abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 17 juni 2017 @ 22:33:09 #151
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171759237
En weer open. Normaal doen aub
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zaterdag 17 juni 2017 @ 22:48:26 #152
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_171759676
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 13:19 schreef Twiitch het volgende:
Mijn vriendin heeft een kleurtje, ik werk mee aan de ondergang van het blanke ras.
Die van mij ook, oh nee!

Ik denk niet dat ze bij de UN zo brutaal zijn dit zwart op wit te zetten. Met 'replacement' bedoelen ze natuurlijk niet de huidige bevolking verwijderen, maar de uitblijvende inheemse bevolkingsgroei afvangen door migratie te stimuleren.

Dat dat allerlei nare neveneffecten heeft, daar gaan ze natuurlijk aan voorbij.
pi_171760338
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 19:13 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Had ik al verklaard: :

[..]

In de zestiger jaren had je dus de uitvinding van "de pil" en steeds meer kon er vrijer over sex en nog veel meer worden worden gepraat. Geen kinderen meer krijgen was minder een taboe.
De pil was een van de vele maatregelen die ervoor gezorgd heet dat er flinke daling in plaatsvond in het aantal geboren kinderen maar zeker niet de enige

Het was een combinatie van factoren waarin de pil slechts een ondergeschikte rol speelde . Niet de hoofdoorzaak zoals je zelf beweert

Maar heb een gevoel dat dit allemaal aan dove mans oren is gericht dus hou er dan ook mee op
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_171760584
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 19:12 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

De toekomst van Europa is een multiculturele nachtmerrie waarin de sociale cohesie volledig is verdwenen: segregatie, ghetto's, no-go areas etc. Alleen de gefortuneerde blanken zullen zich kunnen terugtrekken in volledig blanke wijken en gated communities.
Ik zie een gat in de markt :D

De oorsprong van de huidige problemen vind plaats vlak na de tweede wereld oorlog . Iets wat mensen over het hoofd blijven zien

ps je bedoelt een land vol met diversiteit , exotische winkeltjes en broederlijke liefde
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_171760639
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 19:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, nou ja, je moet ze niet op hun huid zitten, want dan gaan ze een heel forum opzetten over je, waar ze je uitmaken voor kinderlokker e.d.
Heeft dit serieus plaatsgevonden ? Dat meen je niet :D
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_171761201
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:10 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

De pil was een van de vele maatregelen die ervoor gezorgd heet dat er flinke daling in plaatsvond in het aantal geboren kinderen maar zeker niet de enige

Het was een combinatie van factoren waarin de pil slechts een ondergeschikte rol speelde . Niet de hoofdoorzaak zoals je zelf beweert

Maar heb een gevoel dat dit allemaal aan dove mans oren is gericht dus hou er dan ook mee op
De pil had geen ondergeschikte rol in de geboortebeperking die eind zestiger jaren goed op gang kwam. De hoofdoorzaak was dat vrouwen en hun mannen zelf het aantal kinderen wilden regelen en seks konden hebben, zonder angst voor een zwangerschap.
Het is onzin te stellen dat die honderden miljoenen mensen dit gingen doen op aandrang van feministen. Die aandrang hadden ze zelf .
Houd er idd mee op. Ik heb die periode meegemaakt, jij dus niet.
pi_171761255
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:21 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Heeft dit serieus plaatsgevonden ? Dat meen je niet :D
Yep.
Dus geen zielige verhaaltjes over ar-me rechtsjes wmb.
I´m back.
pi_171761429
Vergrijzing schijnt ook onzin te zijn.
Er zal steeds minder werk zijn, dus wat zeuren ze dan.
Ik wil best ruilen van land overigens.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_171761874
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:41 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

De pil had geen ondergeschikte rol in de geboortebeperking die eind zestiger jaren goed op gang kwam. De hoofdoorzaak was dat vrouwen en hun mannen zelf het aantal kinderen wilden regelen en seks konden hebben, zonder angst voor een zwangerschap.
Het is onzin te stellen dat die honderden miljoenen mensen dit gingen doen op aandrang van feministen. Die aandrang hadden ze zelf .
Houd er idd mee op. Ik heb die periode meegemaakt, jij dus niet.
Is goed ouwe , we laten het hierbij :*
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_171761903
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Yep.
Dus geen zielige verhaaltjes over ar-me rechtsjes wmb.
Heb je toevallig nog een link voor me ?

Ben zeer benieuwd hoe het er aan toe ging
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_171762160
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:06 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Heb je toevallig nog een link voor me ?

Ben zeer benieuwd hoe het er aan toe ging
Zoeken op "Voorbij FOK!", aan elkaar, maar staat er niet meer, denk ik. Is meer dan 10 jaar geleden inmiddels.
I´m back.
pi_171762190
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 16:19 schreef Igen het volgende:

[..]

Het geboortecijfer is een gevolg van vele verschillende factoren, waaronder
- Vrouwenemancipatie
- Feminisering van het onderwijs met dientengevolge slechtere schoolprestaties van jongens
- Gebrek aan vrouwenemancipatie zodat het nog steeds ongebruikelijk is dat hoogopgeleide vrouwen met laagopgeleide mannen in zee gaan
- Gebrek aan kinderopvang
- Flexibilisering van de arbeidsmarkt, zodat jonge stelletjes niet genoeg vertrouwen hebben om een kind te durven nemen
- Perfectionisme - vroeger namen mensen een kind en zagen dan wel wat en hoe, tegenwoordig neemt men geen kind als men niet vertrouwt het perfect te kunnen opvoeden
- De woning- en hypotheekmarkt - door het toestaan van twee inkomens voor één hypotheek zijn de huizenprijzen zodanig gestegen dat een kostwinnaarsgezin nauwelijks nog woonruimte kan betalen
- Het ideaal van twee kinderen per gezin (het vervangingsniveau), op grond waarvan een gezin met drie kinderen als te groot wordt gezien, maar een gezin met nul of één kind niet per se als te klein
- Ontkerkelijking, zodat "gaat heen en vermenigvuldigt u" op de achtergrond raakt
- Het arbeidsrecht, bijv. de mogelijkheden voor deeltijdwerk en de lengte van het ouderschapsverlof (ook voor vaders)
- ...
- Anticonceptie
- Feminisering van de man
- Normalisering losbandigheid-moraal (verkleint de kans op acceptatie levenspartner)
- Verval (christelijke) familiewaarden
- Onrechtvaardige positie v.d. man na scheiding; risico té groot.
- Verval baanzekerheid (afwezigheid toekomstperspectief; geen hypotheek, et cetera).
- Popularisering kindloosheid: 'kies voor jezelf' & 'planeet is te vol'.
- Als wel kind, dan is die speciaal; één kind vereist een hogere investering dan voorheen.
pi_171762270
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:15 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

- Anticonceptie
- Feminisering van de man
- Normalisering losbandigheid-moraal (verkleint de kans op acceptatie levenspartner)
- Verval (christelijke) familiewaarden
- Onrechtvaardige positie v.d. man na scheiding; risico té groot.
- Verval baanzekerheid (afwezigheid toekomstperspectief; geen hypotheek, et cetera).
- Popularisering kindloosheid: 'kies voor jezelf' & 'planeet is te vol'.
- Als wel kind, dan is die speciaal; één kind vereist een hogere investering dan voorheen.
Mooi dat we het christendom eruit gestampt hebben wmb, kom ze ook niet meer tegen irl, ja, of ze lopen met een boogje om me heen hoor. Uiteindelijk is het christendom de core-buisiness van wat je allemaal opsomt namelijk. Ben ik blij dat nu al de meerderheid van onze bevolking van god los is, zeg. Gaat in de toekomst nog meer worden ook wrs. Komen ook steeds meer ex-moslims aan, ook dat nog.
I´m back.
pi_171762310
"Replacement migration" hoeft niet noodzakelijkerwijs te duiden op vervanging van de bevolking. Het kan ook gaan om het tegengaan van de vergrijzing, cq. het binnenhalen van arbeidskrachten. Het probleem is alleen dat allang duidelijk is dat migratie niet gaat helpen om de problemen van de vergrijzing op te lossen.

Wat resteert, is dat miljoenen mensen ten onrechte onder de noemer "vluchteling" Europa binnenkomen. En media lijken volop mee te werken aan het masseren van de bevolking op dit vlak: het moet en zal een goed idee zijn (wat het niet is).
pi_171762396
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:49 schreef zhe-devilll het volgende:
Vergrijzing schijnt ook onzin te zijn.
Er zal steeds minder werk zijn, dus wat zeuren ze dan.
Ik wil best ruilen van land overigens.
Te idioot voor woorden dat we "gebrek aan werk hebben" en tegelijkertijd te weinig handen aan het bed bij bejaardentehuizen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_171762486
quote:
14s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mooi dat we het christendom eruit gestampt hebben wmb, kom ze ook niet meer tegen irl, ja, of ze lopen met een boogje om me heen hoor. Uiteindelijk is het christendom de core-buisiness van wat je allemaal opsomt namelijk. Ben ik blij dat nu al de meerderheid van onze bevolking van god los is, zeg. Gaat in de toekomst nog meer worden ook wrs. Komen ook steeds meer ex-moslims aan, ook dat nog.
Ik zou niet te vroeg juichen. Het christendom was in elk geval getemd en bleef braaf in de kooi van de seculiere democratie. Wat er voor in de plaats zal komen is nog maar de vraag. Her en der zie ik voortekenen van nieuwe stromingen, en daar word ik allerminst vrolijk van. Vooralsnog lijken we het christendom in te ruilen voor een (althans vandaag de dag) veel extremere variant waarvan het alles behalve zeker is dat die ook getemd zal kunnen worden.
  zondag 18 juni 2017 @ 00:28:01 #167
168739 Red_85
'echt wel'
pi_171762580
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

Te idioot voor woorden dat we "gebrek aan werk hebben" en tegelijkertijd te weinig handen aan het bed bij bejaardentehuizen.
Alsof de dobberneger hier komt om oudjes om te rollen.. Die komen hier naar toe met de belofte gratis geld en huisvesting in een land met betere voorzieningen dan hun eigen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_171762607
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
"Replacement migration" hoeft niet noodzakelijkerwijs te duiden op vervanging van de bevolking. Het kan ook gaan om het tegengaan van de vergrijzing, cq. het binnenhalen van arbeidskrachten. Het probleem is alleen dat allang duidelijk is dat migratie niet gaat helpen om de problemen van de vergrijzing op te lossen.

Wat resteert, is dat miljoenen mensen ten onrechte onder de noemer "vluchteling" Europa binnenkomen. En media lijken volop mee te werken aan het masseren van de bevolking op dit vlak: het moet en zal een goed idee zijn (wat het niet is).
Het is geen toeval dat het resultaat van het beleid neerkomt op op hetzelfde als wat de beschrijving letterlijk betekent. Niet dat individuen letterlijk omgewisseld worden, maar onder de streep is het grotere plaatje helder; de ene groep verdwijnt in gebieden waar de nieuwe groep welkom geheten wordt.
pi_171762779
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:24 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik zou niet te vroeg juichen. Het christendom was in elk geval getemd en bleef braaf in de kooi van de seculiere democratie. Wat er voor in de plaats zal komen is nog maar de vraag. Her en der zie ik voortekenen van nieuwe stromingen, en daar word ik allerminst vrolijk van. Vooralsnog lijken we het christendom in te ruilen voor een (althans vandaag de dag) veel extremere variant waarvan het alles behalve zeker is dat die ook getemd zal kunnen worden.
Schei toch uit met je "het-christendom-was-in-elk-geval-getemd" riedeltje. Je weet niet hoeveel moeite het heeft gekost om dat verdomde christendom überhaupt in die kooi te gooien, lukte pas vanaf jaren 70 echt hoor. En je bent op dit moment nog steeds niet veilig, ze slijpen alweer hun messen, en noemen dat dan heel vroom: "we leven momenteel in een post-seculiere samenleving, wen er maar aan..." O-) . Ik bedoel, ik vind de manier hoe de Romeinen met de christenen omgingen ook een tikkeltje inhumaan hoor, maar uiteindelijk hadden ze daar toch aan vast moeten houden wat mij betreft. Gewoon rondjes lopen met leeuwen achter ze aan in het Colosseum wat mij betreft. Ha, die kwast van een Constantinus had nooit over moeten gaan tot het christendom, de wereld had er heel anders uitgezien! De Tweede Wereldoorlog zou er nooit geweest zijn, de Holocaust niet. Hadden de oude Grieken en Romeinen gewoon lekker hun gang gegaan, zonder christendom, dan hadden we wrs 6 à 7 eeuwen eerder dezelfde technologie als nu gekregen, met een wereld die minder vol was en ook nog eens zonder allerlei kwalijke ideologieën en religies.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ryan3 op 18-06-2017 00:42:35 ]
I´m back.
pi_171763142
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zoeken op "Voorbij FOK!", aan elkaar, maar staat er niet meer, denk ik. Is meer dan 10 jaar geleden inmiddels.
lol nevermind then
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_171763261
quote:
14s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mooi dat we het christendom eruit gestampt hebben wmb, kom ze ook niet meer tegen irl, ja, of ze lopen met een boogje om me heen hoor. Uiteindelijk is het christendom de core-buisiness van wat je allemaal opsomt namelijk. Ben ik blij dat nu al de meerderheid van onze bevolking van god los is, zeg. Gaat in de toekomst nog meer worden ook wrs. Komen ook steeds meer ex-moslims aan, ook dat nog.
Wat nou als het alternatief 10x erger is dan de christelijke kerk ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_171763262
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zoeken op "Voorbij FOK!", aan elkaar, maar staat er niet meer, denk ik. Is meer dan 10 jaar geleden inmiddels.
surprise !!!!!

https://web.archive.org/w(...)ussie.6.forumer.com/
pi_171763359
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Schei toch uit met je "het-christendom-was-in-elk-geval-getemd" riedeltje. Je weet niet hoeveel moeite het heeft gekost om dat verdomde christendom überhaupt in die kooi te gooien, lukte pas vanaf jaren 70 echt hoor. En je bent op dit moment nog steeds niet veilig, ze slijpen alweer hun messen, en noemen dat dan heel vroom: "we leven momenteel in een post-seculiere samenleving, wen er maar aan..." O-) . Ik bedoel, ik vind de manier hoe de Romeinen met de christenen omgingen ook een tikkeltje inhumaan hoor, maar uiteindelijk hadden ze daar toch aan vast moeten houden wat mij betreft. Gewoon rondjes lopen met leeuwen achter ze aan in het Colosseum wat mij betreft. Ha, die kwast van een Constantinus had nooit over moeten gaan tot het christendom, de wereld had er heel anders uitgezien! De Tweede Wereldoorlog zou er nooit geweest zijn, de Holocaust niet. Hadden de oude Grieken en Romeinen gewoon lekker hun gang gegaan, zonder christendom, dan hadden we wrs 6 à 7 eeuwen eerder dezelfde technologie als nu gekregen, met een wereld die minder vol was en ook nog eens zonder allerlei kwalijke ideologieën en religies.
Je begrijpt mij verkeerd; ik verdedig het geseculariseerde christendom alleen zijnde het noodzakelijke kwaad vanwege een wantrouwen jegens de opkomende alternatieven. Daar zit een risico aan verbonden; een heropleving van het fundamentelere christendom. Tussen dat en secularisme zit alleen nog de dood van God. Dus ja, misschien is het een zinloze excursie het überhaupt te verdedigen. Maar wat dan? Je zegt; er komen ex-moslims aan. Hoe zeker is dat? Hoeveel jaar garantie durf je te geven? En wat betreft atheïstische alternatieven; ik heb hier 70 uur aan verhaal waarom daarin niet vanzelfsprekend het gewenste ligt;
Zo ook met de wens voor 'technologie', wrs geijkt op een utopische ideaalbeeld, maar hoe zeker kan je nu eigenlijk zijn van een voorspoedige toekomst met de vrijheid die je gewonnen hebt na de dood van het christendom? Ik zie alleen maar middelen tot onderdrukking, vervorming en ellende, op deze of de volgende planeet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2017 01:01:20 ]
pi_171763519
quote:
Ik wilde net zeggen tegen hem, dan geloof je me niet, maar Bluesdude kan daarover getuigen in dit topic. Maar nog een link ook... Ik ga er niet op drukken, maar iedereen die zegt dat rechtsjes zo onschuldig zijn als pasgeboren lammetjes, die neem ik niet echt serieus.
I´m back.
pi_171763566
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:55 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Wat nou als het alternatief 10x erger is dan de christelijke kerk ?
Mijn punt is dat door de adoptie van het christendom in de westerse wereld in ca. 300 n. Chr. zijn we zeker 6- à 700 jaar terug in de tijd geworpen én kijk uit, want de christenen staan tegenwoordig weer paraat om verloren terrein terug te winnen.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')