Hadden ze eerder moeten bedenken, voor Zwenzwoka was er heul geen waslijn nodig geweest danquote:Op donderdag 20 juli 2017 19:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook Nederland gaat daar aan beginnen
Ik vermoed dat de treinen dan wel een stuk duurder zouden uitvallen. Ook de exploitatie zou dan duurder zijn. Ik lees trouwens in de documenten een investering van 47 miljoen voor Zwolle-Wierden, dus het duurt wel een paar jaar voordat je die terugverdiend hebt.quote:Op donderdag 20 juli 2017 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hadden ze eerder moeten bedenken, voor Zwenzwoka was er heul geen waslijn nodig geweest dan
Een Ampera verwarren met een Panameraquote:Op donderdag 20 juli 2017 21:22 schreef b2py het volgende:
Bi-mode gaan rijden is alsof je een Opel koopt en dan een Porsche verwacht
Dat daar geëlektrificeerd wordt, is een uitdrukkelijke wens van de provincie.quote:Op donderdag 20 juli 2017 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hadden ze eerder moeten bedenken, voor Zwenzwoka was er heul geen waslijn nodig geweest dan
Dan waren denk ik wel andere investeringen nodig geweest om die sneltrein mogelijk te maken, zoals meer dubbelspoor. Omdat een dieseltje wat trager optrektquote:Op donderdag 20 juli 2017 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker leasen in je Corsa fuck yeahquote:Op donderdag 20 juli 2017 21:27 schreef James1988 het volgende:
Niks mis met Opels![]()
Ik krijg er volgende maand eentje
Ja, maar dat staat los van technische noodzaak dusquote:Op donderdag 20 juli 2017 21:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat daar geëlektrificeerd wordt, is een uitdrukkelijke wens van de provincie.
Een Opel is voor een boer iets als een kut voor een hoer.quote:Op donderdag 20 juli 2017 21:27 schreef James1988 het volgende:
Niks mis met Opels![]()
Ik krijg er volgende maand eentje
Ben wel benieuwd hoe je dat bedoelt trouwensquote:Op donderdag 20 juli 2017 21:22 schreef b2py het volgende:
Bi-mode gaan rijden is alsof je een Opel koopt en dan een Porsche verwacht
Deels. Met elektrische treinen kun je sneller optrekken (tenminste, als je diesels met een beetje normaal vermogen hebt), zodat je meer treinen kunt verwerken met minder infra.quote:Op donderdag 20 juli 2017 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar dat staat los van technische noodzaak dus
Het is een keuze. En in dit geval was het een redelijke businesscase, dacht ik.quote:Op donderdag 20 juli 2017 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar je hebt wel gelijk, als de provincie dat uitdrukkelijk wil is mijn opmerking "hadden ze eerder moeten bedenken" niet zo relevant
Een Agila dan?quote:
Niet alleen dat, het is gewoon maatschappelijk onverantwoord om op dode dinosaurussen te rijden.quote:Op donderdag 20 juli 2017 22:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het is een keuze. En in dit geval was het een redelijke businesscase, dacht ik.
jamaarjamaar, het is allemaal plantaardigquote:Op donderdag 20 juli 2017 22:47 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Niet alleen dat, het is gewoon maatschappelijk onverantwoord om op dode dinosaurussen te rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |