abonnement Unibet Coolblue
pi_171391956
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 09:42 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dat is racisme?
Het lijkt er in elk geval wel erg op. Minder erg dan wat een nattekat hier aan ranzigheid spuwde maar ook bepaald niet beschaafd.
pi_171391981
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 09:54 schreef Nattekat het volgende:
:O
Had jij, naast je ranzige racistische uitspraken, eigenlijk al een mening ontwikkeld over de dommige uitspraak onlangs van Baudet over Iran?
pi_171392024
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 09:53 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Als Baudet nu enkel en alleen tijdens dat carnavalsfeestje iets met die groene kikker had gedaan, dan had je een punt. Dat is echter niet het geval. Die kikker wordt algemeen gezien als een belangrijk symbool van de Altright beweging en dat weet Baudet dondersgoed. En hij gebruikt dat, en dan doel ik niet per sé op dat carnaval, om te provoceren. En ook dat is zijn goed recht, hij is immers groot geworden met provoceren.

[..]

Bijzonder, ik zeg slechts dat hij zich bewust associeert met bepaalde ranzige figuren bijvoorbeeld door herhaaldelijk hun symbolen te gebruiken en met boeken en symbolen te poseren.
Oh oké, dus het zijn gewoon constateringen zonder ondertoon?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 juni 2017 @ 10:00:33 #154
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171392058
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 09:56 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Had jij, naast je ranzige racistische uitspraken, eigenlijk al een mening ontwikkeld over de dommige uitspraak onlangs van Baudet over Iran?
Word je nou nooit moe van jezelf?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171392068
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 09:58 schreef yue het volgende:

[..]

Oh oké, dus het zijn gewoon constateringen zonder ondertoon?
Hooguit een zorgelijke ondertoon omdat zijn gedrag hier wordt geprezen en goedgepraat. Dat baart me wat zorgen over de bezoekers van dit forum. Waarvan een deel helaas echt hardcore racist is.
pi_171392075
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 10:00 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Word je nou nooit moe van jezelf?
Geen mening over die domme uitspraken dus? Sta je nog wel achter je eigen racistische achterlijkheid?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 juni 2017 @ 10:03:06 #157
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171392100
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 10:01 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Geen mening over die domme uitspraken dus? Sta je nog wel achter je eigen racistische achterlijkheid?
Het enige wat ik heb meegekregen is dat hij een fout maakte. So what?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171392108
Ha, 99.999 snapt memes niet.
pi_171392124
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 10:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het enige wat ik heb meegekregen is dat hij een fout maakte. So what?
Een nogal domme fout zelfs. Maar je erkent nu dat hij een fout maakte, je boekt progressie. Erken je ook al dat je eigen ranzige racisme een fout was?
  vrijdag 2 juni 2017 @ 10:04:35 #160
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171392129
Helaas, ik vond het optreden van Baudet zwak bij Latenight en begin ook steeds meer te twijfelen of ik hier ooit nog op ga stemmen. Hiddema doet het gelukkig altijd wel goed.

Het staat mij tegen dat Baudet nauwelijks het belang van het klimaat akkoord inziet (vooral ook voor onze kinderen, de generaties daarna) en hoe overdreven hij ontkende niet meer te weten over de man op de selfie. Natuurlijk wist hij dat wel, ondanks dat het misschien een wat kinderachtig onderwerp van Tan was, reageerde Baudet zo mogelijk nog kinderlijker. Gemiste kans.
pi_171392215
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 10:04 schreef Apekoek het volgende:
Helaas, ik vond het optreden van Baudet zwak bij Latenight en begin ook steeds meer te twijfelen of ik hier ooit nog op ga stemmen. Hiddema doet het gelukkig altijd wel goed.

Het staat mij tegen dat Baudet nauwelijks het belang van het klimaat akkoord inziet (vooral ook voor onze kinderen, de generaties daarna) en hoe overdreven hij ontkende niet meer te weten over de man op de selfie. Natuurlijk wist hij dat wel, ondanks dat het misschien een wat kinderachtig onderwerp van Tan was, reageerde Baudet zo mogelijk nog kinderlijker. Gemiste kans.
Vanuit zijn ideologie kan hij de ernst van de klimaatverandering en de noodzaak daar iets tegen te doen natuurlijk nooit erkennen :P
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 juni 2017 @ 10:09:23 #162
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171392226
Oeh, inhoud :9

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 10:04 schreef Apekoek het volgende:
Helaas, ik vond het optreden van Baudet zwak bij Latenight en begin ook steeds meer te twijfelen of ik hier ooit nog op ga stemmen. Hiddema doet het gelukkig altijd wel goed.

Het staat mij tegen dat Baudet nauwelijks het belang van het klimaat akkoord inziet (vooral ook voor onze kinderen, de generaties daarna) en hoe overdreven hij ontkende niet meer te weten over de man op de selfie. Natuurlijk wist hij dat wel, ondanks dat het misschien een wat kinderachtig onderwerp van Tan was, reageerde Baudet zo mogelijk nog kinderlijker. Gemiste kans.
Hoe kom je er bij dat hij daar niets in ziet? Hoor hem er nooit echt over, dus dat kan ook betekenen dat hij het akkoord prima vindt.

En ik kan begrijpen dat je na constant kinderachtig geassocieerd worden met bepaalde onderwerpen wel een heel klein beetje geërgerd kan reageren als het voor de tweede keer in RTLLN gebeurt, de plek waar je inhoud zou verwachten.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171392283


Hebben jullie het al gehoord? Klaver associeert zich met Antifa en Rara.
Duyvendak wordt algemeen gezien als een belangrijk persoon van de extreemlinkse bewegingen en dat weet Klaver dondersgoed. En hij gebruikt dat, en dan doel ik niet per sé met de verkiezingen, om te provoceren. En ook dat is zijn goed recht, hij is immers groot geworden met provoceren.
[/99.999]
pi_171392324
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 10:09 schreef Nattekat het volgende:
Oeh, inhoud :9

[..]

Hoe kom je er bij dat hij daar niets in ziet? Hoor hem er nooit echt over, dus dat kan ook betekenen dat hij het akkoord prima vindt.

En ik kan begrijpen dat je na constant kinderachtig geassocieerd worden met bepaalde onderwerpen wel een heel klein beetje geërgerd kan reageren als het voor de tweede keer in RTLLN gebeurt, de plek waar je inhoud zou verwachten.
De laatste tijd wat minder maar een jaar of vijf terug maakte Baudet zich regelmatig belachelijk door als opiniemaker tegen de ideeën rond klimaatverandering te strijden. Dat remt hij in zijn nieuwe clubje natuurlijk gewoon mee.
pi_171392336
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 10:12 schreef Sylv3se het volgende:
[ afbeelding ]

Hebben jullie het al gehoord? Klaver associeert zich met Antifa en Rara.
Duyvendak wordt algemeen gezien als een belangrijk persoon van de extreemlinkse bewegingen en dat weet Klaver dondersgoed. En hij gebruikt dat, en dan doel ik niet per sé met de verkiezingen, om te provoceren. En ook dat is zijn goed recht, hij is immers groot geworden met provoceren.
[/99.999]
Beetje malle vergelijking wel. Overigens ontkent Klaver toch nergens dat Duyvendak zijn campagneleider was?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 juni 2017 @ 10:16:44 #166
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171392350
:')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171392380
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 10:04 schreef Apekoek het volgende:
Het staat mij tegen dat Baudet nauwelijks het belang van het klimaat akkoord inziet (vooral ook voor onze kinderen, de generaties daarna)
Als dat waar is zou dat me zwaar tegenvallen van Thierry. Op de site van het FVD staat een kopje duurzaamheid en innovatie. Erg vervelend dat je eigenlijk per se bij links moet zijn als je milieuvriendelijk wil stemmen.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 10:21:31 #168
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171392413
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 10:09 schreef Nattekat het volgende:
Oeh, inhoud :9

[..]

Hoe kom je er bij dat hij daar niets in ziet? Hoor hem er nooit echt over, dus dat kan ook betekenen dat hij het akkoord prima vindt.

En ik kan begrijpen dat je na constant kinderachtig geassocieerd worden met bepaalde onderwerpen wel een heel klein beetje geërgerd kan reageren als het voor de tweede keer in RTLLN gebeurt, de plek waar je inhoud zou verwachten.
Hij was het wel eens met Trump zijn besluit, wat ik toch wel jammer vind. Ik wil niet dat FvD de Trump partij van Nederland is, ze moeten een eigen partij met meningen zijn die centrum rechts zitten niet een Trump kopie beleid met inderdaad weinig inhoud. En ja ik vind dat hij wel wat bezorgder had mogen reageren wanneer het gaat om milieu ipv grotendeels/alleen migratie. Hij noemt 1 a 2 graadjes omhoog geen probleem en een probleem voor veel later, dat vind ik korte termijn visie. Wetenschappelijk is bewezen dat het enorme problemen met zich meebrengt voor de generaties na ons.Als er groen-rechts bestond had ik daar wel op gestemd, maarja dat is puur mijn mening.

Thierry bevindt zich steeds wel op glad ijs, op veel punten ben ik het eens met FvD en Baudet. Maar jezelf vaak laten zien met wat radicalere uitingen of figuren met negatieve radicale imago problemen gaat op het lange termijn niet in je voordeel werken. Het wekt in elk geval de verkeerde schijn en als publiekelijk figuur weet je dat je daar vatbaar voor bent dus moet je daar extra op letten.
pi_171392417
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 10:16 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Beetje malle vergelijking wel.
Helemaal niet, hij gaat bewust op de foto met hem. Dan associeert hij zich dus met Duyvendak en zijn extreemlinkse sympathieën. Als Klaver nu enkel en alleen tijdens de verkiezingscampagne zich met Duvendak had vertoond viel het misschien nog mee. Dat is echter niet het geval.

quote:
Overigens ontkent Klaver toch nergens dat Duyvendak zijn campagneleider was?
Maar niet dat Klaver zich associeert met Rara en Antifa, maar dat is nu wel duidelijk door die foto.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 10:23:31 #170
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171392461
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 10:19 schreef yue het volgende:

[..]

Als dat waar is zou dat me zwaar tegenvallen van Thierry. Op de site van het FVD staat een kopje duurzaamheid en innovatie. Erg vervelend dat je eigenlijk per se bij links moet zijn als je milieuvriendelijk wil stemmen.
Inderdaad, op dat kopje ging ik ook af en had ik het vermoeden dat ze milieu ook aardig hoog in het vaandel hadden staan. Valt tegen en ik had me kennelijk meer in Baudet zijn verleden moeten verdiepen. Jammer, er is een enorme gat in de markt, groen-rechts.
pi_171392483
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 10:04 schreef Apekoek het volgende:
Het staat mij tegen dat Baudet nauwelijks het belang van het klimaat akkoord inziet
Van wat ik van Baudet weet is hij best geïnteresseerd in duurzaamheid en dergelijke, maar niet zozeer uit een klimaat-oogpunt. Hij wil onafhankelijk zijn van landen als Saudi-Arabië en wil wel meeliften op de economische voordelen van het vooroplopen in de energietransitie.

De schuld voor klimaatverandering bij de mens leggen verwerpt (of verwierp hij vroeger iig) hij wel. Hij zit meer in het 'klimaatverandering is er altijd'-kamp. Volgens mij is het ook deels omdat hij het Westen geen schuld tegenover de rest van de wereld wil aanpraten, maar in ieder geval gelooft hij voor zover ik weet niet in klimaatverandering die door de mens komt. Hij heeft daar ooit in de NRC eens een stuk over geschreven, maar dat kan ik even niet terugvinden.

Edit: gevonden op DDS.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 juni 2017 @ 10:26:58 #172
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171392522
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 10:21 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Hij was het wel eens met Trump zijn besluit, wat ik toch wel jammer vind. Ik wil niet dat FvD de Trump partij van Nederland is, ze moeten een eigen partij met meningen zijn die centrum rechts zitten niet een Trump kopie beleid met inderdaad weinig inhoud. En ja ik vind dat hij wel wat bezorgder had mogen reageren wanneer het gaat om milieu ipv grotendeels/alleen migratie. Hij noemt 1 a 2 graadjes omhoog geen probleem en een probleem voor veel later, dat vind ik korte termijn visie. Wetenschappelijk is bewezen dat het enorme problemen met zich meebrengt voor de generaties na ons.Als er groen-rechts bestond had ik daar wel op gestemd, maarja dat is puur mijn mening.
Dat is dan idd een tegenvaller van hem. Juist van Thierry zou je verwachten dat hij wel aan de toekomst kan denken, itt Trump. Waar zei hij dat eigenlijk?

In het partijprogramma van het FvD wordt dan weer wel flink ingezet op het milieu en verduurzaming. Geen achterlijk GL-beleid maar gewoon in balans met de economie. Dat trieste plan om duurzame auto's niet meer goedkoop te maken zouden zij bijvoorbeeld nooit voor hebben gestemd (volgens het programma dan).
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171392543
Ik heb dus echt totaal geen verstand van klimaatverandering en duurzaamheid, maar hij zei idd gister bij rtl late night dat t goed was van trump dat ie uit parijsakkoord ging
(she/her)
pi_171392593
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 10:23 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Inderdaad, op dat kopje ging ik ook af en had ik het vermoeden dat ze milieu ook aardig hoog in het vaandel hadden staan. Valt tegen en ik had me kennelijk meer in Baudet zijn verleden moeten verdiepen. Jammer, er is een enorme gat in de markt, groen-rechts.
Dat zijn precies mijn gedachten. Ik heb op hem gestemd bij de afgelopen verkiezingen, maar de volgende keer zal ik echt een goede uiteenzetting willen zien over hoe de partij nou precies denkt over duurzaamheid.
pi_171392614
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 10:28 schreef Fylax het volgende:
Ik heb dus echt totaal geen verstand van klimaatverandering en duurzaamheid, maar hij zei idd gister bij rtl late night dat t goed was van trump dat ie uit parijsakkoord ging
Zei hij ook waarom dat goed was?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')