Dat zeg ik niet. Ik zeg dat het allemaal off-topic is en dat de discussie - die je nu weer probeert aan te zwengelen - hier niet echt thuishoort.quote:Op maandag 8 mei 2017 14:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus die gozer was een 'raddraaier'? bron?
Ja, politiegeweld lekker weg wuiven.quote:Op maandag 8 mei 2017 14:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat het allemaal off-topic is en dat de discussie - die je nu weer probeert aan te zwengelen - hier niet echt thuishoort.
quote:Op maandag 8 mei 2017 14:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat het allemaal off-topic is en dat de discussie - die je nu weer probeert aan te zwengelen - hier niet echt thuishoort.
Log uitquote:Op maandag 8 mei 2017 14:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou ja, als je het er wel graag over wil hebben in het Feyenoord-topic moet je dat natuurlijk gewoon doen.quote:
Kom je zondag een biertje doen op DHZ?quote:Op maandag 8 mei 2017 14:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou ja, als je het er wel graag over wil hebben in het Feyenoord-topic moet je dat natuurlijk gewoon doen.
Dat zegt ook helemaal niemand, maar in dit geval is het niet de schuld van de persoon die aangereden wordt.quote:Op maandag 8 mei 2017 14:08 schreef Abed het volgende:
De slachtofferrol begint nu wel erg pijnlijk te worden. Het is ook altijd de schuld van een ander, beetje kinderachtig wel.
dhzgodquote:Op maandag 8 mei 2017 14:10 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Kom je zondag een biertje doen op DHZ?
Loop dan geen domme dingen te roepen.quote:Op maandag 8 mei 2017 14:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou ja, als je het er wel graag over wil hebben in het Feyenoord-topic moet je dat natuurlijk gewoon doen.
Ga dan opnieuw naar Biergarten, is m'n bedoeling.quote:Op maandag 8 mei 2017 14:10 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Kom je zondag een biertje doen op DHZ?
Jij loopt juist domme dingen te roepen die elders thuishoren, maar je kan de dommen ook niet dwingen om te stoppen met domme dingen te roepen dus kan je hier gerust verder gaan als je dat wilt.quote:
Ah, gezellig. Gister ook je gezicht laten schminken?quote:Op maandag 8 mei 2017 14:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ga dan opnieuw naar Biergarten, is m'n bedoeling.
Ik reageerde enkel op jou gastquote:Op maandag 8 mei 2017 14:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij loopt juist domme dingen te roepen die elders thuishoren, maar je kan de dommen ook niet dwingen om te stoppen met domme dingen te roepen dus kan je hier gerust verder gaan als je dat wilt.
Het was lang gezellig, maar helaas niet lang genoeg. En neuhh.quote:Op maandag 8 mei 2017 14:12 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ah, gezellig. Gister ook je gezicht laten schminken?
Kaarten voor Biergarten kon je via de site van AD kopen. Die huren het af geloof ik onder het mom van een lezersfeest.quote:Op maandag 8 mei 2017 14:11 schreef Typisch het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die kaarten? Voor bij Biergarten en Van Zanten.
quote:Op maandag 8 mei 2017 14:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Die gast wordt toch gewoon van achteren aangereden en het is overduidelijk dat hij dat busje niet heeft horen of zien aankomen? Of ben ik nou gek
Overduidelijk volgens mij dat die man gewoon daar loopt en zich niet op een onwenselijke manier gedraagt volgens mij. Best kans dat hij ook gewoon op weg was naar huis.
Dat het zo overduidelijk had moeten zijn dat iedereen daar had moeten oppleuren dan snap ik niet dat er daar aan de kant nog mensen op een terras bier zitten te drinken.
De man liep op het trottoir.quote:Op maandag 8 mei 2017 14:14 schreef de_boswachter het volgende:
Die gast liep in de weg en was zich overduidelijk bewust wat hij deed; dat hij dan z'n been breekt is vervelend maar niet meer dan zijn eigen schuld. Dat hij blij is dat ze 'm niet over z'n hoofd reden, teringtokkie.
Er zijn 100 mensen aangehouden van de 100.000 aanwezigen in de stad.quote:Op maandag 8 mei 2017 14:14 schreef de_boswachter het volgende:
Dat gejank over het optreden van de politie hier
Wat moeten ze dan doen tegen al die gedrogeerde en dronken tokkies; het gesprek aangaan?
Die gast liep in de weg en was zich overduidelijk bewust wat hij deed; dat hij dan z'n been breekt is vervelend maar niet meer dan zijn eigen schuld. Dat hij blij is dat ze 'm niet over z'n hoofd reden, teringtokkie.
Beter steken jullie de hand in eigen broekzak na deze explosie van geweld in jullie eigen stad.
Elk jaar hetzelfde liedje.Iets met het bevestigen van het Feyenoord imago
Ik lees hier vooral de afschuw over dit 'incident' met de beenbreuk, beter spreken jullie eens jezelf uit over het gedrag van de eigen 'supporters' met een verstandelijke beperking.
Zo jammer ook; kon Feyenoord zich na al die jaren eens positief op de kaart zetten gebeurt alsnog wat niemand gedacht had na de wekenlange lofzang van de media over de club. Als niet Feyenoord fan vind ik dit eigenlijk nog wel het ergste; men heeft het straks niet meer over het kampioenschap maar de rellen. Volgende keer mogen jullie net als in Amsterdam het feestje op een industrieterrein vieren, jippie.
Ik zie anders alleen trollende mensen van andere clubs en Feyenoorders die het redelijk met elkaar eens zijn.quote:Op maandag 8 mei 2017 14:17 schreef Kaas- het volgende:
Hoe dan ook, dat het Feyenoord-topic momenteel gekenmerkt wordt door onderling ruziënde Feyenoorders is wel tekenend voor de sfeer in Rotterdam sinds de wedstrijd.
quote:Op maandag 8 mei 2017 14:14 schreef de_boswachter het volgende:
Wat moeten ze dan doen tegen al die gedrogeerde en dronken tokkies; het gesprek aangaan?
Beter steken jullie de hand in eigen broekzak na deze explosie van geweld in jullie eigen stad.
Ik lees hier vooral de afschuw over dit 'incident' met de beenbreuk, beter spreken jullie eens jezelf uit over het gedrag van de eigen 'supporters' met een verstandelijke beperking.
Zo jammer ook; kon Feyenoord zich na al die jaren eens positief op de kaart zetten gebeurt alsnog wat niemand gedacht had na de wekenlange lofzang van de media over de club. Als niet Feyenoord fan vind ik dit eigenlijk nog wel het ergste; men heeft het straks niet meer over het kampioenschap maar de rellen. Volgende keer mogen jullie net als in Amsterdam het feestje op een industrieterrein vieren, jippie.
Ik had zelf een kaartje bij Van Zanten. Bedoel meer of er al duidelijk was wanneer er nieuwe in de verkoop gingen. Hopen op het hergebruiken van mijn kaartje doe ik maar niet.quote:Op maandag 8 mei 2017 14:14 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Kaarten voor Biergarten kon je via de site van AD kopen. Die huren het af geloof ik onder het mom van een lezersfeest.
Kaartjes voor Van Zanten kun je op hun site kopen. Ik sprak gister iemand die had geen kaartje maar die kon het scherm buiten het terrein ook prima zien. Alleen word een biertje halen dan wat lastiger. En je moet natuurlijk constant opletten dat je niet aangereden wordt.
Dat is aantoonbaar niet het geval, maar als feiten er niet toe doen zal het in het koppie wel zo kunnen zijn.quote:Op maandag 8 mei 2017 14:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik zie anders alleen trollende mensen van andere clubs en Feyenoorders die het redelijk met elkaar eens zijn.
quote:Op maandag 8 mei 2017 14:14 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zie van jouw zijde inderdaad geen enkele feiten, alleen maar aannames en onlogische beredenaties op basis van de beelden.quote:Op maandag 8 mei 2017 14:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is aantoonbaar niet het geval, maar als feiten er niet toe doen zal het in het koppie wel zo kunnen zijn.
Die gast liep in de weg? Het busje wijkt duidelijk uit om die jongen te raken.quote:Op maandag 8 mei 2017 14:14 schreef de_boswachter het volgende:
Terwijl er niks te vieren viel. Ik hoop dat volgend weekend het een beetje binnen de perken blijft.quote:Op maandag 8 mei 2017 14:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er zijn 100 mensen aangehouden van de 100.000 aanwezigen in de stad.
Dat is 0,1%.
Op Koningsdag of gemiddelde uitgaansavond zijn er meer aanhoudingen.
Prima.quote:Op maandag 8 mei 2017 14:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie van jouw zijde inderdaad geen enkele feiten, alleen maar aannames en onlogische beredenaties op basis van de beelden.
Hoe was het daar dan?quote:Op maandag 8 mei 2017 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had zelf een kaartje bij Van Zanten. Bedoel meer of er al duidelijk was wanneer er nieuwe in de verkoop gingen. Hopen op het hergebruiken van mijn kaartje doe ik maar niet.
Meer dan 100 arrestaties op een stapavond is toch hopelijk lichtelijk overdreven.quote:Op maandag 8 mei 2017 14:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er zijn 100 mensen aangehouden van de 100.000 aanwezigen in de stad.
Dat is 0,1%.
Op Koningsdag of gemiddelde uitgaansavond zijn er meer aanhoudingen.
Prima te doen. Wel beetje duur allemaal. Maar ik had geen zin om te moeten strijden voor een plekkie dus vond dat wel prima.quote:
Was slecht tegen Ajax op die plek, maar dit is thuis tegen Heracles.quote:
Wel beetje sfeervol enzo?quote:Op maandag 8 mei 2017 14:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Prima te doen. Wel beetje duur allemaal. Maar ik had geen zin om te moeten strijden voor een plekkie dus vond dat wel prima.
Zaten ook een hele groep mensen net buiten het terrein op daken en containers te kijken.
Onderschat Heracles nou ajb niet.quote:Op maandag 8 mei 2017 14:25 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Samen met El Ahmadi en Toornstra, moet tegen heracles prima kunnen.
En dan gaan we allemaal op de foto met de politie.quote:Op maandag 8 mei 2017 14:30 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
En dat gaat ook gewoon gebeuren natuurlijk![]()
En we worden godverdomme kampioen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste vind ik ook niets, maar hou er wel van als er beetje gezang enzo is.quote:Op maandag 8 mei 2017 14:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar kom ik niet voor.
Niets bijzonders. Heb ook niks met pyro.
Doe ik niet. Maar Kuyt wil dondersgraag kampioen worden en loopt waarschijnlijk de longen uit zijn lijf daarvoor. Geloof me die loopt ieder gat dicht.quote:Op maandag 8 mei 2017 14:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Onderschat Heracles nou ajb niet.
Hopelijk doet de selectie dat evenmin.
Want Heracles heeft gewoon een verraderlijk ploegje. Staan niet voor niets 9de, boven FC Groningen en maar net onder SC Heerenveen.
Kuyt gewoon. En dan Toornstra op de plek van Vilhena. Kuyt heeft tijdens dit soort potjes heel veel meerwaarde verwacht ik.quote:
Dat ze onder Heerenveen, Twente, AZ en Vitesse staan geeft al aan dat ze nou ook weer niet zo veel voorstellen, die moet je thuis gewoon verslaan. Wel een paar gevaarlijke aanvallers natuurlijk met Bruns, Kuwas en Armenteros.quote:Op maandag 8 mei 2017 14:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Onderschat Heracles nou ajb niet.
Hopelijk doet de selectie dat evenmin.
Want Heracles heeft gewoon een verraderlijk ploegje. Staan niet voor niets 9de, boven FC Groningen en maar net onder SC Heerenveen.
Hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 8 mei 2017 14:31 schreef Elan het volgende:
Gemeente gaat dus droogleggen. Kon je op wachten
Hopelijk wordt 'ie herkend en aangegeven. Goed dat je het post.quote:Op maandag 8 mei 2017 14:32 schreef WethouderHekking het volgende:
.
Dan ben je toch volslagen debiel of niet. Vaak zijn het van die opgeschoten jochies dit zulks doen maar als vent van 30/40 jaar zijnde![]()
Hopelijk krijgt 'ie vlug een bezoekje van bromsnor.
Net moesten we deze offtopic discussie nog elders voortzetten. Jij weet ook niet wat je wil.quote:Op maandag 8 mei 2017 14:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hopelijk wordt 'ie herkend en aangegeven. Goed dat je het post.
quote:Op maandag 8 mei 2017 14:32 schreef WethouderHekking het volgende:
.
Dan ben je toch volslagen debiel of niet. Vaak zijn het van die opgeschoten jochies dit zulks doen maar als vent van 30/40 jaar zijnde![]()
Hopelijk krijgt 'ie vlug een bezoekje van bromsnor.
Aboutaleb heeft toch al gewaarschuwd dat als het uit de hand zou lopen dergelijke sancties zouden volgen?quote:Op maandag 8 mei 2017 14:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Elan's wondere wereld van snelle conclusies op basis van niets.
Neequote:Op maandag 8 mei 2017 14:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Aboutaleb heeft toch al gewaarschuwd dat als het uit de hand zou lopen dergelijke sancties zouden volgen?
twitter:sinclairbischop twitterde op maandag 08-05-2017 om 14:26:25Feyenoord en FC Dordrecht willen volgend seizoen gaan "samenwerken". Feyenoord zal dan enkele spelers gaan stallen aan de Krommedijk. reageer retweet
twitter:sinclairbischop twitterde op maandag 08-05-2017 om 14:31:01Feyenoord voert ook gesprekken met RKC en FC Den Bosch om volgend seizoen daar spelers te stallen. reageer retweet
Ik vervul je wens.quote:Op maandag 8 mei 2017 14:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Net moesten we deze offtopic discussie nog elders voortzetten. Jij weet ook niet wat je wil.
Zie dat ze zelfs in punten gelijk staan met SC Heerenveen en slechts 2 punten onder FC Twente staan.quote:Op maandag 8 mei 2017 14:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat ze onder Heerenveen, Twente, AZ en Vitesse staan geeft al aan dat ze nou ook weer niet zo veel voorstellen, die moet je thuis gewoon verslaan. Wel een paar gevaarlijke aanvallers natuurlijk met Bruns, Kuwas en Armenteros.
We gaan zien.quote:
Dat met Den Bosch loopt al langer volgens mij.quote:Op maandag 8 mei 2017 14:37 schreef Maastoren het volgende:
twitter:sinclairbischop twitterde op maandag 08-05-2017 om 14:26:25Feyenoord en FC Dordrecht willen volgend seizoen gaan "samenwerken". Feyenoord zal dan enkele spelers gaan stallen aan de Krommedijk. reageer retweet
twitter:sinclairbischop twitterde op maandag 08-05-2017 om 14:31:01Feyenoord voert ook gesprekken met RKC en FC Den Bosch om volgend seizoen daar spelers te stallen. reageer retweet
Ja, maar hij heeft ook gisteravond al aangegeven deze relatief kleine ongeregeldheden geen reden te vinden om tot sancties over te gaan.quote:Op maandag 8 mei 2017 14:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Aboutaleb heeft toch al gewaarschuwd dat als het uit de hand zou lopen dergelijke sancties zouden volgen?
Na 7 uur in de ambtelijke werkweek vind ik dat niet heel gek.quote:Op maandag 8 mei 2017 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
We gaan zien.
In die post staat letterlijk dat er vooralsnog nog geen vergunning is afgegeven.
Vooral dat laatste natuurlijk, ik zou tegen dat rijtje clubs eigenlijk geen problemen verwachten thuis normaal gesproken dit seizoen.quote:Op maandag 8 mei 2017 14:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zie dat ze zelfs in punten gelijk staan met SC Heerenveen en slechts 2 punten onder FC Twente staan.
Vind ik toch allemaal ploegen waarbij ik vooraf niet uitga van een eenvoudige overwinning, dus dat verwacht ik ook niet tegen Heracles.
Sowieso al niet vanwege de spanning natuurlijk.
Ja hé hé, het is net maandag. Dit scenario moet ook weer even doorgenomen worden en vervolgens volgen die vergunningen echt weer wel in de loop van deze week.quote:Op maandag 8 mei 2017 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
We gaan zien.
In die post staat letterlijk dat er vooralsnog nog geen vergunning is afgegeven.
Er is sinds 1999 nog weinig veranderdquote:
Ik ga ook maar even ophouden die filmpjes te kijken, want dan ga je jezelf het kampioenschap bijna misgunnen.quote:Op maandag 8 mei 2017 14:42 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Er is sinds 1999 nog weinig veranderd
Ik vind het allemaal tegenstanders waar je op een mindere dag of met een beetje pech ook zomaar tegen kan gelijkspelen.quote:Op maandag 8 mei 2017 14:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vooral dat laatste natuurlijk, ik zou tegen dat rijtje clubs eigenlijk geen problemen verwachten thuis normaal gesproken dit seizoen.
quote:Op maandag 8 mei 2017 14:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ga ook maar even ophouden die filmpjes te kijken, want dan ga je jezelf het kampioenschap bijna misgunnen.
Misgunnen niet. Dat reltuig is waarschijnlijk nog nooit in de Kuip geweest.quote:Op maandag 8 mei 2017 14:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ga ook maar even ophouden die filmpjes te kijken, want dan ga je jezelf het kampioenschap bijna misgunnen.
Bal is rondquote:Op maandag 8 mei 2017 14:47 schreef Kaas- het volgende:
Komende zondag zal het gewoon allemaal op het eerste half uur aankomen. Scoor je er dan eentje, dan is de druk eraf en loop je zo uit naar een voetbalfeestje met 5-0. Maar blijft die goal uit dan neemt de druk enkel toe tijdens de wedstrijd en kan het zomaar gelijk of verlies worden. Er vol op klappen dus.
Voordeel van werkloos zijn & geen ajax lui in de omgeving hebbenquote:Op maandag 8 mei 2017 13:13 schreef MPC60 het volgende:
Hoe meer de dag vordert, hoe zuurder ik er van ben eerlijk gezegd. Gisteren was er een soort berusting, dat zag je ook bij veel mensen die in de tram naar huis zaten. Vaders die hun zoons uitlegden dat dit is hoe het is om Feyenoord supporter te zijn etc... maar vandaag, vandaag moet ik al die triomfantelijke grapjassen onder ogen komen. Flikker op met je grafkop en je ludieke grappen. Ik weet donders goed wat de eindstand was en dat er verloren is. Daar hoef je mij niet aan te herinneren. Tyf een eind op.
Gaan we nou alweer een tegenstander onderschatten? Nee toch?quote:Op maandag 8 mei 2017 14:25 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Samen met El Ahmadi en Toornstra, moet tegen heracles prima kunnen.
Lees nou eerst even verder.quote:Op maandag 8 mei 2017 15:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Voordeel van werkloos zijn & geen ajax lui in de omgeving hebben![]()
[..]
Gaan we nou alweer een tegenstander onderschatten? Nee toch?
Maar je moet Heracles nou ook weer niet gaan overschatten. Als je de gemiddelde Feyenoorder 2 maanden geleden vroeg wat de uitslag van deze wedstrijd zou zijn zou die waarschijnlijk iets van 3-0 zeggen.quote:Op maandag 8 mei 2017 15:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is idd verstandiger![]()
. Maar geef toe, je zin deed wel het vermoeden van onderschatting wekken
En da's precies de spagaat waar Feyenoord zichzelf in heeft gebracht gisteren... Erg lastige situatie. Overschatten & je begint veel te voorzichtig. Onderschatten & een nieuwe nederlaag kun je zo goed als bijschrijven.quote:Op maandag 8 mei 2017 15:26 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Maar je moet Heracles nou ook weer niet gaan overschatten. Als je de gemiddelde Feyenoorder 2 maanden geleden vroeg wat de uitslag van deze wedstrijd zou zijn zou die waarschijnlijk iets van 3-0 zeggen.
Maar wanneer je Heracles gaat overschatten kom je niet in je eigen spel en krijg je weer een zelfde scenario als bij Excelsior.
dat zal allemaal wel meevallen, probleem is het chokenquote:Op maandag 8 mei 2017 15:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En da's precies de spagaat waar Feyenoord zichzelf in heeft gebracht gisteren... Erg lastige situatie. Overschatten & je begint veel te voorzichtig. Onderschatten & een nieuwe nederlaag kun je zo goed als bijschrijven.
Oh nee he. Niet jij ook al met die nietszeggende term.quote:Op maandag 8 mei 2017 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zal allemaal wel meevallen, probleem is het choken
hoe wou je het dan noemen, faalangst? Dat was gisteren toch wel zoquote:Op maandag 8 mei 2017 15:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh nee he. Niet jij ook al met die nietszeggende term.
Gisteren deed iedereen gewoon een beetje raar.quote:Op maandag 8 mei 2017 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe wou je het dan noemen, faalangst? Dat was gisteren toch wel zo
Spijker kop column van Hugo, merk het zelf ook, wil wel hopen op de winst zondag, maar nu ondertussen al zo vaak door ze teleurgesteld.... we zullen wel zien, ik reken nergens meer op, dan kan het alleen maar meevallenquote:Bij de koffieautomaat
ColumnColumnist Hugo Borst weet precies hoe de gesprekken bij de koffieautomaten vandaag zijn gegaan.
Hugo Borst 08-05-17, 12:00 Laatste update: 12:06
20
1
M
Wat denk je?
Nou, dan toch volgende week. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Maar dan is het 14 mei.
Ja en?
14 mei. Een slechtere dag kende Rotterdam de afgelopen zeven eeuwen niet. Weleens van het bombardement op Rotterdam gehoord? 14 mei 1940. Het centrum werd vernietigd.
Dat gebeurde gisteren ook.
Big deal. Gisteren vielen er geen 800 doden. Toen wel.
Maar wat heeft dat bombardement met het kampioenschap van Feyenoord te maken?
Dat het op zo'n historische, voor Rotterdam beladen dag natuurlijk nooit goed kan gaan.
Ach man, dom bijgeloof.
Voetbal kan niet zonder bijgeloof.
Schei nou uit. Wees rationeel. We spelen thuis. Thuis verloren we geen eredivisiewedstrijd dit seizoen.
O ja? Gisteren speelden we ook thuis. In je kampioenswedstrijd met 3-0 worden geveegd door de club met de kleinste begroting.
Nou, knap van Excelsior. Gisteren waren zij even dé club van Rotterdam. Besef dat een kampioen niet elke week ongenaakbaar hoeft te zijn. En nog wat: bij Ajax zijn ze volgende week zondag bekaf van die halve finale tegen Lyon die ze gaan verliezen. Dat wordt 3-0. Volkomen gedemoraliseerd en kapot staan ze in Tilburg op het veld.
Jij bent nogal een optimist, hè.
Ja nogal. En nuchter. Ik overzie het geheel. Feyenoord richtte zich dit seizoen altijd op na een slechte wedstrijd. Dat is patroon van dit seizoen. Volgende week voorspel ik een metamorfose. Wat kijk je nou.
Weet jij hoe laat dat bombardement was? Symbolisch. Vroeg in de middag. Rond kwart over één, half twee. In een kwartiertje stond het centrum in de fik.
Nou, dat bedoel ik. Wij beginnen op zondag 14 mei om half 3. Om vijf over half drie geeft Kongolo die Armenteros een teringschop. Niks aan de hand, man. Komt goed. 3-0. Twee keer Jorgensen, één keer Kuyt. Nou, ik ga werken.
Ik ook, vond het erg geslaagd.quote:Op maandag 8 mei 2017 14:22 schreef Kaas- het volgende:
Heb Biergarten even een berichtje gestuurd waar en wanneer er kaarten komen voor een extra evenement.
quote:Op maandag 8 mei 2017 14:30 schreef Kaas- het volgende:
Ter info, aangaande Biergarten:ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopelijk mogen kaarthouders van afgelopen zondag dan eerst bestellen![]()
ja maar hoe komt dat, is toch de druk of het onderschatten ervanquote:Op maandag 8 mei 2017 15:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Gisteren deed iedereen gewoon een beetje raar.
Dat dacht men ook van Excelsior.quote:Op maandag 8 mei 2017 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als Feyenoord in Almelo had moeten spelen, had ik het nog moeten zien. Dat is niet eenvoudig.
Maar in de eigen Kuip, mag dat toch eigenlijk geen probleem opleveren. 50.000 man die je toejuichen, een kleedkamer en een veld waar je iedere vierkante centimeter kent, een arbitraal team dat onder de indruk is van de ambiance.
Daarnaast moet Ajax zelf ook winnen.
Denk zelf vooral onderschatting. Toch mee laten voeren in het hele "die winnen we wel ff" hype die er om heen hing.quote:Op maandag 8 mei 2017 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar hoe komt dat, is toch de druk of het onderschatten ervan
Ik denk zelf vooral spanning. Daardoor kom je ook niet in je spel.quote:Op maandag 8 mei 2017 15:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denk zelf vooral onderschatting. Toch mee laten voeren in het hele "die winnen we wel ff" hype die er om heen hing.
Dat komt er ook nog eens bij iddquote:Op maandag 8 mei 2017 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord uit of thuis is een wereld van verschil.
Heel slim, rust hebben we nodig. Ik hoop echt dat alle beentjes weer op de grond staan want het waren gewoon onrotterdamse taferelen de afgelopen twee weken. Zit toch niet voor niks geen woorden maar daden in het clublied?quote:
Ik had voor de zekerheid m'n hartpillen bij me afgelopen zondag.quote:Op maandag 8 mei 2017 16:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat komt er ook nog eens bij idd... Gerard Cox had gelijk, Feyenoord fan ben je niet voor je lol... Hoewel ik gok dat menig cardioloog blij is met het bestaan van de club
Het sloeg allemaal veel te ver door ja. Lekker rustig toewerken zonder blerende (ook al goedbedoeld) supporters langs de kant.quote:Op maandag 8 mei 2017 16:00 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Heel slim, rust hebben we nodig. Ik hoop echt dat alle beentjes weer op de grond staan want het waren gewoon onrotterdamse taferelen de afgelopen twee weken. Zit toch niet voor niks geen woorden maar daden in het clublied?
We hebben inderdaad opeens te maken met successupporters.quote:Op maandag 8 mei 2017 16:03 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb me vooral geërgerd aan alle dagjesmensen.
Ach, als ze zondag verliezen, is dat ook weer overquote:Op maandag 8 mei 2017 16:03 schreef MPC60 het volgende:
[..]
We hebben inderdaad opeens te maken met successupporters.![]()
Beetje veel van beidequote:Op maandag 8 mei 2017 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar hoe komt dat, is toch de druk of het onderschatten ervan
Ach, dagjesmensen horen er op een dag als gister natuurlijk ook gewoon bij. Waar ik me wel aan kan storen is dat je 2 uur in de trein zit (en dus uit het oosten/noorden van het land komt) en het eerste wat je je strot uit krijgt als je de trein uit stapt is "KOMME WIJ UIT ROTTERDAM, KEN JE DAT NIET HOREN DAN". Dan krijg ik echt plaatsvervangende schaamte.quote:Op maandag 8 mei 2017 16:03 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb me vooral geërgerd aan alle dagjesmensen. Van die mensen uit Groningen jalalalalala zingen etc. Verder zijn mensen uit Groningen best oké geloof ik.
Wat mij betreft waren ze op trainingskamp gegaan. Even helemaal weg van alles, internetverbod, telefoonverbod, playstationverbod. Verveel je je? Ga maar ouderwets klaverjassen.quote:Op maandag 8 mei 2017 16:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het sloeg allemaal veel te ver door ja. Lekker rustig toewerken zonder blerende (ook al goedbedoeld) supporters langs de kant.
Dat kan Elia niet aan johquote:Op maandag 8 mei 2017 16:05 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Wat mij betreft waren ze op trainingskamp gegaan. Even helemaal weg van alles, internetverbod, telefoonverbod, playstationverbod. Verveel je je? Ga maar ouderwets klaverjassen.
Ik stond bij de Jumbo in de rij naast mensen uit Ede, Arnhem en Zwollequote:Op maandag 8 mei 2017 16:03 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb me vooral geërgerd aan alle dagjesmensen. Van die mensen uit Groningen die jalalalalala zingen etc. Verder zijn mensen uit Groningen best oké geloof ik.
Ja die deed het goed op Rotterdam Centraal, of all placesquote:Op maandag 8 mei 2017 16:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, dagjesmensen horen er op een dag als gister natuurlijk ook gewoon bij. Waar ik me wel aan kan storen is dat je 2 uur in de trein zit (en dus uit het oosten/noorden van het land komt) en het eerste wat je je strot uit krijgt als je de trein uit stapt is "KOMME WIJ UIT ROTTERDAM, KEN JE DAT NIET HOREN DAN". Dan krijg ik echt plaatsvervangende schaamte.
Ja daar jaquote:Op maandag 8 mei 2017 16:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja die deed het goed op Rotterdam Centraal, of all places
Ik welquote:Op maandag 8 mei 2017 16:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja daar ja. Ik zing nagenoeg alles mee, maar als het om zoiets gaat dus niet. Ik kom niet uit Rotterdam, hoe jammer ook.
Die Engelstalige liedjes hoeven van mij sowieso niet. Feyenoord, wij houden van die club of mijn Feyenoord. Daar kan toch niks tegenop?quote:Op maandag 8 mei 2017 16:08 schreef MPC60 het volgende:
Ik begin trouwens wel Calandse neigingen te krijgen bij dat dont take me home.
quote:Op maandag 8 mei 2017 16:03 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb me vooral geërgerd aan alle dagjesmensen. Van die mensen uit Groningen die jalalalalala zingen etc. Verder zijn mensen uit Groningen best oké geloof ik.
Ik heb dat heel de week in Manchester aan moeten horen, wat een graflied is dat zeg.quote:Op maandag 8 mei 2017 16:08 schreef MPC60 het volgende:
Ik begin trouwens wel Calandse neigingen te krijgen bij dat dont take me home.
Eens.quote:Op maandag 8 mei 2017 16:10 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die Engelstalige liedjes hoeven van mij sowieso niet. Feyenoord, wij houden van die club of mijn Feyenoord. Daar kan toch niks tegenop?
Ik kan we shall not be moved wel waarderen in het stadion, maar dan wel als eerst 50% van het vak mee zingt, en bij het 2e rondje ineens het hele vaak gaat staan en mee gaat bleren. Of 15 minuten lang we love you Feyenoord tijdens een Europa cup avondje tegen FC Kärnten.quote:Op maandag 8 mei 2017 16:10 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die Engelstalige liedjes hoeven van mij sowieso niet. Feyenoord, wij houden van die club of mijn Feyenoord. Daar kan toch niks tegenop?
Sorry ouwe reus. Maar je begrijpt hopelijk wel een beetje wat ik bedoel. Ik begrijp het ook wel. Tegen de tijd dat Rotterdam in zicht komt heeft iedereen al een stuk of 10 bier achter de kiezen. Dan sta ik ook meestal niet open voor een goede discussie op niveau over de toekomst van Frankrijk met betrekking tot de verkiezingen daar.quote:
Ik sta wel open dan maar voornamelijk via m'n blaas.quote:Op maandag 8 mei 2017 16:13 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Sorry ouwe reus. Maar je begrijpt hopelijk wel een beetje wat ik bedoel. Ik begrijp het ook wel. Tegen de tijd dat Rotterdam in zicht komt heeft iedereen al een stuk of 10 bier achter de kiezen. Dan sta ik ook meestal niet open voor een goede discussie op niveau over de toekomst van Frankrijk met betrekking tot de verkiezingen daar.
Precies dit ja. Echt vanuit alle hoeken kwam de boodschap dat het al binnen was, dan ga je dat als speler automatisch ook een beetje voelen denk ik. Ik snap best dat je een feestje wil maken van een kampioenswedstrijd, maar achteraf is dat euforische gedoe vóór de wedstrijd echt beschamend.quote:Op maandag 8 mei 2017 16:00 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Heel slim, rust hebben we nodig. Ik hoop echt dat alle beentjes weer op de grond staan want het waren gewoon onrotterdamse taferelen de afgelopen twee weken. Zit toch niet voor niks geen woorden maar daden in het clublied?
quote:Op maandag 8 mei 2017 16:08 schreef Maastoren het volgende:
Als je Feyenoorder bent dan ben je ook een beetje Rotterdammer.
Ik begrijp het preciesquote:Op maandag 8 mei 2017 16:13 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Sorry ouwe reus. Maar je begrijpt hopelijk wel een beetje wat ik bedoel. Ik begrijp het ook wel. Tegen de tijd dat Rotterdam in zicht komt heeft iedereen al een stuk of 10 bier achter de kiezen. Dan sta ik ook meestal niet open voor een goede discussie op niveau over de toekomst van Frankrijk met betrekking tot de verkiezingen daar.
JAAAAquote:Op maandag 8 mei 2017 16:19 schreef Dekatria het volgende:
Ik wil Rotterdam de Mooiste Rotstad wel eens horen langskomen. Prachtig nummer vind ik dat.
Geen enkel idee, ik was een paar dagen na m'n geboorte al pleite... Schip moest opstomen (naar Basel, uit m'n hoofd).quote:Op maandag 8 mei 2017 16:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik kom uit Vlaardingen. Das ook 010. Tellen we dat als Rotterdam?
twitter:RTV_Rijnmond twitterde op maandag 08-05-2017 om 16:17:34Politie: grens schrappen Feyenoord-huldiging nadert https://t.co/9iUmQTuucf reageer retweet
Dan wordt het zondag echt een grote chaos.quote:Op maandag 8 mei 2017 16:24 schreef Maastoren het volgende:
twitter:RTV_Rijnmond twitterde op maandag 08-05-2017 om 16:17:34Politie: grens schrappen Feyenoord-huldiging nadert https://t.co/9iUmQTuucf reageer retweet
Praat je nu voor jezelf omdat je uit een boerendorp komt, maar eigenlijk het liefst Rotterdammer wilde zijn?quote:Op maandag 8 mei 2017 16:08 schreef Maastoren het volgende:
Ja. En nu?quote:Op maandag 8 mei 2017 16:30 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Praat je nu voor jezelf omdat je uit een boerendorp komt, maar eigenlijk het liefst Rotterdammer wilde zijn?
Hahahaquote:Op maandag 8 mei 2017 16:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen enkel idee, ik was een paar dagen na m'n geboorte al pleite... Schip moest opstomen (naar Basel, uit m'n hoofd).
Haha ik stapte uit de intercity bij Centraal en iederen begon 'komen wij uit Rotterdam' te zingen.quote:Op maandag 8 mei 2017 16:03 schreef Maastoren het volgende:
Tuurlijk is het mooi. Maar gedraag je niet alsof je op een schuurfeest staat.quote:Op maandag 8 mei 2017 17:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Haha ik stapte uit de intercity bij Centraal en iederen begon 'komen wij uit Rotterdam' te zingen.
Eh....
Maar ach, is ook wel mooi toch, die dagjesmensen.
Hoe mooi ik het ook vind dat er door heel het land aanhang zit, moet ik toch altijd wel een beetje cringen als ik 'komen wij uit Rotterdam' met een of ander Brabo-accent hoor...quote:Op maandag 8 mei 2017 16:08 schreef Maastoren het volgende:
Eens.quote:Op maandag 8 mei 2017 17:57 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Hoe mooi ik het ook vind dat er door heel het land aanhang zit, moet ik toch altijd wel een beetje cringen als ik 'komen wij uit Rotterdam' met een of ander Brabo-accent hoor...
Kende ge da nie hore dan!quote:Op maandag 8 mei 2017 17:57 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Hoe mooi ik het ook vind dat er door heel het land aanhang zit, moet ik toch altijd wel een beetje cringen als ik 'komen wij uit Rotterdam' met een of ander Brabo-accent hoor...
We zijn allemaal Feyenoorders. Waar je ook vandaan komt.quote:Op maandag 8 mei 2017 16:30 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Praat je nu voor jezelf omdat je uit een boerendorp komt, maar eigenlijk het liefst Rotterdammer wilde zijn?
De balans tussen onderschatting en overschatting is lastig, maar ik hoop dat de onderschatting (vooral) onder de fans nu toch wat minder zal zijn. Als we De Kuip in gaan zondag met het gevoel dat het team alle support nodig gaat hebben om er te komen dan zal de sfeer intimiderend en positief genoeg zijn om de ploeg naar de overwinning te schreeuwen imo. Als het weer te euforisch wordt van tevoren kan het wel eens tegen gaan vallen.quote:Op maandag 8 mei 2017 18:05 schreef Pleun2011 het volgende:
De wonden zijn gelikt, heb er alweer vertrouwen in dat het zondag goed gaat komen. In plaats van een geplande ontlading krijgen we een spontane explosie van emoties die het winnen van de UEFA cup overtreft
Want? Iedereen heeft recht om supporter te zijn toch? Wat is dat toch met dat misplaatste "oh je komt niet uit rotterdam, dus niet echt" mentaliteit. Dat is eerder cringe waardig.quote:Op maandag 8 mei 2017 17:57 schreef WHATSHESAID het volgende:
Pff, niet alles zo invullen. Zeg toch dat ik het mooi vind dat Feyenoorders overal zitten. Alleen 'ken je dat niet horen dan' (zoals Gert het al schreef) klinkt gewoon niet met Brabants of Limburgs accent, zeg niet dat ze het niet uit volle borst mee mogen brullenquote:Op maandag 8 mei 2017 18:09 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Want? Iedereen heeft recht om supporter te zijn toch? Wat is dat toch met dat misplaatste "oh je komt niet uit rotterdam, dus niet echt" mentaliteit. Dat is eerder cringe waardig.
Ik denk eerlijk gezegd dat dat maar voor een klein gedeelte heeft meegespeeld.quote:Op maandag 8 mei 2017 18:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De balans tussen onderschatting en overschatting is lastig, maar ik hoop dat de onderschatting (vooral) onder de fans nu toch wat minder zal zijn. Als we De Kuip in gaan zondag met het gevoel dat het team alle support nodig gaat hebben om er te komen dan zal de sfeer intimiderend en positief genoeg zijn om de ploeg naar de overwinning te schreeuwen imo. Als het weer te euforisch wordt van tevoren kan het wel eens tegen gaan vallen.
Ha Caland!quote:Op maandag 8 mei 2017 18:28 schreef Caland het volgende:
Zondag gewoon winnen, stoeltje staat al klaar.
[ afbeelding ]
Hey Bram!quote:Op maandag 8 mei 2017 18:34 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ha Caland!
Je zou er morgen toch pas zijn?
Kan gebeuren.quote:Op maandag 8 mei 2017 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey Bram!
De festiviteiten zijn helaas met een weekje uitgesteld.
Het zal nu niet te euforisch zijn.. We zitten met zijn allen weer in de ouderwetse Feyenoord-billenknijpen-modusquote:Op maandag 8 mei 2017 18:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als het weer te euforisch wordt van tevoren kan het wel eens tegen gaan vallen.
Laten we hopen dat ze het niet zo spannend maken als Manchester City een paar jaar terug. Ik zat die wedstrijd te kijken en City leek toen ook door de spanning verlamd. Dat ze het toen nog om hebben kunnen draaien is een godswonderquote:Op maandag 8 mei 2017 18:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Hopelijk weten ze die spanning wat van zich af te gooien de komende week, maar ik vrees het niet. In dat geval kan alleen een goed begin, een hoop goede kansen, en een doelpunt hen over die ergste spanning heen helpen. Dus laten we daar maar op hopen.
Niet zo'n best plekje uitgezocht, zo zie je toch niks van het bordes.quote:Op maandag 8 mei 2017 18:28 schreef Caland het volgende:
Zondag gewoon winnen, stoeltje staat al klaar.
[ afbeelding ]
Ik vind het veld van Heerenveen anders beterquote:Op maandag 8 mei 2017 18:39 schreef MPC60 het volgende:
We voetballen zondag iig op het allerbeste veld van Nederland, daar zal het niet aan liggen.
Wat is er beter aan?quote:Op maandag 8 mei 2017 18:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik vind het veld van Heerenveen anders beter
waar zou het dan nog wel aan kunnen liggen dan ?quote:Op maandag 8 mei 2017 18:39 schreef MPC60 het volgende:
We voetballen zondag iig op het allerbeste veld van Nederland, daar zal het niet aan liggen.
Spanning he.. Ze moeten zorgen dat ze als eerste scoren, ben bang dat wanneer Heracles als eerste soort het in elkaar flikkertquote:Op maandag 8 mei 2017 18:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waar zou het dan nog wel aan kunnen liggen dan ?
Zoveel factoren maar iig niet aan het gras.quote:Op maandag 8 mei 2017 18:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waar zou het dan nog wel aan kunnen liggen dan ?
wamt Feyenoord is gewoon een paar klasse beter......
Ik hou altijd mijn kop dan.quote:Op maandag 8 mei 2017 18:12 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Pff, niet alles zo invullen. Zeg toch dat ik het mooi vind dat Feyenoorders overal zitten. Alleen 'ken je dat niet horen dan' (zoals Gert het al schreef) klinkt gewoon niet met Brabants of Limburgs accent, zeg niet dat ze het niet uit volle borst mee mogen brullen.
er zijn gvd geen excusses meerquote:Op maandag 8 mei 2017 18:54 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Zoveel factoren maar iig niet aan het gras.
Als ik ergens een hekel aan heb gekregen is het die week stress met dat koffiedik kijken van iedereen voorafgaand aan de wedstrijd. Wat er ook moge gebeuren, dat is gelukkig klaar na zondag.quote:Op maandag 8 mei 2017 18:54 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Zoveel factoren maar iig niet aan het gras.
Stel je voor, Jones eet in de ochtend een heerlijk volkoren bolletje met kaas. Alleen blijkt er in de middag nog wat tussen z'n kiezen te zitten, staat hij daar te peuren in z'n muil, goal. Je weet het niet he.quote:Op maandag 8 mei 2017 18:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
er zijn gvd geen excusses meer
als ze dit zondag niet kunnen afmaken horen ze niet bij Feyenoord te spelen....
we gaan zondag niet tegen barcelona of juventus spelen ofzo.....maar een middelmatige middenmoter in ons eigen stadion.
quote:Op maandag 8 mei 2017 18:59 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Stel je voor, Jones eet in de ochtend een heerlijk volkeren bolletje met kaas. Alleen blijkt er in de middag nog wat tussen z'n kiezen te zitten, staat hij daar te peuren in z'n muil, goal. Je weet het niet he.
[..]
Stel je voor, Jones eet in de ochtend een heerlijk volkoren bolletje met kaas. Alleen blijkt er in de middag nog wat tussen z'n kiezen te zitten, staat hij daar te peuren in z'n muil, goal. Je weet het niet he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Stel je voor, Jones eet in de ochtend een heerlijk volkoren bolletje met kaas. Alleen blijkt er in de middag nog wat tussen z'n kiezen te zitten, staat hij daar te peuren in z'n muil, goal. Je weet het niet he.
Stel je voor dat hawk eye deze keer in ons nadeel werktquote:Op maandag 8 mei 2017 18:59 schreef MPC60 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 mei 2017 19:02 schreef Grifte het volgende:
Al die "Feijenoorders" op Marktplaats die over de rug van kameraden geld willen verdienen
Ik zag bedragen van ¤500,- voorbij komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je net duizenden euro's uitgegeven voor een kaart bij Excelsior kan je weer opnieuw beginnen.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
Al die "Feijenoorders" op Marktplaats die over de rug van kameraden geld willen verdienen
Mijn vriendin is zondag uitgeteld. Ik zou het wel weten hoor .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
quote:Op maandag 8 mei 2017 19:04 schreef eight het volgende:
[..]
Stel je voor dat hawk eye deze keer in ons nadeel werkt
Al die kutsmoezen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Alleen op de eerste pagina al 20x "Met pijn in mijn hart ga ik op vakantie en moet ik deze schitterende dag aan mij voorbij laten gaan".quote:
Kampioenskindjequote:Op maandag 8 mei 2017 19:04 schreef exile79 het volgende:
[..]
Mijn vriendin is zondag uitgeteld. Ik zou het wel weten hoor .
Te koop 1x vak HH Fey - Heraclesquote:
https://www.marktplaats.n(...)reviousPage=lr&pos=8quote:Deze heb ik over vanwege onvoorziene omstandigheden van mijn neef.
Zal toch niet, we hebben nog wel een portie geluk te goed volgens mij.quote:Op maandag 8 mei 2017 19:04 schreef eight het volgende:
[..]
Stel je voor dat hawk eye deze keer in ons nadeel werkt
Zeg gewoon eerlijk dat je je scc (of iets anders) van volgend jaar wil financieren. Of zeg er niks bij. Kutsmoezenquote:Op maandag 8 mei 2017 19:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Alleen op de eerste pagina al 20x "Met pijn in mijn hart ga ik op vakantie en moet ik deze schitterende dag aan mij voorbij laten gaan".
Ja oke leuk
Ik snap het niet, je hebt toch o.a een scc omdat je bij dit soort wedstrijden wil zijn?quote:Op maandag 8 mei 2017 19:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zeg gewoon eerlijk dat je je scc (of iets anders) van volgend jaar wil financieren. Of zeg er niks bij. Kutsmoezen
Liep er naartoe vanaf CS, echt schitterend hoe die vlag opdoemt aan het einde van de straat. Stond een agent ter fiets, die keek echt met open mond en toen: "Seau, wat gaaf zeg".quote:
Zelfde als je vanaf de Coolsingel loopt. Schitterend gezicht.quote:Op maandag 8 mei 2017 19:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Liep er naartoe vanaf CS, echt schitterend hoe die vlag opdoemt aan het einde van de straat. Stond een agent ter fiets, die keek echt met open mond en toen: "Seau, wat gaaf zeg".
Eenieder die nog geen lid is van De Feijenoorder, gewoon doen. Voor die 19.08 per jaar krijg je heel wat moois terug.
Ik wel, maar als je erg krap zit..quote:Op maandag 8 mei 2017 19:14 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik snap het niet, je hebt toch o.a een scc omdat je bij dit soort wedstrijden wil zijn?
quote:Rustdagen en besloten trainingen voor Feyenoord-selectie
De selectie van Feyenoord krijgt morgen en overmorgen de kans om bij te komen van de zeperd tegen Excelsior. Giovanni van Bronckhorst heeft zijn spelers twee rustdagen gegeven.
Daarna zal de spelersgroep alleen nog besloten trainen tot aan het allesbeslissende duel met Heracles, aanstaande zondag. Ook vandaag trainde Feyenoord achter gesloten deuren.
Een groot contrast ten opzichte van vorige week. Toen waren de trainingen van Feyenoord vrij te bezoeken en deelde de spelers aan de lopende band handtekeningen uit aan de jonge fans.
Ik heb er net overna zitten denken en daar heb je gelijk in maar ik wil deze wedstrijd niet missen. De dood of de gladiolen, kom maar op.quote:
Moeten ze toch zelf weten? De prijs heeft gewoon te maken met de vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet, maar het is voorstelbaar.quote:Op maandag 8 mei 2017 19:42 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik heb er net overna zitten denken en daar heb je gelijk in maar ik wil deze wedstrijd niet missen. De dood of de gladiolen, kom maar op.
quote:Feyenoord moet zich geen complex laten aanpraten
Willem van Hanegem zag gisteren een collectieve wanprestatie van Feyenoord. Toch gelooft hij nog in het kampioenschap van Feyenoord. 'Het kan toch niet zo zijn dat Feyenoord 33 speeldagen bovenaan staat, maar dan alsnog op de 34ste speeldag geen kampioen wordt. Zoiets bestaat gewoon niet. Feyenoord mag de titel nu echt niet meer weggeven.'
Wat je hoort na zo'n onverwachte nederlaag van Feyenoord: Dat ze niet tegen de druk kunnen, Dat de spelers te veel stress voelen bij het grote verlangen van de fans. Dat soort dingen... Wat een onzin zeg. Feyenoord moet zich nu echt geen complex laten aanpraten. Sommige mensen zeggen dat Rotterdam al te veel in feeststemming was, maar al was dat zo dan nog mag dat geen probleem zijn voor spelers. Zoiets is toch geweldig. Om de titel spelen lijkt me leuker dan tegen degradatie vechten.
Zelf heb ik zoiets als gisteren gelukkig als speler of trainer niet meegemaakt. Maar iedereen weet nog hoe AZ tien jaar geleden het kampioenschap verspeelde tijdens een uitwedstrijd tegen een al gedegradeerd Excelsior. En een jaar geleden overkwam Ajax bij De Graafschap op de laatste speeldag hetzelfde. Zulke dingen gebeuren.
Ik wil geen betweter zijn hoor, maar als je zag hoe sommige spelers van Feyenoord gisteren aan de wedstrijd begonnen. Dat had echt niets met stress te maken. Die waren gewoon niet bij de les. Berghuis ging halfbakken een kopduel in en liep toen tegen een stootje aan. Dat krijg je als je er niet vol ingaat. Maar wat deed hij daarna? Eerst bleef hij lang liggen. Later bleef hij mokken. Tegen de scheidsrechter, de grensrechter en de tegenstander. Schiet op, man, dacht ik. Concentreer je op de wedstrijd! Je kan vandaag kampioen van Nederland worden. Kampioen! Daar heb je het hele seizoen keihard voor gewerkt. Maak het dan af.
Je zag dat Excelsior steeds de vrije man vond op het middenveld, waarna Feyenoord er dan weer met drie man op ging jagen. Dat is niet verstandig. Dan lopen er gauw weer anderen vrij. Dan kom je dus steeds te laat. Maar er ging natuurlijk wel meer fout.
Toornstra liep steeds onnodig lang door op de keeper, waardoor er bij een lange bal van dezelfde keeper grote gaten op het middenveld kwamen te liggen. El Ahmadi liep vaker tussen zijn centrumverdedigers dan op het middenveld. Jorgensen bood zich steeds aan op de vleugels, waardoor er in de zestien vaak niemand liep. Karsdorp gaf de ene na de andere bal aan de tegenstander en Elia en Berghuis zijn geen een keer langs hun man gekomen. Eigenlijk speelde alleen Kongolo nog een redelijke wedstrijd.
Deze nederlaag gaat nasudderen. Want het was verdiend hè, dikverdiend. Was ik trainer dan ging ik vanmorgen eerst de wedstrijd bespreken. En dan niet van: Jij deed dit niet goed of jij dat niet. Dat is niet nodig. Dit was een collectieve wanprestatie, daar moet over gepraat worden. Niet te lang, want je moet gauw vooruitkijken naar de volgende wedstrijd.
Heracles-thuis, het wordt zeker geen makkie voor Feyenoord. Het wordt zelfs moeilijk zat. Ik vind Heracles een vervelende ploeg om tegen te spelen. Die kunnen aardig voetballen. Bruns vind ik een goeie. Armenteiros is ook een goede spits. Maar laten we Heracles niet groter maken dan ze zijn. Hun beste wedstrijden spelen ze op hun eigen kunstgras.
Bovendien hebben zij in de race om Europees voetbal nog een punt nodig. Ook Heracles voelt dus de druk. Bovendien zal het toch niet zo zijn dat Feyenoord 33 speeldagen bovenaan staat, maar dan alsnog op de 34ste speeldag geen kampioen wordt. Zoiets bestaat gewoon niet. Feyenoord mag de titel nu echt niet meer weggeven.
Willem lult altijd zo'n onzin hè. Dat zoiemand een column heeft, onvoorstelbaar.quote:Op maandag 8 mei 2017 19:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Bovendien hebben zij in de race om Europees voetbal nog een punt nodig. Ook Heracles voelt dus de druk. Bovendien zal het toch niet zo zijn dat Feyenoord 33 speeldagen bovenaan staat, maar dan alsnog op de 34ste speeldag geen kampioen wordt. Zoiets bestaat gewoon niet. Feyenoord mag de titel nu echt niet meer weggeven.
Dat vind ik dan weer perfect bij Feyenoord passen, eerlijk gezegdquote:Het kan toch niet zo zijn dat Feyenoord 33 speeldagen bovenaan staat, maar dan alsnog op de 34ste speeldag geen kampioen wordt.
Zou mij niet verbazen als het de 18 jarige hooligan zoon is.quote:
Helaas wel ja, je kan het al precies uittekenen eigenlijk.quote:Op maandag 8 mei 2017 20:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer perfect bij Feyenoord passen, eerlijk gezegd
Dat lijkt me sterk want hij was er in '93 al bij. Aldus Fukforce.quote:Op maandag 8 mei 2017 20:09 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen als het de 18 jarige hooligan zoon is.
Bij z'n pa in de zak dan waarschijnlijk.quote:Op maandag 8 mei 2017 20:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk want hij was er in '93 al bij. Aldus Fukforce.
Voor Ajax is het in Tilburg al eens eerder misgelopen. Geweldige dag was dat.quote:Op maandag 8 mei 2017 20:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Helaas wel ja, je kan het al precies uittekenen eigenlijk.
Maar die "het kan toch niet zo zijn dat...." Komt puur voort uit wensdenken.
Natuurlijk wil niemand die Feyenoord een warm hart toedraagt zich dat scenario voorstellen, maar het kán helaas wel realiteit worden.
Maar goed, Ajax moet ook nog maar winnen bij Willem II natuurlijk. Hebben toch Europa League in de benen dan.
Ga jij ook juichen voor Feyenoord Lange?quote:Op maandag 8 mei 2017 20:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voor Ajax is het in Tilburg al eens eerder misgelopen. Geweldige dag was dat.
Speelde W2 toen ergens voor? Nu niet meer namelijkquote:Op maandag 8 mei 2017 20:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, maar toen won Ajax wel met 0-4 ofzo.quote:Op maandag 8 mei 2017 20:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nope.quote:Op maandag 8 mei 2017 20:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ga jij ook juichen voor Feyenoord Lange?
Toen ook niet.quote:Op maandag 8 mei 2017 20:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Speelde W2 toen ergens voor? Nu niet meer namelijk
0-2. En PSV kwam toen uit de underdogpositie. Derde achter AZ en Ajax.quote:Op maandag 8 mei 2017 20:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, maar toen won Ajax wel met 0-4 ofzo.
Ik hoop op iets meer weerstand van Willem II komende zondag.
Al moeten we natuurlijk gewoon zelf winnen van Heracles, maar met die spanning en Feyenoord kennende vrees ik alweer het ergste.
Wordt mijn blijdschap niet minder om andersquote:Op maandag 8 mei 2017 20:12 schreef Piles het volgende:
Zou toch een trieste finale zijn, als Feyenoord en Ajax verliezen op de laatste dag.
Gelijkspel tegen Ajax en Heerenveen en verloren van Fenerbache zijn toch de enige keren dat Feyenoord punten liet liggen in De Kuip? Ik heb er wel vertrouwen in. We wonnen ook van een sterk Utrecht in een fase waar veel druk op stond.quote:Op maandag 8 mei 2017 20:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, maar toen won Ajax wel met 0-4 ofzo.
Ik hoop op iets meer weerstand van Willem II komende zondag.
Al moeten we natuurlijk gewoon zelf winnen van Heracles, maar met die spanning en Feyenoord kennende vrees ik alweer het ergste.
quote:
Klopt, en tegen Ajax en Heerenveen was het puntverlies nog onterecht ook.quote:Op maandag 8 mei 2017 20:17 schreef Vasion het volgende:
[..]
Gelijkspel tegen Ajax en Heerenveen en verloren van Fenerbache zijn toch de enige keren dat Feyenoord punten liet liggen in De Kuip? Ik heb er wel vertrouwen in. We wonnen ook van een sterk Utrecht in een fase waar veel druk op stond.
Een 'grappig' scenario zou zijn als ajax met 10-0 wint in 90 minuten & Feyenoord 90+5 een onterechte pingel binnen schiet voor de 1-0...quote:Op maandag 8 mei 2017 20:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, en tegen Ajax en Heerenveen was het puntverlies nog onterecht ook.
Tegen Utrecht stond de druk er inderdaad ook goed op, maar zondag zal die druk natuurlijk wel nog even 10 keer hoger liggen.
Dan is Heracles ook nog eens zo'n gevaarlijk counterploegje, en eerlijkheidshalve moet ik ook zeggen dat die wedstrijd tegen Utrecht ook zomaar de andere kant op had kunnen vallen (ze kregen 3 enorme kansen).
Maar goed, Heracles is geen Utrecht.
Normaal gesproken, laten we zeggen speelronde 16, zou ik ook zeggen; Feyenoord - Heracles, dat wordt een eenvoudige 3-0, maar onder de huidige omstandigheden ben ik nergens meer zeker van.
Dit worden lange dagen godverdomme.quote:Op maandag 8 mei 2017 20:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, en tegen Ajax en Heerenveen was het puntverlies nog onterecht ook.
Tegen Utrecht stond de druk er inderdaad ook goed op, maar zondag zal die druk natuurlijk wel nog even 10 keer hoger liggen.
Dan is Heracles ook nog eens zo'n gevaarlijk counterploegje, en eerlijkheidshalve moet ik ook zeggen dat die wedstrijd tegen Utrecht ook zomaar de andere kant op had kunnen vallen (ze kregen 3 enorme kansen).
Maar goed, Heracles is geen Utrecht.
Normaal gesproken, laten we zeggen speelronde 16, zou ik ook zeggen; Feyenoord - Heracles, dat wordt een eenvoudige 3-0, maar onder de huidige omstandigheden ben ik nergens meer zeker van.
Rare humorquote:Op maandag 8 mei 2017 20:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een 'grappig' scenario zou zijn als ajax met 10-0 wint in 90 minuten & Feyenoord 90+5 een onterechte pingel binnen schiet voor de 1-0...
quote:Op maandag 8 mei 2017 20:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een 'grappig' scenario zou zijn als ajax met 10-0 wint in 90 minuten & Feyenoord 90+5 een onterechte pingel binnen schiet voor de 1-0...
M'n vader weet nog niet zeker of hij een hartkwaal heeft... Zie het als een alternatief diagnostisch middelquote:
.. of ze struikelen toch nog, op dat laatste moment.quote:Op maandag 8 mei 2017 20:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dit is toch het mooiste wat jullie kan overkomen? 6 dagen spanning, stress, nagelbijten, angst, vloeken, tieren, schelden, juichen, huilen na het laatste fluitsignaal. Jullie pakken die schaal gewoon, de manier waarop is gewoon episch.
Ik begin bijna te hopen.quote:Op maandag 8 mei 2017 20:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik geloof niet dat ze het in deze thuiswedstrijd gaan laten liggen.
Onmogelijk!
Ik geef me mezelf een ban van 2 maanden als we zondag geen kampioen worden
Was jij niet één van de mensen die het onmogelijk achtte dat ze tegen Excelsior zouden verliezen?quote:Op maandag 8 mei 2017 20:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Onmogelijk!
20 jaarquote:Op maandag 8 mei 2017 20:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Onmogelijk!
jaquote:Op maandag 8 mei 2017 20:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was jij niet één van de mensen die het onmogelijk achtte dat ze tegen Excelsior zouden verliezen?
Het is eerder 80/20.quote:Op maandag 8 mei 2017 20:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja
als je 100 keer tegen excelsior speelt dan win je 95 keer .....
Onder normale omstandigheden misschien, al vind ik het dan ook ietwat optimistisch.quote:Op maandag 8 mei 2017 20:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja
als je 100 keer tegen excelsior speelt dan win je 95 keer .....
Iedereen had het paar weken geleden al dat Feyenoord het op dat kunsgras tegen excelsior heel erg moeilijk zou krijgen.quote:Op maandag 8 mei 2017 20:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Onder normale omstandigheden misschien, al vind ik het dan ook ietwat optimistisch.
Maar onder deze druk win je misschien 70 van de 100 uitwedstrijden bij Excelsior, wat gewoon geen makkelijke uitwedstrijd is, laten we eerlijk zijn.
Maar zo zie ik het ook voor de wedstrijd zondag tegen Heracles.
Houdt toch op zeg. Armenteros speelt niet voor niets bij Heracles Almelo, te licht voor de top. Als we daar als aanstaande kampioen bang voor moeten zijn kunnen we er beter mee stoppen.quote:Op maandag 8 mei 2017 20:56 schreef PIETR het volgende:
Godverdomme, hoe zit het bij jullie met de spanning? Geen Vilhena, een Armenteros in vorm .. Gaat een hele lange week worden dit ..
Die begint hier zondag pas weer, hoop ikquote:Op maandag 8 mei 2017 20:56 schreef PIETR het volgende:
Godverdomme, hoe zit het bij jullie met de spanning? Geen Vilhena, een Armenteros in vorm .. Gaat een hele lange week worden dit ..
Het is natuurlijk niet zomaar een wedstrijdje ..quote:Op maandag 8 mei 2017 20:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Houdt toch op zeg. Armenteros speelt niet voor niets bij Heracles Almelo, te licht voor de top. Als we daar als aanstaande kampioen bang voor moeten zijn kunnen we er beter mee stoppen.
Armenteros heeft er wel 18 of 19 inliggen geloof ik.quote:Op maandag 8 mei 2017 20:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Houdt toch op zeg. Armenteros speelt niet voor niets bij Heracles Almelo, te licht voor de top. Als we daar als aanstaande kampioen bang voor moeten zijn kunnen we er beter mee stoppen.
In elke wedstrijd die we speelde in de Kuip hadden we moeten winnen. Dan kan Heracles Almelo er ook nog wel bij.
Thanks, jij ook!quote:Op maandag 8 mei 2017 19:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zelfde als je vanaf de Coolsingel loopt. Schitterend gezicht.
Hier overigens al vanaf het begin lid, en als ze dit soort meuik blijven doen zal daar ook niks aan veranderen
(overigens nog proficiat hea)
Botteghin vreet m op. Die gaat deze wedstrijd voor ons over de streep trekkenquote:Op maandag 8 mei 2017 21:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Armenteros heeft er wel 18 of 19 inliggen geloof ik.
Gewoon één van de topscorers in de Eredivisie. Gewoon een gevaarlijk spitsje, en ik geloof dat hij er een genoegen in schept om tegen Feyenoord te scoren. Volgens mij heeft die gast al een aantal keren tegen ons gescoord?
...
Ga je ff langs?quote:
Week lang onder zijn raam met een toeter. Is wel toewijding voor de club danquote:
quote:Op maandag 8 mei 2017 21:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Feyenoord moet 70% van haar normale niveau halen en dan win je die wedstrijd.
Uit wel, thuis heb ik dat gevoel nietquote:Op maandag 8 mei 2017 22:02 schreef Gert het volgende:
[..]Als dit seizoen iéts duidelijk is geworden dan is het wel dat Feyenoord 100% moet zijn, anders kunnen ze tegen elke tegenstander verliezen.
En natúúrlijk wil die Armeteros met 20+ goals gaan eindigen én 'bewijzen' dat het niet aan hem heeft gelegen dat-ie niet is geslaagd in De Kuip. Maar zonder gekke dingen gaat Feyenoord gewoon winnen, Ameteros of niet.
Ah, het heeft weer babbeltjestwitter:johanvanboven twitterde op maandag 08-05-2017 om 22:04:39Tijdens De Grote Hi-Ha-Hondelul Voetbalshow verschijnt een foto van het Colosseum op het scherm. Lasse Schöne: Dat is De Kuip na zondag. reageer retweet
Wel een leuke grap.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:48 schreef Caland het volgende:
Ah, het heeft weer babbeltjestwitter:johanvanboven twitterde op maandag 08-05-2017 om 22:04:39Tijdens De Grote Hi-Ha-Hondelul Voetbalshow verschijnt een foto van het Colosseum op het scherm. Lasse Schöne: Dat is De Kuip na zondag. reageer retweet
Ik kan er ook erg slecht tegen moet ik eerlijk bekennen.quote:Op maandag 8 mei 2017 20:56 schreef PIETR het volgende:
Ik ben benieuwd of ie Jens, Nicolai of Dirk gaat hetenquote:Op maandag 8 mei 2017 19:04 schreef exile79 het volgende:
[..]
Mijn vriendin is zondag uitgeteld. Ik zou het wel weten hoor .
Voor zondag minder spanning van voor afgelooen zondag.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 06:00 schreef klaasweetalles het volgende:
De spanning is alleen maar toegenomen....
Die 2 weken na vitesse was de spanning iets afgenomen bij mij
maar iedere feyenoord supporter weet dat na een dreun de spanning enzovoorts altijd toe neemt, nu extra extra want dit wordt de wedstrijd van de eeuw!
Knjbquote:Op dinsdag 9 mei 2017 08:26 schreef Keyos het volgende:
Blijft wel ronduit lachwekkend dat we Tonny zo 3 wedstrijden waarvan 2 belangrijke moeten missen door foutief handelen van de KNVB en haar adjudanten. Ik dacht tijdens de wedstrijd nog van "als Tonny maar geen geel pakt", en een paar min later krijgt hij hem om volstrekt onduidelijke redenen.
Kan aan mij liggen, maar heb wel enigszins de indruk dat de 4de man die de kaart in de mic riep er niet zo mee zat als hij geel zou krijgen. Wie nu nog roept dat we hulp van de KNVB hebben gehad is volgens mij elke vorm van realiteit verloren, zo vaak zijn we dit seizoen niet gematst. Integendeel.
1 of 2x mazzel gehad, maar ook vaak genoeg tegengezeten. Het zal wel redelijk tegen elkaar weglopen. Al valt me wel op dat we nauwelijks penalty's hebben gehad en dat we dit seizoen weinig tegenstanders met rood hebben kunnen uitzwaaien.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 08:26 schreef Keyos het volgende:
Blijft wel ronduit lachwekkend dat we Tonny zo 3 wedstrijden waarvan 2 belangrijke moeten missen door foutief handelen van de KNVB en haar adjudanten. Ik dacht tijdens de wedstrijd nog van "als Tonny maar geen geel pakt", en een paar min later krijgt hij hem om volstrekt onduidelijke redenen.
Kan aan mij liggen, maar heb wel enigszins de indruk dat de 4de man die de kaart in de mic riep er niet zo mee zat als hij geel zou krijgen. Wie nu nog roept dat we hulp van de KNVB hebben gehad is volgens mij elke vorm van realiteit verloren, zo vaak zijn we dit seizoen niet gematst. Integendeel.
Klopt. Heel weinig penalty's, zowel voor als tegenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 08:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
1 of 2x mazzel gehad, maar ook vaak genoeg tegengezeten. Het zal wel redelijk tegen elkaar weglopen. Al valt me wel op dat we nauwelijks penalty's hebben gehad en dat we dit seizoen weinig tegenstanders met rood hebben kunnen uitzwaaien.
Die spanning bij de spelers en staf moet 10 x zo groter als bij de supporters op dit momentquote:Op dinsdag 9 mei 2017 08:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor zondag minder spanning van voor afgelooen zondag.
Feyenoord doet het nu eenmaal slecht op een 'veld', je zag ook continu gegrabbel omdat de bal niet deed wat een bal hoort te doen.
Als je dan ook nog slecht speelt is het niet gek dat het de verkeerde kant oo gaat.
Zondag in de Kuip is Feyenoord weer gewoon heer en meester zoals bijna elke wedstrijd in de Kuip. Daar maak ik me geen zorgen om
Als je de samenvatting bekijkt op Foxsports dan zie je dat Vilhena Bruins gewoon raakt. Hij is veel te laat want de bal is al lang weg, dus geel kan je er voor geven. Gewoon een domme overtreding op die positie.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 08:26 schreef Keyos het volgende:
Leuk geprobeerd.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 09:52 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Als je de samenvatting bekijkt op Foxsports dan zie je dat Vilhena Bruins gewoon raakt. Hij is veel te laat want de bal is al lang weg, dus geel kan je er voor geven. Gewoon een domme overtreding op die positie.
Nou als je een beetje Eredivisie hebt gekeken dit seizoen, dan weet je dat 70% niet genoeg is. Dan gaat Feyenoord er gewoon met 1-3 af of zo. Die gasten moet gewoon 100% geven, anders winnen ze niet.quote:Op maandag 8 mei 2017 21:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Week lang onder zijn raam met een toeter. Is wel toewijding voor de club dan
Maar ik denk ook niet dat het een probleem hoeft te zijn. Feyenoord moet 70% van haar normale niveau halen en dan win je die wedstrijd. Er zal best wat spanning op zitten, maar tijdens zo'n wedstrijd zal je dat toch wel snel van je af moeten kunnen gooien? Maar heel het seizoen zijn we al kwetsbaar in de uitwedstrijden en dominant in de thuiswedstrijden dus ik hoop maar dat dit zich doorzet zondag
Kon je gewoon geel voor geven.quote:
Weer iets waar we de eerste mee kunnen zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 10:01 schreef Caland het volgende:
Komt wel goed, schatjes.
We schrijven hoe dan ook geschiedenis, het is nog nooit een club ter wereld gelukt om het hele seizoen bovenaan te staan om het op het eind weg te geven.
Sorry, nog een beetje zwartgallig deze dinsdagochtend.
Schijnbaar, het is namelijk gebeurt... Betekent niet dat het een overtreding was, laat staan dat geel een terechte straf was...quote:
Hallo Caland, welkom terug.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 10:01 schreef Caland het volgende:
Komt wel goed, schatjes.
We schrijven hoe dan ook geschiedenis, het is nog nooit een club ter wereld gelukt om het hele seizoen bovenaan te staan om het op het eind weg te geven.
Ja hey, als zelfs jij er geen vertrouwen meer in hebt...quote:Op dinsdag 9 mei 2017 10:01 schreef Caland het volgende:
Komt wel goed, schatjes.
Ik heb zo een vermoeden dat abutaleb een dubbele agenda heeftquote:
Dat zal tegen die tijd niet meer nodig zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 09:20 schreef Dven het volgende:
Als Feyenoord zondag de titel niet pakt kom ik persoonlijk de hele Kuip afbreken.
True thatquote:Op dinsdag 9 mei 2017 11:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal tegen die tijd niet meer nodig zijn.
Ook voor plek 2?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 10:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij heeft geroepen dat de huldiging doorgaat.....maar volgens mij alleen maar om rotterdam deze week rustig te houden....
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 10:44 schreef DonRaja het volgende:
Komt goed. Overigens, asking for a friend: worden tijgernootjes nog verkocht...
Maar als je net met 3-0 verloren hebt van fucking Excelsior kan je niet zeggen dat we zondag wel even gaan winnen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 12:01 schreef Elan het volgende:
Als je ziet hoe overdreven sceptisch en angstig de gemiddelde Feyenoord-supporter nu al is kan het bijna niet goed gaan zondag. Je kan gewoon kampioen worden thuis, tegen fucking Heracles Almelo. Elke club met enige kampioensaspiraties zou met ons willen ruilen in deze situatie.
Uitwedstrijden dit seizoen, en zeker die op kunstgras zijn een verhaal apart. Thuis in een uitverkochte De Kuip ga je natuurlijk gewoon winnen. Hoelang zijn we thuis al niet ongeslagen nu?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 12:04 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Maar als je net met 3-0 verloren hebt van fucking Excelsior kan je niet zeggen dat we zondag wel even gaan winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |