abonnement Unibet Coolblue
pi_171417961
Stratis, wat laat je me lekker wakker worden elke dag. :D
pi_171418009
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 12:41 schreef Nattekat het volgende:
Rip alles.

Ben die zijlijn echt helemaal zat aan het worden tussen al die groene cijfers hier... VOLHOUDEN VOLHOUDEN VOLHOUDEN :( :( :(

AANHOUDER WINT :(
Het Natte kat syndroom in de "bubble cycle"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 juni 2017 @ 13:51:11 #279
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171418083
Zit een kern van waarheid in. Met belangrijkste verschil dat ik nu op mijn vingers blijf zitten :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171418090
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 13:47 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Het Natte kat syndroom in de "bubble cycle"
[ afbeelding ]

_O- _O- _O-

Edraket! _O_
pi_171418101
Ben benieuwd of waves doorstart of dat hij zometeen onderuit gaat :)
Lambo of Rekt
pi_171418108
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 13:43 schreef edraket31 het volgende:

Ja, pakte wat anders uit....Dit keer werkte mijn Fibonaccie techniek niet.
Waarbij gezegd moet worden dat ik trade op basis van een andere insteek: als BTC rond 2400-2450 inkakt, dan zou het wel eens flink naar beneden kunnen. Rond 2450 ging ie idd weer terug maar (nog) niet zoals ik geschetst had. Ik zou pas traden als ik daadwerkelijk de break naar beneden had gezien en niet omdat ie 2450 aantikt (ook ik heb geen glazen bol).

Hij stijgt dus wat verder, maar zit nog altijd in die rising wedge. Wel aan de bovenzijde, benieuwd of ie naar boven uitbreekt. Rising wedge breekt normaliter naar onderen uit

[ afbeelding ]

Edit: als ik bovenstaande grafiek nog eens check, zie ik dat ik in eerste instantie leg 2 hoger had getekend. Met de legs zoals hierboven zou een eventuele top rond 2620 liggen....maar dat komt niet echt meer overeen met de rising wedge.....
conclusie: we zien wel, Brombeer zal wel gelijk hebben
^O^
  zaterdag 3 juni 2017 @ 13:55:39 #283
131603 Afwazig
Serious business
pi_171418153
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 13:47 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Het Natte kat syndroom in de "bubble cycle"
[ afbeelding ]

:D :D
pi_171418164
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 13:52 schreef EggsTC het volgende:
Ben benieuwd of waves doorstart of dat hij zometeen onderuit gaat :)
Waves gaat weer hoor! ;-)
Is met Stratis ook het geval, soms daling van een dollar a 1.50 en dan start de raket weer. :D
pi_171418176
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 13:30 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Waarom SCAM coin dan?
Het hele team was schuldig. Maar ze wijzen uiteindelijk maar 1 of 2 personen aan. Dan stel ik toch de vraag. Wat heb jij afgelopen 400 dagen dan gedaan?
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_171418177
Met hoeveel coins houden jullie in totaal in een keer bezig met traden of een portefeuille voor de lange termijn? Soms wordt het mij allemaal een beetje te veel materie met al die coins. M.i. kun je er max. 5-10 intensief volgen qua nieuws, 'feiten' etc.
  zaterdag 3 juni 2017 @ 13:57:12 #287
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171418178
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 13:47 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Het Natte kat syndroom in de "bubble cycle"
[ afbeelding ]

Dat je er zoveel tijd instopt _O-
The best firms advertise the least...
pi_171418268
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 13:52 schreef EggsTC het volgende:
Ben benieuwd of waves doorstart of dat hij zometeen onderuit gaat :)
Zag wel zeer hoge sell walls op Bittrex/waves staan, maar goed, ik ben geen expert in het lezen van die grafieken
٩๏̯͡๏)۶
  zaterdag 3 juni 2017 @ 14:07:39 #289
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_171418380
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 11:25 schreef edraket31 het volgende:
Ik vraag me af hoe lang dit goed gaat..... Ik volg de cryptos sinds een jaar of 4, heb allerlei scams meegemaakt, topcoins deden 100btc volume, exchanges verdwenen met grote hoeveelheden btc, zelf in pumpchannels gezeten, btc werd dood verklaard en bleef maar wegzakken, maandenlang dat btc een paar dollar per dag schommelde en dan deze hype.... kan mij niet herinneren dat het ooit zo lang zo hard omhoog ging. De meest nutteloze coins blijven maar stijgen, zelfs Katje heeft winst (een beetje) gemaakt.

