abonnement Unibet Coolblue
pi_170429900
Mijn klacht is dat (op één maat na) al mijn vrienden echt ongelofelijke krengen van vriendinnen hebben uitgezocht.

Van die claimerige wijven die zelf (logischerwijs) geen vriendinnen hebben omdat ze alleen een vriend willen hebben waar ze lekker mee binnen kunnen zitten en verder niets. Dus ook de vrienden van haar vriend moeten zo snel mogelijk de laan uit worden gestuurd, want die zijn alleen maar lastig omdat ze dingen met haar vriend willen ondernemen.

Gewoon een kleine greep uit mijn ervaringen met die vriendinnen van de afgelopen tijd:

- Rij mee naar een verjaardag (50 km rijden). Vriendin krijgt na een half uur hoofdpijn en wil naar huis. Die maat van mij tegen me : ''Ehh, sorry man, maar we gaan weer naar huis. Mijn vriendin heeft hoofdpijn''. Gvd had net mijn tweede pilsje achter de kiezen en kreeg er net zin in :(

- Hee jongens. Ik weet dat we hier altijd ajax kijken op zondag, maar binnenkort trekt mijn vriendin bij mij in en die moet altijd héél hard werken doordeweeks dus die heeft op zondag écht rust nodig. Dit is ruim een jaar geleden en ben er sinds dien nooit meer geweest :') Die vriendin is gewoon kleuterleidster ofzo 25 uur per week 8)7

- Vier mijn verjaardag. Vriend neemt zijn vriendin mee. Mens komt binnen, geeft een slap handje, zit vervolgens enorm chagrijnig voor zich uit te kijken twee uur lang, en gaat vervolgens weer mee naar huis zonder ook maar iets te zeggen :D

Dit is slechts een kleine greep uit de ervaringen met de vriendinnen van mijn (voorheen?) beste kameraden. Ik zou zo nog wel even door kunnen gaan, maar jezus christus wat een enorme contactgestoorde zeikwijven hebben ze allemaal uitgekozen zeg. Echt geen greintje spontaniteit zit daar bij. Welgeteld één vriend van mij heeft gewoon een leuke, spontane en gezellige vriendin. De rest is echt verschrikkelijk.
  Moderator zondag 23 april 2017 @ 16:14:42 #2
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_170429961
Heb je zelf wel een normale vriendin?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_170430007
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 16:14 schreef Plompzakker het volgende:
Heb je zelf wel een normale vriendin?
Ik heb geen vriendin. Dat is ongetwijfeld ook wat je wil horen, want dan ben ik natuurlijk ''jaloers''.

Wat ik zeker niet ben, maar dit soort gedrag is gewoon verschrikkelijk. Die vrienden van mij zijn ook in amper een jaar tijd allemaal een stelletje huismussen geworden. Op de vrijgezelle gasten en die ene die wél een leuke vriendin heeft na, wat een achterlijk gedrag allemaal zeg.
  zondag 23 april 2017 @ 16:24:11 #4
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_170430263
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 16:16 schreef Bogatell het volgende:

[..]

Ik heb geen vriendin, ik ben jaloers.

And so is the past
pi_170430306
Is dit een kloon van Eden_88?
  Moderator zondag 23 april 2017 @ 16:26:17 #6
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170430329
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 16:16 schreef Bogatell het volgende:

[..]

Ik heb geen vriendin. Dat is ongetwijfeld ook wat je wil horen, want dan ben ik natuurlijk ''jaloers''.

Wat ik zeker niet ben, maar dit soort gedrag is gewoon verschrikkelijk. Die vrienden van mij zijn ook in amper een jaar tijd allemaal een stelletje huismussen geworden. Op de vrijgezelle gasten en die ene die wél een leuke vriendin heeft na, wat een achterlijk gedrag allemaal zeg.
Dan moet je misschien met eigen vervoer gaan. Als je taxi naar huis wil heb je je daar naar te schikken enals datje niet zint pak je een echte taxi naar huis. Zo niet, moet je gewoon je smoel houden.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 23 april 2017 @ 16:27:54 #7
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_170430365
Terechte klacht. Koop een eigen auto.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
  zondag 23 april 2017 @ 16:28:06 #8
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_170430375
Tja zij moeten er mee leven jij niet. Ze zullen er wel wat in zien.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_170430497
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 16:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dan moet je misschien met eigen vervoer gaan. Als je taxi naar huis wil heb je je daar naar te schikken enals datje niet zint pak je een echte taxi naar huis. Zo niet, moet je gewoon je smoel houden.
Heb ik ook gedaan natuurlijk, hele nacht op de grond geslapen daar :'(

Maar zo'n wijf zal ook gewoon eens twee uurtjes een beetje sociaal doen daar. Nee hoor, na een half uur al beginnen te zeikzaniken over hoofdpijn. Was te verwachten ook dus dom dat ik met hen mee ben gereden.
pi_170430908
Zijn ze mooi dan ofzo? Waarom zijn die vrienden voor zulke vrouwen gegaan?
pi_170430950
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 16:46 schreef Swlabr het volgende:
Zijn ze mooi dan ofzo? Waarom zijn die vrienden voor zulke vrouwen gegaan?
Omdat ze lelijk zijn en niks beters kunnen krijgen.
pi_170430985
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 16:47 schreef Chai het volgende:

[..]

Omdat ze lelijk zijn en niks beters kunnen krijgen.
:D Goed punt. Maar zelfs dán, alleen is beter dan met een zeikwijf toch.
pi_170431223
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 16:46 schreef Swlabr het volgende:
Zijn ze mooi dan ofzo? Waarom zijn die vrienden voor zulke vrouwen gegaan?
Ik denk toch een soort behoefte aan veiligheid en vastigheid.

Ze zullen ongetwijfeld (voor hen) ook wel positieve kanten hebben, waaronder natuurlijk seks. Moet ook wel zeggen dat het allemaal ook wel representatieve meiden zijn om te zien. Geen fotomodellen, maar je kunt er prima bij je ouders mee aankomen : niet dik, goed verzorgd, geen naam als Priscilla ofzo, keurige hbo opleiding op zak.

Dus op zich goed voor de lange termijn, en ik denk dat ze zelf ook denken : ik heb nu iemand met wie ik best aan kan komen, laat ik die in godsnaam vasthouden want wie weet hoe lang het duurt voordat ik weer een nieuwe gevonden heb. Snap dat ook wel van hen, maargoed.
  zondag 23 april 2017 @ 16:57:13 #14
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_170431230
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 16:48 schreef Swlabr het volgende:

[..]

:D Goed punt. Maar zelfs dán, alleen is beter dan met een zeikwijf toch.
TS slaapt op de grond en zijn vriend tegen de lekker warme kont van z'n vriendin.
And so is the past
pi_170431472
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 16:56 schreef Bogatell het volgende:

[..]

Ik denk toch een soort behoefte aan veiligheid en vastigheid.

Ze zullen ongetwijfeld (voor hen) ook wel positieve kanten hebben, waaronder natuurlijk seks. Moet ook wel zeggen dat het allemaal ook wel representatieve meiden zijn om te zien. Geen fotomodellen, maar je kunt er prima bij je ouders mee aankomen : niet dik, goed verzorgd, geen naam als Priscilla ofzo, keurige hbo opleiding op zak.

Dus op zich goed voor de lange termijn, en ik denk dat ze zelf ook denken : ik heb nu iemand met wie ik best aan kan komen, laat ik die in godsnaam vasthouden want wie weet hoe lang het duurt voordat ik weer een nieuwe gevonden heb. Snap dat ook wel van hen, maargoed.
Gewoon leuke vrouwen dus eigenlijk?

Wees eens eerlijk, zou jij erop zitten wachten dat de vriendinnen van jouw vriendin hele dagen in je huis zouden zitten? Terwijl jij gewoon zin hebt in een avondje bankhangen voor je weer een hele week aan de bak mag...

Of dat je steeds mee moet naar verjaardagen van vriendinnen die jij niet eens leuk vindt?

Ik denk dat dit gewoon het euvel van een relatie is. En dé reden dat iedereen uiteindelijk dan toch maar settelt.
pi_170431564
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 17:05 schreef Swlabr het volgende:

[..]

Gewoon leuke vrouwen dus eigenlijk?

Wees eens eerlijk, zou jij erop zitten wachten dat de vriendinnen van jouw vriendin hele dagen in je huis zouden zitten? Terwijl jij gewoon zin hebt in een avondje bankhangen voor je weer een hele week aan de bak mag...

Of dat je steeds mee moet naar verjaardagen van vriendinnen die jij niet eens leuk vindt?

Ik denk dat dit gewoon het euvel van een relatie is. En dé reden dat iedereen uiteindelijk dan toch maar settelt.
Nee maar er is meer tussen hemel en aarde natuurlijk.

Je hoeft niet per se uren lang met iedereen te ouwehoeren, maar als je twee keer per jaar een verjaardag van zijn vrienden hebt, kun je best even twee uurtjes een beetje spontaan proberen te doen. En anders moet je gewoon niet mee gaan.

Maar wel mee gaan en daar met een chagrijnige bakkes gaan zitten is veruit de slechtste optie lijkt me. Sowieso kun je natuurlijk wel eens wat interesse tonen in de mensen met wie je vriend al ruim twintig jaar om gaat. Hoef je niet elke week mee uit eten, maar als je ze 1/2/3/4 dagen per jaar ziet, kun je je best een beetje sociaal opstellen lijkt me.

Behoort ook bij het verleden / het leven van je vriend in zekere zin toch? Zegt ook wel wat als je daar kennelijk totaal niet in geïnteresseerd bent.
  Moderator zondag 23 april 2017 @ 17:16:36 #17
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170431806
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 17:09 schreef Bogatell het volgende:

[..]

Nee maar er is meer tussen hemel en aarde natuurlijk.

Je hoeft niet per se uren lang met iedereen te ouwehoeren, maar als je twee keer per jaar een verjaardag van zijn vrienden hebt, kun je best even twee uurtjes een beetje spontaan proberen te doen. En anders moet je gewoon niet mee gaan.

Maar wel mee gaan en daar met een chagrijnige bakkes gaan zitten is veruit de slechtste optie lijkt me. Sowieso kun je natuurlijk wel eens wat interesse tonen in de mensen met wie je vriend al ruim twintig jaar om gaat. Hoef je niet elke week mee uit eten, maar als je ze 1/2/3/4 dagen per jaar ziet, kun je je best een beetje sociaal opstellen lijkt me.

Behoort ook bij het verleden / het leven van je vriend in zekere zin toch? Zegt ook wel wat als je daar kennelijk totaal niet in geïnteresseerd bent.
Je kunt er natuurlijk ook veel meer/andere dingen in lezen dan wat het werkelijk is. Misschien hebben ze onderweg naar die verjaardag toe fikse ruzie gehad ergens over, je weet 't niet, het kan vanalles zijn.

Ik zou juist blij zijn dat ik zo'n vriendin dan NIET heb, want hey, ik heb dan in ieder geval die 'hoofdpijn' daarvan niet. En toch open jij een klaagbaak topic over iets waar je helemaal geen last van hebt, anders dan dingen die je prima had kunnen voorkomen door zelf dingen anders te doen, in plaats van een juichtopic. Vind ik toch een wat aparte insteek.

Daarnaast is het natuurlijk zo dat er maar 2 mensen op de wereld die relatie OK hoeven te vinden, en dat zijn de 2 mensen die in die relatie zitten, dus wat het ook is dat ze in elkaar zien, of jij het daar mee eens bent, jouw goedkeuring weg kan dragen of niet, wat dan ook, als zij gelukkig zijn met elkaar, is dat het enige wat telt.

Je kunt het proberen te maskeren, maar van al jouw vrienden die een relatie hebben is er maar 1 die klaagt over hun relaties, en dat is nou net die ene die geen vriendin heeft. Het kán hoor, daar niet van, maar is het niet stiekem toch een beetje zo dat het een verkapte vorm van jaloezie is?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_170432583
Je bent gewoon jaloers.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_170433470
Die vrienden van je zijn gewoon ongelooflijke kneusjes dat ze zich zo slaafs gedragen. Waarschijnlijk van die types die allang blij zijn dat ze überhaupt een vriendin hebben.
pi_170434001
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 17:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je kunt er natuurlijk ook veel meer/andere dingen in lezen dan wat het werkelijk is. Misschien hebben ze onderweg naar die verjaardag toe fikse ruzie gehad ergens over, je weet 't niet, het kan vanalles zijn.

Ik zou juist blij zijn dat ik zo'n vriendin dan NIET heb, want hey, ik heb dan in ieder geval die 'hoofdpijn' daarvan niet. En toch open jij een klaagbaak topic over iets waar je helemaal geen last van hebt, anders dan dingen die je prima had kunnen voorkomen door zelf dingen anders te doen, in plaats van een juichtopic. Vind ik toch een wat aparte insteek.

Daarnaast is het natuurlijk zo dat er maar 2 mensen op de wereld die relatie OK hoeven te vinden, en dat zijn de 2 mensen die in die relatie zitten, dus wat het ook is dat ze in elkaar zien, of jij het daar mee eens bent, jouw goedkeuring weg kan dragen of niet, wat dan ook, als zij gelukkig zijn met elkaar, is dat het enige wat telt.

Je kunt het proberen te maskeren, maar van al jouw vrienden die een relatie hebben is er maar 1 die klaagt over hun relaties, en dat is nou net die ene die geen vriendin heeft. Het kán hoor, daar niet van, maar is het niet stiekem toch een beetje zo dat het een verkapte vorm van jaloezie is?
Ik snap de TS wel, en dat terwijl ik zelf wel een vriendin heb. Ik heb ook een maat met een enorm gare vriendin. Zo'n claimende bitch die van hem verwacht dat hij voor alles toestemming vraagt en hem altijd een schuldgevoel probeert aan te praten. Voorheen kon ik goed met die gast chillen, nu is het met alles "effe geen geld hoor" of "een volgende keer" terwijl hij een paar dagen later wel met dat wijf uit eten gaat en weet ik veel wat. Het is een vriendin die van hem verwacht dat hij zijn chillbudget enkel besteed aan uitjes met haar, en zo een die het liefst heeft dat wanneer zij thuis is, hij op de bank bij haar zit. Chillen kan dus alleen als zij het goed vindt (lees: als zij toestemming geeft om iets te gaan doen zonder haar).

Die jongen heeft het gewoon echt niet door wat voor meisje zijn vriendin is. Ze is enorm nep en aanstellerig en verwacht bij al haar 'sores' dat haar vriend haar steunt terwijl ze alles opblaast om aandacht en bevestiging te krijgen. Ik heb dikke ruzie met haar gehad omdat ik na een tijd haar de waarheid heb verteld. Die maat zat erbij en heb ik goed gezegd wat ik van haar en hem vind. Normaliter vind ik andermans relatie niet mijn zaak maar ze beperkt die kameraad zo enorm en hij slikt dat allemaal. Wat ook treurig is is dat hij vóór haar ook al zo'n vriendin had, pas nadat het met haar uit was realiseerde hij zich hoe ze daadwerkelijk was, en een paar jaar later begint hij weer van vooraf aan met eenzelfde type.

Ik heb hem gewaarschuwd maar hij ziet het gewoon echt niet, of is te onzeker om het te (willen) geloven, maar uiteindelijk gaat hem dit veel vriendschappen kosten denk ik. En dan zit hij alleen met haar, misschien na een tijd realiserende wat voor iemand ze is, en dan kijkt hij rond en zal zich dan pas realiseren dat zijn maten van weleer pleite zijn en waarom. En nee, dat ligt niet aan die maten.

Ik geloof niet dat dit topic ontstaan is uit jaloezie, want ik begrijp TS maar al te goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door informatieverlener op 23-04-2017 18:41:37 ]
  Moderator zondag 23 april 2017 @ 18:38:06 #21
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170434103
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 18:35 schreef informatieverlener het volgende:

[..]

Ik snap de TS wel, en dat terwijl ik zelf wel een vriendin heb. Ik heb ook een maat met een enorm gare vriendin. Zo'n claimende bitch die van hem verwacht dat hij voor alles toestemming vraagt en hem altijd een schuldgevoel probeert aan te praten. Voorheen kon ik goed met die gast chillen, nu is het met alles "effe geen geld hoor" of "een volgende keer" terwijl hij een paar dagen later wel met dat wijf uit eten gaat en weet ik veel wat. Het is een vriendin die van hem verwacht dat hij zijn chillbudget enkel besteed aan uitjes met haar, en zo een die het liefst heeft dat wanneer zij thuis is, hij op de bank bij haar zit. Chillen kan dus alleen als zij het goed vindt (lees: als zij toestemming geeft om iets te gaan doen zonder haar).

Die jongen heeft het gewoon echt niet door wat voor meisje zijn vriendin is. Ze is enorm nep en aanstellerig en verwacht bij al haar 'sores' dat haar vriend haar steunt terwijl ze alles opblaast om aandacht en bevestiging te krijgen. Ik heb dikke ruzie met haar gehad omdat ik na een tijd haar de waarheid heb verteld. Die maat zat erbij en heb ik goed gezegd wat ik van haar en hem vind. Normaliter vind ik andermans relatie niet mijn zaak maar ze beperkt die kameraad zo enorm en hij slikt dat allemaal. Wat ook treurig is is dat hij voor haar ook al zo'n vriendin had, pas nadat het met haar uit was realiseerde hij zich hoe ze daadwerkelijk was, en een paar jaar later begint hij weer van vooraf aan met eenzelfde type.

Ik heb hem gewaarschuwd maar hij ziet het gewoon echt niet, of is te onzeker om het te (willen) geloven, maar uiteindelijk gaat hem dit veel vriendschappen kosten denk ik. En dat zit hij alleen met haar, misschien na een tijd realiserende wat voor iemand ze is, en dan kijkt hij rond en zal zich dan pas realiseren dat zijn maten van weleer pleite zijn. En nee, dat ligt niet aan die maten.

Ik geloof niet dat dit topic ontstaan is uit jaloezie, want ik begrijp TS maar al te goed.
Oh nee, ik snap echt wel dat zulke vriendinnen bestaan, natuurlijk bestaan die. Maar ergens denk ik dat dat niet de hoofdreden is in dit geval. Maar goed, dat is natuurlijk ook maar mijn mening die er verder ook niet toe doet :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_170434595
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 18:38 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh nee, ik snap echt wel dat zulke vriendinnen bestaan, natuurlijk bestaan die. Maar ergens denk ik dat dat niet de hoofdreden is in dit geval. Maar goed, dat is natuurlijk ook maar mijn mening die er verder ook niet toe doet :)
Tja het is altijd wat lastig om te klagen, want er zullen altijd mensen zijn die zullen zeggen dat de klacht uit jaloezie is ontstaan omdat de klager het tegenovergestelde van de reden van de klacht is/heeft. Lelijkerds die zeggen dat uiterlijk er niet toe doet en oppervlakkige modellen afkraken zullen te horen krijgen dat alleen lelijkerd zulke dingen zeggen, arme sloebers die klagen over het kapitalisme zullen te horen krijgen dat zij klagen omdat ze zelf geen centen hebben, enzovoorts enzovoorts. Natuurlijk kan jaloezie in het spel betrokken zijn, maar de klager kan ook klagen omdat hij/zij oprecht vindt dat iets krom is. Lastig te beoordelen, dat wel, dat kan denk ik alleen goed als je de klager in kwestie (redelijk) kent.
pi_170439706
Misschien ben jij wel ontiegelijk vervelend tegen hun TS
Ô mon citoyens vous serez unis.
  zondag 23 april 2017 @ 21:23:25 #24
447352 Bluffertje00
Roken, Roken en Roken.
pi_170440615
Wacht maar tot je getrouwd ben. Dan wordt het erger.
[b]Op dinsdag 9 augustus 2016 20:43 schreef deadprez het volgende:[/b]
ahaha jij bent vet oud
pi_170442132
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 16:25 schreef Chai het volgende:
Is dit een kloon van Eden_88?
Ja of blozoh of bruh
pi_170442279
Zeer terechte klacht. Merk het in mijn omgeving gelukkig maar zelden, maar bij het lezen van de OP begin ik me gewoon al te ergeren :')
Baby we can do it, take the time do it right. We can do it baby, do it tonight _O_
Nudes alleen via DM niet via PM
pi_170442419
TS is gefrustreerd.
pi_170444417
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 17:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je kunt er natuurlijk ook veel meer/andere dingen in lezen dan wat het werkelijk is. Misschien hebben ze onderweg naar die verjaardag toe fikse ruzie gehad ergens over, je weet 't niet, het kan vanalles zijn.

Ik zou juist blij zijn dat ik zo'n vriendin dan NIET heb, want hey, ik heb dan in ieder geval die 'hoofdpijn' daarvan niet. En toch open jij een klaagbaak topic over iets waar je helemaal geen last van hebt, anders dan dingen die je prima had kunnen voorkomen door zelf dingen anders te doen, in plaats van een juichtopic. Vind ik toch een wat aparte insteek.

Daarnaast is het natuurlijk zo dat er maar 2 mensen op de wereld die relatie OK hoeven te vinden, en dat zijn de 2 mensen die in die relatie zitten, dus wat het ook is dat ze in elkaar zien, of jij het daar mee eens bent, jouw goedkeuring weg kan dragen of niet, wat dan ook, als zij gelukkig zijn met elkaar, is dat het enige wat telt.

Je kunt het proberen te maskeren, maar van al jouw vrienden die een relatie hebben is er maar 1 die klaagt over hun relaties, en dat is nou net die ene die geen vriendin heeft. Het kán hoor, daar niet van, maar is het niet stiekem toch een beetje zo dat het een verkapte vorm van jaloezie is?
Nee het is geen verkapte jaloezie. Want waarom vind ik de vriendin van die ene vriend die daadwerkelijk wél sociaal is dan wel leuk? Dan zou ik per definitie een hekel moeten hebben aan al hun vriendinnen.

En natuurlijk heb ik er (indirect) wel last van. Sommigen hadden voor hun huidige vriendin wel leuke / sociale vriendinnen die meegingen naar feestjes, die ons (de vrienden van haar vriend) ook gewoon uitnodigde als ze een verjaardagsfeest gaf, waar dan ook weer haar vriendinnen aanwezig waren waar je dan weer wat mee kon opbouwen, etc.

Misschien was het de leeftijd, omdat die meiden toen ook jonger waren, nog niet fulltime werkten, midden in de studententijd zaten en socialer waren, maar ik vind (bijna) alle huidige vriendinnen van mijn maten gewoon enorme contactgestoorde chagrijnen die totaal niet spontaan zijn, die het liefst zo min mogelijk contact hebben met andere mensen dan hun vriend (en waarvan je dus ook niet meer over de vloer mag komen) en daardoor raak ik ook de helft van mijn vrienden min of meer kwijt.

Dat ligt uiteraard niet alleen aan de dames in kwestie en ook aan de ruggengraat van die gasten, maar als ze wat meer spontane / sociale vriendinnen hadden gehad in plaats van die vriendeloze claimerige types, weet ik zeker dat ze zelf ook nog vaker op stap zouden gaan etc.
  Moderator zondag 23 april 2017 @ 23:22:07 #29
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170445359
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 22:52 schreef Bogatell het volgende:

[..]

Nee het is geen verkapte jaloezie. Want waarom vind ik de vriendin van die ene vriend die daadwerkelijk wél sociaal is dan wel leuk? Dan zou ik per definitie een hekel moeten hebben aan al hun vriendinnen.

En natuurlijk heb ik er (indirect) wel last van. Sommigen hadden voor hun huidige vriendin wel leuke / sociale vriendinnen die meegingen naar feestjes, die ons (de vrienden van haar vriend) ook gewoon uitnodigde als ze een verjaardagsfeest gaf, waar dan ook weer haar vriendinnen aanwezig waren waar je dan weer wat mee kon opbouwen, etc.

Misschien was het de leeftijd, omdat die meiden toen ook jonger waren, nog niet fulltime werkten, midden in de studententijd zaten en socialer waren, maar ik vind (bijna) alle huidige vriendinnen van mijn maten gewoon enorme contactgestoorde chagrijnen die totaal niet spontaan zijn, die het liefst zo min mogelijk contact hebben met andere mensen dan hun vriend (en waarvan je dus ook niet meer over de vloer mag komen) en daardoor raak ik ook de helft van mijn vrienden min of meer kwijt.

Dat ligt uiteraard niet alleen aan de dames in kwestie en ook aan de ruggengraat van die gasten, maar als ze wat meer spontane / sociale vriendinnen hadden gehad in plaats van die vriendeloze claimerige types, weet ik zeker dat ze zelf ook nog vaker op stap zouden gaan etc.
Ik weet t niet, ik zie je wederom noemen dat de huidige vriendinnen van je vrienden geen echte sociale kring hebben waar je iets mee kunt opbouwen, en dat het claimerige types zijn waardoor je vrienden dus ook niet meer uit gaan waar jij dan last van hebt.

Dat is een direct gevolg van dat je leven verandert. Je blijft niet tot ik weet niet hoe oud elk weekend de kroeg induiken en ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat het toch een vorm van jaloezie is, of noem het frustratie. Want je gaat in je eentje niet stappen en die vriendinnen hebben ook geen vriendinnen waar je wat mee kunt opbouwen, dus is t niet gewoon dat jij voor je gevoel de boot gemist hebt, want iedereen is gesetteld, behalve jij.

Dé manieren om nieuwe potentiële vriendinnen te leren kennen zijn of stappen met jr maten, wat niet meer gebeurd en wat jij ook echt wel een stuk minder zou doen als je een relatie zou hebben, of de sociale kring van die meiden, die er ook niet is.

Het is niet zo zeer dat het kutwijven zijn, het zijn gewoon niet de types via welke jij je doel kunt bereiken, maar dat kun je hun niet aanrekenen op de manier die jij doet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_170445634
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 23:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik weet t niet, ik zie je wederom noemen dat de huidige vriendinnen van je vrienden geen echte sociale kring hebben waar je iets mee kunt opbouwen, en dat het claimerige types zijn waardoor je vrienden dus ook niet meer uit gaan waar jij dan last van hebt.

Dat is een direct gevolg van dat je leven verandert. Je blijft niet tot ik weet niet hoe oud elk weekend de kroeg induiken en ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat het toch een vorm van jaloezie is, of noem het frustratie. Want je gaat in je eentje niet stappen en die vriendinnen hebben ook geen vriendinnen waar je wat mee kunt opbouwen, dus is t niet gewoon dat jij voor je gevoel de boot gemist hebt, want iedereen is gesetteld, behalve jij.

Dé manieren om nieuwe potentiële vriendinnen te leren kennen zijn of stappen met jr maten, wat niet meer gebeurd en wat jij ook echt wel een stuk minder zou doen als je een relatie zou hebben, of de sociale kring van die meiden, die er ook niet is.

Het is niet zo zeer dat het kutwijven zijn, het zijn gewoon niet de types via welke jij je doel kunt bereiken, maar dat kun je hun niet aanrekenen op de manier die jij doet.
Nee dat gevoel valt nog wel mee, want de meerderheid van hen heeft hun vriendin ook niet in het uitgaansleven leren kennen maar voornamelijk juist via Tinder.

Dus als het vrijgezellenleven me echt de neus uit begint te hangen en ik zie het echt niet meer op een andere manier gebeuren om ooit een relatie te krijgen, begin ik ook maar weer eens aan die app.

En die vriendinnen zien als een ''sta in de weg'' om mijn doel (een relatie) te bereiken is wel erg kort door de bocht. Vroeg of laat een relatie zou weer eens leuk zijn, maar het is niet dat ik mijzelf op dat gebied een doel heb gesteld of iets dergelijks.

Ik denk juist dat jij er van alles bij haalt. Natuurlijk zijn het uiteindelijk niet mijn zaken, dat besef ik ook wel en heb ik ook al genoemd. Daarom juist ga ik er hier op KLB een beetje over zitten zaniken in plaats van me in real life tot die meiden wenden met mijn verhaal, want ze zien me al aan komen, dat ik even kom zeggen hoe ze hun relatie in moeten richten, dat zou nergens op slaan.

Maar feit is en blijft dat de onderlinge omgang tussen mijn vrienden onderling een stuk leuker was geweest wanneer die meiden in kwestie wat spontaner / socialer waren geweest.
  Moderator zondag 23 april 2017 @ 23:55:55 #31
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170446003
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 23:33 schreef Bogatell het volgende:

[..]

Nee dat gevoel valt nog wel mee, want de meerderheid van hen heeft hun vriendin ook niet in het uitgaansleven leren kennen maar voornamelijk juist via Tinder.

Dus als het vrijgezellenleven me echt de neus uit begint te hangen en ik zie het echt niet meer op een andere manier gebeuren om ooit een relatie te krijgen, begin ik ook maar weer eens aan die app.

En die vriendinnen zien als een ''sta in de weg'' om mijn doel (een relatie) te bereiken is wel erg kort door de bocht. Vroeg of laat een relatie zou weer eens leuk zijn, maar het is niet dat ik mijzelf op dat gebied een doel heb gesteld of iets dergelijks.

Ik denk juist dat jij er van alles bij haalt. Natuurlijk zijn het uiteindelijk niet mijn zaken, dat besef ik ook wel en heb ik ook al genoemd. Daarom juist ga ik er hier op KLB een beetje over zitten zaniken in plaats van me in real life tot die meiden wenden met mijn verhaal, want ze zien me al aan komen, dat ik even kom zeggen hoe ze hun relatie in moeten richten, dat zou nergens op slaan.

Maar feit is en blijft dat de onderlinge omgang tussen mijn vrienden onderling een stuk leuker was geweest wanneer die meiden in kwestie wat spontaner / socialer waren geweest.
Ik vind dat laatste wat makkelijk. Maar, die vrienden vinden hun relatie allemaal belangrijker dan jou, dat blijkt, dus het ligt in dat opzicht nog steeds niet aan die vriendinnen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_170446111
Wijven zijn handig voor het huishouden en seks verder zijn relaties kut
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_170450198
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 00:03 schreef Aiciu het volgende:
Wijven zijn handig voor het huishouden en seks verder zijn relaties kut
  maandag 24 april 2017 @ 11:52:22 #34
395292 oppanganjastyle
Smoke weed every day
pi_170450539
Goed topic weer vogeltjesdans!
pi_170450665
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 16:56 schreef Bogatell het volgende:

[..]

Ik denk toch een soort behoefte aan veiligheid en vastigheid.

Ze zullen ongetwijfeld (voor hen) ook wel positieve kanten hebben, waaronder natuurlijk seks. Moet ook wel zeggen dat het allemaal ook wel representatieve meiden zijn om te zien. Geen fotomodellen, maar je kunt er prima bij je ouders mee aankomen : niet dik, goed verzorgd, geen naam als Priscilla ofzo, keurige hbo opleiding op zak.

Dus op zich goed voor de lange termijn, en ik denk dat ze zelf ook denken : ik heb nu iemand met wie ik best aan kan komen, laat ik die in godsnaam vasthouden want wie weet hoe lang het duurt voordat ik weer een nieuwe gevonden heb. Snap dat ook wel van hen, maargoed.
Eckte liefde
  maandag 24 april 2017 @ 13:03:42 #36
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_170452229
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 17:05 schreef Swlabr het volgende:

[..]

Gewoon leuke vrouwen dus eigenlijk?

Wees eens eerlijk, zou jij erop zitten wachten dat de vriendinnen van jouw vriendin hele dagen in je huis zouden zitten? Terwijl jij gewoon zin hebt in een avondje bankhangen voor je weer een hele week aan de bak mag...

Of dat je steeds mee moet naar verjaardagen van vriendinnen die jij niet eens leuk vindt?

Ik denk dat dit gewoon het euvel van een relatie is. En dé reden dat iedereen uiteindelijk dan toch maar settelt.
Jij bent er dus zo één als ts beschrijft en je probeert het nog goed te praten ook.
pi_170453640
In het Neerlandsch hebben we een heel mooi woord dat alle problemen en oorzakaken schitterend samenvat: kut.
Challamang en pudding, dat is de echte leef.
pi_170454909
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:03 schreef the-eye het volgende:

[..]

Jij bent er dus zo één als ts beschrijft en je probeert het nog goed te praten ook.
Nee hoor lieve jongen, ik heb geen relatie. Maar zie het ook veel gebeuren bij vriendinnen. Die mogen dan opeens niet meer uit zonder die ventjes etc. Ik denk dat mensen al deze kloterige dingen maar pikken zodat ze maar niet alleen hoeven te zijn - god forbid.
  maandag 24 april 2017 @ 20:48:45 #39
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_170462762
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 14:58 schreef Swlabr het volgende:

[..]

Nee hoor lieve jongen, ik heb geen relatie. Maar zie het ook veel gebeuren bij vriendinnen. Die mogen dan opeens niet meer uit zonder die ventjes etc. Ik denk dat mensen al deze kloterige dingen maar pikken zodat ze maar niet alleen hoeven te zijn - god forbid.
Na "lieve jongen" maakte het me eigenlijk niet meer uit wat je ging zeggen ^O^
pi_170463091
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 20:48 schreef the-eye het volgende:

[..]

Na "lieve jongen" maakte het me eigenlijk niet meer uit wat je ging zeggen ^O^
Zeker bang om te lezen dat je als een broer voor haar bent. ^O^
  maandag 24 april 2017 @ 21:04:20 #41
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_170463260
quote:
10s.gif Op maandag 24 april 2017 20:59 schreef Chai het volgende:

[..]

Zeker bang om te lezen dat je als een broer voor haar bent. ^O^
Dat zou nog steeds een compliment zijn.
pi_170466576
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 23:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik vind dat laatste wat makkelijk. Maar, die vrienden vinden hun relatie allemaal belangrijker dan jou, dat blijkt, dus het ligt in dat opzicht nog steeds niet aan die vriendinnen.
Tja dat is ook niet zo raar. Zou een beetje vreemd zijn als ik voor hun vriendinnen zou komen in de rangorde.
pi_170467826
Bij ons wilden de vriendinnen het mannenweekend vervangen door een gezamelijk weekend.

Flexibel als wij zijn hebben we beiden gedaan. Het gezamelijke weekend is de vrouwen zo goed bevallen dat ze het bij een eenmalige sessie willen houden.

Ons is een tweede weekend zo goed bevallen dat we nu standaard twee mannenweekenden per jaar hebben.
pi_170467998
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 16:48 schreef Swlabr het volgende:

[..]

:D Goed punt. Maar zelfs dán, alleen is beter dan met een zeikwijf toch.
Hoe weet je zo zeker dat het hier om zeikwijven gaat?

In de OP zie ik niets anders dan een ontzettend eenzijdig beeld, geschetst door een nogal zurige TS die zich baseert op slechts enkele ervaringen.
  zaterdag 29 april 2017 @ 07:23:04 #45
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170558454
quote:
14s.gif Op maandag 24 april 2017 23:48 schreef spiritusbus het volgende:
Bij ons wilden de vriendinnen het mannenweekend vervangen door een gezamelijk weekend.

Flexibel als wij zijn hebben we beiden gedaan. Het gezamelijke weekend is de vrouwen zo goed bevallen dat ze het bij een eenmalige sessie willen houden.

Ons is een tweede weekend zo goed bevallen dat we nu standaard twee mannenweekenden per jaar hebben.
Kan ook aan mij liggen maar de manier waarop mannen met elkaar omgaan is gewoon totaal anders dan hoe vrouwen met elkaar omgaan. Heb zelf altijd een beetje de insteek gehad om relatie & vrienden van elkaar gescheiden te houden. Je hebt gewoon bepaalde activiteiten binnenshuis-en buitenshuis die je het liefst met je vriendin doet, en je hebt dingen die je dan weer het liefst met vrienden doet. Als je dat geforceerd gaat veranderen 'matched' dat gewoon totaal niet.

Overigens moet het niet zo zijn dat je vrienden je vriendin vervolgens nooit hebben gezien. In het meest ideale geval kan je vriendin het goed vinden met de vrienden. Maar ervaring leert dat het toch wel vaak een minderheid is.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_170558956
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 07:23 schreef Keyos het volgende:

[..]

Kan ook aan mij liggen maar de manier waarop mannen met elkaar omgaan is gewoon totaal anders dan hoe vrouwen met elkaar omgaan. Heb zelf altijd een beetje de insteek gehad om relatie & vrienden van elkaar gescheiden te houden. Je hebt gewoon bepaalde activiteiten binnenshuis-en buitenshuis die je het liefst met je vriendin doet, en je hebt dingen die je dan weer het liefst met vrienden doet. Als je dat geforceerd gaat veranderen 'matched' dat gewoon totaal niet.

Overigens moet het niet zo zijn dat je vrienden je vriendin vervolgens nooit hebben gezien. In het meest ideale geval kan je vriendin het goed vinden met de vrienden. Maar ervaring leert dat het toch wel vaak een minderheid is.
Dit.

Daarnaast denk ik ook dat vrouwen het meest veranderen wanneer ze eenmaal een serieuze relatie krijgen.

Ik zie grote vriendinnengroepen in de studententijd, middelbare schooltijd en misschien in de tijd als starter op de arbeidsmarkt. Maar zodra ze eenmaal een man hebben gevonden waar ze echt iets mee willen opbouwen, gaat de focus op kinderen en gooien ze hun vriendinnen met het grootste gemak overboord. Of houden ze er nog één achter de hand om een vrijdagavond per maand mee over de nieuwe gordijnen te praten en over zwanger worden.

Bij mannen werkt dat denk ik toch anders. Die hebben uiteindelijk toch meer de behoefte om even het huis te kunnen ontsnappen, ergens een biertje te drinken, etc.
pi_170559064
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 18:35 schreef informatieverlener het volgende:

[..]

Ik snap de TS wel, en dat terwijl ik zelf wel een vriendin heb. Ik heb ook een maat met een enorm gare vriendin. Zo'n claimende bitch die van hem verwacht dat hij voor alles toestemming vraagt en hem altijd een schuldgevoel probeert aan te praten. Voorheen kon ik goed met die gast chillen, nu is het met alles "effe geen geld hoor" of "een volgende keer" terwijl hij een paar dagen later wel met dat wijf uit eten gaat en weet ik veel wat. Het is een vriendin die van hem verwacht dat hij zijn chillbudget enkel besteed aan uitjes met haar, en zo een die het liefst heeft dat wanneer zij thuis is, hij op de bank bij haar zit. Chillen kan dus alleen als zij het goed vindt (lees: als zij toestemming geeft om iets te gaan doen zonder haar).

Die jongen heeft het gewoon echt niet door wat voor meisje zijn vriendin is. Ze is enorm nep en aanstellerig en verwacht bij al haar 'sores' dat haar vriend haar steunt terwijl ze alles opblaast om aandacht en bevestiging te krijgen. Ik heb dikke ruzie met haar gehad omdat ik na een tijd haar de waarheid heb verteld. Die maat zat erbij en heb ik goed gezegd wat ik van haar en hem vind. Normaliter vind ik andermans relatie niet mijn zaak maar ze beperkt die kameraad zo enorm en hij slikt dat allemaal. Wat ook treurig is is dat hij vóór haar ook al zo'n vriendin had, pas nadat het met haar uit was realiseerde hij zich hoe ze daadwerkelijk was, en een paar jaar later begint hij weer van vooraf aan met eenzelfde type.

Ik heb hem gewaarschuwd maar hij ziet het gewoon echt niet, of is te onzeker om het te (willen) geloven, maar uiteindelijk gaat hem dit veel vriendschappen kosten denk ik. En dan zit hij alleen met haar, misschien na een tijd realiserende wat voor iemand ze is, en dan kijkt hij rond en zal zich dan pas realiseren dat zijn maten van weleer pleite zijn en waarom. En nee, dat ligt niet aan die maten.

Ik geloof niet dat dit topic ontstaan is uit jaloezie, want ik begrijp TS maar al te goed.
Komt best vaak voor. Zeker omdat meisjes vaak opgroeien met het prinsessensyndroom. En de jongens zijn inmiddels gedrild in het braaf de wensen van de meisjes opvolgen.

Overigens ligt de fout niet zozeer bij de vrouwen, maar bij de mannen die over zich heen laten lopen.

Ik heb/had ook zo'n vriend. Die nu nooit tijd, geld of ruimte heeft om iets te doen. Want zijn vrouw heeft het toch zo zwaar met haar baantje van 24 uur. Maar hij laat het ook gebeuren. Hij kan ook zeggen, op die dag ben ik weg,hoe zullen we dat verder eens regelen?

Dus Ts : leer hieruit hoe je het zelf wel of niet wilt. En zoek wat nieuwe afleiding, want waarschijnlijk komen die vrienden wel weer bij hun positieven als het uit gaat met zo'n meisje.
Whatever...
  PR en moderator zaterdag 29 april 2017 @ 09:33:50 #48
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_170559101
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 09:14 schreef Bogatell het volgende:

[..]

Dit.

Daarnaast denk ik ook dat vrouwen het meest veranderen wanneer ze eenmaal een serieuze relatie krijgen.

Ik zie grote vriendinnengroepen in de studententijd, middelbare schooltijd en misschien in de tijd als starter op de arbeidsmarkt. Maar zodra ze eenmaal een man hebben gevonden waar ze echt iets mee willen opbouwen, gaat de focus op kinderen en gooien ze hun vriendinnen met het grootste gemak overboord. Of houden ze er nog één achter de hand om een vrijdagavond per maand mee over de nieuwe gordijnen te praten en over zwanger worden.

Bij mannen werkt dat denk ik toch anders. Die hebben uiteindelijk toch meer de behoefte om even het huis te kunnen ontsnappen, ergens een biertje te drinken, etc.
Oeioeioei. Zo (onbedoeld) seksistisch dat het pijnlijk is :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_170559332
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 09:33 schreef Moira. het volgende:

[..]

Oeioeioei. Zo (onbedoeld) seksistisch dat het pijnlijk is :')
Nee hoor, bedoeld :)
pi_170559366
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 09:33 schreef Moira. het volgende:

[..]

Oeioeioei. Zo (onbedoeld) seksistisch dat het pijnlijk is :')
Toch zit er wel een kern van waarheid in. Volgens mij vooral gevolg van de manier waarop de meeste meisjes worden opgevoed, al helemaal met de nieuwe puriteinse invloed vanuit internet. Waardoor eea meer Amerikaansig wordt (traditioneler) en de groeiende invloed van de preutse islam.

Ik vind dat de generaties na mij preutser enntraditioneler zijn geworden.

Ik ben opgevoed door twee hippies, bij ons kon en mocht alles. En over alles werd gepraat. Ik kreeg vroeg sexuele voorlichting. Ik zie om me heen aan de ene kant een enorme pornoficatie, met aan de andere kant juist best strenge mores over de rol van man en vrouw.
Whatever...
pi_170560204
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 18:38 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh nee, ik snap echt wel dat zulke vriendinnen bestaan, natuurlijk bestaan die. Maar ergens denk ik dat dat niet de hoofdreden is in dit geval. Maar goed, dat is natuurlijk ook maar mijn mening die er verder ook niet toe doet :)
Waarom zou dat niet de hoofdreden zijn in dit geval. Ik ken TS niet en misschien is het een jaloerse kneus, maar als wat in de OP staat gewoon klopt, dan heeft ie gewoon goed recht om te klagen.
Als je klaag over iemand zijn vertyfte reistijl ben je toch ook niet gelijk jaloers op zijn auto of rijbewijs?

Ik denk dat je een beetje op hem zit te projecteren. Je haalt er zoveel shit bij met beperkte informatie dat het net lijkt of je jezelf compleet in hem ziet of een doctor phil wannabe bent.

[ Bericht 1% gewijzigd door NobodyKerz op 29-04-2017 11:23:51 ]
pi_170560276
Soort zoekt soort toch? geldt voor zowel die vrienden en hun vriendinnen als TS en zijn vrienden dus wellicht ambieert TS stiekem hetzelfde.

of misschien waren die vrienden sowieso niet echt vrienden maar meer tot elkaar veroordeeld omdat ze nu eenmaal met elkaar naar school zijn geweest en verder niets hadden, en nu wel een geldig excuus hebben om elkaar niet meer te zien?
pi_170562147
Herkenbaar tot op zekere hoogte.
Gelukkig is het mij redelijk bespaard gebleven. Maar bij sommige zag je de treurnis in de ogen als ze een stapavond lieten gaan om bij schoonouders dancing on ice te kijken.

Moet overigens zeggen dat het merendeel van de vriendinnen van mijn vrienden best tof zijn.

Met mijn (nu ex) vriendin lieten we elkaar ook gewoon vrij om dingen separaat te doen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zaterdag 29 april 2017 @ 14:03:19 #54
381482 Plamboom
Exotische Struik
pi_170562698
Terechte klacht!

Bij mijn vriendengroep merk ik het ook. We zouden met een groep (3 gasten met hun vriendin en 2 zonder) op vakantie gaan deze zomer. Waarheen precies was nog de vraag. Uiteindelijk kwamen we op Bulgarije, lekker goedkoop. Nu willen 1 gast en zn vriendin niet mee, want meisje lief zoekt het niet om 1 uurtje in het vliegtuig te zitten :')

Kijk, ik snap dat ze wss iets van vliegangst heeft. Maar dat moeten wij ook maar zien te bedenken, wij kregen gewoon een veto "als jullie gaan vliegen gaan wij niet mee"

Nu is het dus of iets anders zoeken, of gewoon gaan. :')
pi_170563632
Ik snap niet waarom je je leven zou laten verneuken voor iemand anders. Als ik een gf had zou ik echt geen shit als 'dancing on ice' kijken met schoonouders zoals hierboven vermeld werd. Dan blijf ik liever alleen. Maarja iedereen is anders. We zijn allemaal het nageslacht van neukende mensen. Dus de meeste van ons hebben sws op de één of andere manier de 'skills' en drang om te neuken, zelfs als ze daarbij zichzelf verneuken.
I heb geen van beide kennelijk. Neuken wel, vaste relatie met een kutpersoon? NEH.

[ Bericht 5% gewijzigd door NobodyKerz op 29-04-2017 15:08:58 ]
pi_170566746
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 09:14 schreef Bogatell het volgende:

[..]

Dit.

Daarnaast denk ik ook dat vrouwen het meest veranderen wanneer ze eenmaal een serieuze relatie krijgen.

Ik zie grote vriendinnengroepen in de studententijd, middelbare schooltijd en misschien in de tijd als starter op de arbeidsmarkt. Maar zodra ze eenmaal een man hebben gevonden waar ze echt iets mee willen opbouwen, gaat de focus op kinderen en gooien ze hun vriendinnen met het grootste gemak overboord. Of houden ze er nog één achter de hand om een vrijdagavond per maand mee over de nieuwe gordijnen te praten en over zwanger worden.

Bij mannen werkt dat denk ik toch anders. Die hebben uiteindelijk toch meer de behoefte om even het huis te kunnen ontsnappen, ergens een biertje te drinken, etc.
Dat is niet waar. Mijn vriendinnen hebben vriendjes die zoiets hebben van "jouw vriendinnen zijn mijn vriendinnen". Nieuwe partners worden ook altijd gekeurd. Soms vind ik het wel overdreven maar ik snap het ook wel. Ik vind niet dat bezitterig moeten zijn, maar partners ook niet. Bij het aangaan van een nieuwe relatie vibd ik het erg belangrijk dat mijn vriend mijn vrienden ook accepteert en er gezellig mee kan opschieten. En ik vond het leuk om de vrienden van mijn ex te ontmoeten en samen een spelletje te doen wat zij leuk vonden of in de kroeg iets te drinken (zolang ze maar niet compleet bezopen worden, maar een vriend met zulke vrienden hoef ik toch niet). Ik snap de TS wel. Het is net alsof iedereen claimen en bezitterigheid maar goedkeurt, alsof dat erbij zou moeten horen. Dat is helemaal niet zo. Als je problemen hebt met de vrienden van je partner, moet je dat bespreken en er iets aan doen, vind ik. Als je een partner hebt die jouw vrienden niks vind, vraag je dan af hoeveel jouw vriendschappen voorstelden als het oordeel van iemand die je korter kent belangrijker is. En dan snap ik de klacht van de ts wel. Misschien waren het geen goede vrienden.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_170567658
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 17:28 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Mijn vriendinnen hebben vriendjes die zoiets hebben van "jouw vriendinnen zijn mijn vriendinnen". Nieuwe partners worden ook altijd gekeurd. Soms vind ik het wel overdreven maar ik snap het ook wel. Ik vind niet dat bezitterig moeten zijn, maar partners ook niet. Bij het aangaan van een nieuwe relatie vibd ik het erg belangrijk dat mijn vriend mijn vrienden ook accepteert en er gezellig mee kan opschieten. En ik vond het leuk om de vrienden van mijn ex te ontmoeten en samen een spelletje te doen wat zij leuk vonden of in de kroeg iets te drinken (zolang ze maar niet compleet bezopen worden, maar een vriend met zulke vrienden hoef ik toch niet). Ik snap de TS wel. Het is net alsof iedereen claimen en bezitterigheid maar goedkeurt, alsof dat erbij zou moeten horen. Dat is helemaal niet zo. Als je problemen hebt met de vrienden van je partner, moet je dat bespreken en er iets aan doen, vind ik. Als je een partner hebt die jouw vrienden niks vind, vraag je dan af hoeveel jouw vriendschappen voorstelden als het oordeel van iemand die je korter kent belangrijker is. En dan snap ik de klacht van de ts wel. Misschien waren het geen goede vrienden.
Als ik matties word met jouw vriend en elke keer coke ga snuiven of straalbezopen raak tijdens het uitgaan mag ie niet meer met me omgaan of je dumpt hem?
  zaterdag 29 april 2017 @ 18:35:21 #58
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_170568259
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 14:03 schreef Plamboom het volgende:
Terechte klacht!

Bij mijn vriendengroep merk ik het ook. We zouden met een groep (3 gasten met hun vriendin en 2 zonder) op vakantie gaan deze zomer. Waarheen precies was nog de vraag. Uiteindelijk kwamen we op Bulgarije, lekker goedkoop. Nu willen 1 gast en zn vriendin niet mee, want meisje lief zoekt het niet om 1 uurtje in het vliegtuig te zitten :')

Kijk, ik snap dat ze wss iets van vliegangst heeft. Maar dat moeten wij ook maar zien te bedenken, wij kregen gewoon een veto "als jullie gaan vliegen gaan wij niet mee"

Nu is het dus of iets anders zoeken, of gewoon gaan. :')
Kan dat stel jullie niet met de trein achterna reizen dan?
pi_170569490
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 14:03 schreef Plamboom het volgende:
Terechte klacht!

Bij mijn vriendengroep merk ik het ook. We zouden met een groep (3 gasten met hun vriendin en 2 zonder) op vakantie gaan deze zomer. Waarheen precies was nog de vraag. Uiteindelijk kwamen we op Bulgarije, lekker goedkoop. Nu willen 1 gast en zn vriendin niet mee, want meisje lief zoekt het niet om 1 uurtje in het vliegtuig te zitten :')

Kijk, ik snap dat ze wss iets van vliegangst heeft. Maar dat moeten wij ook maar zien te bedenken, wij kregen gewoon een veto "als jullie gaan vliegen gaan wij niet mee"

Nu is het dus of iets anders zoeken, of gewoon gaan. :')
Maar dat gezeik hou je altijd als je iets voor een hele groep wil organiseren. Er is altijd wel iemand die niks leuk vindt, niks durft, niks lust etc. Of op het laatste moment afzegt en dan gepikeerd is dat de boel niet speciaal voor hem/haar verzet gaat worden. :')
pi_170571584
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 18:05 schreef NobodyKerz het volgende:

[..]

Als ik matties word met jouw vriend en elke keer coke ga snuiven of straalbezopen raak tijdens het uitgaan mag ie niet meer met me omgaan of je dumpt hem?
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 18:05 schreef NobodyKerz het volgende:

[..]

Als ik matties word met jouw vriend en elke keer coke ga snuiven of straalbezopen raak tijdens het uitgaan mag ie niet meer met me omgaan of je dumpt hem?
Ja dan dump ik hem
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_170572862
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 20:52 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

[..]

Ja dan dump ik hem
Kenker. Als ik uitga is er ook altijd wel iemand die gekke dingen doet. Als ik een vriendin had die zich daar wat van aantrok zou ik echt 0 fucks geven. Niet te geloven dat zoveel mannen zo instinct gedreven zijn te neuken dat ze dit gezeik er voor over hebben.
  zaterdag 29 april 2017 @ 21:53:02 #62
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_170573091
Terechte klacht

maar eerst even zien of jij net zo denkt wanneer je zelf een relatie hebt. Ze zijn je vrienden dus zegt wss ook iets over jezelf!!!!!
pi_170573436
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 21:44 schreef NobodyKerz het volgende:

[..]

Kenker. Als ik uitga is er ook altijd wel iemand die gekke dingen doet. Als ik een vriendin had die zich daar wat van aantrok zou ik echt 0 fucks geven. Niet te geloven dat zoveel mannen zo instinct gedreven zijn te neuken dat ze dit gezeik er voor over hebben.
Leuk voor jou en je vrienden, dit lezend is de impotentie duidelijk al ingetreden maar ja eigen keuze. Ben het wel met je eens dat mannen zich niet moeten leiden door hun instinct, maar als het alternatief verslaving is niet

[ Bericht 2% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 29-04-2017 22:13:18 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zaterdag 29 april 2017 @ 22:22:02 #64
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_170573838
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 20:52 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

[..]

Ja dan dump ik hem
Dan kom je maar naar mij hoor. Mijn drugsgebruik is ten dienste van de missus. O-)
pi_170573996
Ik ben niet 100% tegen drugsgebruik, maar ik vind het wel een uitwas van deze narcistische maatschappij als het regelmatig gebeurt voor de lol. Echt typisch iets voor mensen die niets zinnigers met hun geld kunnen doen dan het aan hun eigen genot besteden terwijl ze het sowieso al goed hadden, anders hadden ze dat geld niet, en al het andere interesseert ze niet . Maar ja God heeft deze mensen gemaakt ze bestaan en kunnen hun hedonistische leefwijze gewoon voortzetten. Net als hoeren criminelen enz. Dus ik heb er geen mening over. Ik kan er immers niet over oordelen. Maar het is iig goed dat er ook nog mannen bestaan die rekening houden met hun vriendin.

[ Bericht 6% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 29-04-2017 22:38:28 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zaterdag 29 april 2017 @ 22:41:48 #66
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_170574322
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:29 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik ben niet 100% tegen drugsgebruik, maar ik vind het wel een uitwas van deze narcistische maatschappij als het regelmatig gebeurt voor de lol. Echt typisch iets voor mensen die niets zinnigers met hun geld kunnen doen dan het aan hun eigen genot besteden terwijl ze het sowieso al goed hadden, anders hadden ze dat geld niet, en al het andere interesseert ze niet . Maar ja God heeft deze mensen gemaakt ze bestaan en kunnen hun hedonistische leefwijze gewoon voortzetten. Net als hoeren criminelen enz. Dus ik heb er geen mening over. Ik kan er immers niet over oordelen. Maar het is iig goed dat er ook nog mannen bestaan die rekening houden met hun vriendin.
Meisje..... stel je niet zo aan, grow up.
pi_170576756
quote:
11s.gif Op zaterdag 29 april 2017 21:53 schreef -Phineas- het volgende:
Terechte klacht

maar eerst even zien of jij net zo denkt wanneer je zelf een relatie hebt. Ze zijn je vrienden dus zegt wss ook iets over jezelf!!!!!
Uit het verleden weet ik dat ik dan ook zou veranderen. Vooral passiever en gemakzuchtiger geworden. Neem afgelopen koningsdag als voorbeeld: pak ik om 12 uur 's middags de trein naar de stad om met wat vrijgezelle vrienden toch weer een feestpodium op te zoeken met bier in plastic glazen, snijdend koud weer en af en toe een klein regenbui'tje op mijn dak. Ging er met tegenzin heen, maar hee: Je bent vrijgezel en anders zit je de hele dag in je eentje op de bank.

No way dat ik dit had gedaan als ik een vriendin had. Dan waren we 's ochtends even een tompouce wezen vreten ergens en waren we verder de hele dag de deur niet meer uit geweest.

Maar dit was 100 % anders geweest wanneer het, zoals een paar jaar geleden, bijvoorbeeld lekker 22 graden met zon was geweest. Dan was ik zeker de hort op gegaan, net zoals op andere dagen wanneer de omstandigheden daartoe uitnodigen.

Je hebt echter gewoon mensen die nooit maar dan ook nooit meer ergens heen gaan. Zelf zou ik selectiever worden : alleen gaan als het echt leuk is / wordt, maar voor heel veel mensen is opeens alles te veel moeite als ze een relatie krijgen.
  Moderator zondag 30 april 2017 @ 07:48:12 #68
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170578735
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 00:41 schreef Bogatell het volgende:

[..]

Uit het verleden weet ik dat ik dan ook zou veranderen. Vooral passiever en gemakzuchtiger geworden. Neem afgelopen koningsdag als voorbeeld: pak ik om 12 uur 's middags de trein naar de stad om met wat vrijgezelle vrienden toch weer een feestpodium op te zoeken met bier in plastic glazen, snijdend koud weer en af en toe een klein regenbui'tje op mijn dak. Ging er met tegenzin heen, maar hee: Je bent vrijgezel en anders zit je de hele dag in je eentje op de bank.

No way dat ik dit had gedaan als ik een vriendin had. Dan waren we 's ochtends even een tompouce wezen vreten ergens en waren we verder de hele dag de deur niet meer uit geweest.

Maar dit was 100 % anders geweest wanneer het, zoals een paar jaar geleden, bijvoorbeeld lekker 22 graden met zon was geweest. Dan was ik zeker de hort op gegaan, net zoals op andere dagen wanneer de omstandigheden daartoe uitnodigen.

Je hebt echter gewoon mensen die nooit maar dan ook nooit meer ergens heen gaan. Zelf zou ik selectiever worden : alleen gaan als het echt leuk is / wordt, maar voor heel veel mensen is opeens alles te veel moeite als ze een relatie krijgen.
Die zijn dus ook selectiever geworden, alleen op een andere manier dan jij. Maar, je gaat dus dingen doen met tegenzin omdat je vrijgezel bent en je anders alleen op de bank zit?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_170578752
Terechte klacht. Mijn maat heeft het afgelopen jaar 2 relaties gehad. De eerste relatie woonde 15 minuten van hem vandaan, de tweede minstens 2 uur(en is ook zijn huidige)

Echter zag hij zijn eerste relatie relatief weinig. Met het gevolg dat ik heel vaak appjes kreeg om wat te doen, of hoe het met mij ging.

Nu hij een andere vriendin heeft, laat hij niks maar dan ook niks meer van zich horen. We hebben nog een vriendengroepapp waar hij af en toe op reageert, maar that's it. Het meisje in kwestie heb ik 1 keer ontmoet, ze zei ( zoals in de OP) geen woord, keek constant boos, je kent het wel.

Ik heb ook een (hele fantastische) relatie, ze woont ook binnen een straal van 2 uur van mij vandaan. Maar tot nu toe heb ik het wel weten te combineren om vrienden te blijven zien.

Maar tijdens mijn ex heb ik ook iedereen laten vallen, mijn ex had ook niemand naast mij dus dat wilde ik niet nog een keer laten gebeuren. Gelukkig heb ik toen mensen laten vallen die ik toch al niet vertrouwde.

Ook moet ik erbij vermelden dat mijn vriendin ook zegt dat ik mijn vrienden niet moet laten vallen, en als ik iets met hun wil doen ipv met haar ze dat goed vind.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2017 09:09:42 ]
pi_170579183
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 07:48 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Die zijn dus ook selectiever geworden, alleen op een andere manier dan jij. Maar, je gaat dus dingen doen met tegenzin omdat je vrijgezel bent en je anders alleen op de bank zit?
De mensen waarover mijn klacht gaat zijn niet selectiever geworden, die hebben gewoon een bepaalde keuze uitgesloten.

En ik heb toch vaak het gevoel (al laat de man in kwestie zich natuurlijk meeslepen hierdoor) dat voornamelijk vrouwen de eigenschap hebben om hun vriend / man te claimen. En dan zeker niet alle vrouwen, maar wel het type vrouw waar dit topic over gaat.

Die hebben dan zelf niet zo veel vriendinnen, zijn altijd al introvert / onzeker etc. geweest. Die willen hun vriend dan zo veel mogelijk voor henzelf claimen en zien zijn vrienden alleen maar als onnodige ballast, irritante gasten die haar vriend mee willen hebben naar een Festival ofzo, waar hij misschien een ander meisje ontmoet of vreemdgaat of dronken wordt of een pilletje gebruikt.

Allemaal factoren in het leven van een onzekere vrouw in haar twintiger jaren die een man heeft waar ze iets mee wil opbouwen en haar leven ziet instorten als die man weer verdwijnt.

Valt me bijvoorbeeld ook vaak op dat als een vriend van mij een relatie heeft met een meid uit the middle of nowhere, zo'n meid het toch voor elkaar weet te krijgen dat ze uiteindelijk verhuizen naar de omgeving waar zij vandaan komt. Terwijl mijn vrienden en ik in de randstad wonen, dus je zou toch zeggen dat het qua werkgelegenheid hier het beste vertoeven is. (Of misschien iets daarbuiten, maar niet the middle of nowhere).

Zo gaat een vriend van mij over twee maanden verhuizen naar fucking Venray. Ver weg van alles en iedereen die hij hier kent, zijn familie. Voor een chick waar hij net twee jaar een relatie mee heeft. Kerel heeft ook geen baan, werkt al in een sector waarin het moeilijk is om werk te vinden, dus hij doet even zijn hele leven in de uitverkoop voor zo'n meid. Ook altijd weer toevallig dat zo'n type nooit een keer hier heen verhuist, altijd andersom.
  Moderator zondag 30 april 2017 @ 09:20:24 #71
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170579205
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 09:17 schreef Bogatell het volgende:

[..]

De mensen waarover mijn klacht gaat zijn niet selectiever geworden, die hebben gewoon een bepaalde keuze uitgesloten.

En ik heb toch vaak het gevoel (al laat de man in kwestie zich natuurlijk meeslepen hierdoor) dat voornamelijk vrouwen de eigenschap hebben om hun vriend / man te claimen. En dan zeker niet alle vrouwen, maar wel het type vrouw waar dit topic over gaat.

Die hebben dan zelf niet zo veel vriendinnen, zijn altijd al introvert / onzeker etc. geweest. Die willen hun vriend dan zo veel mogelijk voor henzelf claimen en zien zijn vrienden alleen maar als onnodige ballast, irritante gasten die haar vriend mee willen hebben naar een Festival ofzo, waar hij misschien een ander meisje ontmoet of vreemdgaat of dronken wordt of een pilletje gebruikt.

Allemaal factoren in het leven van een onzekere vrouw in haar twintiger jaren die een man heeft waar ze iets mee wil opbouwen en haar leven ziet instorten als die man weer verdwijnt.

Valt me bijvoorbeeld ook vaak op dat als een vriend van mij een relatie heeft met een meid uit the middle of nowhere, zo'n meid het toch voor elkaar weet te krijgen dat ze uiteindelijk verhuizen naar de omgeving waar zij vandaan komt. Terwijl mijn vrienden en ik in de randstad wonen, dus je zou toch zeggen dat het qua werkgelegenheid hier het beste vertoeven is. (Of misschien iets daarbuiten, maar niet the middle of nowhere).

Zo gaat een vriend van mij over twee maanden verhuizen naar fucking Venray. Ver weg van alles en iedereen die hij hier kent, zijn familie. Voor een chick waar hij net twee jaar een relatie mee heeft. Kerel heeft ook geen baan, werkt al in een sector waarin het moeilijk is om werk te vinden, dus hij doet even zijn hele leven in de uitverkoop voor zo'n meid. Ook altijd weer toevallig dat zo'n type nooit een keer hier heen verhuist, altijd andersom.
Dat IS een vorm van selectiever worden. Dat jij daar een probleem mee hebt mag natuurlijk, maar wat zij doen hoeft niet eerst bij jou door een acceptatietest heen natuurlijk.

Daarnaast is dat geen antwoord op mijn vraag. Jij gaat dus dingen met tegenzin doen omdat je anders alleen op de bank zit? Waarom is dat een probleem, om alleen thuis op de bank te zitten?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_170579212
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 07:51 schreef Vlaggenroof het volgende:

Nu hij een andere vriendin heeft, laat hij niks maar dan ook niks meer van zich horen. We hebben nog een vriendengroepapp waar hij af en toe op reageert, maar that's it. Het meisje in kwestie heb ik 1 keer ontmoet, ze zei ( zoals in de OP) geen woord, keek constant boos, je kent het wel.

Dit is dus precies wat ik bedoel. Dit soort types filter je er binnen no time uit en je weet gewoon dat ze er alles aan zullen doen om die vriendschappen van hun vriend zo snel mogelijk buitenspel te zetten.

Natuurlijk laten die gasten dat zelf uiteindelijk gebeuren, en ik denk dat veel mannen in dat opzicht ook iets heel gemakzuchtigs hebben, het wel snel prima vinden. Dus als ze een vriendin hebben die ze aanspoort hun vrienden op te zoeken is het ''Okay'', maar als ze een vriendin hebben die dat tegen houdt, is het ook snel ''Okay''.
pi_170579216
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 09:20 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat IS een vorm van selectiever worden. Dat jij daar een probleem mee hebt mag natuurlijk, maar wat zij doen hoeft niet eerst bij jou door een acceptatietest heen natuurlijk.

Daarnaast is dat geen antwoord op mijn vraag. Jij gaat dus dingen met tegenzin doen omdat je anders alleen op de bank zit? Waarom is dat een probleem, om alleen thuis op de bank te zitten?
Dat hoef ik niet aan jou te verantwoorden :)
  zondag 30 april 2017 @ 09:22:18 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170579218
Beter vriendinnen met te veel dan met geen kut, denk ik dan maar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator zondag 30 april 2017 @ 09:24:34 #75
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170579226
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 09:22 schreef Bogatell het volgende:

[..]

Dat hoef ik niet aan jou te verantwoorden :)
Dat klopt, net als zij aan jou niks hoeven te verantwoorden. Wel apart trouwens dat je de mond vol hebt over wat zij allemaal fout doen maar als ik dan aan jou een eenvoudige vraag stel, dan heb je daar geen zin in hebt.

Maar icm een andere opmerking van je in dit topic weet ik het antwoord wel :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_170579242
quote:
14s.gif Op zondag 30 april 2017 09:24 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat klopt, net als zij aan jou niks hoeven te verantwoorden. Wel apart trouwens dat je de mond vol hebt over wat zij allemaal fout doen maar als ik dan aan jou een eenvoudige vraag stel, dan heb je daar geen zin in hebt.

Maar icm een andere opmerking van je in dit topic weet ik het antwoord wel :)
Omdat je vraag geen betrekking heeft op dit onderwerp. Jij hebt een bepaald oordeel over mij (ik ben jaloers en triest) en dat wil jij graag bevestigd zien.
  Moderator zondag 30 april 2017 @ 09:40:31 #77
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170579358
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 09:26 schreef Bogatell het volgende:

[..]

Omdat je vraag geen betrekking heeft op dit onderwerp. Jij hebt een bepaald oordeel over mij (ik ben jaloers en triest) en dat wil jij graag bevestigd zien.
Dat heeft er wel degelijk betrekking op, maar omdat jij snapt dat het eerlijke antwoord op die vraag leidt tot een denkrichting die jou niet zint geef je liever geen antwoord.

Maar dat maakt je dusnog altijd niet triest, want dat vind ik je niet.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 30 april 2017 @ 09:41:47 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170579367
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 16:56 schreef Bogatell het volgende:

Dus op zich goed voor de lange termijn, en ik denk dat ze zelf ook denken : ik heb nu iemand met wie ik best aan kan komen, laat ik die in godsnaam vasthouden want wie weet hoe lang het duurt voordat ik weer een nieuwe gevonden heb. Snap dat ook wel van hen, maargoed.
Dit is wel erg tekenend, voor je vrienden en voor jou.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170579392
quote:
10s.gif Op zondag 30 april 2017 09:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dit is wel erg tekenend, voor je vrienden en voor jou.
Doe nou niet alsof een dergelijke gedachtegang heel erg raar is. Zie dat om mij heen zo vaak gebeuren.

Heb zelfs meiden meegemaakt met een vriend die mij benaderden of ik geïnteresseerd was om iets met hen te beginnen, maar dat wilde ze dan wel eerst weten voordat ze hun vriend eventueel gingen dumpen. Want anders zaten ze met lege handen.

Natuurlijk niet in zulke duidelijke bewoordingen, maar veel mensen zijn ook gewoon bang om alleen te zijn.
pi_170579402
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 09:45 schreef Bogatell het volgende:

[..]

Doe nou niet alsof een dergelijke gedachtegang heel erg raar is. Zie dat om mij heen zo vaak gebeuren.

Heb zelfs meiden meegemaakt met een vriend die mij benaderden of ik geïnteresseerd was om iets met hen te beginnen, maar dat wilde ze dan wel eerst weten voordat ze hun vriend eventueel gingen dumpen. Want anders zaten ze met lege handen.

Natuurlijk niet in zulke duidelijke bewoordingen, maar veel mensen zijn ook gewoon bang om alleen te zijn.
Alleen zijn is ook gewoon kut.
pi_170579408
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 09:45 schreef Bogatell het volgende:

[..]

Doe nou niet alsof een dergelijke gedachtegang heel erg raar is. Zie dat om mij heen zo vaak gebeuren.

Heb zelfs meiden meegemaakt met een vriend die mij benaderden of ik geïnteresseerd was om iets met hen te beginnen, maar dat wilde ze dan wel eerst weten voordat ze hun vriend eventueel gingen dumpen. Want anders zaten ze met lege handen.

Natuurlijk niet in zulke duidelijke bewoordingen, maar veel mensen zijn ook gewoon bang om alleen te zijn.
Kun je wel met allemaal anekdotes aankomen, maar dat maakt het niet minder tekenend.

[ Bericht 84% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2017 09:47:55 ]
pi_170579427
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 09:46 schreef Johnshooter2 het volgende:

[..]

Alleen zijn is ook gewoon kut.
Alleen zijn is fantastisch, als je maten nog gewoon een beetje outgoing blijven doen.

Als ik nu mocht kiezen tussen ook een relatie krijgen of mijn vrienden die helemaal onder de plak zitten weer wat meer onder de plak uit krijgen en weer festivalletjes pakken en dat soort dingen, zou ik 100 % voor het laatste kiezen.
  Moderator zondag 30 april 2017 @ 09:48:43 #83
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170579428
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 09:45 schreef Bogatell het volgende:

[..]

Doe nou niet alsof een dergelijke gedachtegang heel erg raar is. Zie dat om mij heen zo vaak gebeuren.

Heb zelfs meiden meegemaakt met een vriend die mij benaderden of ik geïnteresseerd was om iets met hen te beginnen, maar dat wilde ze dan wel eerst weten voordat ze hun vriend eventueel gingen dumpen. Want anders zaten ze met lege handen.

Natuurlijk niet in zulke duidelijke bewoordingen, maar veel mensen zijn ook gewoon bang om alleen te zijn.
Die mensen die bang zijn om alleen te zijn gaan dan ook vaak rare dingen doen en denken, zoals met tegenzin gaan stappen om maar niet alleen te hoeven zitten, want dat is schijnbaar niet OK.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_170579450
quote:
10s.gif Op zondag 30 april 2017 09:48 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Die mensen die bang zijn om alleen te zijn gaan dan ook vaak rare dingen doen en denken, zoals met tegenzin gaan stappen om maar niet alleen te hoeven zitten, want dat is schijnbaar niet OK.
Dat is wel OK, maar ik word altijd wat onrustig als ik te lang thuis zit in mijn eentje. Heb toch een beetje mensen om me heen nodig. Snap niet waarom je dat zo vreemd vindt.
pi_170579475
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 09:48 schreef Bogatell het volgende:

[..]

Alleen zijn is fantastisch, als je maten nog gewoon een beetje outgoing blijven doen.

Als ik nu mocht kiezen tussen ook een relatie krijgen of mijn vrienden die helemaal onder de plak zitten weer wat meer onder de plak uit krijgen en weer festivalletjes pakken en dat soort dingen, zou ik 100 % voor het laatste kiezen.
Tja het vrouwtje heeft ook aandacht nodig, en van haar krijgen ze iets wat jij niet in de aanbieding hebt. Ik zit liever onder de plak dan dat ik alleen overblijf.
  zondag 30 april 2017 @ 09:54:34 #86
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_170579476
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 09:51 schreef Bogatell het volgende:

[..]

Dat is wel OK, maar ik word altijd wat onrustig als ik te lang thuis zit in mijn eentje. Heb toch een beetje mensen om me heen nodig. Snap niet waarom je dat zo vreemd vindt.
Hoe je t omschrijft is dat dus niet OK.
wooblabalurg
pi_170579484
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 09:54 schreef Johnshooter2 het volgende:

[..]
Ik zit liever onder de plak dan dat ik alleen overblijf.
Dat is ook wel weer waar ja.
pi_170579489
Ik heb het idee dat ik met allerlei klonen zit te praten hier op de een of andere manier :')
pi_170579496
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 09:55 schreef Bogatell het volgende:
Ik heb het idee dat ik met allerlei klonen zit te praten hier op de een of andere manier :')
Denk eerder dat jij een kloon bent. Van Eden_88 bijvoorbeeld.
  Moderator zondag 30 april 2017 @ 10:02:16 #90
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170579541
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 09:57 schreef Chai het volgende:

[..]

Denk eerder dat jij een kloon bent. Van Eden_88 bijvoorbeeld.
Wie is dat?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_170579572
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 10:02 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wie is dat?
Iemand met vergelijkbare klachten die niet meer heeft gepost sinds deze TS zich registreerde.
  zondag 30 april 2017 @ 10:13:23 #92
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170579647
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 09:45 schreef Bogatell het volgende:

Doe nou niet alsof een dergelijke gedachtegang heel erg raar is. Zie dat om mij heen zo vaak gebeuren.

Settling for less heb ik altijd zo sneu gevonden. Hoe waardeer je jezelf dan? Nou ja, dan heb ik tenminste een relatie :') .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 30 april 2017 @ 10:15:07 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170579667
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 09:54 schreef Johnshooter2 het volgende:

Ik zit liever onder de plak dan dat ik alleen overblijf.
Echt?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170579687
quote:
11s.gif Op zondag 30 april 2017 10:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Echt?
Ja echt. Ik vond alleen zijn vreselijk. En ik vind het fijn dat ik toch een beetje een echt gezin heb zo.
  zondag 30 april 2017 @ 10:18:04 #95
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_170579699
quote:
11s.gif Op zondag 30 april 2017 10:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Echt?
A rock and a hard place

Terwijl je oh zo comfortabel op een berenvelletje kan verblijven
wooblabalurg
  zondag 30 april 2017 @ 10:18:23 #96
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_170579702
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 09:54 schreef Johnshooter2 het volgende:

[..]

Tja het vrouwtje heeft ook aandacht nodig, en van haar krijgen ze iets wat jij niet in de aanbieding hebt. Ik zit liever onder de plak dan dat ik alleen overblijf.
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 09:55 schreef Bogatell het volgende:

[..]

Dat is ook wel weer waar ja.
Met zo'n trieste instelling is de kans op een "gezonde" relatie sowieso verkeken. :')
  zondag 30 april 2017 @ 10:18:45 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170579706
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 10:17 schreef Johnshooter2 het volgende:

Ja echt. Ik vond alleen zijn vreselijk. En ik vind het fijn dat ik toch een beetje een echt gezin heb zo.
Maar onder de plak zitten, dat is toch een living hell? Ondanks dat je dan een 'echt gezinnetje' hebt. Elke dag op je kop worden gezeten door een of andere kenau. Het kan je geluk maar zijn. Ik pas.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170579734
quote:
9s.gif Op zondag 30 april 2017 10:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar onder de plak zitten, dat is toch een living hell? Ondanks dat je dan een 'echt gezinnetje' hebt. Elke dag op je kop worden gezeten door een of andere kenau. Het kan je geluk maar zijn. Ik pas.
Zo is het niet dat ik de hele dag moet doen wat zij wil, ze verlangt wel bepaalde dingen van me maar dat is in mijn geval alleen maar goed.
pi_170579764
Ik ben zelf ook onzeker geweest maar ik heb nooit een vriend op deze manier geclaimd. Misschien wel veel ermee omgegaan en vriendinnen daardoor minder gezien, maar daar heb ik achteraf spijt van en zal ik ook niet meer doen. Je hebt immers ook genoeg mannen die de vriend(in)nen van hun vriendin niet eens willen leren kennen. Belachelijk hoe iedereen dit gedrag maar accepteert en vrienden direct laat vallen alleen maar voor seks.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 30 april 2017 @ 10:27:38 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170579787
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 10:21 schreef Johnshooter2 het volgende:

Zo is het niet dat ik de hele dag moet doen wat zij wil, ze verlangt wel bepaalde dingen van me maar dat is in mijn geval alleen maar goed.
Maar je claimt dat je liever onder de plak zit dan dat je single bent. Dat impliceert dus dat als ze wel zo'n enorme kenau was geweest, je het ook prima vond, want je hebt in ieder geval een relatie. Dat vind ik zo'n fatalistische instelling.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 30 april 2017 @ 10:32:44 #101
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_170579845
quote:
7s.gif Op zondag 30 april 2017 10:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar je claimt dat je liever onder de plak zit dan dat je single bent. Dat impliceert dus dat als ze wel zo'n enorme kenau was geweest, je het ook prima vond, want je hebt in ieder geval een relatie. Dat vind ik zo'n fatalistische instelling.
Z'n vrouw dacht eerst aan een Labrador maar haren op de bank deed haar voor Johnshooter2 kiezen.
  zondag 30 april 2017 @ 10:36:32 #102
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_170579892
Nu zit ik in een klas waarin praktisch iedereen een relatie heeft, maar ik herken deze klacht totaal niet.
pi_170579933
quote:
7s.gif Op zondag 30 april 2017 10:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar je claimt dat je liever onder de plak zit dan dat je single bent. Dat impliceert dus dat als ze wel zo'n enorme kenau was geweest, je het ook prima vond, want je hebt in ieder geval een relatie. Dat vind ik zo'n fatalistische instelling.
Klopt.
Ik vind niks zo erg als alleen zijn.
pi_170579940
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 10:32 schreef the-eye het volgende:

[..]

Z'n vrouw dacht eerst aan een Labrador maar haren op de bank deed haar voor Johnshooter2 kiezen.
Nee
  zondag 30 april 2017 @ 10:42:36 #105
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_170579962
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 10:40 schreef Johnshooter2 het volgende:

[..]

Nee
Nou ja.... dan was het een ander volgzaam ras. ;)
  zondag 30 april 2017 @ 10:43:28 #106
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170579975
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 10:42 schreef the-eye het volgende:

Nou ja.... dan was het een ander volgzaam ras. ;)
Een Duitser?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 30 april 2017 @ 10:48:52 #107
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_170580039
quote:
11s.gif Op zondag 30 april 2017 10:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Een Duitser?
Nee, te veel erfelijke afwijkingen en er was een kinderwens
pi_170580042
quote:
11s.gif Op zondag 30 april 2017 10:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Een Duitser?
Wat voor hond zou een type als ik hebben, denk na..
  zondag 30 april 2017 @ 10:49:32 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170580047
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 10:49 schreef Johnshooter2 het volgende:

Wat voor hond zou een type als ik hebben, denk na..
Dat is niet de discussie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170580104
quote:
12s.gif Op zondag 30 april 2017 10:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is niet de discussie.
Oké, ik geef het wel toe, ik loop als een puppy achter haar aan en ik doe wat ze van me wilt, gelukkig is ze niet echt veeleisend. En dit allemaal zodat ze maar niet weg gaat
  zondag 30 april 2017 @ 10:55:39 #111
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170580122
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 10:54 schreef Johnshooter2 het volgende:

Oké, ik geef het wel toe, ik loop als een puppy achter haar aan en ik doe wat ze van me wilt, gelukkig is ze niet echt veeleisend. En dit allemaal zodat ze maar niet weg gaat
Dat had je hier toch al toegegeven?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 30 april 2017 @ 11:00:41 #112
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_170580200
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 10:54 schreef Johnshooter2 het volgende:

[..]

Oké, ik geef het wel toe, ik loop als een puppy achter haar aan en ik doe wat ze van me wilt, gelukkig is ze niet echt veeleisend. En dit allemaal zodat ze maar niet weg gaat
Goh...... dat niet elke vrouw verliefd op jou wordt? :')

Het moet toch wel het grootste compliment zijn wat een vrouw kan krijgen "Gelukkig ben je niet veeleisend" :')
  zondag 30 april 2017 @ 11:36:10 #113
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170580767
Terechte klacht, ik snap ook niet wat sommige kerels zien in dat soort saaie huismusjes zonder leven. Maar je bent ook wel een loser als je je daardoor laat manipuleren.
pi_170581858
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 09:48 schreef Bogatell het volgende:

[..]

Alleen zijn is fantastisch, als je maten nog gewoon een beetje outgoing blijven doen.

Als ik nu mocht kiezen tussen ook een relatie krijgen of mijn vrienden die helemaal onder de plak zitten weer wat meer onder de plak uit krijgen en weer festivalletjes pakken en dat soort dingen, zou ik 100 % voor het laatste kiezen.
Zou ook kunnen dat ze niet onder de plak zitten, maar zelf gewoon een beetje klaar zijn met festivalletjes en dat soort dingen en hun leventje (of juist het gebrek aan een leven, zoals een ander dat zou kunnen zien) wel best vinden zoals het nu is. Soort zoekt soort tenslotte.
pi_170582315
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 10:25 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik ben zelf ook onzeker geweest maar ik heb nooit een vriend op deze manier geclaimd. Misschien wel veel ermee omgegaan en vriendinnen daardoor minder gezien, maar daar heb ik achteraf spijt van en zal ik ook niet meer doen. Je hebt immers ook genoeg mannen die de vriend(in)nen van hun vriendin niet eens willen leren kennen. Belachelijk hoe iedereen dit gedrag maar accepteert en vrienden direct laat vallen alleen maar voor seks.
Je kan het ook accepteren zonder je vriend(inn)en te laten vallen. Mij zou het eerlijk gezegd niet zoveel boeien als mijn vriendin mijn vrienden niet wilde ontmoeten, of dat ze simpelweg niet bij elkaar passen. Dan sleur ik d'r gewoon niet mee en ga alleen met hun een biertje drinken*. Daar heeft ze dan maar wel mee te dealen.

Ik denk dat het probleem bij sommigen (waaronder TS zelf) is dat hun relatiestatus en het karakter van een partner te veel invloed hebben op hun omgang met hun vrienden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 10:54 schreef Johnshooter2 het volgende:

[..]

Oké, ik geef het wel toe, ik loop als een puppy achter haar aan en ik doe wat ze van me wilt, gelukkig is ze niet echt veeleisend. En dit allemaal zodat ze maar niet weg gaat
Met een beetje pech gaat ze hierdoor juist weg.
  zondag 30 april 2017 @ 13:13:20 #116
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_170582550
Zijn dit ook de mooiere vrouwexemplaren of juist niet?
pi_170582624
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 12:58 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Je kan het ook accepteren zonder je vriend(inn)en te laten vallen. Mij zou het eerlijk gezegd niet zoveel boeien als mijn vriendin mijn vrienden niet wilde ontmoeten, of dat ze simpelweg niet bij elkaar passen. Dan sleur ik d'r gewoon niet mee en ga alleen met hun een biertje drinken*. Daar heeft ze dan maar wel mee te dealen.

Ik denk dat het probleem bij sommigen (waaronder TS zelf) is dat hun relatiestatus en het karakter van een partner te veel invloed hebben op hun omgang met hun vrienden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Met een beetje pech gaat ze hierdoor juist weg.
Neuh, die loopt niet weg
pi_170583265
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:06 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Leuk voor jou en je vrienden, dit lezend is de impotentie duidelijk al ingetreden maar ja eigen keuze. Ben het wel met je eens dat mannen zich niet moeten leiden door hun instinct, maar als het alternatief verslaving is niet
Ja hoor, we hebben er weer zo eentje. Iemand die af en toe een lijntje legt is gelijk verslaafd :')
pi_170584386
quote:
10s.gif Op zondag 30 april 2017 09:48 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Die mensen die bang zijn om alleen te zijn gaan dan ook vaak rare dingen doen en denken, zoals met tegenzin gaan stappen om maar niet alleen te hoeven zitten, want dat is schijnbaar niet OK.
Achteraf blijken dingen toch leuker te zijn en alleen zitten op koningsdag is gewoon matig
pi_170584684
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 10:49 schreef Johnshooter2 het volgende:

[..]

Wat voor hond zou een type als ik hebben, denk na..
Audi + tattoo's + gouden koningsketting = pitbull
pi_170584772
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 12:58 schreef AnanYaw het volgende:
[..]

Met een beetje pech gaat ze hierdoor juist weg.
Een slap karakter noemen ze dat. Daarom als ik een chick leuk vind en ik heb een andere mening dan haar, dan laat ik dat merken. Je moet vrouwtjes niet napraten, want ben geen papegaai
pi_170586162
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:06 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Leuk voor jou en je vrienden, dit lezend is de impotentie duidelijk al ingetreden maar ja eigen keuze. Ben het wel met je eens dat mannen zich niet moeten leiden door hun instinct, maar als het alternatief verslaving is niet
Dat is gek, ik dacht de we het over een eventuele vriend van jouw vriend hadden, en dat het over het nuttigen van teveel alcohol tijdens uitgaan ging. Leuke strawman wel.
pi_170586864
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:29 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik ben niet 100% tegen drugsgebruik, maar ik vind het wel een uitwas van deze narcistische maatschappij als het regelmatig gebeurt voor de lol. Echt typisch iets voor mensen die niets zinnigers met hun geld kunnen doen dan het aan hun eigen genot besteden terwijl ze het sowieso al goed hadden, anders hadden ze dat geld niet, en al het andere interesseert ze niet . Maar ja God heeft deze mensen gemaakt ze bestaan en kunnen hun hedonistische leefwijze gewoon voortzetten. Net als hoeren criminelen enz. Dus ik heb er geen mening over. Ik kan er immers niet over oordelen. Maar het is iig goed dat er ook nog mannen bestaan die rekening houden met hun vriendin.
Grappig genoeg begint zo langzamerhand door te dringen in de wetenschap dat mensen die af en toe drugs hebben gebruikt meer bewustzijn lijken te hebben en dat ze empathischer en/of creatiever zijn (afhankelijk van het soort dus). Dingen als ayahuasca worden niet voor niets al duizenden jaren gebruikt.
Whatever...
pi_170588086
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 14:46 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Een slap karakter noemen ze dat. Daarom als ik een chick leuk vind en ik heb een andere mening dan haar, dan laat ik dat merken. Je moet vrouwtjes niet napraten, want ben geen papegaai
Dit is waar. Ik sleep mezelf ook weleens ergens met tegenzin naartoe, omdat ik weet dat ik achteraf blij ben dat ik ben gegaan.

Al vond ik het wel opmerkelijk dat hij zijn vrijgezelle status in die overweging meeneemt.
pi_170588229
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 16:08 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Grappig genoeg begint zo langzamerhand door te dringen in de wetenschap dat mensen die af en toe drugs hebben gebruikt meer bewustzijn lijken te hebben en dat ze empathischer en/of creatiever zijn (afhankelijk van het soort dus). Dingen als ayahuasca worden niet voor niets al duizenden jaren gebruikt.
Mensen die nog nooit drugs hebben gebruikt zijn ook vaak bekrompen en kijken niet verder dan een pilsje. Zo'n "alles wat anders is is gevaarlijk" houding

[ Bericht 0% gewijzigd door Fatoeman op 30-04-2017 18:11:12 ]
  Moderator zondag 30 april 2017 @ 18:04:38 #126
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170589416
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 17:01 schreef AnanYaw het volgende:

Al vond ik het wel opmerkelijk dat hij zijn vrijgezelle status in die overweging meeneemt.
Omdat het hem ook om die vrijgezelle status gaat. Dit hele topic draait daar stiekem om.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 30 april 2017 @ 19:59:19 #127
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_170592825
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 17:01 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Dit is waar. Ik sleep mezelf ook weleens ergens met tegenzin naartoe, omdat ik weet dat ik achteraf blij ben dat ik ben gegaan.

Al vond ik het wel opmerkelijk dat hij zijn vrijgezelle status in die overweging meeneemt.
Nah je bent dan gemakzuchtiger. Dat herken ik wel enigszins, als het dan regent heb je zoiets van laat maar. Anders denk je, laat ik het toch maar proberen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_170595220
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 14:42 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Audi + tattoo's + gouden koningsketting = pitbull
Inderdaad fatoeman! Heb wel eens foto's van mijn hondje gepost hier.
Prachtbeest!
pi_170595237
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 21:08 schreef Johnshooter2 het volgende:

[..]

Inderdaad fatoeman! Heb wel eens foto's van mijn hondje gepost hier.
Prachtbeest!
Mensenkennis :7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')