abonnement Unibet Coolblue
pi_171884082
Aangezien evolutieleer een complex en controversieel onderwerp is volgens het hoofd van onderwijs belast met het nationale curriculum, wordt het geschrapt uit de biologie lessen.

Tot het niveau van undergraduate wordt het niet meer gegeven. Het enige andere land waar dit onderwijs niet plaats vindt is in SA. Uiteraard wordt deze stap verpakt in een hoop geneuzel over de simplificering van het curriculum. En zo is Turkije op weg om zich te voegen bij de dommertjes van deze wereld. Laten we hopen dat de slimmere Turken weer wat meer grip krijgen op hun land.

http://www.hurriyetdailyn(...)114651&NewsCatID=341
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  vrijdag 23 juni 2017 @ 13:28:05 #2
168739 Red_85
'echt wel'
pi_171884121
Dan zullen de slimmeriken wel als 'gulen' gezien gaan worden.

Tijd om turkije doei te zeggen in de internationale betrekkingen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 23 juni 2017 @ 13:29:23 #3
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171884152
Wat een domme reden ook weer :'). Schandalig.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 23 juni 2017 @ 13:32:09 #4
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_171884220
Ach ja, Turkije. Lekker loslaten dat land. Je mist er weinig aan op deze manier.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 13:33:03 #5
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_171884242
Godsamme fucking belachelijk :') Ze breken op de een of andere manier elke keer maar weer de natuurwetten door terug in de tijd te gaan :')
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_171884245
Haha. Succes ermee, Turkije.
pi_171884328
Dus dan krijgen de kinderen tot hun 18de jaar te horen dat Allah de eerste man uit klei heeft geboetseerd en hem daarna tot leven heeft geblazen en de vrouw door Allah op het strand was uitgetekend en daarna ook tot leven heeft geblazen, omdat dat een eenvoudigere theorie is, die de jonge hersentjes niet al te zeer belast?
Lijkt me moeilijker te verkopen dan de evolutieleer, eerlijk gezegd.
I´m back.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 23 juni 2017 @ 13:36:43 #8
74056 crew  ToT
pi_171884336
En nog steeds zullen er genoeg mensen zijn die hier 100% achter staan.

Gooi alle wetenschap overboord en verklaar alles met sprookjes! ^O^
  vrijdag 23 juni 2017 @ 13:36:51 #9
99379 fjs
Zo dat is ook weer gezegd.
pi_171884338
Bijzonder dat TS er evolutieleer van maakt ipv evolutietheorie.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 13:38:31 #10
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171884388
Als complexe en controversiële onderwerpen niet meer mogen, dan wordt het wel heel snel heel rustig op scholen...
pi_171884408
Zo lang ze hun debiele denkbeelden lekker daar houden zoeken ze het maar uit. Wat mij betreft leren ze hun kinderen dat mensen worden uitgebroed in een broedmachine.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_171884471
Een onderwerp uit school weren omdat het complex is 8-)
Conscience do cost.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 23 juni 2017 @ 13:44:30 #13
74056 crew  ToT
pi_171884542
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:36 schreef fjs het volgende:
Bijzonder dat TS er evolutieleer van maakt ipv evolutietheorie.
http://notjustatheory.com
  vrijdag 23 juni 2017 @ 13:47:52 #14
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171884620
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:26 schreef truthortruth het volgende:
Het enige andere land waar dit onderwijs niet plaats vindt is in SA.
Dat geloof ik niet.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 23 juni 2017 @ 13:48:48 #15
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171884638
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:36 schreef fjs het volgende:
Bijzonder dat TS er evolutieleer van maakt ipv evolutietheorie.
Beide termen zijn equivalent.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_171884686
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:48 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Beide termen zijn equivalent.
Nou, ik denk dat die fjs bedoelt te zeggen dat het "maar" een theorie is hoor.
I´m back.
pi_171884688
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:47 schreef SpecialK het volgende:
Dat geloof ik niet.
Ik heb het niet geverifieerd, komt uit de bron.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  vrijdag 23 juni 2017 @ 13:51:33 #18
117098 Hathor
Effe niet
pi_171884701
Turkije gaat full retard. :D
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 13:51:37 #19
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171884705
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou, ik denk dat die fjs bedoelt te zeggen dat het "maar" een theorie is hoor.
Dan is hij dom.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_171884763
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:51 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dan is hij dom.
Ja, goed, dat weet ik verder niet, maar wrs bedoelt-ie dat.

Overigens is de theorie van Intelligent Design behoorlijk populair in Turkije. Heb wel eens een discussie gehad met een Turk die daar ook heel erg fel in was.
I´m back.
pi_171884878
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:51 schreef Hathor het volgende:
Turkije gaat full retard. :D
dat zijn ze al een paar jaar
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 14:01:33 #22
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171884920
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:51 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik heb het niet geverifieerd, komt uit de bron.
Ah nee ik reken het jou niet aan maar het klinkt een beetje alsof een journalist lekker kort door de bocht gaat. Ik kan me niet voorstellen dat er een hoop centraal Afrikaanse landen zijn waar evolutieleer ueberhaupt voorkomt. Misschien alleen maar in gevallen waar buitenlanders de scholen beheren oid.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_171884964
Als men zo emotioneel hierop reageert dan speelt er meer dan dat het alleen een wetenschappelijk theorie is. ET is voor velen een dogma geworden waarop je geen kritiek mag uiten. Dat is omdat het een atheïstische/materialistische/seculiere visie op het leven ondersteunt. Kom je aan de theorie/dogma dan kom je aan de basis van deze visie en krijg je ook dit soort emotionele reacties. Alleen al daaruit weet je dat dit niets met wetenschap te maken heeft.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 14:08:05 #24
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171885063
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 14:03 schreef Tevik het volgende:
Als men zo emotioneel hierop reageert dan speelt er meer dan dat het alleen een wetenschappelijk theorie is.
Non sequitur.

Flat-earthers krijgen ook veel (vaak) emotionele push-back op het internet. Dat kan dus prima zonder dat er een alternatief motief zou moeten zijn voor die emoties anders dan een oprecht gevoel van frustratie.

Het sluit het ook niet uit maar je doet nu alsof het een uit het ander volgt. Dat is onzin.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 23 juni 2017 @ 14:11:45 #25
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_171885130
Het ergst vind ik dat deze officials hun eigen onderdaantjes diskwalificeert als "te dom" om dit te snappen. "Ze hebben de achtergrond niet." beweert ie. Nee knuppel, daar is het onderwijs nu voor |:(

Overal op de wereld krijgen de basisschool-kindertjes fossielen in de knuistjes gedrukt en krijgen ze op hun niveau wat inzicht in de theorie, maar dan zouden Turkse kindertjes ineens helemaal anders zijn?

Het zouden je leiders maar zijn...
pi_171885179
Hmja, wetenschap en religie bijten elkaar nogal, dus gezien de richting van dat land is het ergens wel logisch.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 14:14:17 #27
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_171885187
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 14:03 schreef Tevik het volgende:
Als men zo emotioneel hierop reageert dan speelt er meer dan dat het alleen een wetenschappelijk theorie is. ET is voor velen een dogma geworden waarop je geen kritiek mag uiten. Dat is omdat het een atheïstische/materialistische/seculiere visie op het leven ondersteunt. Kom je aan de theorie/dogma dan kom je aan de basis van deze visie en krijg je ook dit soort emotionele reacties. Alleen al daaruit weet je dat dit niets met wetenschap te maken heeft.
Hij wordt juist voortdurend bijgesteld op grond van nieuwe inzichten. Dat is hoe een wetenschappelijke theorie werkt. Komt er bewijs dat de basis niet klopt, dan gaat ie op de schop.

De emotie hierbij is denk ik de tandenknarsende frustratie van alle mensen die niet kunnen geloven dat een stel mensen nog steeds hun onwetendheid in plaats van die basis willen opdringen in 2017.
pi_171885267
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 14:03 schreef Tevik het volgende:
Als men zo emotioneel hierop reageert dan speelt er meer dan dat het alleen een wetenschappelijk theorie is. ET is voor velen een dogma geworden waarop je geen kritiek mag uiten. Dat is omdat het een atheïstische/materialistische/seculiere visie op het leven ondersteunt. Kom je aan de theorie/dogma dan kom je aan de basis van deze visie en krijg je ook dit soort emotionele reacties. Alleen al daaruit weet je dat dit niets met wetenschap te maken heeft.
Wat een totale nonsens.

De zwaartekracht is ook een theorie. Gaan we daar ook over discussiëren of die wel bestaat omdat het slechts een theorie is?

Is een school die het onderwerp "zwaartekracht" schrapt uit het curriculum serieus te nemen als school? Nee natuurlijk. zo werkt dat ook voor evolutie.

Daarbij is evolutie een volledig bewezen verschijnsel.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 23 juni 2017 @ 14:22:02 #29
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_171885374
Wat zou er gebeuren als CU/ SGP hier een Kamermeerderheid zouden hebben? :D

En ja, zonde. Rasse schreden achteruit in Turkije.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_171885377
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 14:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wat een totale nonsens.

De zwaartekracht is ook een theorie. Gaan we daar ook over discussiëren of die wel bestaat omdat het slechts een theorie is?

Is een school die het onderwerp "zwaartekracht" schrapt uit het curriculum serieus te nemen als school? Nee natuurlijk. zo werkt dat ook voor evolutie.

Daarbij is evolutie een volledig bewezen verschijnsel.
Grappig dat je dat zegt, want wetenschappelijke ontwikkelingen wijzen op de mogelijkheid dat de zwaartekracht totaal anders werkt dan tot nu toe werd aangenomen. De evolutietheorie is onnoemlijk veel beter onderbouwd dan de zwaartekrachttheorie.

Disclaimer: heb ik me laten wijsmaken in populair-wetenschappelijke hoek, dus als hier ineens een natuurkundige opduikt die hier gaten in schiet: logisch.
pi_171885412
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 14:03 schreef Tevik het volgende:
Als men zo emotioneel hierop reageert dan speelt er meer dan dat het alleen een wetenschappelijk theorie is. ET is voor velen een dogma geworden waarop je geen kritiek mag uiten. Dat is omdat het een atheïstische/materialistische/seculiere visie op het leven ondersteunt. Kom je aan de theorie/dogma dan kom je aan de basis van deze visie en krijg je ook dit soort emotionele reacties. Alleen al daaruit weet je dat dit niets met wetenschap te maken heeft.
De volledige wetenschappelijke wereld zou het feest van zijn leven vieren als de evolutietheorie niet zou blijken te kloppen. Dat zou echt een van de grootste ontdekkingen ooit zijn.
pi_171885487
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 14:08 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Non sequitur.

Flat-earthers krijgen ook veel (vaak) emotionele push-back op het internet. Dat kan dus prima zonder dat er een alternatief motief zou moeten zijn voor die emoties anders dan een oprecht gevoel van frustratie.

Het sluit het ook niet uit maar je doet nu alsof het een uit het ander volgt. Dat is onzin.
Dan mag er op school ook niet meer verkondigd worden dat de wereld een bol is?
Is dat ook maar een theorie?
pi_171885500
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 14:22 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Grappig dat je dat zegt, want wetenschappelijke ontwikkelingen wijzen op de mogelijkheid dat de zwaartekracht totaal anders werkt dan tot nu toe werd aangenomen. De evolutietheorie is onnoemlijk veel beter onderbouwd dan de zwaartekrachttheorie.

Disclaimer: heb ik me laten wijsmaken in populair-wetenschappelijke hoek, dus als hier ineens een natuurkundige opduikt die hier gaten in schiet: logisch.
Ja, dat heb je met wetenschap. De inzichten veranderen, de feiten niet. Maar dat is het punt niet, waar het om gaat is dat iets een theorie is, dat niet betekend dat dat net zoveel waarde heeft als een willeeurige andere theorie die uit het brein van een of ander internetgekkie is gekomen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_171885513
Dit is natuurlijk een idiote beslissing van de Turkse overheid.
pi_171885528
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:26 schreef truthortruth het volgende:
Aangezien evolutieleer een complex en controversieel onderwerp is volgens het hoofd van onderwijs belast met het nationale curriculum, wordt het geschrapt uit de biologie lessen.

Tot het niveau van undergraduate wordt het niet meer gegeven. Het enige andere land waar dit onderwijs niet plaats vindt is in SA. Uiteraard wordt deze stap verpakt in een hoop geneuzel over de simplificering van het curriculum. En zo is Turkije op weg om zich te voegen bij de dommertjes van deze wereld. Laten we hopen dat de slimmere Turken weer wat meer grip krijgen op hun land.

http://www.hurriyetdailyn(...)114651&NewsCatID=341
Gelukkig staat de EU nog steeds deels open voor onderhandelingen.
pi_171885556
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 14:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja, dat heb je met wetenschap. De inzichten veranderen, de feiten niet. Maar dat is het punt niet, waar het om gaat is dat iets een theorie is, dat niet betekend dat dat net zoveel waarde heeft als een willeeurige andere theorie die uit het brein van een of ander internetgekkie is gekomen.
Je hebt volkomen gelijk. Maar helaas wil dat besef maar niet doordringen tot een enorm deel van de wereldbevolking.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 14:36:05 #37
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171885660
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 14:30 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Je hebt volkomen gelijk. Maar helaas wil dat besef maar niet doordringen tot een enorm deel van de wereldbevolking.
Maar eh wat vind jij van GMO's?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_171885712
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 14:36 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Maar eh wat vind jij van GMO's?
Dat is wel een heel brede vraag... Ik heb er in principe geen problemen mee.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 14:42:23 #39
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171885760
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 14:38 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat is wel een heel brede vraag... Ik heb er in principe geen problemen mee.
Jammer want dan lukt het mij niet om een stukje empathie bij je te kweken.

Veel linkse mensen zijn fel tegen alles wat maar met GMO technologie te maken heeft. Tot op anti-wetenschappelijke hoogte. Alles van "wetenschappers snappen nog niet waar ze mee bezig zijn" tot "wetenschap wordt door bedrijven betaald om bepaalde resultaten te behalen mbt veiligheid en milieu".

Creationisten hebben een soortgelijk gevoel mbt evolutie. Het gaat er niet om dat ze dingen niet willen of kunnen begrijpen. Het gaat er om dat ze zich van bepaalde dwarsbomende feiten hebben laten overtuigen die steevast niet worden aangekaart in discussies, gekoppeld met een sterke emotionele binding aan een groep gelijkgestemden.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_171885795
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 14:42 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Jammer want dan lukt het mij niet om een stukje empathie bij je te kweken.

Veel linkse mensen zijn fel tegen alles wat maar met GMO technologie te maken heeft. Tot op anti-wetenschappelijke hoogte. Alles van "wetenschappers snappen nog niet waar ze mee bezig zijn" tot "wetenschap wordt door bedrijven betaald om bepaalde resultaten te behalen mbt veiligheid en milieu".

Creationisten hebben een soortgelijk gevoel mbt evolutie. Het gaat er niet om dat ze dingen niet willen of kunnen begrijpen. Het gaat er om dat ze zich van bepaalde dwarsbomende feiten hebben laten overtuigen die steevast niet worden aangekaart in discussies, gekoppeld met een sterke emotionele binding aan een groep gelijkgestemden.
Ik ben niet links. Misschien is dat het.

Dat anti-GMO-gedoe stinkt me bovendien te veel naar complotidioterie en daar ben ik allergisch voor.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 14:55:49 #41
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171885941
Echt jammer dat een land als Turkije zo achteruithobbelt. En dat allemaal vanwege religie.
pi_171885959
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:36 schreef Ryan3 het volgende:
Dus dan krijgen de kinderen tot hun 18de jaar te horen dat Allah de eerste man uit klei heeft geboetseerd en hem daarna tot leven heeft geblazen en de vrouw door Allah op het strand was uitgetekend en daarna ook tot leven heeft geblazen, omdat dat een eenvoudigere theorie is, die de jonge hersentjes niet al te zeer belast?
Lijkt me moeilijker te verkopen dan de evolutieleer, eerlijk gezegd.
Vergeet ook niet dat satan dinosaurusbotten in de grond gestopt heeft om gelovigen op het verkeerde pad te brengen.
pi_171886001
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 14:03 schreef Tevik het volgende:
Als men zo emotioneel hierop reageert dan speelt er meer dan dat het alleen een wetenschappelijk theorie is. ET is voor velen een dogma geworden waarop je geen kritiek mag uiten. Dat is omdat het een atheïstische/materialistische/seculiere visie op het leven ondersteunt. Kom je aan de theorie/dogma dan kom je aan de basis van deze visie en krijg je ook dit soort emotionele reacties. Alleen al daaruit weet je dat dit niets met wetenschap te maken heeft.
Voor zover er sprake is emotionaliteit valt die ook wel enigszins te verklaren. De evolutieleer is een intrinsiek onderdeel geworden van een modern, vooruitgangsgericht wereldbeeld als resultaat van de wetenschappelijke methode van kennisvergaring. Belangrijke pijler is dat bewijzen controleerbaar zijn door bij wijze van spreke iedereen, dat de resultaten herhaalbaar zijn en er een zekere voorspelbare waarde vanuit gaat.
De andere "visie op het leven", zoals jij dit noemt, voldoet hier niet aan. Deze is toevallig, ongerijmd, kan willekeurig veranderen en is afhankelijk van oncontroleerbare bewijzen, die tot ons komen via een autoriteit.
I´m back.
pi_171886031
De Akp is controversieel.
pi_171886123
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 14:03 schreef Tevik het volgende:
Als men zo emotioneel hierop reageert dan speelt er meer dan dat het alleen een wetenschappelijk theorie is. ET is voor velen een dogma geworden waarop je geen kritiek mag uiten. Dat is omdat het een atheïstische/materialistische/seculiere visie op het leven ondersteunt. Kom je aan de theorie/dogma dan kom je aan de basis van deze visie en krijg je ook dit soort emotionele reacties. Alleen al daaruit weet je dat dit niets met wetenschap te maken heeft.
Stel je aan. De theorie (ga maar googlen wat een wetenschappelijke theorie is) valt niemand aan. Het is een essentieel onderdeel van Biologie. Dat bepaalde voor en tegenstanders het als anti-geloof bestempelen is hun eigen tekortkoming.

Dummies zullen ook wel emotioneel en vol ongeloof op hun wiskundecijfers reageren, maar dat maakt de dummies die er tegen protesteren controversieel.. niet het vak wiskunde.

[ Bericht 1% gewijzigd door Beathoven op 23-06-2017 15:12:44 ]
  vrijdag 23 juni 2017 @ 15:10:36 #46
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_171886263
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 14:03 schreef Tevik het volgende:
ET is voor velen een dogma geworden waarop je geen kritiek mag uiten. Dat is omdat het een atheïstische/materialistische/seculiere visie op het leven ondersteunt.
Dat is natuurlijk onzin. De evolutietheorie ondersteunt geen enkele levensbeschouwing, theistisch of niet. Beide zijn ook mogelijk zonder evolutie.
pi_171886658
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 15:10 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk onzin. De evolutietheorie ondersteunt geen enkele levensbeschouwing, theistisch of niet. Beide zijn ook mogelijk zonder evolutie.
Klopt, dat de evolutieleer expliciet geen levensbeschouwing ondersteunt, maar impliciet wel natuurlijk, zeker voor gelovigen. Als zij namelijk de evolutieleer aannemen dan zullen ze hun eigen opvattingen mbt het ontstaan van de mens moeten aanpassen. Zijn binnen het christendom verschillende manieren waarop ze dat doen. Zie: https://nl.wikipedia.org/(...)stisch_evolutionisme
I´m back.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 15:32:58 #48
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_171886772
Turken zijn ook niet zo slim dus niet raar dat ze hun vingers niet branden aan dingen waar je over na moet denken.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_171886792
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 14:55 schreef ChrisCarter het volgende:
Echt jammer dat een land als Turkije zo achteruithobbelt. En dat allemaal vanwege religie.
Geef het een aantal jaar. Dan krijgen we een vluchtelingen stroom uit Turkije.
pi_171887287
In den beginne......creëerde Erdogan Turkije....
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 23 juni 2017 @ 15:52:47 #51
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171887411
Hoe dommer het volk hoe volgzamer het is.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_171887433
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 15:33 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Geef het een aantal jaar. Dan krijgen we een vluchtelingen stroom uit Turkije.
Ik verwacht binnen 10 jaar. Erdogan brengt het land steeds verder terug naar de middeleeuwen terwijl het succesvolle deel van de bevolking er een westerse en moderne levensstijl op nahoudt. Dat moet enorm gaan schuren. Daarbij is Erdogan megalomaan en een macho. Het recept voor ellende.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 23 juni 2017 @ 15:57:51 #53
74056 crew  ToT
pi_171887581
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 15:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoe dommer het volk hoe volgzamer het is.
Dit absoluut, ja!!! Zie ook onze eigen middeleeuwen.
En met de coup steunden de moskeeën Erdogan volkomen.
Hij geeft hen macht en zij hem.
pi_171887687
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 15:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik verwacht binnen 10 jaar. Erdogan brengt het land steeds verder terug naar de middeleeuwen terwijl het succesvolle deel van de bevolking er een westerse en moderne levensstijl op nahoudt. Dat moet enorm gaan schuren. Daarbij is Erdogan megalomaan en een macho. Het recept voor ellende.
Ja, hij kan alleen aan de macht blijven door steeds autoritairder bewind in te stellen. Groot deel van de Turken volgen hem nu al idd niet. En zo'n autoritair bewind kan alleen succesvol zijn als het een brede middenklasse genereert, die hem steunt, alleen dat betekent ook dat je corruptie moet bestrijden en dat doet-ie niet echt. Hoe langer aan het bewind, hoe corrupter de boel wordt vaak en dat zal ook op gaan voor dit bewind. Dit zorgt er weer voor dat de mensen, die hem aanvankelijk steunden, toch steeds ontevredener worden, waardoor het regime nog autoritairder zal worden, het geen weer wordt gevolgd door nog meer ontevredenheid. De zwakte van sterke staten is dit en dat is de fuik waar Turkije onder Erdo met open ogen inloopt.

Hoe loopt dit af? Met een coup na een crisis of een crisis gevolgd door een door het bewind gevoerde oorlog, als afleidingsmanoeuvre, en dan een volksopstand en/of coup.
Vooralsnog is het nog niet zo ver natuurlijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 23-06-2017 16:07:40 ]
I´m back.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 16:02:00 #55
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171887728
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 15:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoe dommer het volk hoe volgzamer het is.
Daarom die "coup" - gaf hem mooi de gelegenheid alle leraren en professoren die hiertegen zouden protesteren te ontslaan en/of gevangen te zetten.
pi_171887778
Hoe kan je als Turk nou in hemelsnaam trots zijn op zo'n land _O-
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_171887936
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 16:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hoe kan je als Turk nou in hemelsnaam trots zijn op zo'n land _O-
türken zijn doorgaans moslim geloven niet in evolutie want allah heeft alles op de wereld uitgescheten.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 23 juni 2017 @ 16:17:34 #58
74056 crew  ToT
pi_171888189
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 16:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hoe kan je als Turk nou in hemelsnaam trots zijn op zo'n land _O-
Misplaatste verblinde trots kan aardig wat ellende veroorzaken, en het stookt elkaar ook op.
pi_171888450
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 16:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hoe kan je als Turk nou in hemelsnaam trots zijn op zo'n land _O-
Ziekelijk nationalisme.

Als Erdogan het volledige land terughelpt naar de middeleeuwen is hij in de ogen van die lui nog steeds de grootste leider ooit en Turkije het machtigste land op aarde.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_171889226
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 16:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hoe kan je als Turk nou in hemelsnaam trots zijn op zo'n land _O-
Het zijn zeker niet alle Turken, maar het is toch altijd wel een eng fenomeen dat blind en kritiekloos achter een leider aanlopen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_171889247
Nou ja, het is niet alsof evolutietheorie substantieel aanwezig is in het Nederlandse curriculum. Het is niet verplicht in het bovenbouw. :')
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_171889335
Wat Erdogan doet is hetzelfde als wat Pol Pot deed, een heksenjacht op intellectuelen. Jaag intellectuelen op en weg, en niemand kan je heerschappij bekritiseren. Dumb down de bevolking, zodat die je propaganda voor zoete koek slikken. Dat zoveel Turken in Nederland blind achter Erdogan staan, zegt veel over hun (nogal lage) IQ.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 17:05:09 #63
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_171889344
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 16:02 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Daarom die "coup" - gaf hem mooi de gelegenheid alle leraren en professoren die hiertegen zouden protesteren te ontslaan en/of gevangen te zetten.
Het Cambodjaans model werpt zijn vruchten af...
pi_171889448
Lekker simpel :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 23 juni 2017 @ 17:23:00 #65
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_171889730
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:26 schreef truthortruth het volgende:
Aangezien evolutieleer een complex en controversieel onderwerp is volgens het hoofd van onderwijs belast met het nationale curriculum, wordt het geschrapt uit de biologie lessen.

Tot het niveau van undergraduate wordt het niet meer gegeven. Het enige andere land waar dit onderwijs niet plaats vindt is in SA. Uiteraard wordt deze stap verpakt in een hoop geneuzel over de simplificering van het curriculum. En zo is Turkije op weg om zich te voegen bij de dommertjes van deze wereld. Laten we hopen dat de slimmere Turken weer wat meer grip krijgen op hun land.

http://www.hurriyetdailyn(...)114651&NewsCatID=341
In Turkije gaat religie dus nu boven wetenschap. Weer een bewijs dat Erdoganstan wordt teruggeworpen naar de Middeleeuwen.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_171889813
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 16:58 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Het zijn zeker niet alle Turken, maar het is toch altijd wel een eng fenomeen dat blind en kritiekloos achter een leider aanlopen.
Na het zoet, het zuur maar dan is de winst binnen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 17:28:35 #67
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_171889833
'Turkije maakt grote stappen'

F. Timmermans,
2017
pi_171889853
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 17:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
'Turkije maakt grote stappen'

F. Timmermans,
2017
Nou ja, hij liegt niet.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_171889866
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 17:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
'Turkije maakt grote stappen'

F. Timmermans,
2017
'Turkije zet grote stappen achteruit'

polderturk
2017
pi_171889966
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 16:59 schreef Mathemaat het volgende:
Nou ja, het is niet alsof evolutietheorie substantieel aanwezig is in het Nederlandse curriculum. Het is niet verplicht in het bovenbouw. :')
Klopt, maar het gaat natuurlijk in feite om de erkenning aan de gangbare wetserse epistemologie. Ik denk dat het aldus het raakt aan het door veel mensen in veel topics aangehaalde essentiële verschil tussen het westen en de islamitische wereld en waarom dus aanpassen aan de westerse wereld in principe moeilijk ligt voor een gelovige moslim.
I´m back.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 17:36:26 #71
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_171890005
Turkije zal altijd de anus van Europa blijven :')
pi_171890205
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 17:36 schreef bijstandboy het volgende:
Turkije zal altijd de anus van Europa blijven :')
Dat is Roemenie

Verder is Turkije hoofdzakelijk aziatisch.
pi_171890246
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 17:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
'Turkije maakt grote stappen'

F. Timmermans,
2017
Ik volg Timmermans niet zo, in welke context bedoelde hij dat? Klinkt als een grote veer mbt de vluchtelingenopvang.
pi_171890285
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 16:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hoe kan je als Turk nou in hemelsnaam trots zijn op zo'n land _O-
Stel.. Nederland wordt ineens communistisch, ben jij dan niet meer trots op wat het ooit was en op wat mensen die jouw kant belichten presteren?
pi_171890430
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 17:47 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik volg Timmermans niet zo, in welke context bedoelde hij dat? Klinkt als een grote veer mbt de vluchtelingenopvang.
http://nos.nl/artikel/210(...)e-stappen-gezet.html

quote:
Turkije heeft indrukwekkende stappen gemaakt om aan de voorwaarden van de Europese Unie voor visumliberalisatie te voldoen en dus mogen Turken vanaf juli zonder visum door Europa reizen. Dat zegt de vice-voorzitter van de Europese Commissie, Frans Timmermans. Volgens Timmermans is er nog wel werk aan de winkel en is nog niet aan alle voorwaarden voldaan, maar de ontwikkelingen gaan de goede kant op.
2016.

Twee maanden voor de coup, zeg maar.
Maar volgens mij geeft EU Turkije momenteel nog steeds geld om EU-fertig te worden. Volgens mij laatst nog de zoveelste tranche uitbetaalt in een dotatie van iets van >4 miljard euro.
I´m back.
pi_171890443
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 15:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoe dommer het volk hoe volgzamer het is.
Lekker kortzichtig deze opmerking van je, dat zul je wel met me eens zijn.

Je kent de Gezi en Soma-ramp protesten. Je weet hoe sterk het politieleger tegen protesten optreedt en hoe dezelfde politie en geheime diensten de vrijgevochtenen op een blacklists zet. Je hebt de coup meegekregen waarna het Gülen excuus werd toegepast op iedereen die moderner in het leven staat. Het Akp regime heeft de touwtjes strak in handen en in die situatie kun je geen kant op. Het is een voetbalwedstrijd waar aan 1 kant geschoffeld mag worden en aan de andere kant een opmerking al fot een rode kaart leidt.

Dit is de zoveelste actie tegen de modernisering, maar wat moet men? Protesteren? De politie zet de tomas met pepergas al klaar. Appeltje eitje.

Ga jij eens met wat Turken praten en vertel ze maar eens wat ze moeten doen.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 17:57:14 #77
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_171890469
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 17:47 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik volg Timmermans niet zo, in welke context bedoelde hij dat? Klinkt als een grote veer mbt de vluchtelingenopvang.
Daar had het wel deels betrekking op inderdaad. Turkije een beetje stroop om de mond smeren.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 18:13:56 #78
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171890991
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  vrijdag 23 juni 2017 @ 18:17:30 #79
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171891076
quote:
Lekkere site dit.

quote:
De enige manier om het geloof in Allah over heel de wereld te verspreiden en alle wreedheden en ongemakken op aarde te stoppen, is het uit de weg ruimen van de heidense religie van het darwinisme.
Wtf. Meteen ook naar geweld grijpen. Is die god zo onzeker dan?
  vrijdag 23 juni 2017 @ 18:19:25 #80
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171891120
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:17 schreef ChrisCarter het volgende:

Wtf. Meteen ook naar geweld grijpen. Is die god zo onzeker dan?
Waar lees jij geweld.Turkije heeft het uit de weg geruimd, lekker!
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171891133
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:17 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Lekkere site dit.

[..]

Wtf. Meteen ook naar geweld grijpen. Is die god zo onzeker dan?
Adnan Oktar staat blijkbaar boven de Koran.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 18:21:15 #82
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171891157
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171891166
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:17 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Lekkere site dit.

[..]

Wtf. Meteen ook naar geweld grijpen. Is die god zo onzeker dan?
'Het uit de weg ruimen van de heidense religie van het darwinisme'... Dat is op zoveel niveaus zwakzinnig dat ik niet eens weet waar ik zou moeten beginnen...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2017 18:22:24 ]
pi_171891193
In Irak worden sommigen mensen juist wat rationeler
http://www.al-monitor.com(...)am-human-rights.html
pi_171891203
quote:
En als je op school de evolutietheorie kreeg, vroeg je dan nog iets aan de leraar?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  vrijdag 23 juni 2017 @ 18:23:35 #86
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171891215
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:20 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Adnan Oktar staat blijkbaar boven de Koran.
Ah ik zie dat het inderdaad uit de koker van die gast komt.

Maar goed, on-topic: krijgen we straks dus academische vluchtelingen vanuit Turkije.
pi_171891217
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:21 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

'Het uit de weg ruimen van de heidense religie van het darwinisme'... Dat is op zoveel niveaus zwakzinnig dat ik niet eens weet waar ik zou moeten beginnen...
y
Begin eens bij die allah zou ik adviseren.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 18:23:53 #88
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 18:25:05 #89
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171891251
De man die er achter zit is natuurlijk Adnan Oktar alias Harun Yahya, nazaat van de profeet Mohammed. Ik zei altijd al dat deze man Turkije vanachter de schermen bestuurt. _O_

Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171891264
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:23 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ah ik zie dat het inderdaad uit de koker van die gast komt.

Maar goed, on-topic: krijgen we straks dus academische vluchtelingen vanuit Turkije.
De vorige keer dat we academische vluchtelingen opvingen werden we daar goed rijk van.
pi_171891265
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:23 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ah ik zie dat het inderdaad uit de koker van die gast komt.

Maar goed, on-topic: krijgen we straks dus academische vluchtelingen vanuit Turkije.
godver, krijgen ze nog gelijk ook met hun "deze vluchtelingen zijn apothekers en doctoren."
  vrijdag 23 juni 2017 @ 18:26:30 #92
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171891286
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:25 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

De vorige keer dat we academische vluchtelingen opvingen werden we daar goed rijk van.
Ik ben ook geen tegenstander van het opnemen van Turkse academici
pi_171891315
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:25 schreef Murdera het volgende:

[..]

godver, krijgen ze nog gelijk ook met hun "deze vluchtelingen zijn apothekers en doctoren."
Hmja, jammer alleen dat niemand dat ooit beweerde.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 18:28:20 #94
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171891332


Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  vrijdag 23 juni 2017 @ 18:29:26 #95
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171891350
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171891355
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:26 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik ben ook geen tegenstander van het opnemen van Turkse academici
kunnen we ze niet gelijk ruilen met de pro-erdogan knokturken?
pi_171891377
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:27 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hmja, jammer alleen dat niemand dat ooit beweerde.
Afgelopen zondag in Buitenhof zei voorzitter van vluchtelingen werk nog dat het zo jammer is dat ze een Syrische chirurg tegenkwam die werkt als pompbediende, omdat zijn diploma's niet erkend zijn. Ze liet ook doorschemeren dat dit niet een geval apart was.
Dus ja ik ben eigenlijk wel benieuwd of het waar is, maar dan zouden journalisten dit even moeten uitzoeken.
En ja vlak na het wir schaffen dass van Merkel en de beelden van de vluchtelingen die met name naar Dld kwamen werd door veel commentatoren idd gezegd dat Syriërs over het algemeen hoogopgeleid zijn en dat daar idd mensen met een vrij beroep tussen zaten.
Dat is geen beuzelpraatje.
I´m back.
pi_171891406
O, fuck. We krijgen weer een sektarisch-islamitische spamgolf.

Zou er naast wetenschapsontkenning ook nog de gebruikelijke homohaat tussen zitten?
  vrijdag 23 juni 2017 @ 18:33:00 #99
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171891429
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:31 schreef Jigzoz het volgende:
O, fuck. We krijgen weer een sektarisch-islamitische spamgolf.

Zou er naast wetenschapsontkenning ook nog de gebruikelijke homohaat tussen zitten?
Welke wetenschap wordt ontkend dan.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171891436
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:27 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hmja, jammer alleen dat niemand dat ooit beweerde.
nadat asscher het erover had werd het een synoniem voor hoogopgeleide vluchtelingen, wat overal beweerd werd.
pi_171891479
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:29 schreef TeenWolf het volgende:
[ afbeelding ]
Het is geen feit de schepping.
I´m back.
pi_171891517
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:33 schreef TeenWolf het volgende:
Welke wetenschap wordt ontkend dan.
Als je jouw standpunt wil delen met ons dan kan je dat ook gewoon beargumenteren, plaatjes zijn zo spammerig.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  vrijdag 23 juni 2017 @ 18:39:04 #103
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171891532
quote:
Michael Reiss is zelf opgestapt. Bovendien heeft hij nooit gezegd dat hij de evolutieleer in twijfel.wilde trekken of wat dan ook. Hij wilde het creationisme opnemen in wat studies om te laten zien dat creationisme niet realistisch is.

Maar kunnen scholen/universiteiten in Turkije niet alsnog dit zelf in het lesprogramma gaan verwerken?
  vrijdag 23 juni 2017 @ 18:42:58 #104
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171891630
Ik wist wel dat Het Adnan Oktar zou lukken, ben hem erg dankbaar. Een zegen voor Turkije deze man.

Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171891674
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:29 schreef TeenWolf het volgende:
[ afbeelding ]
Goed werk van de instanties dat ze dat tuig snel verwijderd hebben.
Conscience do cost.
pi_171891678
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:42 schreef TeenWolf het volgende:
Ik wist wel dat Het Adnan Oktar zou lukken, ben hem erg dankbaar. Een zegen voor Turkije deze man.

[ afbeelding ]
ik vond je vorige afbeelding, waar deze waardige man, links stond afgebeeld.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_171891685
Volgens de gelovige moslim is er maar één boek van wetenschap en dat is de Koran. Alles wat tegen de Koran ingaat mag niet onderwezen worden. Want Allah weet het beste.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 18:47:19 #108
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171891744
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:44 schreef Avinus het volgende:
Volgens de gelovige moslim is er maar één boek van wetenschap en dat is de Koran. Alles wat tegen de Koran ingaat mag niet onderwezen worden. Want Allah weet het beste.
Het mag onderwezen worden, maar als geschiedenis bijvak. Net als dat er ooit communisme was etc.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171891909
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:47 schreef TeenWolf het volgende:
Het mag onderwezen worden, maar als geschiedenis bijvak. Net als dat er ooit communisme was etc.
Maar nogmaals, hoe ging dat dan bij jou op school? Toen jij bij biologie de evolutietheorie kreeg, heb je daar nog vragen over gesteld. Of liet je het gewoon aan je voorbij gaan?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_171892046
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:54 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Maar nogmaals, hoe ging dat dan bij jou op school? Toen jij bij biologie de evolutietheorie kreeg, heb je daar nog vragen over gesteld. Of liet je het gewoon aan je voorbij gaan?
Daar mag een moslim geen vragen overstellen
  vrijdag 23 juni 2017 @ 19:03:20 #111
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_171892133
Raar toch dat er al eeuwen qua technologie en wetenschap niks goeds voorkomt uit dat soort landen
RED ONS HENNIEGOD
pi_171892154
Niet nadenken jongens! Gewoon napraten wat de hoge heren u zeggen. Zij snappen het geloof en de wereld ziet u?

Dus stem niet te veel vragen en zet u aan uw werk.
Whatever...
pi_171892157
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Raar toch dat er al eeuwen qua technologie en wetenschap niks goeds voorkomt uit dat soort landen
Dat is misschien juist het voordeel. Landen waar geloof een grote rol speelt zijn vrijwel per definitie heel goed in het zichzelf beperken en klein houden.
Conscience do cost.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 19:05:19 #114
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_171892204
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:04 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat is misschien juist het voordeel. Landen waar geloof een grote rol speelt zijn vrijwel per definitie heel goed in het zichzelf beperken en klein houden.
Dat is de schuld van het Westen volgens dat volk daar
RED ONS HENNIEGOD
pi_171892216
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:05 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Dat is de schuld van het Westen volgens dat volk daar
En zolang ze zo blijven denken zal daar ook weinig aan veranderen. Vandaar dus het zichzelf klein houden :P
Conscience do cost.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 19:08:04 #116
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_171892296
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:05 schreef ems. het volgende:

[..]

En zolang ze zo blijven denken zal daar ook weinig aan veranderen. Vandaar dus het zichzelf klein houden :P
Er gaan nog vele Arabische lentes volgen en dat moeten we allemaal weer zielig vinden net als de jaarlijkse hongersnood in Afrika

;(
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 23 juni 2017 @ 19:09:49 #117
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171892349
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:54 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Maar nogmaals, hoe ging dat dan bij jou op school? Toen jij bij biologie de evolutietheorie kreeg, heb je daar nog vragen over gesteld. Of liet je het gewoon aan je voorbij gaan?
Ik geloofde bij voorbaat al niet dat ik afstamde van een aap.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171892362
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:08 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Er gaan nog vele Arabische lentes volgen en dat moeten we allemaal weer zielig vinden net als de jaarlijkse hongersnood in Afrika

;(
Het levert in elk geval veel vluchtelingen op.
pi_171892396
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:09 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ik geloofde bij voorbaat al niet dat ik afstamde van een aap.
Je hebt een andere verklaring voor evolutie en je bestaan?
  vrijdag 23 juni 2017 @ 19:11:30 #120
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_171892404
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:10 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het levert in elk geval veel vluchtelingen op.
Tijd om de holocaust af te schaffen op scholen voordat er doden vallen
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 23 juni 2017 @ 19:11:42 #121
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171892412
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:11 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je hebt een andere verklaring voor evolutie en je bestaan?
Ja de schepping.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171892456
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:42 schreef TeenWolf het volgende:
Ik wist wel dat Het Adnan Oktar zou lukken, ben hem erg dankbaar. Een zegen voor Turkije deze man.

[ afbeelding ]
Die idioot heeft er helemaal niks mee te maken. Niemand neemt hem serieus in Turkije.
Binnen de AKP zijn er genoeg andere idioten.

Hier nog wat van de volgers van Adnan Oktar:

Adnan Oktar krijgt nog net geen lapdans bij een van zijn religieuze sessies van een vrouw met dikke tieten:


Een andere danseres met een bijna-lapdans:.

  vrijdag 23 juni 2017 @ 19:14:09 #123
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171892490
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:13 schreef polderturk het volgende:

[..]

Die idioot heeft er helemaal niks mee te maken. Niemand neemt hem serieus in Turkije.
Binnen de AKP zijn er genoeg andere idioten.

Hier nog wat van de volgers van Adnan Oktar:

Adnan Oktar krijgt nog net geen lapdans bij een van zijn religieuze sessies van een vrouw met dikke tieten:


Een andere danseres met een bijna-lapdans:.

Jij bent een fundamentalist die wilt dat alle vrouwen een hoofddoek moeten dragen. Een haatbaard.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171892519
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:11 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ja de schepping.
Dat lijkt mij veel reëler....;) Je bent gelovig?
pi_171892523
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:14 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Jij bent een fundamentalist die wilt dat alle vrouwen een hoofddoek moeten dragen. Een haatbaard.
ahahahahahahhaa

Ik ben seculier.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 19:15:41 #126
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171892540
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:14 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat lijkt mij veel reëler....;) Je bent gelovig?
Inderdaad, maar ik geloof in de oude aarde theorie. Een aardbol dat miljarden jaren oud is.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  vrijdag 23 juni 2017 @ 19:16:30 #127
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_171892570
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:42 schreef TeenWolf het volgende:
Ik wist wel dat Het Adnan Oktar zou lukken, ben hem erg dankbaar. Een zegen voor Turkije deze man.

[ afbeelding ]
En ook voor ons.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
  vrijdag 23 juni 2017 @ 19:16:35 #128
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171892574
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:15 schreef polderturk het volgende:

[..]

ahahahahahahhaa

Ik ben seculier.
Ik merk het! Je staat al gelijk te steigeren als er een vrouw zonder hoofddoek danst, sure. Verkapte fundamentalist. Stiekem doe je alle vrouwen een gewaad om.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171892583
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:15 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Inderdaad, maar ik geloof in de oude aarde theorie. Een aardbol dat miljarden jaren oud is.
Ik geloof niet maar heb meer iets met spiritualiteit en heb ook contact met geesten. Lijkt mij iets grijpbaars voor jou ook. Hoe denk je daar over?
  vrijdag 23 juni 2017 @ 19:18:18 #130
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_171892617
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:09 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ik geloofde bij voorbaat al niet dat ik afstamde van een aap.
Maar nu wel denk ik.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
pi_171892680
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:16 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ik merk het! Je staat al gelijk te steigeren als er een vrouw zonder hoofddoek danst, sure. Verkapte fundamentalist. Stiekem doe je alle vrouwen een gewaad om.
Alle seculieren die ik ken lachen om Adnan Oktar. Ze denken dat hij geestelijk gestoord is.
Ik ben voor de scheiding van religie en staat.
Religieuze invloeden moeten weggehouden worden van staatsapparaten.

Evolutie is WETENSCHAP
Het is gebaseerd op genetica.
Kijk naar honden. Ze zijn afkomstig van wolven, maar mensen hebben al duizenden varianten gefokt.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 19:21:44 #132
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171892731
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:17 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik geloof niet maar heb meer iets met spiritualiteit en heb ook contact met geesten. Lijkt mij iets grijpbaars voor jou ook. Hoe denk je daar over?
geesten bestaan. Wij moslims geloven in geesten en dat ze er zijn. Ik geloof echter niet dat ze mensen kwaad kunnen doen.

Dit is ook wel interessant voor jou. Hier heeft Adnan Oktar het over Djinns (geesten).



Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171892746
Dikke tieten en een dikke kont bij de sekte van TeenWolf en Adnan Oktar

YEAHHHH !!!!!

pi_171892794
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:21 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

geesten bestaan. Wij moslims geloven in geesten en dat ze er zijn. Ik geloof echter niet dat ze mensen kwaad kunnen doen.

Dit is ook wel interessant voor jou. Hier heeft Adnan Oktar het over Djinns (geesten).



Dat geloof ik wel. Ik weet dat geesten bestaan. Of men geen kwaad kan doen soms is maar de vraag.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 19:24:18 #135
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171892813
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:22 schreef polderturk het volgende:
Dikke tieten en een dikke kont bij de sekte van TeenWolf en Adnan Oktar

YEAHHHH !!!!!

Je zit er echt heel erg mee he. Ouw fundamentalist, ga ze maar in hun gezicht spuwen. Zeggen dat je seculier bent. Je kont is seculier.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171892839
Heel volwassen allemaal.
pi_171892844
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:24 schreef polderturk het volgende:
MEER!!! DIKKE TIETEN EN DIKKE KONT !!!!!!!

Je bent een kind.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 19:25:41 #138
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171892847
Polderturk flikker eens even op naar je salafisten moskee.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171892868
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:24 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Je zit er echt heel erg mee he. Ouw fundamentalist, ga ze maar in hun gezicht spuwen. Zeggen dat je seculier bent. Je kont is seculier.
Ga de reet van Erdogan likken.
Erdogan verwoest Turkije en hij heeft de democratie afgeschaft. Hij is een dictator geworden.
En volgens jou is hij een topvent.
pi_171892886
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:25 schreef TeenWolf het volgende:
Polderturk flikker eens even op naar je salafisten moskee.
Jij komt ook niet volwassen over. Ga allebei naar kind.nl/forum
  vrijdag 23 juni 2017 @ 19:28:08 #141
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171892921
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:27 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Jij komt ook niet volwassen over. Ga allebei naar kind.nl/forum
Ik ken hem langer dan vandaag, hij verpest topics en ik maak zelf wel uit naar welk forum ik ga.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171892929
TeenWolf's held Erdogan wil de nalatenschap van Ataturk afschaffen, maar dat zal hem nooit lukken.
pi_171892938
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:28 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ik ken hem langer dan vandaag en ik maak zelf wel uit naar welk forum ik ga.
En daarom ben je 14.
pi_171892951
Dit topic is wel een mooi voorbeeld dat we niet bang hoeven te zijn voor de grote groep moslims. Ze zijn allerminst een homogene groep.
pi_171892953
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:28 schreef polderturk het volgende:
TeenWolf's held Erdogan wil de nalatenschap van Ataturk afschaffen, maar dat zal hem nooit lukken.
Elke beschaving schaft Turkije zelf al af.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 19:29:35 #146
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171892976
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:28 schreef polderturk het volgende:
TeenWolf's held Erdogan wil de nalatenschap van Ataturk afschaffen, maar dat zal hem nooit lukken.
Je kon niet eens een Turkse discussie voeren via dm en beheerste de taal niet, maar je zegt wel dat je Turk bent. En Ataturk is een held dus je weet niet waar je over praat.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171892981
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:28 schreef Toefjes het volgende:
Dit topic is wel een mooi voorbeeld dat we niet bang hoeven te zijn voor de grote groep moslims. Ze zijn allerminst een homogene groep.
De diversiteit is groot. Zelfs binnen groepen moslims die zeggen hetzelfde aan te hangen.
pi_171893013
Mehmed VII
  vrijdag 23 juni 2017 @ 19:31:43 #149
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171893065
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:28 schreef Toefjes het volgende:
Dit topic is wel een mooi voorbeeld dat we niet bang hoeven te zijn voor de grote groep moslims Turken. Ze zijn allerminst een homogene groep.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 23 juni 2017 @ 19:33:08 #150
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171893119
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 17:56 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Lekker kortzichtig deze opmerking van je, dat zul je wel met me eens zijn.

Je kent de Gezi en Soma-ramp protesten. Je weet hoe sterk het politieleger tegen protesten optreedt en hoe dezelfde politie en geheime diensten de vrijgevochtenen op een blacklists zet. Je hebt de coup meegekregen waarna het Gülen excuus werd toegepast op iedereen die moderner in het leven staat. Het Akp regime heeft de touwtjes strak in handen en in die situatie kun je geen kant op. Het is een voetbalwedstrijd waar aan 1 kant geschoffeld mag worden en aan de andere kant een opmerking al fot een rode kaart leidt.

Dit is de zoveelste actie tegen de modernisering, maar wat moet men? Protesteren? De politie zet de tomas met pepergas al klaar. Appeltje eitje.

Ga jij eens met wat Turken praten en vertel ze maar eens wat ze moeten doen.
Je had ook gewoon een random iemand kunnen quoten, je verhaal heeft niets met mijn opmerking te maken. Dit is gewoon een manier van Erdogan om het volk dom te houden/krijgen. En domme mensen zijn volgzamer, zeker als het religieus van aard is. Ooit van de middeleeuwen gehoord?

Het is triest voor de Turken die dit met lede ogen aanzien, maar die kunnen inderdaad niet veel doen tegen deze onzin.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 23 juni 2017 @ 19:34:23 #151
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171893165
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 16:02 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Daarom die "coup" - gaf hem mooi de gelegenheid alle leraren en professoren die hiertegen zouden protesteren te ontslaan en/of gevangen te zetten.
Zo is dat. Het was een perfecte scapegoat om eindelijk zijn plannen door te drukken.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_171893510
Een konijn was nooit een aap.
pi_171893528
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:34 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Zo is dat. Het was een perfecte scapegoat om eindelijk zijn plannen door te drukken.
Even tussen haakjes, maar kan die Teenwolf niet een eigen subforum krijgen oid? Ik vind het neerzetten van filmpjes mbt zijn grote held niet echt bijdragen aan een ontopic-discussie. Dit nofi uiteraard en even goede vrienden.
I´m back.
pi_171893537
Trouwens, zelfs áls mensen van apen af zouden stammen eah. Wát dan nog. Wat is daar erg aan.
Bier.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 23 juni 2017 @ 19:44:41 #155
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171893554
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Even tussen haakjes, maar kan die Teenwolf niet een eigen subforum krijgen oid? Ik vind het neerzetten van filmpjes mbt zijn grote held niet echt bijdragen aan een ontopic-discussie. Dit nofi uiteraard en even goede vrienden.
Het is gewoon bagger die verwijderd dient te worden.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_171893562
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:44 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Trouwens, zelfs áls mensen van apen af zouden stammen eah. Wát dan nog. Wat is daar erg aan.
Dat je liever iets anders wilde zijn?
pi_171893578
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:44 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Het is gewoon bagger die verwijderd dient te worden.
Ja, zo grof wilde ik het niet stellen, maar hierin heb je wel gelijk.
I´m back.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 19:46:05 #158
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171893606
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Even tussen haakjes, maar kan die Teenwolf niet een eigen subforum krijgen oid? Ik vind het neerzetten van filmpjes mbt zijn grote held niet echt bijdragen aan een ontopic-discussie. Dit nofi uiteraard en even goede vrienden.
Ik heb het o.a. als bronvermelding,maar je negeert voor het gemak de echte spammer polderturk even?
Niet eerlijk van je.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 23 juni 2017 @ 19:46:36 #159
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171893620
Ontopic maar weer.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_171893623
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:44 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Trouwens, zelfs áls mensen van apen af zouden stammen eah. Wát dan nog. Wat is daar erg aan.
Is niet eens zo, mensapen en mensen hebben een heel verre zelfde stamvader/moeder wrs.
I´m back.
pi_171893642
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:44 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat je liever iets anders wilde zijn?
Zoals wat, een eencellige, een meercellige kwal, een vis, amfibie, hagedisachtige, kruipend semizoogdier, kleine buidelrat of zoiets?
Bier.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 19:47:25 #162
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171893650
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Even tussen haakjes, maar kan die Teenwolf niet een eigen subforum krijgen oid? Ik vind het neerzetten van filmpjes mbt zijn grote held niet echt bijdragen aan een ontopic-discussie. Dit nofi uiteraard en even goede vrienden.
En net zei er iemand tegen mij dat ik 'dood moest gaan'.Hij heeft geen ban gekregen maar dat is ook allemaal normaal voor jou toch?
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171893759
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:47 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

En net zei er iemand tegen mij dat ik 'dood moest gaan'.Hij heeft geen ban gekregen maar dat is ook allemaal normaal voor jou toch?
Ik heb dat niet gezien, sorry ben ook geen mod, in ieder geval gaat het in dit topic niet over het gedachtegoed van de rare snuiter die je (steeds weer en wel vaker off topic) aanhaalt.
I´m back.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 19:50:45 #164
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_171893781
als mensen van de apen afstammen waarom zijn er dan nog turken apen??? kun je niet uitleggen hé!?!?
pi_171893787
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:47 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

En net zei er iemand tegen mij dat ik 'dood moest gaan'.Hij heeft geen ban gekregen maar dat is ook allemaal normaal voor jou toch?
Doodgaan is slechts evolutie van de cellen, daar moet je in geloven.
pi_171893817
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Is niet eens zo, mensapen en mensen hebben een heel verre zelfde stamvader/moeder wrs.
Ja, ik ken de theorie goed en waar we vandaan komen ook. Maar dat was mijn punt niet, mijn punt is waarom het erg zou zijn als het wél zo was. We zijn nu mensen en daar moeten we het mee doen, het heeft geen kak te maken met waar je vandaan komt want daar kan je toch niets aan veranderen en als het wél zo zou zijn dan heeft het ontkennen daarvan mogelijk nare consequenties.
Bier.
pi_171893828
Evolutie = Wetenschap
Gebaseerd op genetica

Het optreden van resistentie bij bacteriën is een bewijs voor evolutie.

Anti biotica doden bacteriën die niet resistent zijn. Alleen bacteriën die resistent zijn overleven de anti-biotica en kunnen zich voortplanten.

Rudimentaire organen bewijzen evolutie. We hebben bijvoorbeeld een staartbeen. Hier zaten bij onze voorgangers staarten aan vast. Omdat we ze niet meer nodig hebben, hebben we geen staart meer. Walvissen hebben ook rudimentaire organen. Zo hebben ze nog overblijfselen van handen.

Dieren die op elkaar lijken hebben ook genen die dichter bij elkaar staan.
Leeuwen en tijgers lijken op elkaar en zijn genetisch verwant. Ze kunnen nakomelingen krijgen.
Ezels en paarden kunnen ook nakomelingen voortbrengen.
Dieren die genetisch het dichtst bij mensen staan zijn Chimpansees.
Dit is ook een bewijs voor evolutie.

Als je evolutie gaat uitsluiten, dan ga je voor veel dingen geen verklaring meer vinden.

Het betekent een achteruitgang.
pi_171893836
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:47 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

En net zei er iemand tegen mij dat ik 'dood moest gaan'.Hij heeft geen ban gekregen maar dat is ook allemaal normaal voor jou toch?
Dat is helemaal niet wat ik gezegd heb. Waarom neem je wetenschap niet zo letterlijk in plaats van geneuzel in de marge op een forum.
Bier.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 19:53:41 #169
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171893861
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:50 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Doodgaan is slechts evolutie van de cellen, daar moet je in geloven.
Hoe kwamen die cellen tot stand en hoe kwamen die cellen tot een eigen bewustzijn met gevoelens van verdriet en vreugde.Hoe kwam de eerste levende cel tot stand? Volgens mij door de Creator,maar je vriendje de evolutionist Dawkins zegt wat anders.Ruimtemannetjes hadden de eerste levende cel gedropt zei hij toch?
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171893909
Huh, waarom mag ik niet posten dat landen en mensen die het ontkennen van evolutie de vruchten niet mogen plukken van diezelfde wetenschap en ze dus maar lekker doodgaan als dat de consequentie is?
Bier.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 19:55:11 #171
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171893918
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:52 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet wat ik gezegd heb. Waarom neem je wetenschap niet zo letterlijk in plaats van geneuzel in de marge op een forum.
Makkelijk praten nadat je post is gedelete door de moderator toch?

Je laatste zin was:'ga eens dood!'.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171893997
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:53 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Hoe kwamen die cellen tot stand en hoe kwamen die cellen tot een eigen bewustzijn met gevoelens van verdriet en vreugde.Hoe kwam de eerste levende cel tot stand? Volgens mij door de Creator,maar je vriendje de evolutionist Dawkins zegt wat anders.Ruimtemannetjes hadden de eerste levende cel gedropt zei hij toch?
Ach Dawkins, laten we het over je creator hebben.

Als de eerste levende cel door je creator gemaakt is, heeft hij dan ook evolutie gecreeerd?
pi_171894020
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:55 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Makkelijk praten nadat je post is gedelete door de moderator toch?

Je laatste zin was:'ga eens dood!'.
Neeneenee, dat stond er totaal niet. Er stond "ga dan maar lekker dood". Ongeveer. En dat is zelfs nog uit context gerukt, mijn post hierboven staat het beter verwoord.
Als jij 'iets' krijgt, vind ik dat jij geen recht hebt op behandeling als je je hele leven loopt te verkondigen dat de wetenschap die voor het geneesmiddel heeft gezorgd een hoax is. En dat punt gaan we nu bereiken bij alle complexe nieuwe behandelingen die ontwikkeld worden.

Dan kan je wel de simpele ziel uithangen en zeggen "maar ik ben toch ziek". Je hebt in je leven zoveel schade toegebracht dat je gewoon niet meer mee mag doen.
Bier.
pi_171894151
In deze video maakt Richard Dawkins gehakt van Harun Yahya / Adnan Oktar

pi_171894182
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:52 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Ja, ik ken de theorie goed en waar we vandaan komen ook. Maar dat was mijn punt niet, mijn punt is waarom het erg zou zijn als het wél zo was. We zijn nu mensen en daar moeten we het mee doen, het heeft geen kak te maken met waar je vandaan komt want daar kan je toch niets aan veranderen en als het wél zo zou zijn dan heeft het ontkennen daarvan mogelijk nare consequenties.
Grappige theorie is dat bepaalde prototype-mensen en Neanderthalers tegelijk hebben rondgewandeld op aarde en dat er wellicht ook onderling wat off-spring is geweest. Komt in die Netflix aflevering over Bigfoot nog even naar voren als een mogelijke theorie voor Bigfoot.
Alleen af en toe denk je dus dat dat ook het merkwaardige gedrag van bepaalde Turken kan verklaren. ;).
I´m back.
pi_171894224
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 20:01 schreef polderturk het volgende:
In deze video maakt Richard Dawkins gehakt van Harun Yahya / Adnan Oktar

O, die ga ik later nog even zien.
I´m back.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 20:03:45 #177
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171894243
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:57 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Neeneenee, dat stond er totaal niet. Er stond "ga dan maar lekker dood". Ongeveer. En dat is zelfs nog uit context gerukt, mijn post hierboven staat het beter verwoord.
Als jij 'iets' krijgt, vind ik dat jij geen recht hebt op behandeling als je je hele leven loopt te verkondigen dat de wetenschap die voor het geneesmiddel heeft gezorgd een hoax is. En dat punt gaan we nu bereiken bij alle complexe nieuwe behandelingen die ontwikkeld worden.

Dan kan je wel de simpele ziel uithangen en zeggen "maar ik ben toch ziek". Je hebt in je leven zoveel schade toegebracht dat je gewoon niet meer mee mag doen.
Er zijn in Turkije en Amerika ook zat gelovige artsen die medicijnen ontwikkelen.Dat de darwin theorie iets met de medicijn ontwikkeling te maken heeft is onzin.Wel kan het te maken hebben met de micro organismen en hun reactie op het desbetreffende medicijn en dat is geen evolutie theorie.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171894268
  vrijdag 23 juni 2017 @ 20:05:23 #179
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171894316
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:57 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Ach Dawkins, laten we het over je creator hebben.

Als de eerste levende cel door je creator gemaakt is, heeft hij dan ook evolutie gecreeerd?
Als hij dat wilde had hij dat wel via evolutie gecreeerd,maar dat is er niet.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171894402
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 20:05 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Als hij dat wilde had hij dat wel via evolutie gecreeerd,maar dat is er niet.
Het begon dan met meer dan één cel? Het begon direct met verzamelingen van cellen waaronder de huidige levensvormen?
  vrijdag 23 juni 2017 @ 20:09:50 #181
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171894485
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 20:07 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Het begon met meer dan één cel, het begon direct met verzamelingen van cellen in de vorm van de huidige levensvormen?
Compleet vanaf de opbouw vanaf de eerste atoom.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171894534
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 20:09 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Compleet vanaf de opbouw vanaf de eerste atoom.
Oke, duidelijk.
Dat denk ik niet, maar bedankt voor de duidelijkheid.
pi_171894588
Oh maar dan heeft de mens ook tegelijk met de dinosaurus bestaan? Of is de mens later gemaakt?
pi_171894623
Ik en mijn broer hebben meer gemeenschappelijke genen dan ik en mijn buurman, toch?
Dat komt omdat we gemeenschappelijke ouders hebben. Dit vindt iedereen normaal.
Ik en mijn buurman hebben meer gemeenschappelijke genen dan ik en een chimpansee. Dat komt omdat we gemeenschappelijke voorouders hebben. Dit vindt ook iedereen normaal.
Ik en een gorilla hebben meer gemeenschappelijke genen dan ik en een muis. Waarom is dit?
Ik en een muis hebben meer gemeenschappelijke genen dan ik en een insect. Waarom is dit?

Evolutie is een wetenschap. Dit mag je mensen niet ontzeggen. Het helpt ons de wereld beter te begrijpen.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 20:14:29 #185
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171894667
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 20:12 schreef WodanIsGroot het volgende:
Oh maar dan heeft de mens ook tegelijk met de dinosaurus bestaan? Of is de mens later gemaakt?
Volgens de opgravingen van de fossielen later.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171894700
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 20:03 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Er zijn in Turkije en Amerika ook zat gelovige artsen die medicijnen ontwikkelen.Dat de darwin theorie iets met de medicijn ontwikkeling te maken heeft is onzin.Wel kan het te maken hebben met de micro organismen en hun reactie op het desbetreffende medicijn en dat is geen evolutie theorie.
Artsen ontwikkelen nauwelijks medicatie.
Bier.
pi_171894732
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 20:14 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Volgens de opgravingen van de fossielen later.
Dus die creator creeert bij wijze van spreken nog steeds leven? Het was niet een eenmalig moment maar het is een actief proces als het ware?
  vrijdag 23 juni 2017 @ 20:18:22 #188
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171894807
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 20:16 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Dus die creator creeert bij wijze van spreken nog steeds leven? Het was niet een eenmalig moment maar het is een actief proces als het ware?
Elke geboorte is een creatie,maar alle zichtbare entiteiten voor deze aardbol zijn inmiddels al gecreeerd.Mensen,dieren en planten bedoelende.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171894848
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 20:12 schreef WodanIsGroot het volgende:
Oh maar dan heeft de mens ook tegelijk met de dinosaurus bestaan? Of is de mens later gemaakt?
Nee, die mochten de ark niet in, die waren te groot. Alleen ja ook de walvissen natuurlijk, maar die zwommen er achteraan en hebben het zo gered.
I´m back.
pi_171894949
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 20:18 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Elke geboorte is een creatie,maar alle zichtbare entiteiten voor deze aardbol zijn inmiddels al gecreeerd.Mensen,dieren en planten bedoelende.
En dus kunnen we verwachten dat er geen nieuwe plantsoorten nog zullen ontstaan? Want dat gebeurt dagelijks dacht ik, is een nieuwe plantenkruising dan een nieuwe creatie van de creator of is dat een natuurlijke aanpassing in het dna?
  vrijdag 23 juni 2017 @ 20:22:02 #191
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_171894957
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 20:01 schreef polderturk het volgende:
In deze video maakt Richard Dawkins gehakt van Harun Yahya / Adnan Oktar

Heerlijke vent.
Hitchens kon er ook wat van. Niet domrechts maar gewoon feitelijk. Jammer dat die dood is.

quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 20:21 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

En dus kunnen we verwachten dat er geen nieuwe plantsoorten nog zullen ontstaan? Wat dat gebeurt dagelijks dacht ik, is een nieuwe plantenkruising dan een nieuwe creatie van de creator of is dat een natuurlijke aanpassing in het dna?
Ik snap dat je wil discussiëren maar je begrijpt dat dit echt totaal geen zin heeft?
pi_171895092
Wat zijn de twee snelste landdieren ter wereld?

De cheetah en de antilope

Trage antilopes werden opgevreten door de cheetahs. Toen bleven alleen snellere antilopes over.
De trage cheetahs konden ze niet meer vangen en stierven van de honger. Hierdoor bleven de snellere cheetahs over. Deze snellere cheetahs konden weer de tragere antilopes vangen waardoor alleen de snellere antilopes overbleven. Deze snellere antilopes konden niet meer door de tragere cheetahs gevangen worden waardoor de tragere cheetahs weer doodgingen van de honger. Zo zorgde de evolutie ervoor dat deze twee diersoorten steeds sneller werden.

[ Bericht 1% gewijzigd door polderturk op 23-06-2017 20:34:23 ]
  vrijdag 23 juni 2017 @ 20:26:32 #193
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171895116
Eerste levende cel kan niet uit het niets zijn ontstaan, hoe dan?


Let op dat gezicht van die man die Dawkins interviewt. :D

extra extra extra


Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  vrijdag 23 juni 2017 @ 20:29:30 #194
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171895207
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 20:21 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

En dus kunnen we verwachten dat er geen nieuwe plantsoorten nog zullen ontstaan? Want dat gebeurt dagelijks dacht ik, is een nieuwe plantenkruising dan een nieuwe creatie van de creator of is dat een natuurlijke aanpassing in het dna?
Een plantenkruising is een voortzetting van de reeds bestaande schepping en geen evolutie.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  vrijdag 23 juni 2017 @ 20:30:52 #195
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_171895256
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 20:26 schreef TeenWolf het volgende:


Let op dat gezicht van die man die Dawkins interviewt. :D

Die interviewer stelt letterlijk de vraag op wat voor manier intelligent design wel mogelijk zou kunnen zijn. Dawkins stelt dat een goddelijk wezen onzin is maar dat het technologisch gezien wel zou kunnen, als je maar geavanceerd genoeg bent. Lekker kortzichtig weer Teenwolf.
pi_171895300
Laten we naar de kangal hond kijken.

Deze honden werden ingezet om het vee te beschermen tegen wolven en beren. Zwakke kangal honden werden gedood door wolven en beren. Met bange honden werd niet verder gefokt. Alleen met honden die succesvol waren werd verder gefokt. Uiteindelijk is de kangalhond een grote sterke hond geworden die vele kilometers per dag kan afleggen en die een topsnelheid van boven de 50 km/uur kan halen. Het is een hond die zelfstandig kan beslissen of iets een dreiging vormt of niet. Het is een hond geworden die zich bindt aan het vee en het vee niet meer verlaat en altijd beschermt. Allemaal mogelijk gemaakt door evolutie.

  vrijdag 23 juni 2017 @ 20:32:57 #197
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171895323
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 20:30 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Die interviewer stelt letterlijk de vraag op wat voor manier intelligent design wel mogelijk zou kunnen zijn. Hawkings stelt dat een goddelijk wezen onzin is maar dat het technologisch gezien wel zou kunnen, als je maar geavanceerd genoeg bent. Lekker kortzichtig weer Teenwolf.
Nou intelligent design komt wel erg dicht in de buurt van een Creator. Intelligent design is hetzelfde als het beestje niet bij de naam durven noemen.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  vrijdag 23 juni 2017 @ 20:33:47 #198
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_171895357
Het is toch fijn als andere landen zichzelf te gronde richten. Beter voor mij en beter voor Nederland.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_171895429
Wat is de volgende wetenschap die verboden gaat worden? Natuurkunde? Sterrenkunde? Scheikunde?
  vrijdag 23 juni 2017 @ 20:37:06 #200
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_171895491
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 20:29 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Een plantenkruising is een voortzetting van de reeds bestaande schepping en geen evolutie.
Evolutie is leven dat zich aanpast onder druk van de omstandigheden. Als die omstandigheden bestaan uit plantenverdedelaars is het nog steeds evolutie.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_171895526
Die Adnan Oktar heeft wel grote ballen trouwens. Vandaar dat hij altijd zoveel vrouwen om zich heen heeft. Hij kan daar veel vrouwen mee bevruchten.

pi_171895591
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 20:37 schreef polderturk het volgende:
Die Adnan Oktar heeft wel grote ballen trouwens. Vandaar dat hij altijd zoveel vrouwen om zich heen heeft. Hij kan daar veel vrouwen mee bevruchten.

[ afbeelding ]
Kan je op skippyballen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_171895643
Overigens de merites van de evolutieleer, wel of niet, zijn in dit topic niet per se het onderwerp van discussie hè. Denk dat je dan gewoon een topic moet openen in wetenschapssubforum. Het gaat erom dat Turkije de evolutieleer niet meer opneemt in haar lesprogramma tot de leeftijd van "undergraduate", wat ik dan maar even vertaal als propedeuse universitair onderwijs of eventueel HBO-onderwijs, dus op ongeveer 18-jarige leeftijd en ook alleen in onderwijs wrs waarbij de evolutieleer niet kan worden overgeslagen. Als je Turks recht gaat studeren (waarbij je je kunt afvragen wat dat nog betekent overigens) krijg je de evolutieleer er niet bij in je lesprogramma, want ja als je Nederlands recht studeert krijg je dat ook niet, idem heel veel andere studies. Effectief wordt het onderwijs in de evolutieleer dus min of meer uitgebannen voor ruime meerderheid van de studenten, tenzij je iets in de biologie gaat doen wrs. Dat is het onderwerp in dit topic.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ryan3 op 23-06-2017 20:57:09 ]
I´m back.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 20:41:22 #204
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171895682
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 20:32 schreef polderturk het volgende:
Laten we naar de kangal hond kijken.

Deze honden werden ingezet om het vee te beschermen tegen wolven en beren. Zwakke kangal honden werden gedood door wolven en beren. Met bange honden werd niet verder gefokt. Alleen met honden die succesvol waren werd verder gefokt. Uiteindelijk is de kangalhond een grote sterke hond geworden die vele kilometers per dag kan afleggen en die een topsnelheid van boven de 50 km/uur kan halen. Het is een hond die zelfstandig kan beslissen of iets een dreiging vormt of niet. Het is een hond geworden die zich bindt aan het vee en het vee niet meer verlaat en altijd beschermt. Allemaal mogelijk gemaakt door evolutie.

[ afbeelding ]
Natuurlijke selectie is zeker een mechanisme waargenomen onder levende dingen in de natuur. Maar het bezit niet het vermogen, zoals gedacht door evolutionisten om nieuwe eigenschappen op levensvormen te geven en daardoor nieuwe soorten te creëren.
Als voorbeeld, laten we ons voorstellen dat er in een geografische regio ergens twee soortgelijke soorten honden bestaat, een met langer bont en de andere met relatief kortere.

Als de temperatuur in deze regio aanzienlijk om een ​​of andere ecologische reden zakt dan zullen de langharige honden beter bestand zijn dan de kort harigen. Als gevolg hiervan zullen de langharige honden geleidelijk een voordeel krijgen, wat betekent dat ze langer zullen leven, en makkelijker nazaat krijgen.

Na een tijdje zal het aantal kortharige honden aanzienlijk dalen, en ze zullen ofwel naar warmer klimaten migreren of anders uitgesterven. Met andere woorden, de langharige honden worden door natuurlijke selectie begunstigd. Maar let op dat er tijdens dit proces geen nieuw ras komt. Eén van de twee rassen die al bestonden, kreeg een voordeel door natuurlijke selectie.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171895693
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 20:39 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Kan je op skippyballen.
_O-
pi_171895770
Lekker kindjes indoctrineren. Turkije :')

Iedere maand weer een stapje verder richting afgrond.
pi_171895810
Alsof het bewezen is dat de evolutietheorie waar is :')
pi_171895839
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:23 schreef Drugshond het volgende:
Erdogan brengt in zijn eentje Turkije naar de afgrond. Vervang Darwin door Jews en je bent er al.
Eerst nog een paar jaar feest door strooien met geld, na de verkiezingen in 2019 zal het wel rap anders worden.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_171896037
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 20:45 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Eerst nog een paar jaar feest door strooien met geld, na de verkiezingen in 2019 zal het wel rap anders worden.
Laten we hopen dat er een sterke kandidaat komt die hem kan wippen.
Ik ben echter pessimistisch. Erdogan heeft namelijk ook de kiesraad in zijn zak nu.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 20:53:22 #210
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_171896072
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 20:26 schreef TeenWolf het volgende:
Eerste levende cel kan niet uit het niets zijn ontstaan, hoe dan?


Let op dat gezicht van die man die Dawkins interviewt. :D

extra extra extra

Cellen kwamen pas veel later. Eerst had je nog gewoon los RNA dacht ik. En daarvoor had je nog simpelere structuren die zichzelf konden reproduceren. Er is een theorie dat de eerste 'cellen' in kleine holtes van poreus gesteente ontstonden.

Het duurde dacht ik ook 2 miljard jaar voordat het leven op aarde van eencellig naar meercellig ging. 2.000.000.000 jaar...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_171896160
quote:
8s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:50 schreef Twiitch het volgende:
als mensen van de apen afstammen waarom zijn er dan nog turken apen??? kun je niet uitleggen hé!?!?
Die hebben tijdens de evolutie niet opgelet en zijn dus aap gebleven.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_171896216
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 20:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Cellen kwamen pas veel later. Eerst had je nog gewoon los RNA dacht ik. En daarvoor had je nog simpelere structuren die zichzelf konden reproduceren. Er is een theorie dat de eerste 'cellen' in kleine holtes van poreus gesteente ontstonden.

Het duurde dacht ik ook 2 miljard jaar voordat het leven op aarde van eencellig naar meercellig ging. 2.000.000.000 jaar...

Ja, je trapt in de fuik dat je even dient te bewijzen dat de evolutieleer juist is, daar gaat dit topic niet over.
I´m back.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 20:59:26 #213
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171896239
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 20:56 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Die hebben tijdens de evolutie niet opgelet en zijn dus aap gebleven.
Maar ze kunnen wel een bril opzetten.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_171896319
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 20:59 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Maar ze kunnen wel een bril opzetten.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 21:02:28 #215
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_171896321
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 20:45 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Eerst nog een paar jaar feest door strooien met geld, na de verkiezingen in 2019 zal het wel rap anders worden.
Elke tegenstander van formaat zal kapot gemaakt worden, maak je geen illusies.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 21:05:22 #216
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_171896413
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 20:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, je trapt in de fuik dat je even dient te bewijzen dat de evolutieleer juist is, daar gaat dit topic niet over.
Ik vind het gewoon een mooie gedachte. 2 miljard jaar lang was het enige leven op aarde eencelligen die een beetje rond dwaalde in de oceaan. Als je als mens naar die tijd had kunnen gaan had je niks gezien. Dat zegt ook wel iets over hoe goed we moeten kijken op andere planeten om zeker te weten dat er geen leven is.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_171896531
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 20:41 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Natuurlijke selectie is zeker een mechanisme waargenomen onder levende dingen in de natuur. Maar het bezit niet het vermogen, zoals gedacht door evolutionisten om nieuwe eigenschappen op levensvormen te geven en daardoor nieuwe soorten te creëren.
Als voorbeeld, laten we ons voorstellen dat er in een geografische regio ergens twee soortgelijke soorten honden bestaat, een met langer bont en de andere met relatief kortere.

Als de temperatuur in deze regio aanzienlijk om een ​​of andere ecologische reden zakt dan zullen de langharige honden beter bestand zijn dan de kort harigen. Als gevolg hiervan zullen de langharige honden geleidelijk een voordeel krijgen, wat betekent dat ze langer zullen leven, en makkelijker nazaat krijgen.

Na een tijdje zal het aantal kortharige honden aanzienlijk dalen, en ze zullen ofwel naar warmer klimaten migreren of anders uitgesterven. Met andere woorden, de langharige honden worden door natuurlijke selectie begunstigd. Maar let op dat er tijdens dit proces geen nieuw ras komt. Eén van de twee rassen die al bestonden, kreeg een voordeel door natuurlijke selectie.
Kun je me vertellen waar de teckel oorspronkelijk vandaan komt?
pi_171896607
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 21:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon een mooie gedachte. 2 miljard jaar lang was het enige leven op aarde eencelligen die een beetje rond dwaalde in de oceaan. Als je als mens naar die tijd had kunnen gaan had je niks gezien.
Jawel, maar in feite is dat discussie niet, de evolutieleer staat niet on trial. Het is een leuke afleidingsmanoeuvre om binnen de discussie van dit topic het dus te hebben over de merites van die evolutieleer. Daar gaat het hele topic niet over, die evolutieleer is in alle landen behalve S-A en nu dus Turkije niet omstreden als lesprogramma. Wat weer anders is dan dat iedereen erin gelooft btw. An sich is de evolutietheorie namelijk niet het onderwerp van discussie imho. Essentiëler is de methode waardoor men is gekomen tot die evolutietheorie namelijk en in feite wordt die afgewezen.
Een discussie over de merites van de evolutieleer als zodanig zie ik dus als volkomen offtopic binnen dit topic. Ik begrijp dat zo'n Teenwolf de mensen er graag toe verleidt natuurlijk, maar daar moet je alleen grappend op ingaan of niet op ingaan imho.
I´m back.
pi_171896715
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 20:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Cellen kwamen pas veel later. Eerst had je nog gewoon los RNA dacht ik. En daarvoor had je nog simpelere structuren die zichzelf konden reproduceren. Er is een theorie dat de eerste 'cellen' in kleine holtes van poreus gesteente ontstonden.

Het duurde dacht ik ook 2 miljard jaar voordat het leven op aarde van eencellig naar meercellig ging. 2.000.000.000 jaar...

Mensen die evolutie niet begrijpen hebben geen grip op dit soort enorme getallen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_171896834
IK zie mij als eencellig. Daarna begrijp ik de uitleg niet meer.
pi_171896856
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 21:17 schreef Jaroon het volgende:
Ik zie mij als eencellig. Daarna begrijp ik de uitleg niet meer.
pi_171896889
Ik kan wel IK schrijven in hoofdletters in elk geval.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 21:21:15 #223
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_171896988
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 21:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jawel, maar in feite is dat discussie niet, de evolutieleer staat niet on trial. Het is een leuke afleidingsmanoeuvre om binnen de discussie van dit topic het dus te hebben over de merites van die evolutieleer. Daar gaat het hele topic niet over, die evolutieleer is in alle landen behalve S-A en nu dus Turkije niet omstreden als lesprogramma. Wat weer anders is dan dat iedereen erin gelooft btw. An sich is de evolutietheorie namelijk niet het onderwerp van discussie imho. Essentiëler is de methode waardoor men is gekomen tot die evolutietheorie namelijk en in feite wordt die afgewezen.
Een discussie over de merites van de evolutieleer als zodanig zie ik dus als volkomen offtopic binnen dit topic. Ik begrijp dat zo'n Teenwolf de mensen er graag toe verleidt natuurlijk, maar daar moet je alleen grappend op ingaan of niet op ingaan imho.
Achja als Turkije zich er fijn bij voelt. Ik maak me er niet teveel zorgen om. Ik geloof niet dat landen als SA, en misschien ook Turkije als ze zo doorgaan, de 22e eeuw halen. Daarvoor gaat er gewoon teveel veranderen deze eeuw.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_171897067
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 21:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Achja als Turkije zich er fijn bij voelt. Ik maak me er niet teveel zorgen om. Ik geloof niet dat landen als SA, en misschien ook Turkije als ze zo doorgaan, de 22e eeuw halen. Daarvoor gaat er gewoon teveel veranderen deze eeuw.
Natuurlijk haalt men dat wel. De vraag is hoe? Erdogan is op een gegeven ogenblik weg. Wat en wie dan?
pi_171897115
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 21:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon een mooie gedachte. 2 miljard jaar lang was het enige leven op aarde eencelligen die een beetje rond dwaalde in de oceaan. Als je als mens naar die tijd had kunnen gaan had je niks gezien. Dat zegt ook wel iets over hoe goed we moeten kijken op andere planeten om zeker te weten dat er geen leven is.
Aan het gaan van een eencellig naar een meercellig organisme moet wel een evolutionair voordeel aan verbonden zijn. Wat kan dat zijn? Misschien minder warmte uitwisseling met de omgeving en meer warmte uitwisseling met elkaar. Mogelijk heeft dit zich voorgedaan in een ijstijd. In zo een ijstijd zou het een evolutionair voordeel geweest kunnen zijn om meercellig te zijn ten opzicht van eencellig.

.... Slim he van mij :)
*geeft zichzelf een schouderklopje*
pi_171897154
Koekoek.

Die reden ook :')
pi_171897259
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 21:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Achja als Turkije zich er fijn bij voelt. Ik maak me er niet teveel zorgen om. Ik geloof niet dat landen als SA, en misschien ook Turkije als ze zo doorgaan, de 22e eeuw halen. Daarvoor gaat er gewoon teveel veranderen deze eeuw.
In de VS is er ook nog veel weerstand tegen de evolutie theorie. Een van de tegenstanders heeft het zelfs geschopt tot Vice president:

pi_171897343
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 21:27 schreef polderturk het volgende:

[..]

In de VS is er ook nog veel weerstand tegen de evolutie theorie. Een van de tegenstanders heeft het zelfs geschopt tot Vice president:

Tja. De president is ook geen licht.
pi_171897346
dubbel
pi_171897401
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 21:29 schreef polderturk het volgende:

[..]

In de VS is er ook veel weestand tegen de evolutie theorie. Een van de tegenstanders heeft het zelfs geschopt tot Vice president:

Herhalen is nooit goed.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 23 juni 2017 @ 21:32:57 #231
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171897475
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 21:27 schreef polderturk het volgende:

[..]

In de VS is er ook nog veel weerstand tegen de evolutie theorie. Een van de tegenstanders heeft het zelfs geschopt tot Vice president:

Daar noem je me ook een natie op zeg. Daar leven nog veel mensen met een heel erg streng christelijk gedachtengoed
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_171897636
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 21:27 schreef polderturk het volgende:

[..]

In de VS is er ook nog veel weerstand tegen de evolutie theorie. Een van de tegenstanders heeft het zelfs geschopt tot Vice president:

Zo is in VS ook spaghettimonster ontstaan als tegenreactie.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  vrijdag 23 juni 2017 @ 22:54:23 #233
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171900469
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 21:09 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Kun je me vertellen waar de teckel oorspronkelijk vandaan komt?
Darwin voelde bijvoorbeeld de variëteit binnen de verschillende hondenrassen op, en veronderstelde dat sommige van deze variaties ooit in een andere soort zouden veranderen.

Evolutionisten zeggen nog steeds dat variaties binnen soorten als 'evolutie' uit te leggen, het is echter een wetenschappelijk feit dat variaties binnen een soort niets met evolutie te maken hebben.

Bijvoorbeeld, ongeacht hoeveel rassen van de hond er zijn, zullen deze altijd een enkele soort blijven. Geen overgang van een bepaalde soort naar de andere zal ooit plaatsvinden.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171900515
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 21:37 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Zo is in VS ook spaghettimonster ontstaan als tegenreactie.
Daar kreeg men meer grip volgens mij.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 22:58:45 #235
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171900604
Jigzoz je vergeet echter ook een heel belangrijk punt.

Variatie, een term die in de genetica wordt gebruikt, verwijst naar een genetische gebeurtenis waardoor de individuen of groepen van een bepaald type of soort verschillende eigenschappen van elkaar hebben.
Bijvoorbeeld, alle mensen op aarde dragen in principe dezelfde genetische informatie, maar sommige hebben schuine ogen, sommige hebben rood haar, sommige hebben lange neuzen, en andere zijn niet kleiner gebouwd, allemaal afhankelijk van de mate van het variatiepotentieel van deze genetische informatie.

Evolutionisten zien de variaties binnen een soort als bewijs voor de theorie. Variatie vormt echter geen bewijsmateriaal voor evolutie, omdat variaties maar de uitkomsten zijn van verschillende combinaties van reeds bestaande genetische informatie en zij voegen geen nieuwe eigenschappen toe aan de genetische informatie.

Het belangrijkste voor de evolutietheorie is echter de vraag hoe er sprake kan zijn van nieuwe informatie om een ​​splinternieuwe soort te maken.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  vrijdag 23 juni 2017 @ 22:59:10 #236
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171900618
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 22:54 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Darwin voelde bijvoorbeeld de variëteit binnen de verschillende hondenrassen op, en veronderstelde dat sommige van deze variaties ooit in een andere soort zouden veranderen.

Evolutionisten zeggen nog steeds dat variaties binnen soorten als 'evolutie' uit te leggen, het is echter een wetenschappelijk feit dat variaties binnen een soort niets met evolutie te maken hebben.

Bijvoorbeeld, ongeacht hoeveel rassen van de hond er zijn, zullen deze altijd een enkele soort blijven. Geen overgang van een bepaalde soort naar de andere zal ooit plaatsvinden.
Jeetje. Geen verstand hebben van evolutie is één ding maar het zo ongelooflijk verkeerd hebben is toch wel vrij schokkend :{.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 23 juni 2017 @ 23:00:30 #237
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171900652
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 22:59 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Jeetje. Geen verstand hebben van evolutie is één ding maar het zo ongelooflijk verkeerd hebben is toch wel vrij schokkend :{.
Verklaar je nader. Wat klopt er niet aan, ben je graag van dienst.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  vrijdag 23 juni 2017 @ 23:01:24 #238
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171900686
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 23:00 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Verklaar je nader. wat klopt er niet aan, ben je graag van dienst.
Nee sorry, iemand die moedwillig zulke onzin verspreidt is niet meer voor rede vatbaar. Veel plezier verder.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 23 juni 2017 @ 23:04:15 #239
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171900782
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 23:01 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee sorry, iemand die moedwillig zulke onzin verspreidt is niet meer voor rede vatbaar. Veel plezier verder.
Niet zo makkelijk, wat klopt er niet aan. Waar ben je het niet mee eens en onderbouw eens waarom niet.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171900871
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 23:04 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Niet zo makkelijk, wat klopt er niet aan. Waar ben je het niet mee eens en onderbouw eens waarom niet.
Jij geeft ook geen enkele uitleg. Je bent moslim en je vindt iets. Onderbouw dat dan.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 23:07:00 #241
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171900879
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 23:04 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Niet zo makkelijk, wat klopt er niet aan. Waar ben je het niet mee eens en onderbouw eens waarom niet.
Heeft geen zin. Ik kan alleen maar zeggen tegen iedereen die dit leest: ik hoop dat de onzin die deze poster verspreidt voor iedereen makkelijk te doorprikken is.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 23 juni 2017 @ 23:07:47 #242
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171900899
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 23:06 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Jij geeft ook geen enkele uitleg. Je bent moslim en je vindt iets. Onderbouw dat dan.
Heeft geen zin. Mensen die evolutie ontkennen vanuit religieuze motieven zijn niet mee te praten. Beetje als Trump-fans, feiten doet men niet aan. Dan houdt het op.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 23 juni 2017 @ 23:11:59 #243
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171901062
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 23:07 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Heeft geen zin. Mensen die evolutie ontkennen vanuit religieuze motieven zijn niet mee te praten. Beetje als Trump-fans, feiten doet men niet aan. Dan houdt het op.
Er is niets raars aan wat ik vertel. Het is ook geen onzin zoals jij het stelt, maar tevens niet kunt uitleggen waarom niet. Ik ga toch rechtstreeks in op je variations of species waar je een houvast aan zou kunnen hebben bij het uitwerken van je tegenbetoog?
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  vrijdag 23 juni 2017 @ 23:13:25 #244
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171901133
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 23:11 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Er is niets raars aan wat ik vertel. Het is ook geen onzin zoals jij het stelt, maar tevens niet kunt uitleggen waarom niet. Ik ga toch rechtstreeks in op je variations of species waar je een houvast aan zou kunnen hebben bij het uitwerken van je tegenbetoog?
Nogmaals, heeft geen zin. Niets van wat je zegt klopt dus er aan beginnen is eindeloos.

Advies aan iedereen: deze idioot negeren.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_171901155
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 23:11 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Er is niets raars aan wat ik vertel. Het is ook geen onzin zoals jij het stelt, maar tevens niet kunt uitleggen waarom niet. Ik ga toch rechtstreeks in op je variations of species waar je een houvast aan zou kunnen hebben bij het uitwerken van je tegenbetoog?
Misschien mis ik iets. Heb jij vanuit islamitisch standpunt een wetenschappelijk antwoord? Wel mooi dat je geesten erkend. Ik dacht dat zij binnen de Islam vooral als negatief worden beschouwd.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 23:25:13 #246
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171901616
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 23:14 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Misschien mis ik iets. Heb jij vanuit islamitisch standpunt een wetenschappelijk antwoord? Wel mooi dat je geesten erkend. Ik dacht dat zij binnen de Islam vooral als negatief worden beschouwd.
Het ligt eraan waar je een wetenschappelijk antwoord op wilt?

Ik kan een heel wetenschappelijk stuk schrijven over bijvoorbeeld een vlieg. Hoe snel hij wel vliegt, de reikwijdte van zijn ogen etc. Dan zie je dat alleen al een vlieg een wetenschappelijk vernuftig ding is.
De Koran zegt over de mensen bijvoorbeeld dat als ze 'allemaal bij elkaar zouden komen zelfs geen vlieg zouden kunnen schapen'.

Maar (evolutionistische) 'wetenschap' die bijvoorbeeld zegt dat vogels zijn ontstaan omdat dinosaurussen achter vliegjes aanrenden om te eten en zodoende door het achterna rennen vleugels ontwikkelden en zo de vogels zijn ontstaan (staat in hun boeken) is dus geen wetenschap maar kinklare onzin.

De evolutionisten zeggen dat deze grote dinosaurus vleugels ontwikkelde in zijn poging om vliegen te vangen. Hoe kwam de vlieg van de grond dan? Waar haalde hij zijn vleugels vandaan? In plaats van uit te leggen hoe een dinosaurus begon te vliegen, laten ze dan eens uitleggen hoe een klein vliegje begon te vliegen!

Kijk, evolutionisten kunnen dit nooit uitleggen. Zoals ik al eerder zei is de vlieg een van de best vliegende wezens op aarde. Hij kan 500 tot 1000 keer per seconde met zijn vleugels flapperen en uitermate gemakkelijk manoeuvreren.

Ik kan bijvoorbeeld wel uitleggen hoe wetenschappelijk een vlieg is opgebouwd en we kunnen dezelfde vlieg misschien in de toekomst gebruiken om dezelfde technologie toe te passen om bijvoorbeeld vliegende voorwerpen te ontwikkelen. Heel veel uitvindingen zijn heden ten dage toegepast door de natuur na te bootsen, dat vind ik wetenschap.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  vrijdag 23 juni 2017 @ 23:26:17 #247
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171901645
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 23:13 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nogmaals, heeft geen zin. Niets van wat je zegt klopt dus er aan beginnen is eindeloos.

Advies aan iedereen: deze idioot negeren.
Het is wel duidelijk wie de idioot is. Niets kunnen uitleggen, dan maar persoonlijk worden en schelden. Wat jij wilt.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171901671
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 23:25 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Het ligt eraan waar je een wetenschappelijk antwoord op wilt? Ik kan bijvoorbeeld een heel wetenschappelijk stuk schrijven over bijvoorbeeld een vlieg. Hoe snel hij wel vliegt, de reikwijdte van zijn ogen etc. Dan zie de dat alleen al een vlieg een wetenschappelijk vernuftig ding is. De koran zegt over de mensen bijvoorbeeld dat als ze 'allemaal bij elkaar zouden komen zelfs geen vlieg zouden kunnen laten schapen'.

Maar (evolutionistische) 'wetenschap' die bijvoorbeeld zegt dat vogels zijn ontstaan omdat dinosaurussen achter vliegjes aanholden om te eten en zodoende vleugels ontwikkelden en de vogels zijn ontstaan (staat in hun boeken) is dus geen wetenschap maar kinklare onzin.

De evolutionisten zeggen dat deze grote dinosaurus vleugels ontwikkelde in zijn poging om vliegen te vangen. Hoe kwam de vlieg van de grond dan? Waar haalde hij zijn vleugels vandaan? In plaats van uit te leggen hoe een dinosaurus begon te vliegen, laten ze dan eens uitleggen hoe een klein vliegje begon te vliegen!

Kijk, evolutionisten kunnen dit nooit uitleggen. Zoals ik al eerder zei is de vlieg een van de best vliegende wezens op aarde. Hij kan 500 tot 1000 keer per seconde met zijn vleugels flapperen en uitermate gemakkelijk manoeuvreren.

Ik kan bijvoorbeeld wel uitleggen hoe wetenschappelijk een vlieg is opgebouwd en we kunnen dezelfde vlieg misschien in de toekomst gebruiken om dezelfde technologie toe te passen om bijvoorbeeld vliegende voorwerpen te ontwikkelen. Heel veel uitvindingen zijn heden ten dage toegepast door de natuur na te bootsen, dat vind ik wetenschap.
Geen wetenschappelijke uitleg dus.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 23:30:21 #249
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171901810
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 23:26 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Geen wetenschappelijke uitleg dus.
Ik vind je heel erg vaag in je vraagstelling, heb je zelf wel een duidelijke doel in je vraagstelling?
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171901897
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 23:30 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ik vind je heel erg vaag in je vraagstelling, heb je zelf wel een duidelijke doel in je vraagstelling?
Ja. Ik vraag om wetenschappelijk onderbouwde uitleg van jouw kant als moslim
pi_171901919
Daarom heet het geloof. .......
  vrijdag 23 juni 2017 @ 23:41:19 #252
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171902189
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 23:33 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ja. Ik vraag om wetenschappelijk onderbouwde uitleg van jouw kant als moslim
Waar wil je nu een wetenschappelijke uitleg op? Weet je zelf wel precies wat je wilt?

Ik hoor alleen als een repeterende speelplaat 'wetenschappelijk uitleg, wetenschappelijk uitleg' gezegd worden, ik weet dat het heel tof klinkt, maar je moet wel zelf ook weten wat je uitgelegd wilt hebben.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171902317
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 23:41 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Waar wil je nu een wetenschappelijke uitleg op? Weet je zelf wel precies wat je wilt?

Ik hoor alleen als een repeterende speelplaat 'wetenschappelijk uitleg, wetenschappelijk uitleg' gezegd worden, ik weet dat het heel tof klinkt, maar je moet wel zelf ook weten wat je uitgelegd wilt hebben.
Ontstaan van de mens. Mar ik heb er verder geen behoefte aan. Dat werd gevraagt.

Wetenschappelijk is niet iets wat echt werkt bij bepaalde moslims tegenwoordig idd. Dan hou je een idee en geloof over.
pi_171902328
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 23:44 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ontstaan van de mens. Maar ik heb er verder geen behoefte aan. Dat werd gevraagt.

Wetenschappelijk is niet iets wat echt werkt bij bepaalde moslims tegenwoordig idd. Dan hou je een idee en geloof over.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 23:57:23 #255
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171902697
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 23:44 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ontstaan van de mens. Mar ik heb er verder geen behoefte aan. Dat werd gevraagt.

Wetenschappelijk is niet iets wat echt werkt bij bepaalde moslims tegenwoordig idd. Dan hou je een idee en geloof over.
Bij bepaalde 'moslims; heb je gelijk in, zij houden dan ook liever de nep-hadith aan dan de Koran. Dit zijn dan ook de onderontwikkelde fundamentalisten/bigotrists

Iemand die echt gelooft in de zuivere Islam weet dat wetenschappelijk onderzoek belangrijk is en zo zijn er in Turkije veel professoren en artsen die goede medicijnen hebben uitgevonden. Natuurlijk kan het allemaal veel beter, maar de mensheid is op de goede weg.

Over het ontstaan van de mens kan ik wel een klein voorbeeldje geven.

Bijvoorbeeld m.b.t. de ontwikkelingsstadia van een mens in de baarmoeder. Er wordt in de verzen verklaard dat in de baarmoeder, de beenderen zich het eerst ontwikkelen, en dan worden de spieren die hen omkleden, gevormd.

Toen vormden Wij het mengsel van mannelijke en vrouwelijke seksuele afscheiding in een klonter, daarna maakten Wij van de klonter een kleine vleesklomp, dan maakten Wij uit die kleine vleesklomp beenderen, vervolgens bekleedden Wij die beenderen met vlees en dan brachten Wij het voort als een andere schepping. Gezegend dus is Allah, de Beste der Scheppers. (Koran 23:14)

Embryologie is de tak van wetenschap die de ontwikkeling van het embryo in de baarmoeder bestudeert. Tot voor kort namen embryologen aan dat de beenderen en spieren zich tegelijkertijd in het embryo ontwikkelden. Maar hoog ontwikkeld microscopisch onderzoek, tengevolge van nieuwe technologische ontwikkelingen, heeft laten zien dat de openbaring van de Qoer'aan woord voor woord klopt.

Deze observaties, op microscopisch niveau, laten zien dat de ontwikkelingen

in de baarmoeder precies zo plaatsvinden als in de verzen beschreven staat. Eerst verbeent het kraakbeenweefsel van het embryo. Dan komen spiercellen, geselecteerd uit het weefsel rondom de botten bijeen en omwikkelen de beenderen.

Deze gebeurtenis wordt in een wetenschappelijke publicatie getiteld 'Developing Human', in de volgende bewoordingen beschreven:

Tijdens de zevende week, begint het skelet zich in het lichaam te verspreiden en nemen de beenderen hun bekende vorm aan. Aan het einde van de zevende week en gedurende de achtste week, nemen de spieren hun plaats rond de beenderformaties in.

Dus de stadia van de menselijke ontwikkeling die in de Koran beschreven worden, zijn in perfecte harmonie met de bevindingen van de moderne embryologie.

Vele stadia van de ontwikkeling van de baby worden in de Koran verteld. Zoals in vers 14 van Soera Muminun verbeent het kraakbeen van de baby eerst in de baarmoeder.

Dan worden deze beenderen met spiercellen omkleed. Allah beschrijft deze ontwikkeling in het vers: "dan maakten Wij uit die kleine vleesklomp beenderen, vervolgens bekleedden Wij die beenderen met vlees…"
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171902726
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 23:57 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Bij bepaalde 'moslims; heb je gelijk in, zij houden dan ook liever de nep-hadith aan dan de Koran. Dit zijn dan ook de onderontwikkelde fundamentalisten/bigotrists

Iemand die echt gelooft in de zuivere Islam weet dat wetenschappelijk onderzoek belangrijk is en zo zijn er in Turkije veel professoren en artsen die goede medicijnen hebben uitgevonden. Natuurlijk kan het allemaal veel beter, maar de mensheid is op de goede weg.

Over het ontstaan van de mens kan ik wel een klein voorbeeldje geven.

Bijvoorbeeld m.b.t. de ontwikkelingsstadia van een mens in de baarmoeder. Er wordt in de verzen verklaard dat in de baarmoeder, de beenderen zich het eerst ontwikkelen, en dan worden de spieren die hen omkleden, gevormd.

Toen vormden Wij het mengsel van mannelijke en vrouwelijke seksuele afscheiding in een klonter, daarna maakten Wij van de klonter een kleine vleesklomp, dan maakten Wij uit die kleine vleesklomp beenderen, vervolgens bekleedden Wij die beenderen met vlees en dan brachten Wij het voort als een andere schepping. Gezegend dus is Allah, de Beste der Scheppers. (Koran 23:14)

Embryologie is de tak van wetenschap die de ontwikkeling van het embryo in de baarmoeder bestudeert. Tot voor kort namen embryologen aan dat de beenderen en spieren zich tegelijkertijd in het embryo ontwikkelden. Maar hoog ontwikkeld microscopisch onderzoek, tengevolge van nieuwe technologische ontwikkelingen, heeft laten zien dat de openbaring van de Qoer'aan woord voor woord klopt.

Deze observaties, op microscopisch niveau, laten zien dat de ontwikkelingen

in de baarmoeder precies zo plaatsvinden als in de verzen beschreven staat. Eerst verbeent het kraakbeenweefsel van het embryo. Dan komen spiercellen, geselecteerd uit het weefsel rondom de botten bijeen en omwikkelen de beenderen.

Deze gebeurtenis wordt in een wetenschappelijke publicatie getiteld 'Developing Human', in de volgende bewoordingen beschreven:

Tijdens de zevende week, begint het skelet zich in het lichaam te verspreiden en nemen de beenderen hun bekende vorm aan. Aan het einde van de zevende week en gedurende de achtste week, nemen de spieren hun plaats rond de beenderformaties in.

Dus de stadia van de menselijke ontwikkeling die in de Koran beschreven worden, zijn in perfecte harmonie met de bevindingen van de moderne embryologie.

Vele stadia van de ontwikkeling van de baby worden in de Koran verteld. Zoals in vers 14 van Soera Muminun verbeent het kraakbeen van de baby eerst in de baarmoeder.

Dan worden deze beenderen met spiercellen omkleed. Allah beschrijft deze ontwikkeling in het vers: "dan maakten Wij uit die kleine vleesklomp beenderen, vervolgens bekleedden Wij die beenderen met vlees…"
Heeft niets met wetenschap te maken. Je bent geindoctrineerd door jouw religie.
pi_171902793
Nadenken is duidelijk niet echt meer voor moslims. Anders zouden islamitische landen beter lopen en zonder dwang of geweld.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 00:01:16 #258
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171902808
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 23:58 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Heeft niets met wetenschap te maken. Je bent geindoctrineerd door jouw religie.
Ok een oneliner weer. Het heeft geen nut om met tokkies te praten hier over.

http://www.creationofman.net/ deze zal ik ook maar achterwege laten,
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171902865
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 00:01 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ok een oneliner weer. Het heeft geen nut om met tokkies te praten hier over.
Ik ben geen tokkie. Ik ben serieus. Ik heb zelfs Islamitische familie. Het gaat niet over afzeiken. Wel dat jij heel beperkt denkt. Zie de wereld gewoon als vrijer. Je gelooft in wat?
  zaterdag 24 juni 2017 @ 00:04:49 #260
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171902905
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 00:03 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik ben geen tokkie. Ik ben serieus. Ik heb zelfs Islamitische familie. Het gaat niet over afzeiken. Wel dat jij heel beperkt denkt. Zie de wereld gewoon als vrijer. Je gelooft in wat?
Ik ben zo vrij als wat. Ik denk zelfs dat ik het meest vrije persoon ter wereld ben.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171902930
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 00:04 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ik ben zo vrij als wat. Ik denk zelfs dat ik het meest vrije persoon ter wereld ben.
Dat kan. Dat zou heel mooi zijn. Ik voel dat ook. Ik hoef geen enkele regel te volgen. Daar zit toch wel een verschil.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 00:07:40 #262
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171902995
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 00:05 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat kan. Dat zou heel mooi zijn. Ik voel dat ook. Ik hoef geen enkele regel te volgen. Daar zit toch wel een verschil.
Nou goed toch, waar jij je prettig bij voelt.

'Er is geen dwang in de godsdienst' (Koran 2:256)
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171903023
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 00:07 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Nou goed toch, waar jij je prettig bij voelt.

'Er is geen dwang in de godsdienst' (Koran 2:256)
Moslims dwingen wel heel duidelijk. Een leuke vers die je zelf niet waar kan maken.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 00:13:24 #264
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171903155
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 00:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Moslims dwingen wel heel duidelijk. Een leuke vers die je zelf niet waar kan maken.
Nee, bigotrists/fundamentalisten dwingen en dat heb ik al gezegd.

Dat zijn zogenaamde moslims die geloven in de nep-hadith (overleveringen) die 400 jaar na de dood van Mohammed op schrift zijn gesteld. meesten waren zelfs vijanden van Mohammed.

Hier geloven ze in:

http://www.ongegrondehadith.nl/

dat zijn ze:

http://www.harunyahya.com/en/pages/id/1885/deccalin-en-buyuk-ordusu-bagnazlar
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171903206
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 00:13 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Nee, bigotrists/fundamentalisten dwingen en dat heb ik al gezegd.

Dat zijn zogenaamde moslims die geloven in de nep-hadith (overleveringen) die 400 jaar na de dood van Mohammed op schrift zijn gesteld. meesten waren zelfs vijanden van Mohammed.

Hier geloven ze in:

http://www.ongegrondehadith.nl/

dat zijn ze:

http://www.harunyahya.com/en/pages/id/1885/deccalin-en-buyuk-ordusu-bagnazlar
Je moet jezelf zijn Daar geloof ik in. Niet bizarre ideeen najagen die je zelf niet begrijpt.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 00:16:26 #266
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171903264
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 00:14 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je moet jezelf zijn Daar geloof ik in. Niet bizarre ideeen najagen die je zelf niet begrijpt.
Nee inderdaad, geen bizarre ideeën najagen dat men niet begrijpt en je ware ik zijn in essentie.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171903281
Het lijkt mij een complexere opgave om de evolutietheorie te ontwijken in je biologielessen.
pi_171903297
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 00:16 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Nee inderdaad, geen bizarre ideeën najagen dat men niet begrijpt en je ware ik zijn in essentie.
Ja. En dan maakt geloof niet uit. Dat laat je dan open. Kijk goed naar jezelf.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 00:18:54 #269
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171903330
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 00:17 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ja. En dan maakt geloof niet uit. Dat laat je dan open. Kijk goed naar jezelf.
Daar ben je vrij in. Ik geloof dat mijn Schepper mij heeft gecreëerd en voor de rest heb ik daar geen belemmeringen mee.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171903383
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 00:18 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Daar ben je vrij in. Ik geloof dat mijn Schepper mij heeft gecreëerd en voor de rest heb ik daar geen belemmeringen mee.
Dat is prima. Als je je ook gedraagt als goed mens. Dan ben je net als andere goede mensen die geen Koran nodig hebben om goed te zijn.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 00:23:21 #271
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171903452
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 00:20 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is prima. Als je je ook gedraagt als goed mens. Dan ben je net als andere goede mensen die geen Koran nodig hebben om goed te zijn.
Sterker nog, het moet zelfs niet te merken of te zien zijn dat jij gelooft. Uitgezonderd een uitmuntend karakter dan.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171903458
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 00:18 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Daar ben je vrij in. Ik geloof dat mijn Schepper mij heeft gecreëerd en voor de rest heb ik daar geen belemmeringen mee.
Waar kom je vandaan?
  zaterdag 24 juni 2017 @ 00:24:25 #273
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171903477
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 00:23 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Waar kom je vandaan?
Ik heb een Turkse vader en Nederlandse moeder.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  zaterdag 24 juni 2017 @ 00:25:37 #274
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171903498
En jij?
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171903508
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 00:24 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ik heb een Turkse vader en Nederlandse moeder.
Waarom ben je zo gefixeerd op een idee/geloof uit een boek. Richt je op jezelf. Dan zit je altijd goed lijkt mij.
pi_171903545
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 00:25 schreef TeenWolf het volgende:
En jij?
Van oorsprong Katholiek met ouders die daar tegen werden en ons leerden zelf keuzes te maken. Ik ben wat anti religie opgevoed voor mijn gevoel. Heel goed.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 00:28:01 #277
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171903556
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 00:25 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Waarom ben je zo gefixeerd op een idee/geloof uit een boek. Richt je op jezelf. Dan zit je altijd goed lijkt mij.
Ik zie het breder. :)
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171903582
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 00:28 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ik zie het breder. :)

Breder is meestal beter. Laat dan ook het idee religie los. Dat kan altijd nog.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 00:29:18 #279
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171903586
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 00:27 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Van oorsprong Katholiek met ouders die daar tegen werden en ons leerden zelf keuzes te maken. Ik ben wat anti religie opgevoed voor mijn gevoel. Heel goed.
Ik ben weer nergens anti/tegen. Ik houd van iedereen, ongeacht gelovig niet gelovig.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171903624
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 00:29 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ik ben weer nergens anti/tegen. Ik houd van iedereen, ongeacht gelovig niet gelovig.
Ik ook. Mensen zijn vaak mooi. De religie maakt niet uit. Toch jammer dat men het er zelf naar maakt.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 00:32:26 #281
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_171903649
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 00:29 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Breder is meestal beter. Laat dan ook het idee religie los. Dat kan altijd nog.
Kijk jij dwingt, je moet mensen er vrij in laten. Ik dwing jou ook niet om te geloven. Mensen komen uiteindelijk wel tot hun ware aard, gelovig of niet gelovig. :)
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_171903683
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 00:32 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Kijk jij dwingt, je moet mensen er vrij in laten. Ik dwing jou ook niet om te geloven. Mensen komen uiteindelijk wel tot hun ware aard, gelovig of niet gelovig. :)
Ik dwing niet. Althans niet de bedoeling. Jij bent jij.
pi_171903689
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:22 schreef WodanIsGroot het volgende:
In Irak worden sommigen mensen juist wat rationeler
http://www.al-monitor.com(...)am-human-rights.html
lol
pi_171904319
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 00:00 schreef Jaroon het volgende:
Nadenken is duidelijk niet echt meer voor moslims. Anders zouden islamitische landen beter lopen en zonder dwang of geweld.
Er is geen enkel moslimland dat geen dictatuur is. Geen enkel moslimland dat een democratie is. Geen enkel moslimland met onafhankelijke rechtspraak. Jammer maar helaas. Allemaal hebben ze rotte corrupte leiders.
(hoe zit het trouwens met Maleisië?)
pi_171904449
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 01:04 schreef polderturk het volgende:

[..]

Er is geen enkel moslimland dat geen dictatuur is. Geen enkel moslimland dat een democratie is. Geen enkel moslimland met onafhankelijke rechtspraak. Jammer maar helaas. Allemaal hebben ze rotte corrupte leiders.
(hoe zit het trouwens met Maleisië?)
Net iets waar ik ben geweest. Ik weet niet hoe het daar zit precies. In mijn geval Penang. Mensen zijn aardig over het algemeen ongeacht geloof. Dan heb je het over mensen die niet zo bezig zijn met religie.
pi_171906152
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 01:04 schreef polderturk het volgende:

[..]

Er is geen enkel moslimland dat geen dictatuur is. Geen enkel moslimland dat een democratie is. Geen enkel moslimland met onafhankelijke rechtspraak. Jammer maar helaas. Allemaal hebben ze rotte corrupte leiders.
(hoe zit het trouwens met Maleisië?)
Klopt, Turkije was de laatste en ik ben er van overtuigd dat als er een charismatiscbe pm (dan hadden we deze president niet gehad) was geweest die wel vooruit wilde er een heleboel plooien platgestreken zouden zijn en Turkije nu aantrekkelijk geweest was voor veel bedrijven die er nu over denken om de VS te verlaten.

En in..laten we zeggen de 19e eeuw was een gedeukte democratie of progressieve dictatuur door de hele wereld heen nog acceptabel. Maar de wereld is langzaam naar een modernere tijd toegetrokken en om dan te zeggen dat de klok weer terug moet is ronduit bezopen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Beathoven op 24-06-2017 04:37:50 ]
pi_171906373
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 22:54 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Darwin voelde bijvoorbeeld de variëteit binnen de verschillende hondenrassen op, en veronderstelde dat sommige van deze variaties ooit in een andere soort zouden veranderen.

Evolutionisten zeggen nog steeds dat variaties binnen soorten als 'evolutie' uit te leggen, het is echter een wetenschappelijk feit dat variaties binnen een soort niets met evolutie te maken hebben.

Bijvoorbeeld, ongeacht hoeveel rassen van de hond er zijn, zullen deze altijd een enkele soort blijven. Geen overgang van een bepaalde soort naar de andere zal ooit plaatsvinden.
Je bedoelt dat je gelooft dat de teckel al net zolang bestaat als de wolf?
  zaterdag 24 juni 2017 @ 06:58:08 #288
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_171906393
Ik begrijp de hele controverse rond evolutieleer op scholen niet. Het hele idee volgt logischerwijs uit de manier waarop genetisch materiaal wordt overgedragen. Er wordt ook niet geklaagd over de lessen omtrent radioactief verval ondanks dat daaruit af te leiden is dat de aarde vele malen ouder is dan beschreven in het canon.
“An interesting thing is a good thing.”
  zaterdag 24 juni 2017 @ 07:05:20 #289
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171906406
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 06:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik begrijp de hele controverse rond evolutieleer op scholen niet. Het hele idee volgt logischerwijs uit de manier waarop genetisch materiaal wordt overgedragen. Er wordt ook niet geklaagd over de lessen omtrent radioactief verval ondanks dat daaruit af te leiden is dat de aarde vele malen ouder is dan beschreven in het canon.
Volgens mij is het vrij simpel, mensen vinden het leuk om te denken dat ze speciaal zijn, terwijl uit evolutie gewoon blijkt dat we niets anders zijn dan pseudo-intelligente apen. Persoonlijk vind ik dat alleen maar mooi, maar goed ik ben dan ook niet arrogant genoeg om gelovig te zijn.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_171906418
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 06:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik begrijp de hele controverse rond evolutieleer op scholen niet. Het hele idee volgt logischerwijs uit de manier waarop genetisch materiaal wordt overgedragen. Er wordt ook niet geklaagd over de lessen omtrent radioactief verval ondanks dat daaruit af te leiden is dat de aarde vele malen ouder is dan beschreven in het canon.
Ik vind t wel prima, het toont de achterlijheid van de Akp aan en de studenten zullen alles wel op t internet kunnen vinden naast enkele besloten seminars en zullen er wellicht nog actiever mee bezig gaan dan voorheen. Verboden kennis werkt als een product dat zichzelf wel verkoopt.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 07:25:19 #291
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_171906452
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 07:08 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik vind t wel prima, het toont de achterlijheid van de Akp aan en de studenten zullen alles wel op t internet kunnen vinden naast enkele besloten seminars en zullen er wellicht nog actiever mee bezig gaan dan voorheen. Verboden kennis werkt als een product dat zichzelf wel verkoopt.
Weet in niet? Er zijn zelfs dictatoriale regimes die hun blokkeer/afluister technologie aan het westen verkopen. China bijvoorbeeld.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 09:06:50 #292
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_171907287
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 22:54 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Darwin voelde bijvoorbeeld de variëteit binnen de verschillende hondenrassen op, en veronderstelde dat sommige van deze variaties ooit in een andere soort zouden veranderen.

Evolutionisten zeggen nog steeds dat variaties binnen soorten als 'evolutie' uit te leggen, het is echter een wetenschappelijk feit dat variaties binnen een soort niets met evolutie te maken hebben.

Bijvoorbeeld, ongeacht hoeveel rassen van de hond er zijn, zullen deze altijd een enkele soort blijven. Geen overgang van een bepaalde soort naar de andere zal ooit plaatsvinden.
Zoveel domheid in 1 post, chapeau
  zaterdag 24 juni 2017 @ 09:19:11 #293
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_171907395
Idiocracy in full effect.
pi_171907396
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 07:25 schreef Megumi het volgende:

[..]

Weet in niet? Er zijn zelfs dictatoriale regimes die hun blokkeer/afluister technologie aan het westen verkopen. China bijvoorbeeld.
Mogelijk

Maar er staat nog geen verbod, Tubitak financierde het al sinds 201x niet en het wordt nu nog als afschaffing gepresenteerd.

Ik denk persoonlijk dat men eerst naar een algeheel alcoholverbod gaat voor men op een totale paranoiatour inc spionage zal overgaan. Dat is de laatste brug die eerst nog afgebroken moet worden.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 09:56:03 #295
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_171907822
Dat krijg je als je orthodox gelovigen teveel macht geeft
  zaterdag 24 juni 2017 @ 09:58:18 #296
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_171907862
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 09:56 schreef Hexagon het volgende:
Dat krijg je als je orthodox gelovigen teveel macht geeft
Iets wat trouwens mogelijk ook in Nederland gaat gebeuren. Wat dat aangaat is het leervermogen in de politiek 0%
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 09:58:53 #297
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_171907873
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 09:58 schreef Megumi het volgende:

[..]

Iets wat trouwens mogelijk ook in Nederland gaat gebeuren. Wat dat aangaat is het leervermogen in de politiek 0%
Nouja, vijf zeteltjes is geen absolute meerderheid natuurlijk
  zaterdag 24 juni 2017 @ 10:00:41 #298
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_171907892
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 09:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nouja, vijf zeteltjes is geen absolute meerderheid natuurlijk
Hangt er van af hoeveel water in wijn de D66 wil laten veranderen. :P
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 10:02:20 #299
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_171907910
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 10:00 schreef Megumi het volgende:

[..]

Hangt er van af hoeveel water in wijn de D66 wil laten veranderen. :P
Ik wist niet dat CDA en VVD tegen de evolutieleer waren
  zaterdag 24 juni 2017 @ 10:03:06 #300
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_171907919
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 10:02 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik wist niet dat CDA en VVD tegen de evolutieleer waren
Ik ook niet. Maar waar heb ik dat dan gepost? In dit topic?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 10:03:34 #301
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_171907927
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 10:03 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik ook niet. Maar waar heb ik dat dan gepost? In dit topic?
Het zou van D66 afhangen volgens jou
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')