abonnement Unibet Coolblue
pi_172020253
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 14:00 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Nietzo vreemd toch? Het paraderen van lijken dient om angst in te boezemen bij de vijand. Vroeger werden ze ook als biologisch wapen gebruikt als ze de pest hadden.
Oldschool psychologische en biologische oorlogsvoering
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172020297
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 14:01 schreef IPA35 het volgende:
Zie liever niet dat ze Afrin aanvallen. Onhandig voor SAA.

Ze kunnen beter Ayn al-Arab aanvallen of zo.
Kobani is niet handig voor TFSA
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 28 juni 2017 @ 19:31:47 #203
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_172024445
jenanmoussa twitterde op woensdag 28-06-2017 om 18:43:44 1/ #BREAK I met spec US envoy 2 counter ISIS @brett_mcgurk near Raqqa. Clear message: "Foreign fighters will die here. That's the mission" https://t.co/D3kE2o4HUV reageer retweet
Wel duidelijke taal dit keer: alle jihadi's dood
vvanwilgenburg twitterde op woensdag 28-06-2017 om 14:18:20 @brett_mcgurk and Major General @rupertthjones British deputy commander of @coalition visit #SDF forces to discuss #Raqqa campaign https://t.co/czSKTNUOmQ reageer retweet
Say what?
  woensdag 28 juni 2017 @ 19:47:33 #204
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_172024851
Bruggen die ze eerder in puin gooiden worden nu weer gefixt

Say what?
pi_172025904
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 19:31 schreef UpsideDown het volgende:
jenanmoussa twitterde op woensdag 28-06-2017 om 18:43:44 1/ #BREAK I met spec US envoy 2 counter ISIS @brett_mcgurk near Raqqa. Clear message: "Foreign fighters will die here. That's the mission" https://t.co/D3kE2o4HUV reageer retweet
Wel duidelijke taal dit keer: alle jihadi's dood

Zijn we idd niet gewend van de Amerikanen. Trumpism toch ergens goed voor?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 28 juni 2017 @ 20:24:35 #206
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_172025979
IS gaat genadeloos geklapt worden in Oost Hama:

hamza_780 twitterde op woensdag 28-06-2017 om 14:53:02 #Desert_Hawks to start new operation in East Salamiyah against ISIS https://t.co/F0NaQOlVkW reageer retweet
Dat is echt een gigantisch konvooi Desert Hawks.
pi_172032353


Raqqa helemaal omsingeld.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2017 23:21:32 ]
pi_172033177
L0gg0l twitterde op donderdag 29-06-2017 om 00:03:12 Some initial (very unconfirmed) reports that it was a U.S cruise missile strike on the T4 airbase near Homs reageer retweet
Gerucht dat de Amerikanen weer met raketten aan het strooien zijn.
pi_172034089
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 00:05 schreef Nintex het volgende:
L0gg0l twitterde op donderdag 29-06-2017 om 00:03:12 Some initial (very unconfirmed) reports that it was a U.S cruise missile strike on the T4 airbase near Homs reageer retweet
Gerucht dat de Amerikanen weer met raketten aan het strooien zijn.
Blijkt om neppe berichtgeving te gaan, als Amerika werkelijk T4 zou vernietigingen dan zou dat betekenen dat SAA hartstikke geslacht gaat worden in de woestijnen oost van Palmyra tegen IS. T4 is de belangrijkste luchthaven en supply HQ voor de SAA in Syrië en Palmya. IS heeft een aantal maanden terug nog geprobeerd om T4 te pakken (dat niet gelukt is). Als Amerika werkelijk T4 zou aanvallen dan zou dat betekenen dat IS makkelijk richting Homs kunnen gaan. Dikke boost voor IS.
pi_172034106
op_shield twitterde op woensdag 28-06-2017 om 22:00:33 Pro-Pkk media claims that Russia just begin to withdraw its forces from Afrin.Pkk m. Rusya'nın Afrin'den çekilmey… https://t.co/ugNtOrX7nc reageer retweet
Russische troepen verlaten naar wat het lijkt de Afrin pocket, YPG gaat hartstikke geslacht worden door Turkije en bondgenoten.
pi_172034120
quote:
10s.gif Op donderdag 29 juni 2017 01:14 schreef JubaUrbicus het volgende:
op_shield twitterde op woensdag 28-06-2017 om 22:00:33 Pro-Pkk media claims that Russia just begin to withdraw its forces from Afrin.Pkk m. Rusya'nın Afrin'den çekilmey… https://t.co/ugNtOrX7nc reageer retweet
Russische troepen verlaten naar wat het lijkt de Afrin pocket, YPG gaat hartstikke geslacht worden door Turkije en bondgenoten.
Uiteindelijk zijn Koerden altijd fucked dus dat klinkt waarschijnlijk.
pi_172034127
metesohtaoglu twitterde op woensdag 28-06-2017 om 23:14:10 #Russian army start to withdraw its 'de-escalation' troops from #Afrin to #Aleppo in #Syria#Turkey #Russia #Iran reageer retweet
pi_172034147
quote:
11s.gif Op donderdag 29 juni 2017 01:16 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Uiteindelijk zijn Koerden altijd fucked dus dat klinkt waarschijnlijk.
Koerden zijn ook dom geweest om de Amerikanen te vertrouwen, iedereen weet dat de Amerikanen de Koerden zullen dumpen als zij (de Koerden) het vuile werk hebben gedaan in Raqqa. Ze hadden beter hun banden met Assad (SAA) en de Russen moeten onderhouden, nu hebben de Turken groen licht gekregen van SAA en Rusland om Afrin naar de middeleeuwen te knallen.
  donderdag 29 juni 2017 @ 06:24:03 #214
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
  donderdag 29 juni 2017 @ 06:27:15 #215
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_172034812
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 01:18 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Koerden zijn ook dom geweest om de Amerikanen te vertrouwen, iedereen weet dat de Amerikanen de Koerden zullen dumpen als zij (de Koerden) het vuile werk hebben gedaan in Raqqa. Ze hadden beter hun banden met Assad (SAA) en de Russen moeten onderhouden, nu hebben de Turken groen licht gekregen van SAA en Rusland om Afrin naar de middeleeuwen te knallen.
Ze hebben zich ook al laten verleiden tot het uitvoeren van de Armeense genocide. Ze zijn kennelijk zo wanhopig op zoek naar een eigen staat dat ze met iedereen in zee gaan die ze een strohalm geeft.
  donderdag 29 juni 2017 @ 11:37:16 #216
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_172039529
Resten van de Al-Nuri moskee inmiddels bereikt door Iraakse troepen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_172041040
de turken hebben kennelijk al een basis in idlib

trbrtc twitterde op woensdag 28-06-2017 om 18:48:43 Geolocation of the reported #Turkey's garrison inside of #Syria's Idlib province. https://t.co/zg8nc1X6fB https://t.co/pNnaHmAs48 reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172042093
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 01:16 schreef JubaUrbicus het volgende:
metesohtaoglu twitterde op woensdag 28-06-2017 om 23:14:10 #Russian army start to withdraw its 'de-escalation' troops from #Afrin to #Aleppo in #Syria#Turkey #Russia #Iran reageer retweet
24Aleppo twitterde op woensdag 28-06-2017 om 16:54:05 #Assad forces closed again the road from #Aleppo to #Afrin for unknown reasons. #A24 reageer retweet
de signalen zijn niet best voor afrin
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172042134
QalaatAlMudiq twitterde op woensdag 28-06-2017 om 23:12:33 After weeks of IEDs-bombings in #Idlib region, Ahrar Sham announces elimination of an #ISIS cell of 4 members. 2 KIA & 2 blew up themselves. reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 29 juni 2017 @ 14:08:16 #220
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_172043528
quote:
10s.gif Op donderdag 29 juni 2017 13:15 schreef Slayage het volgende:

[..]

24Aleppo twitterde op woensdag 28-06-2017 om 16:54:05 #Assad forces closed again the road from #Aleppo to #Afrin for unknown reasons. #A24 reageer retweet
de signalen zijn niet best voor afrin
Ze worden nu dus ook gebackstabbed door de SAA. Benieuwd wat voor gevolgen dit gaat hebben in Manbij en Qamishli. En het Raqqa front, waar ze ook een frontlinie delen met de SAA.
pi_172045943
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 01:18 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Koerden zijn ook dom geweest om de Amerikanen te vertrouwen, iedereen weet dat de Amerikanen de Koerden zullen dumpen als zij (de Koerden) het vuile werk hebben gedaan in Raqqa. Ze hadden beter hun banden met Assad (SAA) en de Russen moeten onderhouden, nu hebben de Turken groen licht gekregen van SAA en Rusland om Afrin naar de middeleeuwen te knallen.
Ja, de Amerikanen hebben de Koerden gebruikt om in Syrië te geraken en de Koerden waren dom genoeg om daar vol in mee te gaan.
Ik vind het prima als ze daar beiden de rekening voor gepresenteerd gaan krijgen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_172046027
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 14:08 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ze worden nu dus ook gebackstabbed door de SAA. Benieuwd wat voor gevolgen dit gaat hebben in Manbij en Qamishli. En het Raqqa front, waar ze ook een frontlinie delen met de SAA.
Dat is de risico van een proxy zijn, geloosd worden wanneer je niet meer bruikbaar bent of er een betere deal is. Ik denk dat de koerden het niet leuk zullen vinden, maar ik denk dat ze zich bewust zijn dat ze tot nu toe een behoorlijke winst hebben geboekt uit de opstand en dat ze daarom de afrin situatie voor lief nemen.
Toen de turks-russische raproachment kwam zei de Turks premier dat ook de banden met het regime gelijmd zouden worden, maar aangezien Assad en erdo niet van de een op de andere elkaar kunnen omhelzen voor de camera's, gebeurt het vooralsnog op beleidsgebieden. Zoals ik zei lijkt het er steeds meer en meer op dat erdo voor team assad werkt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172046747
quote:
10s.gif Op donderdag 29 juni 2017 15:51 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dat is de risico van een proxy zijn, geloosd worden wanneer je niet meer bruikbaar bent of er een betere deal is. Ik denk dat de koerden het niet leuk zullen vinden, maar ik denk dat ze zich bewust zijn dat ze tot nu toe een behoorlijke winst hebben geboekt uit de opstand en dat ze daarom de afrin situatie voor lief nemen.
Toen de turks-russische raproachment kwam zei de Turks premier dat ook de banden met het regime gelijmd zouden worden, maar aangezien Assad en erdo niet van de een op de andere elkaar kunnen omhelzen voor de camera's, gebeurt het vooralsnog op beleidsgebieden. Zoals ik zei lijkt het er steeds meer en meer op dat erdo voor team assad werkt.
De koerden hebben Raqqa nog als troefkaart. USA wilt die koerden heeel graag hebben nog om Raqqa te bevrijden, maar gaat het los bij Afrin trekken de Koerden die kant op. Daar zit USA niet op te wachten, gezichtsverlies enz enz. De Koerden spelen in dat opzicht ook een beetje blufpoker, hopende en verwachtende dat de USA (met diplomatiek) zal ingrijpen richting de acties van Turkije
pi_172047348
quote:
2s.gif Op donderdag 29 juni 2017 16:22 schreef no1uknow het volgende:

[..]

De koerden hebben Raqqa nog als troefkaart. USA wilt die koerden heeel graag hebben nog om Raqqa te bevrijden, maar gaat het los bij Afrin trekken de Koerden die kant op. Daar zit USA niet op te wachten, gezichtsverlies enz enz. De Koerden spelen in dat opzicht ook een beetje blufpoker, hopende en verwachtende dat de USA (met diplomatiek) zal ingrijpen richting de acties van Turkije
Ze kunnen helemaal niet van raqqa naar afrin als het regime het niet toelaat ;)

Maar idd hun eerdere blof mbt het terugtrekken van hun krachten uit het raqqa offensief als ze niet beschermd zouden worden van de Turken hebben ze mooi hun invloedssfeer vergroot
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 29 juni 2017 @ 17:17:10 #225
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_172047948
Over de Russische terugtrekking uit Afrin kanton spreken twitteraars elkaar behoorlijk tegen overigens, maar afwachten wat er uiteindelijk waar blijkt.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')