Voor een duppie op de eerste rang willen zitten. Het is gewoon een 'kijk ons een goed op de CO2 ladder doen" terwijl het echt om minieme verbeteringen gaat. Durf te gaan voor een forse investering in elektrificatie, dit is echt zonde van het geld.quote:Op donderdag 20 juli 2017 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe je dat bedoelt trouwens
En op zeer laagfrequente lijnen kan ik me er best wel veel bij voorstellen. Maar die hebben we hier gewoon niet.quote:Op donderdag 20 juli 2017 22:59 schreef b2py het volgende:
[..]
Voor een duppie op de eerste rang willen zitten. Het is gewoon een 'kijk ons een goed op de CO2 ladder doen" terwijl het echt om minieme verbeteringen gaat. Durf te gaan voor een forse investering in elektrificatie, dit is echt zonde van het geld.
Kadett A?quote:Op donderdag 20 juli 2017 22:49 schreef James1988 het volgende:
[..]
Bijna. 2 van de 5 letters zijn goed
Y not both? Zo kunnen ze er jaren over doen en als ze klaar zijn verkopen ze de treinstellen aan Frankrijk ofzo.quote:Op donderdag 20 juli 2017 23:02 schreef James1988 het volgende:
De voornaamste reden waarom ze bi-mode willen gaan rijden is omdat ze dan 'sneller verbeteringen kunnen leveren'.
Neem nou bijvoorbeeld de Midland Main Line. Op dit moment rijden er over het hele traject dieseltreinen omdat ze bestemmingen zoals Nottingham aandoen, terwijl er een draadje hangt tussen Londen en Kettering.
Met een bimode-trein willen de Britten dat de treinen elektrisch kunnen rijden waar het kan (met de bijbehorende voordelen) maar dat ze niet jaren bezig zijn om het restant te elektrificeren...
Het is gewoon uitstel van executie.quote:Op donderdag 20 juli 2017 23:02 schreef James1988 het volgende:
De voornaamste reden waarom ze bi-mode willen gaan rijden is omdat ze dan 'sneller verbeteringen kunnen leveren'.
Neem nou bijvoorbeeld de Midland Main Line. Op dit moment rijden er over het hele traject dieseltreinen omdat ze bestemmingen zoals Nottingham aandoen, terwijl er een draadje hangt tussen Londen en Kettering.
Met een bimode-trein willen de Britten dat de treinen elektrisch kunnen rijden waar het kan (met de bijbehorende voordelen) maar dat ze niet jaren bezig zijn om het restant te elektrificeren...
Wat moeten de Fransen nou met treinstellen die naar Brits profiel zijn gebouwd?quote:Op donderdag 20 juli 2017 23:09 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Y not both? Zo kunnen ze er jaren over doen en als ze klaar zijn verkopen ze de treinstellen aan Frankrijk ofzo.
Eens.quote:
Dat het hele concept zo zeldzaam is, komt denk ik omdat de set voorwaarden strijdig is. Je hebt tegelijk veel en weinig reizigersvolume nodig.quote:Op donderdag 20 juli 2017 23:01 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
En op zeer laagfrequente lijnen kan ik me er best wel veel bij voorstellen. Maar die hebben we hier gewoon niet.
Andersom kan niet maar dit kan prima. Maakt het uit, uitschuiftrede eronder. Alsof je in Frankrijk niet sowieso bijna overal waar die dingen ingezet zouden worden moet klimmen en moeilijk moet doen.quote:Op donderdag 20 juli 2017 23:12 schreef James1988 het volgende:
[..]
Wat moeten de Fransen nou met treinstellen die naar Brits profiel zijn gebouwd?
Volgens de BBC is het spul gemiddeld 21 jaar oud.quote:Op donderdag 20 juli 2017 23:13 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik las in december in een Brits treinenblaadje dat de gemiddelde leeftijd van het materieel daar sowieso om te janken is (40+).
Ik krijg een foto in een nieuw venster Redelijk groot. Wel ietwat bewogen maar leuk overzicht.quote:Op donderdag 20 juli 2017 23:55 schreef b2py het volgende:
Ben niet helemaal labiel, ook dan zie je niets
Nounou, zuur is het ook weer niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 00:09 schreef dcm360 het volgende:
Oké, volgende keer probeer ik wel weer rekening te houden met de zuurgraad hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |