Hans van Breukelen zit volgens mij momenteel zonder werk thuis.quote:Op maandag 3 juli 2017 13:09 schreef tja77 het volgende:
Jurjus is al weg, voor Zoet is naar het schijnt interesse en nu s Pasveer in onderhandeling met Vitesse.
We houden geen keeper meer over,
quote:Op maandag 3 juli 2017 13:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hans van Breukelen zit volgens mij momenteel zonder werk thuis.
Het is (en naar alle waarschijnlijkheid blijft) de enige keeper van het Nederlands elftal die daadwerkelijk een grote prijs won.quote:Op maandag 3 juli 2017 13:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heeft ervaring, kent de club en weet wat winnen is.
Alsof iemand die prutser van een Zoet wilquote:Op maandag 3 juli 2017 13:09 schreef tja77 het volgende:
Jurjus is al weg, voor Zoet is naar het schijnt interesse en nu s Pasveer in onderhandeling met Vitesse.
Veldspeler in de goal.quote:Op maandag 3 juli 2017 13:09 schreef tja77 het volgende:
Dat dachten ze in Leeuwarden ook over Zeinstra toen jullie harmzeinstragenot aantrokken.quote:Op maandag 3 juli 2017 13:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alsof iemand die prutser van een Zoet wil
Genieten. Wat zal de journalistenopleiding trots zijn op zo'n icoon.quote:Op maandag 3 juli 2017 13:33 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.ed.nl/psv/psv-(...)t&utm_medium=twitter
Prachtig stuk van Rik weer. Een feestje voor mijn ogen. Wat een journalist he mannen.
Hij was alleen gratis. PSV zal wel geld willenquote:Op maandag 3 juli 2017 19:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat dachten ze in Leeuwarden ook over Zeinstra toen jullie harmzeinstragenot aantrokken.
Nee mag zo gaan. Misschien een klein zoethoudertje.quote:Op maandag 3 juli 2017 19:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij was alleen gratis. PSV zal wel geld willen
Netjes hoor; 7 / 10quote:Op maandag 3 juli 2017 19:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Goffetomme wat een woordkunstenaar ben ik toch.
quote:
Hihahoquote:Op maandag 3 juli 2017 19:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee mag zo gaan. Misschien een klein zoethoudertje.
Is dat net zo'n groot talent als Bergwijn?quote:Op maandag 3 juli 2017 20:01 schreef Lange_Lans het volgende:
In ander nieuws heeft onze topspits in spe zo juist, bijna hoogstpersoonlijk m, Duitsland vernederd.
Totaal verschillende spelers. Moeilijk om daar een vergelijking tussen te maken.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is dat net zo'n groot talent als Bergwijn?
Rik waarschijnlijk he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |