abonnement Unibet Coolblue
pi_170387655
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 19:05 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Wij zijn daarvoor bij de huisarts geweest met Sjaak, die zei dat we er niets aan kunnen doen helaas. Neusspray om het dunner te maken, verder helpt niets.
Sjaak gooide een tijdje terug ook een paar keer alles eruit door het hoesten en was hartstikke benauwd. We zijn toen naar de huisarts geweest. Maar ja, je hebt er niets aan.
neusspray hebben we idd.

verder gewoon uitzitten dus...-O-

krijg alleen gelijk de zenuwen voor James weer :X
S. 2014
J. 2016
pi_170387716
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 19:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

neusspray hebben we idd.

verder gewoon uitzitten dus...-O-

krijg alleen gelijk de zenuwen voor James weer :X
En als ze hoest en er komt slijm vrij meteen laten uitspugen. Helpt ook veel.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_170388527
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 19:26 schreef Tally het volgende:

[..]

En als ze hoest en er komt slijm vrij meteen laten uitspugen. Helpt ook veel.
ja dat doet ze op zich al wel... vind t zo sneu dat spugen bij die kleintjes.
S. 2014
J. 2016
pi_170388579
Ik heb er zelf als kind veel last van gehad, door bronchitis. Het enige is inderdaad het slijm minder taai maken, en haar vooral laten spugen als dat moet, en haar geruststellen als het gebeurt want je voelt je dan echt heel beroerd.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_170390023
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 20:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

ja dat doet ze op zich al wel... vind t zo sneu dat spugen bij die kleintjes.
Zoë heb een pufje gekregen toen ze 4 jaar was voor de momenten die je omschrijft. Zij heb het helaas ontzettend vaak maar als ik haar 's nachts hoor raspen dan laat ik haar puffen en dan heb ze er niet zo veel last van.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_170390140
Sarah heeft idd ook al ventolin. 9 mei moet ze naar de kno want ze is bijna chronisch snotverkouden en daarnaast zo snel moe.... even extra checken.
S. 2014
J. 2016
pi_170392778
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 20:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Sarah heeft idd ook al ventolin. 9 mei moet ze naar de kno want ze is bijna chronisch snotverkouden en daarnaast zo snel moe.... even extra checken.
De mijne bleek toen bloedarmoede te hebben. Zelfde klachten.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_170397233
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 22:29 schreef Tally het volgende:

[..]

De mijne bleek toen bloedarmoede te hebben. Zelfde klachten.
Daar was ik inderdaad ook "bang" voor maar dat was in orde.

daarom nu toch verder kijken richting amandelen.

Sarah was om 04:00 klaarwakker en echt niet meer van plan te gaan slapen.. :O Ik ben nu al kapot, is de dag net begonnen :')
S. 2014
J. 2016
pi_170397356
Sterkte dan gm ;)

Js heeft z'n datum gekregen (eind mei) voor z'n neusamandelen en nog 1 buisje...

De kno arts vertelde trouwens wel dat ze amandelen echt alleen nog in "noodgevallen" doen.. (maar ik ken al 3 kinderen, dus wat is nood ;) )
pi_170397438
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 08:25 schreef Loj het volgende:
Sterkte dan gm ;)

Js heeft z'n datum gekregen (eind mei) voor z'n neusamandelen en nog 1 buisje...

De kno arts vertelde trouwens wel dat ze amandelen echt alleen nog in "noodgevallen" doen.. (maar ik ken al 3 kinderen, dus wat is nood ;) )
Ja dat las ik idd ook maar mijn huisarts zegt ook dat we daar waarschijnlijk wel de oorzaak vinden van alle snotfestijnen en dr witte bekkie en futloosheid. Ze is ruim 2.5 maar regelmatig lijkt ze wel 80...
naja dr kno gaat kijken en dan horen we t wel.

Hoe is het nu met Js?
S. 2014
J. 2016
pi_170398560
Herkenbaar hoor, en het is gewoon zo zielig! Bij Js zie ik ook gewoon enorme frustratie, jij vast ook bij Sarah!

Het gaat langzaam weer wat minder bij Js. Je merkt dat hij weer minder gaat horen. Vocht zit er ook al weer achter de oren en hij praat weer veel minder.

Nog een maandje volhouden :)
pi_170398617
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 10:27 schreef Loj het volgende:
Herkenbaar hoor, en het is gewoon zo zielig! Bij Js zie ik ook gewoon enorme frustratie, jij vast ook bij Sarah!

Het gaat langzaam weer wat minder bij Js. Je merkt dat hij weer minder gaat horen. Vocht zit er ook al weer achter de oren en hij praat weer veel minder.

Nog een maandje volhouden :)
Wat sneu, dat lijkt me voor hem helemaal frustrerend... Vervelend dat het dan nog toch n maand duurt
S. 2014
J. 2016
pi_170403536
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 08:25 schreef Loj het volgende:
Sterkte dan gm ;)

Js heeft z'n datum gekregen (eind mei) voor z'n neusamandelen en nog 1 buisje...

De kno arts vertelde trouwens wel dat ze amandelen echt alleen nog in "noodgevallen" doen.. (maar ik ken al 3 kinderen, dus wat is nood ;) )
Dat verhaal vertelde mijn ha ook tegen mij toen ik er 3 weken geleden met T was omdat zijn amandeltjes zo groot zijn dat het lijkt alsof hij daardoor vaker stikt/zich verslikt in eten en enorm snurkt. Maar aangezien hij er geen last van heeft qua ontstekingen is het niet nodig ze te verwijderen. Dat doen ze pas als hij ook apneu heeft tijdens zijn slaap. Dus dat ben ik nu aan het monitoren. Ik laat de amandelen ook liever zitten, dus op zich prima conclusie van de ha in overleg met kno, maar ook ik ken een aantal kinderen waarbij de amandelen wel geknipt zijn.

GM hopelijk vindt de kno snel een oorzaak voor de lusteloosheid van Saar. Wat sneu voor je kleine dame.

Hier gaat het allemaal zijn gangetje. We zitten in rustig vaarwater met twee redelijk blije peuters zonder al te veel buien.
Wij hebben vanmorgen naar het bloemencorso gekeken wat hier langskwam en T en S hebben een uur lang staan zwaaien naar de mensen op de praalwagens. O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 22 april 2017 @ 15:00:38 #212
147316 crew  DJMO
#trut
pi_170404073
Jan en Geert zijn beide geholpen aan de neusamandelen. Sterker nog, ik mag met Geert terug naar de kno omdat hij weer doorlopend groen snot produceert en neusspray niet helpt -O- Volgens mij gebeurt het nog regelmatig, dat knippen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 22 april 2017 @ 15:09:39 #213
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_170404239
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 10:27 schreef Loj het volgende:
Herkenbaar hoor, en het is gewoon zo zielig! Bij Js zie ik ook gewoon enorme frustratie, jij vast ook bij Sarah!

Het gaat langzaam weer wat minder bij Js. Je merkt dat hij weer minder gaat horen. Vocht zit er ook al weer achter de oren en hij praat weer veel minder.

Nog een maandje volhouden :)
Ik vond het ook opvallend om te zien hoe snel het invloed heeft op de spraak.
Dochter van een vriendin werd met 5 jaar geholpen aan amandelen en kreeg buisjes, daarna nam haar taal echt een enorme sprong. Ze bleek gewoon niet goed te horen :{

1,5 jaar later merk je dat ze weer nieuwe buisjes moet, spraak gaat direct weer achteruit.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_170404250
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 15:00 schreef DJMO het volgende:
Jan en Geert zijn beide geholpen aan de neusamandelen. Sterker nog, ik mag met Geert terug naar de kno omdat hij weer doorlopend groen snot produceert en neusspray niet helpt -O- Volgens mij gebeurt het nog regelmatig, dat knippen.
als ik zie hoe druk de sloederkamrt er mee is bij ons in het ziekenhuis dat is lopendeband werk
pi_170405487
Wat gek dat ze daar zo terughoudend mee zijn op sommige plaatsen, en dan ergens anders weer niet. Sjaak kreeg buisjes toen hij 1j3m was en toen hebben ze 'voor de zekerheid' de neusamandelen ook maar geknipt. Hielp toen enorm, Sjaak was gelijk een stuk minder ziek en zijn taalbegrip ging ineens vooruit ook.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 22 april 2017 @ 17:34:56 #216
147316 crew  DJMO
#trut
pi_170407200
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 15:10 schreef Goitske het volgende:
sloederkamrt
ik kan hier geen kaas van maken :@ :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_170407669
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 17:34 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik kan hier geen kaas van maken :@ :P
sloederkamer zo noemen ze de amandelknip kamer
pi_170407701
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 16:22 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wat gek dat ze daar zo terughoudend mee zijn op sommige plaatsen, en dan ergens anders weer niet. Sjaak kreeg buisjes toen hij 1j3m was en toen hebben ze 'voor de zekerheid' de neusamandelen ook maar geknipt. Hielp toen enorm, Sjaak was gelijk een stuk minder ziek en zijn taalbegrip ging ineens vooruit ook.
onder een jaar zijn ze sowieso meestal terughoudend daar boven wordt het al makkelijker gedaan
pi_170410816
Mijn bijna-jarige-Stickertje kreeg vandaag van heel veel lieve Fokkers een verjaardagskaart O+ Je weet wie je bent, tnx a million lieve mensen!
pi_170410880
Wat sneu gm dat Saar zo slapjes is. Hopelijk is het iets onschuldigs :)

O heeft het zo naar haar zin in NL. Haar taal gaat snel vooruit, ze speelt bijna elke dag met andere kinderen (kinderen van mijn vrienden). Zo leuk.
Vandaag wezen zwemmen. Half in het peuterbadje zat een vrouw met haar telefoon in haar hand, op de rand met haar benen in het water. Haar zoontje (4 ofzo) spetterde haar nat. Werd ze boos. "Je ziet toch dat ik met mijn telefoon zit?!" Ze had echt totaal geen aandacht oor het arme jong in dat uur zat ze er waren, alleen voor haar telefoon.
Mijn vriendin zag wat ze op fb schreef: "lekker zwemmen met mn kind. Genieten van t wekelijkse uitje."
:')
pi_170413782
Wat een hoop gedoe met die buisjes en amandelen zeg -O-.. hoop dat het allemaal wat oplevert bij iedereen.
Ik heb zelf mijn keelamandelen laten doen op mijn 21e. Dat is niet aan te raden kan ik je zeggen :') dan liever als peuter.

Klinkt fijn Room! O+

Hier alles ok. Vol aan het regelen rond de huizen.. ik heb goede hoop dat we over 2 maanden in ons nieuwe huis zitten! Interessant vind ik het wel hoor, als je me 5 jaar geleden had gezegd dat ik nu alles rond koop/verkoop zou regelen had ik hard gelachen denk ik :') :D. Insert alfa mom enzo.

W is uitdagend momenteel }:| peuterdrama! Nondeju. En dan vandaag weer ineens dik gezellig doen :') net als je een plan de campeuter voor het weekend hebt gesmeed met vriend, gaat hij ineens aan tafel zitten en eten/niet schoppen/leuk spelen met zijn broertje/ zonder krijsen naar bed :') O+ trolololo.

Verder hier zoals altijd niets te melden. :7
pi_170414243
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 08:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Daar was ik inderdaad ook "bang" voor maar dat was in orde.

daarom nu toch verder kijken richting amandelen.

Sarah was om 04:00 klaarwakker en echt niet meer van plan te gaan slapen.. :O Ik ben nu al kapot, is de dag net begonnen :')
Ik weet niet of daar al aan gedacht is, maar ik was als klein kind dus ook chronisch verkouden/aan het hoesten met veel slijm etc. Dat werd een soort chronische bronchitis. De oorzaak bleek te zijn dat ik allergisch ben voor stof en honden... En mijn ouders hadden een grote herdershond. Kortom, allergieën kunnen ook een oorzaak zijn.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_170414387
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 21:57 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Ik weet niet of daar al aan gedacht is, maar ik was als klein kind dus ook chronisch verkouden/aan het hoesten met veel slijm etc. Dat werd een soort chronische bronchitis. De oorzaak bleek te zijn dat ik allergisch ben voor stof en honden... En mijn ouders hadden een grote herdershond. Kortom, allergieën kunnen ook een oorzaak zijn.
Ik heb er zelf wel aan gedacht,Ben zelf asmatisch, maar dr klachten zijn er niet altijd geweest maar de hond wel bijna...
allerie testen doen ze sowieso nog niet.
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 22 april 2017 @ 22:17:46 #224
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_170414892
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 22:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik heb er zelf wel aan gedacht,Ben zelf asmatisch, maar dr klachten zijn er niet altijd geweest maar de hond wel bijna...
allerie testen doen ze sowieso nog niet.
Jawel hoor. Ik loop met Piranha (2j3m) bij de kinder-allergoloog (vermoeden van flinke hooikoorts). Hij heeft nu Aerius gekregen om de symptomen te onderdrukken, maar mocht dit niet helpen gaan ze een bloedtest doen. Men zegt hier dat, bij kinderen onder 6 jaar, als de bloedtesten negatief uitvallen, ze niet betrouwbaar zijn, maar bij een positieve uitslag zeker wel.
pi_170415311
Ik ga dit jaar medical taping proberen tegen hooikoorts. Volgens m'n fysio mag dit ook bij kinderen, mits ze zelf aan kunnen geven of het wel/niet prettig is.
Wellicht iets om te onthouden? :)

Vervelend, al het gedoe rondom amandelen etc! Mijn huisarts zei dat de KNO ook terughoudend is wat dat betreft. Prima, ze zitten er ook niet voor niks dus als er niet een duidelijke reden voor is..
  zaterdag 22 april 2017 @ 23:01:37 #226
335643 faptist
Maakt fouten
pi_170416053
Kaartje *O*
Zo fijn.

En amandelen.. Pfoeh. Ben blij dat dit ons bespaard blijft.

Verder.. potjandorie.. ro is zo'n fantastisch kind.
Niets te klagen met mijn aanhankelijke , voor ons altijd vrolijke meisje.
Velen vragen aan mij wat ik met haar doe op muziekles. Alsof een baby of peuter daar geen baat bij heeft, maar mag ik even trots spuien?
Vandaag zat ze in een kring van volwassenen met haar belletje te klingelen op de maat van het liedje. Stopte ze wanneer er pauzes zaten en zong ze ook nog het liedje mee. Maar ho! Dit was niet alles.. ze trakteerde ons ook nog op een dans waar ik zo van ontroerd raakte. Staat daar gewoon een peutertje heerlijk ongeremd zichzelf te zijn terwijl ik me druk maakte om m'n lichaam en hoe ik eruit zag met bepaalde bewegingen.. te debiel voor woorden eigenlijk.
wat leer ik toch veel van mijn mooie, allerleukste ro.
Ik wens jullie allen zo'n fijne tijd toe.

/Einde trotse moeder rant 🙈

[ Bericht 82% gewijzigd door faptist op 22-04-2017 23:07:13 ]
  zaterdag 22 april 2017 @ 23:09:45 #227
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_170416265
Leuk dat ze het zo leuk vindt Fap! Melle zingt heel graag en houdt van muziek maar vond muziek op schoot verschrikkelijk - :') beetje jammer.

Morgen gaan we een weekje weg, hij logeert bij opa en oma. Ik was er steeds heel stoer over maar nu vind ik t zo moeilijk....
Kwak
pi_170419845
Ohhh een volle week! Kan me voorstellen dat je dat moeilijk vind... maar wel ontzettend luxe dat je die kans hebt! Doet melba aan skype? Hier is mijn vriend vaak 4-5 dagen aaneen weg, dn skype helpt. Bij te groot tijdsverschil spreekt hij dagelijks een videoboodschap in voor W, die kijken we dan voor hij gaat slapen een miljoen keer.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 23 april 2017 @ 08:57:16 #229
147316 crew  DJMO
#trut
pi_170419900
veel plezier en sterkte Kwak!

Ik werd vanmorgen gewekt door een vrolijk kwebbelende M. Toen ik naar z'n kamer ging, stond hij achter het gordijn, verstoppertje te spelen , toen ik het gordijn opendeed was ik minder vrolijk... Hij had zichzelf uitgekleed en z'n luier afgedaan. Helaas zat die vol met poep en kon ik hem meteen onder de douche zetten :')

Nou heeft de laatste week sowieso vaak dat hij z'n luier afdoet, ook 's avonds in bed. Heb nog niets gevonden om te zorgen dat hij hem niet kán afdoen .. achterstevoren werkt niet, krijgt hij ook los, pyama aan één stuk werkt niet, dat trekt hij ook gewoon uit :') Iemand de gouden tip?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_170419901
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 22:17 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Jawel hoor. Ik loop met Piranha (2j3m) bij de kinder-allergoloog (vermoeden van flinke hooikoorts). Hij heeft nu Aerius gekregen om de symptomen te onderdrukken, maar mocht dit niet helpen gaan ze een bloedtest doen. Men zegt hier dat, bij kinderen onder 6 jaar, als de bloedtesten negatief uitvallen, ze niet betrouwbaar zijn, maar bij een positieve uitslag zeker wel.
Oh dan houden we het in gedachten. eerst de KNO maar.

wat leuk van de muziek fap.

sterkte en ook veel plezier kwak!
S. 2014
J. 2016
pi_170420165
Luierbroekjes DJMO? Die vereisen wel een next level motoriek om uit te doen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 23 april 2017 @ 09:34:01 #232
147316 crew  DJMO
#trut
pi_170420188
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 09:32 schreef Crumpette het volgende:
Luierbroekjes DJMO? Die vereisen wel een next level motoriek om uit te doen.
werkt hetzelfde als een onderbroek toch? Dat heeft hij meteen door denk ik :D
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_170420283
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 09:34 schreef DJMO het volgende:

[..]

werkt hetzelfde als een onderbroek toch? Dat heeft hij meteen door denk ik :D
ja maar dan wel stugger om uit te trekken. onderbroek lukt hier goed zelf, luierbroekje geeft frustratie.;)
S. 2014
J. 2016
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 23 april 2017 @ 09:53:58 #234
147316 crew  DJMO
#trut
pi_170420438
Morgen maar eens proberen. Heb 'm nu een oefenbroekje aangetrokken met een trainingsbroek en het potje beneden gezet. Eens kijken of hij het snapt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_170420542
Krijgt hij een romper ook open?
Hier een kind dat tot nu toe alleen z'n sokken uit wil/krijgt, dus verder geen ervaring nog ;)

Sterkte met alle snot GM, klinkt naar!

Wat leuk dat ze de muzieklessen zo leuk vindt Fap! Bij Q is het wat wisselvallig, bij sommige dingen doet ie mee, maar hij gaat al gauw rondlopen of even bij de deur staan piepen dat hij er klaar mee is :')


Hallo trouwens, ik ga ook proberen aan te haken! Sinds 17 maart hebben we hier ook een peuter :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 23 april 2017 @ 10:06:35 #236
147316 crew  DJMO
#trut
pi_170420613
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 09:59 schreef Gevalletje het volgende:
Krijgt hij een romper ook open?
Hier een kind dat tot nu toe alleen z'n sokken uit wil/krijgt, dus verder geen ervaring nog
Ik heb geen rompers meer, vind dat zulke ondingen :X hij draagt al bijna een jaar gewoon ondergoed :D
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_170423954
Misschien dan toch een romper voor de nacht?

Wat vertel je dat leuk, faptist! Muziek lijkt me ook leuk, maar heb ik hier in de buurt niet kunnen vinden. Peutergym is op mijn werkdag, dus wij houden het voorlopig bij peuterzwemmen. Daar is J dol op (en zwemmen is ook mijn sport, dus ik vind het prima), alleen moeten we regelmatig verstek laten gaan vanwege kwakkelende gezondheid. Als we gaan als hij niet fit is, wordt hij vaak daarna echt ziek.

Het kwartje is bij J gevallen: hij kan de eerste kleuren benoemen *O*. Hij kende eerst wel 'rodepapikra' en 'gelepapikra' maar kon geen losse kleur benoemen. En ineens noemt hij nu dingen rood, geel en blauw.
pi_170424029
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 08:57 schreef DJMO het volgende:
veel plezier en sterkte Kwak!

Ik werd vanmorgen gewekt door een vrolijk kwebbelende M. Toen ik naar z'n kamer ging, stond hij achter het gordijn, verstoppertje te spelen , toen ik het gordijn opendeed was ik minder vrolijk... Hij had zichzelf uitgekleed en z'n luier afgedaan. Helaas zat die vol met poep en kon ik hem meteen onder de douche zetten :')

Nou heeft de laatste week sowieso vaak dat hij z'n luier afdoet, ook 's avonds in bed. Heb nog niets gevonden om te zorgen dat hij hem niet kán afdoen .. achterstevoren werkt niet, krijgt hij ook los, pyama aan één stuk werkt niet, dat trekt hij ook gewoon uit :') Iemand de gouden tip?
Uhmm ik zou weer rompers kopen voor de nacht maar die heeft hij gok ik ook zo door ...

Ik zou zeggen dwangbuis voor de nacht :o
  zondag 23 april 2017 @ 13:19:13 #239
335643 faptist
Maakt fouten
pi_170424266
Jeetje djmo, dat zie ik ro nog niet zo 1-2-3 doen. Wat knap!
Ja.. super vervelend ook, maar wel knap.
Heeft hij geen spijlenbedje meer dat hij zo maar uit zijn bed kan?

Kwak,
Fijne vakantie. Ik hoop dat je heerlijk kunt genieten met je man.
Ik ga een beetje van je afkijken, goed? Ik wil eind juni een lang weekend weg met man, maar durf geen kaartjes te kopen voor het festival, omdat ik niet weet hoe het gaat bevallen. Ik maak allemaal excuses om maar niet te hoeven gaan :+
Werk is opeens heel belangrijk ;)

En muziekles, Ja ZO leuk!
Je kunt het ook makkelijk thuis doen natuurlijk. Gezellig op de grond zitten met een shaker (ritme ei).
Ik vind het alleen zo jammer dat alle liedjes op youtube zo slecht zijn.
Soms zit ik er weleens aan te denken om met ro mijn eigen youtube kanaal op te zetten met kinderliedjes. Waarom moet er overal zo'n dikke hoempapa bas op of elektrische beats?
Ik wil juist gewoon liedjes luisteren zoals ze horen. Gezongen dus.
genoeg over dit :o :D
Ik heb vakantie en hoop weer te kunnen aanhaken O+
had ik al gezegd dat ik 2 weken vrij heb? *O*
pi_170425490
Doen, faptist, ik word abonnee!

En hier ook 2 weken vrij, hopelijk is dat genoeg tijd om allemaal uit te zieken :')
pi_170448099
DJMO wel inventief....(en vies), ik kom ook niet verder dan de romper tip.
Wat klinkt dat leuk Faptist! Lijkt me mooi om te zien.

Mijn vrouw is een paar maanden naar peutergym gegaan met B op vrijdag. Dat vond ie geweldig, maar het is steeds in periodes van 6 weken en in de huidige periode kon ze al 3 keer niet dus even 6 keer overgeslagen. Hij vraagt er steeds om 'Wanneer gaan we weer sporten mama'.

Ik ben normaal ook alle schoolvakanties zoveel mogelijk vrij, ik koop verlofdagen namelijk. Maar helaas ik kan dit keer maar een aantal dagen tussendoor vrijnemen.
Veel plezier voor alle meivakantie mama's! :) Hopelijk wordt het wat beter weer.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 24 april 2017 @ 09:47:44 #242
147316 crew  DJMO
#trut
pi_170448532
Ik vond in de kast nog een onesie zonder voeten met een rits, die heb ik 'm gisteren achterstevoren aangetrokken, en dat krijgt hij (vooralsnog) niet uit *O* Dus die houd ik er voorlopig in voor de nacht :P

Fap: hij klom steeds uit z'n bed, dus hij is met z'n tweede verjaardag overgegaan naar een peuterbedje

Gaat over het algemeen prima. Deurklink van z'n kamer staat omhoog, dus hij kan z'n kamer niet uit.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_170448916
Ik weet niet of je hier nu leest LE, maar ik zwaai je middelste hierbij uit! Van harte gefeliciteerd!
En ik vind het tegelijkertijd hartverscheurend dat we je hier niet kunnen verwelkomen met Elva. Ik denk aan jullie vijven :*
  maandag 24 april 2017 @ 10:29:26 #244
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_170449141
Wow mooi geschreven Roomsnoes.
+1 op dat!
pi_170449370
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 10:16 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik weet niet of je hier nu leest LE, maar ik zwaai je middelste hierbij uit! Van harte gefeliciteerd!
En ik vind het tegelijkertijd hartverscheurend dat we je hier niet kunnen verwelkomen met Elva. Ik denk aan jullie vijven :*
Dit ja :*. Prachtig gezegd O+
pi_170449381
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 10:16 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik weet niet of je hier nu leest LE, maar ik zwaai je middelste hierbij uit! Van harte gefeliciteerd!
En ik vind het tegelijkertijd hartverscheurend dat we je hier niet kunnen verwelkomen met Elva. Ik denk aan jullie vijven :*
Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten. Elva is in mijn gedachten toch in dit topic.
Gefeliciteerd met Sticker!
pi_170449801
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 10:16 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik weet niet of je hier nu leest LE, maar ik zwaai je middelste hierbij uit! Van harte gefeliciteerd!
En ik vind het tegelijkertijd hartverscheurend dat we je hier niet kunnen verwelkomen met Elva. Ik denk aan jullie vijven :*
O+ Dit! Zo waar!
pi_170450017
Wat Room zegt. Ook hier wordt aan jullie gedacht vandaag. :*
pi_170450102
LE. :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_170450223
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 10:16 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik weet niet of je hier nu leest LE, maar ik zwaai je middelste hierbij uit! Van harte gefeliciteerd!
En ik vind het tegelijkertijd hartverscheurend dat we je hier niet kunnen verwelkomen met Elva. Ik denk aan jullie vijven :*
beter dan dit kan ik het niet zeggen!

*O* voor sticker en O+ voor Elva O+
S. 2014
J. 2016
  maandag 24 april 2017 @ 11:44:46 #251
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_170450388
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 08:48 schreef Crumpette het volgende:
Ohhh een volle week! Kan me voorstellen dat je dat moeilijk vind... maar wel ontzettend luxe dat je die kans hebt! Doet melba aan skype? Hier is mijn vriend vaak 4-5 dagen aaneen weg, dn skype helpt. Bij te groot tijdsverschil spreekt hij dagelijks een videoboodschap in voor W, die kijken we dan voor hij gaat slapen een miljoen keer.
Ja heb vanmorgen gevideowhatsappt O+ het gaat tot nu toe heel goed maar hij had gisteren we een beetje om papa en mama gehuild bij het naar bed gaan. Nu maakt hij daar normaal ook al drama van incl 'papaaa ik ben een beetje zielig!' dus dat moet ik maar een beetje relativeren.

Ik was er zelf wel even sip van, mis hem ook onwijs. Maar t is goed om even een week echt weg te zijn en helemaal te ontspannen. Ook voor J en mij samen na het moeilijke jaar dat we gehad hebben.

Videoboodschhapjes is ook leuk ja, dat ga ik vandaag sowieso ook doen.
Kwak
  maandag 24 april 2017 @ 11:47:21 #252
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_170450441
Oh en ik kwam nog een kus voor Sticker en Elva brengen. Nou ja voor LE eigenlijk. Een Weense met vette schnitzelkruimels :*
Kwak
pi_170451110
Elva.

"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_170451305
Oh ja kwak, W voelt het ook aan en laat zich extra verwennen als papa 'at work' is. (Details doen we nog niet, snapt hij niet.) Bij opa en oma is hij dan vast aan het goede adres :7. Heel veel plezier daar!
pi_170451461
Kwak, wat fijn dat dit kan zo en dat jullie tijd hebben voor elkaar. *; .

I en ik hadden een lekkere botsing zojuist. Nu met die hormonen en mijn dikke buik kan ik het zo slecht hebben als ze mijn (fysieke) grenzen niet accepteert en daar - ondanks vele keren zeggen en uitleggen - toch overheen gaat. Zo'n dagje thuis samen is heel gezellig, maar toen ze maar tegen me bleef opklimmen en tegen mijn buik duwen toen we op de bank zaten, werd ik flink boos. Maar dat wordt zij dan ook. Gaat expres iets kapot maken ('Lekker puh') waardoor ik nog bozer werd. Dan nog even een bord op de grond gooien, want als mama bozer wordt, dan kun jij ook nog bozer worden. En dan staan we als twee emotionele kemphanen tegenover elkaar, ik schreeuwend, zij stampvoetend. :@ . Een driejarige peuter en een 41-jarige volwassen vrouw. Terwijl we elkaar het liefst willen knuffelen. :') . Gelukkig deden we dat uiteindelijk ook. 8)7 .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 24 april 2017 @ 13:40:31 #256
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_170453025
Franny, mijn moeder en ik hebben zo'n relatie - altijd al gehad. Emotioneelen explosief wua boosheid MAAR altijd snel weer goed en echt een hele goede diepe band met elkaar. O+ ik vind het niet erg. Bij mijn vriendinnetje thuis betekende ruzie een paar dagen kolille stilte, bij ons 5-10 minuten vuurwerk. Ik verkies het laatste.

(Ohai ik wacht op t panoramatreintje in schoenbrunn park :P )
Kwak
  maandag 24 april 2017 @ 13:46:04 #257
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_170453184
:* LE
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_170454018
Mooi Room!
Gefeliciteerd Sticker en ook (hoe dubbel het ook klinkt) met de geboortedag van je zusje...
Voor altijd bij jullie :*

Tof dat jullie samen op stap zijn Kwak! Toch heel veel plezier :*
pi_170454112
Wij namen officieel afscheid van middagdutjes :'( ik was hier nog niet klaar voor }:|
pi_170454447
Sticker een kleuter! Gefeliciteerd *O*

Elva O+
pi_170454796
Gefeliciteerd Sticker. Ik heb het verder blijkbaar niet zo goed gevolgd :@ maar een :* voor LE.
MC, oh jee daar gaat je middag vrije tijd....hier wordt het afgebouwd.

Wij zijn een Koningsdag activiteit aan het bedenken. Als het echt pokkeweer wordt....wat zijn jullie plannen?

Ik blijf het zo leuk vinden om alle peuterperikelen hier te lezen, de herkenning, fijn!
pi_170455332
Sticker 4 *O* en Elva O+

Franny waardeloos he dat je lichamelijk niet meer kan door de zwangerschap.
Dat is hier mijn grootste frustratie ook geweest in combinatie met ook uitproberen van F.
  maandag 24 april 2017 @ 15:28:54 #263
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_170455587
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 14:22 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wij namen officieel afscheid van middagdutjes :'( ik was hier nog niet klaar voor }:|
Hier was het ook weer partytime vanmiddag. Ze vermaken zichzelf en elkaar gerust 1,5 uur terwijl ze in bed zijn. Dan heb ik toch even rust 😇.
  maandag 24 april 2017 @ 15:29:54 #264
73386 Fazz
onderweg
pi_170455604
LE *O* en :* op deze bijzondere dag.

Franny, herkenbare frustratie zo aan het einde van je zwangerschap :*
pi_170455615
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 15:17 schreef BlueEyes het volgende:

Franny waardeloos he dat je lichamelijk niet meer kan door de zwangerschap.
Dat is hier mijn grootste frustratie ook geweest in combinatie met ook uitproberen van F.
Blue, Het is bij mij meer mentaal, ik kan emotioneel minder goed alles aan, en verlies veel sneller mijn geduld, wordt écht boos, en dat soort dingen. Maar het zijn hoe dan ook grenzen waar je tegen aanloopt inderdaad, en dat voelt zo'n peuter ook. En dat ook in combinatie met geen middagslaap meer. ;( . Hoe is het met F.?

exode, echt jammer he, van het weer. Mijn vriend is ook jarig die dag, dus wij krijgen 's middags mensen op bezoek. Ik denk dat we in de ochtend/begin van de middag wel even de stad in gaan. De kermis is vlakbij en vrijmarkt ook. Hopelijk is dat dan wel een beetje te doen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_170455861
Waarom ze ook ineens die middagslaapjes massaal hier overslaan :N
Nog eventjes volhouden :*

F gaat lekker, lief dat je het vraagt.
Hangt de grote broer uit en showt trots zn zusje en vertelt iedereen wel even hoe ze heet, of mensen het willen weten of niet :')
Is een DRAAK met hoofdletters in uitproberen en stout zijn en grenzen verleggen.

En sinds gistermiddag is meneer verdrietig, heb het al 4 keer gehoord vandaag.
Arme knul heeft gisteren een middagje met Lou van Skittles gespeeld en vindt het totaal niet leuk dat ze weer weg zijn O+
pi_170455995
Franny, wat is jouw vriend WA? :P ;) Wel leuk zo'n middagje visite.
Ze hebben hier in het park allerlei kinderactiviteiten en dat is echt maar 2 minuten lopen. Maar dat is pas vanaf 13:00, vind ik zo onhandig. Als het droog blijft gaan we 's ochtends rondje dorp doen, maar als het gaat zeiken van de regen....
pi_170456049
Gefeliciteerd met de geboortedag van Sticker en Elva! :*
pi_170456255
Wordt je vriend nu 50 franny?
Kwakzor geniet van je weekje met vriendlief
Le gefeliciteerd met de geboortedag van s en e

Wij hebben met Koningsdag een kraampje gehuurd bij ons in de wijk en Ean "moet" optreden. Vorig jaar was het hier ook heel slecht weer. Hagel en regen maar goede verkoop wel.

