pi_172659777
Moggeuh.

c_/
Ja doei.
pi_172659806
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 09:15 schreef remlof het volgende:
Nederlands afschaffen? Ik ben voor.

En nu de Britten oprotten is het grootste bezwaar om Engels de primaire voertaal in de EU te maken ook verdwenen.
Remlof's fantasie waarin iedereen hetzelfde praat, in hetzelfde land woont, dezelfde opvatting heeft en dezelfde dingen doet steekt weer even de kop op.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 09:19:13 #178
104871 remlof
Europees federalist
pi_172659826
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 09:18 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Remlof's fantasie waarin iedereen hetzelfde praat, in hetzelfde land woont, dezelfde opvatting heeft en dezelfde dingen doet steekt weer even de kop op.
Lees je de OP wel eens van deze reeks?
pi_172659852
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 09:18 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Stiekem een commie.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_172659863
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 09:19 schreef remlof het volgende:

[..]

Lees je de OP wel eens van deze reeks?
Uiteraard, ik ben er dan ook omdat ik geen mislukte econoom ben. Slechts een mislukte filosoof.

Maar ik schertste ook alleen maar. Net geleerd dat dat een goede sarcasme-indicator is.
pi_172660007
Engels praten? Liever niet. :{
Ja doei.
pi_172660298
Engels is voor op vakantie. En werk.
pi_172660337
Lekker al dat steenkolen Engels in Nederland ;(
Ja doei.
pi_172660375
Trump houdt een speech voor de scouts.

quote:
I have to tell you our economy is doing great. Our stock market has picked up since the election November 8. Do we remember that date? Was that a beautiful date? What a date. Do you remember that famous night on television, November 8, where they said – these dishonest people – where they said there is no path to victory for Donald Trump? … But do you remember that incredible night with the maps and the Republicans are red and the Democrats are blue, and that map was so red, it was unbelievable and they didn’t know what to say? And you know we have a tremendous disadvantage in the electoral college – popular vote is much easie
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172660399
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 09:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Daar zullen die kids wel op zitten wachten denk ik :')
  dinsdag 25 juli 2017 @ 09:51:35 #186
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_172660419
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 09:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik vind het zo jammer dat ik niet naar de gezichten van zijn (PR-)team kan kijken wanneer hij weer eens zoiets doet.
pi_172660424
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 09:50 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Daar zullen die kids wel op zitten wachten denk ik :')
Deze quote is helemaal geweldig. Die kerel spoort gewoon niet.

quote:
I’ll tell you a story that’s very interesting for me when I was young. There was a man named William Levitt, Levitttowns, you have some here, you have some in different states … And he was a very successful man. He was a homebuilder, became an unbelievable success, and got more and more successful …

And he sold his company for a tremendous amount of money. At the time especially, this was a long time ago, sold his company for a tremendous amount of money. And he went out and bought a big yacht and he had a very interesting life. I won’t go any more than that because you’re Boy Scouts, I’m not going to tell you what he did – should I tell you? Should I tell you? Oh, you’re Boy Scouts, but you know life, you know life. So, look at you, who would think this is the Boy Scouts, right?

So he had a very interesting life, and the company that bought his company was a big conglomerate. And they didn’t know anything about building homes, and they didn’t know anything about picking up the nails and the sawdust and selling it, and the scraps of wood … So they called William Levitt up and they said, would you like to buy back your company and he said yes, I would. He so badly wanted it, he got bored with this life of yachts and sailing and all of the things he did in the south of France and other places … But what happened is he bought back his company and he bought back a lot of empty land … and in the end he failed and he failed badly. Lost all of his money. He went personally bankrupt, and he was now much older.

And I saw him at a cocktail party and it was very sad. Because the hottest people in New York were at this party. It was the party of Steve Ross. Steve Ross, he was one of the great people. He came up and discovered – really founded – Time Warner, and he was a great guy. He had a lot of successful people at the party. And I was doing well so I got invited to the party.
pi_172660447
_O-
Ja doei.
pi_172660448
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 09:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Deze quote is helemaal geweldig. Die kerel spoort gewoon niet.

[..]

Waar gaat dat in godsnaam over. 8)7
pi_172660494
blablablablablalookatmeeeeeblablabla
Ja doei.
pi_172660511
Ik denk dat we inmiddels wel kunnen concluderen dat er iets mis is met de geestelijke gesteldheid van de huidige POTUS. Dit is geen 38D schaken, maar de ramblings van seniele achterlijke.
pi_172660532
Die boy scouts moeten nu nog bloed uit hun oren hebben lopen. Wat een bagger :D
pi_172660541
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 09:56 schreef KoosVogels het volgende:
Ik denk dat we inmiddels wel kunnen concluderen dat er iets mis is met de geestelijke gesteldheid van de huidige POTUS. Dit is geen 38D schaken, maar de ramblings van seniele achterlijke.
Ho ho, hij doet het fantastisch. Alle Amerikanen houden van hem. Ik lees het elke dag weer in het Amerika-topic.
pi_172660581
GREATEST POTUS EVER.
Ja doei.
pi_172660598
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 09:58 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ho ho, hij doet het fantastisch. Alle Amerikanen houden van hem. Ik lees het elke dag weer in het Amerika-topic.
Aldus Elzies.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 10:00:59 #196
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_172660616
Stel je voor dat je een puber bent en jouw vader maakt zich elke dag belachelijk voor het oog van de wereld.
pi_172660658
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 10:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Stel je voor dat je een puber bent en jouw vader maakt zich elke dag belachelijk voor het oog van de wereld.
Ach, dat zoontje van hem heeft zijn vader volgens mij nog nooit gezien.
pi_172660660
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 10:00 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Aldus Elzies.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wonderlijk.
Ja doei.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 10:03:27 #199
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_172660675
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 10:02 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ach, dat zoontje van hem heeft zijn vader volgens mij nog nooit gezien.
Ze wonen in hetzelfde huis. :D
pi_172660716
Ik vind columns die van a tot z sarcastisch op zijn geschreven beetje mehh. Doet me aan sarcastaball in Southpark denken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')