abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 12 mei 2017 @ 01:41:57 #151
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_170874083
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 01:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Nee, maar tegelijk is het denk ik verstandig te wachten met het verspreiden van die shit tot meer bevestiging.
Owh, ik noem het niet voor niets een gerucht he? :P
Ken die twitteraar ook verder niet, maar was net opmerkelijk genoeg om toch te vermelden ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_170874957
https://www.nytimes.com/2(...)84618&pgtype=article

Naar het schijnt heeft Trump aan Comey gevraagd om loyaliteit aan hem te zweren. Wat een varken. Daar is de directeur van de FBI helemaal niet voor, om de president te dienen.
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 mei 2017 @ 07:10:55 #153
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170874980
quote:
13s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 07:02 schreef Mystikvm het volgende:
https://www.nytimes.com/2(...)84618&pgtype=article

Naar het schijnt heeft Trump aan Comey gevraagd om loyaliteit aan hem te zweren. Wat een varken. Daar is de directeur van de FBI helemaal niet voor, om de president te dienen.
Als mensen er niet zijn om je te dienen hoef je ook geen president te worden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 07:22:20 #154
192592 SureD1
------------------------------
pi_170875019
quote:
13s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 07:02 schreef Mystikvm het volgende:
https://www.nytimes.com/2(...)84618&pgtype=article

Naar het schijnt heeft Trump aan Comey gevraagd om loyaliteit aan hem te zweren. Wat een varken. Daar is de directeur van de FBI helemaal niet voor, om de president te dienen.
Precies dus wat dat Omarosa mens zei toen in de campagne... iedereen zal moeten buigen voor president Trump.... walgelijk :r

Uit dat artikel:

“In fact, when I decided to just do it, I said to myself, I said, you know, this Russia thing with Trump and Russia is a made-up story,” Mr. Trump said.

Dikke trol aan al zijn mensen, en de republikeinse vertegenwoordigers en senators die riepen dat het niks met Rusland te maken had... Wat voor ruggegraatloos weekdier ben je als je hem daarmee weg laat komen?! (Ik noem maar even een Sean Spicer, Sarah Sanders Huckabee, Kellyanne Conway, Mike Pence, Paul Ryan, Mitch McConnell etc. etc.)

Hier ook: https://www.washingtonpos(...)m_term=.54a107f2282c

[ Bericht 12% gewijzigd door SureD1 op 12-05-2017 08:08:27 ]
  vrijdag 12 mei 2017 @ 08:12:15 #155
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_170875295
Dat interview van gisteren is toch ook weer zo'n voorbeeld van "de klasse" van die oranje clown.

Wie haalt het nou in zijn hoofd om iemand die je net zelf per brief hebt ontslagen een aansteller en een uitslover te noemen? Dan heb je toch evenveel klasse als een fruitvliegje? Hoe kunnen mensen nog denken dat deze man een goede onderhandelaar is? Deze man is alleen maar goed in het kweken van persoonlijke vijanden voor het leven.
pi_170875322
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 08:12 schreef mcmlxiv het volgende:
Dat interview van gisteren is toch ook weer zo'n voorbeeld van "de klasse" van die oranje clown.

Wie haalt het nou in zijn hoofd om iemand die je net zelf per brief hebt ontslagen een aansteller en een uitslover te noemen? Dan heb je toch evenveel klasse als een fruitvliegje? Hoe kunnen mensen nog denken dat deze man een goede onderhandelaar is? Deze man is alleen maar goed in het kweken van persoonlijke vijanden voor het leven.
Trump is iemand van het zeldzame soort mensen dat simpelweg niet in staat is om zich op wat voor manier dan ook in te leven in het standpunt van een ander. In de New Yorkse vastgoedbusiness, praktisch het wilde westen in mooie kantoorpanden, heb je dat ook niet nodig. In de politiek juist wel, omdat niet alles in het leven een zero sum game is en je ook als president van de V.S. van een heleboel andere mensen afhankelijk bent voor je succes. Dat heeft Trump nog steeds niet door, ik vermoed omdat hij daar simpelweg niet toe in staat is. Ik zie hierin de oorzaak van het overgrote deel van de schandalen, kinderachtige kneuzerigheden, blamages, etc.
pi_170875325
quote:
Oh I was going to fire regardless of the recommendation...regardless of the recommendation I was going to fire Comey knowing there was no good time to do it. And in fact, when I decided to just do it, I said to myself, I said you know, this Russia thing with Trump and Russia is a made up story, it's an excuse by the Democrats for having lost an election that they should have won
Gelukkig geeft hij de obstructie zelf toe. Scheelt weer onderzoeken. Blijkbaar was op het moment van ontslaan het Rusland-onderzoek toch een factor.

Even een Krappe_Auto-analyse: Hij geeft hier niet toe dat het de motivatie was. Hij zegt dat hij ontslaat ondanks het Rusland-onderzoek, want dat is een nepverhaal. Dan nog is het blijkbaar een factor geweest in zijn besluitvorming. En dan is het dus nog steeds ernstig nalatig omdat hij het onderzoek bewust tegen een boom probeert te rijden omdat hij van mening is dat het allemaal gelogen is.
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 mei 2017 @ 08:17:20 #158
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170875330
Voor iemand die van YOU'RE FIRED! roepen een show heeft gemaakt vind ik het trouwens wel gruwelijk laf om iemand niet persoonlijk te vertellen dat hij weg moet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_170875388
Heerlijk, Comey de laan uit gestuurd terwijl deze aan de andere kant van het land zat.
Kon ie niet nog even snel naar zijn kantoor om "spullen op te ruimen" ^O^
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 mei 2017 @ 08:28:01 #160
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170875400
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 08:26 schreef Refragmental het volgende:
Heerlijk, Comey de laan uit gestuurd terwijl deze aan de andere kant van het land zat.
Kon ie niet nog even snel naar zijn kantoor om "spullen op te ruimen" ^O^
Ben jij van mening dat de FBI in dienst moet staan van de heersende elite of zo?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_170875411
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 08:28 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ben jij van mening dat de FBI in dienst moet staan van de heersende elite of zo?
Hoe haal je dat eruit?
Gaan we gelijk weer beginnen met het verzinnen van zaken e.d.?
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 mei 2017 @ 08:30:07 #162
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170875420
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 08:29 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hoe haal je dat eruit?
Gaan we gelijk weer beginnen met het verzinnen van zaken e.d.?
Ik stel een vraag. Niet meteen in de verdediging duiken.

Ik snap je opmerking namelijk niet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_170875435
Het is me nog niet duidelijk wat nu het officiële verhaal achter het ontslag is. Eerst zou het de aanbeveling van Rosenstein zijn. Trump zegt zelf dat hij Comey toch wel ging ontslaan, want hij vond hem een "showmannetje". Dat er een onderzoek naar zijn campaign loopt inzake Rusland interesseerde hem niks, zegt hij, want dat was toch nep.

Wat is het nu? Is het de aanbeveling van Rosenstein, of is het gewoon een brain fart van Trump omdat hij Comey niet mocht? Dat eerste is namelijk toegestaan, dat tweede natuurlijk niet.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 08:32:42 #164
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_170875436
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 08:26 schreef Refragmental het volgende:
Heerlijk, Comey de laan uit gestuurd terwijl deze aan de andere kant van het land zat.
Kon ie niet nog even snel naar zijn kantoor om "spullen op te ruimen" ^O^
Mooi he zo respectloos met je personeel omspringen. En zo effectief ook als mechanisme om mensen te motiveren. Grote klasse.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 08:34:25 #165
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170875449
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 08:32 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Mooi he zo respectloos met je personeel omspringen. En zo effectief ook als mechanisme om mensen te motiveren. Grote klasse.
Hadden we iets anders verwacht van Donald 'you're fired' Trump?
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_170875471
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 08:26 schreef Refragmental het volgende:
Heerlijk, Comey de laan uit gestuurd terwijl deze aan de andere kant van het land zat.
Kon ie niet nog even snel naar zijn kantoor om "spullen op te ruimen" ^O^
Welke spullen precies?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 08:41:42 #167
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_170875515
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
McCabe spreekt in duidelijke taal tegen dat Comey weinig steun zou hebben gehad binnen de FBI.
Dat was ook de algemene mening binnen de FBI zelf. Trump staat daar glashard te liegen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 12 mei 2017 @ 08:42:03 #168
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_170875518
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 08:34 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Hadden we iets anders verwacht van Donald 'you're fired' Trump?
Nee hoor, maar ik vind het verbijsterend dat er mensen zijn die dit soort gedrag prachtig vinden.

Dat je op een Trump stemt omdat je denkt dat hij wellicht verbetering brengt kan ik nog enigszins inkomen. Vind het persoonlijk vrij onwaarschijnlijk, maar het zou kunnen, je weet het niet. Geef de man een kans kan ook een gedachte zijn in het stemhokje.

Bewonderen hoe Trump een al ontslagen functionaris na trapt en daarmee vooral zichzelf te kakken zet. Nee daar kan ik echt helemaal niet bij. Ook niet wanneer je een fan van de man bent.
pi_170875575
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 08:26 schreef Refragmental het volgende:
Heerlijk, Comey de laan uit gestuurd terwijl deze aan de andere kant van het land zat.
Kon ie niet nog even snel naar zijn kantoor om "spullen op te ruimen" ^O^
Het enige dat hij hiermee bereikt heeft is dat hij het zichzelf weer eens veel moeilijker dan nodig was heeft gemaakt. Jij mag het "heerlijk" vinden, maar het is niet moeilijk voor te stellen dat de agenten van de FBI het niet zo op prijs hebben gesteld. Die mensen heeft ie toch nodig, of niet? Of is het je niet om het politieke succes van Trump te doen en wil je alleen maar lachen om de aaneenschakeling van ondoordachte beslissingen en de nog kortzichterige uitvoering daarvan die Donalds politieke leven kenmerkt.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 08:49:37 #170
192592 SureD1
------------------------------
pi_170875579
Joe Scarborough zei gisteren dat als er vandaag verkiezingen zouden zijn voor het Huis dat de dems dan de meerderheid zouden hebben. Hopen dat ze dat tot 2018 volhouden en dan kom maar door met die impeachment...
pi_170875608
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 08:49 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Het enige dat hij hiermee bereikt heeft is dat hij het zichzelf weer eens veel moeilijker dan nodig was heeft gemaakt. Jij mag het "heerlijk" vinden, maar het is niet moeilijk voor te stellen dat de agenten van de FBI het niet zo op prijs hebben gesteld. Die mensen heeft ie toch nodig, of niet? Of is het je niet om het politieke succes van Trump te doen en wil je alleen maar lachen om de aaneenschakeling van ondoordachte beslissingen en de nog kortzichterige uitvoering daarvan die Donalds politieke leven kenmerkt.
Ik vermoed, maar dat is speculatie, dat Refragmental denkt dat Comey bewijsmateriaal over Clinton heeft achtergehouden en dat onder een nieuwe directeur het onderzoek naar Clinton pas echt van gang gaat, zodat die achter de tralies verdwijnt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170875628
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 08:49 schreef SureD1 het volgende:
Joe Scarborough zei gisteren dat als er vandaag verkiezingen zouden zijn voor het Huis dat de dems dan de meerderheid zouden hebben. Hopen dat ze dat tot 2018 volhouden en dan kom maar door met die impeachment...
Ik heb daar niet zoveel vertrouwen in. Er staan zo weinig Republikeinse zetels op het spel tijdens die verkiezingen dat het heel onwaarschijnlijk is dat de Democraten veel winst gaan pakken.
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 mei 2017 @ 09:03:15 #173
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170875700
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 08:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Welke spullen precies?
Al dat belastende materiaal over Ruslandgate. Daar heeft Trump toch even wreed gewonnen! 4D Mens-Erger-Je-Niet!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_170875824
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 08:32 schreef Mystikvm het volgende:
Het is me nog niet duidelijk wat nu het officiële verhaal achter het ontslag is. Eerst zou het de aanbeveling van Rosenstein zijn. Trump zegt zelf dat hij Comey toch wel ging ontslaan, want hij vond hem een "showmannetje". Dat er een onderzoek naar zijn campaign loopt inzake Rusland interesseerde hem niks, zegt hij, want dat was toch nep.

Wat is het nu? Is het de aanbeveling van Rosenstein, of is het gewoon een brain fart van Trump omdat hij Comey niet mocht? Dat eerste is namelijk toegestaan, dat tweede natuurlijk niet.
In het WH zijn ze dat onderzoek naar Russische inmenging nogal beu kennelijk:
quote:
Earlier Thursday, White House deputy press secretary Sarah Huckabee Sanders said the Comey firing may hasten the agency's investigation into Russian meddling.
"We want this to come to its conclusion, we want it to come to its conclusion with integrity," she said, referring to the FBI's probe into Moscow's interference in last year's election. "And we think that we've actually, by removing Director Comey, taken steps to make that happen."
http://edition.cnn.com/20(...)ah-huckabee-sanders/
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 12 mei 2017 @ 09:18:29 #175
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170875859
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 08:42 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Nee hoor, maar ik vind het verbijsterend dat er mensen zijn die dit soort gedrag prachtig vinden.

Dat je op een Trump stemt omdat je denkt dat hij wellicht verbetering brengt kan ik nog enigszins inkomen. Vind het persoonlijk vrij onwaarschijnlijk, maar het zou kunnen, je weet het niet. Geef de man een kans kan ook een gedachte zijn in het stemhokje.

Bewonderen hoe Trump een al ontslagen functionaris na trapt en daarmee vooral zichzelf te kakken zet. Nee daar kan ik echt helemaal niet bij. Ook niet wanneer je een fan van de man bent.
Tja dat is Amerika. De Trump-stemmers geven hem een carte blanche omdat ze doodsbang zijn voor democraten, mexicanen, moslims, de elite, of wat dan ook.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')