abonnement Unibet Coolblue
pi_172147618
Gerbrands is wel een Emoji koning he _O_
  maandag 3 juli 2017 @ 20:31:20 #127
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_172147883
Piroe 30 miljoen waard nu.
pi_172147925
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 13:09 schreef tja77 het volgende:
Jurjus is al weg, voor Zoet is naar het schijnt interesse en nu s Pasveer in onderhandeling met Vitesse.
We houden geen keeper meer over,
Ricky van den Bergh nog vrij?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_172148485
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 13:33 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.ed.nl/psv/psv-(...)t&utm_medium=twitter

Prachtig stuk van Rik weer. Een feestje voor mijn ogen. Wat een journalist he mannen.
Heerlijk stukje kritische journalistiek van onze Rikkert. Weet duidelijk de vinger op de zere plek te leggen en durft de problemen te benoemen.
Land of the free. Home of the brave.
  maandag 3 juli 2017 @ 21:35:44 #130
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_172150037
Menno Koch vertrekt naar NAC.
pi_172155041
quote:
PSV is maandag begonnen aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Ook Jetro Willems was van de partij, al is het de vraag of hij komend seizoen in het Philips Stadion te bewonderen is. In gesprek met FOX Sports geeft de verdediger aan dat hij vorig jaar de prikkel miste om zich volledig in te zetten voor PSV en dat hij nu benieuwd is naar mogelijkheden elders.

"Als de kans daar is en ik weg kan gaan, ga ik weg", aldus de linksback, die naar verluidt op het lijstje staat van onder meer AS Roma en Galatasaray. "Maar het is niet dat ik sta te popelen om te vertrekken. Of het gaat gebeuren? Ik denk het wel. Het is voor mij belangrijk om op trainingen en in wedstrijden iets extra's te geven, naar wat ik kan natuurlijk. Ik wil geen genoegen nemen met een zes. Dat deed ik weleens."

Willems benadrukt dat hij niet bezig is met een transfer naar het buitenland en dat de focus momenteel volledig op PSV ligt. "Daar ben ik niet mee bezig, maar ik ben wel benieuwd. Het is mijn zevende seizoen bij PSV. Het is een routine. Je kent de club. Toen ik zeven jaar geleden van Sparta kwam, was ook alles nieuw."

De 23-jarige verdediger kreeg vorig seizoen vaak de kritiek dat hij lui zou zijn en geen scherpe indruk maakte. Willems geeft nu toe dat hij constant een stimulans nodig heeft om zich te blijven ontwikkelen. "Ik heb een prikkel nodig om door te groeien als speler. Vorig seizoen heb ik gezien dat ik dat moeilijk vond. Het zijn geen excuses, maar misschien lag het ook daaraan."
Eerst Pröpper die aangeeft dat ie zich niet kon motiveren voor wedstrijden en nu Willems. Iets wat Cocu aan te rekenen valt. Het hele seizoen een ongemotiveerd elftal.
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 06:21:32 #132
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_172155748
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 01:48 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Eerst Pröpper die aangeeft dat ie zich niet kon motiveren voor wedstrijden en nu Willems. Iets wat Cocu aan te rekenen valt. Het hele seizoen een ongemotiveerd elftal.
Dat was helemaal het probleem niet. Het lag toch alleen aan de Jong?
  dinsdag 4 juli 2017 @ 07:45:32 #133
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_172156233
quote:
De Jong is al twee jaar aanvoerder van PSV, maar na zijn belabberde seizoen rijst de vraagt of de band misschien niet te veel druk met zich meeneemt voor de spits. Of het verstandiger zou zijn om iemand anders captain te maken? "Weet ik niet. Kijk, ik heb altijd gezegd: mijn broer Siem is van ons tweeën meer de échte leider. Ik ben ook altijd wel met het hele team bezig, maar soms zo veel dat ik vergeet aan mezelf te denken. Dat moet ik misschien weer meer gaan doen nu.
Uit een interview met De Jong.

Naast Arias, Willems en Pröpper die openlijk hebben toegegeven dat ze zich niet konden opladen voor wedstrijden, blijkt nu dat ook De Jong eigenlijk wel wist dat zijn aanvoerderschap negatief van invloed was op zijn prestaties.

Wat een zooi was het vorig seizoen.
pi_172156308
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 06:21 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat was helemaal het probleem niet. Het lag toch alleen aan de Jong?
Yep.
Land of the free. Home of the brave.
pi_172156331
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 07:45 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Uit een interview met De Jong.

Naast Arias, Willems en Pröpper die openlijk hebben toegegeven dat ze zich niet konden opladen voor wedstrijden, blijkt nu dat ook De Jong eigenlijk wel wist dat zijn aanvoerderschap negatief van invloed was op zijn prestaties.

Wat een zooi was het vorig seizoen.
Heb altijd het gevoel gehad dat Siem de Jong huren een bepaalde druk met zich meebracht voor Luuk waar hij niet mee om kon gaan. Soort van rivaliteit tussen broers.

Het feit dat Cocu een heel elftal vol miljonairs niet op kon laden om 90 minuten per week te knallen is triest. Gerbrands praat altijd over topsportklimaat. Zie er niks van terug bij deze broodvoetballers.
Land of the free. Home of the brave.
  Redactie Sport dinsdag 4 juli 2017 @ 08:09:08 #136
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172156434
Bij Aria's vind ik dat wel bijzonder, die leek z'n niveau juist wel redelijk te halen. Dan ligt z'n top hoger dan ik dacht.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 4 juli 2017 @ 08:16:57 #137
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_172156519
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 07:45 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Uit een interview met De Jong.

Naast Arias, Willems en Pröpper die openlijk hebben toegegeven dat ze zich niet konden opladen voor wedstrijden, blijkt nu dat ook De Jong eigenlijk wel wist dat zijn aanvoerderschap negatief van invloed was op zijn prestaties.

Wat een zooi was het vorig seizoen.
Grappig, dat is precies wat ik zei toen hij aanvoerder werd.

Laten we hopen dat Cocu naar aanleiding hiervan een andere aanvoerder aanwijst voor komend seizoen.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 08:20:25 #138
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_172156570
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 08:16 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Grappig, dat is precies wat ik zei toen hij aanvoerder werd.

Laten we hopen dat Cocu naar aanleiding hiervan een andere aanvoerder aanwijst voor komend seizoen.
Vreemd dat hij die negatieve invloed pas in zijn 2e seizoen als aanvoerder ondervond.

edit: sterker nog, in het eerste jaar dat de Jong aanvoerder werd, speelde hij zijn beste seizoen van de 3 bij PSV. Nog beter dan het eerste seizoen waarin Wijnaldum nog aanvoerder was.

[ Bericht 12% gewijzigd door tja77 op 04-07-2017 08:27:56 ]
  dinsdag 4 juli 2017 @ 08:35:03 #139
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_172156796
Lapzwans de Jong neemt ieder aannemelijk excuus. Wat een natte dweil is dat, ik zou hem graag als trojaans paard aan ajax schenken.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 4 juli 2017 @ 10:08:20 #140
131800 Tarado
capô de fusca
pi_172158184
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 08:20 schreef tja77 het volgende:

[..]

Vreemd dat hij die negatieve invloed pas in zijn 2e seizoen als aanvoerder ondervond.

edit: sterker nog, in het eerste jaar dat de Jong aanvoerder werd, speelde hij zijn beste seizoen van de 3 bij PSV. Nog beter dan het eerste seizoen waarin Wijnaldum nog aanvoerder was.

het is eerlijk van hem maar wel veel te laat, wanneer je dat voelt moet je die band meteen inleveren
pi_172158402
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 10:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

het is eerlijk van hem maar wel veel te laat, wanneer je dat voelt moet je die band meteen inleveren
Alle signalen die worden gegeven zijn ruk. Kan toch niet zo zijn dat de helft van de selectie motivatie-issues heeft? Zou er een causaal verband zijn? Ik geloof dat bijna de helft van de selectie een of meerdere vrouwen bezwangerd heeft, die daarop iets geworpen hebben. Ook Cocu. Het moet volgend jaar beter anders vliegen we John Troost in. 10k betalen en kampioen worden.
pi_172158453
Misschien is het ook wel makkelijk om het op gebrek aan motivatie te schuiven als je eens een titel misloopt. Als het wonder van Doetinchem zich een jaar eerder niet had voltrokken, weet ik zeker dat deze argumenten toen al van stal waren gehaald.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:32:18 #143
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_172165715
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 08:20 schreef tja77 het volgende:

[..]

Vreemd dat hij die negatieve invloed pas in zijn 2e seizoen als aanvoerder ondervond.

edit: sterker nog, in het eerste jaar dat de Jong aanvoerder werd, speelde hij zijn beste seizoen van de 3 bij PSV. Nog beter dan het eerste seizoen waarin Wijnaldum nog aanvoerder was.

Voor mijn gevoel is zijn spel wel veranderd in die drie seizoenen, al dat niet beīnvloed door zijn aanvoedersband. In zijn eerste seizoen was hij een aanspeelpunt en afmaker. In de seizoenen daarna begon hij zich steeds meer voetballend te manifesteren, door uit te waaieren naar de flanken, door zich te laten zakken naar het middenveld. En dat pakte ontzettend slecht uit voor zijn spel, want dat kan hij met zijn kwaliteiten helemaal niet.
pi_172165811
Lekker rustige transferzomer 1!11!1
U MAD?
pi_172165999
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:36 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker rustige transferzomer 1!11!1
Jammer dat Thijs geen watcher meer is
  dinsdag 4 juli 2017 @ 17:41:40 #146
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_172168719
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:32 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel is zijn spel wel veranderd in die drie seizoenen, al dat niet beīnvloed door zijn aanvoedersband. In zijn eerste seizoen was hij een aanspeelpunt en afmaker. In de seizoenen daarna begon hij zich steeds meer voetballend te manifesteren, door uit te waaieren naar de flanken, door zich te laten zakken naar het middenveld. En dat pakte ontzettend slecht uit voor zijn spel, want dat kan hij met zijn kwaliteiten helemaal niet.
In de Jong z'n eerste seizoen was hij vooral aangever en aanspeelpunt. Toen waren er nog veel geluiden dat hij te weinig scoorde voor een spits van zijn kaliber. Pas na de winterstop begon hij wat meer te scoren.
Zijn tweede seizoen was zijn beste, en dat was het jaar dat hij aanvoerder werd.
En dat werd in z'n derde seizoen dus z'n doodsteek.
Ik snap z'n excuus dat de aanvoerdersband de oorzaak zou zijn niet zo. Dan zou hij dat na z'n 2e seizoen aan moeten geven.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 19:08:51 #147
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_172170704
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 10:22 schreef Fargo het volgende:
Misschien is het ook wel makkelijk om het op gebrek aan motivatie te schuiven als je eens een titel misloopt. Als het wonder van Doetinchem zich een jaar eerder niet had voltrokken, weet ik zeker dat deze argumenten toen al van stal waren gehaald.
Het gebrek was vooral kwaliteit. Als je minder kwaliteit hebt presteer je minder en is het ook gewoon moeilijker om je op te laden omdat het allemaal minder 'leuk' is. Zo werkt dat nou eenmaal bij mensen en dus ook bij profvoetballers. Zeker na 2 titels.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 4 juli 2017 @ 19:14:27 #148
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_172170909
Guardado bijna rond met Betis volgens Spaanse media. Vraag me af of hij daar goed aan doet.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 4 juli 2017 @ 19:15:02 #149
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_172170931
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 19:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Guardado bijna rond met Betis volgens Spaanse media. Vraag me af of hij daar goed aan doet.
Is er al iets van een transfersom bekend?
  dinsdag 4 juli 2017 @ 19:20:39 #150
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_172171116
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 19:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het gebrek was vooral kwaliteit. Als je minder kwaliteit hebt presteer je minder en is het ook gewoon moeilijker om je op te laden omdat het allemaal minder 'leuk' is. Zo werkt dat nou eenmaal bij mensen en dus ook bij profvoetballers. Zeker na 2 titels.
Ja, dit is dus best wel lulkoek. Op pure kwaliteit had PSV gewoon de 2e selectie van de Eredivisie. En de ploeg die uiteindelijk kampioen is geworden had kwalitatief niet de sterkste selectie. Het gaat om veel meer dan kwaliteit.

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 19:15 schreef tja77 het volgende:

[..]

Is er al iets van een transfersom bekend?
Hij mag voor 2 miljoen weg, dus meer zal het zeker niet worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')