abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 3 juni 2017 @ 21:06:48 #76
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_171427633
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 20:56 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Misschien moeten jullie eens wat lezen over de verschrikkingen van een abortus. Verder heeft het ongeboren kind ook rechten, daar gaat iedereen hier aan voorbij.
Er is maar 1 kind en dat is het meisje van 11 jaar oud. De verschrikkingen van abortus...... :') Echt wat een onzin. Wat weet jij van zwangerschap, bevalling en je leven lang opgescheept zitten met de verantwoordelijkheid voor de verkrachting door een vieze ouwe vent ?

Je gaat totaal voorbij aan de rechten van het kind. Niet de foetus- dat is geen kind - maar het echte levende kind, waar die foetus op criminele wijze in gepropt is. Dat iemand zo wreed zou zijn om dit kind op te laten draaien voor de gevolgen van die criminele daad die haar is aangedaan. De kortzichtigheid ten top.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_171427864
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 21:06 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Er is maar 1 kind en dat is het meisje van 11 jaar oud. De verschrikkingen van abortus...... :') Echt wat een onzin. Wat weet jij van zwangerschap, bevalling en je leven lang opgescheept zitten met de verantwoordelijkheid voor de verkrachting door een vieze ouwe vent ?

Je gaat totaal voorbij aan de rechten van het kind. Niet de foetus- dat is geen kind - maar het echte levende kind, waar die foetus op criminele wijze in gepropt is. Dat iemand zo wreed zou zijn om dit kind op te laten draaien voor de gevolgen van die criminele daad die haar is aangedaan. De kortzichtigheid ten top.
Hear hear _O_
Twiddel
  zaterdag 3 juni 2017 @ 21:31:17 #78
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_171428666
Abortus moet aleen in uiterste nood worden toegepast, dus een direct levensbedreigende situatie van de moeder, anders niet. Wij gaan daar in dit land gewoon veel te lichtvaardig mee om. Ik respecteer jullie mening, maar die is niet de mijne in deze kwestie. We gaan daar niet uitkomen vrees ik.
pi_171428734
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 21:31 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Abortus moet aleen in uiterste nood worden toegepast, dus een direct levensbedreigende situatie van de moeder, anders niet. Wij gaan daar in dit land gewoon veel te lichtvaardig mee om. Ik respecteer jullie mening, maar die is niet de mijne in deze kwestie. We gaan daar niet uitkomen vrees ik.
Met iemand discussiëren die professionele hulp nodig heeft is lastig ja.
pi_171428836
Als je denkt dat het niet erger meer kan, is er altijd wel weer iemand die de waanzin weet te overtreffen :')
´
pi_171428929
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 12:23 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

True dat. Moslims doen het vaak op industriele schaal. Zo was dit gister in het nieuws.

Fears over new Rochdale grooming gang after West Yorkshire police investigate almost 200 new crimes
Fok op man. Heeft niks met religie te maken alleen maar met debielen zonder een greintje fatsoen

http://www.elsevierweekbl(...)ten-verdacht-404040/

Omnog maar te zwijgen over de RK kerk
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_171429096
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 21:31 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Abortus moet aleen in uiterste nood worden toegepast, dus een direct levensbedreigende situatie van de moeder, anders niet. Wij gaan daar in dit land gewoon veel te lichtvaardig mee om. Ik respecteer jullie mening, maar die is niet de mijne in deze kwestie. We gaan daar niet uitkomen vrees ik.
Probleem met pro lifers is altijd dat jullie je mening willen opleggen aan anderen middels wetgeving.
Mensen die pro abortus zijn zullen nooit iemand dwingen tot abortus en de keuze van die persoon accepteren
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_171430224
quote:
Op zaterdag 3 juni 2017 21:43 schreef devlinmr het volgende:
Probleem met pro lifers is altijd dat jullie je mening willen opleggen aan anderen middels wetgeving.
Mensen die pro abortus zijn zullen nooit iemand dwingen tot abortus en de keuze van die persoon accepteren
Bleef dat opleggen aan anderen maar bij 'middels wetgeving'. ;(
pi_171430479
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 19:56 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Waar heb jij het over, volgens mij lees je nogal selectief. ik vraag me alleen af of de abortus wel terecht is. De verkrachting van het meisje veroordeel ik, net als iedereen, ik ben pro life, dus principieel tegen abortus. Bescherming van het ongeboren kind, daar gaat het hier ook om.
Ik ben ook pro life en voor de bescherming van het ongeboren kind. Maar je kunt het ongeboren kind niet los zien van de moeder waar hij/zij in groeit. En in sommige gevallen (waar dit er dus zonder twijfel een van is) is het in het beste belang van zowel het ongeboren kind als dat van de moeder​, om abortus te plegen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 20:35 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Zolang het leven van de moeder niet accuut in gevaar is, vind ik niet dat je een abortus moet plegen. De jinge moeder moet gewoon goede begeleiding krijgen. Een kind is altijd een gift, een moeder houdt altijd van haar kind.
Hoe kom je bij die onzin?

Er zijn talloze voorbeelden van moeders die hun kind de meest verschrikkelijke dingen aandoen.. Mishandelen, martelen, seksueel (laten) misbruiken, vermoorden, etc.
pi_171433609
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 21:39 schreef devlinmr het volgende:
Fok op man. Heeft niks met religie te maken alleen maar met debielen zonder een greintje fatsoen

http://www.elsevierweekbl(...)ten-verdacht-404040/

Omnog maar te zwijgen over de RK kerk
Natuurlijk wel. Moslims zijn 5% van de UK populatie en al die grooming gangs zijn Moslims. Rochdale, Rotherham, Aylesbury, Peterborough, Telford, Blackpool, Bristol, Carlisle. Met een beetje googlen kan die lijst nog veel langer worden. Alleen al in Rotherham waren er minstens 1,400 slachtoffers. Kinderrape op een industriele schaal. Voor dat soort aantallen had de RK kerk een compleet land, Ierland, nodig ipv een stadje van 110K.
pi_171438420
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 10:11 schreef Knudde het volgende:
De verdachte zwijgt. Volgens zijn advocaat is hij psychisch nog niet klaar om een verklaring af te leggen.
_O-
  Spellchecker zondag 4 juni 2017 @ 10:53:10 #87
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_171440527
Dat 11-jarig (!!) meisje gaat naar het ziekenhuis om haar zwangerschap van 16 weken af te laten breken.
Niks in het verhaal dat ze haar ouders ingelicht heeft?

Ik vind het een vreemd verhaal, of ze hebben dingen weggelaten.

Arm kind.
pi_171440771
Wat een geweld hier zeg. Als het een 30 jarige vrouw was en een 11 jarig jongetje hadden jullie daar geen problemen mee.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_171441169
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:07 schreef HSG het volgende:
Wat een geweld hier zeg. Als het een 30 jarige vrouw was en een 11 jarig jongetje hadden jullie daar geen problemen mee.
Als een 30 jarige vrouw een 11 jarig jongetje had bezwangerd waren er toch ook wel wat opgetrokken wenkbrauwen geweest.
pi_171441192
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:27 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Als een 30 jarige vrouw een 11 jarig jongetje had bezwangerd waren er toch ook wel wat opgetrokken wenkbrauwen geweest.
wereldnieuws!
  Spellchecker zondag 4 juni 2017 @ 11:39:26 #91
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_171441481
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:27 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Als een 30 jarige vrouw een 11 jarig jongetje had bezwangerd waren er toch ook wel wat opgetrokken wenkbrauwen geweest.
:D
pi_171441683
Smeerlap
  zondag 4 juni 2017 @ 12:26:53 #93
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_171442478
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 16:23 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Toch ben ik het niet eens met de abortus. Je vermoord in feite wel het ongeboren kind en bezorgt daardoor het meisje een 2e trauma. (Het moet overigens blijken of het niet met instemming was, al is 11 jaar natuurlijk veel te jong en had de 61 jarige beter moeten weten) Abortus zou gewoon verboden moeten zijn, zeker in deze situatie, waar een 11 jarige niet een raioneel besluit kan nemen en anderen nu bepalen dat haar kind vermoord moet worden, alleen omdat de manier van verwekken niet op de normale manier was. Na de verkrachting(?) wordt er ook nog een baby vermoord.. Triest.
Jij bent echt te achterlijk voor woorden.
Protège moi de mes désirs.
  zondag 4 juni 2017 @ 12:35:50 #94
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_171442700
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:27 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Als een 30 jarige vrouw een 11 jarig jongetje had bezwangerd waren er toch ook wel wat opgetrokken wenkbrauwen geweest.
Dit :D
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_171443387
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 16:23 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Toch ben ik het niet eens met de abortus. Je vermoord in feite wel het ongeboren kind en bezorgt daardoor het meisje een 2e trauma. (Het moet overigens blijken of het niet met instemming was, al is 11 jaar natuurlijk veel te jong en had de 61 jarige beter moeten weten) Abortus zou gewoon verboden moeten zijn, zeker in deze situatie, waar een 11 jarige niet een raioneel besluit kan nemen en anderen nu bepalen dat haar kind vermoord moet worden, alleen omdat de manier van verwekken niet op de normale manier was. Na de verkrachting(?) wordt er ook nog een baby vermoord.. Triest.
Zonder abortus zou ze de komende 20 jaar elke dag een nieuw trauma beleven als ze voor een kind moet zorgen met dezelfde gelaatstrekken van een persoon die haar op elfjarige (!!!!) leeftijd heeft verkracht (!).
Feyenoord Rotterdam
pi_171444180
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 10:36 schreef fokexpert het volgende:

[..]

Op voorhand beschuldigen is inderdaad niet juist. Wel snap ik zijn gedachtegang. Hoe vaak krijg je als vriend van de vader voldoende tijd om sex te hebben met zijn jonge dochter.
Ik ook wel.

Jaren geleden was er zo'n zaak, waar een jongetje regelmatig mocht helpen met klusjes op een vereniging. Kreeg ook weleens een cadeau van die begeleider en die ouders vonden het ook zo leuk dat ze zo goed om konden gaan met elkaar. Maar ondertussen...

Maar het is niet fijn om die ouders een trap na te geven, zeker niet op voorhand.
.
pi_171445256
Maar hoe weet een 11 jarig meisje dat ze zwanger is en weet ze zelf een abortuskliniek te vinden?
pi_171445378
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 10:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom neem je aan dat de ouders er daarom bij betrokken zijn?

Verkrachtingen zijn immers bijna altijd door bekenden. Juist familievrienden, ooms...
Zo'n kind kan toch nooit uit haarzelf naar zo'n abortuskliniek gaan en weten dat ze 16 weken zwanger is. Daar moet een volwassene ook in mee hebben gedacht. Geen idee wat voor volwassene. Maar een meisje van 11 die dat zo kan lijkt me sterk.
pi_171445406
Overigens als zo'n kerel nog vrijkomt na een aantal jaar zou ik dat echt schandalig vinden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')