abonnement Unibet Coolblue
  maandag 24 juli 2017 @ 14:28:00 #1
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_172643083



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De FP heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak ( van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), etc.), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
  dinsdag 25 juli 2017 @ 07:59:31 #2
449919 pipo_de_junk
chinaaa shoppertt!
pi_172658957
kom maar op met de coupons voor de Xiaomi yeelight :P
pi_172710828
Jeuj, weer een nieuw product van Xiaomi. Een intelligente speakers zoals de amazon echo en google home. Ideaal om icm Home automation te gebruiken.

Tweakers link :|: https://tweakers.net/nieu(...)erekend-38-euro.html

Kan de chinese overheid binnenkort lekker meeluisteren in mijn woonkamer :)
pi_172711773
Moest toevallig denken aan deze kickstarter voor een audiohub. Erg interessant, maar als een echte chinashopper vraag ik me af; is hier een goedkopere Chinese variant van? Eventueel gewoon o.b.v. Bluetooth.

Iemand enig idee?
pi_172817661
Heeft iemand een tip voor een vast bluetooth setje om handsfree te kunnen bellen in de auto?
pi_172824099
Heeft iemand hier de Mipad 3 al in bezit [en kan deze vergelijken met bijv. De Samsung Galaxy Note 8 of de 10.1 2014]?.
Het lijkt me een mooie deal voor rond de 200 euro, maar de reviews zijn niet echt positief.
De kwaliteit van de camera's interesseert me niet zo, ik zoek voornamelijk een snelle tablet. Met 4gb intern geheugen lijkt de Mipad 3 hieraan te voldoen en qua prijs is de Mipad 3 de helft van een vergelijkbare Samsung tablet.

Ik overweeg om de tablet bij Banggood te bestellen. Aan welke levertijd moet ik denken[pdm]?


Ik kwam overigens dit [voor mij] nieuwe Xiaomi artikel tegen:
https://www.banggood.com/(...)ml?rmmds=newArrivals
Helaas alleen voor Chinees gebruik.

[ Bericht 12% gewijzigd door eddepetfokt op 01-08-2017 10:33:52 ]
pi_172824486
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:27 schreef eddepetfokt het volgende:
Heeft iemand hier de Mipad 3 al in bezit [en kan deze vergelijken met bijv. De Galazy Note 8 of de 10.1 2014]?.
Het lijkt me een mooie deal voor rond de 200 euro, maar de reviews zijn niet echt positief.
De kwaliteit van de camera's interesseert me niet zo, ik zoek voornamelijk een snelle tablet. Met 4gb intern geheugen lijkt de Mipad 3 hieraan te voldoen en qua prijs is de Mipad 3 de helft van een vergelijkbare Samsung tablet.

Ik overweeg om de tablet bij Banggood te bestellen. Aan welke levertijd moet ik denken[pdm]?

Ik kwam overigens dit [voor mij] nieuwe Xiaomi artikel tegen:
https://www.banggood.com/(...)ml?rmmds=newArrivals
voor pdm staat 7-12 werk(!)dagen
pi_172825559
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:27 schreef eddepetfokt het volgende:
Heeft iemand hier de Mipad 3 al in bezit [en kan deze vergelijken met bijv. De Samsung Galaxy Note 8 of de 10.1 2014]?.
Het lijkt me een mooie deal voor rond de 200 euro, maar de reviews zijn niet echt positief.
De kwaliteit van de camera's interesseert me niet zo, ik zoek voornamelijk een snelle tablet. Met 4gb intern geheugen lijkt de Mipad 3 hieraan te voldoen en qua prijs is de Mipad 3 de helft van een vergelijkbare Samsung tablet.

Ik overweeg om de tablet bij Banggood te bestellen. Aan welke levertijd moet ik denken[pdm]?

Ik kwam overigens dit [voor mij] nieuwe Xiaomi artikel tegen:
https://www.banggood.com/(...)ml?rmmds=newArrivals
Helaas alleen voor Chinees gebruik.
De MiPad 3 was voor mij een gigantische teleurstelling, zeker na alle "leaks" die van tevoren veel betere specs beloofden. Wat wil je ermee gaan doen?
pi_172826555
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:54 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

De MiPad 3 was voor mij een gigantische teleurstelling, zeker na alle "leaks" die van tevoren veel betere specs beloofden. Wat wil je ermee gaan doen?
Geen zware spellen of iets dergelijks. Ik wil gewoon een vlotte browserervaring en videos. Ik heb nu de genoemde Note 8 en Note 10.1 2014, maar die hebben maar 2gb intern geheugen en ik merk dat de software steeds vaker hapert.

Wat is jouw negatieve ervaring?
pi_172827428
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:46 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Geen zware spellen of iets dergelijks. Ik wil gewoon een vlotte browserervaring en videos. Ik heb nu de genoemde Note 8 en Note 10.1 2014, maar die hebben maar 2gb intern geheugen en ik merk dat de software steeds vaker hapert.

Wat is jouw negatieve ervaring?
Mijn negatieve ervaring is dat ik hem niet gekocht heb, omdat hij op Android draaide en een zwakke Mediatek SoC had, in plaats van de Core M3, Windows 10 en 9,7" Retina scherm die verwacht werden. De Mi Pad 3 houdt het mooie scherm en de goede bouwkwaliteit van de voorganger, maar er zijn veel betere opties voor ongeveer dezelfde prijs. De drie die ik zou aanraden zijn:

- De Shield Tablet K1, als je per se Android wilt. Dit is nog steeds een van de beste "bang for buck" tablets, ondanks dat hij ruim twee jaar uit is. De K1-SoC komt nog heel goed mee, mede dankzij optimalisatie van games vanuit NVIDIA zelf, en mede omdat hij praktisch op Stock Android draait. Ik weet niet of hij nieuw nog te vinden is, maar op marktplaats wordt je ermee dood gegooid.

- De Cube i7 Book, is met pakweg 270 euro iets duurder, maar je krijgt er wel veel meer tablet voor: volledige Windows 10, Skylake M3 CPU met Intel 515 Graphics, 64GB SSD, 4GB RAM, 10" 1080p IPS scherm met Wacom-ondersteuning en een MicroSD slot. Deze is vele malen krachtiger dan de Mi Pad 3 en naar mijn mening geschikter voor media consumptie, vanwege het breedbeeld scherm. Ik heb hem zelf een tijdje gehad en de enige echte nadelen die ik opmerkte waren de relatief zwakke speaker en het feit dat hij erg heet werd tijdens gamen (op te lossen met een simpele thermal mod).

- De iPad Mini 3, deze is ook makkelijk voor minder dan 200 euro te vinden op marktplaats en werkt vele malen soepeler dan de Mi Pad 3. Als je niet gebonden bent aan 8", kun je de eerste generatie iPad Air ook voor onder de 250 euro vinden.

Bovenstaande opties zijn naar mijn mening alle drie een betere keuze voor je geld, waar je langer plezier van zult hebben. Ik kan voor jou niet beslissen waar je prioriteiten liggen, dus je zult zelf moeten bepalen welke aspecten je belangrijker vindt. Wil je per se Android? Wil je per se de vormfactor van de Mi Pad 3? Of wil je per se de beste performance binnen je budget? Afhankelijk van waar jouw prioriteiten liggen, zul je bij andere tablets uitkomen. Wel ben ik van mening dat je hoe dan ook betere opties hebt dan de Mi Pad 3.

En dat komt van iemand die groot fan is van MIUI 8 op zijn Xiaomi Mi6 :P
pi_172828564
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:21 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Mijn negatieve ervaring is dat ik hem niet gekocht heb, omdat hij op Android draaide en een zwakke Mediatek SoC had, in plaats van de Core M3, Windows 10 en 9,7" Retina scherm die verwacht werden. De Mi Pad 3 houdt het mooie scherm en de goede bouwkwaliteit van de voorganger, maar er zijn veel betere opties voor ongeveer dezelfde prijs. De drie die ik zou aanraden zijn:

- De Shield Tablet K1, als je per se Android wilt. Dit is nog steeds een van de beste "bang for buck" tablets, ondanks dat hij ruim twee jaar uit is. De K1-SoC komt nog heel goed mee, mede dankzij optimalisatie van games vanuit NVIDIA zelf, en mede omdat hij praktisch op Stock Android draait. Ik weet niet of hij nieuw nog te vinden is, maar op marktplaats wordt je ermee dood gegooid.

- De Cube i7 Book, is met pakweg 270 euro iets duurder, maar je krijgt er wel veel meer tablet voor: volledige Windows 10, Skylake M3 CPU met Intel 515 Graphics, 64GB SSD, 4GB RAM, 10" 1080p IPS scherm met Wacom-ondersteuning en een MicroSD slot. Deze is vele malen krachtiger dan de Mi Pad 3 en naar mijn mening geschikter voor media consumptie, vanwege het breedbeeld scherm. Ik heb hem zelf een tijdje gehad en de enige echte nadelen die ik opmerkte waren de relatief zwakke speaker en het feit dat hij erg heet werd tijdens gamen (op te lossen met een simpele thermal mod).

- De iPad Mini 3, deze is ook makkelijk voor minder dan 200 euro te vinden op marktplaats en werkt vele malen soepeler dan de Mi Pad 3. Als je niet gebonden bent aan 8", kun je de eerste generatie iPad Air ook voor onder de 250 euro vinden.

Bovenstaande opties zijn naar mijn mening alle drie een betere keuze voor je geld, waar je langer plezier van zult hebben. Ik kan voor jou niet beslissen waar je prioriteiten liggen, dus je zult zelf moeten bepalen welke aspecten je belangrijker vindt. Wil je per se Android? Wil je per se de vormfactor van de Mi Pad 3? Of wil je per se de beste performance binnen je budget? Afhankelijk van waar jouw prioriteiten liggen, zul je bij andere tablets uitkomen. Wel ben ik van mening dat je hoe dan ook betere opties hebt dan de Mi Pad 3.

En dat komt van iemand die groot fan is van MIUI 8 op zijn Xiaomi Mi6 :P
Dank voor je uitgebreide uitleg. Ik ga eens kijken naar de opties die je hebt gegeven.
pi_172881388


Ehm wat is dit nou dan?
Aangezien die op delivered staat wordt de order ook automatisch gesloten over een week..

Dispute indienen? Geen idee waar het pakketje nu is...
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_172881560
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 17:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]

Ehm wat is dit nou dan?
Aangezien die op delivered staat wordt de order ook automatisch gesloten over een week..

Dispute indienen? Geen idee waar het pakketje nu is...
hoezo failed? ze komen toch 2x aan de deur en dan 2 weken op het postkantoor?
pi_172882238
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 17:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]

Ehm wat is dit nou dan?
Aangezien die op delivered staat wordt de order ook automatisch gesloten over een week..

Dispute indienen? Geen idee waar het pakketje nu is...
Heb ik ook al met meerdere dingen gehad.
Toen kwam het pakje met de postbode als brievenbuspakje.
En er was er een die afgeleverd was bij het afhaalpunt. Die was te tracken met een andere postcode 9999zz.
pi_172919361
Hulpvraag!

Ik beschik over onderstaande set:
https://nl.aliexpress.com(...)s.9042311.0.0.OrpsOc


Alleen nu ben ik het kabeltje om die dingen op te laden kwijtgeraakt in de verhuizing.
De kabel ziet er als volgt uit (voorbeeld is van mijn Nikon DSLR, hiermee kunnen ze helaas niet opgeladen worden :( )


Wie weet welk kabeltje ik daarvoor moet hebben op Aliexpress? Op mini usb etc kom ik allemaal de andere varianten tegen behalve deze. Het is dus niet de hele brede die je wel bij dashcams ziet, maar ook niet de platte die je bij telefoons tegenkomt. Het is een mini versie van beide. Heb mij rot gezocht maar dus zonder resultaat :(

Anyone?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_172919682
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 09:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hulpvraag!

Ik beschik over onderstaande set:
https://nl.aliexpress.com(...)s.9042311.0.0.OrpsOc
[ afbeelding ]

Alleen nu ben ik het kabeltje om die dingen op te laden kwijtgeraakt in de verhuizing.
De kabel ziet er als volgt uit (voorbeeld is van mijn Nikon DSLR, hiermee kunnen ze helaas niet opgeladen worden :( )
[ afbeelding ]

Wie weet welk kabeltje ik daarvoor moet hebben op Aliexpress? Op mini usb etc kom ik allemaal de andere varianten tegen behalve deze. Het is dus niet de hele brede die je wel bij dashcams ziet, maar ook niet de platte die je bij telefoons tegenkomt. Het is een mini versie van beide. Heb mij rot gezocht maar dus zonder resultaat :(

Anyone?
http://www.ebay.com/itm/U(...)eadset-/261879051183 deze misschien?
http://www.ebay.com/itm/2(...)dset-Q6/252999266699 deze lijkt ook te kunnen zo te zien en is goedkoper
pi_172921832
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 09:46 schreef mschol het volgende:

[..]

http://www.ebay.com/itm/U(...)eadset-/261879051183 deze misschien?
http://www.ebay.com/itm/2(...)dset-Q6/252999266699 deze lijkt ook te kunnen zo te zien en is goedkoper
Thanks! Heb er gelijk twee besteld.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 15:37:50 #18
327191 RobertNL
For your gear.
pi_172926906
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_172929668
Iemand ervaringen met poncho's/regenjassen? En dan vooral klein en compact op te vouwen voor bijvoorbeeld op 'n festival? Graag passend in de broekzak of in de zijzakken van een broek.

Ik weet dat er hele eenvoudige voor 'n euro zijn, maar ik zoek iets duurzamers eigenlijk :)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_172929893
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 18:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
Iemand ervaringen met poncho's/regenjassen? En dan vooral klein en compact op te vouwen voor bijvoorbeeld op 'n festival? Graag passend in de broekzak of in de zijzakken van een broek.

Ik weet dat er hele eenvoudige voor 'n euro zijn, maar ik zoek iets duurzamers eigenlijk :)
Koop een poncho van Defensie, top dingen!
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:04:38 #21
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_172930524
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 18:29 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Koop een poncho van Defensie, top dingen!
Als je de juiste koopt kun je hem ook als tarp gebruiken..


pi_172931249
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 19:04 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Als je de juiste koopt kun je hem ook als tarp gebruiken..

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet er alles van :P
pi_172941329
Linkjes? O-)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_172942807
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 09:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
Linkjes? O-)
Als je Defensie poncho intikt heb je allerlei dumpstores
  zondag 6 augustus 2017 @ 19:22:20 #25
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_172953380
Onderweg:

Zonnebrillen (1x blauw, 1x zwart):
https://nl.aliexpress.com(...)s.9042311.0.0.BTH0Tg

Digitale afstandsmeter (die van een paar topics terug)
https://nl.aliexpress.com(...)s.9042311.0.0.BTH0Tg

Nieuwe screenprotector voor de Redmi note 3 pro (heb er barsten in :') ).
https://nl.aliexpress.com(...)s.9042311.0.0.BTH0Tg

Nokia 5 case:
https://nl.aliexpress.com(...)s.9042311.0.0.BTH0Tg

Horloge:
https://nl.aliexpress.com(...)s.9042311.0.0.BTH0Tg


Ben benieuwd naar de kwaliteit van het horloge. Hij ziet er wel goed uit vind ik, ook op de userfoto's.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_172953423
Heeft iemand die Xiaomi USB lampjes van 88 cent [Gearbest 26 juni) al binnen. Ik vind dat de bestelling wel,erg lang weg blijft. Blijft toch probleem bij Gearbest. Ik bestel meeste via Ali en ik krijg alles binnen 2 weken in huis.

Hm, die 8 cent spinners van GB zijn ook nog niet binnen. 24 juni verstuurd...

[ Bericht 16% gewijzigd door eddepetfokt op 06-08-2017 19:30:09 ]
  zondag 6 augustus 2017 @ 20:09:56 #27
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_172954497
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:24 schreef eddepetfokt het volgende:
Heeft iemand die Xiaomi USB lampjes van 88 cent [Gearbest 26 juni) al binnen. Ik vind dat de bestelling wel,erg lang weg blijft. Blijft toch probleem bij Gearbest. Ik bestel meeste via Ali en ik krijg alles binnen 2 weken in huis.

Hm, die 8 cent spinners van GB zijn ook nog niet binnen. 24 juni verstuurd...
Met zulke prijzen zal het wel op 1 of andere slow-boat from China gedumpt zijn voor transport.

We zijn het laatste jaar te hard verwend met levertijden... Vroeger wachtten we maanden op DX spul en daar waren we tevreden mee... Nu is 2 weken wachten al te lang voor sommigen :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_172954874
quote:
12s.gif Op zondag 6 augustus 2017 20:09 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Met zulke prijzen zal het wel op 1 of andere slow-boat from China gedumpt zijn voor transport.

We zijn het laatste jaar te hard verwend met levertijden... Vroeger wachtten we maanden op DX spul en daar waren we tevreden mee... Nu is 2 weken wachten al te lang voor sommigen :D
de nieuwe chinashop generatie is niks meer gewoon :@
pi_172956240
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:24 schreef eddepetfokt het volgende:
Heeft iemand die Xiaomi USB lampjes van 88 cent [Gearbest 26 juni) al binnen. Ik vind dat de bestelling wel,erg lang weg blijft. Blijft toch probleem bij Gearbest. Ik bestel meeste via Ali en ik krijg alles binnen 2 weken in huis.

Hm, die 8 cent spinners van GB zijn ook nog niet binnen. 24 juni verstuurd...
Beide(Spinnen er 2 aparte bestellingen met usb ledjes (White en Warm white) heb ik hier al weken binnen? meerdere zendingen trouwens van GB
Was zeker binnen 2 weken binnen na bestelling, volgens mij nog wel sneller!

pi_172957407
Zijn er toevallig nog coupons voor xiaomi powerbanks in de omloop?

😊
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zondag 6 augustus 2017 @ 22:03:13 #31
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_172957965
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 21:44 schreef relativity het volgende:
Zijn er toevallig nog coupons voor xiaomi powerbanks in de omloop?

😊
De 10.000mAh Powerbank 2 is bij BG vrij goedkoop zonder coupon :
https://www.banggood.com/(...)-Bank-p-1088932.html
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_172960745
Van de facebook van gearbest

Original Xiaomi Mi Mobile Power Bank Quick Charging 🤗
Met o.a. Dual USB output, Ultra-lightweight design en 20000mAh capaciteit.

Met coupon POBAX nu voor slechts ¤22,33! 🤤
http://gearb.es/8Mf2i 👈
pi_172963295
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 20:23 schreef Syphixx het volgende:

[..]

de nieuwe Chinashop generatie is niks meer gewoon :@
Lol, ik kocht al in China toen het nog met een 14k4 modem ging. Zo oud ben ik al :(. Maar we zijn inderdaad verwend, behalve door GB :).
pi_172963480
quote:
12s.gif Op zondag 6 augustus 2017 20:09 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Met zulke prijzen zal het wel op 1 of andere slow-boat from China gedumpt zijn voor transport.

We zijn het laatste jaar te hard verwend met levertijden... Vroeger wachtten we maanden op DX spul en daar waren we tevreden mee... Nu is 2 weken wachten al te lang voor sommigen :D
Inkoopacties organiseren om te kijken of er genoeg animo was, om vervolgens de hele bende uit China te halen na 1-2 maanden en dan nog 1-2 maanden te wachten. Al met al was je rustig een half jaar verder voor je je spul had :D
Wie niet dom is moet slim zijn!
  maandag 7 augustus 2017 @ 09:30:02 #35
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_172964301
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 23:29 schreef psycoxl het volgende:
Van de facebook van gearbest

Original Xiaomi Mi Mobile Power Bank Quick Charging 🤗
Met o.a. Dual USB output, Ultra-lightweight design en 20000mAh capaciteit.

Met coupon POBAX nu voor slechts ¤22,33! 🤤
http://gearb.es/8Mf2i 👈
Da's volgens mij wel nog de oude, 18650-based 20.000mAh powerbank.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_172970611
Fuck, Xiaomi Redmi note 3 pro scherm kapot laten vallen |:( . Iemand ervaring met een nieuw scherm bestellen/plaatsen?

Of goed moment om een nieuwe Xiaomi te bestellen :D
pi_172970624
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:22 schreef KdwPPr het volgende:
Fuck, Xiaomi Redmi note 3 pro scherm kapot laten vallen |:( . Iemand ervaring met een nieuw scherm bestellen/plaatsen?

Of goed moment om een nieuwe Xiaomi te bestellen :D
Altijd een goed moment om iets nieuws van xiaomi te bestellen
pi_172971107
quote:
12s.gif Op zondag 6 augustus 2017 22:03 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

De 10.000mAh Powerbank 2 is bij BG vrij goedkoop zonder coupon :
https://www.banggood.com/(...)-Bank-p-1088932.html
De usb-c versie blijft wel lang erg duur vind ik..
Of is die ook ergens in de aanbieding misschien?
  maandag 7 augustus 2017 @ 15:19:40 #39
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_172971928
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:43 schreef Helly het volgende:

[..]

De usb-c versie blijft wel lang erg duur vind ik..
Of is die ook ergens in de aanbieding misschien?
Deze? Heb 'm toevallig net gereviewed...
Die ben ik helaas nog nergens onder de $30 tegengekomen.
De voorganger is ook nooit lager in prijs te vinden geweest, geloof ik...
Maar heb je die USB Type-C écht nodig?
Want deze powerbank doet niet aan output via de USB Type-C poort...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 7 augustus 2017 @ 16:25:44 #40
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_172973416
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:22 schreef KdwPPr het volgende:
Fuck, Xiaomi Redmi note 3 pro scherm kapot laten vallen |:( . Iemand ervaring met een nieuw scherm bestellen/plaatsen?

Of goed moment om een nieuwe Xiaomi te bestellen :D
Bij mij ook!

Al is het tempered glass gebroken, en heb ik daar nu een nieuwe voor onderweg _O-
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_172976461
quote:
12s.gif Op zondag 6 augustus 2017 22:03 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

De 10.000mAh Powerbank 2 is bij BG vrij goedkoop zonder coupon :
https://www.banggood.com/(...)-Bank-p-1088932.html
Bedankt :) Gelijk een besteld :D
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_172977448
quote:
12s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:19 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Deze? Heb 'm toevallig net gereviewed...
Die ben ik helaas nog nergens onder de $30 tegengekomen.
De voorganger is ook nooit lager in prijs te vinden geweest, geloof ik...
Maar heb je die USB Type-C écht nodig?
Want deze powerbank doet niet aan output via de USB Type-C poort...
Nouja, nodig, nodig. Vriendin en ik hebben allebei telefoon met usb-c inmiddels dus zou alleen maar logisch zijn om de gewone usb kabels langzaam het huis uit te faseren toch eigenlijk?
En als je op pad gaat scheelt het ook een kabel.

En goede reden dat ie duurder moet zijn vanwege andere aansluiting is er niet lijkt me.
pi_172980277
Kan iemand mij vertellen wat de beste oordopjes zijn onder de 15 euro?
Gino ♥
pi_172981633
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 21:12 schreef Tjacka het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de beste oordopjes zijn onder de 15 euro?
Volgens mij zweren de meesten bij de Xiaomi Pistons.

Al kun je onder de 15 euro niet echt van "beste" spreken..
pi_172982025
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 21:50 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Volgens mij zweren de meesten bij de Xiaomi Pistons.

Al kun je onder de 15 euro niet echt van "beste" spreken..
Ik ben voor de Grapephine gegaan.
Gino ♥
pi_172983085
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:00 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ik ben voor de Grapephine gegaan.
Altijd handig als mensen om advies vragen, om vervolgens meteen daarna besluiten om geen enkel antwoord af te wachten ^O^
pi_172984038
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:27 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Altijd handig als mensen om advies vragen, om vervolgens meteen daarna besluiten om geen enkel antwoord af te wachten ^O^
Hij kon je advies niet horen. Hij had zijn Grapephine oordopjes in.
--
Een innige omhelzing,
Broempot
pi_172984938
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 21:50 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Volgens mij zweren de meesten bij de Xiaomi Pistons.

Al kun je onder de 15 euro niet echt van "beste" spreken..
Ik vind ze helemaal niks. Heb ze meerdere keren gebruikt... Verschillende versies.

Zitten gewoon niet fijn in me oor... Pasvorm lijkt niet goed te zijn. Het geluid vind ik ook niet super.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_172985355
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 23:06 schreef relativity het volgende:

[..]

Ik vind ze helemaal niks. Heb ze meerdere keren gebruikt... Verschillende versies.

Zitten gewoon niet fijn in me oor... Pasvorm lijkt niet goed te zijn. Het geluid vind ik ook niet super.
Ik heb er geen ervaring mee. Ik gebruik de Jaybird Freedom en PowerBeats3
  maandag 7 augustus 2017 @ 23:20:41 #50
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_172985456
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:32 schreef Helly het volgende:
En goede reden dat ie duurder moet zijn vanwege andere aansluiting is er niet lijkt me.
Juistem :P
Maar ook, wat heb je buiten je telefoon nog dat al geladen moet wordt via USB-C?

Ik ben Xiaomi powerbank fan, maar voor de prijs van 1 Type-C powerbank haal je momenteel bij BG 2 micro-usb powerbanks, die even goed presteren.Of 'n 20.000mAh exemplaar.
Voor nog geen 10 dollar haal je een leuke BlitzWolf kabel, en een convertertje, en ben je alsnog goedkoper uit.

Vooralsnog vind ikzelf dat USB Type-C nog niet bepalend moet zijn in de aanschaf van een toestel. Micro-usb zal nog jaren gebruikt worden in allerlei apparaten voor stroomvoorziening.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_173021849
Ik zie net op facebook een bericht van gearbest.

In de flash sale: ILIFE V1 Robotstofzuiger! 😇
Met o.a. 500pa zuigkracht, maakt niet meer geluid dan 65dB en heeft verschillende schoonmaakprogramma's.
Met coupon ILIFEV1 nu voor slechts ¤63,58! 😯
http://www.gearbest.com/robot-vacuum/pp_425031.html? 🙌

Erg verleidelijk voor dat geld

[ Bericht 9% gewijzigd door RobertNL op 12-08-2017 09:12:06 ]
pi_173029675
Ik heb 3 van die goedkopere dingen gekocht. En allemaal weer geretourneerd. Vond het niet echt wat. Slechte zuigkracht en werk niet overal gezogen. Daarnaast molde die me tapijt ook nog eens.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_173033612
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 22:23 schreef relativity het volgende:
Ik heb 3 van die goedkopere dingen gekocht. En allemaal weer geretourneerd. Vond het niet echt wat. Slechte zuigkracht en werk niet overal gezogen. Daarnaast molde die me tapijt ook nog eens.
Dat is jammer om te horen.
Welke robotstofzuigers heb jij geprobeerd?

Ik beschik zelf over de ILIFE V7. Los van het feit dat hij niet onthoud waar hij geweest is, vind ik het verder een prima apparaat. Wij hebben twee honden in huis, en ook met hondenharen weet hij goed om te gaan. Zelf vind ik het niet heel erg hinderlijk dat hij geen mapping heeft, want normaal gesproken moet je ook 2x over dezelfde plek om hem schoon te krijgen.
Daarnaast heb ik het onderstel al een keer uit elkaar gehaald om hem helemaal schoon te maken (hij draait hier dagelijks en moet veel haren verwerken) en dat was erg makkelijk om te doen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_173036894
Ik zou die V1 ook niet snel kopen maar die prijsontwikkeling is wel mooi om te zien. RobertNL is in het robot stofzuiger topic ook tevreden over de ILIVE V7.

Ik denk dat ik zelf op een mooi xiaomi aanbiedingkje wacht.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 20:08:18 #55
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_173071073
Heeft er iemand ervaring met deze cheapo bluetooth in-ears? De prijs lijkt me te mooi om waar te zijn, zeker in vergelijking met wat er nu op de markt is met Samsung Gears, maar de reviews zijn best wel goed. Ik zit er aan te denken om ze maar te nemen om uit te testen. http://www.ebay.com/itm/W(...)047675.c100011.m1850

Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself.
pi_173071361
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:08 schreef Domingesto het volgende:
Heeft er iemand ervaring met deze cheapo bluetooth in-ears? De prijs lijkt me te mooi om waar te zijn, zeker in vergelijking met wat er nu op de markt is met Samsung Gears, maar de reviews zijn best wel goed. Ik zit er aan te denken om ze maar te nemen om uit te testen. http://www.ebay.com/itm/W(...)047675.c100011.m1850

[ afbeelding ]
Als er al geluid uit komt zat het wss klinken naar een blik.
Dat ze werken zal vast wel, alleen je wilt denk ik toch wel een beetje redelijk geluid hebben.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 20:23:59 #57
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_173071468
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:19 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Als er al geluid uit komt zat het wss klinken naar een blik.
Dat ze werken zal vast wel, alleen je wilt denk ik toch wel een beetje redelijk geluid hebben.
Nee, je mag er niet al te veel van verwachten, maar las in de reviews dat ze wel een redelijke all-round bass hebben. Het is het proberen waard. Ik vind het zo kloten dat er nog zo weinig draadloos op de markt is en als het er al is, is het geprijsde meuk.
Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 09:17:50 #58
327191 RobertNL
For your gear.
pi_173080937
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 22:23 schreef relativity het volgende:
Ik heb 3 van die goedkopere dingen gekocht. En allemaal weer geretourneerd. Vond het niet echt wat. Slechte zuigkracht en werk niet overal gezogen. Daarnaast molde die me tapijt ook nog eens.
Welke heb je gehad? Ik heb hier zelf meer dan een jaar een Ilife V7 rondhobbelen en die doet het prima. Heeft nog niets gesloopt en doet in 95 van de 100 gevallen probleemloos zijn rondjes.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:30 schreef KdwPPr het volgende:
Ik zou die V1 ook niet snel kopen maar die prijsontwikkeling is wel mooi om te zien. RobertNL is in het robot stofzuiger topic ook tevreden over de ILIVE V7.

Ik denk dat ik zelf op een mooi xiaomi aanbiedingkje wacht.
De Xiaomi staat hier ook nog op de lijst; maar vooralsnog heb ik geen reden om de V7 te vervangen, behalve dat de Xiaomi wellicht wat sneller is en een map maakt van je huis.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:08 schreef Domingesto het volgende:
Heeft er iemand ervaring met deze cheapo bluetooth in-ears? De prijs lijkt me te mooi om waar te zijn, zeker in vergelijking met wat er nu op de markt is met Samsung Gears, maar de reviews zijn best wel goed. Ik zit er aan te denken om ze maar te nemen om uit te testen. http://www.ebay.com/itm/W(...)047675.c100011.m1850

[ afbeelding ]
Ja, ervaring met de QC29, die zijn qua geluid gewoon prima te noemen voor het geld (30 dollar). Bij mij deed het laden het niet perfect; maar iemand anders die ik ken heeft dat probleem niet.

De QC29 blijft ook goed in mijn oor zitten, zou er zonder problemen mee gaan sporten, ook de windruis (soms een issue bij dit soort dingen) is (bijna) niet aanwezig. Batterij is en blijft natuurlijk wel een issue; 10 uren zonder laden ga je niet redden; een uur of 2-3 en dan zijn ze leeg.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:23 schreef Domingesto het volgende:

[..]

Nee, je mag er niet al te veel van verwachten, maar las in de reviews dat ze wel een redelijke all-round bass hebben. Het is het proberen waard. Ik vind het zo kloten dat er nog zo weinig draadloos op de markt is en als het er al is, is het geprijsde meuk.
Jup, deze zijn nog een tientje goedkoper. Verwacht een beetje het geluid van een 10 dollar inear met bluetooth :).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_173081468
Iemand ervaring met de xiaomi gateway, is er ook zoiets alleen dan met eu aansluiting. Die adapter laat dat ding natuurlijk achterlijk uitsteken. Of zou je ook een eu stekker erin kunnen solderen
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:30:10 #60
327191 RobertNL
For your gear.
pi_173081846
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 14:43:33 #61
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_173086409
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 09:17 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, ervaring met de QC29, die zijn qua geluid gewoon prima te noemen voor het geld (30 dollar). Bij mij deed het laden het niet perfect; maar iemand anders die ik ken heeft dat probleem niet.

De QC29 blijft ook goed in mijn oor zitten, zou er zonder problemen mee gaan sporten, ook de windruis (soms een issue bij dit soort dingen) is (bijna) niet aanwezig. Batterij is en blijft natuurlijk wel een issue; 10 uren zonder laden ga je niet redden; een uur of 2-3 en dan zijn ze leeg.
Thanks! Hier kan ik wat mee! Het is dat de batterijduur me niet zoveel uitmaakt, als ze maar goed in het oor zitten en de connectie niet te zwak is. Ik wil ze vooral gebruiken voor tijdens mijn barre mountainbike tochtjes, als ze maar stevig blijven zitten ben ik tevreden. Dank je voor het delen van je ervaringen :)

quote:
Jup, deze zijn nog een tientje goedkoper. Verwacht een beetje het geluid van een 10 dollar inear met bluetooth :).
I can't set my hopes too high, but it's worth a shot. Ik zal wel even kjiken welke ik neem, ondanks dat de TWS mij nagenoeg identiek lijkt aan de QCY29, maar de eerste heeft dan wel weer een power bank van 450mAh, waar de tweede het moet doen met 220mAh. Meer bang for buck :)
Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself.
  zondag 13 augustus 2017 @ 14:31:38 #62
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_173110984
Long time no see/post in here. :D Mezelf maar direct weer ff nuttig maken voor ik een vraag wegplemp..

quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 23:06 schreef relativity het volgende:

[..]

Ik vind ze helemaal niks. Heb ze meerdere keren gebruikt... Verschillende versies.

Zitten gewoon niet fijn in me oor... Pasvorm lijkt niet goed te zijn. Het geluid vind ik ook niet super.
Klopt. De pistons zitten ook bij mij waardeloos. Iig de goeie, oude pistons. Simpele oplossing die bij mij werkte: een setje foam tips kopen. Gewoon een Comply knock off. Trek je die rare rubberen dingen eraf, foam tips op je pistons en ze zitten een stuk beter. Zulke dus:

https://nl.aliexpress.com(...)ear/32622683405.html

Wedervraag: zat bij de smartphones te loeren bij gearbest. Leuke smartphone gevonden.. Zelfde hebben ze bij banggood, maar bij banggood niet op voorraad. Nu heeft banggood tegenwoordig PDM om euhm.. Geen speciale billenvriendjes te worden met de douane. Heeft Gearbest inmiddels niet ook zoiets? :( Volgens mij, buiten hun EU warehouse, nog geen andere opties toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door neo2000 op 13-08-2017 15:03:39 ]
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_173111230
omdat ik aan het hobbyen ga: er is een monitor driver onderweg vanaf aliexpress..
voor 20 euro een groot, dedicated, scherm voor de raspberry pi :+

[ Bericht 2% gewijzigd door mschol op 13-08-2017 14:50:09 ]
pi_173111486
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 14:44 schreef mschol het volgende:
omdat ik aan het hobbyen ga: er is een monitor driver onderweg vanaf aliexpress..
voor 20 euro een groot, dedicated, scherm voor de raspberry pi :+
Wat ga je maken als ik vragen mag :) ?
  zondag 13 augustus 2017 @ 15:18:08 #65
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_173112002
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 14:43 schreef Domingesto het volgende:
I can't set my hopes too high, but it's worth a shot. Ik zal wel even kjiken welke ik neem, ondanks dat de TWS mij nagenoeg identiek lijkt aan de QCY29, maar de eerste heeft dan wel weer een power bank van 450mAh, waar de tweede het moet doen met 220mAh. Meer bang for buck :)
Moest je voor de QCY Q29's gaan bij Banggood, vergeet dan niet ofwel de coupon op de productpage te activeren of 'm gewoon in te geven : f7a2ef
Scheelt je toch wel wat centen...

Ik maakte er een tijd geleden een video over :
Naar aanleiding van bovenstaande video ook even meegeven dat meerdere mensen problemen hebben met het pairen en het behouden van een pairing.
Daarover zijn meerdere video's te vinden, evenals een aantal klachten in de comments van m'n eigen video.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_173113478
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 14:57 schreef davedavy het volgende:

[..]

Wat ga je maken als ik vragen mag :) ?
niet heeel spectaculair hoor: had een defecte laptop en heb daar lcd uitgesloopt..
daar dus een monitor driver voor besteld en het idee is dan om een Rpi b.v. als extra pctje neer te kunnen zetten, het is geen touchscreen dus een soort van smart oplossing kan het niet worden (dan had ik voor 70 euro een 7' lcd touchpanel voor de pi moeten kopen, dat vond ik wat te veel)

uiteindelijk ga ik er misschien wel een soort weerstation idee van maken.. :s)
  zondag 13 augustus 2017 @ 20:32:43 #67
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_173119668
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 10:02 schreef mikieu het volgende:
Iemand ervaring met de xiaomi gateway, is er ook zoiets alleen dan met eu aansluiting. Die adapter laat dat ding natuurlijk achterlijk uitsteken. Of zou je ook een eu stekker erin kunnen solderen
Heb 'm hier met zoiets:



Werkt prima, en steekt niet achterlijk veel uit. Ding hoef je ook niet op een honder procent zicht locatie te hebben trouwens. Je doet alles toch via je telefoon ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zondag 13 augustus 2017 @ 21:59:52 #68
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_173122986
quote:
12s.gif Op zondag 13 augustus 2017 15:18 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Moest je voor de QCY Q29's gaan bij Banggood, vergeet dan niet ofwel de coupon op de productpage te activeren of 'm gewoon in te geven : f7a2ef
Scheelt je toch wel wat centen...

Ik maakte er een tijd geleden een video over :
Naar aanleiding van bovenstaande video ook even meegeven dat meerdere mensen problemen hebben met het pairen en het behouden van een pairing.
Daarover zijn meerdere video's te vinden, evenals een aantal klachten in de comments van m'n eigen video.
Damn, 40% eraf, da's een aardige korting. Dankje, dit is een lekkere deal en ik vertrouw Banggood ook wat meer dan een schimmige seller van Ebay. Ga hier maar voor.

Het pairen blijft voor velen dus een probleem, maar zo te zien in de comments heb je aardig wat tips & tricks gegeven als je daar tegenaan loopt. So far so good ben jij wel tevreden met ze? Gelikte reviews trouwens, mooi format gebruik je!
Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself.
  zondag 13 augustus 2017 @ 22:11:06 #69
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_173123417
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 21:59 schreef Domingesto het volgende:

[..]

Damn, 40% eraf, da's een aardige korting. Dankje, dit is een lekkere deal en ik vertrouw Banggood ook wat meer dan een schimmige seller van Ebay. Ga hier maar voor.

Het pairen blijft voor velen dus een probleem, maar zo te zien in de comments heb je aardig wat tips & tricks gegeven als je daar tegenaan loopt. So far so good ben jij wel tevreden met ze? Gelikte reviews trouwens, mooi format gebruik je!
Thanks man. Ik pruts maar wat aan hoor :)

Ik gebruik ze nu zelf meer dan 8 maanden met grote tevredenheid bijna dagelijks.
Dus, of ik tevreden ben? :Y
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_173128596
De verleiding niet hebben kunnen weerstaan :@
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_173131846
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 08:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
De verleiding niet hebben kunnen weerstaan :@
Ok komt ie...

Wat heb je gekocht?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_173134787
Ik heb een vraag over stofzuigrobots.

Heeft er iemand direkte ervaring met de Ilife en de Xiaomi? Ik heb uiteraard reviews gelezen en ben me bewust van het prijsverschil. Ik zou het graag uit eerste hand willen horen.
pi_173135195
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:35 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik heb een vraag over stofzuigrobots.

Heeft er iemand direkte ervaring met de Ilife en de Xiaomi? Ik heb uiteraard reviews gelezen en ben me bewust van het prijsverschil. Ik zou het graag uit eerste hand willen horen.
Zelf heb ik de Ilife V7, en die is ten tijde van dit schrijven bezig om de hal stof te zuigen :D.

Heb hem nu een tijdje in het bezit, en hij doet prima zijn werk.
Ondanks het feit dat wij twee honden hebben weet hij het goed schoon te houden hier.
Af en toe moet je hem wel uit elkaar halen en even reinigen (in mijn geval betekent dat de haren van mijn vriendin uit de borstels plukken).
Het reinigen gaat ook heel gemakkelijk, aangezien alles goed los te halen is en zo weer in elkaar te zetten is.

Tot nu toe geen enkele klacht m.b.t. de stofzuiger, hij kan makkelijk een paar uur draaien voordat hij zelf weer zijn dockingstation opzoekt.

Hier in huis heb ik overal laminaat trouwens, maar het kleed bij de tuindeuren en de voordeur gaat hij moeiteloos overheen. Het tapijt in de woonkamer gaat hij niet overheen. Dit is hoogpollig en ziet hij als obstakel.

Let wel, deze versie maakt geen gebruik van mapping, dat betekent dat hij vaker bij dezelfde plek langs zal gaan. In mijn geval vind ik dat niet erg, aangezien je zelf ook twee of meer keren over een plek gaat als je stofzuigt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_173135686
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 11:38 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ok komt ie...

Wat heb je gekocht?
Of ik dacht dat 't duidelijk was dat ik voor die bt-gevallen iets daarboven ben gegaan met 40% korting :-D
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_173135954
Besankt voor je uitleg. La ik het comparison chart van Ilife zo lees is de V7 prima voor mij. Wat moet ik me voorstellen bij de app (heeft alleen de v7 staat er)?
Ik heb geen drempels. Als ik de deur van de gang open laat pakt de Ilife die dan ook mee?

De V5 is dan weer maar 85 euro van het eu warehouse van GB en dat is een mooie prijs om uit te proberen....luxe problemen....

[ Bericht 21% gewijzigd door eddepetfokt op 14-08-2017 14:28:51 ]
pi_173136663
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:21 schreef eddepetfokt het volgende:
Besankt voor je uitleg. La ik het comparison chart van Ilife zo lees is de V7 prima voor mij. Wat moet ik me voorstellen bij de app (heeft alleen de v7 staat er)?
Ik heb geen drempels. Als ik de deur van de gang open laat pakt de Ilife die dan ook mee?

De V5 is dan weer maar 85 euro van het eu warehouse van GB en dat is een mooie prijs om uit te proberen....luxe problemen....
Zelf gebruik ik de app niet, ik laat hem gewoon zijn ding doen dus daar kan ik je geen informatie over geven. Net als de afstandsbediening, die gebruik ik alleen om hem (automatisch) naar zijn station te laten gaan.

Zelf laat ik boven de deuren altijd open, en gaat hij netjes van de kamer via de overloop naar de andere kamer en weer terug. Geen enkel probleem.

Het grootste verschil tussen de 5 en 7 zit hem wat mij betreft in de gemotoriseerde "brush". De Ilife V7 heeft hem schuin voor zitten, waarmee hij toch de hoekjes weet mee te nemen (de brush veegt het dan naar binnen toe, richting zijn zuigmond).
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_173137448
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:49 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Zelf gebruik ik de app niet, ik laat hem gewoon zijn ding doen dus daar kan ik je geen informatie over geven. Net als de afstandsbediening, die gebruik ik alleen om hem (automatisch) naar zijn station te laten gaan.

Zelf laat ik boven de deuren altijd open, en gaat hij netjes van de kamer via de overloop naar de andere kamer en weer terug. Geen enkel probleem.

Het grootste verschil tussen de 5 en 7 zit hem wat mij betreft in de gemotoriseerde "brush". De Ilife V7 heeft hem schuin voor zitten, waarmee hij toch de hoekjes weet mee te nemen (de brush veegt het dan naar binnen toe, richting zijn zuigmond).
Duidelijk. Ik wil juist de hoekjes schoon, dus toch geen V5 dan.
pi_173175616
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_173188315
OnePlus 5 vandaag ontvangen. Stond al standaard de internationale rom op en de update van een paar dagen geleden kreeg ik direct door.
pi_173196713
Ik heb een [beetje offtopix] vraag over Quick Charge 2.0. Dit werkt als de telefoon en power supply dit ondersteunt heb ik gelezen. Maar ik lees nergens iets over de usb kabels.

Quick Charge 2.0 werkt volgens wat ik er over lees het best bij een zo goed als lege telefoon, vanaf zo'n 70% is er geen quickcharge meer bij.
Heeft het zin om 3A kabels aan te schaffen, of kan Quickcharge met 2A kabels uit de voeten?
  woensdag 16 augustus 2017 @ 23:14:39 #81
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_173197896
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:35 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik heb een [beetje offtopix] vraag over Quick Charge 2.0. Dit werkt als de telefoon en power supply dit ondersteunt heb ik gelezen. Maar ik lees nergens iets over de usb kabels.

Quick Charge 2.0 werkt volgens wat ik er over lees het best bij een zo goed als lege telefoon, vanaf zo'n 70% is er geen quickcharge meer bij.
Heeft het zin om 3A kabels aan te schaffen, of kan Quickcharge met 2A kabels uit de voeten?
Micro-usb kabels of USB Type-C kabels?
Ik heb over deze materie laatst een hele uitleg gelezen :
https://plus.google.com/+BensonLeung/posts/gd1C2b4io7C

[ Bericht 15% gewijzigd door dodge_911 op 16-08-2017 23:24:17 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_173199220
quote:
12s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:14 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Micro-usb kabels of USB Type-C kabels?
Ik heb over deze materie laatst een hele uitleg gelezen :
https://plus.google.com/+BensonLeung/posts/gd1C2b4io7C
micro usb!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 22:29:46 #83
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_173222185
Heb een blitzwolf bestelling gedaan..

https://m.banggood.com/Bl(...)tml?rmmds=mypreorder X2

https://m.banggood.com/Qu(...).html?rmmds=myorders

https://m.banggood.com/Bl(...).html?rmmds=myorders x 2

Die eerste is een upgrade en preorder. Vriendin sloopt alles, ben benieuwd of deze heel blijven
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_173231868

Te vinden onder "my diary" in de Banggood app.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_173233994
Iemand ervaring met goede over ear bluetooth headphones vanuit china? Heb wat gezocht maar nog niet echt iets kunnen vinden.
pi_173236882
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:35 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik heb een vraag over stofzuigrobots.

Heeft er iemand direkte ervaring met de Ilife en de Xiaomi? Ik heb uiteraard reviews gelezen en ben me bewust van het prijsverschil. Ik zou het graag uit eerste hand willen horen.
Check mijn review van ILIFE A4s eens ;). Gebruik hem hier na enkele maanden nog steeds met plezier!

CHI / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2
pi_173239876
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 16:37 schreef Downstar het volgende:

[..]

Check mijn review van ILIFE A4s eens ;). Gebruik hem hier na enkele maanden nog steeds met plezier!

CHI / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2
Gelezen, dank je wel. Deze is wel weer een stuk duurder dan de V5 en geloof ik een beetje duurder dan de V7.
pi_173251327
Lekker dan, kom ik net tot de conclusie dat de betaling niet is doorgegaan van mijn order m.b.t. een kabeltje voor het opladen van mijn intercom systeem op de motor.

Kan ik hem opnieuw bestellen en wachten :').
Was wel fijn geweest als ik even een mailtje had gehad.

Besteld op ebay trouwens, was voor het eerst sinds tijden weer.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 10:27:28 #89
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173251387
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 10:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
Lekker dan, kom ik net tot de conclusie dat de betaling niet is doorgegaan van mijn order m.b.t. een kabeltje voor het opladen van mijn intercom systeem op de motor.

Kan ik hem opnieuw bestellen en wachten :').
Was wel fijn geweest als ik even een mailtje had gehad.

Besteld op ebay trouwens, was voor het eerst sinds tijden weer.
Daar kan je toch weinig fout doen lijkt me?
pi_173251707
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 10:27 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Daar kan je toch weinig fout doen lijkt me?
Seller heeft het geannuleerd en de listing is ook niet meer beschikbaar.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 11:53:44 #91
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173252882
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 10:51 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Seller heeft het geannuleerd en de listing is ook niet meer beschikbaar.
Oh dat heeft dan niets met de betaling te maken..
pi_173253877
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 11:53 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Oh dat heeft dan niets met de betaling te maken..
Nee....

"Your payment didn't go through, so the order was canceled. Please pay for this item again."

Blijkbaar een storing bij paypal destijds (is al enige tijd terug), en nu is hij niet meer beschikbaar.
Dus heb ik het via Aliexpress gekocht nu ;-)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 13:00:15 #93
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173253953
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 12:54 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Nee....

"Your payment didn't go through, so the order was canceled. Please pay for this item again."

Blijkbaar een storing bij paypal destijds (is al enige tijd terug), en nu is hij niet meer beschikbaar.
Dus heb ik het via Aliexpress gekocht nu ;-)
Zou kunnen.. maar je krijgt altijd een bevestigingsmail van paypal en ebay toch?
Maarja is al opgelost iig.. ^O^
pi_173260637
Ik ben vandaag begonnen met het vervangen van de halogeenspots in mn huis voor LED. Nu heb ik al mijn GU10 fittingen vervangen voor de LED's van Ikea, werkt prima ziet er mooi uit :Y

Nu heb ik ook nog mr16 en mr11 fittingen in huis. Is t de moeite zoiets uit china te halen? Ikea heeft geen LEDs voor deze verouderde fittingen.

[ Bericht 1% gewijzigd door kikoooooo op 19-08-2017 19:38:53 ]
pi_173262655
Blitzwolf ampcore gevlochten kevlar oplaadkabels mico,usb-c of lightning vanaf ¤2,58 @ Banggood

Pre-order van de nieuwe Gold-plated versie https://m.banggood.com/search/blitzwolf-ampcore-plus.html
pi_173263527
Heeft er iemand ervaring met de elektrische tandenborstel van Xiaomi die een par posts geleden is genoemd? :)
pi_173265555
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:11 schreef xminator het volgende:
Iemand ervaring met goede over ear bluetooth headphones vanuit china? Heb wat gezocht maar nog niet echt iets kunnen vinden.
Zijn er niet echt naar mijn idee. Wat koptelefoons betreft heb je een paar aardige in-ear opties en één specifieke over-ear die aan te raden zijn, allemaal bedraad. Maar wat wil je uitgeven? Voor rond de 100 heb je best een paar interessante opties van gewoon mainstream spelers.
In de China shops wordt de Bluedio T3 Plus over het algemeen gezien als een goede optie. Ik heb deze ook geprobeerd, en het geluid is op zich prima (mits je van wat meer bas houdt, zoals de reguliere consument wel doet, zeker als ze voor een lager budget kijken). Maar erg prettig zitten ze niet, en persoonlijk zou ik ze dus niet aanraden. Ja, voor de prijs is het top, maar als je het niet goed kan gebruiken... Maar misschien dat jij ze wel lekker vind zitten...
pi_173277504
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:38 schreef roflcat het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de elektrische tandenborstel van Xiaomi die een par posts geleden is genoemd? :)
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zie wel,een potentieel probleem in het achteraf bestellen van losse borstels. Hoe lang zullen die leverbaar blijven?
En gezien de kosten van de Xiaomi kan je net zo goed een een Oral-B kopen, bijv. https://www.amazon.co.uk/(...)=1-3&keywords=Oral+b
pi_173283143
Ik heb een pakketje onderweg van AliExpress met 4PX Singapore Post OM Pro. Heeft iemand daar ooit al eens van gehoord? Sinds dat ding op 2 augustus uit het export center in Hong Kong is vertrokken heeft de tracking geen updates meer gehad :P
pi_173298358
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:45 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zie wel,een potentieel probleem in het achteraf bestellen van losse borstels. Hoe lang zullen die leverbaar blijven?
En gezien de kosten van de Xiaomi kan je net zo goed een een Oral-B kopen, bijv. https://www.amazon.co.uk/(...)=1-3&keywords=Oral+b
Dan heb je geen sonische tandeborstel en een met app toch ;)?
pi_173298912
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:45 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zie wel,een potentieel probleem in het achteraf bestellen van losse borstels. Hoe lang zullen die leverbaar blijven?
En gezien de kosten van de Xiaomi kan je net zo goed een een Oral-B kopen, bijv. https://www.amazon.co.uk/(...)=1-3&keywords=Oral+b
die van DM markt zijn goed, hebben ook goedkope borstels.
pi_173325829
Tijdje geleden dat ik hier wat gepost heb, maar ik zit met iets wat ik niet helemaal 100% zeker weet.

Als ik een product bestel, en door een discount onder de 22¤ blijf, gaat de douane hier dan lastig over doen? De factuur zegt namelijk dat het product 30 euro is, maar er gaat dan 10 euro af aan discount...
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:08:24 #103
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173325943
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:09 schreef THEFXR het volgende:

[..]

die van DM markt zijn goed, hebben ook goedkope borstels.
Passen die op dit systeem dan?
pi_173326504
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:08 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Passen die op dit systeem dan?
ze verkopen ook goede elektrische tandenborstels
pi_173337430
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:09 schreef THEFXR het volgende:

[..]

die van DM markt zijn goed, hebben ook goedkope borstels.
DM mark?
  woensdag 23 augustus 2017 @ 09:33:47 #106
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173337495
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:28 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

DM mark?
Duits drogisterij. Ja, ik snap ook niet wat dat hier moet.
pi_173340843
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:33 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Duits drogisterij. Ja, ik snap ook niet wat dat hier moet.
nog goedkoper dan chinees
  woensdag 23 augustus 2017 @ 12:39:02 #108
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173340899
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:35 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nog goedkoper dan chinees
Tja, maar het topic heet toch echt [Chinese webshops] en niet [Goedkope meuk van over de wereld] ;)
pi_173340902
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:39 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Tja, maar het topic heet toch echt [Chinese webshops] en niet [Goedkope meuk van over de wereld] ;)
ok ;)
pi_173341855
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:02 schreef kweenie1 het volgende:
Tijdje geleden dat ik hier wat gepost heb, maar ik zit met iets wat ik niet helemaal 100% zeker weet.

Als ik een product bestel, en door een discount onder de 22¤ blijf, gaat de douane hier dan lastig over doen? De factuur zegt namelijk dat het product 30 euro is, maar er gaat dan 10 euro af aan discount...
Volgens mij niet, als er al niet "gift" op het douane formulier staat, dan staat er wel de gewone verkoopprijs. :)
pi_173344123
De QCY Q29 doppen binnen, lijkt me geen verkeerde koop!

Even wat moeite met pairen en stereo gebruik, maar dankzij Dodge-reviews is dat ook gelukt!

Ik ga ze veel op de fiets gebruiken denk ik :Y
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 23 augustus 2017 @ 17:01:17 #112
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_173345466
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:37 schreef Eric_Cantona het volgende:
De QCY Q29 doppen binnen, lijkt me geen verkeerde koop!

Even wat moeite met pairen en stereo gebruik, maar dankzij Dodge-reviews is dat ook gelukt!

Ik ga ze veel op de fiets gebruiken denk ik :Y
^O^ ^O^ ^O^
I love it when a plan comes together : :7
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_173346530
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:37 schreef Eric_Cantona het volgende:
De QCY Q29 doppen binnen, lijkt me geen verkeerde koop!

Even wat moeite met pairen en stereo gebruik, maar dankzij Dodge-reviews is dat ook gelukt!

Ik ga ze veel op de fiets gebruiken denk ik :Y
Ik heb ze net ook besteld. Zijn voor die drie tientjes het proberen wel waard.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 18:10:06 #114
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_173346624
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:04 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik heb ze net ook besteld. Zijn voor die drie tientjes het proberen wel waard.
Via de link bij m'n video, hoop ik ? :p
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_173346722
quote:
12s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:10 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Via de link bij m'n video, hoop ik ? :p
Jup. Tenminste, via de link in jouw bericht met video. Hoezo, krijg je dan affiliate punten ;)
  woensdag 23 augustus 2017 @ 18:24:13 #116
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_173346864
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:15 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Jup. Tenminste, via de link in jouw bericht met video. Hoezo, krijg je dan affiliate punten ;)
Hehe, dat, en ook het volgende :
dan ziet men bij BG dat mij wat opsturen ter review hen ook wat sales oplevert.
En dat maakt het dan weer makkelijker voor de volgende reviews om wat ter review te krijgen ;)
Ik kreeg bijvoorbeeld vandaag te horen dat de nieuwe BlitzWolf kabels onderweg zijn.
Ik ben geen grote YouTuber met 1000'en subscribers, dus voor de influence moeten ze 't niet doen :)

Wat dat dat dan uiteindelijk oplevert, gaat weer naar spul wat ik niet zo ter review gestuurd kan krijgen, of naar gear voor het youtube kanaal : testers, loads, licht...
Rijk word ik er niet van, dus daar moet je 't niet voor doen ;)

[ Bericht 18% gewijzigd door dodge_911 op 23-08-2017 18:31:27 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_173346909
quote:
12s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:24 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Hehe, dat, en ook het volgende : dan ziet men bij BG dat mij wat opsturen ter review hen ook wat sales oplevert. En dat maakt het dan weer makkelijker voor de volgende reviews om wat ter review te krijgen ;) En wat dat dat dan uiteindelijk oplevert, gaat weer naar spul wat ik niet zo ter review gestuurd kan krijgen, of naar gear voor het youtube kanaal...
Ah, op die fiets :) Ik heb inderdaad via die post doorgeklikt.
pi_173347791
quote:
12s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:10 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Via de link bij m'n video, hoop ik ? :p
Anders kwooten we @Banggood toch gewoon effe *)

Huh dat moet toch werken?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_173349411
-blijkbaar niet-
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 22:40:04 #120
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173352353
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:15 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Anders kwooten we @Banggood toch gewoon effe *)

Huh dat moet toch werken?
Het is hier geen twitter.. :') _O-
pi_173352761
quote:
14s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 22:40 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Het is hier geen twitter.. :') _O-
Normaal gesproken zie ik anders regelmatig 'n (onbedoelde) bg-link voorbij komen.

Www.banggood.com zal 't dan wel zijn.

Ook niet, raar.
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 23 augustus 2017 @ 23:10:02 #122
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173352958
Gewoon banggood typen..
De rest doet fok voor je.. net als marktplaats
:D Oh marktplaats dus niet meer.. das nieuw voor me
Maar dat is geen quote he? Daarvoor moet je ze quoten..
  woensdag 23 augustus 2017 @ 23:12:08 #123
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_173353007
quote:
14s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 23:10 schreef Zolderkamer het volgende:
Gewoon banggood typen..
De rest doet fok voor je.. net als marktplaats
:D Oh marktplaats dus niet meer.. das nieuw voor me
Dat bedoelt 'ie niet.
Op Tweakers kan je nu users mentionen, net als op twitter...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 23 augustus 2017 @ 23:13:28 #124
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173353031
quote:
12s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 23:12 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Dat bedoelt 'ie niet.
Op Tweakers kan je nu users mentionen, net als op twitter...
Oh maar tweakers is een plek waar ik niet kom.. veel te veel arrogante supernerds.. Dat trek ik heel slecht.. :P
pi_173357392
quote:
14s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 23:13 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Oh maar tweakers is een plek waar ik niet kom.. veel te veel arrogante supernerds.. Dat trek ik heel slecht.. :P
Het stereotype nerd wordt daar wel waar gemaakt inderdaad :P
pi_173358252
Grootste nadeel van Tweakers t.o.v. hier vind ik die scheidsrechters. Van die ventjes die thuis niets te zeggen hebben en daar autoritair lopen te doen bij 1 post die off-topic is.

Zelf geen last van, maar erger mij kapot als ze weer eens iemand de les lezen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_173358620
Ze hebben daar ook bijzondere regels; je mag daar niet vragen om advies of ervaringen (met specifieke producten) en ook niet puur en alleen over het verzenden en verzendtijden e.d.
Komt in de praktijk erop neer dat er niets anders over gaat dan wat ze hebben besteld/binnengekregen en hoe lang hun verzendtijden zijn.
Bijster interessant. niet

Ben hier niet/nauwelijks meer actief, maar dan nog minder. :+
pi_173359079
China shoppen is bij mij ook een beetje over eerlijk gezegd :P Alleen de echt nodige dingen zoals een kabel voor de smartphone ed. De rest is toch weer van die rotzooi die in de kast blijft liggen en daar word ik niet vrolijk van :+ ruim tegenwoordig meer op dan dat er binnen komt :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_173359531
Nog even een vraagje over de Ilife V5 en V7 (want ik heb de keuze beperkt tussen deze twee)
Belangrijkste verschillen:

-De v7 heeft een gemotoriseerde borstel
Is dat handig op een [dun] kleed. Op sommige filmpjes zag ik dat de robot niet eens zo'n kleed op kon
-de V7 heeft een groter opvangbakje en dat lijkt ook nog makkelijker geleegd te kunnen worden.
-de v7 heeft maar 1 zijborstel
-de v5 is ongeveer 5cm smaller.
-de V5 heeft een grotere zuigkracht
Maakt de V5 daardoor ook meer herrie? Als ik het 's nachts beneden laat draaien met de deur op een kier, houdt het me dan uit mijn slaap? Maakt het meer herrie dan een (stille) vaarwasser?

Het verschil is zo'n 28 euro en dat zit 'm voornamelijk in de motorized brush denk ik. Vreemd is wel dat het verzenden van de V5 4 euro duurder is dan het verzenden van de v7.

Bedankt voor jullie hulp.

[ Bericht 10% gewijzigd door eddepetfokt op 24-08-2017 12:34:48 ]
pi_173359885
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 12:18 schreef eddepetfokt het volgende:
Nog even een vraagje over de Ilife V5 en V7 (want ik heb de keuze beperkt tussen deze twee)
Belangrijkste verschillen:

-De v7 heeft een gemotoriseerde borstel
Is dat handig op een [dun] kleed. Op sommige filmpjes zag ik dat de robot niet eens zo'n kleed op kon
-de V5 heeft een grotere zuigkracht
Maakt de V5 daardoor ook meer herrie? Als ik het 's nachts beneden laat draaien met de deur op een kier, houdt het me dan uit mijn slaap? Maakt het meer herrie dan een (stille) vaarwasser?

Het verschil is zo'n 28 euro en dat zit 'm voornamelijk in de motorized brush denk ik. Vreemd is wel dat het verzenden van de V5 4 euro duurder is dan het verzenden van de v7.

Bedankt voor jullie hulp.
Ik heb nu een maand of twee de ilife V5 in huis.
Ikzelf had er snachts niet heel veel last van maar je hoort hem wel.
En ja hij maakt een stuk meer herrie dan een vaatwasser.
Het is wel een geniaal ding trouwens.
ik zet hem meestal aan als ik het huis uit ga, dan zuigt hij ongeveer anderhalf uur en als ik weer thuis kom staat ie weer op te laden.
Tot nu toe 2x meegemaakt dat hij was vastgelopen op iets (beide keren door speeltjes van de katten)
pi_173361268
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 12:18 schreef eddepetfokt het volgende:
Nog even een vraagje over de Ilife V5 en V7 (want ik heb de keuze beperkt tussen deze twee)
Belangrijkste verschillen:

-De v7 heeft een gemotoriseerde borstel
Is dat handig op een [dun] kleed. Op sommige filmpjes zag ik dat de robot niet eens zo'n kleed op kon
-de V7 heeft een groter opvangbakje en dat lijkt ook nog makkelijker geleegd te kunnen worden.
-de v7 heeft maar 1 zijborstel
-de v5 is ongeveer 5cm smaller.
-de V5 heeft een grotere zuigkracht
Maakt de V5 daardoor ook meer herrie? Als ik het 's nachts beneden laat draaien met de deur op een kier, houdt het me dan uit mijn slaap? Maakt het meer herrie dan een (stille) vaarwasser?

Het verschil is zo'n 28 euro en dat zit 'm voornamelijk in de motorized brush denk ik. Vreemd is wel dat het verzenden van de V5 4 euro duurder is dan het verzenden van de v7.

Bedankt voor jullie hulp.
De V7 gaat zonder problemen over de dunne deurmatten die bij mij in de hal bij de voordeur liggen en bij de openslaande tuindeuren. Het hogere tapijt in de woonkamer ziet hij als obstakel. Daar blijft hij op hangen en draait dan om en gaat dan zonder problemen verder. Het niveau van lawaai is gelijk aan mijn vaatwasser. Zelf laat ik hem overdag stofzuigen en niet 's nachts. Wel haal ik ook alles van de vloer zoals kabels. De barkrukken in de keuken zet ik op de bar, omdat hij daar tegenaan en op vastloopt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 24 augustus 2017 @ 15:07:38 #132
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_173363173
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 12:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
Te vinden onder "my diary" in de Banggood app.
oeps ik zit op de ¤1260,05 en 1742 dagen
pi_173363258
quote:
6s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:07 schreef Boppos het volgende:

[..]

oeps ik zit op de ¤1260,05 en 1742 dagen
Dat is 72,3 cent per dag :D
Wel leuke / nuttige dingen toch?

Ik zat op 1 augustus op $306,81, met 760 dagen. Hoogste order was 'maar' $31,29
  donderdag 24 augustus 2017 @ 15:37:23 #134
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_173363849
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:10 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Dat is 72,3 cent per dag :D
Wel leuke / nuttige dingen toch?

Ik zat op 1 augustus op $306,81, met 760 dagen. Hoogste order was 'maar' $31,29
Powerbanks, miband (1 en 2), ipcams +ass, Blitzwolf dingen, kampeer dingen, Labvoeding, Electronica onderdeeltjes om zelf iets in elkaar te solderen, (led) lampjes, nagellak dingen voor de vrouw, Latex paarden masker, alcoholtester, spulletjes voor de kapsalon van de vrouw, Chuwi Hibook pro (dat was ook de duurste met
Dit was mijn eerste bestelling: Tires pressure monitor

Ik ben ook wel benieuwd naar mijn "score" bij aliexpress eigenlijk... dat zal wel meer zijn dan 72 cent per dag. Laatste jaar komt er veel daar vandaan (699 euro = 699 points op de ranking lijst: A3 user). Op Ebay was er voor 2015 ook wel een redelijk hoge uitgave. Toen overgegaan ivm betrouwbaarheid op diverse webshops door middel van verschillende vergelijkingssites. en laatste jaar komt aliexpress als goedkoopste naar boven. Alleen specifieke aanbiedingen of producten met PDM komen vaan van Banggood.

@ de robostofzuiger discussie forum leden: Ik heb thuis nu iets meer dan een jaar een chuwi ilife V7S rijden en dat ding is ideaal! Pas onder alle meubels door behalve de bank. Eens in de zoveel weken zetten we alles van de grond en gaat hij eens een rondje rijden met het waterbakje erin en dweilen maar! Wel even goed op losjes liggende kabels achter de meubels letten maar na een maand ben je daar ook wel achter. De V7S is roze en daar was de dame des huizes ook wel content mee.
  donderdag 24 augustus 2017 @ 16:56:45 #135
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_173365817
quote:
14s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 23:13 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Oh maar tweakers is een plek waar ik niet kom.. veel te veel arrogante supernerds.. Dat trek ik heel slecht.. :P
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 11:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
Grootste nadeel van Tweakers t.o.v. hier vind ik die scheidsrechters. Van die ventjes die thuis niets te zeggen hebben en daar autoritair lopen te doen bij 1 post die off-topic is.

Zelf geen last van, maar erger mij kapot als ze weer eens iemand de les lezen.
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 11:36 schreef Iemand91 het volgende:
Ze hebben daar ook bijzondere regels; je mag daar niet vragen om advies of ervaringen (met specifieke producten) en ook niet puur en alleen over het verzenden en verzendtijden e.d.
Komt in de praktijk erop neer dat er niets anders over gaat dan wat ze hebben besteld/binnengekregen en hoe lang hun verzendtijden zijn.
Bijster interessant. niet

Ben hier niet/nauwelijks meer actief, maar dan nog minder. :+
Waarom denk je dat ik naar hier gevlucht ben destijds ? :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_173367461
Iemand voor mij een goede tip voor een draadloze muis?
Zie van alles vanaf 5 euro, maar geen idee wat een behoorlijk werkende muis is.
Wat betreft maximum prijs denk ik aan 15 euro, maar mag natuurlijk ook goedkoper :)
  donderdag 24 augustus 2017 @ 19:06:55 #137
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173368535
quote:
7s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 18:24 schreef BoyB het volgende:
Iemand voor mij een goede tip voor een draadloze muis?
Zie van alles vanaf 5 euro, maar geen idee wat een behoorlijk werkende muis is.
Wat betreft maximum prijs denk ik aan 15 euro, maar mag natuurlijk ook goedkoper :)
Meh voor 23 euro heb je al een compleet desktopsetje van Logitech
https://tweakers.net/pric(...)-wireless-combo.html
Om tweakers er nog maar even bij te halen O-)
pi_173368967
quote:
7s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 18:24 schreef BoyB het volgende:
Iemand voor mij een goede tip voor een draadloze muis?
Zie van alles vanaf 5 euro, maar geen idee wat een behoorlijk werkende muis is.
Wat betreft maximum prijs denk ik aan 15 euro, maar mag natuurlijk ook goedkoper :)
Deze ligt fijn in de hand http://s.aliexpress.com/MnyAVFRj voelt ook kwalitatief goed aan...vind ik.
pi_173370301
Dank voor de tip.
Iemand ervaring met de muizen van Xiaomi?
pi_173381641
Ik zou voor een e-3lue gaan. Spotgoedkoop, kwaliteit dik in orde.
pi_173382124
Iemand ervaring (goed en slecht) met chinese muismatten zoals bv: http://www.aliexpress.com(...)61-92a9-56e54c5bd4bf

Ik game altijd met een gratis muismat en ben benieuwd of een grotere "game" muismat verschil gaat maken.
pi_173382169
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 11:06 schreef KdwPPr het volgende:
Iemand ervaring (goed en slecht) met chinese muismatten zoals bv: http://www.aliexpress.com(...)61-92a9-56e54c5bd4bf

Ik game altijd met een gratis muismat en ben benieuwd of een grotere "game" muismat verschil gaat maken.
ik heb nu een grotere muismat, volgens mij uit china gehaald een paar jaar terug en vind het erg prettig

geen idee meer waar ik hem besteld heb helaas en dus ook niet welke het precies was..

enige is dat ik hem iets dikker zou willen hebben..
pi_173382960
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 11:09 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb nu een grotere muismat, volgens mij uit china gehaald een paar jaar terug en vind het erg prettig

geen idee meer waar ik hem besteld heb helaas en dus ook niet welke het precies was..

enige is dat ik hem iets dikker zou willen hebben..
Ik vind de rechthoekige muismat ook een raar formaat hebben en vraag me af waarom die niet vierkant is. Mijn link was de meest verkochte muismat op ali express.

Prijs maakt opzicht niet uit zolang die niet duurder is dan een goede muismat in NL (40 euro)
pi_173383130
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 11:58 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Ik vind de rechthoekige muismat ook een raar formaat hebben en vraag me af waarom die niet vierkant is. Mijn link was de meest verkochte muismat op ali express.

Prijs maakt opzicht niet uit zolang die niet duurder is dan een goede muismat in NL (40 euro)
ik heb een tientje ofzo betaald voor mijn muismat :P

rechthoekig is wel logisch, een groot vierkant ding kunnen veel mensen denk ik niet eens kwijt ivm monitor steunen b.v.
pi_173383158
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 12:11 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb een tientje ofzo betaald voor mijn muismat :P

rechthoekig is wel logisch, een groot vierkant ding kunnen veel mensen denk ik niet eens kwijt ivm monitor steunen b.v.
Ik heb plek voor een muismat van 0.5m bij 0,7m dus kom maar met die grote muismatten xD
pi_173383188
Kan vorige bericht niet editen door een error.

Deze is al een beter formaat:
https://www.aliexpress.co(...)&transAbTest=ae803_2

Ik vraag me af of dat stofje wel lekker glijdt. Het ziet er zo ondegelijk en cheap uit.
pi_173383291
quote:
12s.gif Op zondag 13 augustus 2017 15:18 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Moest je voor de QCY Q29's gaan bij Banggood, vergeet dan niet ofwel de coupon op de productpage te activeren of 'm gewoon in te geven : f7a2ef
Scheelt je toch wel wat centen...


Voor de sportschool ben ik nog op zoek naar bluetooth oordopjes en nu zit ik te twijfelen tussen deze en de goedkopere mpow wolverine.

Welke zou je aanraden, kijkend naar de criteria dat ze goed moeten blijven zitten en de bonkbonk muziek van de sportschool een beetje kunnen overstemmen.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:24:12 #148
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_173387922
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 12:22 schreef Puntje013 het volgende:

[..]

Voor de sportschool ben ik nog op zoek naar bluetooth oordopjes en nu zit ik te twijfelen tussen deze en de goedkopere mpow wolverine.

Welke zou je aanraden, kijkend naar de criteria dat ze goed moeten blijven zitten en de bonkbonk muziek van de sportschool een beetje kunnen overstemmen.
Geen flauw idee, want ik heb die MPOW's heb ik niet om te vergelijken.
Loeihard gaan die QCY Q29's niet imho. YMMV.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_173389926
Ik heb een nieuw persoonlijk record. Op 19 augustus item van 68 cent besteld op AE. Wordt zojuist door de postbode bezorgd.
Aan de gegevens op de gele envelope te zien komt het echt uit het verre oosten.

Bizar dat het Gearbest niet lukt om in een redelijke termijn van een week of drie te bezorgen.
pi_173394895
Ik kreeg vandaag een pakje van banggood met iets erin wat ik niet besteld heb! Morgen maar even contact opnemen met customer service.
pi_173394980
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 12:22 schreef Puntje013 het volgende:

[..]

Voor de sportschool ben ik nog op zoek naar bluetooth oordopjes en nu zit ik te twijfelen tussen deze en de goedkopere mpow wolverine.

Welke zou je aanraden, kijkend naar de criteria dat ze goed moeten blijven zitten en de bonkbonk muziek van de sportschool een beetje kunnen overstemmen.
Met deze twee heb ik ervaring:

https://www.amazon.de/gp/(...)03_s00?ie=UTF8&psc=1
https://www.amazon.de/gp/(...)01_s01?ie=UTF8&psc=1

Die Aukey's zijn echt top. Goed geluid, lange accuduur, blijven goed zitten en zijn zweetproof. Had ze voor 18 euro gekocht.

Op Banggood lijken deze mij wel interessant: https://www.banggood.com/(...)46.html?rmmds=search

Lijken een beetje op een kloon van mijn PowerBeats3. En ik ben fan van Xiaomi :)
pi_173401327
quote:
12s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:24 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Geen flauw idee, want ik heb die MPOW's heb ik niet om te vergelijken.
Loeihard gaan die QCY Q29's niet imho. YMMV.
Bedankt, dan gaan we niet voor de q29's.


quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 21:58 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Met deze twee heb ik ervaring:

https://www.amazon.de/gp/(...)03_s00?ie=UTF8&psc=1
https://www.amazon.de/gp/(...)01_s01?ie=UTF8&psc=1

Die Aukey's zijn echt top. Goed geluid, lange accuduur, blijven goed zitten en zijn zweetproof. Had ze voor 18 euro gekocht.

Bedankt voor de info, die aukey's zien er idd ook goed uit ja, en lijken me niet zo zwaar in je oren als die mpow set.
Heb op amazon UK nog een setje kunnen vinden voor 16 euro.
pi_173401871
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 11:21 schreef Puntje013 het volgende:

[..]

Bedankt, dan gaan we niet voor de q29's.

[..]

Bedankt voor de info, die aukey's zien er idd ook goed uit ja, en lijken me niet zo zwaar in je oren als die mpow set.
Heb op amazon UK nog een setje kunnen vinden voor 16 euro.
Top, denk niet dat je teleurgesteld gaat zijn ^O^

Linus is het met je keuze eens:
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 12:33:39 #154
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_173402228
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 12:22 schreef Puntje013 het volgende:

[..]

Voor de sportschool ben ik nog op zoek naar bluetooth oordopjes en nu zit ik te twijfelen tussen deze en de goedkopere mpow wolverine.

Welke zou je aanraden, kijkend naar de criteria dat ze goed moeten blijven zitten en de bonkbonk muziek van de sportschool een beetje kunnen overstemmen.
Anker Soundbuds.
pi_173405374
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 12:33 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Anker Soundbuds.
Bedankt voor de tip, heb de aukey's nu al besteld. Misschien binnenkort de ankers maar eens bestellen als backup setje.
pi_173405646
Net deze 4 op de mat gevonden :9 (Gearbest had er ook zin in denk ik.. 10 dagen na bestelling)


Nu wil ik eigenlijk ook meteen een paar Ganzo's bestellen _O-

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2017 17:10:40 ]
pi_173405957
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 12:33 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Anker Soundbuds.
Ik zou wel onderscheid maken welke Anker Soundbuds. Ik heb drie verschillende soorten geprobeerd, en degene die mij het beste bevielen, waren de Anker Soundbuds Sport IE20. De anderen zaten minder goed en/of klonken minder goed. De IE20 zijn een tijdje mijn dagelijkse oordopjes geweest, grotendeels door het gebruiksgemak: klik ze magnetisch aan elkaar en ze schakelen uit. Trek ze uit elkaar en ze schakelen automatisch in en maken verbinding. Helpt heel erg met het besparen van accu, en je raakt ze op deze manier minder snel kwijt als ze om je nek hangen.

De IE20's waren wel een stuk minder geschikt voor de sportschool. Ze zitten minder secuur en houden niet van zweet. Voor sporten zijn de Aukey's echt veel beter. Geluidskwaliteit is ongeveer gelijk: erg goed voor de prijs.
pi_173413368
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 17:07 schreef CrashO het volgende:
Net deze 4 op de mat gevonden :9 (Gearbest had er ook zin in denk ik.. 10 dagen na bestelling)
[ afbeelding ]

Nu wil ik eigenlijk ook meteen een paar Ganzo's bestellen _O-
Mooie mesjes :).
Waren ze in de aanbieding bij Gearbest of? Welk model is die bovenste?

Qua Ganzo kan ik uiteraard de G704 aanraden. Prima kwaliteit :)!
Verder een tijdje terug een Ganzo Firebird F759M gehaald. Klein mesje, maar superscherp en was destijd maar 5 euro in de aanbieding ofzo ;)!

Prijzen zijn sowieso iets gedaald lijkt het al. Orange is nu voor ¤6.80 beschikbaar!

https://www.gearbest.com/(...)nives/pp_612738.html
pi_173413394
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 01:10 schreef Downstar het volgende:
Waren ze in de aanbieding bij Gearbest of? Welk model is die bovenste?
Ik had ze in zo'n flashdeal (alleen die middelste niet).
Zijn normaal al aardig goedkoop, maar waren nu minder dan 6 euro (¤5.78 voor die onderste en ¤5.95 voor die bovenste, en dan die sleutel voor een knaak erbij (Sanrenmu 4113 SUX)) _O-

Die bovenste is een Sanrenmu 7007 LUC-GH

Ganzo wil ik idd zo'n G704 van halen. En een Ganzo F7533 - CF :9

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2017 01:25:53 ]
  zondag 27 augustus 2017 @ 01:46:30 #160
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_173413577
Hmmmm, Ganzo G704, die heb ik zelf ook, in OD green.
Daarnaast ook nog 'n G7392-BK, G729-GR, G720-GR, G717-BK, G732-BK, G733-BK.
De enige waar ik spijt van heb is de G732 vw de liner-lock, ben erg gecharmeerd door hun axis lock.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_173416373
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 17:07 schreef CrashO het volgende:
Net deze 4 op de mat gevonden :9 (Gearbest had er ook zin in denk ik.. 10 dagen na bestelling)
[ afbeelding ]

Nu wil ik eigenlijk ook meteen een paar Ganzo's bestellen _O-
Die kleine zou de politie als verborgen mens kunnen zien. Zitten flinke boetes op.
pi_173419179
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 09:08 schreef psycoxl het volgende:
Die kleine zou de politie als verborgen mens kunnen zien.
Omdat hij in een sleutel behuizing zit of omdat hij klein is en aan je bos hangt? Want loop al jaren met een Swiss MiniChamp aan mijn sleutelbos die vrijwel precies hetzelfde mes heeft. :P

  zondag 27 augustus 2017 @ 15:40:48 #163
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_173424064
quote:
99s.gif Op zondag 27 augustus 2017 12:24 schreef CrashO het volgende:

[..]

Omdat hij in een sleutel behuizing zit of omdat hij klein is en aan je bos hangt? Want loop al jaren met een Swiss MiniChamp aan mijn sleutelbos die vrijwel precies hetzelfde mes heeft. :P

[ afbeelding ]
Omdat hij vermomd in een sleutel zit.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_173434493
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 12:33 schreef julius123 het volgende:

[..]

Ik heb nu een maand of twee de ilife V5 in huis.
Ikzelf had er snachts niet heel veel last van maar je hoort hem wel.
En ja hij maakt een stuk meer herrie dan een vaatwasser.
Het is wel een geniaal ding trouwens.
ik zet hem meestal aan als ik het huis uit ga, dan zuigt hij ongeveer anderhalf uur en als ik weer thuis kom staat ie weer op te laden.
Tot nu toe 2x meegemaakt dat hij was vastgelopen op iets (beide keren door speeltjes van de katten)
Gebruiken jullie de dry mopping[blauwe doekje] ook? En zo ja, neemt dit veel [statisch] vuil op?
Op een youtube review zag ik dat de V5 de neergelegde vlokken soms eerder lanceerde dan opzoog. Hoe is dat in praktijk? Daar heb je natuurlijk niet een berg vlokken op de vloer liggen, maar in mijn geval wel wat vogelvoerschilletjes en een verdwaald kattenbrokje. Als de V5 dat onder de kast lanceert schiet het ook niet op.
pi_173435795
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 12:22 schreef Puntje013 het volgende:

[..]

Voor de sportschool ben ik nog op zoek naar bluetooth oordopjes en nu zit ik te twijfelen tussen deze en de goedkopere mpow wolverine.

Welke zou je aanraden, kijkend naar de criteria dat ze goed moeten blijven zitten en de bonkbonk muziek van de sportschool een beetje kunnen overstemmen.
Ik gebruik zelf de Anker Soundbuds Slim, die ik ooit heb gekozen boven de Aukey EP-B4 (weet niet meer waarom, ik meende betere accuduur, magnetische sluiting, beter bereik en minder uitval?).
De Mpow Wolverine had ik ook ooit in beeld, maar ik ben geschrokken van de ontelbare problemen met dit model; kijk bijvoorbeeld hier maar: https://www.amazon.com/Mp(...)elling/dp/B018LX3MSO
Dit zijn absoluut geen goede userreviews.

De Anker Soundbuds Slim blokkeren het geluid in de sportschool vrijwel 100%. En zelfs met harde wind wordt zeker 85% geblokkeerd. Het bereik dekt makkelijk een woonkamer, 8 meter haalt ie wel.
pi_173437657
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:51 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Gebruiken jullie de dry mopping[blauwe doekje] ook? En zo ja, neemt dit veel [statisch] vuil op?
Op een youtube review zag ik dat de V5 de neergelegde vlokken soms eerder lanceerde dan opzoog. Hoe is dat in praktijk? Daar heb je natuurlijk niet een berg vlokken op de vloer liggen, maar in mijn geval wel wat vogelvoerschilletjes en een verdwaald kattenbrokje. Als de V5 dat onder de kast lanceert schiet het ook niet op.
Investeer wat euro meer voor een slimme stofzuiger ipv zon domme.
pi_173437807
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 08:11 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Investeer wat euro meer voor een slimme stofzuiger ipv zon domme.
Dan heb je het over 260-300eurovoor de Xiaomi? Tegenover 90euro voor de V5. Dat noem ik niet 'wat euro'.
En het valt me tegen van de Xiaomi dat deze [volgens de reviews] niet veel beter schoonmaakt dan bepaalde Ilife versies en dat dan nog met meer geluid doet ook.
  maandag 28 augustus 2017 @ 09:08:16 #168
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_173438011
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:51 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Gebruiken jullie de dry mopping[blauwe doekje] ook? En zo ja, neemt dit veel [statisch] vuil op?
Op een youtube review zag ik dat de V5 de neergelegde vlokken soms eerder lanceerde dan opzoog. Hoe is dat in praktijk? Daar heb je natuurlijk niet een berg vlokken op de vloer liggen, maar in mijn geval wel wat vogelvoerschilletjes en een verdwaald kattenbrokje. Als de V5 dat onder de kast lanceert schiet het ook niet op.
Zelf heb ik hen eraf gehaald omdat hij daardoor blijft haken op de matten op de vloer. De mop werkt wel prima, want voordat het zover was (dat hij een keer bleef haken en de houder eronder weg schoot) had hij al aardig lopen dweilen. Die neemt dus genoeg (statisch) vuil op.

quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 08:11 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Investeer wat euro meer voor een slimme stofzuiger ipv zon domme.
Goed verhaal, hier kunnen we wat mee.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_173438411
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 09:08 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Zelf heb ik hen eraf gehaald omdat hij daardoor blijft haken op de matten op de vloer. De mop werkt wel prima, want voordat het zover was (dat hij een keer bleef haken en de houder eronder weg schoot) had hij al aardig lopen dweilen. Die neemt dus genoeg (statisch) vuil op.

Bedankt voor je reactie. Moeilijke keuze hoor.... De goedkope V5 of de duurdere, maar ook weer betere, A4S.
  maandag 28 augustus 2017 @ 11:18:45 #170
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_173439646
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 09:37 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie. Moeilijke keuze hoor.... De goedkope V5 of de duurdere, maar ook weer betere, A4S.
De V5 heeft dus niet die borstel. Twee van dit forum hebben de V7, dus ik zou zeggen: als er 1 schaap over de dam is... 😉
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_173439905
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:18 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

De V5 heeft dus niet die borstel. Twee van dit forum hebben de V7, dus ik zou zeggen: als er 1 schaap over de dam is... 😉
De V7 is eigenlijk afgevallen. Die past net niet tussen mijn stoelen door en heeft minder zuigkracht. Ook zit er maar 1 zijborstel op.
De vraag is nu, hou ik het goedkoop en probeer ik het met de V5 of doe ik het meteen goed en neem de A4S(de A6 vind ik echt te duur).
Ik heb de meeste youtube reviews gezien het lijkt erop dat de V5 niet veel slechter zuigt maar er wel langer over doet.
  maandag 28 augustus 2017 @ 13:03:04 #172
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_173440867
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:40 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

De V7 is eigenlijk afgevallen. Die past net niet tussen mijn stoelen door en heeft minder zuigkracht. Ook zit er maar 1 zijborstel op.
De vraag is nu, hou ik het goedkoop en probeer ik het met de V5 of doe ik het meteen goed en neem de A4S(de A6 vind ik echt te duur).
Ik heb de meeste youtube reviews gezien het lijkt erop dat de V5 niet veel slechter zuigt maar er wel langer over doet.
Daar kan ik je helaas niet bij helpen omdat ik geen ervaring met beide genoemde stofzuigers heb.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 28 augustus 2017 @ 16:55:47 #173
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_173444594

Lijkt me best wel een leuk setje.
Vanwege de samenwerking met Wiha verwacht ik wel kwaliteit, hun microbit setjes zijn niet van de goedkoopste.

Kwam 'm tegen bij de new arrivals bij Banggood.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_173445172
quote:
12s.gif Op maandag 28 augustus 2017 16:55 schreef dodge_911 het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me best wel een leuk setje.
Vanwege de samenwerking met Wiha verwacht ik wel kwaliteit, hun microbit setjes zijn niet van de goedkoopste.

Kwam 'm tegen bij de new arrivals bij Banggood.
Dat is wat betreft de prijs wel heel andere koek dan zoiets: https://www.banggood.com/(...)ail-left-hotproducts
Music was my first love, and it will be my last.
pi_173446162
Ivm Android kastje heb ik iets nodig om deze te bedienen. De afstandsbediening welke erbij zit is gewoon weg /¤-?/(¤:&#*#pieppp.
In het verleden zijn hier wel eens airmouses voorbij gekomen, iemand tips?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_173451046
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:51 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Gebruiken jullie de dry mopping[blauwe doekje] ook? En zo ja, neemt dit veel [statisch] vuil op?
Op een youtube review zag ik dat de V5 de neergelegde vlokken soms eerder lanceerde dan opzoog. Hoe is dat in praktijk? Daar heb je natuurlijk niet een berg vlokken op de vloer liggen, maar in mijn geval wel wat vogelvoerschilletjes en een verdwaald kattenbrokje. Als de V5 dat onder de kast lanceert schiet het ook niet op.
Heel af en toe. Neemt niet veel op. Dat met dingen lanceren heb ik nog niet echt gemerkt. Maar ik sta er ook niet bij te kijken als ie bezig is. De vloer is altijd netjes als ie zn ronde heeft gedaan. Hij zuigt bij mij de korrels van de kattenbak en de kattenbrokjes ook prima op, dus die vogelvoerschilletjes moeten geen probleem zijn. Mn vriendin verklaarde me eerst voor gek dat ik de ilife aangeschaft had, maar ze is er nu ook heel blij mee!
  maandag 28 augustus 2017 @ 21:58:24 #177
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_173451813
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:28 schreef Bartje1981 het volgende:

[..]

Dat is wat betreft de prijs wel heel andere koek dan zoiets: https://www.banggood.com/(...)ail-left-hotproducts
Toegegeven, maar heb je wel eens naar de prijs van Wiha spul gekeken?
Een vergelijkbaar setje, maar dan van Wiha op amazon : https://www.amazon.de/Wih(...)Metric/dp/B01LWU2GK4
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_173452271
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:37 schreef julius123 het volgende:

[..]

Heel af en toe. Neemt niet veel op. Dat met dingen lanceren heb ik nog niet echt gemerkt. Maar ik sta er ook niet bij te kijken als ie bezig is. De vloer is altijd netjes als ie zn ronde heeft gedaan. Hij zuigt bij mij de korrels van de kattenbak en de kattenbrokjes ook prima op, dus die vogelvoerschilletjes moeten geen probleem zijn. Mn vriendin verklaarde me eerst voor gek dat ik de ilife aangeschaft had, maar ze is er nu ook heel blij mee!
Mijn allerlaatste 2 vragen over dit onderwerp. Heb ik goed begrepen dat de ilife rond blijft zuigen tot er nog 20% accu capaciteit over is?
Als dat zo is, maakt de Xiaomi dan een map van de kamer en stopt zodra hij klaar is met de geplande route?
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:51:04 #179
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_173453309
quote:
12s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:58 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Toegegeven, maar heb je wel eens naar de prijs van Wiha spul gekeken?
Een vergelijkbaar setje, maar dan van Wiha op amazon : https://www.amazon.de/Wih(...)Metric/dp/B01LWU2GK4
En voor Xiaomi betaal je sowieso altijd een premium in China ;) helemaal hun in combinatie met een écht westers merk.. worden de chinezen helemaal geil van :9~
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_173456270
Iemand ervaring met deze deurbel:

https://www.banggood.com/(...)10.html?rmmds=search

Ik zoek er eentje (of eigenlijk 2), waarbij ik er eentje bij de poort wil plaatsen, en eentje bij de voordeur. Maar ik wil beide laten werken op beide gongen (zodat ik die op verschillende plaatsen kan gebruiken). En de gong moet niet op batterijen werken, liefst op 'n adapter/stroomnet.

Is deze daar goed voor te gebruiken, zo nee welke dan? Banggood 'n tip?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_173456772
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 07:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
Iemand ervaring met deze deurbel:

https://www.banggood.com/(...)10.html?rmmds=search

Ik zoek er eentje (of eigenlijk 2), waarbij ik er eentje bij de poort wil plaatsen, en eentje bij de voordeur. Maar ik wil beide laten werken op beide gongen (zodat ik die op verschillende plaatsen kan gebruiken). En de gong moet niet op batterijen werken, liefst op 'n adapter/stroomnet.

Is deze daar goed voor te gebruiken, zo nee welke dan? Banggood 'n tip?
Kijk eens bij Action (https://huisvlijt.com/2015/01/voordeurbel-van-de-action.html)
jaja, en azo...
pi_173456963
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:12 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Mijn allerlaatste 2 vragen over dit onderwerp. Heb ik goed begrepen dat de ilife rond blijft zuigen tot er nog 20% accu capaciteit over is?
Als dat zo is, maakt de Xiaomi dan een map van de kamer en stopt zodra hij klaar is met de geplande route?
De ilife blijft idd zuigen tot ie bijna leeg is. Daarna rijd ie zonder te zuigen terug naar zn oplaadpunt. Hoe de xiaomi het doet weet ik niet.
pi_173457267
quote:
Dank voor je reactie, ik kan alleen niet terugvinden of ze 2 aan 2 gekoppeld kunnen worden. Iemand 'n idee?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_173459261
Dollar gaat lekker zo. Chinashoppen wordt toch weer wat meer interessant :D
pi_173460651
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 12:05 schreef davedavy het volgende:
Dollar gaat lekker zo. Chinashoppen wordt toch weer wat meer interessant :D
Gisteren was een sale op Aliexpress. De meeste prijzen waren natuurlijk vooraf eerst gestegen, maar ik heb toch nog wat klein spul kunnen scoren.
pi_173481577
Ik ben op zoek naar een lijmspray. Het idee is dat je een flipover-vel hiermee volspuit en dat je vervolgens er kleine papiertjes als post-its op plakt. Bij brainstoren kun je dan de papiertjes verplaatsen naar een andere plek op het flipovervel. M3 (en ik geloof ook Bison) verkoopt deze spuitbussen, maar deze zijn schrikwekkend duur. Heb gezocht op Chinese websites naar alternatieven, maar nergens iets kunnen vinden. Iemand een tip?
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:52:49 #187
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173481633
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:49 schreef BoyB het volgende:
Ik ben op zoek naar een lijmspray. Het idee is dat je een flipover-vel hiermee volspuit en dat je vervolgens er kleine papiertjes als post-its op plakt. Bij brainstoren kun je dan de papiertjes verplaatsen naar een andere plek op het flipovervel. M3 (en ik geloof ook Bison) verkoopt deze spuitbussen, maar deze zijn schrikwekkend duur. Heb gezocht op Chinese websites naar alternatieven, maar nergens iets kunnen vinden. Iemand een tip?
Magneet plaatjes op een whiteboard?
En post-its plakken toch uit zichzelf?
Niet zo handig om lekker lijmdampen uit een spuitbus te snuiven tijdens het brainstormen denk ik.. :7
pi_173481971
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:49 schreef BoyB het volgende:
Ik ben op zoek naar een lijmspray. Het idee is dat je een flipover-vel hiermee volspuit en dat je vervolgens er kleine papiertjes als post-its op plakt. Bij brainstoren kun je dan de papiertjes verplaatsen naar een andere plek op het flipovervel. M3 (en ik geloof ook Bison) verkoopt deze spuitbussen, maar deze zijn schrikwekkend duur. Heb gezocht op Chinese websites naar alternatieven, maar nergens iets kunnen vinden. Iemand een tip?
Volgens mij hebben ze dat bij de knutselafdeling van de Action.
pi_173484387
Iemand de Yi m1 camera hier? hij is nu via ali voor 250 te koop in de speciale sale

https://nl.aliexpress.com(...)earch0103.0.0.YqXF0Y
pi_173543394
Was op dit moment de fijnste oplader + kabeltjes?
Gino ♥
  zaterdag 2 september 2017 @ 15:19:54 #191
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173543558
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 15:10 schreef Tjacka het volgende:
Was op dit moment de fijnste oplader + kabeltjes?
Blitzwolf of Anker.

De rest moet je niet in je stopcontact willen.
pi_173543999
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 15:19 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Blitzwolf of Anker.

De rest moet je niet in je stopcontact willen.
Anker?
Gino ♥
pi_173549360
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 15:47 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Anker?
Anker ja.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_173549825
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 15:47 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Anker?
Anker heeft prima spul :Y

Heb er nog steeds een 13.000 mAh powerbank van in gebruik. Denk al een jaar op 4 geleden besteld. Toen waren de powerbanks van Xiaomi nog niet bekend.
pi_173550415
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 15:19 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Blitzwolf of Anker.

De rest moet je niet in je stopcontact willen.
Ik vind Aukey en Orico een prima prijs/kwaliteits verhouding hebben. Blitzwolf en Anker zijn prima, maar er is meer dan dat!

[ Bericht 0% gewijzigd door eddepetfokt op 02-09-2017 21:03:00 ]
pi_173550493
Iemand ervaring met een "Anti Theft Bagback", die nu overal worden verkocht. Ben op zich gecharmeerd van de vele vakjes, en de USB aansluiting. En de prijs is natuurlijk ook best Ok vanaf 20¤.
  zaterdag 2 september 2017 @ 21:21:56 #197
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_173551016
Destijds de https://www.kickstarter.c(...)ary-rucksack-riutbag gebacked. Maar... ik ben niet echt bang om bestolen te worden (people know: you don't mess with the Shiz), dus ik maak er niet echt gebruik van. Vind 't eigenlijk ook allemaal vrij irritant in de praktijk.

Over tassen gesproken... https://www.banggood.com/(...)r-Bag-p-1164267.html besteld. :Y Ik ben niet zo van de traditionele boodschappentassen, ik doe altijd een super lightweight rugtas om. Maar die van mij (ooit eens bij de Lidl gekocht ofzo) is langzaam aan z'n einde aan het komen, dus zoiets komt mooi van pas. Ben altijd te voet onderweg en wil nog weleens verrast worden door een buitje, dus waterproofing is mooi meegenomen.

Op laders & kabels terugkomend, staan ook een paar van op: https://www.banggood.com/preorder.html .

Verder onderweg:
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_173551224
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:21 schreef shiznuts het volgende:
Verder onderweg:
[ afbeelding ]
Kostda? :9
  zaterdag 2 september 2017 @ 21:34:27 #199
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_173551269
Nu? https://www.aliexpress.co(...)New/32808531569.html 29,06 USD (28,50 in de app). Maar 't was de afgelopen tijd natuurlijk sale (niet spectacular veel goedkoper daardoor hoor: $ 25.79).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_173551417
Voor mensen die eens wat met radio's willen kloten kan ik deze van harte aanbevelen:

https://m.banggood.com/Wh(...)66.html?rmmds=search

Nu in de flash sale voor 20 euro. Zeker de moeite.
pi_173553587
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:34 schreef shiznuts het volgende:
Nu? https://www.aliexpress.co(...)New/32808531569.html 29,06 USD (28,50 in de app). Maar 't was de afgelopen tijd natuurlijk sale (niet spectacular veel goedkoper daardoor hoor: $ 25.79).
Staat info bij: waterdichte diepte 30M (niet voor douchen, zwemmen, duiken)

Met een stuk verder dat je met een 3ATM horloge niet kan zwemmen of douchen. Wel met 5,10ATM.

