abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 20 april 2017 @ 09:44:42 #26
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170348125
Haar ouders zijn tokkies, zijzelf is een tokkie en ook dr kinderen zullen tokkies worden. Triest eigenlijk.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_170348163
quote:
7s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:39 schreef onlogisch het volgende:
Je kan een minderjarig kind niet straffen/afrekenen op de daden van zijn of haar ouders. Maar ik snap het dilemma wel. Eens met Caland dat er eindelijk eens een club optreedt tegen tokkie-ouders alleen ik denk dat ze hier de verkeerde middelen voor gebruiken.

Welke middelen je dan zou moeten gebruiken is een goeie. Wellicht een maatschappelijk werker of zo? Kijk een kind heeft gewoon recht op sport en ontwikkeling. Dus ontzeggen gaat mij echt te ver. Wanneer er in een buurt problemen zijn met kinderen/ouders komt er toch ook weleens een maatschappelijk werker aan te pas?

Waarom in dit geval niet? :)
Ze ontzeggen hem dan ook niet het 'recht' ( :') ? ) op sport en ontwikkeling. Hij mag alleen niet meer bij deze vereniging meer komen. Nog tig andere verenigingen (en sporten) in de nabije omtrek hoor.

Kijk, natuurlijk is het cru dat het knulletje 'gestraft' wordt voor de gedragingen van zijn ouders, maar het is wel de meest effectieve manier om het op te lossen. Je kan toch niet van zo'n club verwachten dat ze een jurist in de arm nemen om allerlei gebiedsverboden op te laten stellen en dat vervolgens ook nog moeten handhaven zodat Jayden ( :') ) leuk kan zien hoe een schreeuwende moeder door een paar politieagenten van het terrein wordt gesleept?
  Moderator donderdag 20 april 2017 @ 09:47:01 #28
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_170348179
quote:
99s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:43 schreef CrashO het volgende:

[..]

Dat is net zoiets als zeggen dat iemand met een supermarkt verbod recht heeft op toegang tot voedsel.

Er is niets wat die tokkies familie tegen houdt om zich in te schrijven bij een andere sportvereniging. Alleen deze (RBC ), wilt niks meer met ze te maken hebben na herhaaldelijk schenden van de statuten.
Weet ik niet. In de Wet is vastgelegd dat kinderen recht hebben op sport.
Hoe dat zit m.b.t. eten kan ik zo 1,2,3 niet terugvinden.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 20 april 2017 @ 09:49:05 #29
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_170348232
quote:
2s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:46 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ze ontzeggen hem dan ook niet het 'recht' ( :') ? ) op sport en ontwikkeling. Hij mag alleen niet meer bij deze vereniging meer komen. Nog tig andere verenigingen (en sporten) in de nabije omtrek hoor.

Kijk, natuurlijk is het cru dat het knulletje 'gestraft' wordt voor de gedragingen van zijn ouders, maar het is wel de meest effectieve manier om het op te lossen. Je kan toch niet van zo'n club verwachten dat ze een jurist in de arm nemen om allerlei gebiedsverboden op te laten stellen en dat vervolgens ook nog moeten handhaven zodat Jayden ( :') ) leuk kan zien hoe een schreeuwende moeder door een paar politieagenten van het terrein wordt gesleept?
Ik ben benieuwd wat een rechter daar van vindt. Ik zet er namelijk op in dat een rechter dit besluit terugdraait omdat het onrechtmatig is.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_170348280
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:49 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat een rechter daar van vindt. Ik zet er namelijk op in dat een rechter dit besluit terugdraait omdat het onrechtmatig is.
Ben wel benieuwd welk stuk recht je dan denkt dat hier van toepassing is. Want dat hij bij 1 van de 50 sportverenigingen in Roosendaal niet meer welkom is gaat niet in tegen zijn recht op sport.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2017 09:51:46 ]
pi_170348290
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Er is blijkbaar mondeling overeengekomen dat de ouders niet meer kwamen, daar hadden de ouders alsnog schijt aan. Op het moment dat je een toegangsverbod moet gaan opstellen (en dus ook de politie daarvan op de hoogte moet stellen) dan gaat het toch nergens meer over ? :') We hebben het over voetbalpotjes met kleuters.

Als ik het stuk zo lees dan heeft RBC dit besluit echt niet genomen na een paar incidenten.
RBC moet echter een strafmaatregel nemen gericht op het bestraffen van personen die bepaalde regels overtreden...

Het probleem hier is dat hun straf gericht is op de jeugdspeler en dat is ook in het sporttuchtrecht niet mogelijk...

het gaat er heus niet om dat die ouders zo goed bezig zijn, iedereen zal doorhebben dat de kans groot is dat dat ook verschrikkelijke lastige mensen zijn die ook deze situatie veroorzaakt hebben en verder uit de hand doen lopen,
maar een sportvereniging kan geen schorsing van een speler toepassen omdat iemand anders zich misdraagt
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_170348304
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:49 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat een rechter daar van vindt. Ik zet er namelijk op in dat een rechter dit besluit terugdraait omdat het onrechtmatig is.
Die kans zit er dik in, maar dat maakt het niet minder krom natuurlijk. Ik hoop dat RBC zo slim is om - mocht het tot een rechtszaak komen - meteen (wanneer mogelijk) een tegeneis neer te leggen met een gebiedsverbod voor die tokkie-ouders. Dan kan het hopelijk in één keer geregeld worden.

Maar goed, dan komt Jayden met z'n grote tokkiebroer Djaylano, of komt grote neef Djavinio hem even afzetten, of ome Bertus. En voor je het weet kan je het halve kamp een gebiedsverbod gaan geven (én handhaven) om één knulletje te ontzien. Een knulletje die waarschijnlijk zelf over x-jaar een even grote teringlijer is.
  donderdag 20 april 2017 @ 09:54:28 #33
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_170348336
Een lastig dilemma voor de club uiteraard. Jayden :') moet natuurlijk wel gewoon kunnen voetballen. Maar zulke ouders dienen keihard aangepakt te worden. Echt vermoeiend zulke schreeuwlelijkerds langs de lijn
  Moderator donderdag 20 april 2017 @ 09:55:30 #34
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_170348358
quote:
99s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:51 schreef CrashO het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd welk stuk recht je dan denkt dat hier van toepassing is. Want dat hij bij 1 van de 50 sportverenigingen in Roosendaal niet meer welkom is gaat niet in tegen zijn recht op sport.
Ik ben geen rechtsgeleerde. Maar ik ga ervan uit dat de Wet er wel ergens in voorziet in wat wel en niet mag wanneer er een geschil is tussen de vereniging en een lid.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 20 april 2017 @ 09:55:48 #35
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_170348362
Terecht, laat mensen maar eens normaal doen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_170350098
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 22:13 schreef Ties02 het volgende:

[..]


[..]

holy shit
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 21:00 schreef Paxcon het volgende:

[..]

tink ;(
Lok


Wat denken jullie wat de rechter zal doen?
pi_170350771
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:49 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat een rechter daar van vindt. Ik zet er namelijk op in dat een rechter dit besluit terugdraait omdat het onrechtmatig is.
Dat zou erg onlogisch zijn, omdat RBC hier gewoon in zijn recht staat. De ouders kunnen de schuld natuurlijk wel doodleuk bij de club leggen met hun jankverhaal, maar ze hebben het gewoon zelf veroorzaakt. Ze kunnen moeilijk beveiligers inhuren speciaal voor deze 2 tokkie ouders.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Moderator donderdag 20 april 2017 @ 11:50:41 #38
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_170350858
quote:
14s.gif Op donderdag 20 april 2017 11:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Dat zou erg onlogisch zijn, omdat RBC hier gewoon in zijn recht staat. De ouders kunnen de schuld natuurlijk wel doodleuk bij de club leggen met hun jankverhaal, maar ze hebben het gewoon zelf veroorzaakt. Ze kunnen moeilijk beveiligers inhuren speciaal voor deze 2 tokkie ouders.
Wellicht. Marjan Olfers denkt daar duidelijk anders over.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_170350950
quote:
14s.gif Op donderdag 20 april 2017 11:50 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wellicht. Marjan Olfers denkt daar duidelijk anders over.
Tsja,.. vrouwen. Maar ja, nee, er zal ongetwijfeld een nieuwe regeling worden getroffen. Maar wat Marjan zegt is verder te kort door de bocht.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  donderdag 20 april 2017 @ 12:19:41 #40
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_170351353
Terecht. Ik erger me ook kapot aan die tokkieouders langs de lijn. Dat zijn ook meestal de ouders van de minst getalenteerde spelers in het elftal. Die kunnen niet accepteren dat hun kind minder is dan de rest of zelfs op de bank zitten. Als de ouders naar meerdere waarschuwingen niet wil luisteren, dan maar het lid royeren. Meer dan terecht.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 20 april 2017 @ 12:22:37 #41
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_170351402
quote:
14s.gif Op donderdag 20 april 2017 11:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Tsja,.. vrouwen. Maar ja, nee, er zal ongetwijfeld een nieuwe regeling worden getroffen. Maar wat Marjan zegt is verder te kort door de bocht.
Mwa nee, kind wordt hier nu gedupeerd en niet de ouders.
pi_170351415
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 12:22 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Mwa nee, kind wordt hier nu gedupeerd en niet de ouders.
Dus? Dat is de schuld van zijn eigen ouders...
pi_170351426
Terechte beslissing. Moeten ze vaker doen
  donderdag 20 april 2017 @ 12:24:41 #44
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_170351433
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 12:23 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dus? Dat is de schuld van zijn eigen ouders...
Dat klopt, maar kind kan daar weinig aan doen. Kind mag gewoon blijven spelen in principe en de ouders dienen een gebiedsverbod te krijgen.
pi_170351445
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dat klopt, maar kind kan daar weinig aan doen. Kind mag gewoon blijven spelen in principe en de ouders dienen een gebiedsverbod te krijgen.
Daar hielden ze zich de vorige x in een vergelijkbare situatie ook niet aan. RBC heeft groot gelijk om ze er dan maar af te trappen
  donderdag 20 april 2017 @ 12:27:36 #46
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_170351476
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 12:26 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Daar hielden ze zich de vorige x in een vergelijkbare situatie ook niet aan. RBC heeft groot gelijk om ze er dan maar af te trappen
Ik zou hetzelfde doen hoor, maar of RBC dan in hun recht staat betwijfel ik. Maar hopelijk gaat de rechter hun wel een verbod geven en als ze toch komen een boete geven oid
pi_170351543
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ik zou hetzelfde doen hoor, maar of RBC dan in hun recht staat betwijfel ik. Maar hopelijk gaat de rechter hun wel een verbod geven en als ze toch komen een boete geven oid
Ik denk dat ze wel in hun recht staan, maar we zullen zien.
  donderdag 20 april 2017 @ 12:33:51 #48
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_170351589
quote:
2s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:52 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Een knulletje die waarschijnlijk zelf over x-jaar een even grote teringlijer is.
Het is een kamper, die is nu waarschijnlijk al op roverspad na de training.
  Moderator donderdag 20 april 2017 @ 12:40:09 #49
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_170351702
Update. Hij mag weer komen ballen bij zijn oude club

quote:

Weggestuurde Jayden (7) welkom bij zijn oude voetbalclub

De bij de Roosendaalse voetbalclub RBC weggestuurde Jayden Luijten mag zo snel mogelijk weer voetballen bij zijn oude voetbalclub SC Gastel. Clubvoorzitter Manfred Magielse heet het 7-jarig jongetje én zijn ouders van harte welkom op het sportpark aan de Oudendijk in Oud Gastel.


,,Natuurlijk mag Jayden weer bij ons komen voetballen. Hij heeft niets misdaan en had nooit de dupe van dit alles mogen worden. RBC gaat te ver met deze maatregel”, zegt Magielse tegen BN DeStem.

Een andere voetbalclub, RBC uit Roosendaal, stuurde de jeugdspeler weg, omdat zijn ouders zich aan de zijlijn herhaaldelijk misdroegen en vrijwilligers onheus bejegenden.

Hoe ernstig ook, is dat geen reden om een kind van zeven weg te sturen bij zijn voetbalclub, vindt Magielse. ,,Het ventje heeft tenslotte niets misdaan. We hebben het hier over kinderen, die hebben het recht om te spelen bij hun favoriete club”, vindt de voorzitter.

Bij SC Gastel waren ze waarschijnlijk anders met de situatie omgesprongen. ,,We kennen natuurlijk niet alle ins en outs. Een kind wegsturen, dat is de zwaarste maatregel die je als club kunt nemen. Ik weet niet of dat zomaar kan. Als het om een man van twintig jaar zou gaan, was het een ander verhaal geweest.”

Niet alleen Jayden, ook zijn ouders van zijn harte welkom op het sportpark van SC Gastel. ,,We kennen de ouders van Jayden goed en hebben nog nooit problemen met ze gehad. Uiteraard gaan we wel eerst even goed met ze praten, ik ben wel benieuwd naar alle achtergronden van dit verhaal”, zegt de voorzitter.

RBC heeft al laten weten mee te willen werken aan een overgang naar SC Gastel.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 20 april 2017 @ 12:45:14 #50
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_170351812
Jammer dat verenigingen niet 1 lijn trekken, maar toch weer gaan toegeven aan tokkiegedrag. Maar goed, het zij zo.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')