Van voor tot achter de trein door en daarna via de andere verdieping weer terug is anders toch 24 keer vijf van die treetjes op of af.quote:Op zondag 18 juni 2017 16:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt mij inderdaad ook als flauwekul in de oren.
Je vergeet het afstapje bij de deur nog als je van het ene deel naar het andere deel moet. Arme knietjes.quote:Op zondag 18 juni 2017 16:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Van voor tot achter de trein door en daarna via de andere verdieping weer terug is anders toch 24 keer vijf van die treetjes op of af.
Zeker, maar ik zie de NS nog niet zo snel alle dubbeldekkers om die reden vervangenquote:Op zondag 18 juni 2017 16:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Van voor tot achter de trein door en daarna via de andere verdieping weer terug is anders toch 24 keer vijf van die treetjes op of af.
Dat is vooral handig voor mensen die slecht ter been zijn. Voor de conducteurs zal dat geen verschil maken, aangezien mensen boven ook gecontroleerd moeten worden.quote:Op zondag 18 juni 2017 16:49 schreef Janneke141 het volgende:
Die Zwitserse dubbeldekkers zitten slimmer in elkaar. Je stapt altijd beneden in (drempelvrij, dus rolstoelers kunnen er zo in) en boven kun je van voor tot achter de hele trein doorlopen.
Gewoon die liften voor de railcatering weer in bedrijf stellen voor de conducteurs.quote:Op zondag 18 juni 2017 16:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zeker, maar ik zie de NS nog niet zo snel alle dubbeldekkers om die reden vervangen
Grapjas, dit is de organisatie die HSL treinen in Italie kocht, weet je nog?quote:Op zondag 18 juni 2017 16:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gewoon die liften voor de railcatering weer in bedrijf stellen voor de conducteurs.
Zijn die niet pas de klap te boven van die Italiaanse treinen?quote:Op zondag 18 juni 2017 16:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zeker, maar ik zie de NS nog niet zo snel alle dubbeldekkers om die reden vervangen
Het lijkt me qua ruimte ook efficiënter. Minder ruimteverlies door trappen.quote:Op zondag 18 juni 2017 16:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is vooral handig voor mensen die slecht ter been zijn. Voor de conducteurs zal dat geen verschil maken, aangezien mensen boven ook gecontroleerd moeten worden.
Ligt eraan hoe je het indeelt. In Italië hebben ze ook zulke ontwerpen in de trein, maar qua ruimte viel het tegen vond ik.quote:Op zondag 18 juni 2017 16:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het lijkt me qua ruimte ook efficiënter. Minder ruimteverlies door trappen.
Niet helemaal. Technisch gezien was dat HSA.quote:Op zondag 18 juni 2017 16:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Grapjas, dit is de organisatie die HSL treinen in Italie kocht, weet je nog?
Nee technisch stonden ze op stal!quote:Op zondag 18 juni 2017 16:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Technisch gezien was dat HSA.
95% NSquote:Op zondag 18 juni 2017 16:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Technisch gezien was dat HSA.
En de NS is 100% van de overheid. HET IS DE SCHULD VAN DE ROVERHEID!quote:
Ja. Dus goed uitzoeken welke forensen je naast gaat staanquote:Op zondag 18 juni 2017 16:53 schreef Rezania het volgende:
Wat ik nog steeds niet snap is waarom er niet meer plekken zijn om jezelf vast te houden in de intercities. Zeker 's ochtends sta je soms hutjemutje op mekaar op het balkon. Moet je dan maar tegen anderen aan vallen als de trein plots remt?
In tegenstelling tot het hersenloze klootjesvolk weet ik wel dat je gewoon naar helemaal naar voren of helemaal naar achteren moet lopen om een zitplek te vinden.quote:Op zondag 18 juni 2017 16:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja. Dus goed uitzoeken welke forensen je naast gaat staan
En dan de kans mislopen om een lekkere jongen als Kaas- in de spits even te kunnen betasten? Tss...quote:Op zondag 18 juni 2017 16:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
In tegenstelling tot het hersenloze klootjesvolk weet ik wel dat je gewoon naar helemaal naar voren of helemaal naar achteren moet lopen om een zitplek te vinden.
Ik heb een vriend ja.quote:Op zondag 18 juni 2017 16:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En dan de kans mislopen om een lekkere jongen als Kaas- in de spits even te kunnen betasten? Tss...
Op de meeste trajecten zit de eerste klas gelukkig zelden vol.quote:Op zondag 18 juni 2017 16:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
In tegenstelling tot het hersenloze klootjesvolk weet ik wel dat je gewoon naar helemaal naar voren of helemaal naar achteren moet lopen om een zitplek te vinden.
Is het een beetje leuke vent? Met dingen van humor enzo. En mogelijk (mooi meegenomen) een gigantisch apparaat?quote:
Uiteraard, volkomen hypothetisch!quote:Op zondag 18 juni 2017 16:57 schreef Rezania het volgende:
Als ik dat al zou willen hè, hypothetisch, in theorie.
Ja, daar was ik altijd wel erg blij mee, kon ik lekker nog even slapen in de treinquote:Op zondag 18 juni 2017 16:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Op de meeste trajecten zit de eerste klas gelukkig zelden vol.
Utrecht-Den Bosch in de spits is een van de uitzonderingen. Daar heb ik de nodige keren gestaan.quote:Op zondag 18 juni 2017 16:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Op de meeste trajecten zit de eerste klas gelukkig zelden vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |