abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 23 maart 2017 @ 14:19:24 #1
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_169721949
De Nederlandse regering heeft de vlucht van de de Turkse minister van Buitenlandse Zaken, Mevlüt Çavusoglu, naar Nederland geweigerd. Çavusoglu zou zaterdag een bezoek brengen aan Rotterdam.
Dat laat de regering weten in een verklaring.

"Het Nederlands kabinet heeft besloten om de landingsrechten voor het toestel van de Turkse minister van Buitenlandse Zaken Cavusoglu in Nederland in te trekken. Na een openbare oproep aan Turkse Nederlanders om massaal deel te nemen aan een publieke manifestatie met minister Cavusoglu in Rotterdam op zaterdag 11 maart, is de openbare orde en veiligheid in het geding gekomen", aldus de verklaring.

Turkije dreigde eerder met zware politieke en economische sancties als Nederland het bezoek van Çavusoglu zou verhinderen.

http://www.nu.nl/binnenla(...)kse-minister-in.html

Rutte toont eens wat ballen.


Poll: Heeft Nederland goed gehandeld?
Ja
Nee
Ik begrijp het, maar niet slim
Turkije in Turkije, Nederland in Nederland
Ik ben er nog niet over uit
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier



"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 23 maart 2017 @ 14:20:32 #2
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_169721966
quote:
Gebeten Turkse Nederlander voor behandeling naar Istanbul

De Turkse Nederlander Huseyin Kurt die vorige week zaterdag in Rotterdam werd gebeten door een politiehond, is naar Istanbul overgebracht. Volgens minister van Buitenlandse Zaken Cavuşoğlu krijgt hij daar een betere medische behandeling. "We zullen altijd en onder alle omstandigheden blijven zorgen voor onze burgers", stelt Cavuşoğlu. Hij noemt Kurt "onze burger die wreed is aangevallen".

NOS-correspondent Lucas Waagmeester zegt dat de medische voorzieningen in Turkije op veel plekken uitstekend zijn, "maar om te beweren dat Kurt hier een betere behandeling kan krijgen dan in Nederland is onzin".

Volgens Waagmeester valt de actie van Cavuşoğlu in de categorie 'trap na geven'. "Hij benadrukt dat Kurt een Turkse staatsburger iets, iets wat steekt in Nederland. Dit past in een propagandapatroon van de Turkse regering, waarin Turkije continu wordt vergeleken met andere landen. Vooral met landen in het Westen. De regering benadrukt dan steevast dat dingen in Turkije beter geregeld zijn."

Kurt, die in Soest woont, raakte bijna twee weken geleden gewond toen hij in Rotterdam bij het Turkse consulaat protesteerde tegen het wegsturen van de Turkse minister Kaya. Kort na middernacht greep de ME hard in toen betogers de politie aanvielen. Kurt werd daarbij gebeten door een politiehond, wat in Turkije leidde tot grote verontwaardiging.

Tegen de website Turksemedia.nl zei Kurt dat de politie hem en anderen ineens van achteren aanviel toen ze gehoor gaven aan het bevel te vertrekken. Hij werd in een been en in zijn gezicht gebeten en zou daarna twintig minuten op de grond hebben gelegen. Ambulancepersoneel zou zijn tegengehouden.

Volgens Kurt kreeg hij in het ziekenhuis te horen dat er grote stukken vlees uit zijn been waren gebeten en dat er geen hechtingen mogelijk waren wegens infectiegevaar.

(NOS)
:W
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_169722041
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 14:20 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

:W
Hopelijk houden ze die relschopper daar.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_169723367
Dus 400.000 Turken bijten en ze vertrekken allemaal.
Wie zet er een Gofundme op voor pitbulls? :')
  donderdag 23 maart 2017 @ 15:43:46 #5
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_169723612
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 14:20 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

:W
Godver _O- Maar hij heeft wel gelijk want hier trekken ze zomaar de stekker eruit nog ook als ze de kans krijgen.
  donderdag 23 maart 2017 @ 15:48:21 #6
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
  donderdag 23 maart 2017 @ 15:50:06 #7
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169723680
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169723687
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 15:43 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Godver _O- Maar hij heeft wel gelijk want hier trekken ze zomaar de stekker eruit nog ook als ze de kans krijgen.
Daar laten behandelen en de rekening bij een NL zorgverlener opgeven.
  donderdag 23 maart 2017 @ 15:51:38 #9
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_169723700
quote:
Hij zal vast ergens een klemtoon verkeerd uitgesproken hebben.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:44:10 #11
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_169742380
Deel 49 :')
pi_169742468
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
Deel 49 :')
fok geilt nu eenmaal op Turken/Turkije/Erdo en alles gerelateerd aan

:Y

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:49:07 #13
40566 Ericr
Livewrong
pi_169742481
quote:
De mening van Knoops er zijn ook andere meningen van o.a.Marieke de Hoon.

quote:
Universitair docent Volkerenrecht Marieke de Hoon (Vrije Universiteit) is het oneens met Knoops. "Deze aanklacht heeft geen enkele kans. Er is geen regel binnen het internationaal of nationaal recht die Nederland dwingt een buitenlandse minister toe te laten voor een politieke speech als hier geen goede afspraken over te maken zijn voor de openbare orde en veiligheid.”

Zowel minister van Buitenlandse Zaken Çavusoglu als de weggestuurde minister van Familiezaken Kaya dienen hun klacht in als overheidsfunctionaris. De Hoon vindt het dan ook absurd dat ze naar het EHRM stappen. "Dat Hof is er om burgers te beschermen tegen de staat, en niet om ministers te beschermen."

Het argument dat Kaya diplomatieke onschendbaarheid geniet, gaat volgens De Hoon niet op. Die immuniteit is normaal gesproken alleen voor ministers van Buitenlandse Zaken en diplomaten. "Het kan ook voor andere ministers die de Turkse staat belichamen bij buitenlandse aangelegenheden, maar het lijkt me niet dat dat geldt voor een minister van, nota bene, Turkse Familiezaken."

De beschermde status moet bij uitzonderingen altijd bevestigd worden door een staat. Dat was afgelopen weekend vrijwel ondenkbaar, aangezien de Turkse minister op voorhand al niet welkom was. En zelfs al zou Kaya onschendbaar zijn geweest, dan zou het volgens de rechtsdocent niets uitmaken.

De openbare orde was te ernstig in het geding voor de Nederlandse overheid om niet in te grijpen. "De minister mocht er gewoon niet zijn en de situatie bij het Turkse consulaat in Rotterdam was sterk uit de hand aan het lopen. Met zo'n schreeuwende minister is dat hartstikke gevaarlijk", zegt De Hoon.

Als het daadwerkelijk tot een rechtszaak komt en Nederland schuldig wordt bevonden, dan kan het Hof sowieso geen straf opleggen. Het orgaan heeft daartoe geen bevoegdheid. Wel kan het Hof schadeloosstelling opleggen.
http://nos.nl/artikel/216(...)tegen-nederland.html

Dus laat die rechtszaak maar komen, in het ergste geval moet er een schadeloosstelling worden uitgekeerd.
pi_169742541
Het zit sommige Erdoganisten wel diep. Deel 49 en nog steeds afgeven tegen Nederland. Ik voorzie een interessante toekomst voor ze in Nederland w/
pi_169742603
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Het zit sommige Erdoganisten wel diep. Deel 49 en nog steeds afgeven tegen Nederland. Ik voorzie een interessante toekomst voor ze in Nederland w/
Hoe oud ben jij eigenlijk
pi_169742660
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:49 schreef Ericr het volgende:

Dus laat die rechtszaak maar komen, in het ergste geval moet er een schadeloosstelling worden uitgekeerd.
het gaat mij niet om wie gelijk heeft of niet, maar dat rutte en erdo in verkiezingstijd een move hebben gemaakt voor electoraal gewin en dat de meeste mensen niet in staat lijken om door het cynische spelletje en blijven hangen in de "blame game". terwijl dit allemaal voorkomen had kunnen worden. rutte heeft resultaat geboekt, maar erdo moet nog ff verder met de escalatie show om zielen te winnen voor zijn politieke zaak.

hier is de turkse nederlander de gebeten hond (badumtsss).
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169742770
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Het zit sommige Erdoganisten wel diep. Deel 49 en nog steeds afgeven tegen Nederland. Ik voorzie een interessante toekomst voor ze in Nederland w/
wie geeft er af op nederland?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 24 maart 2017 @ 12:10:30 #18
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_169742839
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:56 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij eigenlijk
Dat zegt niks, ik zie hier ook 15 jarige met een onvoorwaardelijke liefde voor Erdogan.
pi_169742890
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:10 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Dat zegt niks, ik zie hier ook 15 jarige met een onvoorwaardelijke liefde voor Erdogan.
ben jij 15?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 24 maart 2017 @ 12:13:36 #20
62913 Blik
The one and Only!
pi_169742902
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:00 schreef Slayage het volgende:

[..]

het gaat mij niet om wie gelijk heeft of niet, maar dat rutte en erdo in verkiezingstijd een move hebben gemaakt voor electoraal gewin en dat de meeste mensen niet in staat lijken om door het cynische spelletje en blijven hangen in de "blame game". terwijl dit allemaal voorkomen had kunnen worden. rutte heeft resultaat geboekt, maar erdo moet nog ff verder met de escalatie show om zielen te winnen voor zijn politieke zaak.

hier is de turkse nederlander de gebeten hond (badumtsss).
Misschien had Erdogan gewoon moeten luisteren naar Rutte toen die zei dat het niet wenselijk was dat er buitenlandse campagne gevoerd zou worden in NL. Nog even los van dat het uberhaupt niet mag volgens de Turkse wetgeving.
pi_169742932
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:13 schreef Blik het volgende:

[..]

Misschien had Erdogan gewoon moeten luisteren naar Rutte toen die zei dat het niet wenselijk was dat er buitenlandse campagne gevoerd zou worden in NL. Nog even los van dat het uberhaupt niet mag volgens de Turkse wetgeving.
erdogan was juist uit op de confrontatie met rutte dude. dit is precies waar erdo op had gehoopt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169742958
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:13 schreef Blik het volgende:

[..]

Misschien had Erdogan gewoon moeten luisteren naar Rutte toen die zei dat het niet wenselijk was dat er buitenlandse campagne gevoerd zou worden in NL. Nog even los van dat het uberhaupt niet mag volgens de Turkse wetgeving.
Nee, Erdogan's handen waren gebonden. Hij is toch geen dictator? Zijn ministers hebben de vrijheid om te doen wat ze doen. Daarom is het zo belangrijk dat Erdogan dat referendum wint. Let maar op: wanneer Erdogan dat referendum wint zullen al deze zaken ophouden. Het is van groot belang dat hij dat referendum wint. Echt waar.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 12:16:43 #23
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_169742960
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

ben jij 15?
12 :@
pi_169743009
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:16 schreef Woelwater het volgende:

[..]

12 :@
goede leeftijd ^O^ geniet ervan :Y)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169743204
Goed nieuws voor onze Erdoganisten: Er is een rapport uitgekomen waaruit blijkt dat ook zeesterren kunnen overleven zonder brein.

haberinbaskenti twitterde op maandag 20-03-2017 om 00:39:28 Ak Partili kardeslerimi rahatlatan rapor!-Deniz yildizi da beyni olmadan yasayabiliyor. https://t.co/4srffD2fXw reageer retweet
pi_169743298
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:25 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Oud stuk.
iets van 11 uur oud idd
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169743489
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:40 schreef Slayage het volgende:

[..]

iets van 11 uur oud idd
https://www.trouw.nl/demo(...)jfelachtig~a2588434/

Hij riep het al op 12 maart.

Erdogan zelf denkt dat hij de rechtzaak niet zal winnen trouwens, nu schaar je een advocaatje al boven je held? Weird.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_169743740
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:16 schreef RetepV het volgende:

[..]

Nee, Erdogan's handen waren gebonden. Hij is toch geen dictator? Zijn ministers hebben de vrijheid om te doen wat ze doen. Daarom is het zo belangrijk dat Erdogan dat referendum wint. Let maar op: wanneer Erdogan dat referendum wint zullen al deze zaken ophouden. Het is van groot belang dat hij dat referendum wint. Echt waar.
Het lijkt me het beste om Erdogan wereldheerschappij te geven.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_169744521
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:16 schreef RetepV het volgende:

[..]

Nee, Erdogan's handen waren gebonden. Hij is toch geen dictator? Zijn ministers hebben de vrijheid om te doen wat ze doen. Daarom is het zo belangrijk dat Erdogan dat referendum wint. Let maar op: wanneer Erdogan dat referendum wint zullen al deze zaken ophouden. Het is van groot belang dat hij dat referendum wint. Echt waar.
pi_169745189
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:53 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

https://www.trouw.nl/demo(...)jfelachtig~a2588434/

Hij riep het al op 12 maart.

Erdogan zelf denkt dat hij de rechtzaak niet zal winnen trouwens, nu schaar je een advocaatje al boven je held? Weird.
wie schaar ik boven wie?

ik plaats een kanttekening bij wat leeft bij velen hier op fok, namelijk dat het standpunt van rutte en abu taleb jurdisch volledig gedekt is.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169745721
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 14:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Natuurlijk ben ik serieus. Als dat referendum geweest is en Erdogan gewonnen heeft, dan zal hij de Turkse democratie gered hebben. Iedereen zal het dan eens zijn met wat hij zegt en iedereen die het niet met hem eens is wordt dan terecht gevangen gezet. Want zij zijn een gevaar voor Erdogan's democratie. En zijn ministers zullen dan ook exact doen wat hij zegt, waardoor zij niet meer het gevaar zullen lopen om zo vernederd te worden. Als Erdogan volledig de baas wordt, dan zal de democratie in Turkije nooit meer in gevaar kunnen komen. Daar zal hij voor zorgen.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 15:11:13 #34
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169745791
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:07 schreef RetepV het volgende:

[..]

Natuurlijk ben ik serieus. Als dat referendum geweest is en Erdogan gewonnen heeft, dan zal hij de Turkse democratie gered hebben. Iedereen zal het dan eens zijn met wat hij zegt en iedereen die het niet met hem eens is wordt dan terecht gevangen gezet. Want zij zijn een gevaar voor Erdogan's democratie. En zijn ministers zullen dan ook exact doen wat hij zegt, waardoor zij niet meer het gevaar zullen lopen om zo vernederd te worden. Als Erdogan volledig de baas wordt, dan zal de democratie in Turkije nooit meer in gevaar kunnen komen. Daar zal hij voor zorgen.
Dat je dit nog moet uitleggen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169746583
ik lees zojuist dat erdo zijn toon alweer aan het matigen is, maar dat kan morgen toch anders zijn :P

hij schijnt vandaag over duitse president gezegd te hebben "teessuf ederim" wat zoiets betekent als

Contempt.
Sorrow.
Sadness.
Regret.
Feeling sorrow about.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169746753
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 16:07 schreef Slayage het volgende:
ik lees zojuist dat erdo zijn toon alweer aan het matigen is, maar dat kan morgen toch anders zijn :P

hij schijnt vandaag over duitse president gezegd te hebben "teessuf ederim" wat zoiets betekent als

Contempt.
Sorrow.
Sadness.
Regret.
Feeling sorrow about.
Gaat Erdogan excuses maken :o :D
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  Redactie Frontpage vrijdag 24 maart 2017 @ 19:53:20 #37
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_169750921
Aflevering nummer zoveel :')

quote:
EU-parlement weert Turkse krant, Turkije ziet 'dubbele moraal'

Er komen steeds meer boze reacties uit Ankara na het verbieden van de verspreiding van de Engelstalige versie van de Turkse krant Sabah in het Europees Parlement. Vicepremier Kurtulmus noemt het verspreidingsverbod onacceptabel en ook de Turkse minister van Justitie haalt nu hard uit.

Hij zegt dat Europa met twee maten meet en roept op om de persvrijheid te respecteren. "Als de verspreiding van de krant verboden blijft, zal de parlementsvoorzitter worden herinnerd als de voorzitter die een fascistische beslissing heeft genomen", zegt hij verder.

Eergisteren besloot EP-voorzitter Antonio Tajani na een initiatief van de Nederlandse Europarlementariër Jeroen Lenaers (CDA) om de krant Daily Sabah niet meer te verspreiden in het parlement. Lenaers kwam in actie nadat een partijgenoot in Rotterdam zich vanwege bedreigingen moest terugtrekken uit de gemeenteraad. De Turkse Sabah had de CDA'er Turan Yazir aangewezen als mede-aanstichter van de diplomatieke rel tussen Nederland en Turkije.
Spreekbuis

De Nederlander ziet ook principiële bezwaren tegen de verspreiding van Daily Sabah in het Europees Parlement. "De krant hoort bij moederbedrijf Sabah in Turkije. Ik zie niet in dat wij dit moeten faciliteren", zegt Lenaers. Volgens hem is het blad een spreekbuis van de regering-Erdogan. "Dat het blad in de kiosk wordt verkocht is prima, maar om het in het parlement aan te bieden als een geaccepteerde nieuwsbron vind ik niet juist."

Lenaers verwacht dat het parlement ook kritisch kijkt naar andere buitenlandse bladen die te boek staan als spreekbuis van regeringen. "Het is niet de taak van het Europees Parlement om kranten uit derdewereldlanden enige vorm van legitimiteit te geven", zegt hij.

De Turkse minister van Europese Zaken noemt het besluit een inbreuk op de persvrijheid en vrijheid van meningsuiting. Lenaers heeft daarvoor geen begrip. "Het is bijna tragisch dat de Turken zich nu zorgen maken over de persvrijheid. Zoveel journalisten die vastzitten, zoveel die hun baan zijn kwijtgeraakt en dan klagen over persvrijheid. Ik kan daar weinig mee."

De hoofdredacteur van Daily Sabah, Serdar Karagoz denkt dat de Gülen-beweging achter het verbod zit. De Turkse regering houdt de geestelijke Gülen verantwoordelijk voor de mislukte staatsgreep, vorig jaar juli. "Wij hebben de structuur van de Gülen-beweging laten zien. Daar heeft de Nederlandse parlementariër zich aan geërgerd", zegt Karagoz in een interview met het Turkse staatspersbureau. "We zien dat hij voortdurend in contact staat met de Gülen-beweging in zijn land. En hij maakt gebruik van hun manier van spreken tegen Turkije."

De hoofdredacteur zegt verder dat Daily Sabah al drie jaar in het parlement werd verspreid en dat dat tot nu toe geen probleem was. "We willen dat ze onze krant lezen, omdat er een campagne van foute informatie gaande is tegen Turkije", zegt hij.

Europarlementariër Lenaers noemt die uitspraken onzin. Hij heeft naar eigen zeggen veel reacties gekregen na zijn oproep, maar zegt dat dat niets is vergeleken bij wat sommige Turkse Nederlanders meemaken.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_169752609
Persvrijheid respecteren. :')


Wanneer de satire zo goed is dat zelfs the Simpsons dit niet hadden kunnen verzinnen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_169757964
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 20:47 schreef ThePlaneteer het volgende:
Persvrijheid respecteren. :')

Wanneer de satire zo goed is dat zelfs the Simpsons dit niet hadden kunnen verzinnen.
_O_ _O- _O_
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_169758131
Wat een idiote dictator is t toch... Maar het allerergste zijn nog de nederturken die het met hem eens zijn. Lekker opkomen voor een fascistische dictator die geweld en onderdrukking als tactiek heeft. Ga je eens gauw schamen.
<hr>
pi_169758722
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 23:33 schreef Dawnbreaker het volgende:
Wat een idiote dictator is t toch... Maar het allerergste zijn nog de nederturken die het met hem eens zijn. Lekker opkomen voor een fascistische dictator die geweld en onderdrukking als tactiek heeft. Ga je eens gauw schamen.
Er is een nog dommere soort dan de Nederturk, de niet-Nederturk die opkomt voor een fascistische dictator.
pi_169759478
verkeerde topic.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 01:05:56 #44
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_169759625
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 23:33 schreef Dawnbreaker het volgende:
Wat een idiote dictator is t toch... Maar het allerergste zijn nog de nederturken die het met hem eens zijn. Lekker opkomen voor een fascistische dictator die geweld en onderdrukking als tactiek heeft. Ga je eens gauw schamen.
allerlei turkse boeren van het platteland stemmen zonder te weten war op ze stemmen en waarvoor op erdogan
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_169768708
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 16:16 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Gaat Erdogan excuses maken :o :D
ik heb erdo maar 1 keer excuses horen maken meen ik, toen na de coup.

die turk met zijn verwijderde erdo posters blijft abu taleb trollen in rotterdam :D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169768868
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 16:53 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik heb erdo maar 1 keer excuses horen maken meen ik, toen na de coup.

die turk met zijn verwijderde erdo posters blijft abu taleb trollen in rotterdam :D [ afbeelding ]
Mot je kijken Jan, daar komt zeker weer zon kebabzaak :(
pi_169768921
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 17:02 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Mot je kijken Jan, daar komt zeker weer zon kebabzaak :(
:( !
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169777668
quote:
Naast het Turkse referendum over een nieuwe grondwet is president Recep Tayyip Erdogan vandaag met een tweede referendum op de proppen gekomen.

Hij wil dat de Turken zich op 16 april uitspreken over de toetreding van hun land tot de Europese Unie. Erdogan zei vandaag op een bijeenkomst in Antalya dat hij de volksraadpleging over de grondwet ook wil aangrijpen om te bepalen of Turkije de gesprekken over toetreding die het met Brussel voert nog wel moet voortzetten. ,,Zie het als een soort Brexit. Het volk zal een beslissing nemen en wij zullen ons aan die beslissing houden’’, zei de president.
http://www.ad.nl/buitenla(...)referendum~ad7a0245/

Denken de Turken in Turkije dat toetreding tot de EU nog een reële mogelijkheid is (even los van of ze dat willen of niet)?
  zaterdag 25 maart 2017 @ 22:19:33 #49
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_169778076
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 22:11 schreef Physsic het volgende:

[..]

http://www.ad.nl/buitenla(...)referendum~ad7a0245/

Denken de Turken in Turkije dat toetreding tot de EU nog een reële mogelijkheid is (even los van of ze dat willen of niet)?
Als het volk voor stemt en EU weigert heeft hij weer een extra stok om mee te slaan. Stemmen ze tegen dan kan Erdolf laten zien de wensen van zijn volk te respecteren.
pi_169781581
https://www.rt.com/news/382287-gulen-uk-report-coup/

quote:
‘No hard evidence’ entire Gulen movt. behind Turkey coup, only some members – UK report

Some followers of exiled Turkish cleric Fethullah Gulen were involved in last summer's failed coup, yet evidence to suggest the entire Gulen movement or its leader were behind the plot is “anecdotal or circumstantial,” a UK Parliament report states.

“There is a relative lack of hard, publicly-available evidence to prove that the Gulenists as an organization were responsible for the coup attempt in Turkey,” the UK Parliament’s Foreign Affairs Committee's (FCO) report released on Saturday states.

“While there is evidence to indicate that some individual Gulenists were involved, it is mostly anecdotal or circumstantial, sometimes premised on information from confessions or informants, and is – so far – inconclusive in relation to the organization as a whole or its leadership,” it added.

Prominent Muslim cleric Fethullah Gulen leads a popular Islamic transnational religious and social movement called Hizmet, believed to be funding numerous businesses, think tanks, private schools, and publishing houses around the world. The man and his group were accused by Turkish President Recep Tayyip Erdogan of masterminding the failed coup in Turkey on July 15, 2015.

Gulen, once an Erdogan ally, is now living in self-imposed exile in Pennsylvania, with Ankara repeatedly demanding his extradition to Turkey to investigate his alleged participation in the coup attempt, as well as that of Hizmet, known as FETO in Turkey, and considered a terrorist organization by Ankara. Suspected Gulen followers, known as Gulenists, have been persecuted and hunted down in Turkey in a massive crackdown on Erdogan’s opposition which followed the July 2016 events, with more than 100,000 people fired from their jobs and around 30,000 arrested, including teachers, security personnel, army officers, opposition politicians, and journalists.

Yet, according to the UK Parliament’s report, nine months after the coup attempt, “neither the UK nor Turkish governments can point us to one person who has been found guilty by a court of involvement in the coup attempt, let alone anyone being found guilty with evidence of involvement with Gulenist motives.” The report also questions Ankara’s harsh response that followed the coup, adding to a wave of criticism from the international community over the blanket purges that engulfed the country in the past months.

“While the implementation of the State of Emergency is understandable given the events of the July coup attempt, the Turkish government needs to provide the international community with a clear indication that it is seeking a path to normalize the security situation,” the paper says. It notes that otherwise, there is a risk of “people’s rights being abused.”

According to the inquiry, “the scale of the current purges – and the number of sectors that they affect – means that we cannot conclude that they are a necessary and proportionate response.” That in return might affect Turkey’s ability to fight enemies like Islamic State (IS, formerly ISIS/ISIL) and undermine its reputation, the report notes.

The head of German intelligence (BND) has also recently stated that there is no evidence that cleric Fethullah Gulen was behind the coup attempt in Turkey. Bruno Kahl told Der Spiegel last week that the military coup of July 2016 “was probably a welcome pretext” for the Turkish government to unleash a sweeping crackdown on thousands of people suspected of having connections with Fethullah Gulen.

The United States also appears unconvinced by “80 boxes of ‘evidence’ [given] to the US to achieve the extradition of Fethullah Gülen,” as the US judiciary has not yet moved to deport him. Last September, Washington refused to extradite Gulen, citing lack of hard evidence, despite Erdogan warning the US it was “harboring a terrorist.”

However, a recent report by the Wall Street Journal states that the previous US administration did hold negotiations on Gulen’s extradition. According to the publication, citing former CIA director James Woolsey, retired Army Lt. Mike Flynn, who is President Donald Trump’s former national security adviser, met in September with top Turkish officials to discuss delivering the cleric to Ankara, bypassing US extradition procedures. Woolsey told the paper he found the conversation startling and possibly illegal, yet noted there were no specifics discussed.

Fethullah Gulen has repeatedly denied involvement in the coup attempt, and has condemned it. He also claimed that his supporters are being framed in what he says may have been a false-flag event, staged by Erdogan himself.
Na de verklaring van de Duitse BND dat Gulen niet achter de zogenaamde coup zat, nu ook de Britten die aangeven dat er geen hard bewijs is en dat verkregen bewijs twijfelachtig is.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')