Kijk eens naar DGB ....begin dit jaar nog op 30sat...maakt een bizarre stijging van x20 op basis van een spelletje dat op private servers gespeeld moet worden. Dan denk je: het zal nu toch wel een keer in elkaar klappen om vervolgens in 3 dagen nog eens te verdubbelen in prijs
8)7

Beetje rondkijkend op social media, fora overheersen de newbies die ineens toestromen en dagen achter elkaar hun inleg met 10-20-30% zien toenemen terwijl ze nog niet eens weten hoe ze de prijs kunnen aflezen uit een grafiek of wat dat voor een blokjes zijn in die grafiek. Voor elke poep en een scheetje navraag doen op een forum zonder zelf enige vorm van research....

Iedereen heel veel profit gegund hoor, laat daar geen misverstand vorm zijn maar ik vrees dat er straks velen zullen zitten met dikke verliezen. Ja, ik spreek van verlies...men rept ook alleen maar over dikke winsten die echter alleen maar virtueel zijn. Als je gecashed hebt, dan heb je winst.
Minder winst is wellicht een betere omschrijving.

Jongelui, luister naar deze ouwe brompot en room je winst af. Haal je inleg eruit en ga vooral niet bijkopen als je op verlies staat. Cut the losses and let the winners roll. De bomen groeien nog steeds niet tot in de hemel.
En zo kan ik nog wel een dozijn oneliners opsommen, bottomline is dat je voorzichtig moet blijven.
Ik ben het hier grotendeels mee eens. De altcoin bubbel is hard en deze bullmarket heeft ons veel opgeleverd en er zijn ontzettend veel nieuwe investeerders, maar ooit zullen de pumpgroups en whales winst willen pakken en kan er een bearmarket/crash komen. Ik ben zelf langzaam aan het uitcashen.
Spatieboos
pi_171418446
Mooi geschreven Edraket! Beide beentjes op de grond blijven idd! :D
Al blijf ik nog wel ff zitten in Stratis! *O*
  zaterdag 3 juni 2017 @ 14:13:50 #292
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_171418496
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 13:11 schreef Mand het volgende:
Wtf RISE, de munt die ik doodverklaard had nu springlevend. Niet erg, heb er een aantal. Maar van scam coin naar moon?
Het was gedumpt omdat mensen dachten dat het een scam was, blijkt toch niet echt ee scam te zijn (Wel een money making scheme met planned pump) en hij herstelde, nu pumpt hij zelfs en met deze bullmarket fomo gaat het dan hard.
Spatieboos
pi_171418738
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 14:02 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Zag wel zeer hoge sell walls op Bittrex/waves staan, maar goed, ik ben geen expert in het lezen van die grafieken
Sell walls: iemand probeert de markt te surpressen en speculeert op een dump waardoor hij/hun goedkoper kan inkopen. Vaak je stelselmatig geplaatste buyorders op een wat lager nivo.

Als er aan de koperskant tegelijkertijd ook een dikke wall ligt, is het aannemelijk dat iemand loopt te pumpen zodat de markt helemaal hyperdepieper die sellwall gaat opkopen. Zodra sellwall verkocht is, haalt ie zijn buywall ook weg waarna het in elkaar dondert, eventueel plaatst ie weer een dikke sellwall om de prijs nog verder naar beneden te drukken.
Laat je ook niet voor de gekhouden met grote walls die in grote brokken opgekocht worden, vaak zijn het de pumpers die hun eigen coins kopen om de markt iets te willen laten geloven.

Let wel: dit soort pumpers hebben honderden btc ter beschikking, vaak werkend met volumebots.
Paar jaar geleden ook wel eens meegedaan aan wat pumps op c-cex destijds. 1 van de leden had een deal met de eigenaren van c-cex waardoor we een volumebot konden laten draaien zonder fees te moeten aftikken. Destijds was 20-30btc voldoende om (mbv die bot) in de top 5 qua volume te komen
  zaterdag 3 juni 2017 @ 14:25:38 #294
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_171418766
Zo mijn DGB is weg! In 1 dag een maandsalaris pakken _O_

Dit zag je natuurlijk ook wel aankomen, heb het hier ook meerdere malen gepost :P
pi_171418815
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 14:24 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Laat je ook niet voor de gekhouden met grote walls die in grote brokken opgekocht worden, vaak zijn het de pumpers die hun eigen coins kopen om de markt iets te willen laten geloven.

Oh werkt dat zo :') Nooit bij stil gestaan :')

Ik kon er met mijn hoofd ook niet bij hoe een enkeling die $2mln injectie maakte in ETH toen ie de 0.05 al gepasseerd was. Geen muurtje bouwen maar bam alles in één keer opkopen.

Zelfde als met GNT paar maanden terug.
  zaterdag 3 juni 2017 @ 14:29:52 #296
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171418845
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 13:57 schreef carebaer het volgende:
Met hoeveel coins houden jullie in totaal in een keer bezig met traden of een portefeuille voor de lange termijn? Soms wordt het mij allemaal een beetje te veel materie met al die coins. M.i. kun je er max. 5-10 intensief volgen qua nieuws, 'feiten' etc.
Voor mij gaat het om het totaalresultaat: Sommige volg ik actief, de rest zo nu en dan: Het gaat om je totale portofolio en als een of andere coin moon/crash gaat, waar je maar relatief een klein gedeelte van je inleg in hebt zitten, dan merk je dat pas als je het totaal omhoog/omlaag ziet gaan terwijl waar je 80-90% die verandering niet kan verklaren. Op een fatsoenlijke Exchange kun je ook selecteren om de cijfers van alleen coins, die je hebt te filteren.

Maar ik ben geen pro, er is meer geavanceerdere software voor, waar ik me niet mee bezig houd ;)

Crypto is voor mij een "futuristische tech fascinatie" waar ik met kleine bedragen heb geinvesteerd en ruim in de + zit en meer heb uitgecashedveel, dan mijn inleg (ondanks fouten, die ik gemaakt heb: Part of the game!).

Ik ben begin april naar ZA geweest, waarbij EUR 2000 uitgecashed: Moet ik me nu voor mijn kop slaan, dat dit nu 6000-8000 geweest zou kunnen zijn: Nee

Over 20-25 jaar is deze man ook met pensioen, als cryptos dan een aandeel in zijn om dat op te bouwen: Waarom niet ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door edcetera op 03-06-2017 14:36:04 ]
The best firms advertise the least...
pi_171418954
Gebruikt iemand hier de blockfolio app? Ik begreep dat je daar kan invullen tegen welk bedrag je ooit coins gekocht hebt. Nu heb ik mijn eth gekocht op 15/4, 40 stuks. Maar de gegevens die de app weergeeft klopt niet. Volgens mij moet ik de koers waartegen ik kocht handmatig invullen (ik ging er van uit dat de app dit zelf zou instellen op basis van koopdatum). Kun je een coin die je al ingevoerd hebt ook editten? Ik kan het niet vinden.

Edit: Edit knop bij toeval gevonden. Ik heb getrade op poloniex. Wat vul ik in bij tradeprijs? De prijs in usd of in btc?
pi_171419138
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 14:36 schreef carebaer het volgende:
Gebruikt iemand hier de blockfolio app? Ik begreep dat je daar kan invullen tegen welk bedrag je ooit coins gekocht hebt. Nu heb ik mijn eth gekocht op 15/4, 40 stuks. Maar de gegevens die de app weergeeft klopt niet. Volgens mij moet ik de koers waartegen ik kocht handmatig invullen (ik ging er van uit dat de app dit zelf zou instellen op basis van koopdatum). Kun je een coin die je al ingevoerd hebt ook editten? Ik kan het niet vinden.

Edit: Edit knop bij toeval gevonden. Ik heb getrade op poloniex. Wat vul ik in bij tradeprijs? De prijs in usd of in btc?
In BTC. En hoezo 'bij toeval' gevonden? Er staan toch niet zoveel knoppen? Gewoon goed kijken :P
[P]otverdorie
  zaterdag 3 juni 2017 @ 14:49:26 #299
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_171419173
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 14:36 schreef carebaer het volgende:
Gebruikt iemand hier de blockfolio app? Ik begreep dat je daar kan invullen tegen welk bedrag je ooit coins gekocht hebt. Nu heb ik mijn eth gekocht op 15/4, 40 stuks. Maar de gegevens die de app weergeeft klopt niet. Volgens mij moet ik de koers waartegen ik kocht handmatig invullen (ik ging er van uit dat de app dit zelf zou instellen op basis van koopdatum). Kun je een coin die je al ingevoerd hebt ook editten? Ik kan het niet vinden.

Edit: Edit knop bij toeval gevonden. Ik heb getrade op poloniex. Wat vul ik in bij tradeprijs? De prijs in usd of in btc?
Ja dat kan, gewoon naar een coin gaan en dan rechts semi-boven naar hodlings en dan kun je zeg maar editen door je buy aan te passen naar wat je nog over hebt.
Spatieboos
pi_171419290
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 14:47 schreef NatteBever het volgende:

[..]

In BTC. En hoezo 'bij toeval' gevonden? Er staan toch niet zoveel knoppen? Gewoon goed kijken :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 14:49 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Ja dat kan, gewoon naar een coin gaan en dan rechts semi-boven naar hodlings en dan kun je zeg maar editen door je buy aan te passen naar wat je nog over hebt.
Thanks beiden, lijkt dat ik het door heb! Zie wel enige verschillen met mijn etherscan wallet, gaat om paar honderd euro. Heeft dat er mee te maken omdat blockfolio de gemiddelde koers van btc pakt van die dag?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')