abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_170772903
Feyenoord _O_
pi_170772904
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:06 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dus die gozer was een 'raddraaier'? bron?
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat het allemaal off-topic is en dat de discussie - die je nu weer probeert aan te zwengelen - hier niet echt thuishoort.
pi_170772912
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:07 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Ik zeg dat het allemaal off-topic is en dat de discussie - die je nu weer probeert aan te zwengelen - hier niet echt thuishoort.
Ja, politiegeweld lekker weg wuiven. ^O^
pi_170772925
quote:

[..]

_O-
pi_170772926
quote:

[..]

Log uit
blablablabla
pi_170772949
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:08 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, politiegeweld lekker weg wuiven. ^O^
Nou ja, als je het er wel graag over wil hebben in het Feyenoord-topic moet je dat natuurlijk gewoon doen.
pi_170772968
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:09 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Nou ja, als je het er wel graag over wil hebben in het Feyenoord-topic moet je dat natuurlijk gewoon doen.
Kom je zondag een biertje doen op DHZ?
pi_170772972
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:08 schreef Abed het volgende:
De slachtofferrol begint nu wel erg pijnlijk te worden. Het is ook altijd de schuld van een ander, beetje kinderachtig wel.
Dat zegt ook helemaal niemand, maar in dit geval is het niet de schuld van de persoon die aangereden wordt. :)
pi_170772979
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:10 schreef Maastoren het volgende:

[..]

dhzgod
pi_170772980
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:09 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Loop dan geen domme dingen te roepen.
pi_170772988
Ik vind het helemaal terecht dat de echte raddraaiers worden aangepakt en die krijgen wat mij betreft een levenslang stadionverbod (al denk ik dat dat mensen zijn die überhaupt nooit in het stadion komen). Echter komen hier nu mensen beweren dat iedereen die in de stad liep een "hooligan" was en een stok in de nek verdient en dat slaat gewoon nergens op.

[ Bericht 43% gewijzigd door Tagliano op 08-05-2017 14:11:58 ]
* Verwijderd *
pi_170772993
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:10 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ga dan opnieuw naar Biergarten, is m'n bedoeling.
pi_170772999
Hoe zit dat eigenlijk met die kaarten? Voor bij Biergarten en Van Zanten.

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2017 14:11:40 ]
pi_170773025
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Loop dan geen domme dingen te roepen.
Jij loopt juist domme dingen te roepen die elders thuishoren, maar je kan de dommen ook niet dwingen om te stoppen met domme dingen te roepen dus kan je hier gerust verder gaan als je dat wilt. :P
pi_170773052
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:10 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ga dan opnieuw naar Biergarten, is m'n bedoeling.
Ah, gezellig. Gister ook je gezicht laten schminken?
pi_170773062
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:12 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Jij loopt juist domme dingen te roepen die elders thuishoren, maar je kan de dommen ook niet dwingen om te stoppen met domme dingen te roepen dus kan je hier gerust verder gaan als je dat wilt. :P
Ik reageerde enkel op jou gast :').
pi_170773072
Die gast wordt toch gewoon van achteren aangereden en het is overduidelijk dat hij dat busje niet heeft horen of zien aankomen? Of ben ik nou gek :?

Overduidelijk volgens mij dat die man gewoon daar loopt en zich niet op een onwenselijke manier gedraagt volgens mij. Best kans dat hij ook gewoon op weg was naar huis.

Als het zo overduidelijk had moeten zijn dat iedereen daar had moeten oppleuren dan snap ik niet dat er daar aan de kant nog mensen op een terras bier zitten te drinken.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_170773077
Misschien had die ME'er ook wel even dwars over dat terras kunnen rijden. Die lui horen daar immers niet te zijn als dat plein wordt schoongeveegd.

Dat koppeltje met dat C&A-tasje moet ook deaud!
pi_170773079
Dat gejank over het optreden van de politie hier :')
Wat moeten ze dan doen tegen al die gedrogeerde en dronken tokkies; het gesprek aangaan?
Die gast liep in de weg en was zich overduidelijk bewust wat hij deed; dat hij dan z'n been breekt is vervelend maar niet meer dan zijn eigen schuld. Dat hij blij is dat ze 'm niet over z'n hoofd reden, teringtokkie.

Beter steken jullie de hand in eigen broekzak na deze explosie van geweld in jullie eigen stad.
Elk jaar hetzelfde liedje.Iets met het bevestigen van het Feyenoord imago :')
Ik lees hier vooral de afschuw over dit 'incident' met de beenbreuk, beter spreken jullie eens jezelf uit over het gedrag van de eigen 'supporters' met een verstandelijke beperking.
Zo jammer ook; kon Feyenoord zich na al die jaren eens positief op de kaart zetten gebeurt alsnog wat niemand gedacht had na de wekenlange lofzang van de media over de club. Als niet Feyenoord fan vind ik dit eigenlijk nog wel het ergste; men heeft het straks niet meer over het kampioenschap maar de rellen. Volgende keer mogen jullie net als in Amsterdam het feestje op een industrieterrein vieren, jippie.
U MAD?
pi_170773093
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:12 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ah, gezellig. Gister ook je gezicht laten schminken?
Het was lang gezellig, maar helaas niet lang genoeg. En neuhh. :P
pi_170773107
quote:
14s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:11 schreef Typisch het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die kaarten? Voor bij Biergarten en Van Zanten.

Kaarten voor Biergarten kon je via de site van AD kopen. Die huren het af geloof ik onder het mom van een lezersfeest.
Kaartjes voor Van Zanten kun je op hun site kopen. Ik sprak gister iemand die had geen kaartje maar die kon het scherm buiten het terrein ook prima zien. Alleen word een biertje halen dan wat lastiger. En je moet natuurlijk constant opletten dat je niet aangereden wordt.
pi_170773112
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Die gast wordt toch gewoon van achteren aangereden en het is overduidelijk dat hij dat busje niet heeft horen of zien aankomen? Of ben ik nou gek :?

Overduidelijk volgens mij dat die man gewoon daar loopt en zich niet op een onwenselijke manier gedraagt volgens mij. Best kans dat hij ook gewoon op weg was naar huis.

Dat het zo overduidelijk had moeten zijn dat iedereen daar had moeten oppleuren dan snap ik niet dat er daar aan de kant nog mensen op een terras bier zitten te drinken.
^O^ _O_
blablablabla
pi_170773151
quote:
3s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:14 schreef de_boswachter het volgende:
Die gast liep in de weg en was zich overduidelijk bewust wat hij deed; dat hij dan z'n been breekt is vervelend maar niet meer dan zijn eigen schuld. Dat hij blij is dat ze 'm niet over z'n hoofd reden, teringtokkie.
De man liep op het trottoir.
pi_170773171
Hoe dan ook, dat het Feyenoord-topic momenteel gekenmerkt wordt door onderling ruziënde Feyenoorders is wel tekenend voor de sfeer in Rotterdam sinds de wedstrijd. :P
pi_170773190
quote:
Wat moeten ze dan doen tegen al die gedrogeerde en dronken tokkies; het gesprek aangaan?

Beter steken jullie de hand in eigen broekzak na deze explosie van geweld in jullie eigen stad.
Ik lees hier vooral de afschuw over dit 'incident' met de beenbreuk, beter spreken jullie eens jezelf uit over het gedrag van de eigen 'supporters' met een verstandelijke beperking.
Zo jammer ook; kon Feyenoord zich na al die jaren eens positief op de kaart zetten gebeurt alsnog wat niemand gedacht had na de wekenlange lofzang van de media over de club. Als niet Feyenoord fan vind ik dit eigenlijk nog wel het ergste; men heeft het straks niet meer over het kampioenschap maar de rellen. Volgende keer mogen jullie net als in Amsterdam het feestje op een industrieterrein vieren, jippie.
Er zijn 100 mensen aangehouden van de 100.000 aanwezigen in de stad.

Dat is 0,1%.

Op Koningsdag of gemiddelde uitgaansavond zijn er meer aanhoudingen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tagliano op 08-05-2017 14:20:44 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_170773203
quote:
3s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:17 schreef Kaas- het volgende:
Hoe dan ook, dat het Feyenoord-topic momenteel gekenmerkt wordt door onderling ruziënde Feyenoorders is wel tekenend voor de sfeer in Rotterdam sinds de wedstrijd. :P
Ik zie anders alleen trollende mensen van andere clubs en Feyenoorders die het redelijk met elkaar eens zijn.
* Verwijderd *
  maandag 8 mei 2017 @ 14:19:52 #28
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_170773230
quote:

^O^
pi_170773234
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:14 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Kaarten voor Biergarten kon je via de site van AD kopen. Die huren het af geloof ik onder het mom van een lezersfeest.
Kaartjes voor Van Zanten kun je op hun site kopen. Ik sprak gister iemand die had geen kaartje maar die kon het scherm buiten het terrein ook prima zien. Alleen word een biertje halen dan wat lastiger. En je moet natuurlijk constant opletten dat je niet aangereden wordt.
Ik had zelf een kaartje bij Van Zanten. Bedoel meer of er al duidelijk was wanneer er nieuwe in de verkoop gingen. Hopen op het hergebruiken van mijn kaartje doe ik maar niet. :+
pi_170773235
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:18 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Ik zie anders alleen trollende mensen van andere clubs en Feyenoorders die het redelijk met elkaar eens zijn.
Dat is aantoonbaar niet het geval, maar als feiten er niet toe doen zal het in het koppie wel zo kunnen zijn. :P
pi_170773250
quote:

_O-
pi_170773256
Nieuwkoop voor Vilhena, zeg het maar jongens.
blablablabla
pi_170773283
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:20 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dat is aantoonbaar niet het geval, maar als feiten er niet toe doen zal het in het koppie wel zo kunnen zijn. :P
Ik zie van jouw zijde inderdaad geen enkele feiten, alleen maar aannames en onlogische beredenaties op basis van de beelden.
pi_170773284
quote:

Die gast liep in de weg? Het busje wijkt duidelijk uit om die jongen te raken.
Een explosie van geweld? Je bent niet zoveel gewend he jochie?
Zoveel valt er niet iets te vieren als Feyenoord dus elk jaar hetzelfde liedje is een beetje overtrokken vind je niet? Vorig jaar zijn er rond de bekerfinale geen noemenswaardige incidenten geweest in het centrum.
Je popie jopie gelul is op alles gebaseerd behalve feiten.
pi_170773288
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:18 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat is 0,1%.

Terwijl er niks te vieren viel. Ik hoop dat volgend weekend het een beetje binnen de perken blijft.
-nee-
pi_170773289
Heb Biergarten even een berichtje gestuurd waar en wanneer er kaarten komen voor een extra evenement.
pi_170773292
quote:
14s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:20 schreef Elan het volgende:
Ik zou Kuyt opstellen.
* Verwijderd *
pi_170773299
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:22 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik zie van jouw zijde inderdaad geen enkele feiten, alleen maar aannames en onlogische beredenaties op basis van de beelden.
Prima.
pi_170773308
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:22 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Ik zou Kuyt opstellen.
Als cm?
blablablabla
pi_170773309
quote:
Toornstra en Kuyt gaan het komende zondag doen.
pi_170773338
quote:
11s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:23 schreef Elan het volgende:

[..]

Als cm?
Samen met El Ahmadi en Toornstra, moet tegen heracles prima kunnen.
* Verwijderd *
pi_170773379
quote:
14s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:20 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik had zelf een kaartje bij Van Zanten. Bedoel meer of er al duidelijk was wanneer er nieuwe in de verkoop gingen. Hopen op het hergebruiken van mijn kaartje doe ik maar niet. :+
Hoe was het daar dan?
pi_170773391
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:18 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat is 0,1%.

Meer dan 100 arrestaties op een stapavond is toch hopelijk lichtelijk overdreven. :X
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_170773407
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hoe was het daar dan?
Prima te doen. Wel beetje duur allemaal. Maar ik had geen zin om te moeten strijden voor een plekkie dus vond dat wel prima.

Zaten ook een hele groep mensen net buiten het terrein op daken en containers te kijken.
  maandag 8 mei 2017 @ 14:28:17 #45
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_170773411
quote:
Was slecht tegen Ajax op die plek, maar dit is thuis tegen Heracles.

Veel meer valt er niet over te zeggen. Hij is in ieder geval niet te aanvallend ingesteld, wat Kuyt imo wel is, of nonchalant, zoals Tapia en Vejinovic.
pi_170773419
quote:
14s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Prima te doen. Wel beetje duur allemaal. Maar ik had geen zin om te moeten strijden voor een plekkie dus vond dat wel prima.

Zaten ook een hele groep mensen net buiten het terrein op daken en containers te kijken.
Wel beetje sfeervol enzo?
pi_170773433
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wel beetje sfeervol enzo?
Daar kom ik niet voor.
Niets bijzonders. Heb ook niks met pyro.
pi_170773445
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:25 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Onderschat Heracles nou ajb niet.

Hopelijk doet de selectie dat evenmin.

Want Heracles heeft gewoon een verraderlijk ploegje. Staan niet voor niets 9de, boven FC Groningen en maar net onder SC Heerenveen.
pi_170773456
Die gele kaart gister voor Vilhena is ook treurig. Gebeurde vrij weinig. En dan ook nog op advies van een assistent :N
  maandag 8 mei 2017 @ 14:30:16 #50
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_170773463
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:22 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Ik zou Kuyt opstellen.
En dat gaat ook gewoon gebeuren natuurlijk :)

En we worden godverdomme kampioen
pi_170773476
quote:
14s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:30 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

En dat gaat ook gewoon gebeuren natuurlijk :)

En we worden godverdomme kampioen
En dan gaan we allemaal op de foto met de politie.
pi_170773482
Ter info, aangaande Biergarten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_170773488
quote:
14s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:29 schreef Typisch het volgende:

[..]

Daar kom ik niet voor.
Niets bijzonders. Heb ook niks met pyro.
Dat laatste vind ik ook niets, maar hou er wel van als er beetje gezang enzo is.
pi_170773501
Gemeente gaat dus droogleggen. Kon je op wachten
blablablabla
pi_170773510
Beter leert gemeente ook van gister en zet het een wat een groter scherm op stadhuisplein dan wel op de Coolsingel.
pi_170773524
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:31 schreef Elan het volgende:
Gemeente gaat dus droogleggen.
Lijkt me een terechte beslissing
pi_170773529
.
Dan ben je toch volslagen debiel of niet. Vaak zijn het van die opgeschoten jochies dit zulks doen maar als vent van 30/40 jaar zijnde 8)7
Hopelijk krijgt 'ie vlug een bezoekje van bromsnor.
pi_170773534
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:29 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Want Heracles heeft gewoon een verraderlijk ploegje. Staan niet voor niets 9de, boven FC Groningen en maar net onder SC Heerenveen.
Doe ik niet. Maar Kuyt wil dondersgraag kampioen worden en loopt waarschijnlijk de longen uit zijn lijf daarvoor. Geloof me die loopt ieder gat dicht.
* Verwijderd *
pi_170773536
quote:
Kuyt gewoon. En dan Toornstra op de plek van Vilhena. Kuyt heeft tijdens dit soort potjes heel veel meerwaarde verwacht ik.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  maandag 8 mei 2017 @ 14:33:05 #60
262211 hhh38
pi_170773542
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:29 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat ze onder Heerenveen, Twente, AZ en Vitesse staan geeft al aan dat ze nou ook weer niet zo veel voorstellen, die moet je thuis gewoon verslaan. Wel een paar gevaarlijke aanvallers natuurlijk met Bruns, Kuwas en Armenteros.
pi_170773547
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:31 schreef Elan het volgende:
Gemeente gaat dus droogleggen. Kon je op wachten
Hoe kom je daarbij?
pi_170773568
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:33 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij?
Elan's wondere wereld van snelle conclusies op basis van niets.
pi_170773574
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:32 schreef WethouderHekking het volgende:
.
Dan ben je toch volslagen debiel of niet. Vaak zijn het van die opgeschoten jochies dit zulks doen maar als vent van 30/40 jaar zijnde 8)7
Hopelijk wordt 'ie herkend en aangegeven. Goed dat je het post.
pi_170773583
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Lijkt me een terechte beslissing
Ja
Huldigen op P5C voor de Gamma om 9 uur in de ochtend.
blablablabla
pi_170773588
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:34 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Hopelijk wordt 'ie herkend en aangegeven. Goed dat je het post.
Net moesten we deze offtopic discussie nog elders voortzetten. Jij weet ook niet wat je wil.
  maandag 8 mei 2017 @ 14:35:57 #66
262211 hhh38
pi_170773607
Kuyt is echt niet slecht met een goed blok achter zich, maar als we Toornstra naast El Ahmadi zetten vallen zijn aanvallende impulsen bijna volledig weg, terwijl ik die hoger aansla dan die van Kuyt tegenwoordig.

El Ahmadi - Toornstra - Nieuwkoop > El Ahmadi - Kuyt -Toornstra
pi_170773610
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:32 schreef WethouderHekking het volgende:
.

:')
pi_170773626
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:34 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Elan's wondere wereld van snelle conclusies op basis van niets.
Aboutaleb heeft toch al gewaarschuwd dat als het uit de hand zou lopen dergelijke sancties zouden volgen?
blablablabla
pi_170773636
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Aboutaleb heeft toch al gewaarschuwd dat als het uit de hand zou lopen dergelijke sancties zouden volgen?
Nee
* Verwijderd *
pi_170773649
sinclairbischop twitterde op maandag 08-05-2017 om 14:26:25 Feyenoord en FC Dordrecht willen volgend seizoen gaan "samenwerken". Feyenoord zal dan enkele spelers gaan stallen aan de Krommedijk. reageer retweet
sinclairbischop twitterde op maandag 08-05-2017 om 14:31:01 Feyenoord voert ook gesprekken met RKC en FC Den Bosch om volgend seizoen daar spelers te stallen. reageer retweet
pi_170773657
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:35 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Net moesten we deze offtopic discussie nog elders voortzetten. Jij weet ook niet wat je wil.
Ik vervul je wens.

heuijjjjj feyenoooooord wat een fans :')
pi_170773663
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:33 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat ze onder Heerenveen, Twente, AZ en Vitesse staan geeft al aan dat ze nou ook weer niet zo veel voorstellen, die moet je thuis gewoon verslaan. Wel een paar gevaarlijke aanvallers natuurlijk met Bruns, Kuwas en Armenteros.
Zie dat ze zelfs in punten gelijk staan met SC Heerenveen en slechts 2 punten onder FC Twente staan.

Vind ik toch allemaal ploegen waarbij ik vooraf niet uitga van een eenvoudige overwinning, dus dat verwacht ik ook niet tegen Heracles.

Sowieso al niet vanwege de spanning natuurlijk.
pi_170773679
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:37 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Nee
We gaan zien.
In die post staat letterlijk dat er vooralsnog nog geen vergunning is afgegeven.
blablablabla
  maandag 8 mei 2017 @ 14:40:49 #74
262211 hhh38
pi_170773725
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:37 schreef Maastoren het volgende:
sinclairbischop twitterde op maandag 08-05-2017 om 14:26:25 Feyenoord en FC Dordrecht willen volgend seizoen gaan "samenwerken". Feyenoord zal dan enkele spelers gaan stallen aan de Krommedijk. reageer retweet
sinclairbischop twitterde op maandag 08-05-2017 om 14:31:01 Feyenoord voert ook gesprekken met RKC en FC Den Bosch om volgend seizoen daar spelers te stallen. reageer retweet
Dat met Den Bosch loopt al langer volgens mij.

In principe heb je zo'n verband niet echt nodig natuurlijk, Sleegers werd ook zonder verdere connectie verhuurd aan Eindhoven. Misschien dat er een aantal secundaire voorwaarden worden afgesproken zoals garantie op speeltijd in ruil voor minder aandeel in het salaris.

Het is tijd voor Jong Feyenoord in de Jupiler League. Hoe kut het voor de andere Jupiler League ploegen ook is, op dat gebied lopen we flink achter op Ajax en PSV
pi_170773728
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja, maar hij heeft ook gisteravond al aangegeven deze relatief kleine ongeregeldheden geen reden te vinden om tot sancties over te gaan.
pi_170773749
quote:
14s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:38 schreef Elan het volgende:

[..]

We gaan zien.
In die post staat letterlijk dat er vooralsnog nog geen vergunning is afgegeven.
Na 7 uur in de ambtelijke werkweek vind ik dat niet heel gek.
* Verwijderd *
  maandag 8 mei 2017 @ 14:42:25 #77
262211 hhh38
pi_170773762
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:38 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Zie dat ze zelfs in punten gelijk staan met SC Heerenveen en slechts 2 punten onder FC Twente staan.

Vind ik toch allemaal ploegen waarbij ik vooraf niet uitga van een eenvoudige overwinning, dus dat verwacht ik ook niet tegen Heracles.

Sowieso al niet vanwege de spanning natuurlijk.
Vooral dat laatste natuurlijk, ik zou tegen dat rijtje clubs eigenlijk geen problemen verwachten thuis normaal gesproken dit seizoen.
pi_170773769
quote:
14s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:38 schreef Elan het volgende:

[..]

We gaan zien.
Ja hé hé, het is net maandag. Dit scenario moet ook weer even doorgenomen worden en vervolgens volgen die vergunningen echt weer wel in de loop van deze week.
pi_170773774
quote:
Er is sinds 1999 nog weinig veranderd :{
pi_170773798
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:42 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Er is sinds 1999 nog weinig veranderd :{
Ik ga ook maar even ophouden die filmpjes te kijken, want dan ga je jezelf het kampioenschap bijna misgunnen. :P
pi_170773830
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:42 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Vooral dat laatste natuurlijk, ik zou tegen dat rijtje clubs eigenlijk geen problemen verwachten thuis normaal gesproken dit seizoen.
Ik vind het allemaal tegenstanders waar je op een mindere dag of met een beetje pech ook zomaar tegen kan gelijkspelen.

Al is dat misschien een open deur.

Maar het is natuurlijk geen normale thuiswedstrijd onder normale omstandigheden.
pi_170773851
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:43 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik ga ook maar even ophouden die filmpjes te kijken, want dan ga je jezelf het kampioenschap bijna misgunnen. :P
:') :')
blablablabla
pi_170773868
Komende zondag zal het gewoon allemaal op het eerste half uur aankomen. Scoor je er dan eentje, dan is de druk eraf en loop je zo uit naar een voetbalfeestje met 5-0. Maar blijft die goal uit dan neemt de druk enkel toe tijdens de wedstrijd en kan het zomaar gelijk of verlies worden. Er vol op klappen dus.
pi_170773968
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:43 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Misgunnen niet. Dat reltuig is waarschijnlijk nog nooit in de Kuip geweest.
Maar het is zo zonde als een kampioenschap er weer door wordt overschaduwd.
  maandag 8 mei 2017 @ 15:05:49 #85
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_170774426
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:47 schreef Kaas- het volgende:
Komende zondag zal het gewoon allemaal op het eerste half uur aankomen. Scoor je er dan eentje, dan is de druk eraf en loop je zo uit naar een voetbalfeestje met 5-0. Maar blijft die goal uit dan neemt de druk enkel toe tijdens de wedstrijd en kan het zomaar gelijk of verlies worden. Er vol op klappen dus.
Bal is rond
pi_170774700
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 13:13 schreef MPC60 het volgende:
Hoe meer de dag vordert, hoe zuurder ik er van ben eerlijk gezegd. Gisteren was er een soort berusting, dat zag je ook bij veel mensen die in de tram naar huis zaten. Vaders die hun zoons uitlegden dat dit is hoe het is om Feyenoord supporter te zijn etc... maar vandaag, vandaag moet ik al die triomfantelijke grapjassen onder ogen komen. Flikker op met je grafkop en je ludieke grappen. Ik weet donders goed wat de eindstand was en dat er verloren is. Daar hoef je mij niet aan te herinneren. Tyf een eind op.

:(
Voordeel van werkloos zijn & geen ajax lui in de omgeving hebben :+ *O*

quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:25 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Gaan we nou alweer een tegenstander onderschatten? Nee toch?
pi_170774724
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:13 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Voordeel van werkloos zijn & geen ajax lui in de omgeving hebben :+ *O*

[..]

Gaan we nou alweer een tegenstander onderschatten? Nee toch?
Lees nou eerst even verder.
* Verwijderd *
  maandag 8 mei 2017 @ 15:15:44 #88
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_170774766
Vilhena met zijn schapenkapsel is wel een gemis
pi_170774876
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:14 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Lees nou eerst even verder.
Is idd verstandiger :') :@. Maar geef toe, je zin deed wel het vermoeden van onderschatting wekken :P
pi_170775008
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:20 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Is idd verstandiger :') :@. Maar geef toe, je zin deed wel het vermoeden van onderschatting wekken :P
Maar je moet Heracles nou ook weer niet gaan overschatten. Als je de gemiddelde Feyenoorder 2 maanden geleden vroeg wat de uitslag van deze wedstrijd zou zijn zou die waarschijnlijk iets van 3-0 zeggen.
Maar wanneer je Heracles gaat overschatten kom je niet in je eigen spel en krijg je weer een zelfde scenario als bij Excelsior.
* Verwijderd *
pi_170775185
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:26 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Maar je moet Heracles nou ook weer niet gaan overschatten. Als je de gemiddelde Feyenoorder 2 maanden geleden vroeg wat de uitslag van deze wedstrijd zou zijn zou die waarschijnlijk iets van 3-0 zeggen.
Maar wanneer je Heracles gaat overschatten kom je niet in je eigen spel en krijg je weer een zelfde scenario als bij Excelsior.
En da's precies de spagaat waar Feyenoord zichzelf in heeft gebracht gisteren... Erg lastige situatie. Overschatten & je begint veel te voorzichtig. Onderschatten & een nieuwe nederlaag kun je zo goed als bijschrijven.
  maandag 8 mei 2017 @ 15:34:23 #93
131800 Tarado
capô de fusca
pi_170775222
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:32 schreef RvLaak het volgende:

[..]

En da's precies de spagaat waar Feyenoord zichzelf in heeft gebracht gisteren... Erg lastige situatie. Overschatten & je begint veel te voorzichtig. Onderschatten & een nieuwe nederlaag kun je zo goed als bijschrijven.
dat zal allemaal wel meevallen, probleem is het choken
pi_170775272
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:34 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat zal allemaal wel meevallen, probleem is het choken
Oh nee he. Niet jij ook al met die nietszeggende term.
  maandag 8 mei 2017 @ 15:37:41 #95
131800 Tarado
capô de fusca
pi_170775296
quote:
14s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:36 schreef Typisch het volgende:

[..]

Oh nee he. Niet jij ook al met die nietszeggende term.
hoe wou je het dan noemen, faalangst? Dat was gisteren toch wel zo
  maandag 8 mei 2017 @ 15:39:17 #96
269692 Divje
brr brr patapim
pi_170775324
choke me daddy
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_170775338
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:37 schreef Tarado het volgende:

[..]

hoe wou je het dan noemen, faalangst? Dat was gisteren toch wel zo
Gisteren deed iedereen gewoon een beetje raar.
* Verwijderd *
  maandag 8 mei 2017 @ 15:47:12 #98
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_170775520
Als Feyenoord in Almelo had moeten spelen, had ik het nog moeten zien. Dat is niet eenvoudig.

Maar in de eigen Kuip, mag dat toch eigenlijk geen probleem opleveren. 50.000 man die je toejuichen, een kleedkamer en een veld waar je iedere vierkante centimeter kent, een arbitraal team dat onder de indruk is van de ambiance.

Daarnaast moet Ajax zelf ook winnen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_170775544
quote:
Bij de koffieautomaat

ColumnColumnist Hugo Borst weet precies hoe de gesprekken bij de koffieautomaten vandaag zijn gegaan.
Hugo Borst 08-05-17, 12:00 Laatste update: 12:06

20
1
M

Wat denk je?
Nou, dan toch volgende week. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Maar dan is het 14 mei.
Ja en?

14 mei. Een slechtere dag kende Rotterdam de afgelopen zeven eeuwen niet. Weleens van het bombardement op Rotterdam gehoord? 14 mei 1940. Het centrum werd vernietigd.
Dat gebeurde gisteren ook.

Big deal. Gisteren vielen er geen 800 doden. Toen wel.
Maar wat heeft dat bombardement met het kampioenschap van Feyenoord te maken?

Dat het op zo'n historische, voor Rotterdam beladen dag natuurlijk nooit goed kan gaan.
Ach man, dom bijgeloof.

Voetbal kan niet zonder bijgeloof.
Schei nou uit. Wees rationeel. We spelen thuis. Thuis verloren we geen eredivisiewedstrijd dit seizoen.

O ja? Gisteren speelden we ook thuis. In je kampioenswedstrijd met 3-0 worden geveegd door de club met de kleinste begroting.
Nou, knap van Excelsior. Gisteren waren zij even dé club van Rotterdam. Besef dat een kampioen niet elke week ongenaakbaar hoeft te zijn. En nog wat: bij Ajax zijn ze volgende week zondag bekaf van die halve finale tegen Lyon die ze gaan verliezen. Dat wordt 3-0. Volkomen gedemoraliseerd en kapot staan ze in Tilburg op het veld.

Jij bent nogal een optimist, hè.
Ja nogal. En nuchter. Ik overzie het geheel. Feyenoord richtte zich dit seizoen altijd op na een slechte wedstrijd. Dat is patroon van dit seizoen. Volgende week voorspel ik een metamorfose. Wat kijk je nou.

Weet jij hoe laat dat bombardement was? Symbolisch. Vroeg in de middag. Rond kwart over één, half twee. In een kwartiertje stond het centrum in de fik.
Nou, dat bedoel ik. Wij beginnen op zondag 14 mei om half 3. Om vijf over half drie geeft Kongolo die Armenteros een teringschop. Niks aan de hand, man. Komt goed. 3-0. Twee keer Jorgensen, één keer Kuyt. Nou, ik ga werken.
Spijker kop column van Hugo, merk het zelf ook, wil wel hopen op de winst zondag, maar nu ondertussen al zo vaak door ze teleurgesteld.... we zullen wel zien, ik reken nergens meer op, dan kan het alleen maar meevallen
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_170775546
quote:
14s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:22 schreef Kaas- het volgende:
Heb Biergarten even een berichtje gestuurd waar en wanneer er kaarten komen voor een extra evenement.
Ik ook, vond het erg geslaagd.
Hopelijk blijven de muntjes geldig want had op een langer verblijf gerekend en niet de moeite genomen om in te ruilen :p
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_170775550
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:30 schreef Kaas- het volgende:
Ter info, aangaande Biergarten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks ^O^
Hopelijk mogen kaarthouders van afgelopen zondag dan eerst bestellen :P
  maandag 8 mei 2017 @ 15:48:44 #102
131800 Tarado
capô de fusca
pi_170775562
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:39 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Gisteren deed iedereen gewoon een beetje raar.
ja maar hoe komt dat, is toch de druk of het onderschatten ervan
pi_170775594
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als Feyenoord in Almelo had moeten spelen, had ik het nog moeten zien. Dat is niet eenvoudig.

Maar in de eigen Kuip, mag dat toch eigenlijk geen probleem opleveren. 50.000 man die je toejuichen, een kleedkamer en een veld waar je iedere vierkante centimeter kent, een arbitraal team dat onder de indruk is van de ambiance.

Daarnaast moet Ajax zelf ook winnen.
Dat dacht men ook van Excelsior.
pi_170775610
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:48 schreef Tarado het volgende:

[..]

Denk zelf vooral onderschatting. Toch mee laten voeren in het hele "die winnen we wel ff" hype die er om heen hing.
pi_170775642
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:50 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Denk zelf vooral onderschatting. Toch mee laten voeren in het hele "die winnen we wel ff" hype die er om heen hing.
Ik denk zelf vooral spanning. Daardoor kom je ook niet in je spel.
  Moderator maandag 8 mei 2017 @ 15:52:29 #106
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_170775662
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:50 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Dat dacht men ook van Excelsior.
Feyenoord uit of thuis is een wereld van verschil.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_170775774
Alle trainingen zijn besloten deze week.
pi_170775783
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:56 schreef Maastoren het volgende:
Slim :).
  maandag 8 mei 2017 @ 16:00:17 #109
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_170775857
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:56 schreef Maastoren het volgende:
Prima beslissing.
pi_170775866
quote:
14s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:52 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Feyenoord uit of thuis is een wereld van verschil.
Dat komt er ook nog eens bij idd :')... Gerard Cox had gelijk, Feyenoord fan ben je niet voor je lol... Hoewel ik gok dat menig cardioloog blij is met het bestaan van de club :')
  maandag 8 mei 2017 @ 16:00:54 #111
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_170775875
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Slim :).
Heel slim, rust hebben we nodig. Ik hoop echt dat alle beentjes weer op de grond staan want het waren gewoon onrotterdamse taferelen de afgelopen twee weken. Zit toch niet voor niks geen woorden maar daden in het clublied?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  maandag 8 mei 2017 @ 16:01:42 #112
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_170775895
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 16:00 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Dat komt er ook nog eens bij idd :')... Gerard Cox had gelijk, Feyenoord fan ben je niet voor je lol... Hoewel ik gok dat menig cardioloog blij is met het bestaan van de club :')
Ik had voor de zekerheid m'n hartpillen bij me afgelopen zondag. _O-
pi_170775910
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 16:00 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Heel slim, rust hebben we nodig. Ik hoop echt dat alle beentjes weer op de grond staan want het waren gewoon onrotterdamse taferelen de afgelopen twee weken. Zit toch niet voor niks geen woorden maar daden in het clublied?
Het sloeg allemaal veel te ver door ja. Lekker rustig toewerken zonder blerende (ook al goedbedoeld) supporters langs de kant.
pi_170775929
Ik heb me vooral geërgerd aan alle dagjesmensen. Van die mensen uit Groningen die jalalalalala zingen etc. Verder zijn mensen uit Groningen best oké geloof ik.
  maandag 8 mei 2017 @ 16:03:59 #115
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_170775946
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 16:03 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb me vooral geërgerd aan alle dagjesmensen.
We hebben inderdaad opeens te maken met successupporters. :D _O-
pi_170775956
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 16:03 schreef MPC60 het volgende:

[..]

We hebben inderdaad opeens te maken met successupporters. :D _O-
Ach, als ze zondag verliezen, is dat ook weer over :')
pi_170775972
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:48 schreef Tarado het volgende:

[..]

Beetje veel van beide
Feyenoord Rotterdam
pi_170775975
Dat viel behoorlijk op ja. Hele discussies in de trein terug over de stand en of we nou gelijk mogen spelen volgende week :')
pi_170775984
quote:
Ik heb me vooral geërgerd aan alle dagjesmensen. Van die mensen uit Groningen jalalalalala zingen etc. Verder zijn mensen uit Groningen best oké geloof ik.
Ach, dagjesmensen horen er op een dag als gister natuurlijk ook gewoon bij. Waar ik me wel aan kan storen is dat je 2 uur in de trein zit (en dus uit het oosten/noorden van het land komt) en het eerste wat je je strot uit krijgt als je de trein uit stapt is "KOMME WIJ UIT ROTTERDAM, KEN JE DAT NIET HOREN DAN". Dan krijg ik echt plaatsvervangende schaamte.
  maandag 8 mei 2017 @ 16:05:34 #120
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_170775985
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 16:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het sloeg allemaal veel te ver door ja. Lekker rustig toewerken zonder blerende (ook al goedbedoeld) supporters langs de kant.
Wat mij betreft waren ze op trainingskamp gegaan. Even helemaal weg van alles, internetverbod, telefoonverbod, playstationverbod. Verveel je je? Ga maar ouderwets klaverjassen. :7
pi_170776005
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 16:05 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Wat mij betreft waren ze op trainingskamp gegaan. Even helemaal weg van alles, internetverbod, telefoonverbod, playstationverbod. Verveel je je? Ga maar ouderwets klaverjassen. :7
Dat kan Elia niet aan joh :').
pi_170776007
quote:
Ik heb me vooral geërgerd aan alle dagjesmensen. Van die mensen uit Groningen die jalalalalala zingen etc. Verder zijn mensen uit Groningen best oké geloof ik.
Ik stond bij de Jumbo in de rij naast mensen uit Ede, Arnhem en Zwolle :')
* Verwijderd *
pi_170776020
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 16:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ach, dagjesmensen horen er op een dag als gister natuurlijk ook gewoon bij. Waar ik me wel aan kan storen is dat je 2 uur in de trein zit (en dus uit het oosten/noorden van het land komt) en het eerste wat je je strot uit krijgt als je de trein uit stapt is "KOMME WIJ UIT ROTTERDAM, KEN JE DAT NIET HOREN DAN". Dan krijg ik echt plaatsvervangende schaamte.
Ja die deed het goed op Rotterdam Centraal, of all places _O-
pi_170776037
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 16:06 schreef Piles het volgende:

[..]

Ja die deed het goed op Rotterdam Centraal, of all places _O-
Ja daar ja :'). Ik zing nagenoeg alles mee, maar als het om zoiets gaat dus niet. Ik kom niet uit Rotterdam, hoe jammer ook.
pi_170776051
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 16:07 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja daar ja :'). Ik zing nagenoeg alles mee, maar als het om zoiets gaat dus niet. Ik kom niet uit Rotterdam, hoe jammer ook.
Ik wel *O*
pi_170776069
Ik heb me alleen gestoord aan 11 halve zolen op een veld en een apathische coach langs de lijn. Dat supporters in hun enthousiasme wat op de zaken vooruit liepen kan ik hen niet kwalijk nemen
pi_170776073
Als je Feyenoorder bent dan ben je ook een beetje Rotterdammer.
  maandag 8 mei 2017 @ 16:08:57 #128
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_170776076
Ik begin trouwens wel Calandse neigingen te krijgen bij dat dont take me home. :{
pi_170776095
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 16:08 schreef MPC60 het volgende:
Ik begin trouwens wel Calandse neigingen te krijgen bij dat dont take me home. :{
Die Engelstalige liedjes hoeven van mij sowieso niet. Feyenoord, wij houden van die club of mijn Feyenoord. Daar kan toch niks tegenop?
  maandag 8 mei 2017 @ 16:10:07 #130
269692 Divje
brr brr patapim
pi_170776096
quote:
;(
pi_170776102
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 16:08 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb dat heel de week in Manchester aan moeten horen, wat een graflied is dat zeg.
* Verwijderd *
  maandag 8 mei 2017 @ 16:10:32 #132
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_170776112
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 16:10 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Die Engelstalige liedjes hoeven van mij sowieso niet. Feyenoord, wij houden van die club of mijn Feyenoord. Daar kan toch niks tegenop?
Eens. _O_
pi_170776144
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 16:10 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ik kan we shall not be moved wel waarderen in het stadion, maar dan wel als eerst 50% van het vak mee zingt, en bij het 2e rondje ineens het hele vaak gaat staan en mee gaat bleren. Of 15 minuten lang we love you Feyenoord tijdens een Europa cup avondje tegen FC Kärnten.
pi_170776148
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 16:08 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ik wel *O*
Ik kom uit Vlaardingen. Das ook 010. Tellen we dat als Rotterdam?
pi_170776163
quote:
10s.gif Op maandag 8 mei 2017 16:10 schreef Divje het volgende:

[..]

;(
Sorry ouwe reus. Maar je begrijpt hopelijk wel een beetje wat ik bedoel. Ik begrijp het ook wel. Tegen de tijd dat Rotterdam in zicht komt heeft iedereen al een stuk of 10 bier achter de kiezen. Dan sta ik ook meestal niet open voor een goede discussie op niveau over de toekomst van Frankrijk met betrekking tot de verkiezingen daar.
  maandag 8 mei 2017 @ 16:13:56 #136
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_170776180
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 16:13 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Sorry ouwe reus. Maar je begrijpt hopelijk wel een beetje wat ik bedoel. Ik begrijp het ook wel. Tegen de tijd dat Rotterdam in zicht komt heeft iedereen al een stuk of 10 bier achter de kiezen. Dan sta ik ook meestal niet open voor een goede discussie op niveau over de toekomst van Frankrijk met betrekking tot de verkiezingen daar.
Ik sta wel open dan maar voornamelijk via m'n blaas. :@ :+
  maandag 8 mei 2017 @ 16:17:03 #137
262211 hhh38
pi_170776246
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 16:00 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Precies dit ja. Echt vanuit alle hoeken kwam de boodschap dat het al binnen was, dan ga je dat als speler automatisch ook een beetje voelen denk ik. Ik snap best dat je een feestje wil maken van een kampioenswedstrijd, maar achteraf is dat euforische gedoe vóór de wedstrijd echt beschamend.

Ik wil zondag ook geen "Wiiiiiijjjjj woooooorden kampioen!" meer horen voor het laatste fluitsignaal of we 3-0 voor staan.

quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 16:08 schreef Maastoren het volgende:
O+
  maandag 8 mei 2017 @ 16:17:37 #138
269692 Divje
brr brr patapim
pi_170776259
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 16:13 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ik begrijp het precies _O-
Zo rond 10 uur begonnen de eerste mensen onzin te verkondigen in de trein. Zelfs een paar keer "Rotterdam Hooligans" gehoord ter hoogte van Amersfoort. Oké man _O-
pi_170776263
Sweet Caroline is wel leuk :@
blablablabla
  maandag 8 mei 2017 @ 16:19:58 #140
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_170776299
Ik wil Rotterdam de Mooiste Rotstad wel eens horen langskomen. Prachtig nummer vind ik dat.
pi_170776314
quote:
14s.gif Op maandag 8 mei 2017 16:19 schreef Dekatria het volgende:
Ik wil Rotterdam de Mooiste Rotstad wel eens horen langskomen. Prachtig nummer vind ik dat.
JAAAA _O_
blablablabla
pi_170776336
Die draaiden ze volgens mij na Groningen , of in de rust.
blablablabla
pi_170776344
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 16:12 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik kom uit Vlaardingen. Das ook 010. Tellen we dat als Rotterdam?
Geen enkel idee, ik was een paar dagen na m'n geboorte al pleite... Schip moest opstomen (naar Basel, uit m'n hoofd).
pi_170776399
RTV_Rijnmond twitterde op maandag 08-05-2017 om 16:17:34 Politie: grens schrappen Feyenoord-huldiging nadert https://t.co/9iUmQTuucf reageer retweet
pi_170776438
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 16:24 schreef Maastoren het volgende:
RTV_Rijnmond twitterde op maandag 08-05-2017 om 16:17:34 Politie: grens schrappen Feyenoord-huldiging nadert https://t.co/9iUmQTuucf reageer retweet
Dan wordt het zondag echt een grote chaos. ;(
Ik blijf wederom wel lekker weg bij Stadhuisplein.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2017 16:25:44 ]
pi_170776498
Bij de zondag aangehouden relschoppers zit ook een zoon van een van de harde-kernleden van Feyenoord die bij de ernstige ongeregeldheden op de Coolsingel in 1999 actief waren.

o|O
blablablabla
pi_170776516
quote:
Praat je nu voor jezelf omdat je uit een boerendorp komt, maar eigenlijk het liefst Rotterdammer wilde zijn?
pi_170776829
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 16:30 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Praat je nu voor jezelf omdat je uit een boerendorp komt, maar eigenlijk het liefst Rotterdammer wilde zijn?
Ja. En nu?
pi_170776888
Spannend he, die Eredivisie.
Land of the free. Home of the brave.
  maandag 8 mei 2017 @ 16:50:10 #150
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_170776927

Blijft een mooi plaatje.
pi_170777295
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 16:45 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ja. En nu?
Niks, was even benieuwd.
  maandag 8 mei 2017 @ 17:21:45 #152
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_170777578
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 16:21 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Geen enkel idee, ik was een paar dagen na m'n geboorte al pleite... Schip moest opstomen (naar Basel, uit m'n hoofd).
Hahaha _O-
pi_170777665
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 17:21 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Hahaha _O-
Tja, in de binnenvaart gaat het werk altijd door, schijnbaar :P
pi_170778288
quote:
Haha ik stapte uit de intercity bij Centraal en iederen begon 'komen wij uit Rotterdam' te zingen.
Eh....

Maar ach, is ook wel mooi toch, die dagjesmensen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_170778315
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 17:54 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Haha ik stapte uit de intercity bij Centraal en iederen begon 'komen wij uit Rotterdam' te zingen.
Eh....

Maar ach, is ook wel mooi toch, die dagjesmensen.
Tuurlijk is het mooi. Maar gedraag je niet alsof je op een schuurfeest staat.
Gelukkig volgende week een herkansingen voor alle partijen om een ander gedrag te laten zien.

[ Bericht 34% gewijzigd door Tagliano op 08-05-2017 17:59:39 ]
pi_170778345
quote:
Hoe mooi ik het ook vind dat er door heel het land aanhang zit, moet ik toch altijd wel een beetje cringen als ik 'komen wij uit Rotterdam' met een of ander Brabo-accent hoor...
pi_170778375
quote:
10s.gif Op maandag 8 mei 2017 17:57 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Hoe mooi ik het ook vind dat er door heel het land aanhang zit, moet ik toch altijd wel een beetje cringen als ik 'komen wij uit Rotterdam' met een of ander Brabo-accent hoor...
Eens.
pi_170778471
De wonden zijn gelikt, heb er alweer vertrouwen in dat het zondag goed gaat komen. In plaats van een geplande ontlading krijgen we een spontane explosie van emoties die het winnen van de UEFA cup overtreft
  Moderator maandag 8 mei 2017 @ 18:07:01 #159
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_170778528
quote:

[..]

Kende ge da nie hore dan!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_170778531
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 16:30 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

We zijn allemaal Feyenoorders. Waar je ook vandaan komt.

En nee, zelf ben ik geen Rotterdammer. Feyenoord is voor mij ook nooit een bewuste keuze geweest. Mijn vader is geboren en opgegroeid op Zuid en heeft het vanaf de geboorte aan mij doorgegeven. Zelf kom ik uit Leidschendam, maar om nou jezelf op een voetstuk te plaatsen omdat je een Rotterdammer bent. Ik heb juist veel respect voor mensen die 2/3 uur onderweg zijn om hun club te zien.
pi_170778573
Wel een grote teleurstelling gister natuurlijk. Voordeel is wel dat ik nu wel bij de huldiging kan zijn aangezien ik vandaag geen vrij mocht nemen ivm cursus. Maar had liever gister gehad, net als iedereen denk ik.

Het zou je maar gebeuren. Het ondenkbare. Ik laat dan mijn telefoon twee dagen uit en blijf lekker uithuilen thuis _O-
  maandag 8 mei 2017 @ 18:09:25 #162
262211 hhh38
pi_170778590
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:05 schreef Pleun2011 het volgende:
De wonden zijn gelikt, heb er alweer vertrouwen in dat het zondag goed gaat komen. In plaats van een geplande ontlading krijgen we een spontane explosie van emoties die het winnen van de UEFA cup overtreft
De balans tussen onderschatting en overschatting is lastig, maar ik hoop dat de onderschatting (vooral) onder de fans nu toch wat minder zal zijn. Als we De Kuip in gaan zondag met het gevoel dat het team alle support nodig gaat hebben om er te komen dan zal de sfeer intimiderend en positief genoeg zijn om de ploeg naar de overwinning te schreeuwen imo. Als het weer te euforisch wordt van tevoren kan het wel eens tegen gaan vallen.
pi_170778593
quote:

Want? Iedereen heeft recht om supporter te zijn toch? Wat is dat toch met dat misplaatste "oh je komt niet uit rotterdam, dus niet echt" mentaliteit. Dat is eerder cringe waardig.
pi_170778662
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:09 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Want? Iedereen heeft recht om supporter te zijn toch? Wat is dat toch met dat misplaatste "oh je komt niet uit rotterdam, dus niet echt" mentaliteit. Dat is eerder cringe waardig.
Pff, niet alles zo invullen. Zeg toch dat ik het mooi vind dat Feyenoorders overal zitten. Alleen 'ken je dat niet horen dan' (zoals Gert het al schreef) klinkt gewoon niet met Brabants of Limburgs accent, zeg niet dat ze het niet uit volle borst mee mogen brullen :').

PS: ik ken geen arrogante Rotterdammers, alleen trotse ;)
pi_170778727
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:09 schreef hhh38 het volgende:

[..]

De balans tussen onderschatting en overschatting is lastig, maar ik hoop dat de onderschatting (vooral) onder de fans nu toch wat minder zal zijn. Als we De Kuip in gaan zondag met het gevoel dat het team alle support nodig gaat hebben om er te komen dan zal de sfeer intimiderend en positief genoeg zijn om de ploeg naar de overwinning te schreeuwen imo. Als het weer te euforisch wordt van tevoren kan het wel eens tegen gaan vallen.
Ik denk eerlijk gezegd dat dat maar voor een klein gedeelte heeft meegespeeld.

Ik denk dat vooral de enorme spanning heeft meegespeeld in het falen van Feyenoord.

Door die spanning gaan ze teveel nadenken waardoor het spel te traag wordt, iedere keer net een stap te laat zijn of gaan ze verkeerde beslissingen nemen.

Ik denk dat je dat gisteren tegen Excelsior ook heel goed zag. Feyenoord was geen schim van zichzelf in vergelijking met de overige wedstrijden dit seizoen.

Hopelijk weten ze die spanning wat van zich af te gooien de komende week, maar ik vrees het niet. In dat geval kan alleen een goed begin, een hoop goede kansen, en een doelpunt hen over die ergste spanning heen helpen. Dus laten we daar maar op hopen.

Maar deze week duurt nog zo godvergeten lang.
  maandag 8 mei 2017 @ 18:28:33 #166
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170779063
Zondag gewoon winnen, stoeltje staat al klaar.

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_170779213
the day after

wat een fukking baal dag was dit zeg

nog erger als het gisteren

Weinig mensen heb ik nog over die wedstrijd horen praten alleen maar over die teringzooi wat het gevolg was van die kutwedstrijd....

Iedereen lijkt nu wel te berusten dat het weles mis zou kunnen gaan lijkt het.

ik heb er nog steeds super veel vertrouwen in dat de klus geklaard gaat worden.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 8 mei 2017 @ 18:34:23 #168
436302 Brammess
Fina jou3
pi_170779231
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:28 schreef Caland het volgende:

[ afbeelding ]
Ha Caland! :)

Je zou er morgen toch pas zijn?
  maandag 8 mei 2017 @ 18:36:19 #169
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170779288
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:34 schreef Brammess het volgende:

[..]

Ha Caland! :)

Je zou er morgen toch pas zijn?
Hey Bram!

De festiviteiten zijn helaas met een weekje uitgesteld. :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 8 mei 2017 @ 18:36:45 #170
436302 Brammess
Fina jou3
pi_170779301
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Hey Bram!

De festiviteiten zijn helaas met een weekje uitgesteld. :)
Kan gebeuren.

:) :) :) :)

ed: wat ben jij klein trouwens
pi_170779331
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:09 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Als het weer te euforisch wordt van tevoren kan het wel eens tegen gaan vallen.
Het zal nu niet te euforisch zijn.. We zitten met zijn allen weer in de ouderwetse Feyenoord-billenknijpen-modus

quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:15 schreef Tomatenboer het volgende:

Hopelijk weten ze die spanning wat van zich af te gooien de komende week, maar ik vrees het niet. In dat geval kan alleen een goed begin, een hoop goede kansen, en een doelpunt hen over die ergste spanning heen helpen. Dus laten we daar maar op hopen.

Laten we hopen dat ze het niet zo spannend maken als Manchester City een paar jaar terug. Ik zat die wedstrijd te kijken en City leek toen ook door de spanning verlamd. Dat ze het toen nog om hebben kunnen draaien is een godswonder
pi_170779335
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:28 schreef Caland het volgende:

[ afbeelding ]
Niet zo'n best plekje uitgezocht, zo zie je toch niks van het bordes.
* Verwijderd *
  maandag 8 mei 2017 @ 18:39:18 #173
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_170779384
We voetballen zondag iig op het allerbeste veld van Nederland, daar zal het niet aan liggen. _O_
pi_170779407
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:39 schreef MPC60 het volgende:
We voetballen zondag iig op het allerbeste veld van Nederland, daar zal het niet aan liggen. _O_
Ik vind het veld van Heerenveen anders beter
* Verwijderd *
pi_170779438
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:39 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Ik vind het veld van Heerenveen anders beter
Wat is er beter aan?
pi_170779469
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:39 schreef MPC60 het volgende:
waar zou het dan nog wel aan kunnen liggen dan ?

wamt Feyenoord is gewoon een paar klasse beter......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_170779638
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:42 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Spanning he.. Ze moeten zorgen dat ze als eerste scoren, ben bang dat wanneer Heracles als eerste soort het in elkaar flikkert
  maandag 8 mei 2017 @ 18:52:52 #178
269692 Divje
brr brr patapim
pi_170779719
Armenteros ;(
  maandag 8 mei 2017 @ 18:54:32 #179
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_170779749
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:42 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

wamt Feyenoord is gewoon een paar klasse beter......
Zoveel factoren maar iig niet aan het gras. _O_
pi_170779816
quote:
14s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:12 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Pff, niet alles zo invullen. Zeg toch dat ik het mooi vind dat Feyenoorders overal zitten. Alleen 'ken je dat niet horen dan' (zoals Gert het al schreef) klinkt gewoon niet met Brabants of Limburgs accent, zeg niet dat ze het niet uit volle borst mee mogen brullen :').
Ik hou altijd mijn kop dan. :D Hoewel mijn limburgs accent wel meevalt hoor je dat ik niet Rotterdam kom. Dus vind ik het ook nergens op slaan op dat te zingen
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_170779839
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:54 schreef MPC60 het volgende:

[..]

er zijn gvd geen excusses meer

als ze dit zondag niet kunnen afmaken horen ze niet bij Feyenoord te spelen....

we gaan zondag niet tegen barcelona of juventus spelen ofzo.....maar een middelmatige middenmoter in ons eigen stadion.
  maandag 8 mei 2017 @ 18:58:46 #182
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_170779856
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:54 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Als ik ergens een hekel aan heb gekregen is het die week stress met dat koffiedik kijken van iedereen voorafgaand aan de wedstrijd. Wat er ook moge gebeuren, dat is gelukkig klaar na zondag.
  maandag 8 mei 2017 @ 18:59:52 #183
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_170779886
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:58 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

er zijn gvd geen excusses meer

als ze dit zondag niet kunnen afmaken horen ze niet bij Feyenoord te spelen....

we gaan zondag niet tegen barcelona of juventus spelen ofzo.....maar een middelmatige middenmoter in ons eigen stadion.
Stel je voor, Jones eet in de ochtend een heerlijk volkoren bolletje met kaas. Alleen blijkt er in de middag nog wat tussen z'n kiezen te zitten, staat hij daar te peuren in z'n muil, goal. Je weet het niet he.
  maandag 8 mei 2017 @ 19:00:38 #184
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_170779906
quote:
12s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:59 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Stel je voor, Jones eet in de ochtend een heerlijk volkeren bolletje met kaas. Alleen blijkt er in de middag nog wat tussen z'n kiezen te zitten, staat hij daar te peuren in z'n muil, goal. Je weet het niet he.
:D
graag op anoniem
  maandag 8 mei 2017 @ 19:02:46 #185
269692 Divje
brr brr patapim
pi_170779967
quote:

[..]

Stel je voor, Jones eet in de ochtend een heerlijk volkoren bolletje met kaas. Alleen blijkt er in de middag nog wat tussen z'n kiezen te zitten, staat hij daar te peuren in z'n muil, goal. Je weet het niet he.
:D
  maandag 8 mei 2017 @ 19:02:55 #186
357045 Grifte
Feijenoord
pi_170779970
Al die "Feijenoorders" op Marktplaats die over de rug van kameraden geld willen verdienen :r

SPOILER
pi_170779974
quote:

[..]

pi_170780002
quote:

[..]

Stel je voor dat hawk eye deze keer in ons nadeel werkt
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  maandag 8 mei 2017 @ 19:04:12 #189
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_170780005
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 19:02 schreef Grifte het volgende:
Al die "Feijenoorders" op Marktplaats die over de rug van kameraden geld willen verdienen :r

SPOILER
Ik zag bedragen van ¤500,- voorbij komen. _O- Heb je net duizenden euro's uitgegeven voor een kaart bij Excelsior kan je weer opnieuw beginnen. :s)
pi_170780013
quote:

SPOILER
Mijn vriendin is zondag uitgeteld. Ik zou het wel weten hoor .
  maandag 8 mei 2017 @ 19:04:52 #191
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_170780024
quote:
15s.gif Op maandag 8 mei 2017 19:04 schreef eight het volgende:

[..]

:{ :X
  maandag 8 mei 2017 @ 19:06:00 #192
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170780049
quote:

SPOILER
Al die kutsmoezen ook :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 8 mei 2017 @ 19:06:54 #193
357045 Grifte
Feijenoord
pi_170780069
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 19:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Alleen op de eerste pagina al 20x "Met pijn in mijn hart ga ik op vakantie en moet ik deze schitterende dag aan mij voorbij laten gaan".

Ja oke leuk
  maandag 8 mei 2017 @ 19:07:43 #194
269692 Divje
brr brr patapim
pi_170780095
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 19:04 schreef exile79 het volgende:

[..]

Kampioenskindje _O_

Mocht het zondag gebeuren zijn er veel meer mensen uitgeteld :P
pi_170780111
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 19:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Te koop 1x vak HH Fey - Heracles

quote:
Deze heb ik over vanwege onvoorziene omstandigheden van mijn neef.
https://www.marktplaats.n(...)reviousPage=lr&pos=8
  maandag 8 mei 2017 @ 19:08:33 #196
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_170780129
Wie is die gast die overal ¤1908,- op bied? _O- _O_
pi_170780142
quote:
15s.gif Op maandag 8 mei 2017 19:04 schreef eight het volgende:

[..]

Zal toch niet, we hebben nog wel een portie geluk te goed volgens mij.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_170780189
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 19:06 schreef Grifte het volgende:

[..]

Alleen op de eerste pagina al 20x "Met pijn in mijn hart ga ik op vakantie en moet ik deze schitterende dag aan mij voorbij laten gaan".

Ja oke leuk
Zeg gewoon eerlijk dat je je scc (of iets anders) van volgend jaar wil financieren. Of zeg er niks bij. Kutsmoezen :r
pi_170780227
quote:
14s.gif Op maandag 8 mei 2017 16:50 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

Blijft een mooi plaatje.
Supervet ja ^O^
U MAD?
  maandag 8 mei 2017 @ 19:14:21 #200
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_170780304
quote:
14s.gif Op maandag 8 mei 2017 19:10 schreef H.FR het volgende:

[..]

Zeg gewoon eerlijk dat je je scc (of iets anders) van volgend jaar wil financieren. Of zeg er niks bij. Kutsmoezen :r
Ik snap het niet, je hebt toch o.a een scc omdat je bij dit soort wedstrijden wil zijn?
  maandag 8 mei 2017 @ 19:20:09 #201
357045 Grifte
Feijenoord
pi_170780502
quote:
14s.gif Op maandag 8 mei 2017 16:50 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

Blijft een mooi plaatje.
Liep er naartoe vanaf CS, echt schitterend hoe die vlag opdoemt aan het einde van de straat. Stond een agent ter fiets, die keek echt met open mond en toen: "Seau, wat gaaf zeg".

Eenieder die nog geen lid is van De Feijenoorder, gewoon doen. Voor die 19.08 per jaar krijg je heel wat moois terug.
  maandag 8 mei 2017 @ 19:25:42 #202
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_170780699
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 19:20 schreef Grifte het volgende:

[..]

Liep er naartoe vanaf CS, echt schitterend hoe die vlag opdoemt aan het einde van de straat. Stond een agent ter fiets, die keek echt met open mond en toen: "Seau, wat gaaf zeg".

Eenieder die nog geen lid is van De Feijenoorder, gewoon doen. Voor die 19.08 per jaar krijg je heel wat moois terug.
Zelfde als je vanaf de Coolsingel loopt. Schitterend gezicht.

Hier overigens al vanaf het begin lid, en als ze dit soort meuik blijven doen zal daar ook niks aan veranderen w/

(overigens nog proficiat hea ~:) )
pi_170781002
Ik vind dat iedereen lekker maar zelf moet bepalen wat hij met zijn kaartje gaat doen...

Er zijn gewoon mensen die met heel veel moeite een seizoenkaart kunnen betalen of een kaartje kunnen kopen. Als ze dan in een situatie komen dat ze veel geld ermee kunnen verdienen dan moeten ze dat lekker weten. Het is maar wat de gek ervoor wil betalen.

Iedereen zijn eigen keuze
pi_170781074
quote:
5s.gif Op maandag 8 mei 2017 19:14 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Ik snap het niet, je hebt toch o.a een scc omdat je bij dit soort wedstrijden wil zijn?
Ik wel, maar als je erg krap zit..
pi_170781302
quote:
Rustdagen en besloten trainingen voor Feyenoord-selectie
De selectie van Feyenoord krijgt morgen en overmorgen de kans om bij te komen van de zeperd tegen Excelsior. Giovanni van Bronckhorst heeft zijn spelers twee rustdagen gegeven.

Daarna zal de spelersgroep alleen nog besloten trainen tot aan het allesbeslissende duel met Heracles, aanstaande zondag. Ook vandaag trainde Feyenoord achter gesloten deuren.

Een groot contrast ten opzichte van vorige week. Toen waren de trainingen van Feyenoord vrij te bezoeken en deelde de spelers aan de lopende band handtekeningen uit aan de jonge fans.
  maandag 8 mei 2017 @ 19:42:36 #206
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_170781313
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 19:36 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik wel, maar als je erg krap zit..
Ik heb er net overna zitten denken en daar heb je gelijk in maar ik wil deze wedstrijd niet missen. De dood of de gladiolen, kom maar op.
pi_170781356
quote:

SPOILER
Moeten ze toch zelf weten? De prijs heeft gewoon te maken met de vraag
pi_170781436
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 19:42 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Ik heb er net overna zitten denken en daar heb je gelijk in maar ik wil deze wedstrijd niet missen. De dood of de gladiolen, kom maar op.
Ik ook niet, maar het is voorstelbaar.
pi_170781448
quote:
Feyenoord moet zich geen complex laten aanpraten

Willem van Hanegem zag gisteren een collectieve wanprestatie van Feyenoord. Toch gelooft hij nog in het kampioenschap van Feyenoord. 'Het kan toch niet zo zijn dat Feyenoord 33 speeldagen bovenaan staat, maar dan alsnog op de 34ste speeldag geen kampioen wordt. Zoiets bestaat gewoon niet. Feyenoord mag de titel nu echt niet meer weggeven.'

Wat je hoort na zo'n onverwachte nederlaag van Feyenoord: Dat ze niet tegen de druk kunnen, Dat de spelers te veel stress voelen bij het grote verlangen van de fans. Dat soort dingen... Wat een onzin zeg. Feyenoord moet zich nu echt geen complex laten aanpraten. Sommige mensen zeggen dat Rotterdam al te veel in feeststemming was, maar al was dat zo dan nog mag dat geen probleem zijn voor spelers. Zoiets is toch geweldig. Om de titel spelen lijkt me leuker dan tegen degradatie vechten.

Zelf heb ik zoiets als gisteren gelukkig als speler of trainer niet meegemaakt. Maar iedereen weet nog hoe AZ tien jaar geleden het kampioenschap verspeelde tijdens een uitwedstrijd tegen een al gedegradeerd Excelsior. En een jaar geleden overkwam Ajax bij De Graafschap op de laatste speeldag hetzelfde. Zulke dingen gebeuren.

Ik wil geen betweter zijn hoor, maar als je zag hoe sommige spelers van Feyenoord gisteren aan de wedstrijd begonnen. Dat had echt niets met stress te maken. Die waren gewoon niet bij de les. Berghuis ging halfbakken een kopduel in en liep toen tegen een stootje aan. Dat krijg je als je er niet vol ingaat. Maar wat deed hij daarna? Eerst bleef hij lang liggen. Later bleef hij mokken. Tegen de scheidsrechter, de grensrechter en de tegenstander. Schiet op, man, dacht ik. Concentreer je op de wedstrijd! Je kan vandaag kampioen van Nederland worden. Kampioen! Daar heb je het hele seizoen keihard voor gewerkt. Maak het dan af.

Je zag dat Excelsior steeds de vrije man vond op het middenveld, waarna Feyenoord er dan weer met drie man op ging jagen. Dat is niet verstandig. Dan lopen er gauw weer anderen vrij. Dan kom je dus steeds te laat. Maar er ging natuurlijk wel meer fout.

Toornstra liep steeds onnodig lang door op de keeper, waardoor er bij een lange bal van dezelfde keeper grote gaten op het middenveld kwamen te liggen. El Ahmadi liep vaker tussen zijn centrumverdedigers dan op het middenveld. Jorgensen bood zich steeds aan op de vleugels, waardoor er in de zestien vaak niemand liep. Karsdorp gaf de ene na de andere bal aan de tegenstander en Elia en Berghuis zijn geen een keer langs hun man gekomen. Eigenlijk speelde alleen Kongolo nog een redelijke wedstrijd.

Deze nederlaag gaat nasudderen. Want het was verdiend hè, dikverdiend. Was ik trainer dan ging ik vanmorgen eerst de wedstrijd bespreken. En dan niet van: Jij deed dit niet goed of jij dat niet. Dat is niet nodig. Dit was een collectieve wanprestatie, daar moet over gepraat worden. Niet te lang, want je moet gauw vooruitkijken naar de volgende wedstrijd.

Heracles-thuis, het wordt zeker geen makkie voor Feyenoord. Het wordt zelfs moeilijk zat. Ik vind Heracles een vervelende ploeg om tegen te spelen. Die kunnen aardig voetballen. Bruns vind ik een goeie. Armenteiros is ook een goede spits. Maar laten we Heracles niet groter maken dan ze zijn. Hun beste wedstrijden spelen ze op hun eigen kunstgras.

Bovendien hebben zij in de race om Europees voetbal nog een punt nodig. Ook Heracles voelt dus de druk. Bovendien zal het toch niet zo zijn dat Feyenoord 33 speeldagen bovenaan staat, maar dan alsnog op de 34ste speeldag geen kampioen wordt. Zoiets bestaat gewoon niet. Feyenoord mag de titel nu echt niet meer weggeven.
pi_170781750
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 19:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Bovendien hebben zij in de race om Europees voetbal nog een punt nodig. Ook Heracles voelt dus de druk. Bovendien zal het toch niet zo zijn dat Feyenoord 33 speeldagen bovenaan staat, maar dan alsnog op de 34ste speeldag geen kampioen wordt. Zoiets bestaat gewoon niet. Feyenoord mag de titel nu echt niet meer weggeven.
Willem lult altijd zo'n onzin hè. Dat zoiemand een column heeft, onvoorstelbaar.
pi_170781953
quote:
Het kan toch niet zo zijn dat Feyenoord 33 speeldagen bovenaan staat, maar dan alsnog op de 34ste speeldag geen kampioen wordt.
Dat vind ik dan weer perfect bij Feyenoord passen, eerlijk gezegd :')
pi_170782171
Fukforce in detentie?
  maandag 8 mei 2017 @ 20:08:39 #213
269692 Divje
brr brr patapim
pi_170782206
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:07 schreef Lange_Lans het volgende:
Fukforce in detentie?
Laten we het hopen.
  maandag 8 mei 2017 @ 20:09:08 #214
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_170782232
quote:
Fukforce in detentie?
Zou mij niet verbazen als het de 18 jarige hooligan zoon is. :')
pi_170782248
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:00 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer perfect bij Feyenoord passen, eerlijk gezegd :')
Helaas wel ja, je kan het al precies uittekenen eigenlijk. :')

Maar die "het kan toch niet zo zijn dat...." Komt puur voort uit wensdenken.

Natuurlijk wil niemand die Feyenoord een warm hart toedraagt zich dat scenario voorstellen, maar het kán helaas wel realiteit worden.

Maar goed, Ajax moet ook nog maar winnen bij Willem II natuurlijk. Hebben toch Europa League in de benen dan.
pi_170782260
quote:
Fukforce in detentie?
:Y
pi_170782281
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:09 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Zou mij niet verbazen als het de 18 jarige hooligan zoon is. :')
Dat lijkt me sterk want hij was er in '93 al bij. Aldus Fukforce.
  maandag 8 mei 2017 @ 20:10:54 #218
269692 Divje
brr brr patapim
pi_170782315
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:10 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk want hij was er in '93 al bij. Aldus Fukforce.
Bij z'n pa in de zak dan waarschijnlijk.
pi_170782323
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:09 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Helaas wel ja, je kan het al precies uittekenen eigenlijk. :')

Maar die "het kan toch niet zo zijn dat...." Komt puur voort uit wensdenken.

Natuurlijk wil niemand die Feyenoord een warm hart toedraagt zich dat scenario voorstellen, maar het kán helaas wel realiteit worden.

Maar goed, Ajax moet ook nog maar winnen bij Willem II natuurlijk. Hebben toch Europa League in de benen dan.
Voor Ajax is het in Tilburg al eens eerder misgelopen. Geweldige dag was dat.
pi_170782353
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:11 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ga jij ook juichen voor Feyenoord Lange? :)
pi_170782384
quote:

[..]

Speelde W2 toen ergens voor? Nu niet meer namelijk
pi_170782386
Zou toch een trieste finale zijn, als Feyenoord en Ajax verliezen op de laatste dag.
pi_170782453
quote:

[..]

Ja, maar toen won Ajax wel met 0-4 ofzo.

Ik hoop op iets meer weerstand van Willem II komende zondag. :)

Al moeten we natuurlijk gewoon zelf winnen van Heracles, maar met die spanning en Feyenoord kennende vrees ik alweer het ergste.
pi_170782466
quote:
14s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:11 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ga jij ook juichen voor Feyenoord Lange? :)
Nope. :) Zou een beetje raar zijn, niet?
pi_170782478
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:12 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Speelde W2 toen ergens voor? Nu niet meer namelijk
Toen ook niet.
pi_170782500
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:14 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Al moeten we natuurlijk gewoon zelf winnen van Heracles, maar met die spanning en Feyenoord kennende vrees ik alweer het ergste.
0-2. En PSV kwam toen uit de underdogpositie. Derde achter AZ en Ajax.
pi_170782514
quote:
9s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:12 schreef Piles het volgende:
Zou toch een trieste finale zijn, als Feyenoord en Ajax verliezen op de laatste dag.
Wordt mijn blijdschap niet minder om anders :P
pi_170782573
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:14 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Gelijkspel tegen Ajax en Heerenveen en verloren van Fenerbache zijn toch de enige keren dat Feyenoord punten liet liggen in De Kuip? Ik heb er wel vertrouwen in. We wonnen ook van een sterk Utrecht in een fase waar veel druk op stond.
pi_170782628
pi_170782689
quote:
6s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:19 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
_O-, hij's leuk, zij het ietwat voorbarig nog

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2017 20:21:37 ]
pi_170782756
quote:
7s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:17 schreef Vasion het volgende:

[..]

Gelijkspel tegen Ajax en Heerenveen en verloren van Fenerbache zijn toch de enige keren dat Feyenoord punten liet liggen in De Kuip? Ik heb er wel vertrouwen in. We wonnen ook van een sterk Utrecht in een fase waar veel druk op stond.
Klopt, en tegen Ajax en Heerenveen was het puntverlies nog onterecht ook.

Tegen Utrecht stond de druk er inderdaad ook goed op, maar zondag zal die druk natuurlijk wel nog even 10 keer hoger liggen.

Dan is Heracles ook nog eens zo'n gevaarlijk counterploegje, en eerlijkheidshalve moet ik ook zeggen dat die wedstrijd tegen Utrecht ook zomaar de andere kant op had kunnen vallen (ze kregen 3 enorme kansen).

Maar goed, Heracles is geen Utrecht.

Normaal gesproken, laten we zeggen speelronde 16, zou ik ook zeggen; Feyenoord - Heracles, dat wordt een eenvoudige 3-0, maar onder de huidige omstandigheden ben ik nergens meer zeker van.
pi_170782807
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:23 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Tegen Utrecht stond de druk er inderdaad ook goed op, maar zondag zal die druk natuurlijk wel nog even 10 keer hoger liggen.

Dan is Heracles ook nog eens zo'n gevaarlijk counterploegje, en eerlijkheidshalve moet ik ook zeggen dat die wedstrijd tegen Utrecht ook zomaar de andere kant op had kunnen vallen (ze kregen 3 enorme kansen).

Normaal gesproken, laten we zeggen speelronde 16, zou ik ook zeggen; Feyenoord - Heracles, dat wordt een eenvoudige 3-0, maar onder de huidige omstandigheden ben ik nergens meer zeker van.
Een 'grappig' scenario zou zijn als ajax met 10-0 wint in 90 minuten & Feyenoord 90+5 een onterechte pingel binnen schiet voor de 1-0... :X

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2017 20:25:11 ]
pi_170782815
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:23 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dit worden lange dagen godverdomme. ;(
  maandag 8 mei 2017 @ 20:27:05 #234
269692 Divje
brr brr patapim
pi_170782897
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:24 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Een 'grappig' scenario zou zijn als ajax met 10-0 wint in 90 minuten & Feyenoord 90+5 een onterechte pingel binnen schiet voor de 1-0... :X
Rare humor :D
  maandag 8 mei 2017 @ 20:31:21 #235
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_170783048
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:24 schreef RvLaak het volgende:

[..]

pi_170783088
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:27 schreef Divje het volgende:

[..]

Rare humor :D
M'n vader weet nog niet zeker of hij een hartkwaal heeft... Zie het als een alternatief diagnostisch middel ;) O-)
pi_170783141
Dit is toch het mooiste wat jullie kan overkomen? 6 dagen spanning, stress, nagelbijten, angst, vloeken, tieren, schelden, juichen, huilen na het laatste fluitsignaal. Jullie pakken die schaal gewoon, de manier waarop is gewoon episch.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_170783197
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dit is toch het mooiste wat jullie kan overkomen? 6 dagen spanning, stress, nagelbijten, angst, vloeken, tieren, schelden, juichen, huilen na het laatste fluitsignaal. Jullie pakken die schaal gewoon, de manier waarop is gewoon episch.
.. of ze struikelen toch nog, op dat laatste moment.
pi_170783351
Ik geloof niet dat ze het in deze thuiswedstrijd gaan laten liggen.

Onmogelijk!

Ik geef me mezelf een ban van 2 maanden als we zondag geen kampioen worden *O*
pi_170783461
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:40 schreef klaasweetalles het volgende:

Onmogelijk!

Ik begin bijna te hopen.
* Verwijderd *
pi_170783508
quote:

Onmogelijk!

Was jij niet één van de mensen die het onmogelijk achtte dat ze tegen Excelsior zouden verliezen?
pi_170783583
quote:

Onmogelijk!

20 jaar
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_170783708
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:44 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Was jij niet één van de mensen die het onmogelijk achtte dat ze tegen Excelsior zouden verliezen?
ja

als je 100 keer tegen excelsior speelt dan win je 95 keer .....
pi_170783798
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ja

Het is eerder 80/20.

Maar dat soort statistieken betekenen geen reet natuurlijk.
pi_170783843
Derksen vind de gele kaart van vilhenna ook onterecht...zoals ik gisteren ook al zei. Schandalig!
pi_170783873
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ja

Onder normale omstandigheden misschien, al vind ik het dan ook ietwat optimistisch.

Maar onder deze druk win je misschien 70 van de 100 uitwedstrijden bij Excelsior, wat gewoon geen makkelijke uitwedstrijd is, laten we eerlijk zijn.

Maar zo zie ik het ook voor de wedstrijd zondag tegen Heracles.
pi_170783949
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:54 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Onder normale omstandigheden misschien, al vind ik het dan ook ietwat optimistisch.

Maar onder deze druk win je misschien 70 van de 100 uitwedstrijden bij Excelsior, wat gewoon geen makkelijke uitwedstrijd is, laten we eerlijk zijn.

Maar zo zie ik het ook voor de wedstrijd zondag tegen Heracles.
Iedereen had het paar weken geleden al dat Feyenoord het op dat kunsgras tegen excelsior heel erg moeilijk zou krijgen.

Ja het is uitgekomen....

Ik had verwacht dat Feyenoord 2 tandjes harder zou lopen....maar dat gebeurde niet. De angst op dat kunstgras...

Feyenoord krijgt een kunstgras complex.

Ik zie ze zondag niet nog een keer falen.
  maandag 8 mei 2017 @ 20:56:52 #248
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_170783954
Godverdomme, hoe zit het bij jullie met de spanning? Geen Vilhena, een Armenteros in vorm .. Gaat een hele lange week worden dit ..
Niets is sterker dan dat ene woord
  maandag 8 mei 2017 @ 20:59:34 #249
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170784053
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:56 schreef PIETR het volgende:
Godverdomme, hoe zit het bij jullie met de spanning? Geen Vilhena, een Armenteros in vorm .. Gaat een hele lange week worden dit ..
Houdt toch op zeg. Armenteros speelt niet voor niets bij Heracles Almelo, te licht voor de top. Als we daar als aanstaande kampioen bang voor moeten zijn kunnen we er beter mee stoppen.

In elke wedstrijd die we speelde in de Kuip hadden we moeten winnen. Dan kan Heracles Almelo er ook nog wel bij.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_170784134
quote:
Die begint hier zondag pas weer, hoop ik :X
  maandag 8 mei 2017 @ 21:04:11 #251
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_170784203
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:59 schreef Keyos het volgende:

[..]

Houdt toch op zeg. Armenteros speelt niet voor niets bij Heracles Almelo, te licht voor de top. Als we daar als aanstaande kampioen bang voor moeten zijn kunnen we er beter mee stoppen.
Het is natuurlijk niet zomaar een wedstrijdje ..
pi_170784307
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:59 schreef Keyos het volgende:

[..]

In elke wedstrijd die we speelde in de Kuip hadden we moeten winnen. Dan kan Heracles Almelo er ook nog wel bij.
Armenteros heeft er wel 18 of 19 inliggen geloof ik.

Gewoon één van de topscorers in de Eredivisie. Gewoon een gevaarlijk spitsje, en ik geloof dat hij er een genoegen in schept om tegen Feyenoord te scoren. Volgens mij heeft die gast al een aantal keren tegen ons gescoord?

Maar goed, wij moeten natuurlijk gewoon zorgen dat Heracles überhaupt niet in hun spel komt.

Maar die verdomde spanning hé.
pi_170784315
Ik hoop dat ze in de kuip gewoon de rust bewaren en dat ze tegen elkaar zeggen dat ze de betere ploeg zijn en dat ze dat gaan laten zien.

Dat is het enige wat je moet doen in deze situatie.

Ik denk dat heel die voorbereiding vorige week ook helemaal zwaar kut was met 7000 man tijdens de trainingen in de schoolvakanties. Hoe kan je dan zelf focussen vraag ik me af.

Gelukkig pakken ze het deze week serieuzer aan met besloten trainingen. 100 procent focus op die wedstrijd. En stoppen met al die kut interviews deze week.
  maandag 8 mei 2017 @ 21:10:40 #254
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_170784394
Die besloten trainingen zijn inderdaad prima. Gewoon full autisten-modus, afsluiten van de buitenwereld, volledige focus op zondag. Daarna eeuwige roem.
  maandag 8 mei 2017 @ 21:17:29 #255
357045 Grifte
Feijenoord
pi_170784627
quote:
14s.gif Op maandag 8 mei 2017 19:25 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Zelfde als je vanaf de Coolsingel loopt. Schitterend gezicht.

Hier overigens al vanaf het begin lid, en als ze dit soort meuik blijven doen zal daar ook niks aan veranderen w/

(overigens nog proficiat hea ~:) )
Thanks, jij ook!
  maandag 8 mei 2017 @ 21:17:42 #256
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_170784640
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 21:07 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Armenteros heeft er wel 18 of 19 inliggen geloof ik.

Gewoon één van de topscorers in de Eredivisie. Gewoon een gevaarlijk spitsje, en ik geloof dat hij er een genoegen in schept om tegen Feyenoord te scoren. Volgens mij heeft die gast al een aantal keren tegen ons gescoord?
...
Botteghin vreet m op. Die gaat deze wedstrijd voor ons over de streep trekken :Y
pi_170784934
Waar woont die Armenteros eigenlijk?
#12 is not for sale!
  maandag 8 mei 2017 @ 21:48:41 #258
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_170785859
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 21:25 schreef Haringkop het volgende:
Ga je ff langs?
  maandag 8 mei 2017 @ 21:48:53 #259
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_170785871
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 21:25 schreef Haringkop het volgende:
Wat maakt dat uit dan? :P
pi_170786026
quote:
10s.gif Op maandag 8 mei 2017 21:48 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Ga je ff langs?
Week lang onder zijn raam met een toeter. Is wel toewijding voor de club dan

Maar ik denk ook niet dat het een probleem hoeft te zijn. Feyenoord moet 70% van haar normale niveau halen en dan win je die wedstrijd. Er zal best wat spanning op zitten, maar tijdens zo'n wedstrijd zal je dat toch wel snel van je af moeten kunnen gooien? Maar heel het seizoen zijn we al kwetsbaar in de uitwedstrijden en dominant in de thuiswedstrijden dus ik hoop maar dat dit zich doorzet zondag
  Moderator maandag 8 mei 2017 @ 22:02:16 #261
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_170786473
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 21:53 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Feyenoord moet 70% van haar normale niveau halen en dan win je die wedstrijd.
8)7 Als dit seizoen iéts duidelijk is geworden dan is het wel dat Feyenoord 100% moet zijn, anders kunnen ze tegen elke tegenstander verliezen.

En natúúrlijk wil die Armeteros met 20+ goals gaan eindigen én 'bewijzen' dat het niet aan hem heeft gelegen dat-ie niet is geslaagd in De Kuip. Maar zonder gekke dingen gaat Feyenoord gewoon winnen, Ameteros of niet.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_170786745
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 22:02 schreef Gert het volgende:

[..]

8)7 Als dit seizoen iéts duidelijk is geworden dan is het wel dat Feyenoord 100% moet zijn, anders kunnen ze tegen elke tegenstander verliezen.

En natúúrlijk wil die Armeteros met 20+ goals gaan eindigen én 'bewijzen' dat het niet aan hem heeft gelegen dat-ie niet is geslaagd in De Kuip. Maar zonder gekke dingen gaat Feyenoord gewoon winnen, Ameteros of niet.
Uit wel, thuis heb ik dat gevoel niet
  maandag 8 mei 2017 @ 22:48:10 #263
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170787854
johanvanboven twitterde op maandag 08-05-2017 om 22:04:39 Tijdens De Grote Hi-Ha-Hondelul Voetbalshow verschijnt een foto van het Colosseum op het scherm. Lasse Schöne: Dat is De Kuip na zondag. reageer retweet
Ah, het heeft weer babbeltjes :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_170788007
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 22:48 schreef Caland het volgende:
johanvanboven twitterde op maandag 08-05-2017 om 22:04:39 Tijdens De Grote Hi-Ha-Hondelul Voetbalshow verschijnt een foto van het Colosseum op het scherm. Lasse Schöne: Dat is De Kuip na zondag. reageer retweet
Ah, het heeft weer babbeltjes :')
Wel een leuke grap.
pi_170788063
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 22:53 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Wel een leuke grap.
Ik kon er ook wel om lachen.
pi_170788278
quote:
Ik kan er ook erg slecht tegen moet ik eerlijk bekennen.
  maandag 8 mei 2017 @ 23:37:05 #267
262211 hhh38
pi_170789244
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 19:04 schreef exile79 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of ie Jens, Nicolai of Dirk gaat heten :)
pi_170791217
De spanning is alleen maar toegenomen....

Die 2 weken na vitesse was de spanning iets afgenomen bij mij

maar iedere feyenoord supporter weet dat na een dreun de spanning enzovoorts altijd toe neemt, nu extra extra want dit wordt de wedstrijd van de eeuw!
  dinsdag 9 mei 2017 @ 07:32:52 #269
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_170791463
Hoelaat zal de bus zondag aankomen van Feyenoord?
  dinsdag 9 mei 2017 @ 08:17:22 #270
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_170791770
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 06:00 schreef klaasweetalles het volgende:
De spanning is alleen maar toegenomen....

Die 2 weken na vitesse was de spanning iets afgenomen bij mij

maar iedere feyenoord supporter weet dat na een dreun de spanning enzovoorts altijd toe neemt, nu extra extra want dit wordt de wedstrijd van de eeuw!
Voor zondag minder spanning van voor afgelooen zondag.

Feyenoord doet het nu eenmaal slecht op een 'veld', je zag ook continu gegrabbel omdat de bal niet deed wat een bal hoort te doen.

Als je dan ook nog slecht speelt is het niet gek dat het de verkeerde kant oo gaat.

Zondag in de Kuip is Feyenoord weer gewoon heer en meester zoals bijna elke wedstrijd in de Kuip. Daar maak ik me geen zorgen om
Laffe huichelaar
  dinsdag 9 mei 2017 @ 08:26:32 #271
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170791848
Blijft wel ronduit lachwekkend dat we Tonny zo 3 wedstrijden waarvan 2 belangrijke moeten missen door foutief handelen van de KNVB en haar adjudanten. Ik dacht tijdens de wedstrijd nog van "als Tonny maar geen geel pakt", en een paar min later krijgt hij hem om volstrekt onduidelijke redenen.

Kan aan mij liggen, maar heb wel enigszins de indruk dat de 4de man die de kaart in de mic riep er niet zo mee zat als hij geel zou krijgen. Wie nu nog roept dat we hulp van de KNVB hebben gehad is volgens mij elke vorm van realiteit verloren, zo vaak zijn we dit seizoen niet gematst. Integendeel.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_170791919
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 08:26 schreef Keyos het volgende:
Blijft wel ronduit lachwekkend dat we Tonny zo 3 wedstrijden waarvan 2 belangrijke moeten missen door foutief handelen van de KNVB en haar adjudanten. Ik dacht tijdens de wedstrijd nog van "als Tonny maar geen geel pakt", en een paar min later krijgt hij hem om volstrekt onduidelijke redenen.

Kan aan mij liggen, maar heb wel enigszins de indruk dat de 4de man die de kaart in de mic riep er niet zo mee zat als hij geel zou krijgen. Wie nu nog roept dat we hulp van de KNVB hebben gehad is volgens mij elke vorm van realiteit verloren, zo vaak zijn we dit seizoen niet gematst. Integendeel.
Knjb
pi_170792077
quote:

1 of 2x mazzel gehad, maar ook vaak genoeg tegengezeten. Het zal wel redelijk tegen elkaar weglopen. Al valt me wel op dat we nauwelijks penalty's hebben gehad en dat we dit seizoen weinig tegenstanders met rood hebben kunnen uitzwaaien.
pi_170792087
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 08:50 schreef H.FR het volgende:

[..]

1 of 2x mazzel gehad, maar ook vaak genoeg tegengezeten. Het zal wel redelijk tegen elkaar weglopen. Al valt me wel op dat we nauwelijks penalty's hebben gehad en dat we dit seizoen weinig tegenstanders met rood hebben kunnen uitzwaaien.
Klopt. Heel weinig penalty's, zowel voor als tegen
pi_170792149
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 08:17 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Voor zondag minder spanning van voor afgelooen zondag.

Feyenoord doet het nu eenmaal slecht op een 'veld', je zag ook continu gegrabbel omdat de bal niet deed wat een bal hoort te doen.

Als je dan ook nog slecht speelt is het niet gek dat het de verkeerde kant oo gaat.

Zondag in de Kuip is Feyenoord weer gewoon heer en meester zoals bijna elke wedstrijd in de Kuip. Daar maak ik me geen zorgen om
Die spanning bij de spelers en staf moet 10 x zo groter als bij de supporters op dit moment
.

Kunnen ze er mee omgaan? Zondag had de spanning invloed

Je zag ook gewoon dat ze teveel met een doelpunt maken bezig zijn waardoor ze de concentratie op de verdedigende taken uit het oog verliezen.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 09:20:46 #276
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_170792561
Als Feyenoord zondag de titel niet pakt kom ik persoonlijk de hele Kuip afbreken. Die opa van mij is als een kind zo blij dat hij misschien toch nog eens een kampioenschap van Feyenoord mee mag maken. DIT GA IK HEM NIET LATEN AFNEMEN :r
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_170792954
Kijk uit Dven, Aboutaleb leest mee. :P
-nee-
pi_170793108
quote:

Als je de samenvatting bekijkt op Foxsports dan zie je dat Vilhena Bruins gewoon raakt. Hij is veel te laat want de bal is al lang weg, dus geel kan je er voor geven. Gewoon een domme overtreding op die positie.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 09:57:06 #279
438851 Oldground
El Poderoso
pi_170793211
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 09:52 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Als je de samenvatting bekijkt op Foxsports dan zie je dat Vilhena Bruins gewoon raakt. Hij is veel te laat want de bal is al lang weg, dus geel kan je er voor geven. Gewoon een domme overtreding op die positie.
Leuk geprobeerd.
Van alles is weer waardeloos.
pi_170793213
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 21:53 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Week lang onder zijn raam met een toeter. Is wel toewijding voor de club dan

Maar ik denk ook niet dat het een probleem hoeft te zijn. Feyenoord moet 70% van haar normale niveau halen en dan win je die wedstrijd. Er zal best wat spanning op zitten, maar tijdens zo'n wedstrijd zal je dat toch wel snel van je af moeten kunnen gooien? Maar heel het seizoen zijn we al kwetsbaar in de uitwedstrijden en dominant in de thuiswedstrijden dus ik hoop maar dat dit zich doorzet zondag
Nou als je een beetje Eredivisie hebt gekeken dit seizoen, dan weet je dat 70% niet genoeg is. Dan gaat Feyenoord er gewoon met 1-3 af of zo. Die gasten moet gewoon 100% geven, anders winnen ze niet.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_170793249
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 09:57 schreef Oldground het volgende:

[..]

Leuk geprobeerd.
Kon je gewoon geel voor geven.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 10:01:36 #282
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170793306
Komt wel goed, schatjes.

We schrijven hoe dan ook geschiedenis, het is nog nooit een club ter wereld gelukt om het hele seizoen bovenaan te staan om het op het eind weg te geven. _O_

Sorry, nog een beetje zwartgallig deze dinsdagochtend.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 9 mei 2017 @ 10:06:14 #283
438851 Oldground
El Poderoso
pi_170793383
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 10:01 schreef Caland het volgende:
Komt wel goed, schatjes.

We schrijven hoe dan ook geschiedenis, het is nog nooit een club ter wereld gelukt om het hele seizoen bovenaan te staan om het op het eind weg te geven. _O_

Weer iets waar we de eerste mee kunnen zijn. _O_
Van alles is weer waardeloos.
pi_170793588
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 09:58 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Kon je gewoon geel voor geven.
Schijnbaar, het is namelijk gebeurt... Betekent niet dat het een overtreding was, laat staan dat geel een terechte straf was...
  Forum Admin dinsdag 9 mei 2017 @ 10:31:28 #285
35723 crew  GGMM
pi_170793763
quote:
Komt wel goed, schatjes.

Hallo Caland, welkom terug. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin dinsdag 9 mei 2017 @ 10:32:00 #286
35723 crew  GGMM
pi_170793769
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 10:19 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Schijnbaar, het is namelijk gebeurt...
gebeurd
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_170793938
quote:
Komt wel goed, schatjes.

Ja hey, als zelfs jij er geen vertrouwen meer in hebt... :(
pi_170794067
Komt goed. Overigens, asking for a friend: worden tijgernootjes nog verkocht... :@
BFF met GGMM
pi_170794125
Ik heb ook nog wel erg veel moeite om positief te zijn voor zondag.
pi_170794188
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 09:42 schreef Marsenal het volgende:
Kijk uit Dven, Aboutaleb leest mee. :P
Ik heb zo een vermoeden dat abutaleb een dubbele agenda heeft

Hij heeft geroepen dat de huldiging doorgaat.....maar volgens mij alleen maar om rotterdam deze week rustig te houden....
pi_170794470
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 09:20 schreef Dven het volgende:
Als Feyenoord zondag de titel niet pakt kom ik persoonlijk de hele Kuip afbreken.
Dat zal tegen die tijd niet meer nodig zijn.
blablablabla
  dinsdag 9 mei 2017 @ 11:15:38 #292
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_170794626
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 11:07 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat zal tegen die tijd niet meer nodig zijn.
True that :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 9 mei 2017 @ 11:38:07 #293
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170795081
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 10:50 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Hij heeft geroepen dat de huldiging doorgaat.....maar volgens mij alleen maar om rotterdam deze week rustig te houden....
Ook voor plek 2?
  Forum Admin dinsdag 9 mei 2017 @ 11:44:52 #294
35723 crew  GGMM
pi_170795235
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 10:44 schreef DonRaja het volgende:
Komt goed. Overigens, asking for a friend: worden tijgernootjes nog verkocht... :@
:D _O-
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_170795556
Als je ziet hoe overdreven sceptisch en angstig de gemiddelde Feyenoord-supporter nu al is kan het bijna niet goed gaan zondag. Je kan gewoon kampioen worden thuis, tegen fucking Heracles Almelo. Elke club met enige kampioensaspiraties zou met ons willen ruilen in deze situatie.
blablablabla
pi_170795607
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:01 schreef Elan het volgende:
Als je ziet hoe overdreven sceptisch en angstig de gemiddelde Feyenoord-supporter nu al is kan het bijna niet goed gaan zondag. Je kan gewoon kampioen worden thuis, tegen fucking Heracles Almelo. Elke club met enige kampioensaspiraties zou met ons willen ruilen in deze situatie.
Maar als je net met 3-0 verloren hebt van fucking Excelsior kan je niet zeggen dat we zondag wel even gaan winnen.
pi_170795655
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:04 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Maar als je net met 3-0 verloren hebt van fucking Excelsior kan je niet zeggen dat we zondag wel even gaan winnen.
Uitwedstrijden dit seizoen, en zeker die op kunstgras zijn een verhaal apart. Thuis in een uitverkochte De Kuip ga je natuurlijk gewoon winnen. Hoelang zijn we thuis al niet ongeslagen nu? _O_
blablablabla
  dinsdag 9 mei 2017 @ 12:08:18 #298
269692 Divje
brr brr patapim
pi_170795670
Higler fluit zondag.
pi_170795683
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:08 schreef Divje het volgende:
Higler fluit zondag.
5e minuut rood Botteghin.