abonnement Unibet Coolblue
pi_170456142
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 15:51 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Bij mij is het zo dat ik weet dat ( bepaalde soort) vrouwen bewust kiezen om zwanger te worden van een stoere bad boy type, om vervolgens een hoogopgeleide nerd te vinden om voor haar en het kind te zorgen.
Geen vrouw plant dat vooraf zo. :{w
pi_170456307
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 11:34 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

De meeste vrouwen worden daar niet enthousiast van.
Gek genoeg verwachten veel vrouwen het andersom wel.
Als single mom met veel single ouders in mijn vriendenkring (zowel mannen als vrouwen maar ik heb dat ook een periode bewust opgezocht) begrip ik dat heel erg goed.

We zijn in Nederland nog lang niet van de traditionele rollenpatronen af en het is nog steeds de vrouw die geacht wordt het meeste tijd en energie in het huishouden en de kinderen te steken.

De mannen met wie ik een relatie heb gehad hebben nooit zo heel erg veel gedaan met mijn kinderen; het waren toch vooral mijn kinderen.
Om me heen zag ik wel veel vrouwen die een relatie aangingen met een man met kinderen en dan draaide die vrouw toch voor een groot deel van de zorg op.

Nu is dat al lastig genoeg (Jij bent mijn moeder niet!!!) maar het wordt nog lastiger als meneer vervolgens wel met een waslijst aan eisen komt over die zorg. Zij moet het doen maar wel zoals hij het wil want het zijn zijn kinderen. Tja. Daar was ik na 2 single dads ook wel klaar mee. Nul gezag over die hummels maar wel zorgen? Dat gaat niet.
pi_170456380
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:48 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Puur uit nieuwsgierigheid, maar om welke reden niet? Uit iets als jaloezie? Of omdat die vent zijn verantwoordelijkheden moet nemen? (Eerlijk gezegd, als ie zich zo bij een vrouw gedraagt is dat kind zo'n vader liever kwijt dan rijk)

Zou die beslissing anders zijn als de vader van het kind bijvoorbeeld al overleden zou zijn?
Nee, in geen enkel geval wil ik voor het kind van een ander zorgen. Dat kind zou dan niet van mij zijn en ik weet niet of ik er van zou kunnen houden, bovendien zou ik mijn eigen kind altijd voor laten gaan op het kind van een ander. Dus dat zou niet helemaal eerlijk zijn tegenover dat kind niet en tegen de moeder van dat kind niet.
  maandag 24 april 2017 @ 16:03:39 #129
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170456422
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:52 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Geen vrouw plant dat vooraf zo. :{w
Jawel hoor. In ghetto cirkels.

Of niet dat ze het altijd bewust plannen, maar dat ze echt neerkijken op degene die hard werken en studeren, en bewust kiezen voor de drug dealers en gangster types. Of sugar daddy's.

En dit heb ik van vrouwen zelf gehoord.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170456500
Tja mijn vriend en mijn dochter hebben gewoon een vriendschappelijke band, mijn vriend hangt niet de vader uit, maar als er iets is, dan praat hij wel met haar en legt iets uit. Mijn dochter heeft wel eens naar zijn hoofd geslingerd van je bent niet mijn vader!!
pi_170456517
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:59 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Als single mom met veel single ouders in mijn vriendenkring (zowel mannen als vrouwen maar ik heb dat ook een periode bewust opgezocht) begrip ik dat heel erg goed.

We zijn in Nederland nog lang niet van de traditionele rollenpatronen af en het is nog steeds de vrouw die geacht wordt het meeste tijd en energie in het huishouden en de kinderen te steken.

De mannen met wie ik een relatie heb gehad hebben nooit zo heel erg veel gedaan met mijn kinderen; het waren toch vooral mijn kinderen.
Om me heen zag ik wel veel vrouwen die een relatie aangingen met een man met kinderen en dan draaide die vrouw toch voor een groot deel van de zorg op.

Nu is dat al lastig genoeg (Jij bent mijn moeder niet!!!) maar het wordt nog lastiger als meneer vervolgens wel met een waslijst aan eisen komt over die zorg. Zij moet het doen maar wel zoals hij het wil want het zijn zijn kinderen. Tja. Daar was ik na 2 single dads ook wel klaar mee. Nul gezag over die hummels maar wel zorgen? Dat gaat niet.
Daar heb je wel enigszins gelijk in, ik verwacht van haar wel dat ze een goede stiefmoeder is maar de eindbaas blijf ik toch altijd zelf.
pi_170456519
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 16:03 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Jawel hoor. In ghetto cirkels.

Of niet dat ze het altijd bewust plannen, maar dat ze echt neerkijken op degene die hard werken en studeren, en bewust kiezen voor de drug dealers en gangster types. Of sugar daddy's.

En dit heb ik van vrouwen zelf gehoord.
Dit zijn van de urban myths van vermeende nice guys die boos zijn omdat ze geen vrouwen hosselen.
Conscience do cost.
  maandag 24 april 2017 @ 16:12:03 #133
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170456587
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 16:07 schreef ems. het volgende:

[..]

Dit zijn van de urban myths van vermeende nice guys die boos zijn omdat ze geen vrouwen hosselen.
Ik kan heel goed vrouwen "hosselen". Tenminste, veel vriendinnetjes gehad over de afgelopen jaren.

Wat ik zeg gebeurt dus echt, in bepaalde kringen (kringen waar ik veel mee te maken heb gehad). Ze gaan voor de man met de meeste status en worden expres zwanger. Daarmee hopen ze dat de man zal blijven en zal veranderen in een lieve zorgzame vader en partner. Dit gebeurt vrijwel nooit.

Dan bekeren ze tot de christendom en worden lid van een kerkgemeenschap. Hierin hopen ze een "nette" man te vinden. Believe it or not, it is true.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 24 april 2017 @ 16:18:51 #134
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170456707
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 15:51 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Bij mij is het zo dat ik weet dat ( bepaalde soort) vrouwen bewust kiezen om zwanger te worden van een stoere bad boy type, om vervolgens een hoogopgeleide nerd te vinden om voor haar en het kind te zorgen.
Op welke wanhopige mannenblog heb je dat gelezen?
  maandag 24 april 2017 @ 16:19:36 #135
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170456717
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 16:18 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Op welke wanhopige mannenblog heb je dat gelezen?
Lees verder.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170456777
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 16:12 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik kan heel goed vrouwen "hosselen". Tenminste, veel vriendinnetjes gehad over de afgelopen jaren.

Wat ik zeg gebeurt dus echt, in bepaalde kringen (kringen waar ik veel mee te maken heb gehad). Ze gaan voor de man met de meeste status en worden expres zwanger. Daarmee hopen ze dat de man zal blijven en zal veranderen in een lieve zorgzame vader en partner. Dit gebeurt vrijwel nooit.

Dan bekeren ze tot de christendom en worden lid van een kerkgemeenschap. Hierin hopen ze een "nette" man te vinden. Believe it or not, it is true.
Dat is wel heel erg inderdaad. Dat ze eerst een coole dude als vriend nemen en dan het duistere pad naar het christendom bewandelen.
Conscience do cost.
  maandag 24 april 2017 @ 16:23:16 #137
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_170456785
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 16:12 schreef Keep_Walking het volgende:

Dan bekeren ze tot de christendom en worden lid van een kerkgemeenschap. Hierin hopen ze een "nette" man te vinden. Believe it or not, it is true.
Ik weet niet waarom, maar ik heb ergens de vage indruk dat dit om een n=1 observatie gaat. Erg representatief. :+
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_170457215
Nou denk dat als iedere vader een dna test laat doen op zijn kinderen, ineens ook naar voren komt dat sommige kinderen ook van een ander zijn.
pi_170457235
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 16:42 schreef LittleLady het volgende:
Nou denk dat als iedere vader een dna test laat doen op zijn kinderen, ineens ook naar voren komt dat sommige kinderen ook van een ander zijn.
Oh echt.
Conscience do cost.
pi_170457368
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 16:42 schreef LittleLady het volgende:
Nou denk dat als iedere vader een dna test laat doen op zijn kinderen, ineens ook naar voren komt dat sommige kinderen ook van een ander zijn.
Ongeveer 8% zelfs blijkt uit verschillende onderzoeken.
  maandag 24 april 2017 @ 17:03:50 #141
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170457655
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 16:23 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom, maar ik heb ergens de vage indruk dat dit om een n=1 observatie gaat. Erg representatief. :+
Nou dit is wel mijn persoonlijk kennis/ervaring... Maar het is niet zo dat ik de enige ben hoor.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170458055
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 12:01 schreef Velda het volgende:
Ik ben al een tijdje actief met online daten. Ik kom in mn gewone leven niet echt veel nieuwe leuke mannen tegen en ben ook best verlegen. Maar op die sites lopen er helaas echt hele sneue mannen rond.

Sturen je berichtjes als "De paashaas is mij vergeten mag ik van jou een eitje" of "Hee, zullen we een hotelletje regelen" Volledig kansloos. Ook mannen van 60 die denken dat ik (27 jaar) interesse in ze heb. Heb duidelijk neergezet welke leeftijd ik zoek en toch maar reageren.

Hoe komt het dat die mannen echt niet begrijpen dat vrouwen daar alleen maar heel hard van wegrennen? Is er iets mis gegaan met hun opvoeding?
Het voordeel is dat tussen die 100 kansloze reakties per dag/week(?) er vast ook 10-20 reakties tussen zit met potentie. Als 'normale' man mag je blij zijn als je 20 niet-gesolliciteerde reakties per jaar krijgt, waarvan 90% je naar een betaalsite wil lokken.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_170460241
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:32 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Geen idee maar vond tinder al ongemakkelijk dus dit is helemaal een no go
Gelukkig is er Fok! :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_170465020
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 19:15 schreef Godshand het volgende:

[..]

Gelukkig is er Fok! :)
Een sociaal leven doet ook wonderen
pi_170468885
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 22:01 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Een sociaal leven doet ook wonderen
^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 25 april 2017 @ 02:23:36 #146
451005 Grems
Clown World
pi_170469172
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:52 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Geen vrouw plant dat vooraf zo. :{w
Natuurlijk wel.

Gepland of niet, geen enkele zelfrespecterende man zou voor andermans kinderen moeten willen zorgen.

Een cuck krijgt, terecht, 0.0 respect van de vrouw, de kinderen en de maatschappij.
  dinsdag 25 april 2017 @ 06:49:37 #147
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_170469850
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 02:23 schreef Grems het volgende:

[..]

Natuurlijk wel.

Gepland of niet, geen enkele zelfrespecterende man zou voor andermans kinderen moeten willen zorgen.

Een cuck krijgt, terecht, 0.0 respect van de vrouw, de kinderen en de maatschappij.
De beetje zelfrespecterende man zou zich niet zo druk maken wat vrouwen of de maatschappij wel of niet van hem en zijn leven vinden of respecteren.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_170470014
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 06:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

De beetje zelfrespecterende man zou zich niet zo druk maken wat vrouwen of de maatschappij wel of niet van hem en zijn leven vinden of respecteren.
Dit inderdaad. Er zijn best redenen waarom het opvoeden van een kind van een ander iets kan zijn wat je niet wil, maar als dat is omdat je dan bang bent, dat mensen je een "cuck" vinden, ben je sowieso al een vrij zielig exemplaar.
  dinsdag 25 april 2017 @ 08:09:29 #149
451005 Grems
Clown World
pi_170470172
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 06:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

De beetje zelfrespecterende man zou zich niet zo druk maken wat vrouwen of de maatschappij wel of niet van hem en zijn leven vinden of respecteren.
Het lijkt mij wel handig om gerespecteerd te worden door je partner.
  dinsdag 25 april 2017 @ 08:28:21 #150
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170470304
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 02:23 schreef Grems het volgende:

[..]

Natuurlijk wel.

Gepland of niet, geen enkele zelfrespecterende man zou voor andermans kinderen moeten willen zorgen.

Een cuck krijgt, terecht, 0.0 respect van de vrouw, de kinderen en de maatschappij.
Wat is dit nu voor onzin. Als je op een bepaalde leeftijd vrijgezel bent is de kans er nu eenmaal dat vrouwen al een kind kunnen hebben. Als het verder gewoon een leuke vrouw is en het kind goed opgevoed is, zie ik er geen punt in. De mogelijke dealbreaker die er is dat is het feit dat ik zelf ook nog wel nageslacht wil produceren en als ze dat niet meer wil dan is het geen match.

Maar als je wellicht op Destiny's en Priscilla's valt dan is het misschien een issue
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')