Ik wist niet dat je 3atm op een horloge mocht zetten als je er niet mee kan zwemmen. Weer wat geleerd. Wel vreemd dat je dat met 30 meter/3ATM aan gaat duiden.

[ Bericht 7% gewijzigd door eddepetfokt op 02-09-2017 23:21:08 ]
  zaterdag 2 september 2017 @ 23:17:00 #202
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_173553647
't Zou dan ook de eerste keer dat ik een Chinawatch toevertrouw in 't water...

Dat is zoals vele zeggen 'great nice separate second and minute hands chrono'... 'no function, only cosmetic'. xD
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 3 september 2017 @ 11:36:47 #203
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_173558840
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 23:17 schreef shiznuts het volgende:
't Zou dan ook de eerste keer dat ik een Chinawatch toevertrouw in 't water...

Dat is zoals vele zeggen 'great nice separate second and minute hands chrono'... 'no function, only cosmetic'. xD
Mijn Xiaomi Amazafit (Pace) gaat anders prima onder de douche/afspoelen met water ;) Vele malen gedaan en hij leeft nogsteeds. Zit je wel in een redelijk premium segment China watch, maar toch :P
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_173560237
quote:
16s.gif Op zondag 3 september 2017 11:36 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Mijn Xiaomi Amazafit (Pace) gaat anders prima onder de douche/afspoelen met water ;) Vele malen gedaan en hij leeft nogsteeds. Zit je wel in een redelijk premium segment China watch, maar toch :P
Dat is toch een iP68?

[ Bericht 15% gewijzigd door eddepetfokt op 03-09-2017 21:44:02 ]
  zondag 3 september 2017 @ 14:39:44 #205
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_173562330
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:40 schreef kikoooooo het volgende:
Voor mensen die eens wat met radio's willen kloten kan ik deze van harte aanbevelen:

https://m.banggood.com/Wh(...)66.html?rmmds=search

Nu in de flash sale voor 20 euro. Zeker de moeite.
Zit er al heel lang aan te denken om zoiets aan te schaffen voor de leuk. Het zenden is alleen op bepaalde frequenties illegaal volgens mij als je niet over een vergunning beschikt
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_173565016
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 14:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zit er al heel lang aan te denken om zoiets aan te schaffen voor de leuk. Het zenden is alleen op bepaalde frequenties illegaal volgens mij als je niet over een vergunning beschikt
Die Baofeng portofoons zijn om meerdere reden verboden in Nederland voor de amateur.
Die discussie is hier meerdere malen geweest en uiteindelijk werd het simpelweg geconcludeerd door eigenaren/voorstanders dat als je niet mee opvalt en gekke dingen mee doet dat je er mee weg komt.

Maar simpelweg gezegd zijn en blijven ze verboden.
pi_173568487
True.
Maar ik zou er gewoon twee bestellen en dan lekker (legaal) op de PMR frequenties gaan zitten om als walkie talkie te gebruiken

En daarnaast programmeren met Chirp om lekker te luisteren (wat daar nog van mogelijk is)
Voor twee tientjes heb je echt leuk speelgoed.

Over.
pi_173569482
Ik kwam dit tegen op Pepper:

Xiaomi USB C kabel
https://www.gearbest.com/samsung-cables-adapters/pp_265428.html
99 cent met code NLMiUSB

Telefoonhouder
https://www.gearbest.com/car-decorations/pp_276740.html
Ook 99 cent met code NLCarHolder

Om 19:20 uur zelf besteld en dustoen nog beschikbaar. Max 1 per account geloof ik.

[ Bericht 20% gewijzigd door eddepetfokt op 03-09-2017 19:37:21 ]
pi_173572829
Ik wil graag een kleine portable stofzuiger mee op vakantie nemen. Zo'n ding dat je aansluit op de sigarettenaansteker (ouderwetse kruimeldief) wil ik NIET: al geprobeerd en werkte totaal niet.

Iemand ervaring met een alternatief? Ik zie dibea F6 in een nieuwbrief verschijnen voor 75 euro. Iemand daar ervaring mee?
pi_173586394
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 19:26 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik kwam dit tegen op Pepper:

Xiaomi USB C kabel
https://www.gearbest.com/samsung-cables-adapters/pp_265428.html
99 cent met code NLMiUSB

Telefoonhouder
https://www.gearbest.com/car-decorations/pp_276740.html
Ook 99 cent met code NLCarHolder

Om 19:20 uur zelf besteld en dustoen nog beschikbaar. Max 1 per account geloof ik.
Lol, als ik promotie code intoets bij de Xiaomi usb kabel verspringt de prijs van 2.83 euro naar 4.94 euro. Top code :D
pi_173586460
Ik zoek een USB adapter voor mijn raspberry Pi3. De adapter moet 5V 2.5A output geven. Ik ben hier niet zo in thuis maar Blitzwolf wordt hier vaak genoemd als betrouwbaar merk uit China.

Deze kan 5V/3A output leveren. Kan 0,5A teveel geen kwaad? (https://www.banggood.com/(...)22.html?rmmds=search).

Als iemand een (goedkoper) alternatief heeft, graag!
  maandag 4 september 2017 @ 19:20:40 #212
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_173587160
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 18:39 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Lol, als ik promotie code intoets bij de Xiaomi usb kabel verspringt de prijs van 2.83 euro naar 4.94 euro. Top code :D
Probeer eens een ander warehouse?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_173587221
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 18:44 schreef KdwPPr het volgende:
Deze kan 5V/3A output leveren. Kan 0,5A teveel geen kwaad?
Al is je adapter 30A. Zolang je voeding hoger is kwa amperage dan je device wilt trekken. Is het prima, je device trekt wat hij nodig hebt, niet meer. 5A voeding op 2A Pi, prima. 0.5A voeding op je 2A Pi, problem :P

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2017 19:25:21 ]
pi_173588227
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 19:20 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Probeer eens een ander warehouse?
Ik zie geen keuze om EU warehouse te kiezen., Keuze staat bij betalen vast op China warehouse.
pi_173588238
quote:
99s.gif Op maandag 4 september 2017 19:23 schreef CrashO het volgende:

[..]

Al is je adapter 30A. Zolang je voeding hoger is kwa amperage dan je device wilt trekken. Is het prima, je device trekt wat hij nodig hebt, niet meer. 5A voeding op 2A Pi, prima. 0.5A voeding op je 2A Pi, problem :P

Aha dus wat meer ampere gaat niet voor problemen zorgen, maar is in theorie dus zelfs beter (bij aansluiten meerdere apparaten).
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2017 @ 09:11:58 #216
230491 Zith
pls tip
pi_173594852




Mooi man

(Xiaomi 13 2017)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_173600964
Ik ben vaak kritisch over Gearbest, ook over de levertijden.

Zojuist heb ik de Ilife V5 binnen gekregen uit het EU warehouse. Afgelopen vrijdag,middag besteld en het kon gisteren[maandag] al afgeleverd worden. Omdat ik niet thuis was is het vandaag afgeleverd[met dpd].

Dit zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van het artikel of over de aftersales, maar ze hebben een pluim te pakken voor het snelle verzenden.

De Ilife was overigens prima verpakt in een overdoos. Ook bij het uitpakken was ik positief verrast, want het ziet er allemaal erg retail uit. Mooie verpakking en de Ilife zelf ziet er ook kwalitatief goed uit.
Alleen jammer dat er een erg goedkoop uitziend eu verloopstekker is meegeleverd.

Nu opladen en morgen een eerste test. De rondslingerende kattenspeeltjes en op de grond liggende draden zijn al Ilife proof gemaakt....

[ Bericht 3% gewijzigd door eddepetfokt op 05-09-2017 15:23:09 ]
pi_173602717
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:04 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik ben vaak kritisch over Gearbest, ook over de levertijden.

Zojuist heb ik de Ilife V5 binnen gekregen uit het EU warehouse. Afgelopen vrijdag,middag besteld en het kon gisteren[maandag] al afgeleverd worden. Omdat ik niet thuis was is het vandaag afgeleverd[met dpd].

Dit zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van het artikel of over de aftersales, maar ze hebben een pluim te pakken voor het snelle verzenden.

De Ilife was overigens prima verpakt in een overdoos. Ook bij het uitpakken was ik positief verrast, want het ziet er allemaal erg retail uit. Mooie verpakking en de Ilife zelf ziet er ook kwalitatief goed uit.
Alleen jammer dat er een erg goedkoop uitziend eu verloopstekker is meegeleverd.

Nu opladen en morgen een eerste test. De rondslingerende kattenspeeltjes en op de grond liggende draden zijn al Ilife proof gemaakt....
Ik heb zojuist besloten om Gearbest vanaf nu links te laten liggen (zie Gearbest topic). Ik koop een product bij Gearbest en dat is kapot (dat kan gebeuren). Het product wordt opnieuw verzonden maar komt niet aan. En dan de mededeling krijgen dat ik 60 dagen moet wachten tot refund of reshipping. Doei Gearbest :)
  dinsdag 5 september 2017 @ 16:49:29 #219
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_173602957
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:04 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik ben vaak kritisch over Gearbest, ook over de levertijden.

Zojuist heb ik de Ilife V5 binnen gekregen uit het EU warehouse. Afgelopen vrijdag,middag besteld en het kon gisteren[maandag] al afgeleverd worden. Omdat ik niet thuis was is het vandaag afgeleverd[met dpd].

Dit zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van het artikel of over de aftersales, maar ze hebben een pluim te pakken voor het snelle verzenden.

De Ilife was overigens prima verpakt in een overdoos. Ook bij het uitpakken was ik positief verrast, want het ziet er allemaal erg retail uit. Mooie verpakking en de Ilife zelf ziet er ook kwalitatief goed uit.
Alleen jammer dat er een erg goedkoop uitziend eu verloopstekker is meegeleverd.

Nu opladen en morgen een eerste test. De rondslingerende kattenspeeltjes en op de grond liggende draden zijn al Ilife proof gemaakt....
Wat is je afweging geweest om toch voor de V5 te gaan?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_173604048
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 16:49 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Wat is je afweging geweest om toch voor de V5 te gaan?
Ik heb me eerst een paar weken ingelezen, reviews gekeken en hier vragen gesteld.
Toen bleven de V5 en de A4S over. (De V7 is net te groot om onder een aantal van onze meubels door te gaan)
Ik heb ook de Xiaomi nog overwogen.

Waarom de V5?
-de V5 is het kleinst en past daardoor perfect bij mijn meubels.
-de V5 mist een middenborstel, maar ol heb een gladde vloer en dan is een middenborstel niet persé nodig
-uit diverse reviews en vergelijking blijkt de V5 zich prima te kunnen meten aan duurdere ilife modellen.
-de V5 is het goedkoopst. Om het eens zelf te proberen én met de slechte aftersales van GB in gedachten vond ik 93 euro wel een mooie prijs hebben.

Als het bevalt zal ik zeker de Xiaomi overwegen en gaat de V5 naar boven. De Ilife modellen zijn erg dom en rondrijden tot de batterij bijna leeg is is eigenlijk lachwekkend natuurlijk.

Vooral problemen met after sales bij chinese verkopers houdt me [vooralsnog] tegen om 260 euro aan een slimme xiaomi uit te geven. Daarnaast blijkt uit reviews dat de Xiaomi niet echter beter schoonmaakt [maar dit wel sneller en slimmer doet], sommige modellen last hebben van high pitch noise en ik de Xiaomi best veel herrie vind maken [voor zover je dat door een youtube fimpje kunt bepalen].
  dinsdag 5 september 2017 @ 19:06:49 #221
327191 RobertNL
For your gear.
pi_173606108
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 17:33 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik heb me eerst een paar weken ingelezen, reviews gekeken en hier vragen gesteld.
Toen bleven de V5 en de A4S over. (De V7 is net te groot om onder een aantal van onze meubels door te gaan)
Ik heb ook de Xiaomi nog overwogen.

Waarom de V5?
-de V5 is het kleinst en past daardoor perfect bij mijn meubels.
-de V5 mist een middenborstel, maar ol heb een gladde vloer en dan is een middenborstel niet persé nodig
-uit diverse reviews en vergelijking blijkt de V5 zich prima te kunnen meten aan duurdere ilife modellen.
-de V5 is het goedkoopst. Om het eens zelf te proberen én met de slechte aftersales van GB in gedachten vond ik 93 euro wel een mooie prijs hebben.

Als het bevalt zal ik zeker de Xiaomi overwegen en gaat de V5 naar boven. De Ilife modellen zijn erg dom en rondrijden tot de batterij bijna leeg is is eigenlijk lachwekkend natuurlijk.

Vooral problemen met after sales bij chinese verkopers houdt me [vooralsnog] tegen om 260 euro aan een slimme xiaomi uit te geven. Daarnaast blijkt uit reviews dat de Xiaomi niet echter beter schoonmaakt [maar dit wel sneller en slimmer doet], sommige modellen last hebben van high pitch noise en ik de Xiaomi best veel herrie vind maken [voor zover je dat door een youtube fimpje kunt bepalen].
Ben benieuwd. De V7 bevalt hier nog steeds prima, heb toen bewust gekozen voor een mindere zuigkracht maar een borstel. Maar de V5 is wel vergelijkbaar qua schoonmaken dacht ik.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_173606559
Even een evaluatie van de eerste zuigronde van de V5

Allereerst heb ik even geoefend met terugkeren naar het dock. In de beschrijving staat dat het dock aan beide kanten 1 meter en rechtvooruit 2 meter vrij moet staan. Eerst had ik het dock in een hoekje gezet en daar kon de V5 zijn huisje niet meer terugvinden.
Toen wederom in een hoek, maar nu met 7 meter vrij uitzicht en de V5 gaat keurig op huis aan.

Na op 'clean' te hebben gedrukt op de afstandbediening werd de V5 wakker en na nogmaals drukken op 'clean' ging de V5 op weg. Allereerst valt het geluid op, dat valt reuze mee. Als ik de kamer deur op een kier zet hoor je het boven amper. Waarschijnlijk is 's nachts zuigen mogelijk zonder wakker te worden.

De 5V gaat inderdaad als een kip zonder kop door de kamer. Als hij een obstakel tegenkomt draait hij om en gaat een [willekeurige] andere kant op. Zo komt hij [en ik heb een grote woonkamer/keuken/bijkeuken] uiteindelijk bijna overal op sommige plaatsen kwam hij zeker 4x en op andere plaatsen is hij nooit geweest. Je hebt denk ik wel 3 zuigbeurten nodig voor hij overal zijn werk heeft gedaan.

Het kleed pakte hij ook makkelijk mee. Echter, 1x kwam hij vast te zitten op de punt van het kleed. Daar moet in het vervolg dus even iets op zetten als ik hem zonder toezicht laat zuigen.
Ook de stoelen heb ik iets van de tafel weggehaald zodat hij een vrije doorgang heeft.

Uiteindelijk is de V5 na een uur en driekwartier naar zijn huisje teruggereden. Snel de inhoud van het afvalbakje gecontroleerd en dit zat [schaam schaam] nokkie vol. Vooral onder de kasten en bank heeft de V5 goede zaken gedaan. Natuurlijk wel eenmalig want nu de stofhopen weg zijn krijgt hij het de volgende keer makkelijker.
Overigens was ook het blauwe doekje best vies dus ik heb er meteen maar 5 bij gekocht op Aliexpress. Dan kan ik die ook dagelijk verschonen.

De eerste test is wat mij betreft positief. Over een tijdje, als de nieuwigheid eraf is, zal ik nog eens een keer evalueren. Ben benieuwd of ik 'm uiteindelijk vaak zal gebruiken.

Edit: bij de tweede keer zuigen verslikte de V5 zich op het u-vormige metalen onderstel van mijn bank. De ene keer gaat hij er overheen, maar de andere keer blijft hij er precies in het midden op spartelen. Ik heb een paar singen geprobeerd, o.a. met een ramp gemaakt met een stuk karton, maar dat gaat ook niet iedere keer goed en het ziet er niet uit. De laatste oplossing, een dun touwtje op 3cm hoogte spannen lijkt goed te werken. Bij het aanraken van het touwtje keer de V5 netjes om.

Ilife heeft een virtual wall als accessoire, maar helaas niet voor de V5. Daarnaast kosten ze zo'n 15 euro per stuk dus een touwtje is de goedkopere oplossing :>


quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 19:06 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ben benieuwd. De V7 bevalt hier nog steeds prima, heb toen bewust gekozen voor een mindere zuigkracht maar een borstel. Maar de V5 is wel vergelijkbaar qua schoonmaken dacht ik.
Klopt, de V7 is vergelijkbaar. Zuigkracht is iets minder, maar die heeft wel een borstel.
De V5 is echter een stuk compacter wat natuurlijk handiger is bij lage meubels of om onder de tafel tussen de stoelen door te vegen.

Ik heb de persoon die de meeste reviews op youtube heeft staan ook nog gecontacteerd en hij bevestigde dat de V5 niet onderdoet voor de V7 en A4S en je er op een gladde vloer voldoende aan hebt. Heb je tapijt of veel kleden dan moet je aan een versie met middenborstel denken...volgens hem.

Die middenborstel is weer wat onhandig met [lange] honden/katten/vrouwen haren, die moet je er steeds uit plukken. De Xiaomi [en volgens mij de A6 gedeeltelijk] heeft een rubberen borstel waarmee je dat probleem minder hebt.

De A4S heeft 700-1000 zuigkracht tegenover 600 voor de V5 en 400 voor de V7, maar in praktijk gebruik je die 1000 turbomode volgens hem niet. Maakt ook best veel herrie in die turbo stand.

De A4s mist overigens zo'n vezeldoekjes systeem. Geen idee of dat echt goed werkt om het kleinste stof mee te vegen. Swiffer bijvoorbeeld werkt echt qua statisch opvegen, maar ik denk niet dat je dit doekje ermee kunt vergelijken. Ik verwacht dat het een gimmick is.

Maar goed, in theorie weet ik er nu wel het e.e.a. van, maar uit de praktijk zal moeten blijken of zo'n domme robot zinvol is. Ik heb om eerlijk te zijn nog mijn bedenkingen. Ik heb bijvoorbeeld een vogel en rondom de kooi ligt stof/zaadjes. De V5 gaat in het wilde weg rondjes rijden en je moet dus nog maar zien of hij in de anderhalf uur dat hij zuigt ook helemaal rondom de vogelkooi gaat.

Maar ook de Xiaomi slaat, ondanks het mappen, stukjes over. Dan heb je een duur apparaat en dan nog de kans dat hij neg het stuk overslaat dat jij gezogen wilt hebben.

[ Bericht 15% gewijzigd door eddepetfokt op 07-09-2017 11:08:42 ]
  dinsdag 5 september 2017 @ 21:08:43 #223
327191 RobertNL
For your gear.
pi_173609691
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 19:23 schreef eddepetfokt het volgende:
Maar goed, in theorie weet ik er nu wel het e.e.a. van, maar uit de praktijk zal moeten blijken of zo'n domme robot zinvol is. Ik heb om eerlijk te zijn nog mijn bedenkingen. Ik heb bijvoorbeeld een vogel en rondom de kooi ligt stof/zaadjes. De V5 gaat in het wilde weg rondjes rijden en je moet dus nog maar zien of hij in de anderhalf uur dat hij zuigt ook helemaal rondom de vogelkooi gaat.
Daar zou ik mij niet te veel zorgen om maken. Hier doet hij iedere nacht zijn rondje; wat hij vandaag niet pakt pakt hij de andere nacht dan wel :P.
Maar ik denk dat hij wel 95% dekking heeft iedere nacht, ondanks het (semi) random rondrijden.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_173611645
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 11:36 schreef Iemand91 het volgende:
Ze hebben daar ook bijzondere regels; je mag daar niet vragen om advies of ervaringen (met specifieke producten) en ook niet puur en alleen over het verzenden en verzendtijden e.d.
Komt in de praktijk erop neer dat er niets anders over gaat dan wat ze hebben besteld/binnengekregen en hoe lang hun verzendtijden zijn.
Bijster interessant. niet

Ben hier niet/nauwelijks meer actief, maar dan nog minder. :+
Dit, ik heb al een paar keer geprobeerd een topic aan te maken voor 'China aankoop ervaringen/advies', maar dat werd telkens verwijderd met de reden dat aankoop advies er niet thuis hoort en 'product ervaringen mogen toch besproken worden in het China topic?' euhh nee, die reacties hak jij er telkens uit.

Goed, dat was m'n rant. Heerlijk dat het hier allemaal wel kan in ieder geval.
pi_173615123
Tweakers :')
pi_173615773
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 09:21 schreef kikoooooo het volgende:
Tweakers :')
Die mods zijn echt verschrikkelijk daar!
pi_173617095
Is er wat op til met Xiaomi routers? Ik wil een goedkoop modelletje aanschaffen, maar alle goedkope modellen zijn uitverkocht bij Banggood..

Iemand een goed adresje waar ik er vlug eentje kan aanschaffen? Ben nogal bang voor namaak en dergelijke.
pi_173617609
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:20 schreef Brecht35 het volgende:
Is er wat op til met Xiaomi routers? Ik wil een goedkoop modelletje aanschaffen, maar alle goedkope modellen zijn uitverkocht bij Banggood..

Iemand een goed adresje waar ik er vlug eentje kan aanschaffen? Ben nogal bang voor namaak en dergelijke.
Ik heb nog wel een ongebruikte liggen.
pi_173618775
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:46 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een ongebruikte liggen.
Ik heb je even een DM gestuurd. :)
pi_173628940
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 09:11 schreef Zith het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mooi man

(Xiaomi 13 2017)
Gaaf ding.
Bevalt goed? Ik twijfel ook of ik er 1 ga bestellen

Wat was je totaal kwijt incl douane ?
  † In Memoriam † woensdag 6 september 2017 @ 21:23:21 #231
230491 Zith
pls tip
pi_173629004
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 21:20 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Gaaf ding.
Bevalt goed? Ik twijfel ook of ik er 1 ga bestellen

Wat was je totaal kwijt incl douane ?
Ik ben er erg tevreden mee. Erg snel. Heb er een HDD aan hangen als ik moet werken want de interne GBs zijn misschien wat laag. Batterij gaat lekker lang mee, taat nu op 65% en heb nog 5 uur over volgens windows. De Engelse versie van WIndows 10 erop zetten was simpel, veel youtube videos voor. Koste 715 EUR op Gearbest, met priority direct laten versturen. De muis 15? USD en die hoes 10 USD geloof ik.

Foto met Xiaomi Mi5s (of prime, ofzo) gemaakt trouwens.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_173631856
Wat vind je van de muis? Hij oogt nogal goedkoop, maar ik zoek nog een bluetooth muis..
pi_173632443
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 00:24 schreef Xetran het volgende:
Wat vind je van de muis? Hij oogt nogal goedkoop, maar ik zoek nog een bluetooth muis..
Ik wou het niet zeggen toen ik de foto's eerder zag :). Ik dacht, heb je een prachtige laptop en dito hoes...koop je er een muis van 3 dollar bij. Maar dat blijkt dus een Xiaomi muis te zijn. Oeps, de 'designer' heeft zitten slapen bij het kopiëren van de Apple produkten.
pi_173634103
Heeft iemand van jullie zo een mi tv box?

Mijn 4 jaar oude Samsung smart tv verliest steeds meer smart functies (Netflix, YouTube, uitzendinggemist enz)
Nu wilde ik daar ook een chromecast inprikken net als m'n tv boven, maar voor 20 euro extra heb je die mi tv box die ook kan casten en waar ook nog kodi op kan draaien (dat heb ik nu op m'n rpi)

Werkt dat ding een beetje?
  vrijdag 8 september 2017 @ 06:40:44 #235
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_173651498
Xiaomi Mi Band 2 voor $16,99 bij Banggood nu met code: 32mbd97
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_173653254
Hoi

Heb jaren geleden voor in de camper zo'n 12V versterker gekocht. Ding was toen geloof ik ergens tussen de 10-20 euro. Heb een nieuwe nodig, gewoon heel basic stereo, hoeft geen FM en dergelijke. gewoon 1 audio tulp aansluiting.
Wat is momenteel een heerlijke bang for bucks?

Oja, wel een kant en klaar amplifiertje? Zodat ik hem gelijk op de 12V kan aansluiten.

Toendertijd had ik een Lepai.

[ Bericht 9% gewijzigd door maartend op 08-09-2017 10:25:18 ]
  vrijdag 8 september 2017 @ 09:50:22 #237
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_173653630
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:33 schreef maartend het volgende:
Hoi

Heb jaren geleden voor in de camper zo'n 12V versterker gekocht. Ding was toen geloof ik ergens tussen de 10-20 euro. Heb een nieuwe nodig, gewoon heel basic stereo, hoeft geen FM en dergelijke. gewoon 1 audio tulp aansluiting.
Wat is momenteel een heerlijke bang for bucks?
TK2050 is wel acceptabel geloof ik. Die heb ik ook voor een projectje gebruikt
pi_173653820
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:50 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

TK2050 is wel acceptabel geloof ik. Die heb ik ook voor een projectje gebruikt
Thnx.

Ik had duidelijker moeten zijn, dit is nog een afbouwmodel, dat zoek ik niet.
pi_173659078
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 06:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
Xiaomi Mi Band 2 voor $16,99 bij Banggood nu met code: 32mbd97
Is al 1000 keer gebruikt ;(
  vrijdag 8 september 2017 @ 16:05:34 #240
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_173660067
Ik ben nu al 30 minuten aan het zoeken maar ik vind het niet: Heeft gearbest een garantie op importkosten-loze verzendings optie zoals banggood.com?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_173660145
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:10 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Is al 1000 keer gebruikt ;(
Dan hier maar bestellen https://nl.pepper.com/aan(...)r1313-gearbest-49790
pi_173660167
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 16:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik ben nu al 30 minuten aan het zoeken maar ik vind het niet: Heeft gearbest een garantie op importkosten-loze verzendings optie zoals banggood.com?
Helaas niet, heb ik van de week toevallig ook Gearbest support gevraagd.
Vanuit eu warehouse natuurlijk wel, maar daar is het aanbod maar klein.
pi_173673349
Heeft iemand een idee welke [betrouwbare] chinese webshops een 'verzekering' voor evt. inklaringskosten aanbieden?

Ik ken toe toe:
-Banggood --> PDM verzendmethode
-Dealextreme --> af te sluiten verzekering


Volgens mij is dit legaal. Misschien handig om in de startpost te verwerken[ik heb het er zo snel niet terug kunnen vinden onder kopje 'douane']?

[ Bericht 30% gewijzigd door eddepetfokt op 09-09-2017 13:24:28 ]
pi_173673622
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:25 schreef eddepetfokt het volgende:
Heeft iemand een idee welke [betrouwbare] chinese webshops een 'verzekering' voor evt. inklaringskosten aanbieden?

Ik ken toe toe:
-Banggood --> PDM verzendmethode
-Dealextreme --> af te sluiten verzekering
https://www.ibuygou.com/ (telefoons etc.)
pi_173681495


[ Bericht 55% gewijzigd door Ludacriss op 09-09-2017 19:50:58 (verkeerde topic) ]
pi_173690691
Ik zou nog even een update geven; Ilife v5 robot stofzuiger

Ik ben onder de indruk van hoeveelheid stof en haren de V5 iedere dag opzuigt. Waar komt het vandaan, denk je!
Ondanks dat hij als een kip zonder kop rondrijdt pakt hij in ongeveer anderhalf uur toch bijna alles mee [vrij grote L vormige kamer, keuken en bijkeuken]

De edge modus werkt ook goed. Hierbij volgt de robot de randen van je kamer en meubels..en daar ligt meestal het meeste vuil. Dit is wel een handmatige modus, je kan deze modus niet vooraf instellen.

Ik heb de robot overigens pas vandaag het eerst zonder toezicht kunnen laten rondrijden. Het is moeilijker dan je denkt om een gemeubileerde kamer robotproef te maken. Aan kabels en ander losliggend spul denk je wel, maar vastlopen onder meubels en in kleine hoekjes is een tweede. De V5 is sterker dan je denkt en duwt kleine tafeltjes, vazen e.d. moeiteloos opzij.
Ik heb al de probleemgebieden inmiddels gelokaliseerd en voor het eerst heeft de robot 's nachts rond gereden.

Over 's nachts gesproken. De V5 is niet lawaaierig. Stiller dan veel andere robot stofzuigers in ieder geval. Met de deur op een kier beneden [de katten moeten in en uit kunnen] wordt je er boven niet wakker van.

Ik was behoorlijk sceptisch, maar vooralsnog kan ik de V5 aan iedereen aanraden als je een harde vloer hebt. Heb je tapijt of veel kleden, dan moet je aan de V7 denken.
Het grootste voordeel [na de lage prijs] is het formaat. De V5 is geloof ik de kleinste uit de Ilife serie en ook een stuk kleiner dan de Xiaomi.
Die zou bijvoorbeeld niet tussen de stoelpoten en onder mijn kasten doorkomen.

Meet dus het e.e.a. na voor je kiest voor een bepaalde stofzuiger. Onder je kasten, tafel en bank ligt het meeste stof dus daar moet hij wel goed bij kunnen.

Het opvangbakje is overigens niet groot dus je zal 'm dagelijks of om de dag even moeten legen.

Ik ben benieuwd hoe lang de accu meegaat. Vooralsnog kan ik geen reserve accu van Ilife zelf vinden. Op Aliexpress verkopen ze wel een 'no name' accu, maar ik zit niet te wachten op nachtelijk vuurwerk.

De andere reserveonderdelen zijn erg goedkoop te krijgen, wat een groot pluspunt is.
pi_173711929
Jammer, de zomer is al voorbij, maar Xiaomi heeft een nieuwe versie van mijn favoriete Xiaomi gadget:

https://www.banggood.com/(...)92.html?rmmds=search
pi_173722167
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 13:53 schreef eddepetfokt het volgende:
Jammer, de zomer is al voorbij, maar Xiaomi heeft een nieuwe versie van mijn favoriete Xiaomi gadget:

https://www.banggood.com/(...)92.html?rmmds=search
Nice! Heb je de xiaomi zitzak ook al besteld?
pi_173725567
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 22:07 schreef julius123 het volgende:

[..]

Nice! Heb je de xiaomi zitzak ook al besteld?
Die heb ik nog niet gezien...
pi_173730246
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 september 2017 07:33 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Die heb ik nog niet gezien...
https://www.banggood.com/(...)15.html?rmmds=search
pi_173731609
Ik zie net dat ik al meer dan 3 maanden niets heb besteld in China; en dat waren 2 dingen voor iemand anders.
Als ik eigen spul neem; is het op een paar dagen na al een half jaar geleden.
Wat doe ik hier nog? :P

Al zit ik nu wel te denken aan de Xiaomi router 3 of 3G. Op de 3 draait Padavan firmware; kan nog niet vinden of deze ook al op de 3G draait. Op wat minder interessante details na; is het grootste verschil tussen de 2 dat de 3G gigabit-poorten heeft.
Bedoeling was om deze Xiaomi dan voor of achter onze antieke TP-Link TL-WR1043ND te zetten voor beter Wifi en VPN support (zodat ik beveiligd bij onze NAS en IP-camera kan)
Ons Ziggo modem staat in Bridge-modus, dus daar heb ik niets mee te maken.
Een Xiaomi 3 router zou achter onze TP-Link komen omdat deze geen gigabit-poorten heeft.
Een Xiaomi 3G router zou voor onze TP-Link komen en dan de TP-Link als ordinaire switch gebruiken.

Heeft iemand idee of Padavan ook al op de 3G draait?

[ Bericht 14% gewijzigd door Iemand91 op 12-09-2017 16:19:26 ]
  dinsdag 12 september 2017 @ 15:27:37 #252
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_173732279
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:48 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zie net dat ik al meer dan 3 maanden niets heb besteld in China; en dat waren 2 dingen voor iemand anders.
Als ik eigen spul neem; is het op een paar dagen na al een half jaar geleden.
Wat doe ik hier nog? :P
Voor de gezellugheid, toch? :9
En omdat je op Tweakers helemaal niks mag zeggen ^O^
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_173732542
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 september 2017 15:27 schreef dodge_911 het volgende:

[..]


Dodge, hier nog een fijn kabeltje om te testen. http://s.aliexpress.com/Fn6jieue

Fijne kabel. Voelt kwalitatief goed aan en lijkt snel zat als ik 'm aan de kcx017 hang. En de prijs is erg leuk.
  dinsdag 12 september 2017 @ 18:37:17 #254
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_173736058
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 09:11 schreef Zith het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mooi man

(Xiaomi 13 2017)
La nuova era quadra koffiemachine?

Sorry, off topic, maar toch ;)
  † In Memoriam † dinsdag 12 september 2017 @ 19:33:27 #255
230491 Zith
pls tip
pi_173737306
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 18:37 schreef funky_fart het volgende:

[..]

La nuova era quadra koffiemachine?

Sorry, off topic, maar toch ;)
Ja, maar niet echt tevreden over, ik was blijer met deze setup:



Franje eromheen even vergeten, de Rancillio Silvia en de Ponte Vecchio Lusso zijn echt geweldig als je ze een beete leert kennen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Zith op 12-09-2017 19:39:37 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_173738512
Ik ben al 1,5 jaar gelukkige eigenaar van de Blitzwolf F3 (gaat iedere dag mee onder de douche), heerlijk apparaat, komt fatsoenlijke bas uit en kan luid. Zie dat 'ie voor ¤25,- op Banggood staat: mocht je het geld kwijt kunnen en je bent naar iets dergelijks op zoek, zeker een aanrader!

Maar aangezien je met China shoppen toch altijd weer op zoek blijft naar beter.. China bluetooth speaker innovatie land ligt al een tijdje beetje stil? Of is iemand de laatste tijd nog wat interessants tegen gekomen?
  woensdag 13 september 2017 @ 00:16:16 #257
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_173744612
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:33 schreef Zith het volgende:

[..]

Ja, maar niet echt tevreden over, ik was blijer met deze setup:

[ afbeelding ]

Franje eromheen even vergeten, de Rancillio Silvia en de Ponte Vecchio Lusso zijn echt geweldig als je ze een beete leert kennen.
Ik hem m nog staan, gaat binnenkort op MP, maar heb inmiddels wel m'n ultieme upgrade gedaan naar de Rocky R58 v2 dual ;) _O_
pi_173746054
Rugzak van Xiaomi gekocht. Ben benieuwd...

pi_173746571
Iemand ervaring met Nis-store? Op een aantal items zijn ze veruit de goedkoopste, had er alleen nog nooit van gehoord.
pi_173748617
Is er iemand die mij kan adviseren op het gebied van multitool zakmessen? Zijn daar ook populaire brands van zoals bij de normale messen ganzo of sanrenmu.
  woensdag 13 september 2017 @ 12:37:51 #261
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_173749622
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:31 schreef ajaxboy het volgende:
Is er iemand die mij kan adviseren op het gebied van multitool zakmessen? Zijn daar ook populaire brands van zoals bij de normale messen ganzo of sanrenmu.
Ik heb zo'n ganzo maar gebruik toch altijd mijn leatherman wave met minder functies. Werkt toch beter
pi_173749761
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:37 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Ik heb zo'n ganzo maar gebruik toch altijd mijn leatherman wave met minder functies. Werkt toch beter
Welke ganzo heb je in je bezit als ik vragen mag?
  woensdag 13 september 2017 @ 16:04:13 #263
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173753305
Ik heb een Gerber Legend: levenslange garantie (volgens mij is het tegenwoordig 25 jaar) dus als ie bot of lelijk is ruil je hem om bij een winkel die Gerber verkoopt.. das echt wel handig als je hem flink misbruikt..

Ik heb een keer een kerstpakket gehad waar een exacte kopie in zat.. maar die was om te huilen zo slecht.. _O-

Verder heb ik heel wat multitools gehad, gezien en vastgehouden (werk in de muziek) maar kan niet echt zeggen dat er kwaliteit tussen chinese zit.. (zal er vast wel zijn maar ik heb het nog niet gezien)
Misschien voor als je hem voor een RC of vliegerhobby ofzo wilt gebruiken.. maar als je hem als serieus gereedschap gebruikt en vooral: misbruikt, dan zou ik dus gewoon iets met levenslange garantie kopen.. Zo heel duur zijn ze niet als je even zoekt..
pi_173753926
quote:
14s.gif Op woensdag 13 september 2017 16:04 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik heb een Gerber Legend: levenslange garantie (volgens mij is het tegenwoordig 25 jaar) dus als ie bot of lelijk is ruil je hem om bij een winkel die Gerber verkoopt.. das echt wel handig als je hem flink misbruikt..

Gerber heeft goede messen, maar dat je hun producten kunt omruilen bij slijtage is nieuw voor me.
Ik heb zelf messen van Victorinox en een Multitool van Leatherman. Erg fijne producten, maar je moet ze niet uit China halen --> 99% fake.

[ Bericht 0% gewijzigd door eddepetfokt op 13-09-2017 19:08:34 ]
pi_173756496
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:31 schreef ajaxboy het volgende:
Is er iemand die mij kan adviseren op het gebied van multitool zakmessen? Zijn daar ook populaire brands van zoals bij de normale messen ganzo of sanrenmu.
Ik heb zelf gewoon een echte eckte Victorinox swiss minichamp aan mijn sleutelbos :P

Maar zit wel deze Ganzo van 22 euro al een tijdje te eye-ballen omdat ik wat groters erbij wil
https://www.gearbest.com/(...)pp_67303.html?wid=21

Voor de helft van het geld van die mini kan ik er moeilijk een buil aan vallen. En ben ook best tevreden over mijn Ganzo zakmessen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2017 18:59:24 ]
  woensdag 13 september 2017 @ 19:17:48 #266
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173756810
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 16:39 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Gerber heeft goede messen, maar dat je hun producten kunt omruilen bij slijtage is nieuw voor me.
Ik heb zelf messen van Victorinox en een Multitool van Leatherman. Erg fijne producten, maar je moet ze niet uit China halen --> 99% fake.
Toen ik even de winkel binnenliep om te klagen dat de mesjes achterin de bek van de tang hun beste leven gehad hadden en er een stukje rubber inleg van het handvat was werd er zo een nieuwe op de toonbank gelegd voor me.. Volgens mij is het zo ongeveer dezelfde policy als zippo heeft..

Ik heb in de keuken ook wel Victorinox.. maar heb toch liever Herder..
In gewone keukenmessen zijn Chinezen ook niet slecht trouwens.. Alleen moet je net wel de juiste hebben..
pi_173757668
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:40 schreef kikoooooo het volgende:
Voor mensen die eens wat met radio's willen kloten kan ik deze van harte aanbevelen:

https://m.banggood.com/Wh(...)66.html?rmmds=search

Nu in de flash sale voor 20 euro. Zeker de moeite.
Inmiddels ontvangen. Degelijke scanner! Voelt robuust aan.

Heb op internet al zitten zoeken naar wat lijstjes met frequenties. Helaas nog niets 'leuks' kunnen ontvangen.
pi_173759097
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 september 2017 15:27 schreef dodge_911 het volgende:
Voor de gezellugheid, toch? :9
En omdat je op Tweakers helemaal niks mag zeggen ^O^
Zoiets...

Overigens best bijzonder, zodra je het hier over merkproducten e.d. hebt krijg je haast een ban; maar iets wat al meerdere malen is aangegeven dat verboden is (Baofeng) mag wel? :+
Niet alleen Tweakers is inconsistent met moderatie. :+

Anywho: Refurb Homtom HT17 Pro 5,5 inch Android 6.0 4G Phablet voor ¤20,84...



[ Bericht 17% gewijzigd door Iemand91 op 13-09-2017 23:57:21 ]
pi_173761189
quote:
Ik heb er eentje besteld voor de schoonmoeder. 25,59euro inclusief verzendkosten. We zullen wel zien of het geleverd wordt. Ik heb via PP betaald dus ik maak me geen zorgen.
pi_173762834
Ik haal nu eigenlijk alles voor het gemak bij ali-express. Bestaat er ook een site die alle ali achtige sites doorzoekt?
  woensdag 13 september 2017 @ 23:02:47 #271
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_173763474
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 22:34 schreef outcast_within het volgende:
Ik haal nu eigenlijk alles voor het gemak bij ali-express. Bestaat er ook een site die alle ali achtige sites doorzoekt?
https://en.pandacheck.com/, http://chinaprices.us mooilogo :+

Maar vind de resultaten niet altijd perfect, als je met de hand soms nog gaat zoeken kan je met wat andere zoektermen hetgene wat je zocht nog wel is goedkoper vinden.

Staan trouwens gewoon vermeld in de OP ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_173764352
https://en.pandacheck.com/ lijkt het erg goed te doen :-)
pi_173764788
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:55 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Zoiets...

Overigens best bijzonder, zodra je het hier over merkproducten e.d. hebt krijg je haast een ban; maar iets wat al meerdere malen is aangegeven dat verboden is (Baofeng) mag wel? :+
Niet alleen Tweakers is inconsistent met moderatie. :+

Anywho: Refurb Homtom HT17 Pro 5,5 inch Android 6.0 4G Phablet voor ¤20,84...

[ afbeelding ]

komt nog wel btw bij, worden uit China verstuurd

[ Bericht 2% gewijzigd door THEFXR op 14-09-2017 00:32:14 ]
pi_173765707
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 00:13 schreef THEFXR het volgende:

[..]

komt nog wel btw bij, worden uit China verstuurd

Nee hoor, telefoon 20,87euro en de rest verzendkosten :)
[Op de factuur staat dit ook apart gespecificeerd. En ik heb een screenshot van de aanbieding gemaakt,dus dat moet goedkomen als de douane zich er mee gaat bemoeien]
pi_173771017
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 05:40 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Nee hoor, telefoon 20,87euro en de rest verzendkosten :)
[Op de factuur staat dit ook apart gespecificeerd. En ik heb een screenshot van de aanbieding gemaakt,dus dat moet goedkomen als de douane zich er mee gaat bemoeien]
lol, dounakosten zijn inclusief verzendkosten, kerel. staat in de OP
pi_173771234
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]

lol, dounakosten zijn inclusief verzendkosten, kerel. staat in de OP
Het werkt als volgt; als het orderbedrag excl. verzendkosten onder de 22 euro blijft krijg je geen douaneheffing. Als het orderbedrag boven de 22 euro uitkomt wordt de douaneheffing volgens mij berekend over het order bedrag PLUS verzendkosten.

Als de verkoper het niet duidelijk uitsplitst op het verzendformulier, dan wordt Postnl op het verkeerde been gezet en zullen ze in eerste instantie tot heffing over gaan over een door hun geschatte waarde. Ik zal dan een factuur moeten overleggen waaruit blijkt dat het produkt onder de 22 euro blijft, zodat ze de heffing kunnen terugdraaien.

[ Bericht 5% gewijzigd door eddepetfokt op 14-09-2017 13:28:38 ]
pi_173773604
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:20 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Het werkt als volgt; als het orderbedrag excl. verzendkosten onder de 22 euro blijft krijg je geen douaneheffing. Als het orderbedrag boven de 22 euro uitkomt wordt de douaneheffing volgens mij berekend over het order bedrag PLUS verzendkosten.

Als de verkoper het niet duidelijk uitsplitst op het verzendformulier, dan wordt Postnl op het verkeerde been gezet en zullen ze in eerste instantie tot heffing over gaan over een door hun geschatte waarde. Ik zal dan een factuur moeten overleggen waaruit blijkt dat het produkt onder de 22 euro blijft, zodat ze de heffing kunnen terugdraaien.

ik heb het nog een keer doorgelezen en je hebt gelijk, sorry :P
pi_173774840
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:20 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Het werkt als volgt; als het orderbedrag excl. verzendkosten onder de 22 euro blijft krijg je geen douaneheffing. Als het orderbedrag boven de 22 euro uitkomt wordt de douaneheffing volgens mij berekend over het order bedrag PLUS verzendkosten.

Als de verkoper het niet duidelijk uitsplitst op het verzendformulier, dan wordt Postnl op het verkeerde been gezet en zullen ze in eerste instantie tot heffing over gaan over een door hun geschatte waarde. Ik zal dan een factuur moeten overleggen waaruit blijkt dat het produkt onder de 22 euro blijft, zodat ze de heffing kunnen terugdraaien.

Je krijgt dan bijna altijd een brief waarin je zelf de factuur/waarde moet aantonen.

Lastiger wordt het als de verkoper slordig het waarde formuliertje invult. De $ leek op een 11 waardoor mijn goedkope order een keer als 11000 of zo gezien werd.

Aanslag over 11000 dollar waarbij de nog eens van dollars euro`s maakte.
Uiteindelijk het pakketje nooit gekregen om dat ik er dus noodgedwongen afstand heb van moeten doen.



[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2017 16:42:39 ]
pi_173776737
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:41 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Je krijgt dan bijna altijd een brief waarin je zelf de factuur/waarde moet aantonen.

Lastiger wordt het als de verkoper slordig het waarde formuliertje invult. De $ leek op een 11 waardoor mijn goedkope order een keer als 11000 of zo gezien werd.

Aanslag over 11000 dollar waarbij de nog eens van dollars euro`s maakte.
Uiteindelijk het pakketje nooit gekregen om dat ik er dus noodgedwongen afstand heb van moeten doen.

[ afbeelding ]
Daar staat toch gewoon N.C.V. (no commercial value)?
pi_173776908
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 18:55 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Daar staat toch gewoon N.C.V. (no commercial value)?
De foto was maar een voorbeeld van een CN22 form.
pi_173777307
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 19:04 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

De foto was maar een voorbeeld van een CN22 form.
Ah, duidelijk, ik dacht al...

Nog even wat anders. Heeft iemand verstand van dit soort ip cams?
https://www.banggood.com/(...)23.html?rmmds=search

Lijkt me een leuke prijs en als ik het goed zie werkt deze ook in europa in tegenstelling tot https://www.gearbest.com/ip-cameras/pp_620813.html

Is het de moeite waard of kan ik beter naar iets duurders kijken?


En...heeft iemand de Amazfit Bip al binnen? De Engelse versie laat op zich wachten en in de tussentijd zakt de prijs van de chinese versie rap.

De reviews zijn vrij goed. Vooral de accuduur schijnt indrukwekkend te zijn. Een minpunt schijnt te zijn dat de plastic behuizing erg snel krast.

Ben benieuwd naar jullie eerste ervaring met deze smartwatch!

[ Bericht 27% gewijzigd door eddepetfokt op 14-09-2017 22:47:48 ]
pi_173784563
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 19:25 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ah, duidelijk, ik dacht al...

Nog even wat anders. Heeft iemand verstand van dit soort ip cams?
https://www.banggood.com/(...)23.html?rmmds=search

Lijkt me een leuke prijs en als ik het goed zie werkt deze ook in europa in tegenstelling tot https://www.gearbest.com/ip-cameras/pp_620813.html

Is het de moeite waard of kan ik beter naar iets duurders kijken?

En...heeft iemand de Amazfit Bip al binnen? De Engelse versie laat op zich wachten en in de tussentijd zakt de prijs van de chinese versie rap.

De reviews zijn vrij goed. Vooral de accuduur schijnt indrukwekkend te zijn. Een minpunt schijnt te zijn dat de plastic behuizing erg snel krast.

Ben benieuwd naar jullie eerste ervaring met deze smartwatch!
Ik heb thuis een duur Geovision camera systeem. Ik heb goedkope 1 camera van bangood toegevoerd en ik moet zeggen 9 van de tien qua score. Was wel even uitzoeken hoe ik de stream exact naar de geovision software kon krijgen.
pi_173786242
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 19:25 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ah, duidelijk, ik dacht al...

Nog even wat anders. Heeft iemand verstand van dit soort ip cams?
https://www.banggood.com/(...)23.html?rmmds=search

Lijkt me een leuke prijs en als ik het goed zie werkt deze ook in europa in tegenstelling tot https://www.gearbest.com/ip-cameras/pp_620813.html

Is het de moeite waard of kan ik beter naar iets duurders kijken?

En...heeft iemand de Amazfit Bip al binnen? De Engelse versie laat op zich wachten en in de tussentijd zakt de prijs van de chinese versie rap.

De reviews zijn vrij goed. Vooral de accuduur schijnt indrukwekkend te zijn. Een minpunt schijnt te zijn dat de plastic behuizing erg snel krast.

Ben benieuwd naar jullie eerste ervaring met deze smartwatch!
Ik heb zelf 3x een Escam QD900, en die werken perfect.
Heb 1x een Hosan en die werkt ook prima, maar is niet draadloos.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_173788673
Ik kreeg een SMS van DHL dat ik douane moest betalen maar het pakketje is nog in Hong Kong. Ook het enige wat met DHL verzonden zou worden is een Mi Box (een minuut geleden bericht gekregen dat hij het magazijn uit is) en een telefoon (die volgende week pas wordt verzonden). Hoezo kan ik niet zien wat het pakketje is? En wanneer (en bij wie) kan ik eventueel dat bedrag terug claimen als het van een pakketje is wat onder de douane grens zit?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173788887
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 11:14 schreef dimmak het volgende:
Ik kreeg een SMS van DHL dat ik douane moest betalen maar het pakketje is nog in Hong Kong. Ook het enige wat met DHL verzonden zou worden is een Mi Box (een minuut geleden bericht gekregen dat hij het magazijn uit is) en een telefoon (die volgende week pas wordt verzonden). Hoezo kan ik niet zien wat het pakketje is? En wanneer (en bij wie) kan ik eventueel dat bedrag terug claimen als het van een pakketje is wat onder de douane grens zit?
Probeer het eens bij DHL op facebook, die reageren doorgaans snel.

En 2 seconden zoeken op Google levert dit emailadres op dhl.nldutypayments@dhl.com
pi_173790805
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 11:14 schreef dimmak het volgende:
Ik kreeg een SMS van DHL dat ik douane moest betalen maar het pakketje is nog in Hong Kong. Ook het enige wat met DHL verzonden zou worden is een Mi Box (een minuut geleden bericht gekregen dat hij het magazijn uit is) en een telefoon (die volgende week pas wordt verzonden). Hoezo kan ik niet zien wat het pakketje is? En wanneer (en bij wie) kan ik eventueel dat bedrag terug claimen als het van een pakketje is wat onder de douane grens zit?
Ik krijg dus af en toe een brief dat ik de waarde moet opgeven van een pakketje.
Maar wel pakketje staat er niet duidelijk bij, ik heb zoveel pakketjes incomming.
Je moet tekenen dat je de waarheid op het formulier zet, maar ik heb al een paar keer gehad dat ik op het form neerzet dat het bijvoorbeeld een gereedschapsset is terwijl er een telefoon binnen komt. Dit is dus niet express, en raar genoeg gaat dat tot nu toe altijd goed.
pi_173808273
Voor mensen met de V7 robot:

Als ik op "clean" druk, gaat hij van zijn docking station af, rijd een stukje naar achteren, draait en rondje en houdt ermee op.

Als ik hem gewoon neerleg, op "Clean" druk dan gaat hij een klein stukje naar achteren, draait hij een rondje en houdt hij ermee op (rode knop brand dan).

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Heb hem ook al uit elkaar gehaald.

Met de afstandsbediening doet hij het wel...


Paar minuten later:

Zo ziet de binnenkant er dus uit.

Uiteindelijk heb ik het volgende deel losgemaakt (wat een priegelwerkje was) waardoor ik een grote klont haar van het schroefdraad af kon halen:


In elkaar gezet, en hij werkt weer prima.

[ Bericht 27% gewijzigd door ManageTheAnger op 16-09-2017 13:59:06 ]
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_173814128
Iemand een goede Qi oplader voor de iPhone gespot ?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 16 september 2017 @ 21:04:21 #289
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_173816539
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 19:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Iemand een goede Qi oplader voor de iPhone gespot ?
nope
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_173816550
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 19:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Iemand een goede Qi oplader voor de iPhone gespot ?
Elke qi oplader zou moeten werken aangezien het een standaard is. Qi is al jaren op de markt dus er zijn er genoeg.
pi_173823594
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 13:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
Voor mensen met de V7 robot:

Als ik op "clean" druk, gaat hij van zijn docking station af, rijd een stukje naar achteren, draait en rondje en houdt ermee op.

Als ik hem gewoon neerleg, op "Clean" druk dan gaat hij een klein stukje naar achteren, draait hij een rondje en houdt hij ermee op (rode knop brand dan).

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Heb hem ook al uit elkaar gehaald.

Met de afstandsbediening doet hij het wel...


Paar minuten later:
[ afbeelding ]
Zo ziet de binnenkant er dus uit.

Uiteindelijk heb ik het volgende deel losgemaakt (wat een priegelwerkje was) waardoor ik een grote klont haar van het schroefdraad af kon halen:
[ afbeelding ]

In elkaar gezet, en hij werkt weer prima.
Top gedaan! Jij wordt onze Ilife techhicus in Europa!

Maar zonder gein, ik heb dit zelfde probleem ook al in een filmpje voorbij zien komen! Weet alleen niet meer waar!
pi_173823706
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 11:14 schreef dimmak het volgende:
Ik kreeg een SMS van DHL dat ik douane moest betalen maar het pakketje is nog in Hong Kong. Ook het enige wat met DHL verzonden zou worden is een Mi Box (een minuut geleden bericht gekregen dat hij het magazijn uit is) en een telefoon (die volgende week pas wordt verzonden). Hoezo kan ik niet zien wat het pakketje is? En wanneer (en bij wie) kan ik eventueel dat bedrag terug claimen als het van een pakketje is wat onder de douane grens zit?
staat er in die sms niet ook een tracking code met daarbij afzender informatie?
pi_173823975
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:41 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Je krijgt dan bijna altijd een brief waarin je zelf de factuur/waarde moet aantonen.

Lastiger wordt het als de verkoper slordig het waarde formuliertje invult. De $ leek op een 11 waardoor mijn goedkope order een keer als 11000 of zo gezien werd.

Aanslag over 11000 dollar waarbij de nog eens van dollars euro`s maakte.
Uiteindelijk het pakketje nooit gekregen om dat ik er dus noodgedwongen afstand heb van moeten doen.

[ afbeelding ]
$11,000 _O-

daarna nog een keer opnieuw hetzelfde besteld?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_173831851
quote:
10s.gif Op zondag 17 september 2017 10:27 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

$11,000 _O-

daarna nog een keer opnieuw hetzelfde besteld?
Het is al een tijdje geleden, volgens mij toe op Marktplaats 1tje gekocht.
pi_173865427
Al eens een eerder gevraagd maar omdat het aanbod regelmatig wijzigt nogmaals:

Wat zijn volgens jullie de beste bekabelde in ears van max 5 a 6 euro?
pi_173880387
Ik ben aan het rondkijken voor een tablet. Ik wil hem graag gebruiken voor het afspelen van video's via Netflix / Plex / YouTube / Videoland, etc en om m'n lampen e.d. mee aan te sturen vanaf een centrale plek (aan de muur). Een fatsoenlijk scherm is dus een pre.

Geluidskwaliteit van de speakers zijn wat minder belangrijk, aangezien ik hem in de keuken wil gebruiken om series te kijken tijdens het koken en met de afzuiging aan maakt het toch niet zoveel meer uit, als het maar verstaanbaar is. Misschien gebruik ik hem ook in bed, maar dan met oordopjes in.

Groot scherm is fijn, maar liever een iets kleiner scherm en goede kwaliteit dan een grotere en slechtere kwaliteit. Ik zag dat het meestal bij 10.1 inch ophoudt.

Hij hoeft dus ook niet enorm snel te zijn, ik ga er geen spelletjes mee spelen.

Ik zag deze Teclast 98 (nieuwe versie), is er iemand die deze heeft en z'n ervaring zou willen delen?

Edit: Of heeft iemand ervaring met de FNF iFive Mini 4S? Kleiner scherm maar lijkt betere performance te hebben.

Budget 80-100 euro bij Banggood (i.v.m. PDM).

[ Bericht 5% gewijzigd door Azerdion op 19-09-2017 23:17:24 ]
pi_173881947
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 22:26 schreef Azerdion het volgende:
Ik ben aan het rondkijken voor een tablet. Ik wil hem graag gebruiken voor het afspelen van video's via Netflix / Plex / YouTube / Videoland, etc en om m'n lampen e.d. mee aan te sturen vanaf een centrale plek (aan de muur). Een fatsoenlijk scherm is dus een pre.

Geluidskwaliteit van de speakers zijn wat minder belangrijk, aangezien ik hem in de keuken wil gebruiken om series te kijken tijdens het koken en met de afzuiging aan maakt het toch niet zoveel meer uit, als het maar verstaanbaar is. Misschien gebruik ik hem ook in bed, maar dan met oordopjes in.

Groot scherm is fijn, maar liever een iets kleiner scherm en goede kwaliteit dan een grotere en slechtere kwaliteit. Ik zag dat het meestal bij 10.1 inch ophoudt.

Hij hoeft dus ook niet enorm snel te zijn, ik ga er geen spelletjes mee spelen.

Ik zag deze Teclast 98 (nieuwe versie), is er iemand die deze heeft en z'n ervaring zou willen delen?

Edit: Of heeft iemand ervaring met de FNF iFive Mini 4S? Kleiner scherm maar lijkt betere performance te hebben.

Budget 80-100 euro bij Banggood (i.v.m. PDM).
You mad.. brah?

Oude Android, weinig ram, geen wifi AC. Wel goedkoop maar daar houd het mee op.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2017 00:30:02 ]
pi_173881985
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 08:29 schreef eddepetfokt het volgende:
Al eens een eerder gevraagd maar omdat het aanbod regelmatig wijzigt nogmaals:

Wat zijn volgens jullie de beste bekabelde in ears van max 5 a 6 euro?
Deze klinken wel oké:
https://m.banggood.com/Ed(...)14.html?rmmds=search
Gebruik ze eigenlijk niet meer zoveel omdat ik bang ben dat er chemische troep gebruikt is bij het maken van die dingen.
Je leest genoeg dat er lood en zo in de coatings gevonden wordt. \

Dit zeg maar: https://blog.flameeyes.eu(...)g-pair-of-earphones/
pi_173883195
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 00:13 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Deze klinken wel oké:
https://m.banggood.com/Ed(...)14.html?rmmds=search
Gebruik ze eigenlijk niet meer zoveel omdat ik bang ben dat er chemische troep gebruikt is bij het maken van die dingen.
Je leest genoeg dat er lood en zo in de coatings gevonden wordt. \

Dit zeg maar: https://blog.flameeyes.eu(...)g-pair-of-earphones/
Ik heb deze Xiaomi Capsule's maar eens geprobeerd voor 8,65.
https://www.gearbest.com/earbud-headphones/pp_362337.html
pi_173883992
Gisteren 'n useless box binnen gekregen, waardeloos! Maar de kinderen vinden 't leuk :D

Ook 'n lazy bag, helaas is 't weer er 'n beetje voor voorbij.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_173884242
dicht
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')