abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_170450045
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 18:04 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Alleen naïeve jonge blaadjes van 18 zijn nog aantrekkelijk? Vrouwen van pakweg een jaar of 30 zijn al oud en verlept?

Ik ben eens heel benieuwd hoeveel vrouwen van in de 30 benaderd worden door de mannen van 60+, in verhouding tot de vrouwen die net hun puberjaren uit zijn.
Hier heb ik met Tinder geen last van gehad.
pi_170450128
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 18:26 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Haha. Die zoeken een sukkel die haar mee wil betalen aan de opvoeding van haar mocca kinderen :')
Tja ik zocht een sukkelin die mee wou helpen met de opvoeding van mijn mocca kind. En nee, de vrouwtjes stonden nou niet bepaald in de rij voor me.
pi_170450156
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 11:30 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Tja ik zocht een sukkelin die mee wou helpen met de opvoeding van mijn mocca kind. En nee, de vrouwtjes stonden nou niet bepaald in de rij voor me.
Moet eerlijk bekennen dat ik ook niet dol enthousiast wordt van de gedachte dat ik het kind van een ander moet opvoeden.
pi_170450201
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 11:32 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Moet eerlijk bekennen dat ik ook niet dol enthousiast wordt van de gedachte dat ik het kind van een ander moet opvoeden.
De meeste vrouwen worden daar niet enthousiast van.
Gek genoeg verwachten veel vrouwen het andersom wel.
pi_170450219
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 11:34 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

De meeste vrouwen worden daar niet enthousiast van.
Gek genoeg verwachten veel vrouwen het andersom wel.
Daar kan ik geen uitspraak over doen. Ben sowieso niet echt een kinder liefhebber
pi_170450374
Toen ik op de datingsite ging kijken, ben ik altijd heel eerlijk geweest, veel mannen zijn daardoor ook weggelopen, kon ze geen ongelijk geven, een kind van een ander is niet leuk, geef toe ik wilde ook geen man met jonge kinderen, een vrouw met schulden, tja ik wilde ook geen vriend die diep in de stront zat.
Ik heb nooit wat verwacht, heb daarom ook veel respect voor mijn vriend, begin maar eens een relatie met iemand met schulden, een jong kind en die moe is van altijd hard werken.
pi_170450500
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 11:44 schreef LittleLady het volgende:
Toen ik op de datingsite ging kijken, ben ik altijd heel eerlijk geweest, veel mannen zijn daardoor ook weggelopen, kon ze geen ongelijk geven, een kind van een ander is niet leuk, geef toe ik wilde ook geen man met jonge kinderen, een vrouw met schulden, tja ik wilde ook geen vriend die diep in de stront zat.
Ik heb nooit wat verwacht, heb daarom ook veel respect voor mijn vriend, begin maar eens een relatie met iemand met schulden, een jong kind en die moe is van altijd hard werken.
Het is hypocriet van me maar ik wilde zelf geen vrouw die al kinderen had van een andere vent.
Schulden enzovoort maakt me dan weer niks uit. Het was toch een beetje lastig te verkopen dat ik een kinderloze vrouw zocht, die bovendien jonger moest zijn dan mij en ook nog eens keer zin had om voor mijn kind te zorgen.
pi_170451276
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 12:01 schreef Velda het volgende:
Ik ben al een tijdje actief met online daten. Ik kom in mn gewone leven niet echt veel nieuwe leuke mannen tegen en ben ook best verlegen. Maar op die sites lopen er helaas echt hele sneue mannen rond.

Sturen je berichtjes als "De paashaas is mij vergeten mag ik van jou een eitje" of "Hee, zullen we een hotelletje regelen" Volledig kansloos. Ook mannen van 60 die denken dat ik (27 jaar) interesse in ze heb. Heb duidelijk neergezet welke leeftijd ik zoek en toch maar reageren.

Hoe komt het dat die mannen echt niet begrijpen dat vrouwen daar alleen maar heel hard van wegrennen? Is er iets mis gegaan met hun opvoeding?
Die kerel (met zn hotel) denkt gewoon, ik heb niets te verliezen en zoveel waarde hecht ik er niet aan, dus ik gooi gewoon een lijntje uit en wie weet kan ik gemakkelijk gratis wippen. Zo niet, no sweat.
pi_170451396
Trouwens, vrouwen die halfnaakt, getuite lippen, voorgevel inkijk, ass shots en dergelijke maken, moeten niet zo hypocriet doen.
pi_170452506
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 april 2017 15:16 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hij is best grappig. Als zo'n man verder niet oversekst blijft reageren kan het best een leuk gesprek worden :)
Ik ben blijkbaar de enige die niet gelijk aan seks denkt bij het woord 'eitjes' :') .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_170452667
Al kind(eren) hebben kan ook een pluspunt zijn, maar je moet er als vrouw (of man) aan toe zijn. Dat vergt best veel van je karakter. Zo kun je als ouder wel het kaf van het koren scheiden tijdens het daten. Momenteel zou ik er niet volwassen genoeg voor zijn om het kind van een ander op te voeden. Heeft niets te maken met het feit dat het van een ander is, maar meer dat ik nog in mijn lang leve de lol fase zit omdat ik me geestelijk nog een tiener voel/op dat niveau functioneer. Misschien was het anders geweest als ik al eens een goede relatie had gehad waar geen kinderen aan te pas kwamen, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt. Denk dat dat ook een rol kan spelen bij mensen. Maar ja, als je als alleenstaande ouder ook een vervelende relatiegeschiedenis achter de rug hebt en niemand bereid is om een relatie aan te gaan is dat natuurlijk wel vervelend. Maar ik kan me niet voorstellen dat alle vrijgezellen onvolwassen zijn/geen kinderen (van een ander) willen.

[ Bericht 3% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 24-04-2017 13:35:34 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_170452780
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 11:26 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Hier heb ik met Tinder geen last van gehad.
Ik denk dat het je op een site waar iedereen iedereen berichtjes kan sturen ook wel zou gebeuren. :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_170452843
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik denk dat het je op een site waar iedereen iedereen berichtjes kan sturen ook wel zou gebeuren. :P
Geen idee maar vond tinder al ongemakkelijk dus dit is helemaal een no go
pi_170452848
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 13:23 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Al kind(eren) hebben kan ook een pluspunt zijn, maar je moet er als vrouw (of man) aan toe zijn. Dat vergt best veel van je karakter. Zo kun je als ouder wel het kaf van het koren scheiden tijdens het daten. Momenteel zou ik er niet volwassen genoeg voor zijn om het kind van een ander op te voeden. Heeft niets te maken met het feit dat het van een ander is, maar meer dat ik nog in mijn lang leve de lol fase zit omdat ik me geestelijk nog een tiener voel/op dat niveau functioneer. Misschien was het anders geweest als ik al eens een goede relatie had gehad waar geen kinderen aan te pas kwamen, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt. Denk dat dat ook een rol kan spelen bij mensen.
Dat 'pluspunt' weegt niet op tegen de waslijst aan minpunten. Single ouders moeten lekker met elkaar gaan daten, dat is veel praktischer.
pi_170454397
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 11:50 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Het is hypocriet van me maar ik wilde zelf geen vrouw die al kinderen had van een andere vent.
Schulden enzovoort maakt me dan weer niks uit. Het was toch een beetje lastig te verkopen dat ik een kinderloze vrouw zocht, die bovendien jonger moest zijn dan mij en ook nog eens keer zin had om voor mijn kind te zorgen.
Waarom hypocriet, ik wilde ze ook niet van een ander en wilde ook geen man met jonge kinderen, de kinderen van mijn vriend wonen al op zichzelf en een ervan heeft zelf al een kind. Je mag toch keuzes maken van wat je wel of niet wil.
pi_170455098
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 13:23 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Al kind(eren) hebben kan ook een pluspunt zijn, maar je moet er als vrouw (of man) aan toe zijn. Dat vergt best veel van je karakter. Zo kun je als ouder wel het kaf van het koren scheiden tijdens het daten. Momenteel zou ik er niet volwassen genoeg voor zijn om het kind van een ander op te voeden. Heeft niets te maken met het feit dat het van een ander is, maar meer dat ik nog in mijn lang leve de lol fase zit omdat ik me geestelijk nog een tiener voel/op dat niveau functioneer. Misschien was het anders geweest als ik al eens een goede relatie had gehad waar geen kinderen aan te pas kwamen, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt. Denk dat dat ook een rol kan spelen bij mensen. Maar ja, als je als alleenstaande ouder ook een vervelende relatiegeschiedenis achter de rug hebt en niemand bereid is om een relatie aan te gaan is dat natuurlijk wel vervelend. Maar ik kan me niet voorstellen dat alle vrijgezellen onvolwassen zijn/geen kinderen (van een ander) willen.
Geloof me maar, als je fulltime ouder bent zijn er niet heel veel vrouwen zonder kinderen die dat willen. En hoe ouder je kind is hoe lastiger het wordt.
pi_170455133
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 14:36 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Waarom hypocriet, ik wilde ze ook niet van een ander en wilde ook geen man met jonge kinderen, de kinderen van mijn vriend wonen al op zichzelf en een ervan heeft zelf al een kind. Je mag toch keuzes maken van wat je wel of niet wil.
Klopt, maar de vijver waar je dan in kan vissen is dan wel erg klein.
pi_170455234
Maar waarom wilde je dan geen vrouw met een kind? Liever geen kind van een ander of altijd 1 kind gewild? Of liever nog een tweede kind samen
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_170455297
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 15:08 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Klopt, maar de vijver waar je dan in kan vissen is dan wel erg klein.
Je hoeft er maar 1 tegen te komen, maar hangt ook heel erg af hoe mensen zelf met hun kinderen omgaan, ben wel alleenstaande vaders tegen gekomen die over niets anders dan hun kind konden praten en alles draaide om het kind.
Dan zit je op visite en hoveren de kinderen constant om je heen en eisden de aandacht op van je gastheer op, allemaal leuk, maar mijn dochter heeft even en daarna mag ze zichzelf vermaken.
Denk dat daarom ook veel erop afknappen, de verdeling is niet goed en sommige kinderen zijn ook heel vervelend, weet dat de dochter van een kennis van mij de relatie heeft weggejaagd, zij praatte het goed, maar kan mij voorstellen dat iemand dan aardig teleurgesteld is.
  maandag 24 april 2017 @ 15:17:15 #120
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170455327
Ik wil ook geen vrouw met kinderen van een ander. Ik zeg niet dat ik er niet verliefd op kan worden, maar ik screen ze bij voorbaat af op als ze kinderen hebben.

Heeft ook te maken met mijn leeftijd, denk ik.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170455886
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:16 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Je hoeft er maar 1 tegen te komen, maar hangt ook heel erg af hoe mensen zelf met hun kinderen omgaan, ben wel alleenstaande vaders tegen gekomen die over niets anders dan hun kind konden praten en alles draaide om het kind.
Dan zit je op visite en hoveren de kinderen constant om je heen en eisden de aandacht op van je gastheer op, allemaal leuk, maar mijn dochter heeft even en daarna mag ze zichzelf vermaken.
Denk dat daarom ook veel erop afknappen, de verdeling is niet goed en sommige kinderen zijn ook heel vervelend, weet dat de dochter van een kennis van mij de relatie heeft weggejaagd, zij praatte het goed, maar kan mij voorstellen dat iemand dan aardig teleurgesteld is.
Klopt, meesten vonden het niks dat ze altijd bij mij is, dan vroegen ze me wanneer ze naar haar moeder ging en dan moest ik wel de waarheid vertellen uiteraard, dus de vrouw die ik nu in ons leven heb laat ik echt nooit meer gaan. Die is een betere stiefmoeder dan ik vader ben.
pi_170455919
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 15:12 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Maar waarom wilde je dan geen vrouw met een kind? Liever geen kind van een ander of altijd 1 kind gewild? Of liever nog een tweede kind samen
Omdat ik niet voor het kind van een andere vent wil zorgen.
  maandag 24 april 2017 @ 15:48:40 #123
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_170456034
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 15:44 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Puur uit nieuwsgierigheid, maar om welke reden niet? Uit iets als jaloezie? Of omdat die vent zijn verantwoordelijkheden moet nemen? (Eerlijk gezegd, als ie zich zo bij een vrouw gedraagt is dat kind zo'n vader liever kwijt dan rijk)

Zou die beslissing anders zijn als de vader van het kind bijvoorbeeld al overleden zou zijn?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  maandag 24 april 2017 @ 15:49:25 #124
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170456054
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 15:44 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Dat heb ik (helaas) dus ook. Combinatie trots/weten hoe (bepaalde) vrouwen kunnen zijn/trauma's en ervaring die ik heb meegemaakt.

Toen ik heel kwetsbaar was, en gewoon in een zwakke positie, waren de meeste vrouwen die ik kende gewoon nare bitches. Veel van die nare bitches werden zwanger van een jongen die achteraf niet goede partner/vader konden zijn. En nu zien ze mij afstuderen met rechten en veel toekomst perspectief en eigen woning...
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 24 april 2017 @ 15:51:36 #125
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170456116
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:48 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Puur uit nieuwsgierigheid, maar om welke reden niet? Uit iets als jaloezie? Of omdat die vent zijn verantwoordelijkheden moet nemen? (Eerlijk gezegd, als ie zich zo bij een vrouw gedraagt is dat kind zo'n vader liever kwijt dan rijk)

Zou die beslissing anders zijn als de vader van het kind bijvoorbeeld al overleden zou zijn?
Bij mij is het zo dat ik weet dat ( bepaalde soort) vrouwen bewust kiezen om zwanger te worden van een stoere bad boy type, om vervolgens een hoogopgeleide nerd te vinden om voor haar en het kind te zorgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')