abonnement Unibet Coolblue
pi_174257199
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ja, dat ie niet zinkt als een baksteen. Verwachten dat ie wel even Palmer gaat overtreffen is gewoon niet realistisch.
Ik denk dat je HUL bedoelt?
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:21:02 #152
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_174257203
Edit: verkeerde topic
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:21:26 #153
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174257215
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:20 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ik denk dat je HUL bedoelt?
Ook
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174272099
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Smoesjes? Hij stapt voor het eerst in die auto, daar moet je niet eens wat van verwachten.
Zn groot verschil zal het niet zijn. Hij rijdt al 3 jaar F1, en bijna een jaar met dit soort autos. De stap die bv gasly moet maken is groter. Ook di resta moest uit het niets. Zo zijn er wel meer voorbeelden. Als hij echt goed is laat hij zich niet op meer dan 2 a 3 tienden rijden
  zondag 8 oktober 2017 @ 04:20:47 #155
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_174272395
Net klaar met werken (draaien) zal ik op blijven of...?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_174272431
Net thuis van het uitgaan nu slapen en om 6uur weer opstaan de voor voorbeschouwing formule 1 daarna de race weltrusten
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:06:18 #158
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_174318998
quote:
Rotterdam hebben ze nooit een circuit gedaan in de binnenstad tijdens Rotterdam City Racing omdat er dan geen Hulpdiensten naar het "midden terrein" kon. Als ze dat nog steeds aanhouden krijg je of iets in de haven of niks.
Overigens tijdens "Monaco" aan de maas zat mogelijkheden gezien met bruggen/tunneltjes die naar een midden terrein konden leiden als de baan anders zou lopen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_174319398
Ik ben los van de praktische zaken, zoals hulpdiensten etc, bang dat je eerst nog een paar jaar aan juridische procedures gaat krijgen met Greenpeace, Milieudefensie, Partij voor de Dieren en noem maar op voordat je alle vergunningen voor een dergelijk evenement rond hebt.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_174319486
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:06 schreef nils7 het volgende:

[..]

Rotterdam hebben ze nooit een circuit gedaan in de binnenstad tijdens Rotterdam City Racing omdat er dan geen Hulpdiensten naar het "midden terrein" kon.
Is op te lossen met tijdelijke bruggen

https://www.google.nl/sea(...)igB&biw=1280&bih=591
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:49:10 #161
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174319515
op zich wel leuk maar had liever een wat permanentere keuze gehad, een circuit dus.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:52:04 #162
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_174319563
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:49 schreef Tarado het volgende:
op zich wel leuk maar had liever een wat permanentere keuze gehad, een circuit dus.
Dat lijkt me wel beter.
Misschien een nieuwe baan, zou voor een prima bedrag aan te leggen moeten zijn.

Kies een design: https://www.reddit.com/r/RaceTrackDesigns/ (sommige zijn wel heel netjes gemaakt).
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:54:07 #163
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174319601
Lekker in amsterdam langs de grachten raggen. Gewoon het water in ipv uitbollen over uitloopstroken, leuke nieuwe dimensie _O-
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_174319676
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:52 schreef nils7 het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel beter.
Misschien een nieuwe baan, zou voor een prima bedrag aan te leggen moeten zijn.

Kies een design: https://www.reddit.com/r/RaceTrackDesigns/ (sommige zijn wel heel netjes gemaakt).
Tegen de tijd dat je dat hebt aangelegd is Max al lang en breed met pensioen. Duurt jaren om zoiets van de grond te krijgen. En dan is geld niet het probleem maar alle procedures die je moet doorlopen om vergunningen, bestemmingsplannen etc in orde te krijgen.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:00:41 #165
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174319709
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:58 schreef Karstman het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat je dat hebt aangelegd is Max al lang en breed met pensioen. Duurt jaren om zoiets van de grond te krijgen. En dan is geld niet het probleem maar alle procedures die je moet doorlopen om vergunningen, bestemmingsplannen etc in orde te krijgen.
Assen aanpassen lijkt mij niet zo lang te hoeven duren, je kan daar iig veel publiek kwijt
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:01:10 #166
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_174319717
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:58 schreef Karstman het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat je dat hebt aangelegd is Max al lang en breed met pensioen. Duurt jaren om zoiets van de grond te krijgen. En dan is geld niet het probleem maar alle procedures die je moet doorlopen om vergunningen, bestemmingsplannen etc in orde te krijgen.
Heb er ooit eentje uit getekend op een defensie vliegveld, waarvan het asfalt er voor 85% al lag (misschien wat breder maken en wat meer gras langs de kant) maar hekkens er omheen en gaan.
Pitgebouw kan a la Baku wel elke keer opgebouwd worden.

Dat kan op elk (oud) vliegveld plus dat soort terreinen zijn bekend met tien duizenden bezoekers (luchtmacht dagen) plus hebben (gok ik) geluidsdagen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_174319811
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:00 schreef Tarado het volgende:

[..]

Assen aanpassen lijkt mij niet zo lang te hoeven duren, je kan daar iig veel publiek kwijt
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:01 schreef nils7 het volgende:

[..]

Heb er ooit eentje uit getekend op een defensie vliegveld, waarvan het asfalt er voor 85% al lag (misschien wat breder maken en wat meer gras langs de kant) maar hekkens er omheen en gaan.
Pitgebouw kan a la Baku wel elke keer opgebouwd worden.

Dat kan op elk (oud) vliegveld plus dat soort terreinen zijn bekend met tien duizenden bezoekers (luchtmacht dagen) plus hebben (gok ik) geluidsdagen.
Dat klinkt makkelijker inderdaad maar is dan natuurlijk niet een hele nieuwe baan. Assen verbouwen is de makkelijkste optie ook het minste aan procedures zal opleveren. Het ombouwen van een oud vliegveld is andere koek. Je veranderd daarmee de bestemming en het gebruik volledig en dan zul je ook alle procedures moeten doorlopen en daar gaan mensen voor liggen die procederen tot het gaatje. Zo gaat dat namelijk in Nederland, zonder met je ogen te knipperen ben je 10 jaar verder.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:15:03 #168
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_174319987
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:06 schreef Karstman het volgende:

[..]

[..]

Dat klinkt makkelijker inderdaad maar is dan natuurlijk niet een hele nieuwe baan. Assen verbouwen is de makkelijkste optie ook het minste aan procedures zal opleveren. Het ombouwen van een oud vliegveld is andere koek. Je veranderd daarmee de bestemming en het gebruik volledig en dan zul je ook alle procedures moeten doorlopen en daar gaan mensen voor liggen die procederen tot het gaatje. Zo gaat dat namelijk in Nederland, zonder met je ogen te knipperen ben je 10 jaar verder.
Tijdelijk ombouwen bedoel ik he. Gewoon zoals een stratencircuit met een beetje de uitstraling van een Silverstone uiteindelijk maar dan tijdelijk.
Of je nu een stad omheind of een wegen op een vliegveld.

Maar goed Assen is ook een prima alternatief.
Heb alleen altijd begrepen van motorrijders dat als Assen wordt aangepast aan de F1 dat het de charme voor de Motorrijders verpest.
Ik zou wel een voorstanders zijn, dat als het aangepast wordt. Het voor beide klasses goed wordt gedaan.

Iemand enig idee wat er moet gebeuren naast verbreden?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:36:41 #169
168739 Red_85
'echt wel'
pi_174321762
Amsterdam: linkse milieuhipster nimby-stad. Die gaan al janken als de formuleE door het vondelpark wil... De marathon vinden ze al vreselijk.

Rotterdam: Denk ook dat er een aantal jankmuilen zullen zijn die blijven protesteren. Verstoring van de leefruimte en rust voor de huismus.

Assen zou een fantastische baan zijn als ze de noordlus er weer aan zouden zetten. Jos Vaessen zou nog steeds daarvoor iedere dag op een legosteentje mogen gaan staan voor de rest van zijn leven.
Supporters en coureurs, iedereen is het daar wel over eens.

Zandvoort blijft ook een toffe baan en is natuurlijk de historische plaats van the Dutch GP. Maar het circuit is gewoon verouderd. Plaats voor nieuwe moderne faciliteiten zijn er nauwelijks of je moet de pits en de hoofdtribune omdraaien. Maar dan blijft de baan nog vrij kort. Krijg je een beetje het Zeltweg effect waar nu ook gekeken wordt of ze de baan weer in de oude lay-out hersteld kan worden.
Daarbij is het logistiek een drama daar. Het is wel relatief dichtbij Schiphol, maar Zandvoort zelf ligt niet bepaald lekker met de N201 en de N200. Logistieke bottleneck in Haarlem en Aerdenhout met alle kleine weggetjes en stoplichten. En in het vervoeren van 100.000 man is NS ook zo'n ster, not. Tel daarbij op dat als het een mooie stranddag is, dat het al vast staat daar. Met beide staan er files tot aan Utrecht.

Er zijn ook spinsels geweest die een circuit willen neerleggen bij Almere in de buurt. Op zich ruimte zat en logistiek technisch prima, maar zo vlak... Je wil ook wat hoogteverschillen hebben om een toffe baan te hebben.

Kunnen we de Varsselring niet verbouwen?
Of weet iemand een gemeentelijke vuildump ala Interlagos?

[ Bericht 2% gewijzigd door Red_85 op 10-10-2017 11:42:16 ]
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:43:07 #170
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_174321884
quote:
No please. Weer zo'n stratencircuit waar we van begin tot het einde een optocht rijden.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:49:24 #171
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_174321983
http://www.gpupdate.net/n(...)l-voor-nieuwe-titel/

Zou wel lekker zijn als Renault dat voor elkaar kreeg.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_174322072
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
http://www.gpupdate.net/n(...)l-voor-nieuwe-titel/

Zou wel lekker zijn als Renault dat voor elkaar kreeg.
Gewoon een kwestie van de ontsteking vervroegen en hopen dat de motor niet opblaast :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:43 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

No please. Weer zo'n stratencircuit waar we van begin tot het einde een optocht rijden.
En idd niet weer een straatrace :{w

Misschien over de Oranjesingel via het Keizerkarelplein naar de Groesbeekseweg in Nijmegen, dan kun je er tenminste ook nog wat tribunes neerzetten :P

Denk dat ze beter Zandvoort kunnen updaten en een bak geld in de infrastructuur kunnen steken dan een straten circuit organiseren.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:59:18 #173
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_174322140
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:54 schreef SnowOokami het volgende:

Denk dat ze beter Zandvoort kunnen updaten en een bak geld in de infrastructuur kunnen steken dan een straten circuit organiseren.
Het gaat niet om Zandvoort zelf, maar de omliggende plaatsen. Heemstede, Aerdenhout, Overveen, Bloemendaal, die gaan een paar extra 4-baanswegen naar Zandvoort absoluut tegenhouden. En al helemaal als er daardoor meer geraced kan worden en ze dus in het weekend potentieel meer (geluids)overlast zouden kunnen ondervinden.
Het circuit zelf is niet het grootste probleem, de infrastructuur ernaartoe wel.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:16:22 #174
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_174322348
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:59 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Het gaat niet om Zandvoort zelf, maar de omliggende plaatsen. Heemstede, Aerdenhout, Overveen, Bloemendaal, die gaan een paar extra 4-baanswegen naar Zandvoort absoluut tegenhouden. En al helemaal als er daardoor meer geraced kan worden en ze dus in het weekend potentieel meer (geluids)overlast zouden kunnen ondervinden.
Het circuit zelf is niet het grootste probleem, de infrastructuur ernaartoe wel.
Het circuit zelf mag ook wel op de schop.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_174322349
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:59 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Het gaat niet om Zandvoort zelf, maar de omliggende plaatsen. Heemstede, Aerdenhout, Overveen, Bloemendaal, die gaan een paar extra 4-baanswegen naar Zandvoort absoluut tegenhouden. En al helemaal als er daardoor meer geraced kan worden en ze dus in het weekend potentieel meer (geluids)overlast zouden kunnen ondervinden.
Het circuit zelf is niet het grootste probleem, de infrastructuur ernaartoe wel.
Dat zei ik volgens mij... oO<
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')