Wa had het beter op de 30e kunnen houden dan is het meestal mooier weer
pi_170456356
Ik moet werken op Koningsdag.
Heb een late dienst dus in de ochtend, mits het weer een beetje te harden is gaan we even de vrijmarkt over.
Op jacht naar dinosauriërs :D
pi_170456400
Wij willen op de kindermarkt gaan staan hier in het park op Koningsdag maar we wachten het weer nog even af. WimLex en Max komen naar hier, dus misschien gaan we daar even kijken, maar ik denk dat het heeeeel druk gaat zijn.
Een anternatief zal wel zwemmen worden, of Ikea ofzo (als die open is).
pi_170456644
Wij gaan niet naar wa en maxima kijken, ik verwacht dat het heel druk is. En met 2 kinderen vind ik het geen optie.
pi_170456761
Fijne vakantie Kwak! Wat ontzettend fijn dat jullie de mogelijkheid hebben om dit te doen. Kan zo goed zijn na een heftige tijd.

Ja bah die kou donderdag, dat maakt dat ik al helemaal geen zin heb om de deur uit te gaan. Maar we gaan altijd wel even met mijn moeder en zus op pad dus vooruit.
pi_170457304
Wat lief O+ En wat goed verwoord Room, dat is precies hoe wij het ook voelen. Zo hartverwarmend dat ze op fok echt niet wordt vergeten, dankjulliewel :*
pi_170457418
Wat fijn Kwak, enjoy!
Donderdag.. Ik ben vooralsnog alleen met Lucas dan, 1 dag nadat mijn gips er af gaat, dus ik kan niet zoveel ben ik bang :X Hopelijk kan schoonmoeder inspringen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_170459242
JM
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij gaan de meesten het een beetje aankijken donderdag. Ik heb ook het gevoel dat het elk jaar van dat nare weer is! Wij dachten nog even na over de Efteling maar ik lees op verschillende fora dat dat juist een drukke dag is.

Klinkt leuk ferrari, een heus optreden O+
pi_170459719
Jm wat balen van j zijn werk. Heeft hij recht op ww?

Hopelijk ben jij snel weer mobiel en kun je weer alle opdrachten aannemen. Je woont echt te ver weg anders had ik volgend jaar nog een klus voor je. Je maakt nl prachtige foto's
pi_170462554
Tnx ferrari O+

Hij krijgt ww ja, gelukkig! En zit middenin een fijn en goed loopbaanadviestraject, dus komt vast wel goed allemaal
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_170464035
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 17:56 schreef Goitske het volgende:

[..]

sloederkamer zo noemen ze de amandelknip kamer
En sluderen is de techniek die ze gebruiken bij het verwijderen van keelamandelen bij kinderen tot 25 kilo. Ik vind het vreselijk, maar ze weten er vaak niks meer van gelukkig.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_170464250
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 20:42 schreef JufMariska het volgende:
Tnx ferrari O+

Hij krijgt ww ja, gelukkig! En zit middenin een fijn en goed loopbaanadviestraject, dus komt vast wel goed allemaal
Fijn dat er perspectief is. Ik ga duimen voor jullie.
pi_170464798
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 21:31 schreef McLaura het volgende:

[..]

En sluderen is de techniek die ze gebruiken bij het verwijderen van keelamandelen bij kinderen tot 25 kilo. Ik vind het vreselijk, maar ze weten er vaak niks meer van gelukkig.
:o
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 24 april 2017 @ 21:59:11 #282
147316 crew  DJMO
#trut
pi_170464945
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 21:31 schreef McLaura het volgende:

[..]

En sluderen is de techniek die ze gebruiken bij het verwijderen van keelamandelen bij kinderen tot 25 kilo. Ik vind het vreselijk, maar ze weten er vaak niks meer van gelukkig.
oke, nu krijg ik nachtmerries. brrr
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_170465053
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 21:31 schreef McLaura het volgende:

[..]

En sluderen is de techniek die ze gebruiken bij het verwijderen van keelamandelen bij kinderen tot 25 kilo. Ik vind het vreselijk, maar ze weten er vaak niks meer van gelukkig.
ja het is heel ranzig en sommigen hoor je heel naar huilen.

Ik heb er tegenover gezeten met mijn balie echt brrr donderdagochtend was niet mijn favoriete ochtend zeg maar....
Maar ook dat geluid went zoals bijna alles als je in het ziekenhuis werkt.

Ik hou in mijn achterhoofd dat het zo kind vriendelijk gedaan wordt en het met een reden gebeurt

Tongriem klieven bij een baby wordt bijvoorbeeld zonder verdoving gedaan. Klinkt hard maar ze hebben meer last van de verdoving dan van het knippen van het tongriempje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 24 april 2017 @ 22:17:57 #284
147316 crew  DJMO
#trut
pi_170465504
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 16:46 schreef L-E het volgende:
Wat lief O+ En wat goed verwoord Room, dat is precies hoe wij het ook voelen. Zo hartverwarmend dat ze op fok echt niet wordt vergeten, dankjulliewel :*
Ik had er niet bij stilgestaan dat het al weer twee jaar geleden is. Ik weet nog goed dat ik plaatsvervangend verdrietig was toen ik je bericht las. Ik bewonder je nog altijd om je levensmoed en vechtlust. Weet dat Elva over jullie zal waken tot je haar weer zult zien; ooit. O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_170465755
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 21:31 schreef McLaura het volgende:

[..]

En sluderen is de techniek die ze gebruiken bij het verwijderen van keelamandelen bij kinderen tot 25 kilo. Ik vind het vreselijk, maar ze weten er vaak niks meer van gelukkig.
Holy fuck... Dat had ik dan weer liever niet geweten. (jaja ik klikte zelf :P ) :')
S. 2014
J. 2016
pi_170465961
Gefeliciteerd en :* L-E! Ik sluit me bij de mooie woorden van Room aan.

Geniet lekker van jullie weekje samen Kwak!

Hier nog wel middagdutjes, net toen het een paar maanden rommeliger werd, ging hij opeens dutjes van 2,5-3 uur doen! Sinds een paar dagen ineens weer een krappe 2 uur, eens zien hoe lang ze nog gaan blijven!

Ik hoop dat J snel wat nieuws vindt JM en je je pols snel weer optimaal kan gebruiken!

Oh en mehh dat sluderen.. -O-
pi_170466168
Ach, andere operaties worden ook niet met steriele fluwelen handschoentjes gedaan natuurlijk :P op de filmpjes van YouTube vind ik het ook reuze meevallen. 8 seconden en hoppa, amandelen eruit

L-E gefeliciteerd met sticker! *O* en daarbij een dikke knuffel :* het voelt nog maar zo kort geleden in plaats van 2 jaar.
pi_170466630
Meh...
En bedankt Laura :') het is voor Js echt nodig... dus zie ook geen andere optie ;)

Succes met alles Jm :*
pi_170467487
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 23:00 schreef Loj het volgende:
Meh...
En bedankt Laura :') het is voor Js echt nodig... dus zie ook geen andere optie ;)

Succes met alles Jm :*
Dat idd en dan voor m'n jongste. Net vanmorgen bij de kno arts geweest. Over een week of 4 gaan de keel en neus amandelen eruit en krijgt ie buisjes. Ik vrees dat ik straks niet meer slaap :'(
*poef* nu is het weg
pi_170470043
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 23:00 schreef Loj het volgende:
Meh...
En bedankt Laura :') het is voor Js echt nodig... dus zie ook geen andere optie ;)

Succes met alles Jm :*
Er is een andere optie: de gewone operatie, die ze ook boven de 25 kilo gebruiken. Koen zal er ook aan moeten geloven, maar ik wil niet dat het met de Sludermethode gebeurt.

In de spoiler iets omschreven hoe het met Thijs is gegaan na de operatie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_170470160
mcLaura :'(

Is het echt DE methode bij kleintjes of verschilt dat nog per ziekenhuis?
S. 2014
J. 2016
pi_170475990
Het is "standaard" tot 25 kilo, maar er wordt van afgeweken. Kinderen boven de 25 kg krijgen standaard de "klassieke" tonsillectomie, lichtere kinderen krijgen die bij uitzondering. Mocht Koen volgende maand het advies krijgen de amandelen te laten verwijderen (ze zijn zo groot dat eten regelmatig moeilijk is, vooral als er een verkoudheid speelt), dan ga ik vragen of het op de "grote" manier kan, en anders rondbellen waar dat wel kan.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_170477502
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 07:46 schreef McLaura het volgende:

[..]

Er is een andere optie: de gewone operatie, die ze ook boven de 25 kilo gebruiken. Koen zal er ook aan moeten geloven, maar ik wil niet dat het met de Sludermethode gebeurt.

In de spoiler iets omschreven hoe het met Thijs is gegaan na de operatie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huuu wat klinkt dat ontzettend naar zeg, je arme jongen ;( . Is er bekend waardoor dat komt, het onthouden van alles tijdens de operatie? Ik krijg het er koud van als ik het lees. Heel logisch dat je voor Koen de andere manier wil!
pi_170477656
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:59 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Huuu wat klinkt dat ontzettend naar zeg, je arme jongen ;( . Is er bekend waardoor dat komt, het onthouden van alles tijdens de operatie? Ik krijg het er koud van als ik het lees. Heel logisch dat je voor Koen de andere manier wil!
De anesthesioloog zei (bij mij) dat het zeldzaam is, maar dat propofol (en consorten) bij sommige mensen geen geheugenverlies veroorzaakt. Je schijnt ook mensen te hebben die bijkomen tijdens de operatie, dat heb ik niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_170477779
Wonderlijk zeg. En voor een kleine peuter die dat nog helemaal niet kan plaatsen allemaal inderdaad heel heftig! Fijn dat hij er wel weer overheen is gekomen.
pi_170477920
Ik worstel een beetje met de avondspits momenteel. Meestal eet ik alleen met de kindjes omdat mijn lief pas rond 20u thuis is. Het hele stuk tussen eten koken en het moment dat ze slapen voelt als een marathon en een soort grote doorlopende symfoNEE van Annies kant. Tel daar bij op dat Tas alleen nog maar zelf wil eten maar daar nog zo onhandig in is dat het hem frustreert, en dus ook gekrijs.. feestje *O* :') . Vanavond ga ik maar eens zelf wat later eten zodat ik me tijdens het eten op de kleintjes kan richten. Ter voorkoming van wéér snel m'n (meestal koude) eten naar binnen proppen tussen het een gillende Tas helpen met eten en Annie-onder-de-chili bij de gordijnen weghouden door }:| .

Herkenbaar danwel tips, iemand?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2017 15:21:46 ]
pi_170478419
herkenbaar!
inmiddels zijn we die fase gelukkig voorbij, al is t heel af en toe op een kdv dag ineens toch weer drama..
Hier hielpen eerder eten (kan alleen als ik vrij ben) en ze voor t eten alvast iets te eten geven (boterham oid). Zonder acute honger aten ze hier beter en met minder stress. Kan je vriend echt niet eerder thuis zijn?

succes..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')