Mooi dom van Max dat hij met Hamilton achter zich opeens wel >1 seconde sneller per rondje (het verschil tussen Hamilton en Verstappen) kon rijden. Waren betere momenten om dat te doen.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:04 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Als Hamilton niet een keer dichtbij is geweest, waarom klaagde Hamilton dan tegen zijn team, dat hij problemen heeft met passeren van "that guy". We hebben het allemaal gehoord over de radio.
Het chassis is ook wel wat op aan te merken als ik het goed begrijp, dus ze hebben hun zaakjes ook op dat gebied niet in orde of iig niet zo goed voor elkaar als Ferrari en Mercedes terwijl juist de verwachting was dat RBR het meeste voordeel zou hebben van de nieuwe regels.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hoe je het ook went of keert, dit soort frustraties hopen op. Altijd achter de feiten aanlopen met Renault terwijl chassis, organisatie en rijders top zijn.
Mercedes voelt dat ook aan en zal er alles aan doen om hem los te weken van het team. Enige waar Max voor moet waken is dat hij goed timed qua overstap. Niet dat de RB tegen die tijd de mercedes voorbij is gegaan qua ontwikkeling (denk ik niet, te afhankelijk van Renault).
Maar goed, eerst dit seizoen uitrijden, op miskleunen wachten van mercedes en Ferrari, hopen dat Renault eindelijk de update gereed heeft en vooral geduld hebben.
Maar het valt me tegen dat ze toch zo achter lopen en weer 3 gp's nodig hebben om de boel op orde te krijgen. De Max hype heeft de verwachting wat teveel gekleurd.. althans bij mij toch.
Dat laatste natuurlijk alleen omdat Newey bij RBR zit. Tja, de man heeft de plank wel eens eerder misgeslagen.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het chassis is ook wel wat op aan te merken als ik het goed begrijp, dus ze hebben hun zaakjes ook op dat gebied niet in orde of iig niet zo goed voor elkaar als Ferrari en Mercedes terwijl juist de verwachting was dat RBR het meeste voordeel zou hebben van de nieuwe regels.
Wat ik heb gelezen die MGK in Spanje pas maar of dat losstaat van die ICE update die ze al gepland hadden weet ik niet.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:29 schreef Swetsenegger het volgende:
De update van de renault motor in Spanje of misschien zelfs pas Spanje, gaat dat dan over de ICE of is dat de 2017 MGU-K?
Als het de ICE is hebben ze misschien al eerder voordeel van de 2017 MGU-K, want dat scheelt sowieso al 5KG.
Dat maakt toch niet uit omdat je van elk onderdeel 4 mag gebruiken? Dus als ze in China de MGU-K vervangen heeft dat geen invloed op aantal ICE's die ze nog kunnen gebruiken.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:45 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wat ik heb gelezen die MGK in Spanje pas maar of dat losstaat van die ICE update die ze al gepland hadden weet ik niet.
Ik weet wel dat ze dan een nieuwe Power Unit in kunnen zetten dus ze de MGK dan pas doen om die reden.
Ga eens terug naar je cave en daar moto gp kijken.quote:
Als er iemand voor je rijdt kan je hem toch gewoon 'die gast' noemen? Die gast voor je...quote:Op maandag 27 maart 2017 09:04 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Als Hamilton niet een keer dichtbij is geweest, waarom klaagde Hamilton dan tegen zijn team, dat hij problemen heeft met passeren van "that guy". We hebben het allemaal gehoord over de radio.
quote:Op maandag 27 maart 2017 12:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Nuance
https://racingnews365.nl/column-wereld-vergaat-max-verstappen/
In principe zou t kunnen maar misschien is het beter te doen met een motor die op beide is aangepast.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit omdat je van elk onderdeel 4 mag gebruiken? Dus als ze in China de MGU-K vervangen heeft dat geen invloed op aantal ICE's die ze nog kunnen gebruiken.
Roerond met dit stuk eens. Als we De Telegraaf mogen geloven is RBR een doodlopende straat en moet Max zsm vertrekken. Max heeft nog alle tijd van de wereld en alle teams hebben nu eenmaal te maken met ups en downs. Gewoon rustig een paar jaar bij RBR blijven zitten. Renault heeft de afgelopen 30 jaar zoveel titels gepakt met zoveel verschillende teams, die krijgen de boel wel weer aan de praat. Het lijkt me ook niet verstandig om naast Lil' Lewis in de tweede Mercedes te gaan zitten. Mercedes GP blijft toch een brits team en Lewis is hun boy. Die interne strijd ga je niet zo makkelijk winnen.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Nuance
https://racingnews365.nl/column-wereld-vergaat-max-verstappen/
Ik las eerder dat ze verwachten dat het fixen van de MGU-K wel 5 of 6 races op zich kan laten wachtenquote:Op maandag 27 maart 2017 10:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Als het de ICE is hebben ze misschien al eerder voordeel van de 2017 MGU-K, want dat scheelt sowieso al 5KG.
quote:Op maandag 27 maart 2017 12:22 schreef Peterselieman het volgende:
er is weer een groot Formule 1-onderzoek gaande:
https://f1survey.motorsport.com/
Ingevuldquote:Hartelijk dank voor het afronden van dit fanonderzoek.
Namens Motorsport Networks hartelijk bedankt voor je deelname aan het onderzoek.
Wij garanderen je drie dingen:
We nemen je antwoorden mee in ons onderzoek en laten ze onafhankelijk analyseren door één van ’s werelds beste sportonderzoekbureau’s Nielsen Sport.
We maken een samenvatting van de belangrijkste bevindingen en stellen deze beschikbaar aan de fans, geheel gratis via onze wereldwijde websites.
We presenteren de volledige resultaten van de antwoorden aan de belanghebbenden van de Formule 1: de teams, rijders, circuits, het overkoepelend orgaan (de FIA) en de nieuwe houder van de commerciële rechten Liberty Media.
Hartelijke groet,
Charles Bradley, Hoofdredacteur,
Motorsport.com
Matig stukje tekst..quote:Op maandag 27 maart 2017 12:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Nuance
https://racingnews365.nl/column-wereld-vergaat-max-verstappen/
Volgens mij kwam het temperen van de verwachtingen pas na de wintertests.quote:Al sinds februari roepen Red Bull en Max Verstappen dat ze een matig begin van het seizoen verwachten.
quote:Ja het was Red Bull zelf die tijdens de winter de hoop uitsprak en de verwachting dat het voor de titel kon strijden. Het was ook Renault dat zei er klaar voor te zijn met de nieuwe motor. Maar de hoop was tijdens de eerste testweek al vervlogen. Dat is de harde realiteit van de Formule 1.
Logisch toch? Max doet het toch goed? Alleen het team heeft een zwakke winterperiode gehad. Maar dan mag je niet kritisch zijn?quote:Kortom: Niet zo dramatisch! Het is bijna stemmingmakerij wat er momenteel gebeurt. Eerst wordt Max de hemel in geprezen, om vervolgens het team neer te sabelen
Nu gaan ze de fans proberen dingen voor te schrijven. Genieten, en je niet gek laten maken? WTF?quote:Voor de fans: Ga gewoon lekker genieten van de F1 en van Max. Laat je niet gek maken door bepaalde blogjes die alleen maar bezig zijn met het opzetten van de Nederlandse fans tegen Vettel of Hamilton. Dat hoort niet bij de Formule 1 en ook niet bij het respect dat de coureurs voor elkaar hebben. Max kan het prima vinden met Lewis en ook met Sebastian
Vandaar dat andere coureurs wel konden inhalen, zoals Ocon en Hulkenberg bij Alonso.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:33 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Als er iemand voor je rijdt kan je hem toch gewoon 'die gast' noemen? Die gast voor je...
Max zelf zegt het ook in de paddocks pass (wat betreft HAM achter zich houden, maar ook over zijn inhalen van RAI). Je kan een stuk sneller zijn maar zo gauw je op 2 sec zit kom je gewoon niet dichterbij.
Tuurlijk is Max een toprijder, maar soms zijn het ook gewoon 'randzaken' waardoor dingen gebeuren. Niet alles is automatisch puur de magische hand van max
Een kapotte McLaren inhalen lukt nog wel ja.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Vandaar dat andere coureurs wel konden inhalen, zoals Ocon en Hulkenberg bij Alonso.
In totaal zouden er zo'n 16 inhaalacties geweest zijn.
2 races in een weekend in plaats van 1 hell yeah!!quote:Op maandag 27 maart 2017 12:22 schreef Peterselieman het volgende:
er is weer een groot Formule 1-onderzoek gaande:
https://f1survey.motorsport.com/
Wat is daar zo geweldig aan? Je devalueert de waarde van een GP overwinning. Ipv dat je winnaar van de Monaco GP bent ben je winnaar van "Zaterdag heat 1" alsof het de Renault Clio Cup is.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:06 schreef MakkieR het volgende:
[..]
2 races in een weekend in plaats van 1 hell yeah!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |