ziggyziggyziggy, houdt niet van treinen, wel van spoorwegen. Dr_Flash, Wereldreiziger. Bordjesknaller. Topografiespecialist. Reisgidsmeister. Vraagt zich af hoelang er nog Dieseltractie bij ACTS is. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. En Brabant. Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal VIRM's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner. Heeft al het spoor van Monaco bereden. Luxemburg op wensenlijstje. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en laat tegenwoordig zo nu en dan weten dat ie nog leeft. b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, achtbaanspecialist. (Is tenslotte ook rails) Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ) Prins_Pils, relnicht die het allemaal prachtig vindt maar er de ballen verstand van heeft. Lieft metro en S-Bahn. DeaDLocK2K, *Kutjoch* Koplopers fanboy derLudolf, vindt moderne tupperware-treinen maar niets en vindt dat een echte trein een locomotief moet hebben Goverman: houdt van staal en beton. Vooral als het veel en nieuw is. Igen: Elektrische tractie ftw! MTL, Speelt wel eens met echte treintjes
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen!
[ Bericht 1% gewijzigd door Bitlord op 25-06-2017 22:56:39 ]
Het station is telkens geplaagd door externe zaken en is daardoor weinig tot zijn recht gekomen: - de Spaanse Burgeroorlog en WO2 - de spoorbreedtewisselinstallatie van Hendaye waardoor Canfranc onhandig werd - een spoorwegongeluk waardoor het Franse deel gesloten werd en het station nog maar 2 keer per dag met een dieselmotorwagen wordt bediend.
Hierdoor is het station in verval geraakt. Het plan voor het hotel is niet doorgegaan. Wel is het dak hersteld van het station. Thans wordt het station langzaam gerenoveerd. Vanaf de Franse kant wordt zeer langzaam gewerkt aan herstel van de spoorlijn. Volgens sommige berichten komt er ook een spoorbreedtewisselinstallatie.
Op de 1e foto is de dieseltrein naar Zaragoza te zien. Deze maakt gebruik van een klein stationsgebouwtje aan de straatkant.
Het megastation is alleen via een voetgangerstunnel te bereiken. Het is een gebouw op een middenperron. Aan de ene zijde het Iberisch breedspoor, aan de andere zijde normaalspoor.
Deze smalle en vochtige voetgangerstunnel, op het oog afgewerkt met dezelfde tegeltjes als de metro van Parijs, biedt de enige toegang het dorpje Canfranc-Estacion tot het station.
De stationshal is reeds deels gerestaureerd. Welke functie het echter gaat krijgen is mij onbekend.
Urdos is het eerste station in Frankrijk en is zoals te zien nog een en al vergane glorie.
Even verderop bleek echter tot mijn grote verbazing het Franse deel van het spoor compleet te zijn gerenoveerd. Het meeste opvallende zijn de portalen. Deze lijken bij het eerste zicht op bovenleidingsportalen, maar ik vermoed dat deze vallend gesteente tegen moeten houden.
En verderop rijden ook al sinds kort weer reizigerstreinen, zoals hier bij Bidos.
Ik ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen voor deze lijn.
Hey weet iemand hier wat de beste plek is om goedkope treintickets naar Zurich te boeken? Als ik gewoon een direct ticket op de db-site zoek is het 119 euro enkele reis en dat moet toch wel goedkoper kunnen, desnoods door het ticket te splitsen ofzo. Was wat uitzoekwerk aan het doen voor m'n moeder, ze wil op 20 of 21 juli heen en rond 25 juli weer terug. Ik zat zelf te denken het ticket op te splitsen in Basel Bad maar dat zet nog weinig zoden aan de dijk helaas
Amsterdam - Keulen en Keulen - Zurich? Niederlande Spezial en Schweiz Spezial maar aangezien je relatief laat bent kan ik me voorstellen dat dit de goedkoopste tickets zijn, zeker als je met directe ICE naar Basel gaat.
Op zondag 25 juni 2017 23:27 schreef b2py het volgende: Amsterdam - Keulen en Keulen - Zurich? Niederlande Spezial en Schweiz Spezial maar aangezien je relatief laat bent kan ik me voorstellen dat dit de goedkoopste tickets zijn, zeker als je met directe ICE naar Basel gaat.
Beter splitsen in Düsseldorf, NL - D is goedkoper dan NL- K, terwijl D - CH of K - CH niks uitmaakt
NL = any station in Nederland D = Düsseldorf K = Köln CH = any station in Zwitserland
Op zondag 25 juni 2017 23:21 schreef GlennQuagmire het volgende: Hey weet iemand hier wat de beste plek is om goedkope treintickets naar Zurich te boeken? Als ik gewoon een direct ticket op de db-site zoek is het 119 euro enkele reis en dat moet toch wel goedkoper kunnen, desnoods door het ticket te splitsen ofzo. Was wat uitzoekwerk aan het doen voor m'n moeder, ze wil op 20 of 21 juli heen en rond 25 juli weer terug. Ik zat zelf te denken het ticket op te splitsen in Basel Bad maar dat zet nog weinig zoden aan de dijk helaas
Iemand die iets beters weet? Alvast bedankt!
Moet het goedkoop? Neem de Flixbus vanaf Amsterdam of Eindhoven. Zonder overstap reis je voor 70 euro. Retour.
Op zondag 25 juni 2017 23:21 schreef GlennQuagmire het volgende: Hey weet iemand hier wat de beste plek is om goedkope treintickets naar Zurich te boeken? Als ik gewoon een direct ticket op de db-site zoek is het 119 euro enkele reis en dat moet toch wel goedkoper kunnen, desnoods door het ticket te splitsen ofzo. Was wat uitzoekwerk aan het doen voor m'n moeder, ze wil op 20 of 21 juli heen en rond 25 juli weer terug. Ik zat zelf te denken het ticket op te splitsen in Basel Bad maar dat zet nog weinig zoden aan de dijk helaas
Iemand die iets beters weet? Alvast bedankt!
Opsplitsen in Freiburg of Duisburg werkt ook niet iig.
En met RB/RE ook niet, is ¤133. Misschien kun je dan zo'n quer Dutch land ticket maar dan is het nog de vraag of je 6 of 7 keer wilt overstappen...
Denk dat je te laat ben, als ik in oktober boek sta ik voor ¤40 in Zürich vanuit Arnhem.
Ik heb mijn vriendin de vakantieplekken laten uitzoeken deze vakantie, met als gevolg dat we spreekwoordelijk de helft van de tijd aan het rijden zijn.
Vorige week waren we zo'n tien uur rijden van Canfranc vandaan en brachten we een bezoek aan de Tiendaspoorlijn en een leuk spoorwegmuseumpje in Breil-sur-Roya. Ik wilde het laatste bezoeken omdat ik de smalle PCC-trams van Marseille eens wilde zien en ik wist dat zij er eentje hadden.
De Tiendaspoorlijn ( https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Tendaspoorlijn ) loopt van Cuneo, Italië naar Ventimiglia, ook Italië en bekend van de CTA-bakken en de nachttrein. De lijn rijdt halverwege door Frankrijk. Net als de lijn hierboven is ook de Tiendalijn geplaagd door geopolitiek.
Nadat begin jaren 40 enkele cruciale bruggen flink kapotgebombardeerd waren, duurde het nog tot 1979 vooraleer de lijn weer hersteld was.
Op de foto het voormalige station van Pične. Voordat Frankrijk in 1947 dit stukje Italië innam viel het onder beheer van de FS en heette het nog Piena. Het station was al decennia in een desolate toestand en het dak was compleet op. Tot mijn niet geringe verbazing werd ik echter teruggestuurd door drie Fransozen toen ik het pad omhoog liep richting het stationsgebouw. Ik zag dat men druk met betonmolens in de weer was en ben heel benieuwd wat de plannen met het station zijn.
Nu zijn er wel meer van dit soort stationnetjes, maar het leuke van deze vond ik dat Pične gebouwd is in een zeer smalle vallei waar ook nog eens de enige weg doorheen moet én de soms grote rivier Roya. Vanwege een totaal gebrek aan ruimte is het station daarom maar bovenop de weg gebouwd en vormt het geheel daardoor een tamelijk opmerkelijk geheel.
Je kunt ook ICE 105 pakken naar Düsseldorf en daar overstappen op EC9. Als je het een beetje goed boekt heb je dan het panoramarijtuig en dat is toch wel vet
Met een beetje pech sta je een half uur in Emmerich en haal je de EC9 pas in Mannheim weer in
Op maandag 26 juni 2017 08:28 schreef James1988 het volgende: Je kunt ook ICE 105 pakken naar Düsseldorf en daar overstappen op EC9. Als je het een beetje goed boekt heb je dan het panoramarijtuig en dat is toch wel vet
Met een beetje pech sta je een half uur in Emmerich en haal je de EC9 pas in Mannheim weer in
Vanaf Duisburg kost dat vier tientjes had ik gister uitgezocht
een mooi plaatje kan toveren zonder te downloaden?
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
In tegenstelling tot Fles speel ik niet vals door de foto van FB te plukken Dat zijn een paar handelingen extra joh...
Nee chef anders zou ik dat wel doen, ik haalde eerst het plaatje uit de code met F12 in Chrome maar dat lukt me ook niet meer.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Ik heb een hekel om me in de luren te laten leggen door die bedrijven omdat het moet zo als zij het willen, niet de beste manier zo kan ik dankzij een scriptje nog altijd alle zooi van google weghalen die ze in Streetview neer hebben gepleurd en een maagdelijk screenshot maken voor Raad de Straat .
Laatste is een moeilijk zichtbare tram in Antalya btw .
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Ik heb een hekel om me in de luren te laten leggen door die bedrijven omdat het moet zo als zij het willen, niet de beste manier zo kan ik dankzij een scriptje nog altijd alle zooi van google weghalen die ze in Streetview neer hebben gepleurd en een maagdelijk screenshot maken voor Raad de Straat .
Laatste is een moeilijk zichtbare tram in Antalya btw .
ja ach, ik zit er ook steeds vaker aan te denken om maar afscheid te nemen van heel facebook. Ik ken wel mensen die dat ook echt gedaan hebben trouwens.
ja ach, ik zit er ook steeds vaker aan te denken om maar afscheid te nemen van heel facebook. Ik ken wel mensen die dat ook echt gedaan hebben trouwens.
Ja, die ken ik ook maar toch wel handig voor verjaardagsherinneringen, kortingen, gerichte tips en concert-info, daar gebruik het vooral voor en soms ergens op reageren en heel soms zelf iets plaatsen maar dat doe ik heel weinig.
O, ja en klagen bij bedrijven die bij negatieve aandacht op sociale plotseling wel behulpzaam worden. Ik denk er soms over om alle stappen over te slaan en gewoon botweg zonder context je klacht op FB te dumpen .
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
ja ach, ik zit er ook steeds vaker aan te denken om maar afscheid te nemen van heel facebook. Ik ken wel mensen die dat ook echt gedaan hebben trouwens.
De voornaamste reden waarom ik nog op FB zit is vanwege de bewonersgroep.
Grootste gemene deler: iedereen heeft FB, en FB biedt net genoeg functionaliteit om bruikbaar te zijn voor zoiets.
Ik heb een hekel om me in de luren te laten leggen door die bedrijven omdat het moet zo als zij het willen, niet de beste manier zo kan ik dankzij een scriptje nog altijd alle zooi van google weghalen die ze in Streetview neer hebben gepleurd en een maagdelijk screenshot maken voor Raad de Straat .
Ja, die ken ik ook maar toch wel handig voor verjaardagsherinneringen, kortingen, gerichte tips en concert-info, daar gebruik het vooral voor en soms ergens op reageren en heel soms zelf iets plaatsen maar dat doe ik heel weinig.
O, ja en klagen bij bedrijven die bij negatieve aandacht op sociale plotseling wel behulpzaam worden. Ik denk er soms over om alle stappen over te slaan en gewoon botweg zonder context je klacht op FB te dumpen .
Toen ik mijn koffer na een maand nog niet terug had gekregen van dat flikkerige Menzies "omdat ze in Amsterdam de telefoon nooit opnemen" heb ik op Twitter geklaagd, zelfde middag had ik m'n koffer...
Toen ik mijn koffer na een maand nog niet terug had gekregen van dat flikkerige Menzies "omdat ze in Amsterdam de telefoon nooit opnemen" heb ik op Twitter geklaagd, zelfde middag had ik m'n koffer...
ben jij niet van de scriptjes?
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
dat dus, waarom doen ze dat? Ik wil gewoon een plaatje
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Geen advertentieinkomsten. Op sites zoals Facebook ben jij het product natuurlijk. Wat je kijkt, wat je doet, dát is geld waard.
Wie gaat die ballon een keer doorprikken? Advertentie-inkomsten Ik ben eerder geneigd een product niet te kopen als het op FB staat maar ja we dwalen af en je hebt gelijk en dat weet ik ook wel maar ik ben van de U-bochten .
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Op maandag 26 juni 2017 19:22 schreef James1988 het volgende: Die Facebook-links gaan vroeg of laat toch een keer dood, omdat iemand de foto verwijdert, z'n account opheft, of omdat FB daar zin in heeft.
Ja, dat was ook het voorstel van Fles, maar dat kan ik wel maar wil ik niet
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Nope, ik post niet zoveel dit heb ik onder een icoontje staan in mijn bladwijzerbalk
• javascript:var ids = ["titlecard", ""];var hidden = (window.getComputedStyle(document.getElementById(ids[0]))).getPropertyValue("display");if (hidden !== "none") { var disp = "none"; document.getElementsByClassName('app-viewcard-strip')[0].style.visibility='hidden';} else { var disp = ""; document.getElementsByClassName('app-viewcard-strip')[0].style.visibility='';}for (var i = 0; i < ids.length; i++) { document.getElementById(ids[i]).style.display = disp;}
als ik daar op klik wanneer ik op Streetview zit dan verdwijnt alle rommel van Google als sneeuw voor de zon, zoiets zoek ik, is dat moeilijk te maken? Als het te ingewikkeld is of te veel tijd kost dan ga ik wel ergens anders de boer op, maar kan het zo?
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Bois, ik word net gewezen op beta.eightydays.me. Geef je een herkomst en een bestemming of een rondreis, reisduur en wat andere coole meuk en die plant dan een mooie vakantie. Best cool.
Weer een aardig kunstje vingerverven van NS en ProRail rond 20u in Den Haag Centraal. Plan: 20.08 7 vertrek IC naar Utrecht 20.11 6 vertrek SPR naar Den Bosch
Uitvoering: 20.12 vertrek SPR, wordt op de hoofdbaan rechterspoor ter hoogte van de Binckhorst neer gezet. 20.15 vertek IC, rijdt over de hoofdbaan linkerspoor tot aan het overloopwissel bij de Binckhorst en vervolgt zijn weg. De Sprinter volgt daarna zijn weg.
Dit hele gebeuren vertraagde niet alleen te vertekkende treinen, maar ook de aankomende treinen. De aankomende sprinter stond ook al te wachten voor het overloopwissel bij de Binckhorst, gevolgd door de IC die ter hoogte van station Voorburg stond.
Deze ochtend een ritje met de vernieuwde VIRM 8637, ik moet zeggen dat de trein er prima op vooruit is gegaan. Voor mijn gevoel meer beenruimte, fijne verlichting, stille airco, en binnen in de trein lijkt het algemeen stiller.
[ Bericht 8% gewijzigd door Fred op 27-06-2017 08:11:39 (Plaatje gefixt) ]
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Gisteren heb ik een bezoekje gebracht aan de Watergraafsmeer: de wisselstraat met 74 handbediende wissels, het rangeren, de werkplaats voor de hogesnelheidstreinen en de verkeerscentrale hebben we allemaal van dichtbij kunnen bekijken. En natuurlijk werden de nodige suggesties gedaan voor investeringen...
We waren er eigenlijk net wat te vroeg op de avond. Het werd gaandeweg steeds drukker, maar de meeste rangeerbewegingen kwamen pas nadat wij weer waren vertrokken. Dat mocht de pret niet drukken, want we hebben wel een goed beeld kunnen krijgen. Nu weer onderweg naar Zwolle, alwaar de dames en heren al om 8:30 willen overleggen.
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan.
Op dinsdag 27 juni 2017 07:44 schreef _serial_ het volgende: Deze ochtend een ritje met de vernieuwde VIRM 8637, ik moet zeggen dat de trein er prima op vooruit is gegaan. Voor mijn gevoel meer beenruimte, fijne verlichting, stille airco, en binnen in de trein lijkt het algemeen stiller.
beh... trein van 7:03 uit Den Haag CS. Had om +/- 8:40 in Zwolle aan moeten komen. Is nu nog onderweg, tussen Kampen en Hattemerbroek... Iets met gepaste snelheid rijden langs de oostvaardersplassen... 3 kwartier vertraging dus.
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan.
Op dinsdag 27 juni 2017 09:20 schreef Goverman het volgende: beh... trein van 7:03 uit Den Haag CS. Had om +/- 8:40 in Zwolle aan moeten komen. Is nu nog onderweg, tussen Kampen en Hattemerbroek... Iets met gepaste snelheid rijden langs de oostvaardersplassen... 3 kwartier vertraging dus.
Als daar een rijrichtingsstoring zit moet je van Oostvaarders naar Lelystad 40 km/h rijden. Daar doe je dan inderdaad een half uur over in plaats van de normale 9 minuten.
Op dinsdag 27 juni 2017 09:20 schreef Goverman het volgende: beh... trein van 7:03 uit Den Haag CS. Had om +/- 8:40 in Zwolle aan moeten komen. Is nu nog onderweg, tussen Kampen en Hattemerbroek... Iets met gepaste snelheid rijden langs de oostvaardersplassen... 3 kwartier vertraging dus.
Op dinsdag 27 juni 2017 09:53 schreef DeaDLocK2K het volgende: Hebben ze dat met de bouw van de Hanzelijn niet eens omgetoverd tot dubbel enkelspoor? Ffs....
Dat was het altijd al. De rijrichtingsschakeling is ervoor om te zorgen dat je niet in twee richtingen tegelijk gebruik kan maken van een vrijebaanspoor. Deze zorgt ervoor dat de seinen in de "tegenrichting" op rood vallen als een rijweg met een bepaalde richting naar de vrije baan wordt ingesteld vanaf een station.
Als de rijrichtingsschakeling gestoord raakt valt deze terug op de meest veilige wijze: Beide richtingen rood.
Laat de reiziger het motiefje op de houten planken bepalen et voila, weer een goed PR-verhaal. Dat ze maar eens beginnen met fatsoenlijke zetels, de kleur boeit niet echt.
Most people keep their brains Between their legs (Don't you find ?)
De reiziger staat op 1, 2 en 3, maar de secondenwijzer staat bovenaan, en dus wordt er vertrokken Ergerlijk Maar goed, ga maar lekker GtbV betalen. Sukkels.
Op dinsdag 27 juni 2017 17:56 schreef Maegrim het volgende: Thalys gestrand op de HSL? Ik moest halverwege ineens omkeren met een ICd, daardoor nu extra pauze maar wel zonder avondeten
Dat kom je hier vragen want wij weten het beter dan de treindienstleider?
Gewoon lijn 19 op de vluchtstrook laten halteren en een flinke brug bouwen. Zijn reizigers van/naar Breda toch wel gewend.
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
Ik zou het een goed idee vinden als het echt zo veel tijdswinst op zou leveren. De winst zal een minuut of 5, maximaal 10 zijn, dat lijkt me de moeite eigenlijk niet waard.