abonnement Unibet Coolblue
pi_170048415
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 19:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Maar ik dacht dat Killary voor oorlog in Syrie was :?
Dit heeft de zaak een beetje veranderd:
KenDilanianNBC twitterde op donderdag 06-04-2017 om 19:30:15 The US military watched a Syrian fixed wing aircraft drop the bombs on Idlib that hit a hospital with nerve agent, @ckubeNBC is reporting. reageer retweet
De vraag is nu: Ben je voor of tegen het vergassen van kinderen door het Assad regime
pi_170048431
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 19:50 schreef Nintex het volgende:
De dag die je wist dat zou komen:

L0gg0l twitterde op donderdag 06-04-2017 om 19:06:17 DEFENSE SECRETARY MATTIS TO BRIEF TRUMP ON OPTIONS IN SYRIA, INCLUDING CRUISE MISSILE STRIKES FROM NAVY SHIPS -- CBS reageer retweet
Jep, net als het machtsvacuüm dat ze ook nu weer gaan achterlaten.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_170048446
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 19:51 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dit heeft de zaak een beetje veranderd:
KenDilanianNBC twitterde op donderdag 06-04-2017 om 19:30:15 The US military watched a Syrian fixed wing aircraft drop the bombs on Idlib that hit a hospital with nerve agent, @ckubeNBC is reporting. reageer retweet
De vraag is nu: Ben je voor of tegen het vergassen van kinderen door het Assad regime
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 6 april 2017 @ 19:53:25 #104
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_170048455
http://www.latimes.com/pr(...)y-theorist-in-chief/

Deel 5 vd inmiddels 6-delige serie van de LA Times over president Trump.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_170048469
quote:
2s.gif Op donderdag 6 april 2017 19:53 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

:')
Dat is basically hoe de Amerikaanse media het nu aan het spinnen is.

Dat gezegd hebbende kan het een gerichte aanval zijn op bijv. bekende opslagplaatsen voor chemische wapens of vliegvelden, zodat Assad geen chemische wapens meer kan gebruiken.

Een surgical strike zogezegd.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 6 april 2017 @ 19:54:42 #106
426493 crew  PippenScottie
pi_170048486
quote:
3s.gif Op donderdag 6 april 2017 19:46 schreef Re het volgende:
midterm is nog geen bedreiging voor GOP senaat meerderheid toch? anders heb je straks wel een erg zure nuclear ... maar ja moet er wel weer eentje snel doodgaan neem ik aan
De eerste special election is voor een zetel in het huis van afgevaardigen namens een district in Georgia.
De democratische kandidaat, Jon Osoff, krijgt van alle kanten steun en leidt met een straatlengte voorsprong.

Republikeinen pareren nu met dit soort spotjes:


De GOP is gewoon fucking evil.
  donderdag 6 april 2017 @ 19:54:56 #107
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_170048493
Hm, ja, ik ben het denk ik wel eens met wat je gister postte van Trump: When you kill innocent children....that crosses many, many lines.
pi_170048512
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 19:54 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dat is basically hoe de Amerikaanse media het nu aan het spinnen is.

Dat gezegd hebbende kan het een gerichte aanval zijn op bijv. bekende opslagplaatsen voor chemische wapens of vliegvelden, zodat Assad geen chemische wapens meer kan gebruiken.

Een surgical strike zogezegd.
En hoe gaat Trump dat beter doen dan Dronebama?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 6 april 2017 @ 19:56:33 #109
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170048526
When in doubt, start a war. Altijd een goede afleiding als je administratie een puinhoop is. Blijkbaar zitten de tentakels van de oldschool republicans al zover in de reet van Trump dat zelfs hij te porren is voor een ouderwets potje regime change in het midden oosten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_170048538
quote:
10s.gif Op donderdag 6 april 2017 19:55 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

En hoe gaat Trump dat beter doen dan Dronebama?
Dronebama viel uiteindelijk Syrie toch niet aan toen ze eerder ook al mogelijk chemische wapens hadden gebruikt. In plaats daarvan werd er een soort van last minute ontwapeningsactie door Lavrov en Kerry op touw gezet.

Het probleem nu is vooral dat de relatie met Rusland dusdanig verziekt is dat er geen Kerry/Lavrov backchannel meer is om de boel te sussen.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 19:56 schreef Mani89 het volgende:
When in doubt, start a war. Altijd een goede afleiding als je administratie een puinhoop is. Blijkbaar zitten de tentakels van de oldschool republicans al zover in de reet van Trump dat zelfs hij te porren is voor een ouderwets potje regime change in het midden oosten.
Voor Trump is het nu:

Damned if you do, damned if you don't

Een beetje de Servie situatie waar Bill Clinton in terecht kwam.

Wat Trump meestal doet in dit soort situaties is het speelbord omver kieperen. Misschien gaat hij zowel met Putin als Assad een directe dialoog aan. Hoewel hij dan weer wordt gezien als een 'vriendje' van de Russen.
  donderdag 6 april 2017 @ 19:58:53 #111
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_170048575
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 19:51 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dit heeft de zaak een beetje veranderd:
KenDilanianNBC twitterde op donderdag 06-04-2017 om 19:30:15 The US military watched a Syrian fixed wing aircraft drop the bombs on Idlib that hit a hospital with nerve agent, @ckubeNBC is reporting. reageer retweet
De vraag is nu: Ben je voor of tegen het vergassen van kinderen door het Assad regime
:')
Ben je voor of tegen het doodbombarderen van kinderen door de VS & co?
Verder ben ik nogal sceptisch over de "feiten" in deze kwestie. Maar dat is een minderheidsstandpunt verwacht ik.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_170048590
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 19:57 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dronebama viel uiteindelijk Syrie toch niet aan toen ze eerder ook al mogelijk chemische wapens hadden gebruikt. In plaats daarvan werd er een soort van last minute ontwapeningsactie door Lavrov en Kerry op touw gezet.

Het probleem nu is vooral dat de relatie met Rusland dusdanig verziekt is dat er geen Kerry/Lavrov backchannel meer is om de boel te sussen.

[..]

Voor Trump is het nu:

Damned if you do, damned if you don't

Een beetje de Servie situatie waar Bill Clinton in terecht kwam.
Clinton werd tenminste nog gevraagd door de internationale gemeenschap. Trump laat zich vooral leiden door zijn emoties.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_170048597
quote:
2s.gif Op donderdag 6 april 2017 19:59 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Clinton werd tenminste nog gevraagd door de internationale gemeenschap. Trump laat zich vooral leiden door zijn emoties.
Ook in dit geval hebben landen gevraagd aan de VS om een leidende rol hierin te spelen. Toen Obama dat na liet greep Putin in. Toen kwam Obama ook met zijn befaamde speech die er min of meer op neerkwam dat de VS niet langer meer World Police kon zijn en de wereld er alleen voor stond.

Hij hield zich niet aan zijn 'red line' en zette de deur open voor allerlei wapengekletter.
pi_170048626
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 20:00 schreef Nintex het volgende:

[..]

Ook in dit geval hebben landen gevraagd aan de VS om een leidende rol hierin te spelen. Toen Obama dat na liet greep Putin in.
hmm, welke dan? Want dat heb ik even gemist dan ben ik bang.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 6 april 2017 @ 20:02:03 #115
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_170048644
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 19:54 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dat is basically hoe de Amerikaanse media het nu aan het spinnen is.

Dat gezegd hebbende kan het een gerichte aanval zijn op bijv. bekende opslagplaatsen voor chemische wapens of vliegvelden, zodat Assad geen chemische wapens meer kan gebruiken.

Een surgical strike zogezegd.
Die chemische wapens zijn naar tevredenheid (en onder leiding ve Nederlandse coordinator) vernietigd, weet je nog?

En je weet wat er gebeurt als opslagplaatsen van chemische wapens gebombardeerd worden? Of toch niet? 8)7 :{w
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 6 april 2017 @ 20:02:38 #116
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_170048657
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 19:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hm, ja, ik ben het denk ik wel eens met wat je gister postte van Trump: When you kill innocent children....that crosses many, many lines.
Serieus?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_170048668
quote:
2s.gif Op donderdag 6 april 2017 20:01 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

hmm, welke dan? Want dat heb ik even gemist dan ben ik bang.
Cameron hield er nog een stemming over, of de UK mee moest doen aan de kant van de VS met een interventie in Syrie of niet.
  donderdag 6 april 2017 @ 20:03:50 #118
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_170048687
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 20:00 schreef Nintex het volgende:

[..]

Ook in dit geval hebben landen gevraagd aan de VS om een leidende rol hierin te spelen. Toen Obama dat na liet greep Putin in. Toen kwam Obama ook met zijn befaamde speech die er min of meer op neerkwam dat de VS niet langer meer World Police kon zijn en de wereld er alleen voor stond.

Hij hield zich niet aan zijn 'red line' en zette de deur open voor allerlei wapengekletter.
Syrie heeft dat heel zeker NIET gevraagd aan de VS. Absoluut NIET zelfs.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 6 april 2017 @ 20:04:40 #119
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_170048705
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 20:03 schreef Nintex het volgende:

[..]

Cameron hield er nog een stemming over, of de UK mee moest doen aan de kant van de VS met een interventie in Syrie of niet.
Dat was NIET nav een verzoek van Syrie. Idiote opmerking. De geallieerden (de VS en Europa) staan aan de kant vd rebellen. Of iig degenen die tegen Assad opstonden, al zijn er honderden rebellengroepen die toen hun kans schoon hebben gezien waaronder Daesh/IS.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_170048754
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 20:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat was NIET nav een verzoek van Syrie. Idiote opmerking. De geallieerden staan aan de kant vd rebellen
Dat zeg ik toch nergens? Ik zeg dat landen vroegen aan de VS om in te grijpen, zoals de Golf Staten en de UK. Ik zeg nergens dat Syrie dat vroeg.
pi_170048762
Moeilijk voor te stellen dat Assad zo dom zou geweest zijn om een gifgas aanval te bevelen. Verraders in de rangen, sympathisanten van de rebellen? Paleisrevolutie?

Of overmoed, nadat de VS vorige maand meer Syrische burgers doodde dan het Syrische leger?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  donderdag 6 april 2017 @ 20:08:43 #122
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_170048799
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 20:06 schreef crystal_meth het volgende:
Moeilijk voor te stellen dat Assad zo dom zou geweest zijn om een gifgas aanval te bevelen. Verraders in de rangen, sympathisanten van de rebellen? Paleisrevolutie?
Ik geloof het ook niet direct. Assad heeft er geen baat bij,men het gebeurt altijd als de regeringstroepen flinke voortgang geboekt hebben.

En waarom is mensen kinderen doodbombarderen wel prima?

[ Bericht 1% gewijzigd door Whiskers2009 op 06-04-2017 20:14:01 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_170048825
Die Assad is niet te vertrouwen en denkt dat hij onschendbaar is dankzij de hulp van Rusland.

Op dit moment krijgt Trump de opties onder ogen:

MarQs__ twitterde op donderdag 06-04-2017 om 20:10:01 BREAKING: Pentagon presenting #Syria military options to White House: US official reageer retweet
  donderdag 6 april 2017 @ 20:13:13 #124
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_170048912
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 20:09 schreef Nintex het volgende:
Die Assad is niet te vertrouwen en denkt dat hij onschendbaar is dankzij de hulp van Rusland.
Assad is de minste vd kwaden naar mijn mening. Syrie was relatief een prima land met behoorlijk wat vrijheden voor oa vrouwen en religieuzen van andere wereldreligies. Alcohol was toegestaan etc.
Onder de rebellen (en al helemaal onder Daesh) wordt het land een hel behalve voir streng gelovige soennieten. En de Koerden willen alleen land voor hun gewenste Kurdistan.

Maar we dwalen af.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_170048914
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 20:06 schreef crystal_meth het volgende:
Moeilijk voor te stellen dat Assad zo dom zou geweest zijn om een gifgas aanval te bevelen. Verraders in de rangen, sympathisanten van de rebellen? Paleisrevolutie?

Of overmoed, nadat de VS vorige maand meer Syrische burgers doodde dan het Syrische leger?
oeps, VS doodde in maart meer burgers dan ISIS of de Russen, maar het Syrische leger was nog steeds nr 1.
http://www.independent.co(...)rk-for-a7663881.html
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')