abonnement Unibet Coolblue
pi_170527703
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 20:09 schreef Molo het volgende:

[..]

Gewoon in een lade flikkeren *O*
dat doe ik met ondergoed wel, maar sokken wil ik toch wel bij elkaar vouwen, dat scheelt veel tijd 's mrogens...
  donderdag 27 april 2017 @ 20:14:47 #27
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170527783
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 20:12 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

dat doe ik met ondergoed wel, maar sokken wil ik toch wel bij elkaar vouwen, dat scheelt veel tijd 's mrogens...
Ik heb alleen maar dezelfde, maar bij verschillende werkt dat idd niet nee. Balen! Stomme taak dat
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_170527827
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 20:07 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

stom :(


En leuk onderwerp: niet zonder in herhaling te vallen :+
Vakantie *O*
Spoilers!
pi_170527960
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 19:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Online slaag je er best redelijk in om tof over te komen hoor ;)
Offline ook hoor :*

En ja hoor P, ik vond het ook heel gezellig. Volgende keer met beiden pijnloze(re) knieen ook maar een wandeling gaan maken :D
En mensen, P is gewoon een kattenfluisteraar. Bangekat Nika liet zich gewoon door 'm aaien, dat lukt mij (na 5 jaar) nauwelijks.
We have far more in common than that which devides us..
pi_170527994
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 20:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog een paar week en dan zitten wij 3 dagen in B&B the Prince *O*
Nog 2 nachtjes slapen en dan ben ik in een 4-sterrenhotelletje *O*

Nu nagenieten van vanmiddag met thee, koekjes en Call The Midwife op de laptop :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 27 april 2017 @ 20:25:04 #31
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_170528063
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 20:22 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Nog 2 nachtjes slapen en dan ben ik in een 4-sterrenhotelletje *O*

Nu nagenieten van vanmiddag met thee, koekjes en Call The Midwife op de laptop :7
Hoe, wat waar en met wie? :D

P, een kattenfluiteraar ja?? verbaasd mij eigenlijk helemaal niks.
Zelfs zijn foto's alleen al maakt je rustig O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 27 april 2017 @ 20:27:42 #32
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170528158
quote:
En ik vind 't stom van mezelf dat ik er toch wat boos over ben en dat 't iets met me doet.
Ik vind het vrij normaal dat je daar alsnog boos over wordt en het iets met je doet, Memo.
Maakt niet uit of het vrij vaak voorkomt dat een ex zo verandert, het blijft gewoon kut.
Net als het verdriet blijft doen als je oma van 98 dood gaat. Dat zijn van die dingen.
Hoef je jezelf ook niet om te slaan. Gewoon effen mopperen en klagen en dan morgen vanaf morgen gaat dat ook weer wennen.
pi_170528361
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 20:27 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ik vind het vrij normaal dat je daar alsnog boos over wordt en het iets met je doet, Memo.
Maakt niet uit of het vrij vaak voorkomt dat een ex zo verandert, het blijft gewoon kut.
Net als het verdriet blijft doen als je oma van 98 dood gaat. Dat zijn van die dingen.
Hoef je jezelf ook niet om te slaan. Gewoon effen mopperen en klagen en dan morgen vanaf morgen gaat dat ook weer wennen.
hele ware woorden, bedankt.
pi_170528506
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 19:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Voor zover ik heb begrepen vinden zij van alles over mijn leven en vonden ze het belangrijk om me dat duidelijk te maken, out of the blue. Een keer met haar en later met hem. Er is geen ruzie geweest verder. Zij kwetsten, ik was flabbergasted en daarna is er geen contact meer geweest.

En thanks ;)
Misschien dachten ze dat ze een intervention deden?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_170528728
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 20:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Misschien dachten ze dat ze een intervention deden?
Neuh. Daar is geen reden voor. En zo werd het absoluut niet gebracht. Zij lachte me heel minachtend uit toen ik mijn hart ergens over luchtte en een paar weken later liet hij me weten dat hij het niet zou accepteren als zijn vrouw zich zoals ik zou gedragen. Hij somde toen een aantal onwaarheden op over mij waar uit blijkt dat hij geen flauw benul heeft wie ik ben en wat ik doe. Ze hebben zelf blijkbaar van alles verzonnen over mij dat niet klopt. Het probleem daar aan is dat ik al 12,5 jaar dingen tegen hen vertel en dat zij me dus gewoon niet geloven. Geen idee waarom.
Spoilers!
pi_170529136
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Hoe, wat waar en met wie? :D

P, een kattenfluiteraar ja?? verbaasd mij eigenlijk helemaal niks.
Zelfs zijn foto's alleen al maakt je rustig O+
:D Thnx voor het compliment :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_170529349
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 21:01 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:D Thnx voor het compliment :D
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Hoe, wat waar en met wie? :D

P, een kattenfluiteraar ja?? verbaasd mij eigenlijk helemaal niks.
Zelfs zijn foto's alleen al maakt je rustig O+
De foto's hier en op FB zijn prachtig maar het schotland album, da's echt wauw!!!! Meteen bedacht dat ik toch meer landschappen wil gaan proberen vast te leggen. Net als mensen fotografie niet mijn sterke kant maar ik ga het toch weer proberen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_170529609
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 21:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]


[..]

De foto's hier en op FB zijn prachtig maar het schotland album, da's echt wauw!!!! Meteen bedacht dat ik toch meer landschappen wil gaan proberen vast te leggen. Net als mensen fotografie niet mijn sterke kant maar ik ga het toch weer proberen.
Je moet doen wat je leuk vind. Dat heb ik de afgelopen jaren wel geleerd. En negeer de rest. Mijn grote fout in de afgelopen 13 jaar fotografie.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_170529768
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 21:01 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:D Thnx voor het compliment :D
Poes de Hoog ^O^
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 april 2017 @ 21:24:32 #40
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_170529845
quote:
14s.gif Op donderdag 27 april 2017 18:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Veel plezier in ieder geval. Kijk je gewoon wat er leuk uitziet of check je ook tripadvisor oid?
Dit was dichtbij en op de gok.
Helaas viel het tegen.

Ik ga nu nog wel een rondje TripAdvisor doen voor de andere dagen. al had ik nog wat tips doorgekregen van anderen, dus genoeg om uit te kiezen :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_170530123
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 21:24 schreef borisz het volgende:
leuk lapje heb je
pi_170531115
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 21:22 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Poes de Hoog ^O^
Hmmmm :')

Thuis btw. Wat een wereldreis. En wat een idioten kwamen er in Amsterdam in de trein :{ Weg rust :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_170531250
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 22:00 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hmmmm :')

Thuis btw. Wat een wereldreis. En wat een idioten kwamen er in Amsterdam in de trein :{ Weg rust :')
Gingen ze helemaal mee naar Delft? Wat een ellende is zoiets toch altijd.
We have far more in common than that which devides us..
pi_170531558
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 21:17 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je moet doen wat je leuk vind. Dat heb ik de afgelopen jaren wel geleerd. En negeer de rest. Mijn grote fout in de afgelopen 13 jaar fotografie.
Maar ik vind het zo heel erg mooi. En mensen fotograferen vind ik gewoon niet leuk, dus dat doe ik niet, maar landschap, daar wil ik wel eens meer tijd aan gaan besteden.
We have far more in common than that which devides us..
pi_170531561
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 22:04 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Gingen ze helemaal mee naar Delft? Wat een ellende is zoiets toch altijd.
Er stapten een aantal oranjevierders in in Arnhem, die waren we de volgende stop alweer kwijt. Na Utrecht was de hele coupe leeg O+ In Amsterdam kwamen er een stel feestvierders in. Die maakten een hoop lawaai :P Op Schiphol stapte ik een trein in die bijna vol zat met feestende mensen. Allemaal weg in Leiden en daarna kwamen er weer bij.

Wat een takkeherrie kunnen mensen maken zeg :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 27 april 2017 @ 22:13:51 #46
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_170531628
Ik belde mijn moeder om 20:15.. en hing nu op 22.09 :')
Ze heeft wel tig keer gezegd dat Amalia een evenbeeld is van mij van vroeger, alle ellende van familie, dat ze trots is dat ik zoveel ben aangekomen..
Maar dan als de laatste diepgaande sneer:
Groetjes zometeen aan.... uhmmm aan... Oja! R!
Na 9 jaar samenwonen mist ze mijn ex meer dan ik :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_170531631
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 22:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar ik vind het zo heel erg mooi. En mensen fotograferen vind ik gewoon niet leuk, dus dat doe ik niet, maar landschap, daar wil ik wel eens meer tijd aan gaan besteden.
Kijk eens op youtube naar de filmpjes van Thomas Heaton. Engelse landschapsfotograaf met een passie voor de outdoors. Denk dat je dat wel leuk vind dan :Y En je gaat zometeen naar O+ Engeland O+ Goed oefenen daar :D O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_170531719
1 keer met voetbalfans/idioten in de trein gezeten. Dat was zelfs doodeng. En een keer vanaf Amsterdam met "mensen" die naar Qlimax in Gelredome gingen. Ook dat was beangstigend. Waren al zwaar onder invloed van vanalles en nogwat en zo vervelend dat ook de conducteurs er niets van zeiden. Werden in Arnhem ook opgewacht door de politie.
We have far more in common than that which devides us..
pi_170531805
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 22:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik belde mijn moeder om 20:15.. en hing nu op 22.09 :')
Ze heeft wel tig keer gezegd dat Amalia een evenbeeld is van mij van vroeger, alle ellende van familie, dat ze trots is dat ik zoveel ben aangekomen..
Maar dan als de laatste diepgaande sneer:
Groetjes zometeen aan.... uhmmm aan... Oja! R!
Na 9 jaar samenwonen mist ze mijn ex meer dan ik :P
Maar goed ook, stel dat jij 'm meer zou missen. :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_170532390
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 21:22 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Poes de Hoog ^O^
_O-
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')