abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 dinsdag 13 juni 2017 @ 10:59:44 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171661605
President

Donald Trump - New York

Vice President

Mike Pence - Indiana

*Cabinet members:

Rex Tillerson - Secretary of State
Steven Mnuchin - Secretary of Treasury
General Jim 'Mad Dog' Mattis - Secretary of Defense
Jeff Sessions - Attorney General
Ryan Zinke - Secretary of the Interior
Sonny Perdue - Secretary of Agriculture
Wilbur Ross - Secretary of Commerce
Alexander Acosta - Secretary of Labor
Tom Price - Secretary of Health and Human Services
Ben Carson - Secretary of Housing & Urban Development
Elaine Chao - Secretary of Transportation
Rick Perry - Secretary of Energy
Betsy DeVos - Secretary of Education
Steve Shulkin - Secretary of Veterans Affairs
John F. Kelly - Secretary of Homeland Security

*Cabinet-level officials:

Reince Priebus - White House Chief of Staff
Robert Lighthizer - United States Trade Reprensentative
Dan Coats - Director of National Intelligence
Nikki Haley - US Ambassador to the UN
Mick Mulvaney - Director of the Office of Management & Budget
Mike Pompeo - CIA Director
Scott Pruitt - EPA Administrator
Linda McMahon - Administrator SBA

White House Office:

Stephen Bannon - Chief Strategist
Stephen Miller - Senior Adviser Policy
Jared Kushner - Senior Adviser Strategic Planning
Herbert Raymond McMaster - National Security Adviser
Thomas Bossart - Homeland Security Adviser
Kellyanne Conway- Counselor
Carl Icahn - Regulatory Czar
Donald McGahn - White House Counsel
Peter Navarro - Trade Czar
Sean Spicer - Press Secretary

* Meerderheid Senaat vereist

Cabinet of Donald Trump
List of executive actions by Donald Trump
List of presidential trips made by Donald Trump



[ Bericht 2% gewijzigd door Ulx op 13-06-2017 16:28:36 ]
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  † In Memoriam † dinsdag 13 juni 2017 @ 11:02:48 #2
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_171661655
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 10:49 schreef Elzies het volgende:

[..]

Onzin. Wat Comey heeft gedaan in de functie van zijn voormalige job is volkomen ontoelaatbaar.

Gesprekken met de president doorspelen via een vriend naar de pers om daarmee het politieke proces te beïnvloeden.

Dan kun je niet gelijktijdig blijven claimen dat je in je huidige functie als FBI directeur politieke onafhankelijkheid uitstraalt.

Iedere werkgever zou zo'n onbetrouwbare werknemer ontslaan. In de VVD is iemand ooit uit zijn functie gezet omdat die vertrouwelijke gesprekken met de toenmalige koningin deelde met de pers. Zo gaat dat.

This is not done. Trump heeft overduidelijk zijn gelijk hieromtrent aangetoond. De hoopvolle impeachmentdroom van zijn tegenstanders is als een ballon vol stinkende lucht opgeblazen. Ja, er bestaat gelukkig gerechtigheid.
De memo's zijn pas naar buiten gespeeld na zijn ontslag en zijn sowieso opgeeist, dus ze komen allemaal sowieso uit.
Carpe Libertatem
pi_171661891
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:02 schreef Boze_Appel het volgende:
De memo's zijn pas naar buiten gespeeld na zijn ontslag en zijn sowieso opgeeist, dus ze komen allemaal sowieso uit.
ook vind ik het om eerlijk te zijn maar de vraag of gespreksverslagen tussen de directeur van de FBI en de president Geheim zijn. dat zou gewoon openbaar moeten zijn (tenzij de nationale veiligheid in gevaar is of er lopende onderzoeken besproken worden) Maar dat was hierbij niet het geval
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_171661911
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:02 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

De memo's zijn pas naar buiten gespeeld na zijn ontslag en zijn sowieso opgeeist, dus ze komen allemaal sowieso uit.
Men kan proberen iets te blijven recht praten wat overduidelijk krom is, de man bleek een onbetrouwbare factor.

Vergeet niet dat dit dezelfde man is die eerder door Hillary-aanhangers werd uitgejouwd en mede verantwoordelijk werd gehouden voor haar verlies.

Dan is het een beetje vreemd dat vanuit een onderbuik jegens Trump dezelfde mensen nu deze man aan het verdedigen zijn. Te bizar voor woorden.

Nogmaals, tot op heden is er geen grammetje hard bewijs geleverd dat de Russische regering actief het campagneteam van Trump heeft beïnvloed. Verder dan wat speculaties komen ze telkens niet. Comey moest zelfs erkennen dat er geen aanwijzingen bestonden dat Trump erbij betrokken zou zijn.

Op een gegeven moment moet je stoppen met deze onzin. Dit neigt naar complot-hysterie zoals we die ook zagen bij het 09/11 complot waar tot op heden ook nooit hard juridisch bewijs voor is gevonden.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 11:17:29 #5
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171661951
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:15 schreef Elzies het volgende:
Men kan proberen iets te blijven recht praten wat overduidelijk krom is
Waarvan akte.
pi_171661985
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:15 schreef Elzies het volgende:

Nogmaals, tot op heden is er geen grammetje hard bewijs geleverd dat de Russische regering actief het campagneteam van Trump heeft beïnvloed. Verder dan wat speculaties komen ze telkens niet. Comey moest zelfs erkennen dat er geen aanwijzingen bestonden dat Trump erbij betrokken zou zijn.
Het onderzoek loopt dan ook nog. Hoe vaak moet jou dat nog worden uitgelegd?

Wat denk je? Dat zoiets in een maandje is afgehandeld?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_171661994
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:15 schreef Elzies het volgende:

[..]

Men kan proberen iets te blijven recht praten wat overduidelijk krom is
QED.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 dinsdag 13 juni 2017 @ 11:19:37 #8
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171661997
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:15 schreef Elzies het volgende:

Op een gegeven moment moet je stoppen met deze onzin.
Klopt. Als de onderzoeken zijn afgerond.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  † In Memoriam † dinsdag 13 juni 2017 @ 11:20:16 #9
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_171662008
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:15 schreef Elzies het volgende:

[..]

Men kan proberen iets te blijven recht praten wat overduidelijk krom is
Ik leg gewoon de feiten op tafel. Jij komt met voorbeelden dat mensen zijn ontslagen voor het naar buiten brengen van documenten tijdens de werkzaamheden. Daarvan is hier geen sprake aangezien er sowieso pas bekend werd dat er verslagen waren nadat hij was ontslagen en daarna pas is er eentje naar buitengekomen. Een verslag wat niet bestempeld kan worden als staatsgeheim.
Carpe Libertatem
  dinsdag 13 juni 2017 @ 11:23:46 #10
192592 SureD1
------------------------------
pi_171662070
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:15 schreef Elzies het volgende:

[..]

Men kan proberen iets te blijven recht praten wat overduidelijk krom is, de man bleek een onbetrouwbare factor.

Vergeet niet dat dit dezelfde man is die eerder door Hillary-aanhangers werd uitgejouwd en mede verantwoordelijk werd gehouden voor haar verlies.

Dan is het een beetje vreemd dat vanuit een onderbuik jegens Trump dezelfde mensen nu deze man aan het verdedigen zijn. Te bizar voor woorden.

Nogmaals, tot op heden is er geen grammetje hard bewijs geleverd dat de Russische regering actief het campagneteam van Trump heeft beïnvloed. Verder dan wat speculaties komen ze telkens niet. Comey moest zelfs erkennen dat er geen aanwijzingen bestonden dat Trump erbij betrokken zou zijn.

Op een gegeven moment moet je stoppen met deze onzin. Dit neigt naar complot-hysterie zoals we die ook zagen bij het 09/11 complot waar tot op heden ook nooit hard juridisch bewijs voor is gevonden.
Dat Hillary onderzoek dat gebaseerd was op een vals document dat door de Russen ingeschoven was, dat onderzoek?
pi_171662071
Elzies :')

Die arme jongen moet je gewoon negeren, hij heeft nog minder verstand van zaken dan Trump zelf en leeft op alternatieve feiten. And that says something.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171662110
Oh man, Trump is op dit moment echt m'n favoriete soap. De twists and turns zijn goud, vergeleken bij de gemiddelde serie. De mensen die hem op alle mogelijke manieren proberen te verdedigen zijn ronduit briljant. De vraag is hoeveel méér waanzin Trump in de tijd die hij nog heeft kan proppen. Mueller proberen te ontslaan? Tuurlijk man, gewoon doen. Ruzie maken met nog wat NATO-landen? Why the fuck not? Kushner benoemen tot z'n supreme-overlord-opvolger? Welja. Kom maar op.
  † In Memoriam † dinsdag 13 juni 2017 @ 11:27:49 #13
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_171662159
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh man, Trump is op dit moment echt m'n favoriete soap. De twists and turns zijn goud, vergeleken bij de gemiddelde serie. De mensen die hem op alle mogelijke manieren proberen te verdedigen zijn ronduit briljant. De vraag is hoeveel méér waanzin Trump in de tijd die hij nog heeft kan proppen. Mueller proberen te ontslaan? Tuurlijk man, gewoon doen. Ruzie maken met nog wat NATO-landen? Why the fuck not? Kushner benoemen tot z'n supreme-overlord-opvolger? Welja. Kom maar op.
Het is een soort van combo van House of Cards en Veep.
Carpe Libertatem
  Overall beste user 2022 dinsdag 13 juni 2017 @ 11:30:31 #14
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171662248
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh man, Trump is op dit moment echt m'n favoriete soap. De twists and turns zijn goud, vergeleken bij de gemiddelde serie. De mensen die hem op alle mogelijke manieren proberen te verdedigen zijn ronduit briljant. De vraag is hoeveel méér waanzin Trump in de tijd die hij nog heeft kan proppen. Mueller proberen te ontslaan? Tuurlijk man, gewoon doen. Ruzie maken met nog wat NATO-landen? Why the fuck not? Kushner benoemen tot z'n supreme-overlord-opvolger? Welja. Kom maar op.
Inderdaad. Van mij mag dit nog wel even doorgaan. In Nederland hebben we tenslotte niet heel van last van zijn gestuntel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 11:33:35 #15
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_171662328
Lijkt mij een goede zaak. Na dat gestuntel en gelieg van Comey kan de president nu via Sessions een weerwoord bieden.
pi_171662334
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het onderzoek loopt dan ook nog. Hoe vaak moet jou dat nog worden uitgelegd?

Wat denk je? Dat zoiets in een maandje is afgehandeld?
Dat je nog in die onzin blijft geloven. Er was geen bewijs, er is geen bewijs en er komt geen bewijs.

Dit is gewoon het handhaven van vuile lasterpolitiek om een gekozen president blijvend te blijven beschadigen met leugens en verdachtmakingen. Niets meer of minder.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 11:34:13 #17
192592 SureD1
------------------------------
pi_171662344
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:27 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Het is een soort van combo van House of Cards en Veep.
Ik vond het nieuwe seizoen van HoC :O vergeleken met the real thing
pi_171662347
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Lijkt mij een goede zaak. Na dat gestuntel en gelieg van Comey kan de president nu via Sessions een weerwoord bieden.
Waar precies heeft Comey gelogen?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171662354
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:30 schreef Ulx het volgende:

[..]

Inderdaad. Van mij mag dit nog wel even doorgaan. In Nederland hebben we tenslotte niet heel van last van zijn gestuntel.
Het heeft ook goede kanten hoor. Ik denk dat dit, samen met Brexit, héél veel politiek ongeïnteresseerden heeft wakkergeschud. Als je alleen al kijkt naar hoeveel jongeren er in Engeland hebben gestemd, hoe de ultra-rechtse partijen daar en in Frankrijk hebben verloren, lijken mensen wel wakker geworden te zijn. Van Amerikanen valt dat nog niet zo snel te zeggen, maar ik denk dat zelfs een shitload republikeinen achter de oren krabben. Als de democraten de volgende keer niet een demoon als kandidaat opgooien, zie ik echter niet hoe ze kunnen verliezen.

Maar damn it, ik open elke dag het nieuws met het idee 'oeh, wat zou hij vandaag nou weer gedaan hebben?'.
pi_171662400
Kijk dit soort reacties bijvoorbeeld

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Lijkt mij een goede zaak. Na dat gestuntel en gelieg van Comey kan de president nu via Sessions een weerwoord bieden.
Nog even afgezien van of je Comey gelooft of niet. Heb je de hearing gekeken? Zou je kunnen aanwijzen op welk moment Comey enige vorm van gestuntel liet zien? Die man zat daar als een fucking boom, kalm als wat, z'n woord te doen.
pi_171662417
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:34 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Het heeft ook goede kanten hoor. Ik denk dat dit, samen met Brexit, héél veel politiek ongeïnteresseerden heeft wakkergeschud. Als je alleen al kijkt naar hoeveel jongeren er in Engeland hebben gestemd, hoe de ultra-rechtse partijen daar en in Frankrijk hebben verloren, lijken mensen wel wakker geworden te zijn. Van Amerikanen valt dat nog niet zo snel te zeggen, maar ik denk dat zelfs een shitload republikeinen achter de oren krabben. Als de democraten de volgende keer niet een demoon als kandidaat opgooien, zie ik echter niet hoe ze kunnen verliezen.

Maar damn it, ik open elke dag het nieuws met het idee 'oeh, wat zou hij vandaag nou weer gedaan hebben?'.
Ramptoerist gespot :P

Ik vind het gewoon beschamend. Die vent krijgt het gewoon voor elkaar om het aanzien van het presidentschap en de VS binnen een paar maanden naar een absoluut dieptepunt te twitteren.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171662453
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:20 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik leg gewoon de feiten op tafel. Jij komt met voorbeelden dat mensen zijn ontslagen voor het naar buiten brengen van documenten tijdens de werkzaamheden. Daarvan is hier geen sprake aangezien er sowieso pas bekend werd dat er verslagen waren nadat hij was ontslagen en daarna pas is er eentje naar buitengekomen. Een verslag wat niet bestempeld kan worden als staatsgeheim.
Dat is jouw voorgehouden waarheid. Misschien wist Trump al dat deze man via een vriend aan het lekken was en besloot hem daarom te ontslaan.

We weten het niet.
pi_171662488
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:38 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dat is jouw voorgehouden waarheid. Misschien wist Trump al dat deze man via een vriend aan het lekken was en besloot hem daarom te ontslaan.

We weten het niet.
Ok dus we geloven de feiten die op tafel liggen niet omdat Trump misschien wel iets anders dacht, zonder daar enig bewijs van te hebben.

Als ik je over je hoofd zou kunnen aaien, zou ik het doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2017 11:41:06 ]
pi_171662501
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:38 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dat is jouw voorgehouden waarheid. Misschien wist Trump al dat deze man via een vriend aan het lekken was en besloot hem daarom te ontslaan.

We weten het niet.
Bijzonder aanname weer, zeker gezien het feit dat jij zeker denkt te weten dat de reden voor Comeys ontslag gerechtvaardigd was.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 11:39:56 #25
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171662502
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Lijkt mij een goede zaak. Na dat gestuntel en gelieg van Comey kan de president nu via Sessions een weerwoord bieden.
FVD anti-alles ventje gespot.

Wel vandaag je zolderkamer verlaten he?
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')