht. Is met opzet.quote:
Hamilton reed ook met een hand aan de stuur en de ander moest hij dat ding vasthouden.quote:Op zondag 30 juli 2017 15:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kennelijk was het niet onveilig.
HAM moest naar binnen met die losse neksteun omdat de wedstrijdleiding dat verordonneerde
En stuurproblemen zijn dat niet? Lijkt me ook nog een gevaar voor anderen en dus veel erger!quote:
Zit die er ook?quote:Op zondag 30 juli 2017 15:56 schreef Sunri5e het volgende:
Heeft Jos Garry Connolly al een paar tikken verkocht?
Karmaquote:Op zondag 30 juli 2017 16:00 schreef Deckard het volgende:
Jammer, Verstappen had een podium kunnen hebben.
Ik sta nog steeds achter Verstappen. Complete bullshit dit. Daarom BNW zo.quote:Op zondag 30 juli 2017 15:57 schreef MakkieR het volgende:
Viel jullie ook op hoe Olav Mol vlak na het incident volledig achter Verstappen stond en na het commentaar van Ricciardo ineens niet meer. Dat vond ik wel grappig.
Hij kon er toch prima mee doorrijden?quote:Op zondag 30 juli 2017 15:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En stuurproblemen zijn dat niet? Lijkt me ook nog een gevaar voor anderen en dus veel erger!
tel de 10 seconden er nu van af dan staat hij volgens mij 2e of 3e?quote:Op zondag 30 juli 2017 16:00 schreef Deckard het volgende:
Jammer, Verstappen had een podium kunnen hebben.
Ja, zeg ik. Ivm veiligheid. Daarom verordonneerde de wedstrijdleiding dat hij naar binnen moest.quote:Op zondag 30 juli 2017 15:59 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Hamilton reed ook met een hand aan de stuur en de ander moest hij dat ding vasthouden.
Je mag doorrijden met technische problemen, maar niet als er iets los kan schieten en op de baan kan komen of het anderzins te gevaarlijk is. Hamilton moest zijn neksteun vasthouden en dat kan natuurlijk niet.quote:Op zondag 30 juli 2017 15:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom mocht Vettel eigenlijk doorrijden met stuurproblemen, terwijl Hamilton naar binnen moest toen hij technische problemen had pas?
quote:Op zondag 30 juli 2017 16:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds achter Verstappen. Complete bullshit dit. Daarom BNW zo.
Nee, loslatende headrest = debris op de baan, wat veel gevaarlijker is voor de anderen en Lewis zelf. Seb's stuur werkte gewoon nog prima, stond alleen scheef. Was dat erger geworden hadden ze hem zelf al wel binnengehaald hoor.quote:Op zondag 30 juli 2017 15:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En stuurproblemen zijn dat niet? Lijkt me ook nog een gevaar voor anderen en dus veel erger!
De persoon met de Ziggo stream heeft hem uitgezet om dat leed te besparenquote:
Maar hoe wisten ze dan dat het niet de stuurstang was bijvoorbeeld? Denk je dat ieder ander team ook had mogen doorrijden?quote:Op zondag 30 juli 2017 16:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je mag doorrijden met technische problemen, maar niet als er iets los kan schieten en op de baan kan komen of het anderzins te gevaarlijk is. Hamilton moest zijn neksteun vasthouden en dat kan natuurlijk niet.
Drop The 90's Outdoor jongequote:
Blijkbaar niet.quote:Op zondag 30 juli 2017 16:03 schreef Deckard het volgende:
[..]
Hoezo karma? Gewoon een standaard raceongeluk.
In 2010 was Vettel gewoon behoorlijk erratic, zie Turkije, GB en Hongarije en het feit dat Webber uberhaupt zo dichtbij kon komen, dat was nooit meer toen Vettel eenmaal in zijn ritme zat de 3 jaar erna + Vettel zag een zestigtal punten verloren in Bahrein, Australie en Korea. De McLaren was misschien gelijkwaardig in 2010, Hamilton presteerde zeker in de tweede seizoenshelft allerminst bijzonder.quote:Op zondag 30 juli 2017 15:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja? Het is gewoon een hele snelle coureur die relatief goed is met een moeilijk bestuurbare auto, maar laten we niet zomaar doen alsof de RB sneller was.
Als je dat zo zou doen. Was VET ergens P5 geëindigd en HAM (of RAI) winnaar?quote:Op zondag 30 juli 2017 16:00 schreef MakkieR het volgende:
[..]
tel de 10 seconden er nu van af dan staat hij volgens mij 2e of 3e?
Natuurlijk. Auto's hebben aldoor technische problemen en op last van de wedstrijdleiding naar binnen moeten voor een reparatie is hoogst uitzonderlijk.quote:Op zondag 30 juli 2017 16:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar hoe wisten ze dan dat het niet de stuurstang was bijvoorbeeld? Denk je dat ieder ander team ook had mogen doorrijden?
Zo werkt dat natuurlijk niet, want hij had nog steeds op p5 teruggekomen na de pitstop, dan had hij er nog maar voorbij moeten zien komen.quote:Op zondag 30 juli 2017 16:00 schreef MakkieR het volgende:
[..]
tel de 10 seconden er nu van af dan staat hij volgens mij 2e of 3e?
fquote:Op zondag 30 juli 2017 16:00 schreef MakkieR het volgende:
[..]
tel de 10 seconden er nu van af dan staat hij volgens mij 2e of 3e?
dat. Hij had die snelheid in clean air door het gat. Zie hoe lastig (niet) RAI voorbij VET kwam ondanks sneller en zelfde voor HAM op zowel BOT als RAI.quote:Op zondag 30 juli 2017 16:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Zo werkt dat natuurlijk niet, want hij had nog steeds op p5 teruggekomen na de pitstop, dan had hij er nog maar voorbij moeten zien komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |