Ik denk dat je HUL bedoelt?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat ie niet zinkt als een baksteen. Verwachten dat ie wel even Palmer gaat overtreffen is gewoon niet realistisch.
Zn groot verschil zal het niet zijn. Hij rijdt al 3 jaar F1, en bijna een jaar met dit soort autos. De stap die bv gasly moet maken is groter. Ook di resta moest uit het niets. Zo zijn er wel meer voorbeelden. Als hij echt goed is laat hij zich niet op meer dan 2 a 3 tienden rijdenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Smoesjes? Hij stapt voor het eerst in die auto, daar moet je niet eens wat van verwachten.
Rotterdam hebben ze nooit een circuit gedaan in de binnenstad tijdens Rotterdam City Racing omdat er dan geen Hulpdiensten naar het "midden terrein" kon. Als ze dat nog steeds aanhouden krijg je of iets in de haven of niks.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 08:54 schreef Spockjuh_ het volgende:
Yes please https://nl.motorsport.com(...)ratencircuit-963752/
Is op te lossen met tijdelijke bruggenquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 09:06 schreef nils7 het volgende:
[..]
Rotterdam hebben ze nooit een circuit gedaan in de binnenstad tijdens Rotterdam City Racing omdat er dan geen Hulpdiensten naar het "midden terrein" kon.
Dat lijkt me wel beter.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 09:49 schreef Tarado het volgende:
op zich wel leuk maar had liever een wat permanentere keuze gehad, een circuit dus.
Tegen de tijd dat je dat hebt aangelegd is Max al lang en breed met pensioen. Duurt jaren om zoiets van de grond te krijgen. En dan is geld niet het probleem maar alle procedures die je moet doorlopen om vergunningen, bestemmingsplannen etc in orde te krijgen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 09:52 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel beter.
Misschien een nieuwe baan, zou voor een prima bedrag aan te leggen moeten zijn.
Kies een design: https://www.reddit.com/r/RaceTrackDesigns/ (sommige zijn wel heel netjes gemaakt).
Assen aanpassen lijkt mij niet zo lang te hoeven duren, je kan daar iig veel publiek kwijtquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 09:58 schreef Karstman het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je dat hebt aangelegd is Max al lang en breed met pensioen. Duurt jaren om zoiets van de grond te krijgen. En dan is geld niet het probleem maar alle procedures die je moet doorlopen om vergunningen, bestemmingsplannen etc in orde te krijgen.
Heb er ooit eentje uit getekend op een defensie vliegveld, waarvan het asfalt er voor 85% al lag (misschien wat breder maken en wat meer gras langs de kant) maar hekkens er omheen en gaan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 09:58 schreef Karstman het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je dat hebt aangelegd is Max al lang en breed met pensioen. Duurt jaren om zoiets van de grond te krijgen. En dan is geld niet het probleem maar alle procedures die je moet doorlopen om vergunningen, bestemmingsplannen etc in orde te krijgen.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Assen aanpassen lijkt mij niet zo lang te hoeven duren, je kan daar iig veel publiek kwijt
Dat klinkt makkelijker inderdaad maar is dan natuurlijk niet een hele nieuwe baan. Assen verbouwen is de makkelijkste optie ook het minste aan procedures zal opleveren. Het ombouwen van een oud vliegveld is andere koek. Je veranderd daarmee de bestemming en het gebruik volledig en dan zul je ook alle procedures moeten doorlopen en daar gaan mensen voor liggen die procederen tot het gaatje. Zo gaat dat namelijk in Nederland, zonder met je ogen te knipperen ben je 10 jaar verder.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:01 schreef nils7 het volgende:
[..]
Heb er ooit eentje uit getekend op een defensie vliegveld, waarvan het asfalt er voor 85% al lag (misschien wat breder maken en wat meer gras langs de kant) maar hekkens er omheen en gaan.
Pitgebouw kan a la Baku wel elke keer opgebouwd worden.
Dat kan op elk (oud) vliegveld plus dat soort terreinen zijn bekend met tien duizenden bezoekers (luchtmacht dagen) plus hebben (gok ik) geluidsdagen.
Tijdelijk ombouwen bedoel ik he. Gewoon zoals een stratencircuit met een beetje de uitstraling van een Silverstone uiteindelijk maar dan tijdelijk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:06 schreef Karstman het volgende:
[..]
[..]
Dat klinkt makkelijker inderdaad maar is dan natuurlijk niet een hele nieuwe baan. Assen verbouwen is de makkelijkste optie ook het minste aan procedures zal opleveren. Het ombouwen van een oud vliegveld is andere koek. Je veranderd daarmee de bestemming en het gebruik volledig en dan zul je ook alle procedures moeten doorlopen en daar gaan mensen voor liggen die procederen tot het gaatje. Zo gaat dat namelijk in Nederland, zonder met je ogen te knipperen ben je 10 jaar verder.
No please. Weer zo'n stratencircuit waar we van begin tot het einde een optocht rijden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 08:54 schreef Spockjuh_ het volgende:
Yes please https://nl.motorsport.com(...)ratencircuit-963752/
Gewoon een kwestie van de ontsteking vervroegen en hopen dat de motor niet opblaastquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
http://www.gpupdate.net/n(...)l-voor-nieuwe-titel/
Zou wel lekker zijn als Renault dat voor elkaar kreeg.
En idd niet weer een straatracequote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:43 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
No please. Weer zo'n stratencircuit waar we van begin tot het einde een optocht rijden.
Het gaat niet om Zandvoort zelf, maar de omliggende plaatsen. Heemstede, Aerdenhout, Overveen, Bloemendaal, die gaan een paar extra 4-baanswegen naar Zandvoort absoluut tegenhouden. En al helemaal als er daardoor meer geraced kan worden en ze dus in het weekend potentieel meer (geluids)overlast zouden kunnen ondervinden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:54 schreef SnowOokami het volgende:
Denk dat ze beter Zandvoort kunnen updaten en een bak geld in de infrastructuur kunnen steken dan een straten circuit organiseren.
Het circuit zelf mag ook wel op de schop.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:59 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het gaat niet om Zandvoort zelf, maar de omliggende plaatsen. Heemstede, Aerdenhout, Overveen, Bloemendaal, die gaan een paar extra 4-baanswegen naar Zandvoort absoluut tegenhouden. En al helemaal als er daardoor meer geraced kan worden en ze dus in het weekend potentieel meer (geluids)overlast zouden kunnen ondervinden.
Het circuit zelf is niet het grootste probleem, de infrastructuur ernaartoe wel.
Dat zei ik volgens mij...quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:59 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het gaat niet om Zandvoort zelf, maar de omliggende plaatsen. Heemstede, Aerdenhout, Overveen, Bloemendaal, die gaan een paar extra 4-baanswegen naar Zandvoort absoluut tegenhouden. En al helemaal als er daardoor meer geraced kan worden en ze dus in het weekend potentieel meer (geluids)overlast zouden kunnen ondervinden.
Het circuit zelf is niet het grootste probleem, de infrastructuur ernaartoe wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |