abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 mei 2017 @ 10:21:01 #226
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_170602719
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 10:18 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ja, ik heb ook echt geen idee wat ik nog meer mee zou moeten slepen :') dus ik vind 't prima, mij bevalt wowair zo iig goed. Enige restrictie die ik ervaar is evt shoppen en dat mee terugnemen maar anderzijds is dat alleen maar goed voor de portemonnee dat dat zo ingeperkt wordt :+
Ja als ik naar Ijsland zou gaan wordt het sowieso niet shoppen dus geen probleem. Maar Amerika zou ik meer problemen mee hebben :P

quote:
9s.gif Op maandag 1 mei 2017 10:19 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een flamingo zwembad, een barbecue en een grote tas met boeken mee. Alleen het hoognodige, je begrijpt het wel.
Zo werkt dat als je met de auto gaat, alleen de dingen die je echt nodig hebt neem je mee :D
  maandag 1 mei 2017 @ 10:23:53 #227
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170602761
quote:
Over dom gebral gesproken
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_170602770
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 10:21 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja als ik naar Ijsland zou gaan wordt het sowieso niet shoppen dus geen probleem. Maar Amerika zou ik meer problemen mee hebben :P

[..]

Zo werkt dat als je met de auto gaat, alleen de dingen die je echt nodig hebt neem je mee :D
ja in IJsland is shoppen duuuur haha
pi_170602808
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 10:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb de aanslag al *) Dus ik verwacht het geld binnen nu en twee weken *) Heb hem dan ook 1 maart ´s morgens vanuit bed op de iPad gecontroleerd en ingevuld :P
Ik was best op tijd, maar laat ze maar rustig aan doen. Ze krijgen best nog een smak geld van ons.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 1 mei 2017 @ 10:27:02 #230
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_170602830
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 10:24 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ja in IJsland is shoppen duuuur haha
Ik zie ook zo voor me dat ze vooral wollen truien enzo verkopen :')
Dat is heust niet zo maar dat maakt niet uit!
pi_170602939
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 10:27 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik zie ook zo voor me dat ze vooral wollen truien enzo verkopen :')
Dat is heust niet zo maar dat maakt niet uit!
hahaha die zie je er wel veel, van die kriebeltruien handgemaakt en hartstikke duur.
  Moderator maandag 1 mei 2017 @ 10:34:25 #232
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170602984
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 10:27 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik zie ook zo voor me dat ze vooral wollen truien enzo verkopen :')
Dat is heust niet zo maar dat maakt niet uit!
Wat is er mis met wollen truien?
Het is dat echt wol niet goedkoop is...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 1 mei 2017 @ 10:34:31 #233
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_170602988
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 10:32 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

hahaha die zie je er wel veel, van die kriebeltruien handgemaakt en hartstikke duur.
Die kan mijn oma ook wel maken :')
pi_170603048
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 10:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Over dom gebral gesproken
Verder alles goed met je Piet O+
pi_170603067
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 10:34 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Die kan mijn oma ook wel maken :')
maar niet van echte vers afgeschoren IJslandse schapenwol

[ Bericht 0% gewijzigd door Memento-Mori op 01-05-2017 10:45:49 ]
  maandag 1 mei 2017 @ 10:40:14 #236
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_170603079
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 10:39 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

maar niet van echte vers afgeschoren bIJslandse schapenwol
Dat kriebelt extra?
  maandag 1 mei 2017 @ 10:42:32 #237
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170603103
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 10:37 schreef AnneX het volgende:

[..]

Verder alles goed met je Piet O+
Prima, maar dat stukje is echt een beetje dom
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 1 mei 2017 @ 10:43:53 #238
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170603122
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 10:39 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

maar niet van echte vers afgeschoren bIJslandse schapenwol
Gebreid door bijslandmoeders?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 1 mei 2017 @ 10:48:50 #239
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170603195
IJsland is toch vooral beroemd door zijn vrouw-man verhouding van veel staat tot weinig?
Of is dat dan weer zo'n dom feitje wat in mijn hoofd is opgeblazen buiten proportie?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 1 mei 2017 @ 10:49:50 #240
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170603217
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 10:48 schreef fietsie het volgende:
IJsland is toch vooral beroemd door zijn vrouw-man verhouding van veel staat tot weinig?
Of is dat dan weer zo'n dom feitje wat in mijn hoofd is opgeblazen buiten proportie?
Is dat niet Alaska?
Spoilers!
pi_170603268
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 10:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Is dat niet Alaska?
ook IJsland geloof op 1 man, 5 vrouwen ofzo
  maandag 1 mei 2017 @ 10:54:15 #242
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170603289
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 10:52 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ook IJsland geloof op 1 man, 5 vrouwen ofzo
En ze zijn er gek op extreme motorvoertuigen, enzo.

Ik zie een Fok!Inzamelaktie voor Ludolf aankomen. "Help Ludolf IJsland in"
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 1 mei 2017 @ 10:55:21 #243
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170603304
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 10:48 schreef fietsie het volgende:
IJsland is toch vooral beroemd door zijn vrouw-man verhouding van veel staat tot weinig?
Niet volgens de CIA
https://www.cia.gov/libra(...)actbook/geos/ic.html
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 1 mei 2017 @ 10:56:31 #244
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170603318
quote:
Die werkt voor een Muppet met opplak haar, wat moet je daar nu nog van geloven.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator maandag 1 mei 2017 @ 10:58:17 #245
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170603353
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 10:54 schreef fietsie het volgende:

[..]

En ze zijn er gek op extreme motorvoertuigen, enzo.

Ik zie een Fok!Inzamelaktie voor Ludolf aankomen. "Help Ludolf IJsland in"
Ik houd jullie niet tegen ;)

Alleen de Toyota LandCruiser kost al ¤110 per dag -O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 1 mei 2017 @ 11:02:36 #246
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170603416
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 10:58 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik houd jullie niet tegen ;)

Alleen de Toyota LandCruiser kost al ¤110 per dag -O-
Nou ik zou er dan van uitgaan dat je niet in dagen ging tellen maar in jaren, een baan daar, enz enz ;)

Dan kunnen we daarna met heel de SC bij jou komen logeren enzo ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 1 mei 2017 @ 11:06:15 #247
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170603484
Nog even over dat stukje in Trouw met die Engelsman die opkomt voor de rechten van mannen.

Er staat natuurlijk een hoop onzin in maar het viel te verwachten dat met de enorme opkomst van extreem internetactivisme ook eens een van de 'bad guys' op zou staan om voor zichzelf op te komen. Ik kan het wel waarderen dat hij er een businessplan van heeft gemaakt, slimme aanpak.

Waar voor mij in zijn antwoorden waarheid in schuilt, is de opmerking dat de feministen van vandaag de dag er alles aan gelegen is om de kloof tussen man en vrouw groot te houden. Dat is goed te zien aan de discussie over een post van Maarten hier onlangs. Hij wilde naar het damestoilet en werd compleet neergesabeld omdat hij vertelde dat een vrouw daar een klacht over had ingediend. Hij kreeg geen complimenten om zijn unisexinterpretatie van de toiletruimte maar hij had als man nooit het woord vrouw mogen gebruiken. Dit toont voor mij aan dat het voor activisten nooit genoeg is. Vooral bij witte mannen zal er altijd gezocht worden naar aanknopingspunten om iemand misogyn en cis te noemen. Als je maar lang genoeg tegen mensen aantrapt, slaan ze vanzelf terug. En dat doet deze Lloyd en hij gaat er nog aan verdienen ook. Hij heeft zo zijn niche wellicht gevonden.

Wat voor mij persoonlijk nog een pijnpuntje is, is dat ik het niet tof vind dat feministen voor mij besluiten dat ik gediscrimineerd word vanwege mijn vagina. Ik word gediscrimineerd door hen, omdat dat voor hen goed uitkomt. Kunnen ze lekker boos blijven. Ik heb verdomme alle kansen gehad en heb de mogelijkheid om alles te doen, laten, krijgen, leren en ervaren wat ik wil. En dan gaat er een steeds luidruchtiger wordende groep mij vertellen dat dat niet zo is :{w
Echt, ga gewoon op een gematigde manier opkomen voor de zwakkeren van de samenleving. Zij hebben het nodig dat mensen dichter bij elkaar gebracht worden. Stop gewoon met dit extreme Wildersgedrag van groepen zo hard mogelijk tegen elkaar opstoken.
Spoilers!
  maandag 1 mei 2017 @ 11:07:49 #248
217702 Lonaa
Honger!
pi_170603508
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nog even over dat stukje in Trouw met die Engelsman die opkomt voor de rechten van mannen.

Er staat natuurlijk een hoop onzin in maar het viel te verwachten dat met de enorme opkomst van extreem internetactivisme ook eens een van de 'bad guys' op zou staan om voor zichzelf op te komen. Ik kan het wel waarderen dat hij er een businessplan van heeft gemaakt, slimme aanpak.

Waar voor mij in zijn antwoorden waarheid in schuilt, is de opmerking dat de feministen van vandaag de dag er alles aan gelegen is om de kloof tussen man en vrouw groot te houden. Dat is goed te zien aan de discussie over een post van Maarten hier onlangs. Hij wilde naar het damestoilet en werd compleet neergesabeld omdat hij vertelde dat een vrouw daar een klacht over had ingediend. Hij kreeg geen complimenten om zijn unisexinterpretatie van de toiletruimte maar hij had als man nooit het woord vrouw mogen gebruiken. Dit toont voor mij aan dat het voor activisten nooit genoeg is. Vooral bij witte mannen zal er altijd gezocht worden naar aanknopingspunten om iemand misogyn en cis te noemen. Als je maar lang genoeg tegen mensen aantrapt, slaan ze vanzelf terug. En dat doet deze Lloyd en hij gaat er nog aan verdienen ook. Hij heeft zo zijn niche wellicht gevonden.

Wat voor mij persoonlijk nog een pijnpuntje is, is dat ik het niet tof vind dat feministen voor mij besluiten dat ik gediscrimineerd word vanwege mijn vagina. Ik word gediscrimineerd door hen, omdat dat voor hen goed uitkomt. Kunnen ze lekker boos blijven. Ik heb verdomme alle kansen gehad en heb de mogelijkheid om alles te doen, laten, krijgen, leren en ervaren wat ik wil. En dan gaat er een steeds luidruchtiger wordende groep mij vertellen dat dat niet zo is :{w
Echt, ga gewoon op een gematigde manier opkomen voor de zwakkeren van de samenleving. Zij hebben het nodig dat mensen dichter bij elkaar gebracht worden. Stop gewoon met dit extreme Wildersgedrag van groepen zo hard mogelijk tegen elkaar opstoken.
_O_
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 1 mei 2017 @ 11:13:45 #249
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_170603596
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nog even over dat stukje in Trouw met die Engelsman die opkomt voor de rechten van mannen.

Er staat natuurlijk een hoop onzin in maar het viel te verwachten dat met de enorme opkomst van extreem internetactivisme ook eens een van de 'bad guys' op zou staan om voor zichzelf op te komen. Ik kan het wel waarderen dat hij er een businessplan van heeft gemaakt, slimme aanpak.

Waar voor mij in zijn antwoorden waarheid in schuilt, is de opmerking dat de feministen van vandaag de dag er alles aan gelegen is om de kloof tussen man en vrouw groot te houden. Dat is goed te zien aan de discussie over een post van Maarten hier onlangs. Hij wilde naar het damestoilet en werd compleet neergesabeld omdat hij vertelde dat een vrouw daar een klacht over had ingediend. Hij kreeg geen complimenten om zijn unisexinterpretatie van de toiletruimte maar hij had als man nooit het woord vrouw mogen gebruiken. Dit toont voor mij aan dat het voor activisten nooit genoeg is. Vooral bij witte mannen zal er altijd gezocht worden naar aanknopingspunten om iemand misogyn en cis te noemen. Als je maar lang genoeg tegen mensen aantrapt, slaan ze vanzelf terug. En dat doet deze Lloyd en hij gaat er nog aan verdienen ook. Hij heeft zo zijn niche wellicht gevonden.

Wat voor mij persoonlijk nog een pijnpuntje is, is dat ik het niet tof vind dat feministen voor mij besluiten dat ik gediscrimineerd word vanwege mijn vagina. Ik word gediscrimineerd door hen, omdat dat voor hen goed uitkomt. Kunnen ze lekker boos blijven. Ik heb verdomme alle kansen gehad en heb de mogelijkheid om alles te doen, laten, krijgen, leren en ervaren wat ik wil. En dan gaat er een steeds luidruchtiger wordende groep mij vertellen dat dat niet zo is :{w
Echt, ga gewoon op een gematigde manier opkomen voor de zwakkeren van de samenleving. Zij hebben het nodig dat mensen dichter bij elkaar gebracht worden. Stop gewoon met dit extreme Wildersgedrag van groepen zo hard mogelijk tegen elkaar opstoken.
Amen _O_
Ik ben zo blij met jou (en anderen hier) die kunnen schrijven wat ik bedoel.
Iedereen is gelijk, respect hebben voor elkaar en daar waar het nodig, helpen
We have far more in common than that which devides us..
pi_170603673
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat voor mij persoonlijk nog een pijnpuntje is, is dat ik het niet tof vind dat feministen voor mij besluiten dat ik gediscrimineerd word vanwege mijn vagina. Ik word gediscrimineerd door hen, omdat dat voor hen goed uitkomt.
_O_ _O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')