abonnement Unibet Coolblue
pi_170782500
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:14 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ja, maar toen won Ajax wel met 0-4 ofzo.

Ik hoop op iets meer weerstand van Willem II komende zondag. :)

Al moeten we natuurlijk gewoon zelf winnen van Heracles, maar met die spanning en Feyenoord kennende vrees ik alweer het ergste.
0-2. En PSV kwam toen uit de underdogpositie. Derde achter AZ en Ajax.
pi_170782514
quote:
9s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:12 schreef Piles het volgende:
Zou toch een trieste finale zijn, als Feyenoord en Ajax verliezen op de laatste dag.
Wordt mijn blijdschap niet minder om anders :P
pi_170782573
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:14 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ja, maar toen won Ajax wel met 0-4 ofzo.

Ik hoop op iets meer weerstand van Willem II komende zondag. :)

Al moeten we natuurlijk gewoon zelf winnen van Heracles, maar met die spanning en Feyenoord kennende vrees ik alweer het ergste.
Gelijkspel tegen Ajax en Heerenveen en verloren van Fenerbache zijn toch de enige keren dat Feyenoord punten liet liggen in De Kuip? Ik heb er wel vertrouwen in. We wonnen ook van een sterk Utrecht in een fase waar veel druk op stond.
pi_170782628
pi_170782689
quote:
6s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:19 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
_O-, hij's leuk, zij het ietwat voorbarig nog

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2017 20:21:37 ]
pi_170782756
quote:
7s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:17 schreef Vasion het volgende:

[..]

Gelijkspel tegen Ajax en Heerenveen en verloren van Fenerbache zijn toch de enige keren dat Feyenoord punten liet liggen in De Kuip? Ik heb er wel vertrouwen in. We wonnen ook van een sterk Utrecht in een fase waar veel druk op stond.
Klopt, en tegen Ajax en Heerenveen was het puntverlies nog onterecht ook.

Tegen Utrecht stond de druk er inderdaad ook goed op, maar zondag zal die druk natuurlijk wel nog even 10 keer hoger liggen.

Dan is Heracles ook nog eens zo'n gevaarlijk counterploegje, en eerlijkheidshalve moet ik ook zeggen dat die wedstrijd tegen Utrecht ook zomaar de andere kant op had kunnen vallen (ze kregen 3 enorme kansen).

Maar goed, Heracles is geen Utrecht.

Normaal gesproken, laten we zeggen speelronde 16, zou ik ook zeggen; Feyenoord - Heracles, dat wordt een eenvoudige 3-0, maar onder de huidige omstandigheden ben ik nergens meer zeker van.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_170782807
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:23 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Klopt, en tegen Ajax en Heerenveen was het puntverlies nog onterecht ook.

Tegen Utrecht stond de druk er inderdaad ook goed op, maar zondag zal die druk natuurlijk wel nog even 10 keer hoger liggen.

Dan is Heracles ook nog eens zo'n gevaarlijk counterploegje, en eerlijkheidshalve moet ik ook zeggen dat die wedstrijd tegen Utrecht ook zomaar de andere kant op had kunnen vallen (ze kregen 3 enorme kansen).

Maar goed, Heracles is geen Utrecht.

Normaal gesproken, laten we zeggen speelronde 16, zou ik ook zeggen; Feyenoord - Heracles, dat wordt een eenvoudige 3-0, maar onder de huidige omstandigheden ben ik nergens meer zeker van.
Een 'grappig' scenario zou zijn als ajax met 10-0 wint in 90 minuten & Feyenoord 90+5 een onterechte pingel binnen schiet voor de 1-0... :X

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2017 20:25:11 ]
pi_170782815
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:23 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Klopt, en tegen Ajax en Heerenveen was het puntverlies nog onterecht ook.

Tegen Utrecht stond de druk er inderdaad ook goed op, maar zondag zal die druk natuurlijk wel nog even 10 keer hoger liggen.

Dan is Heracles ook nog eens zo'n gevaarlijk counterploegje, en eerlijkheidshalve moet ik ook zeggen dat die wedstrijd tegen Utrecht ook zomaar de andere kant op had kunnen vallen (ze kregen 3 enorme kansen).

Maar goed, Heracles is geen Utrecht.

Normaal gesproken, laten we zeggen speelronde 16, zou ik ook zeggen; Feyenoord - Heracles, dat wordt een eenvoudige 3-0, maar onder de huidige omstandigheden ben ik nergens meer zeker van.
Dit worden lange dagen godverdomme. ;(
pi_170782897
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:24 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Een 'grappig' scenario zou zijn als ajax met 10-0 wint in 90 minuten & Feyenoord 90+5 een onterechte pingel binnen schiet voor de 1-0... :X
Rare humor :D
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 8 mei 2017 @ 20:31:21 #235
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_170783048
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:24 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Een 'grappig' scenario zou zijn als ajax met 10-0 wint in 90 minuten & Feyenoord 90+5 een onterechte pingel binnen schiet voor de 1-0... :X
pi_170783088
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:27 schreef Divje het volgende:

[..]

Rare humor :D
M'n vader weet nog niet zeker of hij een hartkwaal heeft... Zie het als een alternatief diagnostisch middel ;) O-)
pi_170783141
Dit is toch het mooiste wat jullie kan overkomen? 6 dagen spanning, stress, nagelbijten, angst, vloeken, tieren, schelden, juichen, huilen na het laatste fluitsignaal. Jullie pakken die schaal gewoon, de manier waarop is gewoon episch.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_170783197
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dit is toch het mooiste wat jullie kan overkomen? 6 dagen spanning, stress, nagelbijten, angst, vloeken, tieren, schelden, juichen, huilen na het laatste fluitsignaal. Jullie pakken die schaal gewoon, de manier waarop is gewoon episch.
.. of ze struikelen toch nog, op dat laatste moment.
pi_170783351
Ik geloof niet dat ze het in deze thuiswedstrijd gaan laten liggen.

Onmogelijk!

Ik geef me mezelf een ban van 2 maanden als we zondag geen kampioen worden *O*
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170783461
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik geloof niet dat ze het in deze thuiswedstrijd gaan laten liggen.

Onmogelijk!

Ik geef me mezelf een ban van 2 maanden als we zondag geen kampioen worden *O*
Ik begin bijna te hopen.
* Verwijderd *
pi_170783508
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik geloof niet dat ze het in deze thuiswedstrijd gaan laten liggen.

Onmogelijk!

Ik geef me mezelf een ban van 2 maanden als we zondag geen kampioen worden *O*
Was jij niet één van de mensen die het onmogelijk achtte dat ze tegen Excelsior zouden verliezen?
pi_170783583
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik geloof niet dat ze het in deze thuiswedstrijd gaan laten liggen.

Onmogelijk!

Ik geef me mezelf een ban van 2 maanden als we zondag geen kampioen worden *O*
20 jaar
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_170783708
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:44 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Was jij niet één van de mensen die het onmogelijk achtte dat ze tegen Excelsior zouden verliezen?
ja

als je 100 keer tegen excelsior speelt dan win je 95 keer .....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170783798
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ja

als je 100 keer tegen excelsior speelt dan win je 95 keer .....
Het is eerder 80/20.

Maar dat soort statistieken betekenen geen reet natuurlijk.
pi_170783843
Derksen vind de gele kaart van vilhenna ook onterecht...zoals ik gisteren ook al zei. Schandalig!
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170783873
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ja

als je 100 keer tegen excelsior speelt dan win je 95 keer .....
Onder normale omstandigheden misschien, al vind ik het dan ook ietwat optimistisch.

Maar onder deze druk win je misschien 70 van de 100 uitwedstrijden bij Excelsior, wat gewoon geen makkelijke uitwedstrijd is, laten we eerlijk zijn.

Maar zo zie ik het ook voor de wedstrijd zondag tegen Heracles.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_170783949
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:54 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Onder normale omstandigheden misschien, al vind ik het dan ook ietwat optimistisch.

Maar onder deze druk win je misschien 70 van de 100 uitwedstrijden bij Excelsior, wat gewoon geen makkelijke uitwedstrijd is, laten we eerlijk zijn.

Maar zo zie ik het ook voor de wedstrijd zondag tegen Heracles.
Iedereen had het paar weken geleden al dat Feyenoord het op dat kunsgras tegen excelsior heel erg moeilijk zou krijgen.

Ja het is uitgekomen....

Ik had verwacht dat Feyenoord 2 tandjes harder zou lopen....maar dat gebeurde niet. De angst op dat kunstgras...

Feyenoord krijgt een kunstgras complex.

Ik zie ze zondag niet nog een keer falen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 8 mei 2017 @ 20:56:52 #248
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_170783954
Godverdomme, hoe zit het bij jullie met de spanning? Geen Vilhena, een Armenteros in vorm .. Gaat een hele lange week worden dit ..
Niets is sterker dan dat ene woord
  maandag 8 mei 2017 @ 20:59:34 #249
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170784053
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:56 schreef PIETR het volgende:
Godverdomme, hoe zit het bij jullie met de spanning? Geen Vilhena, een Armenteros in vorm .. Gaat een hele lange week worden dit ..
Houdt toch op zeg. Armenteros speelt niet voor niets bij Heracles Almelo, te licht voor de top. Als we daar als aanstaande kampioen bang voor moeten zijn kunnen we er beter mee stoppen.

In elke wedstrijd die we speelde in de Kuip hadden we moeten winnen. Dan kan Heracles Almelo er ook nog wel bij.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_170784134
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:56 schreef PIETR het volgende:
Godverdomme, hoe zit het bij jullie met de spanning? Geen Vilhena, een Armenteros in vorm .. Gaat een hele lange week worden dit ..
Die begint hier zondag pas weer, hoop ik :X
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')