Dat is ook niet tof nee. :pquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:54 schreef made het volgende:
Kinderachtig is zeggen dat je korting geeft en dat vervolgens niet doen.
Hoeveel mensen zouden dat artikel besteld hebben met 20 euro korting ?
Denk dat ze beter die een of twee mensen de korting hadden kunnen geven. Dan maken ze eens wat minder winst.
Det ben ik met je eens.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja ik vind het een beetje kinderachtig :p
Ja klopt maar doe je ding :pquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daar ben ik met je eens.
Je schuilen achter "technische fout" en "kennelijke vergissing", en de klant 9 dagen lang niet helpen, is dat ook.
Juist omdat het maar om een paar euro gaat!quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:10 schreef mandarijnfestijn het volgende:
Wat een gedoe om een paar euro. Je zou maar niks beters te doen hebben .
Geschillencommissie Webshops een optie?quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:13 schreef Zelva het volgende:
Je kunt naar de rechter stappen en eisen dat ze de overeenkomst nakomen.
quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:45 schreef zarGon het volgende:
Hoevaak zou Bol.com een kennelijke vergissing van de klant accepteren?
Wat als ik producten bestel, maar deze keer op keer terugstuur? Als het goed is hoef ik niet te betalen voor (eventuele) verzendkosten.
Hm.
.
Klopt het dat dat (minimaal) 27,50 euro aan kosten met zich meebrengt?quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:17 schreef r_one het volgende:
[..]
Geschillencommissie Webshops een optie?
Zou ik sowieso doen als ik TS was.
Mja, moet TS wel eerst de interne klachtenprocedure van bol.com doorlopen. En die is er niet
quote:Goedkoop:
Het klachtengeld bedraagt ¤ 27,50.
Voor dit bedrag wordt zonodig ook een deskundigenrapport opgemaakt. Andere kosten hoeft u niet te maken, met uitzondering van de kosten die direct verband houden met de procedure, zoals portikosten en reiskosten voor het bijwonen van de zitting. De ondernemer moet u het klachtengeld (deels) vergoeden indien u (deels) in het gelijk wordt gesteld.
Schakelt u rechtshulp in, dan komen de kosten daarvan voor eigen rekening.
Alsof hun dat wat boeit. Die retour komt gewoon binnen samen met 1000en retouren van andere klanten die ze dagelijks binnen krijgen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mwah... Geen leven.
Ik wil best elke week (of elke twee weken) een uurtje reserveren om naar postkantoor heen en weer te lopen. Is nog gezond ook. Dat kan ik lang volhouden.
Weet je wat het is? Als ik gewoon snel een antwoord kreeg, was het al opgelost. Maar de manier waarop ze met mij zijn omgegaan zorgt ervoor dat ik ook kennelijke vergissingen wil maken.
Correct. En die krijg je terug als je in het gelijk gesteld wordt.quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:11 schreef kmkmmr het volgende:
[..]
Klopt het dat dat (minimaal) 27,50 euro aan kosten met zich meebrengt?
https://www.degeschillencommissie.nl/media/1754/web-brochure.pdf.
[..]
quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:17 schreef r_one het volgende:
[..]
Geschillencommissie Webshops een optie?
Zou ik sowieso doen als ik TS was.
Mja, moet TS wel eerst de interne klachtenprocedure van bol.com doorlopen. En die is er niet
Geschil aangemeld bij Geschillencommissie. Kosten: 52,50 euro (Klachtengeld/arbitragekosten ¤ 43,39 + BTW 21% ¤ 9,11.quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:25 schreef r_one het volgende:
[..]
Correct. En die krijg je terug als je in het gelijk gesteld wordt.
Daad bij woord voegenquote:Op donderdag 4 mei 2017 11:05 schreef zarGon het volgende:
En ik heb gekozen voor...
[..]
[..]
Geschil aangemeld bij Geschillencommissie. Kosten: 52,50 euro (Klachtengeld/arbitragekosten ¤ 43,39 + BTW 21% ¤ 9,11.
(Bedankt!)
Ik kan het bedrag hierboven wel missen, de ervaring is het mij wel waard. Los daarvan vind ik dat Bol.com moet leveren. Tel daarbij op dat ik door Imro in de 'challange accepted'-modus ben gekomen...
Ben benieuwd. Als de Geschillencommissie mij in het gelijk stelt, ga ik het bedrag (52,50 euro) dat ik geheel of deels terugkrijg, doneren aan een goede doel. .
Ook hier geen definitie.quote:Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.
Ik wilde de procedure bij de geschillencommissie niet aangaan, want wilde binnen de 14 dagen retourneren. Uit principe koop ik dan wel (tegen een hogere prijs) bij de concurrent.quote:Het kan voorkomen dat er een fout op de webshop staat en hier worden webshops ook tegen beschermd.
https://uitspraken.rechts(...)NL:GHSHE:2008:BC2420quote:
Interessant, thanks! Je doelt op 4.9 en verder?quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:30 schreef hottentot het volgende:
[..]
https://uitspraken.rechts(...)NL:GHSHE:2008:BC2420
Niet van toepassing op jouw situatie, maar jouw situatie is dan ook anders dan die van TS. Maar kennelijke vergissing word hier gedefinieerd.
Bol.com moet ook een (hoger) bedrag afstorten bij de commissie dacht ik. Dus die marge zijn ze al kwijt .quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:05 schreef zarGon het volgende:
En ik heb gekozen voor...
[..]
[..]
Geschil aangemeld bij Geschillencommissie. Kosten: 52,50 euro (Klachtengeld/arbitragekosten ¤ 43,39 + BTW 21% ¤ 9,11.
(Bedankt!)
Ik kan het bedrag hierboven wel missen, de ervaring is het mij wel waard. Los daarvan vind ik dat Bol.com moet leveren. Tel daarbij op dat ik door Imro in de 'challange accepted'-modus ben gekomen...
Ben benieuwd. Als de Geschillencommissie mij in het gelijk stelt, ga ik het bedrag (52,50 euro) dat ik geheel of deels terugkrijg, doneren aan een goede doel. .
Schikken? Computer says no.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bol.com moet ook een (hoger) bedrag afstorten bij de commissie dacht ik. Dus die marge zijn ze al kwijt .
Ik weet dat ze eerder wel geschillen tot schikking hebben gebracht; vraag mij af wat ze in dit geval doen
YesssssSSSSS!!! Een TS met kloten, go get 'mquote:Op donderdag 4 mei 2017 11:05 schreef zarGon het volgende:
En ik heb gekozen voor...
[..]
[..]
Geschil aangemeld bij Geschillencommissie. Kosten: 52,50 euro (Klachtengeld/arbitragekosten ¤ 43,39 + BTW 21% ¤ 9,11.
(Bedankt!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |