Klopt.quote:Op zondag 30 april 2017 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar je claimt dat je liever onder de plak zit dan dat je single bent. Dat impliceert dus dat als ze wel zo'n enorme kenau was geweest, je het ook prima vond, want je hebt in ieder geval een relatie. Dat vind ik zo'n fatalistische instelling.
Neequote:Op zondag 30 april 2017 10:32 schreef the-eye het volgende:
[..]
Z'n vrouw dacht eerst aan een Labrador maar haren op de bank deed haar voor Johnshooter2 kiezen.
Een Duitser?quote:Op zondag 30 april 2017 10:42 schreef the-eye het volgende:
Nou ja.... dan was het een ander volgzaam ras.
Dat is niet de discussie.quote:Op zondag 30 april 2017 10:49 schreef Johnshooter2 het volgende:
Wat voor hond zou een type als ik hebben, denk na..
Oké, ik geef het wel toe, ik loop als een puppy achter haar aan en ik doe wat ze van me wilt, gelukkig is ze niet echt veeleisend. En dit allemaal zodat ze maar niet weg gaatquote:
Dat had je hier toch al toegegeven?quote:Op zondag 30 april 2017 10:54 schreef Johnshooter2 het volgende:
Oké, ik geef het wel toe, ik loop als een puppy achter haar aan en ik doe wat ze van me wilt, gelukkig is ze niet echt veeleisend. En dit allemaal zodat ze maar niet weg gaat
Goh...... dat niet elke vrouw verliefd op jou wordt?quote:Op zondag 30 april 2017 10:54 schreef Johnshooter2 het volgende:
[..]
Oké, ik geef het wel toe, ik loop als een puppy achter haar aan en ik doe wat ze van me wilt, gelukkig is ze niet echt veeleisend. En dit allemaal zodat ze maar niet weg gaat
Zou ook kunnen dat ze niet onder de plak zitten, maar zelf gewoon een beetje klaar zijn met festivalletjes en dat soort dingen en hun leventje (of juist het gebrek aan een leven, zoals een ander dat zou kunnen zien) wel best vinden zoals het nu is. Soort zoekt soort tenslotte.quote:Op zondag 30 april 2017 09:48 schreef Bogatell het volgende:
[..]
Alleen zijn is fantastisch, als je maten nog gewoon een beetje outgoing blijven doen.
Als ik nu mocht kiezen tussen ook een relatie krijgen of mijn vrienden die helemaal onder de plak zitten weer wat meer onder de plak uit krijgen en weer festivalletjes pakken en dat soort dingen, zou ik 100 % voor het laatste kiezen.
Je kan het ook accepteren zonder je vriend(inn)en te laten vallen. Mij zou het eerlijk gezegd niet zoveel boeien als mijn vriendin mijn vrienden niet wilde ontmoeten, of dat ze simpelweg niet bij elkaar passen. Dan sleur ik d'r gewoon niet mee en ga alleen met hun een biertje drinken*. Daar heeft ze dan maar wel mee te dealen.quote:Op zondag 30 april 2017 10:25 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik ben zelf ook onzeker geweest maar ik heb nooit een vriend op deze manier geclaimd. Misschien wel veel ermee omgegaan en vriendinnen daardoor minder gezien, maar daar heb ik achteraf spijt van en zal ik ook niet meer doen. Je hebt immers ook genoeg mannen die de vriend(in)nen van hun vriendin niet eens willen leren kennen. Belachelijk hoe iedereen dit gedrag maar accepteert en vrienden direct laat vallen alleen maar voor seks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een beetje pech gaat ze hierdoor juist weg.quote:Op zondag 30 april 2017 10:54 schreef Johnshooter2 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 april 2017 12:58 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Je kan het ook accepteren zonder je vriend(inn)en te laten vallen. Mij zou het eerlijk gezegd niet zoveel boeien als mijn vriendin mijn vrienden niet wilde ontmoeten, of dat ze simpelweg niet bij elkaar passen. Dan sleur ik d'r gewoon niet mee en ga alleen met hun een biertje drinken*. Daar heeft ze dan maar wel mee te dealen.
Ik denk dat het probleem bij sommigen (waaronder TS zelf) is dat hun relatiestatus en het karakter van een partner te veel invloed hebben op hun omgang met hun vrienden.Neuh, die loopt niet wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Met een beetje pech gaat ze hierdoor juist weg.
Ja hoor, we hebben er weer zo eentje. Iemand die af en toe een lijntje legt is gelijk verslaafdquote:Op zaterdag 29 april 2017 22:06 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Leuk voor jou en je vrienden, dit lezend is de impotentie duidelijk al ingetreden maar ja eigen keuze. Ben het wel met je eens dat mannen zich niet moeten leiden door hun instinct, maar als het alternatief verslaving is niet
Achteraf blijken dingen toch leuker te zijn en alleen zitten op koningsdag is gewoon matigquote:Op zondag 30 april 2017 09:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die mensen die bang zijn om alleen te zijn gaan dan ook vaak rare dingen doen en denken, zoals met tegenzin gaan stappen om maar niet alleen te hoeven zitten, want dat is schijnbaar niet OK.
Audi + tattoo's + gouden koningsketting = pitbullquote:Op zondag 30 april 2017 10:49 schreef Johnshooter2 het volgende:
[..]
Wat voor hond zou een type als ik hebben, denk na..
Een slap karakter noemen ze dat. Daarom als ik een chick leuk vind en ik heb een andere mening dan haar, dan laat ik dat merken. Je moet vrouwtjes niet napraten, want ben geen papegaaiquote:Op zondag 30 april 2017 12:58 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Met een beetje pech gaat ze hierdoor juist weg.
Dat is gek, ik dacht de we het over een eventuele vriend van jouw vriend hadden, en dat het over het nuttigen van teveel alcohol tijdens uitgaan ging. Leuke strawman wel.quote:Op zaterdag 29 april 2017 22:06 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Leuk voor jou en je vrienden, dit lezend is de impotentie duidelijk al ingetreden maar ja eigen keuze. Ben het wel met je eens dat mannen zich niet moeten leiden door hun instinct, maar als het alternatief verslaving is niet
Grappig genoeg begint zo langzamerhand door te dringen in de wetenschap dat mensen die af en toe drugs hebben gebruikt meer bewustzijn lijken te hebben en dat ze empathischer en/of creatiever zijn (afhankelijk van het soort dus). Dingen als ayahuasca worden niet voor niets al duizenden jaren gebruikt.quote:Op zaterdag 29 april 2017 22:29 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik ben niet 100% tegen drugsgebruik, maar ik vind het wel een uitwas van deze narcistische maatschappij als het regelmatig gebeurt voor de lol. Echt typisch iets voor mensen die niets zinnigers met hun geld kunnen doen dan het aan hun eigen genot besteden terwijl ze het sowieso al goed hadden, anders hadden ze dat geld niet, en al het andere interesseert ze niet . Maar ja God heeft deze mensen gemaakt ze bestaan en kunnen hun hedonistische leefwijze gewoon voortzetten. Net als hoeren criminelen enz. Dus ik heb er geen mening over. Ik kan er immers niet over oordelen. Maar het is iig goed dat er ook nog mannen bestaan die rekening houden met hun vriendin.
Dit is waar. Ik sleep mezelf ook weleens ergens met tegenzin naartoe, omdat ik weet dat ik achteraf blij ben dat ik ben gegaan.quote:Op zondag 30 april 2017 14:46 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Een slap karakter noemen ze dat. Daarom als ik een chick leuk vind en ik heb een andere mening dan haar, dan laat ik dat merken. Je moet vrouwtjes niet napraten, want ben geen papegaai
Mensen die nog nooit drugs hebben gebruikt zijn ook vaak bekrompen en kijken niet verder dan een pilsje. Zo'n "alles wat anders is is gevaarlijk" houdingquote:Op zondag 30 april 2017 16:08 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Grappig genoeg begint zo langzamerhand door te dringen in de wetenschap dat mensen die af en toe drugs hebben gebruikt meer bewustzijn lijken te hebben en dat ze empathischer en/of creatiever zijn (afhankelijk van het soort dus). Dingen als ayahuasca worden niet voor niets al duizenden jaren gebruikt.
Omdat het hem ook om die vrijgezelle status gaat. Dit hele topic draait daar stiekem om.quote:Op zondag 30 april 2017 17:01 schreef AnanYaw het volgende:
Al vond ik het wel opmerkelijk dat hij zijn vrijgezelle status in die overweging meeneemt.
Nah je bent dan gemakzuchtiger. Dat herken ik wel enigszins, als het dan regent heb je zoiets van laat maar. Anders denk je, laat ik het toch maar proberen.quote:Op zondag 30 april 2017 17:01 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Dit is waar. Ik sleep mezelf ook weleens ergens met tegenzin naartoe, omdat ik weet dat ik achteraf blij ben dat ik ben gegaan.
Al vond ik het wel opmerkelijk dat hij zijn vrijgezelle status in die overweging meeneemt.
Inderdaad fatoeman! Heb wel eens foto's van mijn hondje gepost hier.quote:Op zondag 30 april 2017 14:42 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Audi + tattoo's + gouden koningsketting = pitbull
Mensenkennisquote:Op zondag 30 april 2017 21:08 schreef Johnshooter2 het volgende:
[..]
Inderdaad fatoeman! Heb wel eens foto's van mijn hondje gepost hier.
Prachtbeest!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |