Waarom voeg jij dan niet gewoon in? Gelijk reageren als die ander naar links gaat.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 10:35 schreef opgebaarde het volgende:
Gisteren bij het invoegen op snelweg in een rijtje auto's werd ik vastgereden door de auto die achter mij ook invoegde. Hij gaf direct gas zodat hij de plek blokkeerde waar ik wilde gaan invoegen.
En daarna vrolijk zwaaien als ik achter hem invoeg nadat ik de vangrail net heb kunnen ontwijken
Echt een gruwelijke hekel aan dat soort piraten.
Oh ja, DriveSafeNetherlands was dat. Terwijl ie zelf bijna nooit veilig rijdt.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:50 schreef Voszje het volgende:
[..]
100% zeker dat Ambertje degene is van het groene karretje.
Zeikende kerel en vrouw zijn volgens mij die van DriveSafeNetherlands.
Bijna kinderen voor hun sokken rijden omdat hij als een mongool door zo'n schoolzone rijdt.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 18:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh ja, DriveSafeNetherlands was dat. Terwijl ie zelf bijna nooit veilig rijdt.
Het verbaast mij dat die eikel van die groene auto nog nooit door de politie in de val is gelokt. Men weet waar ie woont, kwestie van volgen met onopvallende auto en hij kan zo zijn rijbewijs inleveren.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 18:18 schreef Voszje het volgende:
[..]
Bijna kinderen voor hun sokken rijden omdat hij als een mongool door zo'n schoolzone rijdt.
Wat was jij van plan als je 'm tegenkomt dan?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 18:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het verbaast mij dat die eikel van die groene auto nog nooit door de politie in de val is gelokt. Men weet waar ie woont, kwestie van volgen met onopvallende auto en hij kan zo zijn rijbewijs inleveren.
Mij in ieder geval niet zo laten piepelen zoals anderen. Als ie een idiote actie uit zou halen waarbij hij mijn auto zou moeten raken ofzo, dan raakt ie mij maar. Kan de politie gelijk zijn dashcam gebruiken om te zien dat hij zelf fout zat.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 18:21 schreef Voszje het volgende:
[..]
Wat was jij van plan als je 'm tegenkomt dan?
Waarom denk je?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:54 schreef Fer het volgende:
[..]
Waarom voeg jij dan niet gewoon in? Gelijk reageren als die ander naar links gaat.
De Televaagsite had een stukje aan hem gewijd. Gewoon tussen overstekende kinderen Vmax gaan rijden, overal voorrang opeisen, aanrijdingen uitlokken. En ik denk dat 'ie een stijfje krijgt bij iedere keer claxonneren.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 18:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh ja, DriveSafeNetherlands was dat. Terwijl ie zelf bijna nooit veilig rijdt.
Eerlijk gezegd ben ik benieuwd naar de overtreding van dit geheel. Het is idd niet netjes als een auto achter je invoegt en meteen op het gas gaat, maar kan iemand mij zeggen hoe het dan zit? Ik kan er niet meer dan een artikel 5 van maken.quote:
Jep, en toch geen agent die er wat aan doet. Wat vreemd is, aangezien ze toch zo met "veiligheid" bezig zijn en het niet om de boetes gaat.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 18:31 schreef Ridocar het volgende:
[..]
De Televaagsite had een stukje aan hem gewijd. Gewoon tussen overstekende kinderen Vmax gaan rijden, overal voorrang opeisen, aanrijdingen uitlokken. En ik denk dat 'ie een stijfje krijgt bij iedere keer claxonneren.
Volgens mij is het geen overtreding.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 18:37 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik benieuwd naar de overtreding van dit geheel. Het is idd niet netjes als een auto achter je invoegt en meteen op het gas gaat, maar kan iemand mij zeggen hoe het dan zit? Ik kan er niet meer dan een artikel 5 van maken.
Slaat nergens op dit soort video'squote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:23 schreef ambertje90 het volgende:
Hoi,
Parkeren bij een halte, het is niet voor niets verboden he?
Moet je de rest van die kerel eens bekijkenquote:
Zo denkt het merendeel. Zij zijn stercoureurs, de rest is achterlijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:17 schreef Diqiu-Long het volgende:
alleen sommige denken dat alleen andere fouten maken.
Pas maar op dat je je ongenoegen niet hard op kenbaar maakt. Tokkies reageren en gedragen zich nogal primairquote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
Even naar de snackbar. Staat er 1 geparkeerd waar ie niet mag staan waardoor je de parkeervakken niet in kan draaien. En het parkeervak waar ik in wil is uiteraard half bezet door een debiel in een Golf
Terwijl er toch echt genoeg ruimte en vrije vakken zijn
Dat je hem überhaupt de ruimte nog geeft om in te voegen. En dan nog die brakecheck van hem ookquote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:16 schreef Taxi3 het volgende:
vandaag gebrake checked
Zag helemaal niet dat er iets traags voor hem reed, anders had ik sws wel ruimte gelaten.
Idioot.
datum klopt niet overigens.
De tijd wel?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:16 schreef Taxi3 het volgende:
vandaag gebrake checked
Zag helemaal niet dat er iets traags voor hem reed, anders had ik sws wel ruimte gelaten.
Idioot.
datum klopt niet overigens.
Wat een mafkees...quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:16 schreef Taxi3 het volgende:
vandaag gebrake checked
Zag helemaal niet dat er iets traags voor hem reed, anders had ik sws wel ruimte gelaten.
Idioot.
datum klopt niet overigens.
Omdat ie bang is? Ik doet dat wel, moeten ze zich maar gedragen.quote:
Er zat amper ruimte tussen dus liet het gas los.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:22 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat je hem überhaupt de ruimte nog geeft om in te voegen. En dan nog die brakecheck van hem ook
Pff jeetje, je had zelf maar moeten remmen en iemand achterop gekregen...quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:08 schreef Taxi3 het volgende:
[..]
Er zat amper ruimte tussen dus liet het gas los.
Normaal heb ik geen problemen om er auto's tussen te laten maar ik kon helemaal niet voorspellen dat hij eventueel iemand zou willen inhalen.
Toen ik voorbij reed keek hij mij ook nog aan alsof het mijn fout was jammer dat ik dat niet op de video kreeg.
Tijd ook niet, was vanochtend.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:31 schreef Ridocar het volgende:
[..]
De tijd wel?
Waarvoor ging meneer met z'n busje eigenlijk naar links? Als het alleen is om jou te zieken vind ik dat wel erg laag.
Sommigen...
--edit--
Met de bedrijfsnaam staat 'ie er leuk op. Misschien een mailtje sturen?
Da's natuurlijk grote kul. Busje wil van rijstrook wisselen, dit hele gedoe heeft maar één verantwoordelijke, en dat ben jij niet...quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:10 schreef Taxi3 het volgende:
[..]
Tijd ook niet, was vanochtend.
En hij wilde een vrachtauto inhalen blijkbaar (welke ik geeneens kon zien) , en verwijte mij dat ik dat niet in de gaten had
Tja, persoonlijke overweging. Ik zou het wel hebben gedaan. Als meneer zo lomp doet draagt hij ook maar de gevolgen. Dit leidt echt niet tot ontslag of zo. (tenzij er vaker info over zijn rijgedrag binnen komt...)quote:Kan wel een mailtje sturen of ze hem even willen wijs maken dat het niet handig is om zo in te voegen. Maar zou ook niet willen dat hij hierdoor dik in de problemen komt.
Stel nou he, dat iedereen die zich aan jou irriteert op de weg, maar mailtjes naar jouw werkgever gaat sturen om een puntje te maken.. terecht of onterecht, dat laten we dan nog maar gewoon effe in het midden..quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:38 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Da's natuurlijk grote kul. Busje wil van rijstrook wisselen, dit hele gedoe heeft maar één verantwoordelijke, en dat ben jij niet...
[..]
Tja, persoonlijke overweging. Ik zou het wel hebben gedaan. Als meneer zo lomp doet draagt hij ook maar de gevolgen. Dit leidt echt niet tot ontslag of zo. (tenzij er vaker info over zijn rijgedrag binnen komt...)
Het ligt er ook aan wat er is gebeurd. In het geval van een brakecheck, zoals het filmpje, zou ik een mail sturen. Als het gewoon lomp gedrag was, zoals een voorrangsfout, dan zou ik er ook geen probleem van maken. Het gaat 'm dus om het stukje opzet.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 12:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Stel nou he, dat iedereen die zich aan jou irriteert op de weg, maar mailtjes naar jouw werkgever gaat sturen om een puntje te maken.. terecht of onterecht, dat laten we dan nog maar gewoon effe in het midden..
Tolerantie en verdraagzaamheid, vroeger hadden we het..
Nou ben ik het met jou eens over dat het onwenselijk is on anderen snel te NSBen. Maar je sluit je posting af met "tolerantie en verdraagzaamheid" en als één iemand in dit verhaal duidelijk laat zien dit totaal niet te hebben is het wel die maffe chauffeur. Waarbij het ook fout had kunnen aflopen als TS te erg schrok oid en de macht over het stuur verliest. Dit is geen simpel foutjequote:Op zaterdag 10 juni 2017 12:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Stel nou he, dat iedereen die zich aan jou irriteert op de weg, maar mailtjes naar jouw werkgever gaat sturen om een puntje te maken.. terecht of onterecht, dat laten we dan nog maar gewoon effe in het midden..
Tolerantie en verdraagzaamheid, vroeger hadden we het..
Misschien gaat de auto voor hem wel in de ankers, of ziet hij daarvoor zelfs nog wel al iets aankomen. Ik vind dat 'ik ga het lekker tegen je baas zeggen' gedrag sowieso kansloos. Sein of toeter effe, wijs lekker oldskool op je voorhoofd en ga verder met je leven..quote:Op zaterdag 10 juni 2017 12:35 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan wat er is gebeurd. In het geval van een brakecheck, zoals het filmpje, zou ik een mail sturen. Als het gewoon lomp gedrag was, zoals een voorrangsfout, dan zou ik er ook geen probleem van maken. Het gaat 'm dus om het stukje opzet.
Ik zag al 100 meter van te voren dat dat bussie hem ertussen ging prakken.. hij had ook effe het gaspedaal kunnen lichten ipv rustig op zijn voorganger aanrijden en het gat dichtgooien.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 12:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou ben ik het met jou eens over dat het onwenselijk is on anderen snel te NSBen. Maar je sluit je posting af met "tolerantie en verdraagzaamheid" en als één iemand in dit verhaal duidelijk laat zien dit totaal niet te hebben is het wel die maffe chauffeur. Waarbij het ook fout had kunnen aflopen als TS te erg schrok oid en de macht over het stuur verliest.
Ben het niet vaak zomaar met je eens, maar dat is exact wat ik dus ook dacht/zie.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 12:45 schreef Fer het volgende:
Volgens mij schrikt hij van de Seat die even van het gas af gaat en doet hij het expres, filmer rijdt ook een beetje als een zombie op de linkerbaan, met waarschijnlijk een hele trits erachter. Dan denkt dat busje ook van, nog even ervoor.
Precies: ik zou waarschijnlijk niet eens op een forum het gebeuren met filmpje gepost hebben, laat staan een mailtje naar de overheid instantie of bedrijf sturen. Vind dat je daar in het verkeer niet te veel mee moet bezig houden!quote:Op zaterdag 10 juni 2017 12:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Misschien gaat de auto voor hem wel in de ankers, of ziet hij daarvoor zelfs nog wel al iets aankomen. Ik vind dat 'ik ga het lekker tegen je baas zeggen' gedrag sowieso kansloos. Sein of toeter effe, wijs lekker oldskool op je voorhoofd en ga verder met je leven..
Denk dat hij het knipperlicht pas laat gebruikt om te voorkomen dat het gaatje nog verder dicht gereden wordt.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 13:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik zie eerder het busje expres om de rem trappen omdat hij vindt dat de auto te dicht op hem zit. En dus gewoon kansloze actie van het busje.
Busje zat nog heel ver achter de vrachtwagen en de ruimte met de auto voor hem was ook groot genoeg. Busje kon namelijk al veel eerder naar links zonder hem te hinderen, maar koos er voor om knipperlicht aan te gooien en gelijk naar links te gaan.
Knipperlicht is een signaal voor "ik WIL naar een andere baan" niet "ik GA NU naar een andere baan"
Dan nog, hij wil van baan wisselen. Dat betekent nog altijd dat het andere verkeer voorrang heeft. Hij zit dus hoe dan ook gewoon fout.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat hij het knipperlicht pas laat gebruikt om te voorkomen dat het gaatje nog verder dicht gereden wordt.
Maar waarom zou hij uberhaupt moeten remmen? Hij had voldoende ruimte voor zich.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 13:14 schreef Fer het volgende:
Kan ook de brake assist zijn, als je snel genoeg van gas naar rem gaat, grijpt hij in een keer vol aan, zonder dat dat de bedoeling is.
Poep in je oog, hij probeert achter die auto aan te sluiten, maar die lijkt weinig harder te rijden dan het busje.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 13:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Maar waarom zou hij uberhaupt moeten remmen? Hij had voldoende ruimte voor zich.
Iets wat hij al had kunnen weten toen de auto hem inhaalde. Dus nogmaals, hij zit sowieso fout.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 13:18 schreef Fer het volgende:
[..]
Poep in je oog, hij probeert achter die auto aan te sluiten, maar die lijkt weinig harder te rijden dan het busje.
Ik had het niet over goed/fout, maar gaf enkel een mogelijke verklaring.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 13:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dan nog, hij wil van baan wisselen. Dat betekent nog altijd dat het andere verkeer voorrang heeft. Hij zit dus hoe dan ook gewoon fout.
Ah, duidelijk.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had het niet over goed/fout, maar gaf enkel een mogelijke verklaring.
zit niet zo door te drammen man..quote:Op zaterdag 10 juni 2017 13:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dan nog, hij wil van baan wisselen. Dat betekent nog altijd dat het andere verkeer voorrang heeft. Hij zit dus hoe dan ook gewoon fout.
Mail sturen naar werkgever + video. Dit kan ongelukken veroorzaken.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:16 schreef Taxi3 het volgende:
vandaag gebrake checked
Zag helemaal niet dat er iets traags voor hem reed, anders had ik sws wel ruimte gelaten.
Idioot.
datum klopt niet overigens.
Er zat niets achter mij.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 12:45 schreef Fer het volgende:
Volgens mij schrikt hij van de Seat die even van het gas af gaat en doet hij het expres, filmer rijdt ook een beetje als een zombie op de linkerbaan, met waarschijnlijk een hele trits erachter. Dan denkt dat busje ook van, nog even ervoor.
Dit was sws bewust, gast keek mij, toen ik hem passeerde, aan alsof ik wat fout deed.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 13:14 schreef Fer het volgende:
Kan ook de brake assist zijn, als je snel genoeg van gas naar rem gaat, grijpt hij in een keer vol aan, zonder dat dat de bedoeling is.
Sowieso lijkt het erop dat in het verkeer heel weinig mensen dingen bewust doen. De meeste rijden echt zonder enige vorm van planning of inschatting wat er gaat gebeuren. Kiezen random een baan of snelheid.
Je ziet het verkeer op rijstrook 2 uitwijken omdat de tweede bus op de rijbaan staat. Dat is omdat het afloswagentje daar staat. Gevaarlijke situatie.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:15 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dat bestelwagentje is van Arriva. Het zou zomaar kunnen dat er een ontheffing is afgegeven.
Ja, was echt SUPER GEVAARLIJK hoor....quote:Op zondag 11 juni 2017 09:44 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Je ziet het verkeer op rijstrook 2 uitwijken omdat de tweede bus op de rijbaan staat. Dat is omdat het afloswagentje daar staat. Gevaarlijke situatie.
En nee er is geen ontheffing voor het parkeren bij een bushalte. Ook niet voor bussen trouwens, elders in het land hebben busmaatschappijen beleid dat wel strookt met de wet, en mogen ze van de werkgever die autos daar niet laten staan. Hier blijkbaar niet.
Lekker janken.quote:Op zondag 11 juni 2017 09:44 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Je ziet het verkeer op rijstrook 2 uitwijken omdat de tweede bus op de rijbaan staat. Dat is omdat het afloswagentje daar staat. Gevaarlijke situatie.
En nee er is geen ontheffing voor het parkeren bij een bushalte. Ook niet voor bussen trouwens, elders in het land hebben busmaatschappijen beleid dat wel strookt met de wet, en mogen ze van de werkgever die autos daar niet laten staan. Hier blijkbaar niet.
Ze hebt niet altijd van deze oplettende chauffeurs.quote:Op zondag 11 juni 2017 09:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, was echt SUPER GEVAARLIJK hoor....
Die heb je ook zonder Arriva bus op de wegquote:Op zondag 11 juni 2017 10:00 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Ze hebt niet altijd van deze oplettende chauffeurs.
Hoezo "gevaarlijke situatie"?quote:Op zondag 11 juni 2017 09:44 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Je ziet het verkeer op rijstrook 2 uitwijken omdat de tweede bus op de rijbaan staat. Dat is omdat het afloswagentje daar staat. Gevaarlijke situatie.
Ontheffing of niet, het gaat om een Arriva-voertuig, niet om een of andere automobilist die daar zomaar staat. Hij heeft vast een reden om daar te gaan staan.quote:En nee er is geen ontheffing voor het parkeren bij een bushalte. Ook niet voor bussen trouwens, elders in het land hebben busmaatschappijen beleid dat wel strookt met de wet, en mogen ze van de werkgever die autos daar niet laten staan. Hier blijkbaar niet.
quote:Op zondag 11 juni 2017 09:44 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Je ziet het verkeer op rijstrook 2 uitwijken omdat de tweede bus op de rijbaan staat. Dat is omdat het afloswagentje daar staat. Gevaarlijke situatie.
En nee er is geen ontheffing voor het parkeren bij een bushalte. Ook niet voor bussen trouwens, elders in het land hebben busmaatschappijen beleid dat wel strookt met de wet, en mogen ze van de werkgever die autos daar niet laten staan. Hier blijkbaar niet.
Dat hebben alle foutparkeerders. "Ja maar ik ..."quote:Op zondag 11 juni 2017 10:20 schreef Ridocar het volgende:
Ontheffing of niet, het gaat om een Arriva-voertuig, niet om een of andere automobilist die daar zomaar staat. Hij heeft vast een reden om daar te gaan staan.
Een invoeger heeft geen voorrang, doch mag je hem (M/V) het invoegen niet actief onmogelijk maken. Oftewel, rijdt jij op de hoofdrijbaan en rijdt jij daar een constante snelheid, dan is het de zaak van de invoeger, rijdt jij een gat dicht door te versnellen of vertragen, dan zit je fout. Dus ook als mede invoeger zit je dus fout, want je rijdt een gat dicht.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 18:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen overtreding.
Bij wegmisbruikers (of een van die programma's) daar werd als ik mij goed herinner de camera auto door de achterligger vastgereden en saar kreeg de bestuurders geen boete (nadat ze wel met hem hadden gesproken over zijn gehele assertieve rijstijl)
Probleem is dat heel veel mensen niet weten dat de invoeger geen voorrang heeft. En dan nog gas los laten om diegene er tussen te laten, wat weer voor gevaarlijke situaties kan zorgen.quote:Op zondag 11 juni 2017 12:14 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Een invoeger heeft geen voorrang, doch mag je hem (M/V) het invoegen niet actief onmogelijk maken. Oftewel, rijdt jij op de hoofdrijbaan en rijdt jij daar een constante snelheid, dan is het de zaak van de invoeger, rijdt jij een gat dicht door te versnellen of vertragen, dan zit je fout. Dus ook als mede invoeger zit je dus fout, want je rijdt een gat dicht.
Hoezo gas loslaten? Beide auto's voegen in. Beide auto's hebben dus dezelfde snelheid. Dan moet 'ie in de eerste plaats niet op het gas stampen.quote:Op zondag 11 juni 2017 12:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Probleem is dat heel veel mensen niet weten dat de invoeger geen voorrang heeft. En dan nog gas los laten om diegene er tussen te laten, wat weer voor gevaarlijke situaties kan zorgen.
Nog maar eens de vraag:quote:Op zondag 11 juni 2017 11:53 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Dat hebben alle foutparkeerders. "Ja maar ik ..."
Maakt het niet minder gevaarlijk of illegaal.
Ik bedoel dat het niet de bedoeling is dat degene die op de snelweg rijd het gas moet loslaten om de invoeger voor te laten.quote:Op zondag 11 juni 2017 13:04 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Hoezo gas loslaten? Beide auto's voegen in. Beide auto's hebben dus dezelfde snelheid. Dan moet 'ie in de eerste plaats niet op het gas stampen.
Precies. Super irritant als mensen op de rijbaan zich gaan aanpassen aan invoegend verkeer.quote:Op zondag 11 juni 2017 13:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het niet de bedoeling is dat degene die op de snelweg rijd het gas moet loslaten om de invoeger voor te laten.
Als ik invoeg dan schat ik de snelheid in van degene die al op de weg rijd in. Maar als deze dan ineens vaart mindert dan zorgt dat voor gevaarlijke situaties. Ik verwacht niet dat hij dit doet en het is ook niet de bedoeling. Als diegene gewoon doorrijdt, dan kan ik achter hem invoegen.
Eens. Als je al op de hoofdrijbaan zit is het de bedoeling dat je gewoon door blijft rijden, net als altijd.quote:Op zondag 11 juni 2017 13:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het niet de bedoeling is dat degene die op de snelweg rijd het gas moet loslaten om de invoeger voor te laten.
Als ik invoeg dan schat ik de snelheid in van degene die al op de weg rijd in. Maar als deze dan ineens vaart mindert dan zorgt dat voor gevaarlijke situaties. Ik verwacht niet dat hij dit doet en het is ook niet de bedoeling. Als diegene gewoon doorrijdt, dan kan ik achter hem invoegen.
dat had ik niet gelezen, maar dat is idd niet de bedoeling. Verkeershufter noem je zoiets.quote:Op zondag 11 juni 2017 13:42 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Eens. Als je al op de hoofdrijbaan zit is het de bedoeling dat je gewoon door blijft rijden, net als altijd.
Het ging een paar posts terug juist om twee achter elkaar rijdende voertuigen die beide in willen voegen, waarbij de achterste van de twee dat eerder doet en meteen gaat accellereren zodat de voorste bestuurder een probleem heeft. In dat geval behoor je ook met dezelfde snelheid door te rijden.
Bij Belgen zit zo'n beetje alles voor niks op de auto. Knippers, stuurwiel, spiegels, licht...quote:Op zondag 11 juni 2017 21:28 schreef Diqiu-Long het volgende:
Die knipperlichten zitten bij sommige blijkbaar ook voor niets op de auto: vooral bij Duitsers en Belgen heb ik de afgelopen dagen mogen vaststellen
En bij Nederlanders wanneer ze afslaan bij een rotonde.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:28 schreef Diqiu-Long het volgende:
Die knipperlichten zitten bij sommige blijkbaar ook voor niets op de auto: vooral bij Duitsers en Belgen heb ik de afgelopen dagen mogen vaststellen
Mag ik dan wel even klagen over lui die vinden dat je toch een strookje moet opschuiven?quote:Op zondag 11 juni 2017 13:42 schreef Ridocar het volgende:
Eens. Als je al op de hoofdrijbaan zit is het de bedoeling dat je gewoon door blijft rijden, net als altijd.
Dat is ook mijn nummer 1, of van die mensen die eerst afslaan en dan het knipperlicht aan doen.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:28 schreef Diqiu-Long het volgende:
Die knipperlichten zitten bij sommige blijkbaar ook voor niets op de auto: vooral bij Duitsers en Belgen heb ik de afgelopen dagen mogen vaststellen
Wat een waanzin. Ik zal nooit begrijpen waarom mensen zulke levensgevaarlijke dingen doen,terwijl het probleem ook is op te lossen door er even af te gaan en verderop een oprit pakken.quote:Op maandag 12 juni 2017 08:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Vorige week, maar toch vermeldenswaard: Voor een afslag heb ik net iemand ingehaald en ga ik terug naar de rechter baan. Vervolgens kon ik meteen een noodstop maken omdat een malloot er achter was gekomen dat hij de verkeerde afslag had genomen, achteruit terugreed en voor mijn neus over het puntstuk de A73 weer op kwam. Omdat hij nog op gang moest komen was het snelheidsverschil ruim groter dan 100 km/h. Ik moest vol in de ankers en de hele actie eindigde er mee dat ik op nog geen halve meter naast deze bestuurder terecht kwam en alle moeite moest doen om hem niet vol in de flank te raken. Meneer keek niet op of om en reed vrolijk door alsof er niet gebeurd was. Ik ben daarna met bonkend hart op de rechterbaan met 80 naar huis gereden.
Ik ben meestal wel redelijk relaxed in het verkeer, maar van dit soort bestuurders gaat mijn bloed kokenquote:Op maandag 12 juni 2017 08:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Vorige week, maar toch vermeldenswaard: Voor een afslag heb ik net iemand ingehaald en ga ik terug naar de rechter baan. Vervolgens kon ik meteen een noodstop maken omdat een malloot er achter was gekomen dat hij de verkeerde afslag had genomen, achteruit terugreed en voor mijn neus over het puntstuk de A73 weer op kwam. Omdat hij nog op gang moest komen was het snelheidsverschil ruim groter dan 100 km/h. Ik moest vol in de ankers en de hele actie eindigde er mee dat ik op nog geen halve meter naast deze bestuurder terecht kwam en alle moeite moest doen om hem niet vol in de flank te raken. Meneer keek niet op of om en reed vrolijk door alsof er niet gebeurd was. Ik ben daarna met bonkend hart op de rechterbaan met 80 naar huis gereden.
Wtf hij ramt em ertussen en verwacht dat je meteen op 2 sec afstand zit?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:39 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Mail sturen naar werkgever + video. Dit kan ongelukken veroorzaken.
Niet luisteren naar de groen links stemmers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |